Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 178
    • 179
    • 67 / 179
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    3567
    119780
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alekan last edited by

      2 μήνες ακριβώς σήμερα, με σύνολο 5035 χιλιόμετρα.

      Συνολική μέση κατανάλωση από την πρώτη μέρα (το trip 2 'γράφει' συνέχεια από τότε) το 5.3 lt/100km.

      Μία (σοβαρή!?) επισήμανση είναι η εξής: την προηγούμενη Παρασκευή, επιστρέφω από τη δουλειά, βάζω το αμάξι στο γκαράζ για να το φορτώσω κ να φύγουμε με την οικογένεια για ΣΚ. Την ώρα που πάω να βάλω εμπρός για να φύγουμε, το αυτοκίνητο αρνείται να πάρει και συγχρόνως βγαίνει μήνυμα στον πίνακα οργάνων 'βλάβη κιβωτίου ταχυτήτων' (είναι αυτόματο). Κοιταζομαστε με τη γυναίκα μου, βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω, το ίδιο. Κάνω το ίδιο 3 η 4 φορές με το ίδιο αποτέλεσμα κ την ίδια ένδειξη. Αρχίζω να σκέφτομαι πως στο διατανο θα μπει η οδική στο γκαράζ!!

      Βγαίνω - κλειδώνω - ξεκλείδωνω - μπαίνω, πάω να βάλω μπρος..... το ίδιο αποτέλεσμα... με μπόνους έξτρα ένδειξη 'βλάβη στο χειρόφρενο' (μαζί με τη βλάβη στο κιβώτιο).

      Εκεί αρχίζω να υποπτεύομαι (κ λίγο χαμογελάω), ότι ίσως είναι ηλεκτρονικό 'κοκομπλοκο' κ όχι κάτι σοβαρό, καθώς τι πιθανότητα υπάρχει να χαλάσουν συγχρόνως κιβώτιο ΚΑΙ χειρόφρενο.

      Ετοιμάζομαι λοιπόν για μεταφόρτωση των πραγμάτων στο μικρότερο αυτοκίνητο της οικογένειας (γιατί δε θα μου χαλασεις εσύ το ΣΚ κουκλίτσα μου) και κάνω μια τελευταία προσπάθεια.

      Και παίρνει κανονικά.... σα να μην έχει συμβεί τίποτα!

      Σβήνω - βάζω μπρος... Όλα καλά.

      Άλλη μια φορά... Κανένα θέμα.

      Η γυναίκα μου να φοβάται μήπως μας αφήσει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού η στο τέλος του όταν θα φτάναμε.

      Κάνω ένα τσεκ στο μενού του αυτοκινήτου που ανιχνεύει τις βλάβες κ δεν έχει κρατήσεις τίποτα... 'Αθάνατοι Γάλλοι' λέω... πάμε να φύγουμε... δεν έχει τίποτα... ίσως λίγο συναχακι...

      Δεν μου το ξαναέκανε μια βδομάδα τώρα , και για αυτό κ εγώ δεν την πήγα στο γιατρό/συνεργείο....

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser last edited by

        Μήπως είχατε ξεχάσει να πάρετε τίποτα μαζί σας και ήθελε να στο θυμίσει ? 

        Γιατί έχουμε πολύ προηγμένη τεχνολογία στα σιτροέν μας...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          panormus772 last edited by

          Αlekan, σε τι χρώμα το έχεις; Προχθές κατά τις 8 τ'απόγευμα είδα εν κινήσει, το πρώτο c4,ασημί, κοντά στον Περισσό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Τελικά είναι ζωντανα τα αυτοκινητα. Δεν εξηγείται αλλιώς.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • georgemit
              georgemit @alekan last edited by

              2 μήνες ακριβώς σήμερα, με σύνολο 5035 χιλιόμετρα.

              Συνολική μέση κατανάλωση από την πρώτη μέρα (το trip 2 'γράφει' συνέχεια από τότε) το 5.3 lt/100km.

              Μία (σοβαρή!?) επισήμανση είναι η εξής: την προηγούμενη Παρασκευή, επιστρέφω από τη δουλειά, βάζω το αμάξι στο γκαράζ για να το φορτώσω κ να φύγουμε με την οικογένεια για ΣΚ. Την ώρα που πάω να βάλω εμπρός για να φύγουμε, το αυτοκίνητο αρνείται να πάρει και συγχρόνως βγαίνει μήνυμα στον πίνακα οργάνων 'βλάβη κιβωτίου ταχυτήτων' (είναι αυτόματο). Κοιταζομαστε με τη γυναίκα μου, βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω, το ίδιο. Κάνω το ίδιο 3 η 4 φορές με το ίδιο αποτέλεσμα κ την ίδια ένδειξη. Αρχίζω να σκέφτομαι πως στο διατανο θα μπει η οδική στο γκαράζ!!

              Βγαίνω - κλειδώνω - ξεκλείδωνω - μπαίνω, πάω να βάλω μπρος..... το ίδιο αποτέλεσμα... με μπόνους έξτρα ένδειξη 'βλάβη στο χειρόφρενο' (μαζί με τη βλάβη στο κιβώτιο).

              Εκεί αρχίζω να υποπτεύομαι (κ λίγο χαμογελάω), ότι ίσως είναι ηλεκτρονικό 'κοκομπλοκο' κ όχι κάτι σοβαρό, καθώς τι πιθανότητα υπάρχει να χαλάσουν συγχρόνως κιβώτιο ΚΑΙ χειρόφρενο.

              Ετοιμάζομαι λοιπόν για μεταφόρτωση των πραγμάτων στο μικρότερο αυτοκίνητο της οικογένειας (γιατί δε θα μου χαλασεις εσύ το ΣΚ κουκλίτσα μου) και κάνω μια τελευταία προσπάθεια.

              Και παίρνει κανονικά.... σα να μην έχει συμβεί τίποτα!

              Σβήνω - βάζω μπρος... Όλα καλά.

              Άλλη μια φορά... Κανένα θέμα.

              Η γυναίκα μου να φοβάται μήπως μας αφήσει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού η στο τέλος του όταν θα φτάναμε.

              Κάνω ένα τσεκ στο μενού του αυτοκινήτου που ανιχνεύει τις βλάβες κ δεν έχει κρατήσεις τίποτα... 'Αθάνατοι Γάλλοι' λέω... πάμε να φύγουμε... δεν έχει τίποτα... ίσως λίγο συναχακι...

              Δεν μου το ξαναέκανε μια βδομάδα τώρα , και για αυτό κ εγώ δεν την πήγα στο γιατρό/συνεργείο....

              Μήπως το είχες παρκάρει δίπλα σε golf 8 και κόλλησε το συναχακι που λες;

              i30 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                andreas72 last edited by

                Καλημέρα σας. Ψάχνοντας για πληροφορίες σχετικά με το C4 ανακάλυψα την παρέα σας.

                Αυτό που με προβλημάτισε πάρα πολύ ήταν τα 4 αστέρια του euroncup αλλά βλέπω αναφορές σε αυστηροποίηση των προτύπων. Είχα την εντύπωση ότι τα πρότυπα αλλάζουν κάθε 2 χρόνια και ότι για το 2021 θα ίσχυαν τα ίδια με το 2020.

                Τα πρότυπα (στα οποία με απογοήτευσε το C4) από ποτέ ισχύουν και πως τα πήγαν άλλα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν με αυτά; Υπάρχει κάποιο link όπου μπορούμε να δούμε τις διαφορές των νέων προτύπων;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antoniokon last edited by

                  Για τα πρότυπα μετρήσεων, αρμόδιος είναι ο Lap

                  Ελπίζω να διαβάζει...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dublin @andreas72 last edited by

                    Καλημέρα σας. Ψάχνοντας για πληροφορίες σχετικά με το C4 ανακάλυψα την παρέα σας.

                    Αυτό που με προβλημάτισε πάρα πολύ ήταν τα 4 αστέρια του euroncup αλλά βλέπω αναφορές σε αυστηροποίηση των προτύπων. Είχα την εντύπωση ότι τα πρότυπα αλλάζουν κάθε 2 χρόνια και ότι για το 2021 θα ίσχυαν τα ίδια με το 2020.

                    Τα πρότυπα (στα οποία με απογοήτευσε το C4) από ποτέ ισχύουν και πως τα πήγαν άλλα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν με αυτά; Υπάρχει κάποιο link όπου μπορούμε να δούμε τις διαφορές των νέων προτύπων;

                    https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c4/42889

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap @antoniokon last edited by

                      Για τα πρότυπα μετρήσεων, αρμόδιος είναι ο Lap

                      Ελπίζω να διαβάζει...

                      Εκείνο τον σπαστικό λες;

                      Σιγα τον ειδικό. Απλά ψάχνει λιγο παραπανω στο Internet.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • L
                        lap last edited by

                        Για παραδειγμα: Για την αξιολόγηση των πιέσεων στο στηθος:

                        Το σημερινο

                        Compression mm: ανώτατο όριο 18.00 κατώτατο 42.00

                        Το προηγούμενο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019

                        Compression mm: ανωτατο όριο 22.00 κατώτατο 42.00

                        Απο το 2023 λέει πως και το κατώτατο θα παει στα 36.00

                        Οποτε αναλόγως αλλάζουν και τα χρώματα των ενδιάμεσων αξιολόγησεων που βλέπετε πάνω στα διαγράμματα των επιβατών, και οι βαθμολογίες επί τις %. Πλεον στα καινούργια τεστ προστέθηκε και μια ακόμα δοκιμασία, αυτή του μεσαίου αερόσακου

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          andreas72 last edited by

                          Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Από τη σελίδα του euroncup πάντως βλέπω ότι αρκετά αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν με τα νέα πρότυπα πέτυχαν πολύ καλύτερες βαθμολογίες. Και δεν μιλάω για τα κατά πολύ ακριβότερα αλλά για μοντέλα όπως το Yaris, το honda jazz, το seat leon κτλ. Μάλλον η Citroen 'δεν ήταν αρκετά προσεκτική' όπως είπαν και από το euroncup κατά την ανακοίνωση του αποτελέσματος.

                          Υπάρχει περίπτωση να γίνουν προσαρμογές και το αυτοκίνητο να επαναξιολογηθει ή να αξιολογηθεί άλλη έκδοση περαν της βασικής;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            giocitroen91 @andreas72 last edited by

                            Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Από τη σελίδα του euroncup πάντως βλέπω ότι αρκετά αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν με τα νέα πρότυπα πέτυχαν πολύ καλύτερες βαθμολογίες. Και δεν μιλάω για τα κατά πολύ ακριβότερα αλλά για μοντέλα όπως το Yaris, το honda jazz, το seat leon κτλ. Μάλλον η Citroen 'δεν ήταν αρκετά προσεκτική' όπως είπαν και από το euroncup κατά την ανακοίνωση του αποτελέσματος.

                            Υπάρχει περίπτωση να γίνουν προσαρμογές και το αυτοκίνητο να επαναξιολογηθει ή να αξιολογηθεί άλλη έκδοση περαν της βασικής;

                            Το Yaris, το jazz και το Leon βαθμολογηθηκαν σύμφωνα με τα πρότυπα του 2020. Το C4 με βάση το 2021

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              andreas72 last edited by

                              Σύμφωνα όμως με την απάντηση του Lap το 2020 και το 2021 ίσχυαν τα ίδια αυστηροποιημενα πρότυπα. Είχαν αλλάξει από τον Δεκέμβριο του 2019.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                sabas_thess @andreas72 last edited by

                                Υπάρχει περίπτωση να γίνουν προσαρμογές και το αυτοκίνητο να επαναξιολογηθει ή να αξιολογηθεί άλλη έκδοση περαν της βασικής;

                                Υπάρχει 'δεδικασμένο'. Το έκαναν πρόσφατα η Ford στο Focus MK 4 & η Honda στο Civic X. Έκαναν διορθώσεις και ξαναπέρασαν με αποτέλεσμα να πάρουν υψηλότερη βαθμολογία. Το αν θα ασχοληθεί να το κάνει η Citroen και αν θα είναι επιτυχημένο μένει να φανεί.

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Αυτό δεν το ηξερα. Πολύ ενδιαφέρον.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    sabas_thess @lap last edited by

                                    Αυτό δεν το ηξερα. Πολύ ενδιαφέρον.

                                    Αν μπεις στο site του EuroNCAP τα έχει νομίζω αναλυτικά, μπες δεστα καθώς ξέρω ότι σαρέσουν αυτές οι τεχνικές λεπτομέρειες 😉

                                    "I am what you made me", D.V.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      alekan @panormus772 last edited by

                                      Αlekan, σε τι χρώμα το έχεις; Προχθές κατά τις 8 τ'απόγευμα είδα εν κινήσει, το πρώτο c4,ασημί, κοντά στον Περισσό.

                                      Gris Platinum είναι το δικό μου (ανθρακι)

                                      Άρα έχει πουληθεί κ άλλο στην Αθήνα... Χαχαχχαχα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • J
                                        jamesd last edited by

                                        Μου φαίνεται ότι κάποιοι στη citroen θα έπρεπε να ψάχνουν για δουλειά. Η λογική λέει ότι διαμορφώνεις κατασκευαστικά το όχημα έτσι ώστε να τικάρει όλα τα κουτάκια του EuroNCAP. Το να μην δείξεις την απαιτούμενη επιμέλεια σε αυτό παραπέμπει είτε σε ταλιμπάν υπάλληλους ή σε εταιρία που δεν της καίγεται κάρφι.

                                        Αν διαβάσει κανείς τα comments της έκθεσης επιβεβαιώνει το παραπάνω, θα μπορούσαν να τα είχαν πάει καλύτερα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          giocitroen91 last edited by

                                          Το αστείο είναι ότι η C4 πρώτης γενιάς το 2004 ήταν νούμερο 1 στην ασφάλεια και είχε τα καλύτερα αποτελέσματα  στην βαθμολογία του euroncap ακόμα και από premium μάρκες.. Το πανάκριβο υποτιθέμενο premium Audi A3 2ης γενιάς του 2003 είχε 4 αστέρια και αυτά με το ζωρι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @jamesd last edited by

                                            Μου φαίνεται ότι κάποιοι στη citroen θα έπρεπε να ψάχνουν για δουλειά. Η λογική λέει ότι διαμορφώνεις κατασκευαστικά το όχημα έτσι ώστε να τικάρει όλα τα κουτάκια του EuroNCAP. Το να μην δείξεις την απαιτούμενη επιμέλεια σε αυτό παραπέμπει είτε σε ταλιμπάν υπάλληλους ή σε εταιρία που δεν της καίγεται κάρφι.

                                            Αν διαβάσει κανείς τα comments της έκθεσης επιβεβαιώνει το παραπάνω, θα μπορούσαν να τα είχαν πάει καλύτερα...

                                            Πραγματικα φαίνεται παράξενο το γεγονός αυτό. Ίσως κάτι κρύβεται από πίσω. Μη ξεχνάμε πως τα τεστς δοκιμάζουν και την ύπαρξη του μεσαίου αερόσακου. Στην citroen αλλά ούτε κια στο επερχόμενο 308 υπάρχει ενδιάμεσος αερόσακος. Αντιθέτως, στο polo facelift προστέθηκε για να αξιολογηθεί με τα σημερινα standards.

                                            Αρα, βλέπουμε πως οι Ιαπωνες και οι Γερμανοί προσαρνοζονται. Οι γαλλοι όπως η stellantis αλλά και η Renault δεν πολύ ασχολούνται με το n cap.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 67 / 179
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr