-
-
βροχη. και καλα εμπνευση να μην εχουν πιτσιλιστηρια αλλα ακροφυσια πανω στους τζαμοκαθαριστηρες. η μεταφραση ειναι οτι αν πλενεις το τζαμι παντα θα τρεξει η σταγονα στη μεση. και σε αντιθεση με το τιγκ δεν τραβανε οι καθαριστηρες αλλη μια γυροβολια μετα απο λιγο να την παρουν.
επισης θεμα με τους αυτοματους. στον βιτ τους εβαζες στο αυτοματο και δεν ξανασχολιωσουν. εδω πρεπει να τους βαζεις καθε φορα. αν κανεις τη κινηση να τους πατησεις να κανουν μια σκουπισια, την εκατσες, βγηκε το αυτοματο. και πρεπει να κανεις αλλη μια σκουπισια να ξαναμπει.
-
Εεε καλά πταίσματα γάτε....εξάλλου οι Γάλλοι είναι τσακωμένοι με την εργονομία εδώ και δεκαετίες!!
-
Γάτε δώστο και πάρε Ερκρος
που και κάνει 'άλλη μια' στο τέλος, και μπαίνει το αυτόματο με την πρώτη σύντομη σκουπισιά προς τα κάτω...! Μόνο φακέλους στο USB και αναζήτηση σταθμών απ το τιμόνι μη ζητήσεις, δεν έχει φτάσει εκεί η τεχνολογία ακόμη...
-
Γνώστη Γάτε έχουμε πληροφορίες για νέο Vitara;
-
ουχι
-
03:05' πολύ ενδιαφέρον δεδομένο. Το blueHDI σύμφωνα με τον reviewer παράγει τα 2/3 της περιβαλλοντικής μόλυνσης σε σχέση με ένα αφόρτιστο plugin-hybrid.
-
Κάθε τεχνολογία έχει την φτέρνα του Αχιλλέα της... τα πλαγκ-ιν συνδυάζουν τα καλύτερα και χειρότερα σημεία των δύο κόσμων, ΜΕΚ και ηλεκτροκίνηση. Μέχρι να λυθεί το πρόβλημα αυτονομίας των ηλεκτρικών, όσοι μπορούν να πληρώσουν πλαγκ-ιν (και το φορτίζουν το βράδυ) έχουν ένα 'πλήρως ηλεκτρικό' για καθημερινή χρήση στην πόλη. μηδενικών εκπομπών, αθόρυβο, οικονομικό, γρήγορο, κι όταν θέλουν να ταξιδέψουν απλά γεμίζουν στο βενζινάδικο σε 5' και ξεκινάνε χωρίς καμία έννοια. Βέβαια περιβαλλοντικά δεν έχει καμία ουσία να ξοδεύεις διπλάσιους πόρους στην κατασκευή και να κουβαλάς συνέχεια έρμα, αλλά ως προς τη χρήση είναι προσωρινά η χρυσή τομή. Το ντιζελάκι πάλι, έχει το θέμα των οξειδίων, αλλιώς πλησιάζει το 'ιδανικό' όχημα με ΜΕΚ.
-
Επίσης κάνει αναφορά σε κάτι που δεν λέγεται ευρέως, handling, προτιμά τις απλές εκδόσεις, και λέει ότι προτιμά να χάσει μερικά δευτερόλεπτα στα 0-100 και να κερδίσει καλύτερη οδηγική εμπειρία και στρίψιμο αφού η διαφορά είναι τεράστια.
Το diesel κουβαλάει 1500kg και το plug in 1250 (δηλαδή ένα plug in δεν μπορεί να κουβαλήσει ένα άλλο 3008!), Ενώ το απλό έχει Χ1.5 φορές περισσότερο χώρο αποσκευών.
Τα 350κιλα που κουβαλάς συνέχεια, έχουν το τίμημά τους..
-
παντως αντι για τεστ να σας πω εγω περι οικονομιας, που μου ειναι και αδιαφορη, και κρατηματων.
στα 1700 λοιπον εχει μεση ταχυτης 34 πλεον - βλεπε ταξιδακια σε πολεις κοντινες - και μεση καταναλωσις 6.4.
μενει απο ρευμα μετα απο 100 χιλιομετρα επαρχιακου ή 300 χιλιομετρα εο.
μοντ, σχεδον συνεχεια, ζμπορτ εκτος. ελεκτρικ ουτε μετρο. στη πολη χάιμπριντ.
παντα ανευ μελλοντικων σχεδιων και με οσα μπορει ο γατοζ γιατι με τοσα γκαζια σκιαζομαι.
περι στριψιματος.
σε εο στριβει με οσα πας, οσα και να ειναι αυτα. βαρυ και εκει ειναι καλα να ειναι βαρυ. ταχυτης ταξιδιου με φουνταριστους στο ρέντιο και φρεντο μετριο με κανελα, στα 150-170. αμα βρεθει συνοδειπορος το πρωτο ψηφιο αλλαξει και αυτο πολλακις.
σε επαρχιακη θελει παιχνιδακι με ανεβοκατεβασματα στο σασμαν και παντα να εισαι στο b. γιατι δεν ειναι το προβλημα στο στριψιμο, οι πισω πολλαπλοι πατανε καλα, αλλα τα μπρουμυτισματα στα φρενα και οι σηκωμαρες στις εξοδους. αμα δεν προσεξεις, εφυγες με τη μουρη, δεν σε κραταει ουτε ί ες πι, ουτε τπτ, εχει υπερβολικη ροπακλα για περιπτερο. και σταματαει και αργα, με το σασμαν στο ντι δεν κοβει καθολου.
ομως.
το βραδυ που φευγω απο τη δουλεια, καρφωνω ζμπορτ και ψαχνω κατι να σταθει απο διπλα, 4-5 φαναρια σε ανοιχτο δρομο με πιανουνε. μεχρι τωρα στεκονται καμποσα σκοντα και φαου, ειναι οι φριτζηδες φτιαγμενοι και αυτοι που ψωνισαν τσεχικο αντι για φαου θελουν να αποδειξουν οτι δεν το κανανε για τα λεφτα, που για αυτο ακριβως επηρανε τις φακλανες, κανενα σιβικ αραια και που, κατι μι τριο, λεμε τωρα με σημα απο ιμπέι, μπεμπες. τσοντα. τσοντα.
τελος, περι πετρελαιων. στο αν καινε λιγο, γατος γνεφει θετικα. ομως αν δεν εισαι φοιτητης ή δεν σπουδαζεις παιδια δεν σου ειναι θεμα τα ελαχιστα παραπανω της βενζινουλας. κερδιζεις χρονια χωρις το κλακ-κλακ. και περι φευ. ειναι ακριβα. πολυ ακριβα. με βασικο μειονεκτημα οτι ειναι ακριβα. που αν μπορεις να τα εχεις επαγγελματικα δεν ειναι ακριβα. ή αν εχεις μεγαλη τσεπη. που δεν εχω.
-
https://www.carandmotor.gr/themata/peugeot-3008-ena-orosimo-stin-istoria-toy-leonta
«κάθε Peugeot, κάθε κατηγορίας, συνοδεύεται από αυτό το όραμα: πώς αμφισβητείς το υπάρχον για να φέρεις περισσότερη αξία και εμπειρίες στους ανθρώπους»
Τάδε εφη Gilles Vidal, σχεδιαστής του 3008.
Αυτό ενισχύει και την άποψη που παρέθεσα στο νήμα του Tiguan, περί σχεδιαστικής εξέλιξης.
-
Ο Vidal είναι σχεδιαστής. Καμιά σχέση με manager. Golf χάλι μαύρο.
Το ότι υπάρχουν διαφορετικά γούστα είναι γεγονός και δεδομένο και απολύτως σεβαστό.
Η ένστασή μου ήταν η άποψη 'ας μείνει ίδιο, για να μην φαίνεται ότι πάλιωσε το δικό μου' που αναφέρουν πολλοί, γενικά, αλλά συγκεκριμένα το ακούω πολύ για αυτοκίνητα. εγωιστική και καθόλου εποικοδομητικη φιλοσοφία.
Το ότι ξέρεις ένα αρχιτέκτονα και έναν 'καλλιτέχνη' δεν σε κάνει ειδικό σε τίποτα. Δεν θα πας σε κανένα δικαστήριο πραγματογνώμονας ούτε θα γράψεις σε κάποιο περιοδικό ως 'αυθεντία' σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα επειδή 'γνωρίζεις' κάποια άτομα.
Τελικά τι σπουδές έχεις κάνει; Τι δουλειά κάνεις;
-
Οι απόψεις και το τι αρέσει στον καθένα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό . Ταυτόχρονα είναι η βάση του εμπορίου , αλλά και της Δημοκρατίας .
Οπότε η αγορά είναι τι μου αρέσει , αλλά και τι με βολεύει .
Στην Ελλάδα βέβαια και λιγότερο αλλού , έχουμε και τι θα πουλήσει περισσότερη μούρη στον γείτονα ...
Στις αυτοκινητοπαραγωγές χώρες , έχουν το τι θα διατηρήσει τις θέσεις εργασίας μας ...
Εμείς αντίθετα γουστάρουμε να είμαστε λαλάκηδες οι εισαγώμενοι...
-
Θεωρώ πως αν ειμασταν μεγάλη αγορά, είτε αν παράγουμε αυτοκινητα για την ευρύτερη περιοχή, η σχεδαιστηκη γραμμή θα ηταν απλή και πολύ πρακτική σε εσωτερικους χωρους. Δηλαδη η σχεδιαση θα υπάκουσε στην πρακτικότητα.
Γιατι;
Μα γιατί έχουμε μάθει ως λαός σε πατέντες και υποχωρήσεις σε καθημερινά θέματα. Αυτά παράγουν προσωπικότητες που ψάχνουν το πρακτικό. Και εν τελη το βλέπεις παντού γύρω σου ακόμα και στα σπίτια του καθ ενός.
Δεν έχουμε αποικιοκρατικο και αυτοκρατορικο παρελθόν που θα προσπαθούμε να το αναπαραξουμε και σήμερα ώστε οι προσωπικότητες των αγοραστών μας να επιθυμεί αυτό το εξτρα καλό σχεδιασμένο αυτοκινητο που θα επιβάλλεται στους άλλους γύρω του.
Μιλω για τον μεσο Ελληνα. Πάντα υπάρχουν αποκλίσεις σε καθε σχεδιαστικη ταση.
Ολα ξεκινούν από τον εγκέφαλο και τις εμπειρίες των ανθρώπων σχετικά με το γούστο. Αυτό όμως είναι άλλο πράγμα από την διαχρονικότητα κια νεοτερικοτητα. Αλλο πραγμα το ενα άλλο το άλλο.
-
Για εμένα προσωπικά, στο Golf 8 τα εμπρός φωτιστικά και γενικά όλος ο σχεδιασμός του εμπρός τμήματος και της μάσκας είναι για τα φλογοβόλα.
Φαίνεται λες και για κάποιο λόγο τα φώτα και συνολικά η μούρη έχουν χυθεί και έχουν κρεμάσει προς τα κάτω.
Το 308 εμφανισιακά είναι πολύ καλύτερο.
Γενικώς σχεδιαστικά η Peugeot είναι μακράν καλύτερη της VW.
Προσωπικά ένα αυτοκίνητο θέλω να μου αρέσει εμφανισιακά γι' αυτό που είναι τώρα και όχι για το αν σε 15 χρόνια θα βλέπεται ως κλασικό σχέδιο ή όχι.
-
Ενισχύεις την αποψη σου περι σχεδιαστική εξελιξης με τα λεγόμενα ενός σχεδιαστή μιας πολυεθνικής, που απλώς υποστηρίζει την στρατηγική διαφοροποίηση της εταιρίας του;;
Μάι χαρά και πολύ όμορφα ειναι τα peugeot. Και εγω συμφωνω μαζί σου. Διαφωνώ όμως με τους αφορισμούς που κάνεις που μοιάζουν οπαδικοι.
Αλλα Dublin λες ότι έχεις σπουδάσει τέχνες, αλλά εμείς που δεν σπούδασαμε, αλλά διαβάσαμε περί τέχνης και έχουμε και αρχιτέκτονες στο περιβάλλον μας, και καλλιτέχνες κτλ συμφωνούμε πως αυτά που γράφτηκαν στο tiguan νημα είναι σωστά.
Η τέχνη και η διαχρονικότητα έχουν μια συγκεκριμένη σχέση. Αυτό όμως δεν αφαιρεί την ομορφιά από τα peugeot. Μάλιστα η ομορφιά τους έρχεται μέσα από την υπενθύμιση παλαιότερων γραμμών και μοτιβων σε διάφορα σημεία τους τα οποία χαρακτηριζονται σχεδιαστικά ως κλασικά, όπως για παράδειγμα η μάσκα με τα νίκελ και την διαμάντοείδη σχεδιαση, η πίσω κολόνα του 208 που θυμίζει 205 και η κλίση του εμπρόσθιου καπό θυμίζουν αυτοκινητα του 70.
Δεν ειναι δηλαδή τόσο νεωτερικα όσο φαντάζεσαι. Αυτό ισχύει σε όλες τις τέχνες. Δυσκολεύεται ο εγκέφαλος του ανθρώπου να καταλάβει τις νέες τάσεις μιας τέχνης, σχεδίασης στο προκείμενο, και ετσι τα βήματα γίνονται μικρά και σταθερά. Ποσο μάλλον όταν κυνηγάς πωλήσεις και δημιουργείς και εξυπηρετείς target groups.
Και τα peugeot έχουν μια διαχρονικότητα, αυτήν της μιμησης του προσωπου ένας αιλουροειδές. Δηλαδη ακολουθεί κλασικές γραμμές και τςι εξελίσσει.
Δες τα citroen που κάθε γενιά αλλάζουν γραμμή και δεν έχουν κάποια συγκεκριμένη όπως τα peugeot.
Το C3 σου είναι ηδη παλαιό ως σχέδιο. Το νέο είχε άλλη μασκα στο επόμενο θα έχει άλλη. Το γεγονός αυτο στο μυαλό των ανθρώπων βοηθά στο να τα ξεχωρίσουν σε εποχές. Ενώ στα peugoet και περισσότερο στα vw μπερδεύεσαι με τις εποχές.
Αυτο λοιπόν σε πολλούς αγοραστές αρέσει, η διαχρονικότητα, σε άλλους όχι. Δνε σημαίνει ομως ότι είναι ασχημα.
Το νέο golf για παράδειγμα που το έβλεπα χθες εμένα μ αρεσε πολύ. Είναι μια εξέλιξη ενός μοτίβου.
Αυτο που με ξένισε ήταν το ενιαίο Led μπροστά στην μασκα. Δεν ξέρω αν το έχεις δει από κοντά. Σαν τον kit ειναι. Κατά τα άλλα έχει ωραίες αρμονικές γραμμές.
-
Έχει κάνει και η Peugeot τις αμαρτίες της πάντως. Γερμανοί δεν έιναι , αλλά μέχρι στιγμής στην μικρομεσσαία κατηγορία δύο φορές η αλληλουχία παλιού με νέου μοντέλου , μοιάζει με βαρύ facelift στα μάτια μου ( 307 - 308i και 308 ii - 308iii), πολύ επιτυχημένο βέβαια. Οπότε παρόλο την οικονομική μου ενίσχυση προς τη μάρκα , με την επιλογή αγοράς πλήθος μοντέλων της , κάπου τα λόγια του αρχισχεδιαστή δε με πείθουν απόλυτα (κάθε μοντέλο έχει όραμα κ.λπ.) .
Καλά κάνει και τα λέει , στα περισσότερα έχει δίκιο , η peugeot είναι μακράν πιο 'τολμηρή' σχεδιαστικά εταιρία ,αλλά κάπου όπα, τι τολμηρό είχε π.χ το 207 ( μια χαρά αυτοκίνητο) στη σχεδίαση; , αν του έβαζες σήμα ως vw , δεν θα έκανε διαφορά. Κατά τα άλλα ο σχεδιασμός του 3008 είναι απόλυτα πετυχημένος και καινοτόμος και για αυτό οι φόρμες του αντιγράφονται τόσο πολύ ( tuscon).
-
Έχω πει τι σπουδές έχω κάνει. Δεν έχουν σχέση με τις τέχνες.
Οχι το golf δνε είναι χαλι μαύρο. Είναι golf, αυτο τα λέει όλα. Έχει εξελιχθεί στα σημεία αλλά είναι golf σχεδιαστικά. Αυτό είναι που δεν μπορείς να καταλάβεις. Αυτό είναι το μεγα ατου της σχεδίασης του αυτοκινήτου . Η αναγνωρισημοτητα του κλασικού ταυτόχρονα με την εξέλιξη.
Αν μ αρέσει ή όχι δεν έχει σημασία. Εκεί επεμβαίνει το γούστο όπως λες. Αλλα ως ανθρωπος που ξέρει από τέχνες δεν μπορείς να αρνηθείς τον 'ρυθμό' του golf.
Το ιδιο συμβαίνει και στους αρχιτεκτονικούς ρυθμούς και στην εξέλιξη τους.
Όποτε εν ολιγης, το ότι δεν σου αρέσει κάτι δεν σημαίνει πως αυτο δεν έχει την δική ττου ταυτότητα και το κοινό του, ή ότι είναι αταλαντοι οι σχεδιαστές και ανεπνευστοι. Και ναι ακόμα και τα vw εξελίσσονται σχεδιαστικά τόσο όσο εξυπηρετεί την διαχρονικοτητα ενός σχεδίου που έχουν επιλέξει.
Υ. Γ Ναι το διόρθωσα, σχεδιαστής σε εταιρία ήθελα να γράψω και είπα μπιζνεσμαν. Δεν είναι όμως ανεξάρτητος καλλιτέχνης/σχεδιαστής ώστε να είναι αντικειμενικός ουτε εκφράζει την μια και μοναδική άποψη περί σχεδιασμού. Άλλωστε,το τελικό στάδιο και το προωθητικό μήνυμα της σχεδίασης το εγκρίνει το Δ.Σ και οι μέτοχοι της εταιρίας. Αυτος απλα προτεινει και επιβλεπει Δεν μιλάμε με εναν ανεξάρτητο καλλιτέχνη. Αλλα με ένα στέλεχος μια πολυεθνικής που προσπαθεί να ικανοποιήσει ένα μέρος της πίτας της αγοράς αυτοκινήτου.
-
@Lap στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν λέω ότι έχεις 100% άδικο, ή δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις. Το τόνισα 50 φορές ότι έχω απόλυτο σεβασμό στις επιλογές και το γούστο του καθενός και υπάρχουν πολλές σχολές και διαφορετικοί άνθρωποι με διαφορετικές ανάγκες και θέλω. Απόλυτος σεβασμός.
Για 4η φορά λέω ότι με ενόχλησε το σχόλιο τύπου 'ελπίζω να μοιάζει και το καινούργιο Tiguan με το δικό μου για να μην καταλαβαίνει ο γείτονας ότι έχω το παλιό' και όχι η σχεδιαστική ταυτότητα της VW, οπότε κάπου σε όλα αυτά που γράφεις νομίζω μέχρι που συμφωνούμε κι'ολας (όπως λες για το C3).
Τίποτα δεν ΠΡΕΠΕΙ να μένει στάσιμο αλλιώς λιμνάζει είναι η κοσμοθεωρία μου.
Τώρα συγκεκριμένα για την Peugeot, νομίζω το 3008/2008 και 308(2021), σε 20 χρόνια θα αναφέρονται σαν τα μοντέλα που άλλαξαν τη μοίρα της Peugeot προς την κορυφή. Το 208 δεν με τρελαίνει τόσο, μοιάζει πολύ με Corsa απ' έξω, και προσωπικά θεωρώ ότι παρά είναι μικρό.
-
Σβήστηκαν προσβλητικά σχόλια. Να σταματήσει εδώ παρακαλούμε.
Peugeot 3008 2016