Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 169
    • 1027
    • 1028
    • 167 / 1028
    Περί αυτοκίνησης
    171
    20544
    664376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Πες το ψέματα... (αν μπορείς).

      https://www.4troxoi.gr/blog/fortisi/

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • D
        dimsabas last edited by

        Συμφωνώ (για πρώτη φορά?) με Δουβλίνο: χίλιες φορές να ξεβρωμίσουμε από τα ταξί παρά να τσοντάρουμε στα γούστα όποιου θέλει 0-100 σε 3,2' με τη μισή κατανάλωση παπιού. Και βέβαια, θέλει και γερές υποδομές σε πιάτσες.

        Αν όμως έχει κολλήματα ο μέσος petrolhead, πολλαπλασιάστε επί10 για τον μέσο ταρίφα.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • D
          dstou last edited by

          Τα ταξιά σε Αθήνα, δε ξέρω για αλλού, δουλεύονται διπλή βάρδια,  και κάνουν 150 με 200 χλμ. ανά βάρδια. Ήτοι, χωρίς επαρκή και καλά διασκορπισμένα δίκτυο ταχυφορτιστών συνεχούς ρεύματος  απλά ματαιοπονούν. Να εξηγήσω γιατί σπάνια υπάρχει ένας και μοναδικός ταχυφορτιστών συνεχούς Τώρα. Γιατί θέλει ένα τσουβάλι ρεύμα.

          Με αποτέλεσμα να το βρίσκει έτοιμο σε πολύ λίγες θέσεις, άρα ο ιδιοκτήτης βρίσκει πολύ πιο συμφέρον να βρει επαρκή χώρο, να τοποθετήσει υποσταθμό, και να φυτέψει 5,6,10,20 ή και περισσότερους ταχυφορτιστές σε ένα σημείο

          Αν ήμουν ταρίφας, θα υπέβαλλα προς τους αρμόδιοι ένα συγκεκριμένο ερώτημα: πες μου που θα βάλεις μαραφέτια συνεχούς και πόσα, αν θα έχουν πρόσβαση και οι πολίτες ή μόνο η κίτρινη φυλή, τι χρέωση θα έχουν , και ΜΕΤΑ θα σου απαντήσω αν θα πάρω ηλεκτρικό ταξί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • D
            dstou last edited by

            Και φυσικά το κυριότερο : πρώτα θα τα δω τοποθετημένα και μετά θα πέσει η παραγγελία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Τα ηλεκτρικά ΤΑΞΙ ΔΕΝ είναι για τις διπλοβάρδιες και τους πολλούς αυτοκινητηστές. Είναι για χρήση όπως το Mercedes Taci Club, τους επαγγλεματίες που δουλεύουν μόνο με ραντεβού, συγκεκριμένες ώρες κλπ. Τουλάχιστον, μέχρι όπως λες να γίνουν οι υποδομές.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • D
                dimsabas last edited by

                Για αυτό τσιμπάς ταξί Tesla και πας μία φορά την ημέρα από το Golden Hall για τσαμπέ 600άρα χιλιομέτρων. Καλά, προφανώς και θα τους έπαιρναν χαμπάρι και δε θα τους άφηναν να φορτίζουν δωρεάν.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Για κάθε pit stop στους υφιστάμενους ταχυφορτιστές των ελληνικών ΕΟ, υπολογίστε κοντά στα 45-50 λεπτά αναμονής για κάθε 200 χλμ. διαδρομής (πάντα με έναν μετρημένο τρόπο οδήγησης), με αντίστοιχο κόστος 15-20 ευρώ. Όσο για το συνολικό κόστος του ταξιδιού μας, ξοδέψαμε 102 ευρώ για τις πέντε ενδιάμεσες φορτίσεις, που μας εξασφάλισαν επιπλέον 900 χλμ. αυτονομίας, ποσό που με την τρέχουσα τιμή του πετρελαίου κίνησης αντιστοιχεί σε κατανάλωση 8,5 λίτρων/100 χλμ. ενός αυτοκινήτου ντίζελ.

                  https://www.4troxoi.gr/perivallon/dokimes-paroysiaseis/taxidi-me-ev/

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • T
                    tgd last edited by

