Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Qashqai 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Qashqai 2021
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 72
    • 73
    • 12 / 73
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    100
    1460
    91166
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Για εμενα μεγαλύτερη σημασία έχει να γεμίσει το αυτοκινητο με Lazer συγκολησεις το αμάξωμα στο σασί του. Και ας έχουν στραβες πόρτες.

      Τα ίδια λέω και στους φίλους με Ford που βρίσκουν μικρό διάφορες στην κλιση στις πόρτες. Κλάιν άιν. Δεν είναι δομικό στοιχείο. Είναι απλά μια πόρτα. Τα Ford όμως έχουν εξαιρετικά σασί με φοβερά υλικά. Οπότε αυτό αγοραζουν.

      Ειναι σνα να έχει μια κλιση η πόρτα του σπιτιού σας αλλά τα θεμέλια να είναι απίστευτα γερά και μελετημένα για κάθε σεισμό. Σε νοιάζει η πόρτα;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 @spi_duster last edited by

        Σε γραμμη παραγωγης πριμιουμ εβλεπα συνεχως ρομποτ μα το σημειο που μπηκαν οι πορτες δεν ηταν στο βιντεο....

        Στο πρώτο βιντεο στο μικρό μεταξύ 0:27 και 0:33 παιρνει την πορτα στο χέρι , εννοείται την διαμορφωμένη λαμαρινα, και την κουμπώνει πάνω στο πλαίσιο , ουσιαστικά την τοποθετεί , υπάρχει προφανώς κύκλος εργασίας στην συνέχεια αφού βαφτεί , και μπουν τζάμια και επενδύσεις και μηχανισμοίπου αλφαδιάζεται και παίρνουν τα κενα...κουβεντα να κάνουμε....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 @lap last edited by

          Για εμενα μεγαλύτερη σημασία έχει να γεμίσει το αυτοκινητο με Lazer συγκολησεις το αμάξωμα στο σασί του. Και ας έχουν στραβες πόρτες.

          Τα ίδια λέω και στους φίλους με Ford που βρίσκουν μικρό διάφορες στην κλιση στις πόρτες. Κλάιν άιν. Δεν είναι δομικό στοιχείο. Είναι απλά μια πόρτα. Τα Ford όμως έχουν εξαιρετικά σασί με φοβερά υλικά. Οπότε αυτό αγοραζουν.

          Ειναι σνα να έχει μια κλιση η πόρτα του σπιτιού σας αλλά τα θεμέλια να είναι απίστευτα γερά και μελετημένα για κάθε σεισμό. Σε νοιάζει η πόρτα;

          Ολα σε νοιαζουν! όταν και αν θα κάνει σεισμο 6 ριχτερ σε νοιαζουν τα θεμελια , καθε μέρα ζεις όμως την πορτα που την ανοιγοκλείνεις δεκαδες φορές .

          Μια κακή σε ποιοτητα πορτα σε συνδυασμό μα κακή εγκατάσταση σου σπανε τα νευρα καθημερινα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Τι συζητάμε? Ακόμα πάρα πολλά σε μια γραμμή παραγωγής γίνονται με το χέρι, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Καλό είναι για εμένα, εφόσον ο τεχνίτης ξέρει τι κάνει και δεν έχει πιει μπύρες!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 last edited by

              ο ανθρωπος ξερει τι κανει αλλα υπάρχει ο παραγοντας κουραση, την πιο απλη χειρονακτικη εργασία να κάνει αλλιως την κάνει την 1η ωρα στο ωράριο του αλλιως μια ώρα πριν σχολάσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Οκ ίσως ηταν άτοπο το παράδειγμα μου.

                Το σασί το χρησιμοποιείς συνεχώς και την πόρτα μόνο όταν μαπινοβγαινεις. Οι συγκολησεις αλλάζουν ολη την αισθηση οδήγησης καθώς και τους δείκτες nvh. Αυτό μέτρα περισσότερο κατ εμέ.

                Ειναι σαν στο σπίτι να έχεις θεμέλια και καλή ηχομονωση από τους από πάνω και ετσι να ζεις άνετα.

                Υ. Γ Περιμένω την αποδόμηση του νέου παραειγματος μου. 

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by

                  Αυτό που βλέπουμε στο βίντεο είναι ένα αρχικό στάδιο απ' ότι καταλαβαίνω στο οποίο απλά τοποθετεί τον σκελετό της πόρτας στο σασί.

                  Εκτός αυτού τόσα τόσα τμήματα τοποθετούνται με το χέρι σε πολλά μοντέλα.

                  Προσωπικά δεν βρίσκω ότι υπάρχει κάποιο θέμα στο συγκεκριμένο σημείο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Στο σημειο αυτο να πω πως ειτε τις πορτες τις τοποθετουν ρομποτ ή ανθρώπινα χερια, ο ποιοτικος ελεγχος ειναι που οριζει τι παει στην αποθήκη ετοίμων...

