-
Για εμενα μεγαλύτερη σημασία έχει να γεμίσει το αυτοκινητο με Lazer συγκολησεις το αμάξωμα στο σασί του. Και ας έχουν στραβες πόρτες.
Τα ίδια λέω και στους φίλους με Ford που βρίσκουν μικρό διάφορες στην κλιση στις πόρτες. Κλάιν άιν. Δεν είναι δομικό στοιχείο. Είναι απλά μια πόρτα. Τα Ford όμως έχουν εξαιρετικά σασί με φοβερά υλικά. Οπότε αυτό αγοραζουν.
Ειναι σνα να έχει μια κλιση η πόρτα του σπιτιού σας αλλά τα θεμέλια να είναι απίστευτα γερά και μελετημένα για κάθε σεισμό. Σε νοιάζει η πόρτα;
-
Σε γραμμη παραγωγης πριμιουμ εβλεπα συνεχως ρομποτ μα το σημειο που μπηκαν οι πορτες δεν ηταν στο βιντεο....
Στο πρώτο βιντεο στο μικρό μεταξύ 0:27 και 0:33 παιρνει την πορτα στο χέρι , εννοείται την διαμορφωμένη λαμαρινα, και την κουμπώνει πάνω στο πλαίσιο , ουσιαστικά την τοποθετεί , υπάρχει προφανώς κύκλος εργασίας στην συνέχεια αφού βαφτεί , και μπουν τζάμια και επενδύσεις και μηχανισμοίπου αλφαδιάζεται και παίρνουν τα κενα...κουβεντα να κάνουμε....
-
Για εμενα μεγαλύτερη σημασία έχει να γεμίσει το αυτοκινητο με Lazer συγκολησεις το αμάξωμα στο σασί του. Και ας έχουν στραβες πόρτες.
Τα ίδια λέω και στους φίλους με Ford που βρίσκουν μικρό διάφορες στην κλιση στις πόρτες. Κλάιν άιν. Δεν είναι δομικό στοιχείο. Είναι απλά μια πόρτα. Τα Ford όμως έχουν εξαιρετικά σασί με φοβερά υλικά. Οπότε αυτό αγοραζουν.
Ειναι σνα να έχει μια κλιση η πόρτα του σπιτιού σας αλλά τα θεμέλια να είναι απίστευτα γερά και μελετημένα για κάθε σεισμό. Σε νοιάζει η πόρτα;
Ολα σε νοιαζουν! όταν και αν θα κάνει σεισμο 6 ριχτερ σε νοιαζουν τα θεμελια , καθε μέρα ζεις όμως την πορτα που την ανοιγοκλείνεις δεκαδες φορές .
Μια κακή σε ποιοτητα πορτα σε συνδυασμό μα κακή εγκατάσταση σου σπανε τα νευρα καθημερινα...
-
Τι συζητάμε? Ακόμα πάρα πολλά σε μια γραμμή παραγωγής γίνονται με το χέρι, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Καλό είναι για εμένα, εφόσον ο τεχνίτης ξέρει τι κάνει και δεν έχει πιει μπύρες!!
-
ο ανθρωπος ξερει τι κανει αλλα υπάρχει ο παραγοντας κουραση, την πιο απλη χειρονακτικη εργασία να κάνει αλλιως την κάνει την 1η ωρα στο ωράριο του αλλιως μια ώρα πριν σχολάσει.
-
Οκ ίσως ηταν άτοπο το παράδειγμα μου.
Το σασί το χρησιμοποιείς συνεχώς και την πόρτα μόνο όταν μαπινοβγαινεις. Οι συγκολησεις αλλάζουν ολη την αισθηση οδήγησης καθώς και τους δείκτες nvh. Αυτό μέτρα περισσότερο κατ εμέ.
Ειναι σαν στο σπίτι να έχεις θεμέλια και καλή ηχομονωση από τους από πάνω και ετσι να ζεις άνετα.
Υ. Γ Περιμένω την αποδόμηση του νέου παραειγματος μου.
-
Αυτό που βλέπουμε στο βίντεο είναι ένα αρχικό στάδιο απ' ότι καταλαβαίνω στο οποίο απλά τοποθετεί τον σκελετό της πόρτας στο σασί.
Εκτός αυτού τόσα τόσα τμήματα τοποθετούνται με το χέρι σε πολλά μοντέλα.
Προσωπικά δεν βρίσκω ότι υπάρχει κάποιο θέμα στο συγκεκριμένο σημείο.
-
Στο σημειο αυτο να πω πως ειτε τις πορτες τις τοποθετουν ρομποτ ή ανθρώπινα χερια, ο ποιοτικος ελεγχος ειναι που οριζει τι παει στην αποθήκη ετοίμων...
