-
Έχουν να φάνε καρβέλια τα κινέζικα ιχ μέχρι να γίνουν αποδεκτά, αλλά αυτό νομοτελειακά θα το δούμε πιστεύω εντός αυτής της δεκαετίας.
-
Έχουν να φάνε καρβέλια τα κινέζικα ιχ μέχρι να γίνουν αποδεκτά, αλλά αυτό νομοτελειακά θα το δούμε πιστεύω εντός αυτής της δεκαετίας.
Κ εγώ το πιστεύω οτι υπάρχει ακόμα δρόμος, αλλά αν ειναι σε 5 6 χρόνια η κατάσταση να έχει στρώσει...δεν υπάρχει, θέμα , έτσι κ αλλιώς ποιος βιάζεται πραγματικά στην Ελλάδα για τα ηλεκτρικα? νομιζω κανένας με τις υπάρχουσες τιμές-δομές. Φυσικά όμως ο φίλος παραπάνω έχει απόλυτο δίκιο, αν στην πράξη βελτιώσουν ποιότητα - ηλεκτρικά, δεν θα βγαίνουν κ πολύ φθηνότερα από τα αντίστοιχα ευρωπαικά/ αμερικάνικα.
-
Τα κινέζικα ΔΕΝ έχουν να φάνε καρβέλια*, είναι ήδη πάρα πολύ αξιόλογα αλλά ΔΕΝ είναι φθηνά. Nio, Xpeng, Aiways βγάζουν φανταστικά οχήματα και σε σωστή τιμή (δηλαδή ένα 15-20% κάτω από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά) θα τα προτιμούσα πολύ άνετα. Ο μεγαλύτερος αντίπαλός τους είναι η νοοτροπία τού κοινού. Ποιος θα προτιμήσει το κινέζικο των 25 αντί για το Citroen (για παράδειγμα) των 30 χιλιάδων; Νομίζω ότι το 95% τού κόσμου θα πάρει το ακριβότερο για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Άλλο αν στην πραγματικότητα, το κεφάλι του θα το έχει ήσυχο με το κινέζικο, που είναι κολοσσοί στα ηλεκτρικά, σε αντίθεση με τους Γάλλους που στα ηλεκτρικά είναι...
*μικρός αστερίσκος για την παθητική ασφάλεια. Όχι επειδή δεν την προσφέρουν, αλλά επειδή δεν έχουν αξιολογηθεί.
-
Νομίζω ότι το 95% τού κόσμου θα πάρει το ακριβότερο για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Άλλο αν στην πραγματικότητα, το κεφάλι του θα το έχει ήσυχο με το κινέζικο, που είναι κολοσσοί στα ηλεκτρικά, σε αντίθεση με τους Γάλλους που στα ηλεκτρικά είναι...
Σοβαρά? είχα την εντύπωση οτι το e- 208 / e - 2008 ηταν πολυ αξιόλογα αυτοκίνητα ως ηλεκτρικά. Δεν τα εχω οδηγήσει ποτέ, αναφέρω αυτά ποιυ εχω διαβάσει. Εχουν κ ωραίαο design να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους παντως που για μένα πχ μετράει.
-
Δεν έχουν βγάλει κάποια δυσλειτουργία, αλλά αναφέρω τη γενική αντίληψη περί προβληματικών ηλεκτρικών στα γαλλικά. Μακάρι να μας διαψεύσει η νέα τεχνολογία των γαλλικών μοντέλων.
-
Από το 1960 μέχρι το 2020+ κοντεύει αιώνας... κάποτε ο κόσμος αγόραζε και το ακριβό Γερμανικό για την αξιοπιστία του σε δύσκολες συνθήκες, πράγμα αστείο σήμερα. Πλέον τα εθνικά επίθετα δεν έχουν νόημα για τα βιομηχανικά προϊόντα στις Ευρωπαϊκές χώρες, ακόμη κι αυτό που λέμε 'κινέζικο' χάνει σιγά σιγά τη σημασία του.
-
Τότε γιατί αγοράζει σήμερα ακριβό γερμανικό;
-
Τότε γιατί αγοράζει σήμερα ακριβό γερμανικό;
Επειδή τα γαλλικά έχουν πρόβλημα στα ηλεκτρικά...
-
e208 GT που ειδα σημερα ωραιο ηταν, θα το αγοραζα αν ηταν στα 22 χιλ μαξ.
-
e208 GT που ειδα σημερα ωραιο ηταν, θα το αγοραζα αν ηταν στα 22 χιλ μαξ.
Τόσο κάνει το Up!
Η αρχική τιμή του e-up! στην Ελλάδα είναι €23.750, η οποία με την ισχύουσα επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά πέφτει στα €20.877. Από τον προαιρετικό εξοπλισμό, χρήσιμο είναι και το πακέτο Driver Assistance με κόστος €395 που προσθέτει cruise control, κάμερα οπισθοπορείας και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος τα οποία συμπληρώνουν τα στάνταρ Lane Assist (διατήρηση λωρίδας) και Hill Start Assist (υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα).