                    Το 'ταχυφορτιστές' θα έπρεπε να είναι σε εισαγωγικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Πήλιου, μεταξεταστέος. Έχει συζητηθεί (κι αποδομηθεί) διεξοδικά.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • D
                        dublin last edited by

                        Το κόστος φόρτισης εξαρτάται από τον τρόπο χρέωσης και το τιμολόγιο του εκάστοτε παρόχου υπηρεσιών φόρτισης. Η χρέωση μπορεί να γίνεται με βάση τη διάρκεια φόρτισης ή με τις κιλοβατώρες που καταναλώθηκαν. Στην πρώτη περίπτωση, για παράδειγμα, μπορεί να μη συμφέρει να γεμίσεις την μπαταρία στο 100%, γιατί προς το τέλος η φόρτιση πραγματοποιείται εξαιρετικά αργά. Έτσι, στον 50άρη φορτιστή στον ΣΕΑ Αταλάντης, είδαμε στην αρχή της διαδικασίας το αυτοκίνητο να φορτίζει με ισχύ 48 kW, η οποία λίγο πριν από την ολοκλήρωση της φόρτισης είχε πέσει στα 4 kW. Άρα κάθε κιλοβατώρα στο τέλος της φόρτισης κόστιζε δώδεκα φορές περισσότερο απ’ ό,τι στην αρχή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Εδώ τα είχαμε πει:

                          https://forum.4troxoi.gr/node/91215?page=126

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            H ...Αποδόμηση της πραγματικότητας του ρεπορτάζ, από θεωρητικές δυνατότητες, είναι επίσης χαρακτηριστικό της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα τη στιγμή που μιλάμε.

                            3 το λάδι, 3 το ξύδι, συγκεκριμένα σημεία φόρτισης στην Εθνική Οδό, μετρημένες οι στάσεις και ο χρόνος φόρτισης, αποτέλεσμα της σούμας του συγκεκριμένου ταξιδίου +50% κόστος σε σύγκριση με ένα σύγχρονο ντιζελοκίνητο, λίγο μικρότερη η διαφορά σε σύγκριση με πλήρως υβριδικό, περίπου τα ίδια με ένα όχι και τόσο οικονομικό απλό βενζινοκίνητο... (και όπως αναφέρθηκε στο ρεπορταζ, με 'μετρημένες' ταχύτητες όλη η μετακίνηση).

                            Κάποια στιγμή στο μέλλον θα υπάρχουν περισσότεροι φορτιστές αλλά κάποια πράγματα δεν θα αλλάξουν, τουλάχιστον εντός της δεκαετίας, π.χ. αντί για μια μεγάλη στάση όπου προς το τέλος της φόρτισης αργεί πολύ και δεν συμφέρει, θα πρέπει να κάνει κάποιος περισσότερες μικρότερες στάσεις, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τον συνολικό χρόνο φόρτισης...

                            Εκτός αυτού του προβλημάτος, να επαναλάβουμε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καλύτερα σε όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους. Βλέπουμε εν καιρώ...

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • M
                              manast last edited by

                              Καλημέρα. Αντιλαμβάνομαι ότι μη έχοντας οδηγήσει ακόμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο η άποψή μου δεν θα μπορεί να είναι χωρίς ανακρίβειες και λάθη.

                              Η δική μου πρώτη εικόνα είναι ότι καλό είναι να υπάρχουν κι αυτά διότι ''όλα τα λουλούδια πρέπει να ανθίσουν''. Με ενοχλεί πολύ ότι κάποιοι μη κατάλληλοι (δηλ. όχι μηχανικοί) αποφάσισαν να ψεκάσουν με ''ζιζανιοκτόνα'' όσα λουλούδια δεν αρέσουν σε αυτούς.

                              Διατηρώ μείζονες επιφυλάξεις ότι η αγάπη για το περιβάλλον τους οδηγεί και όχι επιχειρηματικό πεδίο δόξης λαμπρό. Τα ηλεκτρικά θέλουν ενέργεια επίσης. Η εικασία ότι αυτή ΘΑ υπάρχει-παράγεται χωρίς συνέπειες δεν με καθησυχάζει. Αν θες να πετύχεις μείωση ρύπων, μειώνεις τη μάζα που μετακινείς, την απόσταση, την συχνότητα. Τα σύγχρονα ηλεκτρικά με τελείως ανορθόδοξο τρόπο έχουν πετύχει να μειώσουν το πόσο μακριά και πόσο συχνά μπορείς να πας κάπου...

                              Αυτά καθ΄αυτά τα αυτοκίνητα φαίνεται να μπορούν παρά το βάρος τους να πετύχουν ικανοποιητικότατη οδική συμπεριφορά τις περισσότερες φορές με μικρές παραχωρήσεις που ίσως και αυτές εξανεμιστούν με την εξέλιξη. Σίγουρα με τις αναπόφευκτες ακρότητες του ''νέου'' σε κάποιες σχεδιαστικές επιλογές κατασκευαστών απωθούν κάποιους (εμένα), έλκουν κάποιους άλλους. Κι αυτό θα στρώσει. Εκείνο που δεν φαίνεται να θέλει να στρώσει και περνάει από το μυαλό μου η σκέψη ότι είναι και η βασική επιδίωξη είναι η υποφώσκουσα συσχέτιση τις ηλεκτροκίνησης με την αυτόνομη οδήγηση. Σχεδόν αδιαόρατα είναι δεδομένο ότι κάθε ηλεκτρικό, διάολε, δε μπορεί, θα είναι και πιο αυτόνομο από τα προηγούμενα. Η μάζα πρέπει να κινήτε λιγότερο και πιο ελεγχόμενα. Παίρνω το κότερό μου, το jet μου, και δεν με ενοχλεί κανείς. Στο δρόμο όμως, όσο καλό και να είναι το αυτοκίνητό μου, η πλέμπα με περιτριγυρίζει και με ενοχλεί. Σαν πολύ αέρα πήρανε τα μυαλά μας. Πολύ δημοκρατικά όλα αυτά, στο μέλλον αλλιώς οι μετακινήσεις λοιπόν...

                              Και το βασικό πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης; Η φόρτιση. Το αν είναι φτηνή ή ακριβή η φόρτιση είναι κάτι αδιάφορο γιατί απλώς και τα υγρά καύσιμα λόγω φόρων είναι ακριβά. Με ''ένα νόμο, ένα άρθρο'' τα αλλάζεις όποτε θέλεις αυτά προς κάθε κατεύθυνση... Το θέμα είναι ΠΟΥ θα φορτίζεις. Και το ερώτημα δεν αφορά μόνο τις μακρινές φορτίσεις των όποιων ταξιδιών αλλά την καθημερινή. Για την πλέμπα που λέγαμε, μας μοιάζει τόσο εύκολο σαν να κατεβαίνει ''άγγελος κυρίου'' κάθε βράδυ και να μας το φορτίζει.

                              Ομως πολύ μπλα-μπλα για το θέμα από παντού. Ειδικά για τον ''ειδικό τύπο'', σαν να μην υπάρχει κάτι άλλο. Τελικά πες πες κάτι θα μείνει. Και μόνο που γράφω για την ηλεκτροκίνηση, ο Γκαίμπελς νίκησε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • L
                                lap last edited by

                                Με την τηλεργασια και το lockdown είδατε τι έγινε σε χάρτες με την μείωση της μόλυνσης. Σχεδον εξαφανίστηκε. Έστω το 1/4 της μείωσης αυτής μέσω τηλεργασια να διατηρηθεί τα καταφέραμε.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @manast last edited by

                                  Διατηρώ μείζονες επιφυλάξεις ότι η αγάπη για το περιβάλλον τους οδηγεί και όχι επιχειρηματικό πεδίο δόξης λαμπρό.

                                  ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ όλο το ποστ!!!