                    Να ξερουμε τι λεμε και ειδικα γιατι το λεμε. Στο ντουστ οι πορτες ακομη δεν τριζουν. Τι σημαινει αυτό? Πως άφησαν τη δουλεια στα ρομποτ? Πως δεν είχε πιει μπυρα ο Ρουμανος? Το μονο ελαφρυντικο που εχετε μερικοι ειναι πως επί της ουσίας δεν εχετε ιδέα απο παραγωγική διαδικασία. Δε βοηθα αλλωστε ουτε η χωρα σε αυτο. Έχετε δει ρομποτ που έχασε το καλυμπράρισμά του, τι ζημιά μπορεί να κάνει?

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by

                      Πέραν του πόσο σημασία μπορεί να έχει ή να μην έχει αν κάποιο τμήμα ή εξάρτημα τοποθετείται με το χέρι ή από ρομπότ, στο συγκεκριμένο σημείο μπορεί απλά να τοποθετεί τον σκελετό της πόρτας στο σασί όπου πιθανότατα θα πάει για βάψιμο.

                      Αν είδα καλά δεν υπάρχει κάποια ενέργεια ασφάλισης της πόρτας όπως πιθανότατα θα γινόταν αν αυτό ήταν το τελικό στάδιο.

                      Μετά κάποια τμήματα μπορεί να αφαιρεθούν πάλι για να ολοκληρωθεί η κατασκευή τους, να ντυθούν και να επανατοποθετηθούν στην τελική τους μορφή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap @spi_duster last edited by

                        Στο σημειο αυτο να πω πως ειτε τις πορτες τις τοποθετουν ρομποτ ή ανθρώπινα χερια, ο ποιοτικος ελεγχος ειναι που οριζει τι παει στην αποθήκη ετοίμων...

                        Να ξερουμε τι λεμε και ειδικα γιατι το λεμε. Στο ντουστ οι πορτες ακομη δεν τριζουν. Τι σημαινει αυτό? Πως άφησαν τη δουλεια στα ρομποτ? Πως δεν είχε πιει μπυρα ο Ρουμανος? Το μονο ελαφρυντικο που εχετε μερικοι ειναι πως επί της ουσίας δεν εχετε ιδέα απο παραγωγική διαδικασία. Δε βοηθα αλλωστε ουτε η χωρα σε αυτο. Έχετε δει ρομποτ που έχασε το καλυμπράρισμά του, τι ζημιά μπορεί να κάνει?

                        Τα dacia χρησιμοποιώντας την παλιά πλατφόρμα, σαν του δικού σου, είχαν πολλές συγκολησεις με το χέρι!!!

                        Στη νέα πλατφόρμα από όσο είδα είναι με ρομπότ.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Φιλε Λαπη

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • W
                            wrongstuff @lap last edited by

                            Για εμενα μεγαλύτερη σημασία έχει να γεμίσει το αυτοκινητο με Lazer συγκολησεις το αμάξωμα στο σασί του. Και ας έχουν στραβες πόρτες.

                            Τα ίδια λέω και στους φίλους με Ford που βρίσκουν μικρό διάφορες στην κλιση στις πόρτες. Κλάιν άιν. Δεν είναι δομικό στοιχείο. Είναι απλά μια πόρτα. Τα Ford όμως έχουν εξαιρετικά σασί με φοβερά υλικά. Οπότε αυτό αγοραζουν.

                            Ειναι σνα να έχει μια κλιση η πόρτα του σπιτιού σας αλλά τα θεμέλια να είναι απίστευτα γερά και μελετημένα για κάθε σεισμό. Σε νοιάζει η πόρτα;

                            Παλιο-μοδήτικο το laser....

                            Το αφήνω εδώ να υπάρχει: https://www.youtube.com/watch?v=XXTg9ZlNliU

                            (ξεχνάω αν κολάνε με λέιζερ και πόσο αποδοτικά τα τυπικά dissimilar metals, δεν είμαι up to date στα automotive. Πριν καμιά δεκατία πάντως για dissimilar έπαιζε και ΕΒ Welding 😛 )

                            To adhesive bonding έχει φέρει επανάσταση στο automotive καμιά δεκαετία τώρα (δεν μιλάω για motorsport, εκεί είναι ψυχάκια)

                            Φιλικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Μετα απο την τροπη της κουβεντας, ο τροπος που φτιαχνονται τα σημερινα σουπερ καρς. Θα ψαξω να δω αν υπαρχει κατι.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • S
                                sabas_thess last edited by

                                Youtube Video

                                Μάλιστα, διαθέσιμο ΚΑΙ στην Αγγλία το μηχανικό κιβώτιο στους 160ps. Τελικά μόνο εδώ στην βαλκανική μας μπανανία θα φορτωθούμε το cvt με το ζόρι; Στα συμπεράσματα η γενική αναβάθμιση του οχήματος αλλά και η φίμωση των Tce. Ειδικά ο 160ps που είναι μετρημένος στα 7,9' 0-100 στο προηγούμενο μοντέλο και γαζωνε εδώ πάει στα 9,5' ώστε να χαρακτηρίζεται απλά επαρκής για τον χαρακτήρα του οχήματος. Ε ναι έτσι προφανώς και δεν αξίζει να δώσεις τα επιπλέον λεφτά σε σχέση με τον 140ps.

                                Τεσπά ειλικρινά με εκνευρίζει και δεν μπορώ να κατανοήσω την εμμονή του Τεό με την μη εισαγωγή του μηχανικού κιβωτίου στα 160ps. Οι εσωτερικοί χώροι του πάντως πρέπει να έχουν μεγαλώσει αρκετά για τους πίσω σε σχέση με το προηγούμενο, πράγμα πολύ θετικό σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο και πρακτικότερο χώρο αποσκευών.

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Μπραβο, και πολύ κάνεις που τα λες.

                                  Το Lazer είναι παλιομοδιτικο σε κάποια σημεία λόγω υψηλού κόστους και co2 κατά την παραγωγή ενώ το adhesive είναι όντως μια επανάσταση το οποίο το χρησιμοποιούν πολύ στην Ασία. Η hyundai μάλιστα το αναφέρει ως σημείο διαφοροποίησης κατά την κατασκευή και μετρα τα εκατοντάδες μέτρα που ενισχύει τις συγκολησεις ως προωθητικό στοιχείο πωλήσεων

                                  Επιπλεον η honda το πήγε σε αλλο επιπεδο όπου συνδιαζει το adhesive με έναν διαφορετικό τρόπο bolding από αυτό που γνωρίζαμε μέχρι σημερα, το εφαρμόζει πολύ και στα νέα kei cars. Τα οποία παρουσίασαν επιτέλους αξιοσημείωτη βελτίωση σε δείκτες nvh. Πλεον και η psa για παράδειγμα  είχε ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να κατασκευάζει με αυτόν τον τρόπο. Δεν ξέρω όμως αν το προχώρησε. πριν καμιά 5 ετη αν δεν κάνω λάθος το είχε πάρει το μάτι μου. Πλεον το περνουν και στα ευρωπαϊκά.

                                  Υπαρχουν όμως σημεία που το Lazer είναι απαραίτητο όπως ραφές θόλων και στήριξης υποπλαισιων . Το adhesive bοilding βοηθά τα μάλα στους δείκτες nvh και εχει πολυ καλό λόγο κόστους/οφελους.

                                  Πολυ καλα έκανες και τα ανέφερες.. Μπράβο απο εμένα. 

                                  Για όποιον θέλει υπάρχουν στο Google ωραία συγγράμματα για τέτοια πιο ειδικά θέματα. Είναι πολύ ενδιαφέροντα και καταλαβαίνεις πολλά απο τα αυτοκινητα και την ουσία της κατασκευής τους.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • J
                                    johnkarak last edited by

                                    Πέρασα χθες από Nissan Κυριακούδης για να δω το νέο Qashqai από κοντά...! Πρόκειται για την πιο ακριβή έκδοση που αγγίζει τις 40.000 € σχεδόν, οπότε έχει ωραία στοιχεία, δερμάτινα καθίσματα, πανοραμική οροφή, μεγάλη οθόνη, ζαντάρες 20άρες κλπ...

                                    Μαθαίνω επίσης από τις αντιπροσωπείες ότι μάλλον θα υπάρξουν κάποια συνδυαστικά πακέτα εξοπλισμού στις 'φθηνές' εκδόσεις ώστε να παίρνεις κάτι παραπάνω. Για την ώρα έχουν δοθεί κάποιες λίγες παραγγελίες, λογικό εφόσον το αυτοκίνητο ακόμα δεν είναι διαθέσιμο κανονικά στις εκθέσεις για να το δεις και να κάνεις test drive.

                                    Περισσότερα στο βιντεάκι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by

                                      Youtube Video

                                      Commentary (day) POV QQ 140PS M/T mid (low;) spec σε ένα όμορφο Βουργουνδί χρώμα.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Πρώτη φορά διαβάζω για τέτοιο χρώμα. Βυσσινί θα το έλεγα εγω!

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Burgundy το λένε στα αγγλικά, από το χρώμα του κρασιού Βουργουνδίας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Το qq με 4κινηση απο τι ποσο εκκινει? Στα 28000 αυτα που δινει μου φαινονται ήδη αρκετα. Την 4κινηση ομως που ενα βιτ δινει απο τα 20 κατι, σε τι ποσο μιλαμε?

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 12 / 73
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr