-
Επειδή και εγώ είμαι στην ίδια διαδικασία, το 'κριτήριο' μου που φοβάμαι ότι θα έρθει πρώτο, θα είναι η γνώμη της συζύγου. Η μάχη είναι σε εξέλιξη... Ευτυχώς για την ώρα χωρίς απώλειες, αλλά είμαστε στα χαρακώματα.
Πέραν της 'πλάκας', συμφωνώ και εγώ ότι δεν είναι καλή εποχή για αγορές για πολλούς λόγους (μεγάλη ζήτηση, ρευστότητα στο τι θα γίνει με ηλεκτρικά και diesel, υβριδικά που είναι, πλην toyota, ακόμη πιο πολύ για να είναι παρά επί της ουσίας κ.α.. Το κακό είναι ότι το παλιο παραπάλιωσε και πια θα πρέπει να περιοριστεί εντός πόλης, για όσο αντέξει. Οποτε θα πρέπει να πάρω κάτι, ευτυχώς όχι άμεσα αλλά στο προσεχές διάστημα.
Από όσα αναφέρεις θα έκλεινα στο corolla, στο υβριδικό εφόσον θα κινείσαι πολύ εντός πόλης. Προσωπικά είμαι μεταξύ αυτού (αλλά η σύζυγος δεν θέλει το hatchback και εγώ δεν θέλω το sedan), του chr (αλλά πιο βαρύ και αργό και κλειστοφοβικό πίσω), του 2008 (πολύ πιο ενδιαφέρον αλλά τα φοβάμαι τα γαλλικά), του 3008 (αυτό θέλει η κυρία αλλά πάμε αλλού) και του suzuki scross (αυτό δεν το έχω δει ακόμη αλλά στα χαρτιά και ένα που είδα έξω φαίνεται ενδιαφέρον)..
Επίσης, μπορείς να δεις μήπως πας σε λίγο χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και προσθέσεις μετά ο,τι σου λείπει.
-
Επειδή και εγώ είμαι στην ίδια διαδικασία, το 'κριτήριο' μου που φοβάμαι ότι θα έρθει πρώτο, θα είναι η γνώμη της συζύγου. Η μάχη είναι σε εξέλιξη... Ευτυχώς για την ώρα χωρίς απώλειες, αλλά είμαστε στα χαρακώματα.
Και εγώ στην τρίτη βόλτα στην Αθήνα (χωρίς τη σύζυγο, σε αντίθεση με τις πρώτες δύο) αγόρασα τελικά αυτό που μου άρεσε περισσότερο. Το αστείο είναι ότι όταν την πήρα τηλέφωνο ανάμεσα στα δύο που είχα καταλήξει, με προέτρεψε για αυτό που ήθελα εγώ, παρότι εγώ τσιγκουνευόμουνα και δεν ήθελα να δώσω τόσα λεφτά!
Δυο χρόνια κι ακόμα γκρινιάζει... Τουλάχιστον άρχισε να το οδηγεί!
-
τo Ibiza το είδες;
To έχω δει (όχι το F/L), αλλά εαν είναι να πάω σε DSG και σε αυτή την κατηγορία πάω κατευθείαν στο Φιέστα που είναι και πιο δυνατό και mHEV και με μεγαλύτερη εγγύηση και γενικά καλύτερο. Για αυτό έγραψα ότι ήταν να μπει στην λίστα αλλά απορρίφθηκε και εξηγώ τους λόγους.
-
Ωραία η λίστα Φάνη.Απλά,εγώ επειδή έχω οδηγήσει C3,Fiesta (o.k. 100hp και Mk7.5,προηγ.γενιά),Scross, θα απέκλεια τα αντίστοιχα.
Από τις Corolla αυτή που μου έχει κινήσει την προσοχή περισσότερο είναι η 2λιτρη ,υβριδική στα 25.000.Καλός εξοπλισμός,όποτε θέλεις επιδόσεις αντίστοιχες Giulietta 170hp ή Puma,Focus 155hp,πολλ/λοι πίσω,κατανάλωση 1,5-3λίτρα/100 λιγότερα από αυτά και πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά από τις προηγ. γενιές.Πέρασε κάτω από το σπίτι μου χθες και μια bitone κόκκινο-μαύρο,πραγματικά 1η φορά στη ζωή μου γύρισα να κοιτάξω hatch Toyota! Όμως έχει την κατάρα των 2.200 ευρώ ΦΠ στην 5ετία,που την αναπληρώνεις κάπως μόνο αν κάνεις >10.000-15.000χλμ. από τα άλλα βενζινοκίνητα.
Οι υπόλοιπες επιλογές νορμάλ.Θα προσέθετα και και το νέο Κona ως full hybrid,αλλά μόνο εφ'όσον σ'αρεσει σαν σχεδίαση (εμένα δε με ενθουσιάζει,αλλά δε με χαλάει κιόλας).Full hybrid 1.600κ.εκ. (χωρίς Φ.Π.),με καλές διαστάσεις,κατανάλωση γύρω στα 5λτ/100km (το καλύτερο μετά από toyota,honda),με επιδόσεις πολύ καλύτερες από Toyota 1.8 υβριδική,περίπου ίδιες με Puma 125,έχει DCT (αλλά στα 4-5 χρόνια που κυκλοφορεί δεν έχω ακούσει κάτι τραγικό,εξάλλου έχεις και την 5ετή εγγύηση) και διάβασα κάτι για επιπλέον 1.000 ευρώ έκπτωση στη Βέλμαρ.
Yaris,C3 -C4 ίσως καλύτερη,αλλά κι αυτή όχι υβριδική- μικρά για ταξίδι (όχι μόνο σαν χώροι,αλλά και συνολικά ως αμάξια) και το yaris cross μου φαίνεται κι αυτό λίγο αργό κι ακριβό -όπως λες κι εσύ- γι αυτά που δίνει.
-
Απο την στιγμη που δεν σε ενδιαφερουν οι χωροι αλλα θες και το hybridιλικι γιατι οχι CH-R!!
Τα εχει ολα και συμφερει. Βεβαια δεν ξερω ποσο θα σου βγει, σιγουρα παραπανω απο 20κ
Εαν τα 20κ ειναι ψιλοισχυρο οριο, θα πρεπει να κατευθυνθεις στις προσιτες προτασεις της Opel και της Skoda
-
Το νέο i20N που συνδυάζει και καλούς χώρους και μικρό και επιδόσεις και εξοπλισμό το έχεις σκεφτεί?
Θεωρώ ότι είναι πολύ καλό σύνολο απλά ξεφεύγει από τα 20κ
-
Απο την στιγμη που δεν σε ενδιαφερουν οι χωροι αλλα θες και το hybridιλικι γιατι οχι CH-R!!
Εαν πάω σε toyota Hybrid το Corolla είναι μονόδρμος για εμένα και εξηγώ γιατί όχι το CH-R:
-
Να είναι πιο όμορφο, αλλά δεν με ενδιαφέρει αυτό.
-
Δεν είναι τόσο καλό στον δρόμο και είναι πιο βαρύ άρα πιο αργό.
-
Για τον ίδιο εξοπλισμό με την Corolla (σε αυτά που με ενδιαφέρουν), θέλει €3.000 περίπου περισσότερα, τα οποια δεν μπορώ να 'δικαιολογήσω' μόνο λόγω εμφάνισης.
-
Δεν μου χρειάζεται το Crossover.
-
Φτιάχνεται στην Τουρκία (λίγο μετράει αλλά το κερασάκι στην τούρτα).
Το νέο i20N που συνδυάζει και καλούς χώρους και μικρό και επιδόσεις και εξοπλισμό το έχεις σκεφτεί?
To συγκεκριμένο δεν καλύπτει το βασικότερο κριτήριο ΟΛΩΝ, το αυτόματο κιβώτιο. Είναι αποκλειστικά χειροκίνητο, άρα αποκλείεται εξ' αρχής. Μετά είναι και άλλα 'θέματα', πχ. για πόλη δεν είναι το ιδανικότερο αυτοκίνητο, δεν μου χρειάζεται κάτι τόσο γρήγορο και εαν ήταν να πάω σε κάτι τέτοιο θα πήγαινα στο Fiesta που για εμένα είναι καλύτερο.
-
-
Πρέπει να βάλεις 'βαρη' στα κριτήρια σου αλλιώς θα πελαγώσεις
Όπως τα έγραψες, βλέπω τιμή και αξιόπιστο αυτόματο τα πρώτα πρώτα. Νομίζω είναι μια καλή αρχή για να αποκλείσεις υποψήφια αυτοκίνητα.
Απο οτι κατάλαβα σαν γενικοτερο σχεδιο τεινεις περισσοτερο σε Puma και Fiesta. Οκ το Puma ξεφευγει πολυ σε τιμη, για το Fiesta απο οτι γραφεις το μεγαλο μειον ειναι το DCT. Τοσο dealbreaker ειναι αυτο?
-
Πρέπει να βάλεις 'βαρη' στα κριτήρια σου αλλιώς θα πελαγώσεις
Όπως τα έγραψες, βλέπω τιμή και αξιόπιστο αυτόματο τα πρώτα πρώτα. Νομίζω είναι μια καλή αρχή για να αποκλείσεις υποψήφια αυτοκίνητα.
Απο οτι κατάλαβα σαν γενικοτερο σχεδιο τεινεις περισσοτερο σε Puma και Fiesta. Οκ το Puma ξεφευγει πολυ σε τιμη, για το Fiesta απο οτι γραφεις το μεγαλο μειον ειναι το DCT. Τοσο dealbreaker ειναι αυτο?
Έχω βάλει 'βάρη', φαίνεται νομίζω στο κείμενο πόσο σημασία δίνω στο αυτόματο κιβώτιο, στην άνεση (ποιότητα κύλισης) και στην ευκολία εντός πόλης.
Η τιμή είναι ένας μπούσουλας για να ξέρω που κινούμαι να μην καταλήξω με Τέσλα (αχαχα!). Αλλα είναι και πραγματική, δλδ δεν θέλω να δώσω περισσότερα.
Το DCT είναι λίγο delabreaker (αφού θα κινούμαι πόλη και θα ταλαιπωρείται) αλλά όχι κάτι φοβερό. Απλά είναι λίγο η εγγύηση της υβριδικής μπαταρίας που είναι μόνο 2 χρόνια (δεν καλύπτεται από τα 8), λίγο η τιμή (φτάνει με χρώμα τα €20.500 περίπου) για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο, λίγο η άγνωστη παράδοση και λίγο ότι επίκειται facelift. Μικρά πραγματακία δηλαδή, λεπτομέρειες.
-
tsofras wrote:
Το νέο i20N που συνδυάζει και καλούς χώρους και μικρό και επιδόσεις και εξοπλισμό το έχεις σκεφτεί?
To συγκεκριμένο δεν καλύπτει το βασικότερο κριτήριο ΟΛΩΝ, το αυτόματο κιβώτιο. Είναι αποκλειστικά χειροκίνητο, άρα αποκλείεται εξ' αρχής. Μετά είναι και άλλα 'θέματα', πχ. για πόλη δεν είναι το ιδανικότερο αυτοκίνητο, δεν μου χρειάζεται κάτι τόσο γρήγορο και εαν ήταν να πάω σε κάτι τέτοιο θα πήγαινα στο Fiesta που για εμένα είναι καλύτερο.
Έχεις δίκιο και ένιωθα ότι κάτι έλλειπε απο το i20N όταν είπα να το προτείνω
Πάντως στα λεφτά που λες και λίγο πιο χαμηλά πιστεύω και εγώ ότι το C3 είναι απο τις καλύτερες επιλογές.
Ωραίοι χώροι για το μέγεθος του , πολύ άνετο , ευκολοδήγητο , στην αξιοπιστία τώρα δεν ξέρω γιατί εμείς που το έχουμε στα 2 χρόνια μας έχει βγάλει 2 προβλήματα στο τιμόνι (αερόσακο και κρεμαγιέρα) ευτυχώς και τα 2 μέσα στην εγγύηση . Απλά σε κάνουν να φοβάσαι λίγο τι θα γίνει όταν λήξει η πενταετία
-
θα σου κανονισω εγω τεστ ντράιβ σε βιταρα. εκει θα τελειωσει καθε κουβεντα. μεχρι το ες τι απο το μαστορι.
-
θα σου κανονισω εγω τεστ ντράιβ σε βιταρα. εκει θα τελειωσει καθε κουβεντα. μεχρι το ες τι απο το μαστορι.
Αχαχα....ήμουν σίγουρος. Μέχρι τότες όμως θα είναι αργά μάλλον....αχαχα...!!
-
Μια παρατήρηση. Τα mhev ΕΊΝΑΙ hybrid σύμφωνα με την αυτοκινητιστικη ορολογία. Στα τεχνικά λεξικά των όρων είναι HYBRID και πιο ιδιαίτερα στην κατηγορία hybrid με ιμάντα και από 12 έως 48v και πλέον 72 v τάσης της μπαταρίας. Αυτά άνω των 12 volt έχουν και converter. Ολα αυτα ονομάζονται hybrids διοτι συνδιαζουν ηλεκτροκινητηρα και κινητηρα εσωτερικής καύσης, ΤΑΥΤΌΧΡΟΝΑ.
Η τάση και η δυνατότητα κινησης αποκλειστικά με ηλεκτρισμό ή όχι τους δίνει χαρακτηρισμους όπως
Mhev, full hybrids, phev κτλ
Επισης στην πραξη ΟΝΤΩΣ καταναλώνουν πιο λίγο από τα απλα χωρίς ηλεκτροκινητηρα. Τρανό παράδειγμα τα puma, vitara mhev όπου αν ακι turbo βενζινης κοντράρουν στα ισα diesel κινητήρες σε κατανάλωση κτλ.
Ιδιαίτερα αν μάθεις τον ιδιαίτερο τόπο λειτουργίας τους και φορτιζεις την μπαταρια με το coasting με μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στο κιβωτιο, ή φρενάρισμα με ταχύτητα στο κιβτιο μέχρι να φτάσει τα 15χλμ/ωρα,τοτε διαπιστώνεις πως κάνουν αρκετά καλή δουλειά στην πραξη κυρίως σε αστικές και περιαστικες μετακινήσεις.
Οποτε δεν είναι μόνο το 'ψώνιο' του να βλέπεις το σηματάκι hybrid, υπάρχει μια ουσια από πίσω.
-
Ιδιαίτερα αν μάθεις τον ιδιαίτερο τόπο λειτουργίας τους και φορτιζεις την μπαταρια
Πήρε γνωστός ένα Volvo και γκρινιάζει για το πόσο καίει. Ακόμα δεν έχει καταλάβει ότι το φορτίζεις στη μπρίζα και το γυρνάς μόνο σε ηλεκτρικό για τις καθημερινές μετακινήσεις.
-
Εγω άλλο λέω πιο πάνω αλλά οκ σωστό και αυτό που λες.
-
Το πραγματικό σου δίλημμα είναι Yaris Cross ή Corolla κατα τη γνώμη μου.
είναι πραγματικά απίθανα για κινηση σε αστικό ιστό, όπου θα κινείσαι κατα 90% και αξιοπρεπή σε ταξίδια (όταν και όπου χρειαστείς).
Η οικονομία η ηρεμία και ευκολία σε κίνηση εντός πόλης με ηλεκτρικό κινητήρα τα κάνει να κοιτάζουν στα μάτια τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Το κριτήριο αγοράς σου μεταξύ των 2 θα ειναι το σενάριο χρήσης του οχήματος.
Μεσα στην πόλη το ελαφρώς ψηλότερο Yaris cross θα είναι πιο πρακτικό στην επιβιβαση-αποβίβαση λόγω της πιο όρθιας θέσης. Γελούσα κάποτε όταν μου το έλεγαν, αλλα κοντεύοντας τα 40 πλέον καταπίνω τη γλώσσα μου κάθε φορά που μπαίνω σε ένα ψηλό όχημα. Επίσης θα έχει 'καλύτερη' ορατότητα της κίνησης περιμετρικά. Πιθανώς και πιο πρακτικό χώρο αποσκευών.
To Corolla έχει καλύτερη αεροδυναμική, (0.31 έναντι 0.35), πολλαπλούς συνδέσμους, καλύτερη ηχομόνωση και θα είναι αδιαμφισβήτητα πιο αποδοτικό σε ταξίδια.
Εσυ ξέρεις το ιδανικό και πιο σύνηθες σενάριο χρήσης του οχήματος σου, οποτε και θα επιλέξεις αναλόγως.
-
φαν θυμήσου να σου πάρω κομπολόι. αν εχεις κατι να κανεις με τη βαριεμαρα, τουοτα παιρνεις ΝΟΤ.
μετα εσυ σκεψου να βαζεις τη τραγανη σε τετοιο ράιζ μπέρνερ.
αυτη θα σκεφτει απευθειας μωρο.
μαζι σου...
-
Corolla θα πάρει ο άνθρωπος, απλά μας το πασάρει σιγά σιγά για να γλυτώσει τη γενική κατακραυγή!
Η πλάκα είναι ότι μάλλον είναι η καλύτερη επιλογή γι' αυτόν!
-
μάλλον είναι η καλύτερη επιλογή γι' αυτόν!
τοτε φαν, να σας ζησει... πως θα το πειτε? ε?
-
Toyoda
Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου