-
2 μήνες ακριβώς σήμερα, με σύνολο 5035 χιλιόμετρα.
Συνολική μέση κατανάλωση από την πρώτη μέρα (το trip 2 'γράφει' συνέχεια από τότε) το 5.3 lt/100km.
Μία (σοβαρή!?) επισήμανση είναι η εξής: την προηγούμενη Παρασκευή, επιστρέφω από τη δουλειά, βάζω το αμάξι στο γκαράζ για να το φορτώσω κ να φύγουμε με την οικογένεια για ΣΚ. Την ώρα που πάω να βάλω εμπρός για να φύγουμε, το αυτοκίνητο αρνείται να πάρει και συγχρόνως βγαίνει μήνυμα στον πίνακα οργάνων 'βλάβη κιβωτίου ταχυτήτων' (είναι αυτόματο). Κοιταζομαστε με τη γυναίκα μου, βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω, το ίδιο. Κάνω το ίδιο 3 η 4 φορές με το ίδιο αποτέλεσμα κ την ίδια ένδειξη. Αρχίζω να σκέφτομαι πως στο διατανο θα μπει η οδική στο γκαράζ!!
Βγαίνω - κλειδώνω - ξεκλείδωνω - μπαίνω, πάω να βάλω μπρος..... το ίδιο αποτέλεσμα... με μπόνους έξτρα ένδειξη 'βλάβη στο χειρόφρενο' (μαζί με τη βλάβη στο κιβώτιο).
Εκεί αρχίζω να υποπτεύομαι (κ λίγο χαμογελάω), ότι ίσως είναι ηλεκτρονικό 'κοκομπλοκο' κ όχι κάτι σοβαρό, καθώς τι πιθανότητα υπάρχει να χαλάσουν συγχρόνως κιβώτιο ΚΑΙ χειρόφρενο.
Ετοιμάζομαι λοιπόν για μεταφόρτωση των πραγμάτων στο μικρότερο αυτοκίνητο της οικογένειας (γιατί δε θα μου χαλασεις εσύ το ΣΚ κουκλίτσα μου) και κάνω μια τελευταία προσπάθεια.
Και παίρνει κανονικά.... σα να μην έχει συμβεί τίποτα!
Σβήνω - βάζω μπρος... Όλα καλά.
Άλλη μια φορά... Κανένα θέμα.
Η γυναίκα μου να φοβάται μήπως μας αφήσει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού η στο τέλος του όταν θα φτάναμε.
Κάνω ένα τσεκ στο μενού του αυτοκινήτου που ανιχνεύει τις βλάβες κ δεν έχει κρατήσεις τίποτα... 'Αθάνατοι Γάλλοι' λέω... πάμε να φύγουμε... δεν έχει τίποτα... ίσως λίγο συναχακι...
Δεν μου το ξαναέκανε μια βδομάδα τώρα , και για αυτό κ εγώ δεν την πήγα στο γιατρό/συνεργείο....
-
Μήπως είχατε ξεχάσει να πάρετε τίποτα μαζί σας και ήθελε να στο θυμίσει ?
Γιατί έχουμε πολύ προηγμένη τεχνολογία στα σιτροέν μας...
-
Αlekan, σε τι χρώμα το έχεις; Προχθές κατά τις 8 τ'απόγευμα είδα εν κινήσει, το πρώτο c4,ασημί, κοντά στον Περισσό.
-
Τελικά είναι ζωντανα τα αυτοκινητα. Δεν εξηγείται αλλιώς.
-
2 μήνες ακριβώς σήμερα, με σύνολο 5035 χιλιόμετρα.
Συνολική μέση κατανάλωση από την πρώτη μέρα (το trip 2 'γράφει' συνέχεια από τότε) το 5.3 lt/100km.
Μία (σοβαρή!?) επισήμανση είναι η εξής: την προηγούμενη Παρασκευή, επιστρέφω από τη δουλειά, βάζω το αμάξι στο γκαράζ για να το φορτώσω κ να φύγουμε με την οικογένεια για ΣΚ. Την ώρα που πάω να βάλω εμπρός για να φύγουμε, το αυτοκίνητο αρνείται να πάρει και συγχρόνως βγαίνει μήνυμα στον πίνακα οργάνων 'βλάβη κιβωτίου ταχυτήτων' (είναι αυτόματο). Κοιταζομαστε με τη γυναίκα μου, βγάζω το κλειδί, το ξαναβάζω, το ίδιο. Κάνω το ίδιο 3 η 4 φορές με το ίδιο αποτέλεσμα κ την ίδια ένδειξη. Αρχίζω να σκέφτομαι πως στο διατανο θα μπει η οδική στο γκαράζ!!
Βγαίνω - κλειδώνω - ξεκλείδωνω - μπαίνω, πάω να βάλω μπρος..... το ίδιο αποτέλεσμα... με μπόνους έξτρα ένδειξη 'βλάβη στο χειρόφρενο' (μαζί με τη βλάβη στο κιβώτιο).
Εκεί αρχίζω να υποπτεύομαι (κ λίγο χαμογελάω), ότι ίσως είναι ηλεκτρονικό 'κοκομπλοκο' κ όχι κάτι σοβαρό, καθώς τι πιθανότητα υπάρχει να χαλάσουν συγχρόνως κιβώτιο ΚΑΙ χειρόφρενο.
Ετοιμάζομαι λοιπόν για μεταφόρτωση των πραγμάτων στο μικρότερο αυτοκίνητο της οικογένειας (γιατί δε θα μου χαλασεις εσύ το ΣΚ κουκλίτσα μου) και κάνω μια τελευταία προσπάθεια.
Και παίρνει κανονικά.... σα να μην έχει συμβεί τίποτα!
Σβήνω - βάζω μπρος... Όλα καλά.
Άλλη μια φορά... Κανένα θέμα.
Η γυναίκα μου να φοβάται μήπως μας αφήσει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού η στο τέλος του όταν θα φτάναμε.
Κάνω ένα τσεκ στο μενού του αυτοκινήτου που ανιχνεύει τις βλάβες κ δεν έχει κρατήσεις τίποτα... 'Αθάνατοι Γάλλοι' λέω... πάμε να φύγουμε... δεν έχει τίποτα... ίσως λίγο συναχακι...
Δεν μου το ξαναέκανε μια βδομάδα τώρα , και για αυτό κ εγώ δεν την πήγα στο γιατρό/συνεργείο....
Μήπως το είχες παρκάρει δίπλα σε golf 8 και κόλλησε το συναχακι που λες;
-
Καλημέρα σας. Ψάχνοντας για πληροφορίες σχετικά με το C4 ανακάλυψα την παρέα σας.
Αυτό που με προβλημάτισε πάρα πολύ ήταν τα 4 αστέρια του euroncup αλλά βλέπω αναφορές σε αυστηροποίηση των προτύπων. Είχα την εντύπωση ότι τα πρότυπα αλλάζουν κάθε 2 χρόνια και ότι για το 2021 θα ίσχυαν τα ίδια με το 2020.
Τα πρότυπα (στα οποία με απογοήτευσε το C4) από ποτέ ισχύουν και πως τα πήγαν άλλα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν με αυτά; Υπάρχει κάποιο link όπου μπορούμε να δούμε τις διαφορές των νέων προτύπων;
-
Για τα πρότυπα μετρήσεων, αρμόδιος είναι ο Lap
Ελπίζω να διαβάζει...
-
Καλημέρα σας. Ψάχνοντας για πληροφορίες σχετικά με το C4 ανακάλυψα την παρέα σας.
Αυτό που με προβλημάτισε πάρα πολύ ήταν τα 4 αστέρια του euroncup αλλά βλέπω αναφορές σε αυστηροποίηση των προτύπων. Είχα την εντύπωση ότι τα πρότυπα αλλάζουν κάθε 2 χρόνια και ότι για το 2021 θα ίσχυαν τα ίδια με το 2020.
Τα πρότυπα (στα οποία με απογοήτευσε το C4) από ποτέ ισχύουν και πως τα πήγαν άλλα αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν με αυτά; Υπάρχει κάποιο link όπου μπορούμε να δούμε τις διαφορές των νέων προτύπων;
-
Για τα πρότυπα μετρήσεων, αρμόδιος είναι ο Lap
Ελπίζω να διαβάζει...
Εκείνο τον σπαστικό λες;
Σιγα τον ειδικό. Απλά ψάχνει λιγο παραπανω στο Internet.
-
Για παραδειγμα: Για την αξιολόγηση των πιέσεων στο στηθος:
Το σημερινο
Compression mm: ανώτατο όριο 18.00 κατώτατο 42.00
Το προηγούμενο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019
Compression mm: ανωτατο όριο 22.00 κατώτατο 42.00
Απο το 2023 λέει πως και το κατώτατο θα παει στα 36.00
Οποτε αναλόγως αλλάζουν και τα χρώματα των ενδιάμεσων αξιολόγησεων που βλέπετε πάνω στα διαγράμματα των επιβατών, και οι βαθμολογίες επί τις %. Πλεον στα καινούργια τεστ προστέθηκε και μια ακόμα δοκιμασία, αυτή του μεσαίου αερόσακου
-
Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Από τη σελίδα του euroncup πάντως βλέπω ότι αρκετά αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν με τα νέα πρότυπα πέτυχαν πολύ καλύτερες βαθμολογίες. Και δεν μιλάω για τα κατά πολύ ακριβότερα αλλά για μοντέλα όπως το Yaris, το honda jazz, το seat leon κτλ. Μάλλον η Citroen 'δεν ήταν αρκετά προσεκτική' όπως είπαν και από το euroncup κατά την ανακοίνωση του αποτελέσματος.
Υπάρχει περίπτωση να γίνουν προσαρμογές και το αυτοκίνητο να επαναξιολογηθει ή να αξιολογηθεί άλλη έκδοση περαν της βασικής;
-
Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Από τη σελίδα του euroncup πάντως βλέπω ότι αρκετά αυτοκίνητα που αξιολογήθηκαν με τα νέα πρότυπα πέτυχαν πολύ καλύτερες βαθμολογίες. Και δεν μιλάω για τα κατά πολύ ακριβότερα αλλά για μοντέλα όπως το Yaris, το honda jazz, το seat leon κτλ. Μάλλον η Citroen 'δεν ήταν αρκετά προσεκτική' όπως είπαν και από το euroncup κατά την ανακοίνωση του αποτελέσματος.
Υπάρχει περίπτωση να γίνουν προσαρμογές και το αυτοκίνητο να επαναξιολογηθει ή να αξιολογηθεί άλλη έκδοση περαν της βασικής;
Το Yaris, το jazz και το Leon βαθμολογηθηκαν σύμφωνα με τα πρότυπα του 2020. Το C4 με βάση το 2021
-
Σύμφωνα όμως με την απάντηση του Lap το 2020 και το 2021 ίσχυαν τα ίδια αυστηροποιημενα πρότυπα. Είχαν αλλάξει από τον Δεκέμβριο του 2019.
-
Υπάρχει περίπτωση να γίνουν προσαρμογές και το αυτοκίνητο να επαναξιολογηθει ή να αξιολογηθεί άλλη έκδοση περαν της βασικής;
Υπάρχει 'δεδικασμένο'. Το έκαναν πρόσφατα η Ford στο Focus MK 4 & η Honda στο Civic X. Έκαναν διορθώσεις και ξαναπέρασαν με αποτέλεσμα να πάρουν υψηλότερη βαθμολογία. Το αν θα ασχοληθεί να το κάνει η Citroen και αν θα είναι επιτυχημένο μένει να φανεί.
-
Αυτό δεν το ηξερα. Πολύ ενδιαφέρον.
-
Αυτό δεν το ηξερα. Πολύ ενδιαφέρον.
Αν μπεις στο site του EuroNCAP τα έχει νομίζω αναλυτικά, μπες δεστα καθώς ξέρω ότι σαρέσουν αυτές οι τεχνικές λεπτομέρειες
-
Αlekan, σε τι χρώμα το έχεις; Προχθές κατά τις 8 τ'απόγευμα είδα εν κινήσει, το πρώτο c4,ασημί, κοντά στον Περισσό.
Gris Platinum είναι το δικό μου (ανθρακι)
Άρα έχει πουληθεί κ άλλο στην Αθήνα... Χαχαχχαχα
-
Μου φαίνεται ότι κάποιοι στη citroen θα έπρεπε να ψάχνουν για δουλειά. Η λογική λέει ότι διαμορφώνεις κατασκευαστικά το όχημα έτσι ώστε να τικάρει όλα τα κουτάκια του EuroNCAP. Το να μην δείξεις την απαιτούμενη επιμέλεια σε αυτό παραπέμπει είτε σε ταλιμπάν υπάλληλους ή σε εταιρία που δεν της καίγεται κάρφι.
Αν διαβάσει κανείς τα comments της έκθεσης επιβεβαιώνει το παραπάνω, θα μπορούσαν να τα είχαν πάει καλύτερα...
-
Το αστείο είναι ότι η C4 πρώτης γενιάς το 2004 ήταν νούμερο 1 στην ασφάλεια και είχε τα καλύτερα αποτελέσματα στην βαθμολογία του euroncap ακόμα και από premium μάρκες.. Το πανάκριβο υποτιθέμενο premium Audi A3 2ης γενιάς του 2003 είχε 4 αστέρια και αυτά με το ζωρι
-
Μου φαίνεται ότι κάποιοι στη citroen θα έπρεπε να ψάχνουν για δουλειά. Η λογική λέει ότι διαμορφώνεις κατασκευαστικά το όχημα έτσι ώστε να τικάρει όλα τα κουτάκια του EuroNCAP. Το να μην δείξεις την απαιτούμενη επιμέλεια σε αυτό παραπέμπει είτε σε ταλιμπάν υπάλληλους ή σε εταιρία που δεν της καίγεται κάρφι.
Αν διαβάσει κανείς τα comments της έκθεσης επιβεβαιώνει το παραπάνω, θα μπορούσαν να τα είχαν πάει καλύτερα...
Πραγματικα φαίνεται παράξενο το γεγονός αυτό. Ίσως κάτι κρύβεται από πίσω. Μη ξεχνάμε πως τα τεστς δοκιμάζουν και την ύπαρξη του μεσαίου αερόσακου. Στην citroen αλλά ούτε κια στο επερχόμενο 308 υπάρχει ενδιάμεσος αερόσακος. Αντιθέτως, στο polo facelift προστέθηκε για να αξιολογηθεί με τα σημερινα standards.
Αρα, βλέπουμε πως οι Ιαπωνες και οι Γερμανοί προσαρνοζονται. Οι γαλλοι όπως η stellantis αλλά και η Renault δεν πολύ ασχολούνται με το n cap.
CITROEN C4 III mod 2021