-
Αντιγράφω σημερινές οδηγικές εντυπώσεις φίλου για το 208:
'Εκπληκτική δύναμη 130 ίππων, παρά τα 1400 κιλά, διαθέσιμη σε όλων το εύρος χιλιομέτρων ξεκινώντας από τα 0 χωρίς διακοπές για αλλαγή σχέσεων (Έχει μόνο μία ταχύτητα). Άριστο turn in χωρίς υστέρηση στην εντολή, ευχάριστη και όσο πρέπει μεταφορά βάρους στον πίσω άξονα με ευχάριστο τρόπο βοηθώντας τον οδηγό στην τοποθέτηση, πριν επέμβουν τα ηλεκτρονικά, διατηρώντας την παράδοση της εταιρείας σε αυτόν τον τομέα. Αυτό μπορεί να το διαπιστώσει οποιοσδήποτε οδηγός με ασφάλεια όταν στρίβει σε μια στροφή με φυσιολογική ταχύτητα και κλείσει στην έξοδο δημιουργώντας όριο στο αυτοκίνητο χωρίς να εκτεθεί στην ταχύτητα, έτσι μπορεί να ελέγξει τις αντιδράσεις με απόλυτη ασφάλεια και να γνωρίζει από πριν πως θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητό του σε μια δύσκολη στιγμή. Το μέλλον των ηλεκτρικών φίλοι μου φαίνεται να είναι λαμπρό!!!!
Υ. Γ. Θα επανέλθω με επιπλέον στοιχεία.' -
Δεν είναι κι άξιο απορίας γιατί ένας μεγιστάνας των ορυχείων Λιθίου εκκίνησε την μπαταριοκίνηση παγκοσμίως, παρ'όλα αυτά παράγοντας αυτοκίνητα χωρίς κέρδος για την εταιρεία, εκμεταλλευόμενος το εμπόριο δικαιωμάτων εκπομπών διοξειδίου, δηλαδή στη κυριολεξία βγάζοντας λεφτά Αέρα...
Οι επιπτώσεις των δράσεών του σε φτωχό κόσμο, από τους κακομοίρηδες Αφρικανούς των ορυχείων μέχρι τους Βενεζουελάνους που χρησιμοποιούν το bitcoin ως μέσο αγοράς τροφίμων και καθημερινών αναγκαίων (τους οποίους κατέστρεψε ολοσχερώς με το manipulation που έκανε πρόσφατα, για το οποίο πας φυλακή στις χρηματαγορές) μας βάζουν σε σκέψεις για συγκρίσεις με άλλους μεγιστάνες της Ιστορίας της Αυτοκίνησης όπως ο Φορντ, που έκαναν πραγματικές καινοτόμες επινοήσεις που άλλαξαν τον κόσμο όπως η Γραμμή Παραγωγής, και είχαν ως καλύτερους αγοραστές των παραγόμενων προϊόντων τους ίδιους τους εργαζόμενους για τους οποίους καθιέρωσαν πράγματα όπως το 8ωρο και η αργία του Σαββατοκύριακου, σε σύγκριση με τις συνθήκες εργασίας που διαμορφώνονται σιγά σιγά στην εποχή μας...
-
Να γραψω λοιπον και ως χρηστης.
ηλεχτρικου, κατα 60 κουμου τουλαχιστον καθημερινως.
πραγματι τελικα συνηθιζεις την και γαμω ποιοτικη κινητηρια δυναμις του ρευματος. και μετα σου κακοφαινεται και ο καθενας ξεχωριστα απο τους 4 χρονους. υπηρξα γκαζοκαυλος, τρομερο θορυβο στα φτωχα μου αυτια ειχε το 120υ μου με βάιλοετ 1.6 και 1 βεμπερ και 5αρι με τη πρωτη κατω αριστερα. ομως ειναι πανεμορφο το γαργαλημα στο περινεο σε καθε τεως 'γκαζια', η αποτελεσματικοτητα της ησυχιας, η ακροαση σερφινγ γουιθ δι αλιεν με το τοπιο να μενει πισω απο τον αριστερο αγκωνα καταιγιστικα.
τελικα η προτιμησις ηλεχτρικων συντομα θα ειναι λογω πιγιοτητας λειτουργιας. και μονο. οποτε και αυτες οι αθλιες τουότες με το τρολευ στη ψυχη θα αδειασουν χωρο για κατι ομορφοτερον.
αν υπηρχε η ελευθερια να παω μακρυα χωρις να πρεπει να εχω αποθηκευσει ολα τα πόις οδικων ασφαλειων και πριζων, ηδη το πουγκ θα πηγαινε δωρακι σε συνεργατη και θα χτυπαγα καποια τεσλαρα.
-
Δεν είναι κι άξιο απορίας γιατί ένας μεγιστάνας των ορυχείων Λιθίου εκκίνησε την μπαταριοκίνηση παγκοσμίως, παρ'όλα αυτά παράγοντας αυτοκίνητα χωρίς κέρδος για την εταιρεία, εκμεταλλευόμενος το εμπόριο δικαιωμάτων εκπομπών διοξειδίου, δηλαδή στη κυριολεξία βγάζοντας λεφτά Αέρα...
Σωστά όλα αυτά που αναφέρεις κ που λένε οι anonymous. Ο Ελον χάλασε το προφίλ του τις τελευταίες εβδομάδες με τα tweets στα κρυπτο. Ειναι όμως τόσο χαζός να εκτεθεί? η υπάρχει κάτι αλλο από πίσω ? επίσης μπορεί να μην βγάζει κέρδη η τεσλα από τα αυτοκίνητα, δεν βγάζει όμως μία τεχνολογία πολύ πιο μπροστά από τους ανταγωνιστές της? χορτάσαμε κ από toyota κ από bmw κ απο vw με το ένα σκάνδαλο πίσω από το άλλο, με τα νέα μοντέλα που όλα ειναι ίδια με τα παλιά κ καμία διαφορά δεν υπάρχει. Δεν μου αποδυνκείουν οι μέν οτι ειναι καλύτεροι από τους δε, στο ίδιο καζάνι βράζουν οποτε μην κατηγορούμε μόνο τον Μασκ. Ειναι ο μόνος που φέρνει ανατροπές κ τα βάζει με συμφέροντα, προφανέστατα όμως, για το δικό του συμφέρον...
-
22 χιλιάρικα κάνει το αντίστοιχο αυτόματο 1.2 μπενζίνα, οπότε κομματάκι δύσκολο. 8 χιλιάρικα έχουν διαφορά οι αντίστοιχες εκδόσεις και τα αποσβαίνεις σε κάποια χρόνια, ανάλογα με τη χρήση που του κάνεις. Είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση πάντως.
Επί προσωπικού, εκεί κοντά στα 30 χιλιάρικα, δεν πρόκειται να πήγαινα για τέτοια κατηγορία αμαξώματος. Όπως αντίστοιχα, δεν πρόκειται να έδινα 22 χιλιάρικα για μικρό πόλης θερμικό.
-
https://www.newsauto.gr/fleet-cars/epidotisi-mamouth-22-500-evro-gia-tin-apoktisi-ilektrikou-taxi/
Αυτά είναι νέα! Από το να πάρουν 5 ιδιώτες ηλεκτρικό, χίλιες φορές ένα ταξί..
Επίσης να σημειώσουμε ότι μέχρι στιγμής έχουν κάνει αίτηση για ηλεκτρικό ταξί από το τρέχον πρόγραμμα, 8, δηλαδή 0,06% των συνολικών αιτήσεων..
-
Πως γίνεται dublin σε αυτό το thread να μην θεωρείς επιτυχία για το άμεσο μέλλον τα ηλεκτρικά και να επιχειρηματολογείς για αυτό με πολύ εύστοχες αναλύσεις, αλλά στο διπλανό thread της citroen να θεωρείς δεδομένη την επιτυχία του ami της stellantis που ειναι το χειρότερο ηλεκτρικό της αγοράς;
Υ. Γ έλα, σου έλειψε το πείραγμα..... Παραδέξου το.
-
Πες το ψέματα... (αν μπορείς).
-
Συμφωνώ (για πρώτη φορά?) με Δουβλίνο: χίλιες φορές να ξεβρωμίσουμε από τα ταξί παρά να τσοντάρουμε στα γούστα όποιου θέλει 0-100 σε 3,2' με τη μισή κατανάλωση παπιού. Και βέβαια, θέλει και γερές υποδομές σε πιάτσες.
Αν όμως έχει κολλήματα ο μέσος petrolhead, πολλαπλασιάστε επί10 για τον μέσο ταρίφα.
-
Τα ταξιά σε Αθήνα, δε ξέρω για αλλού, δουλεύονται διπλή βάρδια, και κάνουν 150 με 200 χλμ. ανά βάρδια. Ήτοι, χωρίς επαρκή και καλά διασκορπισμένα δίκτυο ταχυφορτιστών συνεχούς ρεύματος απλά ματαιοπονούν. Να εξηγήσω γιατί σπάνια υπάρχει ένας και μοναδικός ταχυφορτιστών συνεχούς Τώρα. Γιατί θέλει ένα τσουβάλι ρεύμα.
Με αποτέλεσμα να το βρίσκει έτοιμο σε πολύ λίγες θέσεις, άρα ο ιδιοκτήτης βρίσκει πολύ πιο συμφέρον να βρει επαρκή χώρο, να τοποθετήσει υποσταθμό, και να φυτέψει 5,6,10,20 ή και περισσότερους ταχυφορτιστές σε ένα σημείο
Αν ήμουν ταρίφας, θα υπέβαλλα προς τους αρμόδιοι ένα συγκεκριμένο ερώτημα: πες μου που θα βάλεις μαραφέτια συνεχούς και πόσα, αν θα έχουν πρόσβαση και οι πολίτες ή μόνο η κίτρινη φυλή, τι χρέωση θα έχουν , και ΜΕΤΑ θα σου απαντήσω αν θα πάρω ηλεκτρικό ταξί.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης