-
Η συγκεκριμένη ανάκληση αφορά τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν μέχρι τις 15/10/2020.
Όσοι έχουν MY 2021, που είναι και οι περισσότεροι στην Ελλάδα δεν επηρεάζονται, οι υπόλοιποι λογικά θα ενημερωθούν από τον αντιπρόσωπο για το συγκεκριμένο θέμα.
-
Στο παρακάτω link φαίνονται οι καμπύλες ιπποδύναμης - ροπής της αναβαθμισμένης έκδοσης για όσους ενδιαφέρονται μια και η αντιπροσωπεία δεν τις έχει.
-
Διάβασα τεστ αυτής ακριβώς της έκδοσης στο L'Automobile. Οι Γάλλοι (που γενικά τους αρέσουν τα Mazda) δεν ενθουσιάστηκαν ούτε από στήσιμο (υποδεέστερο του 3008 είπαν) ούτε από κινητήρα (όχι ιδιαίτερα δυνατός ούτε ιδιαίτερα οικονομικός).
-
Είχα σήμερα ένα. Σε βυσσινί ή όπως λέγεται αυτό το χρώμα.
Πανέμορφο. Φυσικά πιο όμορφο από το 3008.
-
Διάβασα τεστ αυτής ακριβώς της έκδοσης στο L'Automobile. Οι Γάλλοι (που γενικά τους αρέσουν τα Mazda) δεν ενθουσιάστηκαν ούτε από στήσιμο (υποδεέστερο του 3008 είπαν) ούτε από κινητήρα (όχι ιδιαίτερα δυνατός ούτε ιδιαίτερα οικονομικός).
Ναι, βέβαια... Η Mazda που είναι μετά την Alfa Romeo η πιο σπορ από τις αυτοκηνιτοβιομηχανίες μαζικής παραγωγής, έχει SUV με χειρότερο στήσιμο από το 3008...
Και οι Γάλλοι είναι σίγουρο πως δεν θα υποστήριζαν δική τους μάρκα... Θα υποστήριζαν ξένη...
Όσο για τη κατανάλωση θα παραθέσω απλά τον αριθμό 7,6 που είναι η πραγματική μέση κατανάλωση του δικού μου CX30 με αυτόματο κιβώτιο, σε 3.000km με κυκλοφορία κυρίως μέσα στη πόλη...
-
Συμφωνώ απόλυτα,όσο για την καταναλωση δεν είχα δει ούτε στα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα με μικρότερα μοτέρ..
-
Στο ίδιο επίπεδο και η δική μου μικτη' 7.6 lt/100 μετά από 6.300 απολαυστικά χιλιόμετρα στην πόλη και σε ταξίδια. Σε ανοιχτό δρόμο στο ταξίδι εύκολα πέφτεις κάτω από τα 6 λίτρα αν δεν πιέσεις ιδιαίτερα. Έκδοση skyactive X 180 fwd manual
Στα περί εμφάνισης δεν μου πέφτει λόγος για το γούστο και την αισθητική του καθενός αλλά για τη συμπεριφορά στο δρόμο μπορούμε να πούμε πολλά
harisma23 wrote:
Διάβασα τεστ αυτής ακριβώς της έκδοσης στο L'Automobile. Οι Γάλλοι (που γενικά τους αρέσουν τα Mazda) δεν ενθουσιάστηκαν ούτε από στήσιμο (υποδεέστερο του 3008 είπαν) ούτε από κινητήρα (όχι ιδιαίτερα δυνατός ούτε ιδιαίτερα οικονομικός).
Ναι, βέβαια... Η Mazda που είναι μετά την Alfa Romeo η πιο σπορ από τις αυτοκηνιτοβιομηχανίες μαζικής παραγωγής, έχει SUV με χειρότερο στήσιμο από το 3008...
Και οι Γάλλοι είναι σίγουρο πως δεν θα υποστήριζαν δική τους μάρκα... Θα υποστήριζαν ξένη...
Όσο για τη κατανάλωση θα παραθέσω απλά τον αριθμό 7,6 που είναι η πραγματική μέση κατανάλωση του δικού μου CX30 με αυτόματο κιβώτιο, σε 3.000km με κυκλοφορία κυρίως μέσα στη πόλη...
[/quote]
-
γατος ευπειθως αναφερει
-
εχει 3008
-
για να καψει λιγοτερο απο τα ματσουντα χρειαστηκε να βγει 3008 των 55000
-
δεν ειναι καν συγκρισιμες κατασκευες, το τριοοχτω ειναι σκορποχωρι μπροστα σε ενα ματσουντα, το ματι του γατου καποια στιγμη θα σας δειξει τι σημαινει γιαπωνεζικο 'ακριβως' και τι εννοουν οι γαλλοι. σε περιληψη, 'περιπου' στους αρμους. οπως και στο τιγκ, στο ντιες εφτα, στα κουγκα. καλα ηταν το χ1 αλλα το σι εξ ηταν υποδειγμα.
-
το αυτο στα κρατηματα, εξαιρετα παταει ενα 3008 αλλα ε, οχι και μαζντα. πρεπει να εισαι εγκαθετος για τα βγαλεις τετοια αποψις. ή γαλλος και να γραφεις την ωρα που σκιζει η χωρα σου στο γιουρο γερμανους με εμπαμπε.
-
και στην εμφανισις, οσο κουκλαρα και να εχω, τα σι εξ 30 τα ζηλευω λιγακι....
-
οκ, ναι θα μου φαινοταν ψοφιο πλεον το σι εξ 30. αλλα μολις βγαλουν φευ θα ειναι καλυτερο απο ολα τα αλλα φευ.
-
-
Καλά τα λέτε μόνο που στο Μάζντα άμα είσαι 1,75 αισθάνεσαι τουλάχιστον Αντετοκούμπο..
-
Καλά τα λέτε μόνο που στο Μάζντα άμα είσαι 1,75 αισθάνεσαι τουλάχιστον Αντετοκούμπο..
Μην το πάρετε παιδιά,πάρτε το t-roc το ψεύτικο αν δεν σας αρέσει το μαζντα.διαφορετικα πάρτε το q3 και μετά από 2-3 χρόνια στείλτε μου μνμ να σας συστήσω καλά συνεργεία .είμαι παθών και ξέρω...
-
Σαφώς και οι χώροι του CX-30 είναι πολύ μεγαλύτεροι από ότι η compact φινετσάτη - εν δυνάμει επιπέδου lancia- εξωτερική σχεδίαση αφήνει να εννοηθεί. Τετραμελής οικογένεια με παιδία κοντά στο 1.80 ταξιδέει με χαρακτηριστική άνεση. Το επίπεδο κύλισης και κατασκευής εκτιμώ ότι είναι πολύ ανώτερη από την κατηγορία τιμής του, ειδικά σε συνδυασμό με τον υπερπλήρη εξοπλισμό. Επιβεβαιώνω την εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση του eskyactivx
Μα το μεγαλύτερο ατού το αυτοκινήτου είναι πραγματικά η εμπειρία Jinba Ittai όπου οδηγός και αυτοκίνητο λειτουργούν ως ένα. Οποιοδήποτε έχει ανεπτυγμένη την οδηγική αίσθηση και δεν ψάχνει ένα απλό μεταφορικό μέσω, δεν έχει παρά να κάνει ένα test drive στην εξυπηρετικότατη autoone και να το διαπιστώσει
-
Σαφώς και οι χώροι του CX-30 είναι πολύ μεγαλύτεροι από ότι η compact φινετσάτη - εν δυνάμει επιπέδου lancia- εξωτερική σχεδίαση αφήνει να εννοηθεί. Τετραμελής οικογένεια με παιδία κοντά στο 1.80 ταξιδέει με χαρακτηριστική άνεση. Το επίπεδο κύλισης και κατασκευής εκτιμώ ότι είναι πολύ ανώτερη από την κατηγορία τιμής του, ειδικά σε συνδυασμό με τον υπερπλήρη εξοπλισμό. Επιβεβαιώνω την εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση του eskyactivx
Μα το μεγαλύτερο ατού το αυτοκινήτου είναι πραγματικά η εμπειρία Jinba Ittai όπου οδηγός και αυτοκίνητο λειτουργούν ως ένα. Οποιοδήποτε έχει ανεπτυγμένη την οδηγική αίσθηση και δεν ψάχνει ένα απλό μεταφορικό μέσω, δεν έχει παρά να κάνει ένα test drive στην εξυπηρετικότατη autoone και να το διαπιστώσει
ωπα, ειπαμε, γαματο, το εκαμες ομως διαφημιση-φυλλαδιο. και η κατηγορια τιμης του ειναι απο τις πολυ υψηλες και πρεπει να δινει τη πρεμιουμοσυνη που δινει. και οχι, καλοφτιαγμενο απιστευτα ειναι. εμφανισιμο ειναι, παταει καλα. λαντσια δεν θα γινει ποτες, δεν εχει και τοση δα κουλτουρα ο σχιστοματης στη σχεδιαση, αλλο αν ξερει ποσο ακριβως να ζουληξει το κλιπ, να βιδωσει τη βιδα και να βαψει ομοιομορφα.
-
Όπως είπε και ο γάτος, για χαλαρώστε λίγο με τη διαφήμιση... Αν γίνεσαι ένα με το (SUV) CX-30 οδηγώντας, αν έπαιρνες ένα RX-8 ή ένα ΜΧ-5 (για να μην αλλάξουμε μάρκα και μπλέξουμε στα οπαδικά) τί θα αισθανόσουν; Hamilton και transformer 2 σε 1;
-
Μιλάτε για κουλτούρα στην Ασία και το λέτε υποτιμητικά. Ε ρε κούνια που σας κούναγε. Την τύφλα τη μαύρη σας δεν ξέρετε.
-
Είναι αστείο να μιλάμε για οδηγοκεντρικά suv/cross. Άλλωστε όταν πας σε αυτή την κατηγορία το τελευταίο που σε ενδιαφέρει είναι το οδηγοκεντρικό κομμάτι. Θες ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, άνεση, χώρους. Ποιος θα πάρει suv για να το πηγαίνει τάπα στις στροφές;
-
Είναι αστείο να μιλάμε για οδηγοκεντρικά suv/cross. Άλλωστε όταν πας σε αυτή την κατηγορία το τελευταίο που σε ενδιαφέρει είναι το οδηγοκεντρικό κομμάτι. Θες ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, άνεση, χώρους. Ποιος θα πάρει suv για να το πηγαίνει τάπα στις στροφές;
O οδηγός ενός Maserati Levante, αλλά είναι πολύ λίγοι
-
Καλημέρα σε όλους. Υποψήφιος αγοραστής cx-30.
Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε
Το χρώμα στο εσωτερικό στο ταμπλό είναι μπλε, καφέ ή μαύρο?
Στο σαιτ έβλεπα μπλε και καφέ αλλά στο τεστ ντραιβ που έκανα στη Θεσσαλονίκη ήταν μαύρο.
-
Καλημέρα σε όλους. Υποψήφιος αγοραστής cx-30.
Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε
Το χρώμα στο εσωτερικό στο ταμπλό είναι μπλε, καφέ ή μαύρο?
Στο σαιτ έβλεπα μπλε και καφέ αλλά στο τεστ ντραιβ που έκανα στη Θεσσαλονίκη ήταν μαύρο.
Η λογική της Mazda είναι: Στα πλούσια εξοπλισμένα CX30, καφέ και στα λιγότερο πλούσια μπλε.
Δε ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι εσχάτως.
-
Καλημέρα σε όλους. Υποψήφιος αγοραστής cx-30.
Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε
Το χρώμα στο εσωτερικό στο ταμπλό είναι μπλε, καφέ ή μαύρο?
Στο σαιτ έβλεπα μπλε και καφέ αλλά στο τεστ ντραιβ που έκανα στη Θεσσαλονίκη ήταν μαύρο.
προσωπικα, εκδοση gt plus, ειναι μαυρο δερμα.
-
Νομίζω ότι πλέον standard είναι το μαύρο σαλόνι. Στα μοντέλα 122 υπάρχει η δυνατότητα κατ' επιλογή μπλέ ταμπλώ
Mazda CX-30