Να ξερουμε τι λεμε και ειδικα γιατι το λεμε. Στο ντουστ οι πορτες ακομη δεν τριζουν. Τι σημαινει αυτό? Πως άφησαν τη δουλεια στα ρομποτ? Πως δεν είχε πιει μπυρα ο Ρουμανος? Το μονο ελαφρυντικο που εχετε μερικοι ειναι πως επί της ουσίας δεν εχετε ιδέα απο παραγωγική διαδικασία. Δε βοηθα αλλωστε ουτε η χωρα σε αυτο. Έχετε δει ρομποτ που έχασε το καλυμπράρισμά του, τι ζημιά μπορεί να κάνει?
-
Πέραν του πόσο σημασία μπορεί να έχει ή να μην έχει αν κάποιο τμήμα ή εξάρτημα τοποθετείται με το χέρι ή από ρομπότ, στο συγκεκριμένο σημείο μπορεί απλά να τοποθετεί τον σκελετό της πόρτας στο σασί όπου πιθανότατα θα πάει για βάψιμο.
Αν είδα καλά δεν υπάρχει κάποια ενέργεια ασφάλισης της πόρτας όπως πιθανότατα θα γινόταν αν αυτό ήταν το τελικό στάδιο.
Μετά κάποια τμήματα μπορεί να αφαιρεθούν πάλι για να ολοκληρωθεί η κατασκευή τους, να ντυθούν και να επανατοποθετηθούν στην τελική τους μορφή.
-
Στο σημειο αυτο να πω πως ειτε τις πορτες τις τοποθετουν ρομποτ ή ανθρώπινα χερια, ο ποιοτικος ελεγχος ειναι που οριζει τι παει στην αποθήκη ετοίμων...
Να ξερουμε τι λεμε και ειδικα γιατι το λεμε. Στο ντουστ οι πορτες ακομη δεν τριζουν. Τι σημαινει αυτό? Πως άφησαν τη δουλεια στα ρομποτ? Πως δεν είχε πιει μπυρα ο Ρουμανος? Το μονο ελαφρυντικο που εχετε μερικοι ειναι πως επί της ουσίας δεν εχετε ιδέα απο παραγωγική διαδικασία. Δε βοηθα αλλωστε ουτε η χωρα σε αυτο. Έχετε δει ρομποτ που έχασε το καλυμπράρισμά του, τι ζημιά μπορεί να κάνει?
Τα dacia χρησιμοποιώντας την παλιά πλατφόρμα, σαν του δικού σου, είχαν πολλές συγκολησεις με το χέρι!!!
Στη νέα πλατφόρμα από όσο είδα είναι με ρομπότ.
-
Φιλε Λαπη
-
Για εμενα μεγαλύτερη σημασία έχει να γεμίσει το αυτοκινητο με Lazer συγκολησεις το αμάξωμα στο σασί του. Και ας έχουν στραβες πόρτες.
Τα ίδια λέω και στους φίλους με Ford που βρίσκουν μικρό διάφορες στην κλιση στις πόρτες. Κλάιν άιν. Δεν είναι δομικό στοιχείο. Είναι απλά μια πόρτα. Τα Ford όμως έχουν εξαιρετικά σασί με φοβερά υλικά. Οπότε αυτό αγοραζουν.
Ειναι σνα να έχει μια κλιση η πόρτα του σπιτιού σας αλλά τα θεμέλια να είναι απίστευτα γερά και μελετημένα για κάθε σεισμό. Σε νοιάζει η πόρτα;
Παλιο-μοδήτικο το laser....
Το αφήνω εδώ να υπάρχει: https://www.youtube.com/watch?v=XXTg9ZlNliU
(ξεχνάω αν κολάνε με λέιζερ και πόσο αποδοτικά τα τυπικά dissimilar metals, δεν είμαι up to date στα automotive. Πριν καμιά δεκατία πάντως για dissimilar έπαιζε και ΕΒ Welding )
To adhesive bonding έχει φέρει επανάσταση στο automotive καμιά δεκαετία τώρα (δεν μιλάω για motorsport, εκεί είναι ψυχάκια)
Φιλικά
-
Μετα απο την τροπη της κουβεντας, ο τροπος που φτιαχνονται τα σημερινα σουπερ καρς. Θα ψαξω να δω αν υπαρχει κατι.
-
Μάλιστα, διαθέσιμο ΚΑΙ στην Αγγλία το μηχανικό κιβώτιο στους 160ps. Τελικά μόνο εδώ στην βαλκανική μας μπανανία θα φορτωθούμε το cvt με το ζόρι; Στα συμπεράσματα η γενική αναβάθμιση του οχήματος αλλά και η φίμωση των Tce. Ειδικά ο 160ps που είναι μετρημένος στα 7,9' 0-100 στο προηγούμενο μοντέλο και γαζωνε εδώ πάει στα 9,5' ώστε να χαρακτηρίζεται απλά επαρκής για τον χαρακτήρα του οχήματος. Ε ναι έτσι προφανώς και δεν αξίζει να δώσεις τα επιπλέον λεφτά σε σχέση με τον 140ps.
Τεσπά ειλικρινά με εκνευρίζει και δεν μπορώ να κατανοήσω την εμμονή του Τεό με την μη εισαγωγή του μηχανικού κιβωτίου στα 160ps. Οι εσωτερικοί χώροι του πάντως πρέπει να έχουν μεγαλώσει αρκετά για τους πίσω σε σχέση με το προηγούμενο, πράγμα πολύ θετικό σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο και πρακτικότερο χώρο αποσκευών.
-
Μπραβο, και πολύ κάνεις που τα λες.
Το Lazer είναι παλιομοδιτικο σε κάποια σημεία λόγω υψηλού κόστους και co2 κατά την παραγωγή ενώ το adhesive είναι όντως μια επανάσταση το οποίο το χρησιμοποιούν πολύ στην Ασία. Η hyundai μάλιστα το αναφέρει ως σημείο διαφοροποίησης κατά την κατασκευή και μετρα τα εκατοντάδες μέτρα που ενισχύει τις συγκολησεις ως προωθητικό στοιχείο πωλήσεων
Επιπλεον η honda το πήγε σε αλλο επιπεδο όπου συνδιαζει το adhesive με έναν διαφορετικό τρόπο bolding από αυτό που γνωρίζαμε μέχρι σημερα, το εφαρμόζει πολύ και στα νέα kei cars. Τα οποία παρουσίασαν επιτέλους αξιοσημείωτη βελτίωση σε δείκτες nvh. Πλεον και η psa για παράδειγμα είχε ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να κατασκευάζει με αυτόν τον τρόπο. Δεν ξέρω όμως αν το προχώρησε. πριν καμιά 5 ετη αν δεν κάνω λάθος το είχε πάρει το μάτι μου. Πλεον το περνουν και στα ευρωπαϊκά.
Υπαρχουν όμως σημεία που το Lazer είναι απαραίτητο όπως ραφές θόλων και στήριξης υποπλαισιων . Το adhesive bοilding βοηθά τα μάλα στους δείκτες nvh και εχει πολυ καλό λόγο κόστους/οφελους.
Πολυ καλα έκανες και τα ανέφερες.. Μπράβο απο εμένα.
Για όποιον θέλει υπάρχουν στο Google ωραία συγγράμματα για τέτοια πιο ειδικά θέματα. Είναι πολύ ενδιαφέροντα και καταλαβαίνεις πολλά απο τα αυτοκινητα και την ουσία της κατασκευής τους.
-
Πέρασα χθες από Nissan Κυριακούδης για να δω το νέο Qashqai από κοντά...! Πρόκειται για την πιο ακριβή έκδοση που αγγίζει τις 40.000 € σχεδόν, οπότε έχει ωραία στοιχεία, δερμάτινα καθίσματα, πανοραμική οροφή, μεγάλη οθόνη, ζαντάρες 20άρες κλπ...
Μαθαίνω επίσης από τις αντιπροσωπείες ότι μάλλον θα υπάρξουν κάποια συνδυαστικά πακέτα εξοπλισμού στις 'φθηνές' εκδόσεις ώστε να παίρνεις κάτι παραπάνω. Για την ώρα έχουν δοθεί κάποιες λίγες παραγγελίες, λογικό εφόσον το αυτοκίνητο ακόμα δεν είναι διαθέσιμο κανονικά στις εκθέσεις για να το δεις και να κάνεις test drive.
Περισσότερα στο βιντεάκι...
-
-
Πρώτη φορά διαβάζω για τέτοιο χρώμα. Βυσσινί θα το έλεγα εγω!
-
Burgundy το λένε στα αγγλικά, από το χρώμα του κρασιού Βουργουνδίας.
-
Το qq με 4κινηση απο τι ποσο εκκινει? Στα 28000 αυτα που δινει μου φαινονται ήδη αρκετα. Την 4κινηση ομως που ενα βιτ δινει απο τα 20 κατι, σε τι ποσο μιλαμε?
Nissan Qashqai 2021