-
Πολύ σωστές επισημάνσεις.
Και εμενα αυτό το χρώμα μ αρεσει αλλά δεν ξέρω γιατί αντίστοιχα το Gloss Grey οντως ειναι πολυ ουδέτερο αυτό όμως είναι σπορτιφ.
Στην Ολλανδία πάντα έχουν τις καλύτερες εκδόσεις. Και σε άλλες εταιρίες πάντα το ίδιο διαπιστώνω.
Τι έχετε πάθει όλοι σας με το golf;;;
Και εγω στο civic το πρώτο είδα και κόλλησα όπως και όλοι οι φίλοι μου και φιλες μου. Μετά το ξαναείδα στο puma όπου και εκεί το απογείωσε σε σπορτιφ αισθητική.
-
Δεν βλέπω να σχολιάζει κάνεις τα βασικότερα συμπεράσματα τα οποία απορρέουν από το ολλανδικό review.
Πρώτον στην Ολλανδία πάει 160ps M/T ενώ εδώ αποκλειστικά CVT (ήμαρτον ρε Θ είναι και το αγαπημένο σου όχημα στον όμιλο).
Δεύτερον ο δοκιμαστής μιλάει για μέτρια απόδοση του κινητήρα στα 160ps ενώ ο ίδιος λέει ότι δεν θέλει να ξέρει πόσο θα του λείπει δύναμη στα 140ps που πιθανότατα θα καταλήξουν οι περισσότερο Έλληνες αγοραστές.
Τρίτον μιλάει για αρκετές κλήσεις και μια (λογική εν μέρη λόγω SUV) ασάφεια τιμονιού η οποία όμως βελτιώθηκε σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.
Επίσης να πούμε ότι ακούγεται αρκετά στο video ο ήχος που μπαίνει στην καμπίνα από τις 20' ζάντες παρά το γεγονός ότι πάει πάρα πολύ αργά.
Τέλος άξιο σημείωσης είναι το γεγονός πως το όχημα της δοκιμής φέρει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω κάτι που επίσης δεν θα επιλέξει σε ένα QQ (20' ζάντες ή 4WD) το 90% των Ελλήνων αγοραστών.
Με όλα αυτά να προκύπτουν αυτό το QQ που θα αναλογεί στον Έλληνα αγοραστή, ήτοι 140ps με ημιακαμπτο, αρχίζω να είμαι σκεπτικός πόσο ανταγωνιστικό θα είναι απέναντι σε άλλες επιλογές της αγοράς.
Τι να σχολιάσουμε; Εγώ τα έχω πει, το αυτοκίνητο είναι καλό - όπως καλά είναι ΟΛΑ στην κατηγορία που βγήκαν από το 2019 και μετά (+ το 3008), δεν ξεχωρίζει πουθενά, και εξωτερικά μπορεί να το πεις και ελάχιστα ασχημοτερο από το απερχόμενο.
Περιμένω να δω πωλήσεις και που θα πλασαριστεί, σίγουρα το όνομα υπάρχει και επίσης υπάρχει και βελτίωση σε όλους τους τομείς.
Προσωπικά δεν το αγόραζα με τίποτα αν κοίταγα την κατηγορία, μου έρχονται αμέσως στο μυαλό 3-4 που θα έβαζα πρώτα από αυτό. Πολλοί θα το βάλουν στο τοπ 5 τους, αλλά λιγότεροι θα το αγοράσουν μάλλον, όταν φτάσεις εκεί στο τέλος που είσαι ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα..
Sportage!
Σημείωση: να σημειώσω εδώ ότι το Qasqai είναι C suv και ανήκει στην κατηγορία του 3008, όχι του 2008 που γράφτηκε εσφαλμένα.
-
Μάλλον τα μπουκωνουν επίτηδες για να ρίξουν τους ρύπους. Τι πρωτότυπο....
-
Δεν ξέρω δεν υποτίθεται ότι αυτά τα μοτέρ της Ρενό είναι από τα πιο σβέλτα; Γιατί λέει ότι τους λείπει δύναμη;
Αυτό το μανιτάρι χρώμα το έχουν βάλει πλέον στην παλέτα τους όλοι οι κατασκευαστές είναι το νέο τρέντυ χρώμα. Ωραίο είναι μου αρέσει.
-
Οντως με το sport age θα χτυπηθεί αρκετά. Και το kia πλέον διόρθωσε όπως φαίνεται στις φωτογραφίες το μέτριο εσωτερικό του. Πλεον είναι σχεδόν premium. Οπότε οντως θα γίνει μεγάλη μάχη τιμολογιακά.
Ιδιαίτερα με το Kια να προσφέρει diesel mhev. Έπιασε όλο το φάσμα.
Μπράβο, σωστή ανάλυση. Σε αυτό συμφωνώ.
-
Ήδη το Tuscon αν δεν είχε το ελαφρύ πάτημα και το ασαφές τιμόνι θα ήταν ίσως η κορυφαία vfm επιλογή. Ίσως και να είναι για όσους πάνε συνειδητοποιημένοι ότι αγοράζουν SUV και δεν θέλουν να ξεπεράσουν τα 30κ χωρίς να στερηθούν κάτι ιδιαίτερα.
Γι'αυτό λέμε ότι το Sportage με αυτά τα δύο χαρακτηριστικά θα έχει χρυσή ευκαιρία να σαρώσει με μια σωστή τιμολόγηση ασχέτως της εκκεντρικής του εμφάνισης.
Για να παραμείνω on-topic το συγκεκριμένο ολλανδικό κανάλι είναι λίγο αυστηρό με όλους γενικότερα αλλά σίγουρα έδωσε ένα πρώτο χαστούκι σε όλους εμάς που θεωρήσαμε πρόωρα ότι το νέο QQ έρχεται να χτυπήσει κορυφή. Θα είναι ένα καλό αμάξι, σαφώς καλύτερο του προκατόχου του, μα απέναντι σε έναν αμείλικτο ανταγωνισμό που δεν συγχωρεί τίποτα.
-
Το sportage δε μου αρέσει καθόλου.
Μου θυμίζει σχεδιαστικά ογκώδες αμερικανιά, ένα στυλ το οποίο ψιλοαπεχθάνομαι.
-
Ο κινητηρας του με 160 ιππους μονο αδυναμος δεν ειναι. Εχει απολυτα γραμμικη αποδοση και εξαιρετικα πολιτισμενη λειτουργια. Ειναι δε τοσο ησυχος που σχεδον δεν ακουγεται ουτε οταν χρειαστει να επιταχυνω αμεσα απο 50 στα 150... Η κλιμακωση του κιβωτιου ισως στο qq να ειναι διαφορετικη βεβαια.
-
Ο κινητηρας του με 160 ιππους μονο αδυναμος δεν ειναι. Εχει απολυτα γραμμικη αποδοση και εξαιρετικα πολιτισμενη λειτουργια. Ειναι δε τοσο ησυχος που σχεδον δεν ακουγεται ουτε οταν χρειαστει να επιταχυνω αμεσα απο 50 στα 150... Η κλιμακωση του κιβωτιου ισως στο qq να ειναι διαφορετικη βεβαια.
Και η ηχομόνωση...
-
Ο κινητηρας ομως ειναι δυνατος και ησυχος. Αυτο το γνωριζω σιγουρα
-
Για όποιον ξέρει Γαλλικά, συγκριτικό:
[youtube]2prtv-LX9y4[/youtube]
-
Από πίσω κασκαι από μπρος χιουνται! Απτό πλαι μάλλον Κορεάτη! Συνολικά έξω το χιουνται.
Στα πόδια πίσω το τουσον έχει τουλάχιστον 3εκ περισσότερο χώρο για τα πόδια μάλλον αναμενόμενο καθώς είναι και μακρύτερο.
Στο κασκαι το διπλο πάτωμα κατεβαίνει πιο κάτω; Ή μόνο χωρίζει στα δύο;
-
Ευστοχα η κοπελιά τονίζει καποια πραγματα που δε χρειαζεται να ξερεις γαλλικα να τα καταλαβεις. Οι χωροι του τουσον ελαφρως μεγαλυτεροι. Οι οθόνες και τα γραφικα του κασκαι τα σπανε. Εργονομία καλυτερη για qq μα στο τουσον ορεξη να χεις να πατας κουμπια. Παραδοξως αν και μικροτεροι οι χωροι του qq, η προσβαση ειδικα πισω ειναι πολυ καλυτερη ακομη και για αυτη που ειναι οπως λεει (και φαινεται αλλωστε) μικρόσωμη. Ποιοτικα δεν υπαρχουν διαφορες ουσιας ενω καποιες λεπτομερειες του τουσον κρινονται πολυ χρησιμες με αερα πριμιουμ. Οι δυνατοτητες ανεσης του Τουσον, αναφορας. Σχολιαζει μαλιστα ποσο ομορφα ερχεται να κατσει το χερι της στον τεμπελη του τουσον ή τη δυνατοτητα ρυθμισης των καθισματων. Οι κορεατες εχουν κανει αλμα προς τα μπρος και κοιτουν στα ισια το qq με το τουσον, καπου και καλυτερα. Αν στην οδικη συμπεριφορα το τουσον ισοφαρισει ή και περασει το qq, τοτε ναι μπορει με αξιωσεις να το υπερφαλαγγισει στις προτιμησειςτων ευρωπαιων. Δυσκολακι βεβαια αν σκεφτει κανεις πως το qq ειναι το γκολφ των ευρωπαιων στα suv.
-
To Tucson φαίνεται μισή κατηγορία πάνω και σε ποσότητα, και σε ποιότητα. Χώρους άφθονους και δικαιολογεί το μεγαλύτερο μήκος του, τεχνολογία και λεπτομερείς παντού και πάντα (από τις μικρές εκδόσεις).
Εξωτερικά μπροστά Tucson με τα χίλια, πανέξυπνη τοποθέτηση των led, πίσω είναι από τις χειρότερες καγκουριες που έχω δει σε αμάξι, τραγικό/υπερφυαλο/υπερβολικό, πλάγια καλό, αλλά πάλι προσπαθεί να πει (και να αντιγράψει) πολλά.
QQ βαρετό παντού εξωτερικά, πίσω και πλάγιο μέρος τραγικά κλασσικό, μπροστά καλύτερο το Ariya (γιατί δεν το κάνουν ίδιο;) μέσα μου αρέσει πολύ (όπως μου αρέσει και το Juke μέσα) αλλά πλέον υπάρχουν πολλοί παίχτες upper mainstream και προσφέρουν ωραίες και σύγχρονες λύσεις.
Γενικά το συμπέρασμα που βγάζω είναι...Sportage!
-
Μην το παρεις εσυ. Πονταρε μαλιστα πανω στο ΚΙΑ. Θα θυμαμαι την προταση σου αυτη. Στο τελος ξυριζουν το γαμπρο.
-
Ναι ρε, τρόμαξα τώρα.. βάλε κορδελιτσα στο δαχτυλακι να μην το ξεχάσεις!
-
Δεν ηθελα να σε τρομαξω. Απλα οπως και αλλος σου το εχει γραψει ξανα, τα γραπτα μενουν. Αυτο με την κορδελιτσα ομολογω δεν το πιασα.
-
Δεν ηθελα να σε τρομαξω. Απλα οπως και αλλος σου το εχει γραψει ξανα, τα γραπτα μενουν. Αυτο με την κορδελιτσα ομολογω δεν το πιασα.
Βάζουν στο εξωτερικό μία κορδελιτσα στο δάχτυλο, για να τους θυμίσει κάτι! Δηλαδή βλέπουν την κορδελιτσα και λένε 'μην ξεχάσω να την πω στον Δουβλη ότι το Sportage δεν πουλάει', ή κάτι τέτοιο!
Μία χαρά αυτοκίνητο είναι το QQ, απλά ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και βλέπω κάποιες προτάσεις που το κοντραρουν στα ίσια, ή το προσπερνάνε στα μάτια μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κατακριτέο αυτό..
Εν το μεταξύ, αν έχω πέσει και έξω και βγεί μουφα το Sportage, θα αλλάξω γνώμη απλά. Από όσα συνέβησαν σήμερα στη μέρα μου παίζει να είναι και το ποιο ασήμαντο!
-
https://m.youtube.com/watch?v=ohW1kYOO7zs
Από την παραγωγή που ξεκίνησε στο Σάντερλαντ. Αυτοματισμοί και ρομπότ διαβάζω και βλέπω αλλά τις πόρτες με το χέρι τις βάζουν....
-
Σε γραμμη παραγωγης πριμιουμ εβλεπα συνεχως ρομποτ μα το σημειο που μπηκαν οι πορτες δεν ηταν στο βιντεο....
Nissan Qashqai 2021