                                  Στέκομαι εδώ: Προφανώς και ΔΕΝ γίνεται όλο αυτό για το περιβάλλον, χεσμένο το έχουν οι εταιρείες (όπως και εμείς και οι πολιτικοί μας δυστυχώς). Όλο γίνεται για το χρήμα! Έχει κορεστεί η αγορά αυτοκινήτου και τα ηλεκτρικά είναι το νέο 'παιχνίδι', ένας λόγος για να αλλάξει κάποιο αυτοκίνητο άμεσα ή σε 1-2 χρόνια αντί σε 10-15 χρόνια. Επίσης υπάρχει η βιομηχανία από πίσω (φορτιστές, σταθμοί φόρτισης, καλώδια, κλπ.) που θα βγάλει πολλά λεφτά.

                                  Όποτε η απάντηση είναι απλή: κάτι έπρεπε να βρουν για να μας κάνουν να αγοράσουμε καινούργιο αυτοκίνητο πολύ νωρίτερα από ότι θα αγοράζαμε κανονικά. Το ίδιο γίνεται με όλα τα καταναλωτικά αγαθά (τηλεοράσεις, ηλεκτρονικά κλπ.)

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @manast last edited by

                                    Ομως πολύ μπλα-μπλα για το θέμα από παντού. Ειδικά για τον ''ειδικό τύπο'', σαν να μην υπάρχει κάτι άλλο. Τελικά πες πες κάτι θα μείνει. Και μόνο που γράφω για την ηλεκτροκίνηση, ο Γκαίμπελς νίκησε...

                                    Πολύ ευστοχο αυτό. Το ίδιο δεν ειχε γίνει κ το 14 με τα πετρέλαια. Τα βλέπεις σήμερα πουθενα, γιατί εγώ βλέπω μόνο βενζίνη τούρμπο 1000-1200 κυβικα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο,κάτι πρέπει να πουλήσουν κ αυτό για να ζήσουν, οτι κ να ειναι αυτο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Εγώ το βλέπω να λειτουργεί ανάποδα από αυτό που γράφει ο Φάνης. Οι Ευρωπαίοι αλλάζουν αμάξια τακτικά έτσι κι αλλιώς. Οι Έλληνες ΔΕΝ έχουν χρήματα για ηλεκτρικό, οι περισσότεροι τουλάχιστον. Εκεί που θα αγόραζαν ένα θερμικό για τα επόμενα δέκα χρόνια, τώρα κρατούν το παλιό με σκοπό να κάνουν κίνηση σε 3-4-5 χρόνια. Στη δική μου περίπτωση και στου πεθερού μου, αυτό βλέπω να γίνεται.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Οι Ευρωπαιοι αλλαζουν αυτοκινητα ναι, αλλα δεν 'πετανε' λεφτα. Το σκεφτονται πολυ περισσοτερο απο οτι εμεις.

                                        Ομως, ποιος Ευρωπαιος θα σκοτωσει μια 320d, ενα A4q, μια Merc C320, για να παει να παρει ηλεκτρικο; Και αυτος θα περιμενει.

                                        Το βασικο προβλημα σε εμας, περα απο την ελλειψη αγοραστικης δυναμης, ειναι οτι αυτη τη στιγμη δεν υπαρχουν ηλεκτρικα στις τιμες που κινειται η δικη μας αγορα. Ο Ευρωπαιος που αγοραζει με 30-50Κ εχει ηδη αρκετες επιλογες. Σε εμας που αγοραζουμε με 15-30Κ, δεν υπαρχουν επιλογες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • V
                                          vagnar last edited by

                                          Με μέσο όρο Ευρώπης τα 11,5 χρόνια ηλικία αυτοκινήτων και χώρες να έχουν, Γερμανία 9,5 χρόνια, Αυστρία 8,3 χρόνια, Βέλγιο 9,1 χρόνια, Ολλανδία 11 χρόνια, Γαλλία 10 χρόνια, Δανία 8,8 χρόνια, Αγγλία 8 χρόνια, δεν νομίζω ότι

                                          Οι Ευρωπαίοι αλλάζουν αμάξια τακτικά έτσι κι αλλιώς ...

                                          πιο συχνά από την (Ελλάδα 16 χρόνια) σίγουρα, αλλά γενικά μάλλον όχι τόσο πολύ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Bomba-apo-DNT-gia-forologia-sta-hlektrika_217724.asp

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 1027
                                            • 1028
                                            • 167 / 1028
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr