-
Ερωτηση προς γνώστες :
Το Peugeot 2008 του 19, με τον κινητηρα με τα 1200 κυβικα και τα 85 αλογα πηγαινει καλα στο δρομο ή ζοριζεται αρκετα στο δρομο ;
Γνωστης δεν είμαι, απλά έπεσε στα χέρια μου για κάποιο διάστημα (λίγο πάνω από μήνα) c3 ατμόσφαιρα με 82 άλογα, που θεωρώ ότι σε επιδόσεις πρέπει να είναι ίδιο με το 208. Πόλη η έξω, ξεφορτωτο και με σχετικά χαλαρούς ρυθμους είναι μια χαρά! Τώρα σ ορεινή διαδρομή και πλήρες φορτίου δε νομιζω να λέει και πολλά.
-
Για τα Β ικανοποιητικα θα είναι, για 2008 δεν νομίζω, πάρε 100 αλογάκια να είσαι καλά. Είναι λίγο μεγαλύτερο, λίγο βαρύτερο και θα το φορτώνεις και λίγο περισσότερο, οπότε όλα μαζί και ατμόσφαιρα θα είναι στα όρια του να ΜΗΝ βολεύει.
Βέβαια για απόλυτη οικονομία και χαμηλή τιμή αγοράς ο καθένας μπορεί να κάνει εκπτώσεις στην καθημερινή του μετακίνηση, όλοι το έχουμε αποφασίσει αυτό κάποια στιγμή στη ζωή μας και για κάποιο όχημα!
-
Και για λόγους αεροδυναμικής.... Ειναι πολυ λίγοι οι ίπποι του και γενικως η ροπη του. 82 αλογα στον κοφτη μη ξεχνάμε.
Δηλαδη με 2 - 3000 στροφες θα εχει τόσα αλογα όσα τα fiat uno 1.0 και ολα αυτα σε ενα τέτοιο αμάξωμα. Είναι έως και επικίνδυνο.
Αυτές οι εκδόσεις είναι κραχτες. Αγοράζεις το αμάξωμα και έχεις έναν πολύ αδύναμο κινητηρα.
Κάθε κινητηρας έχει και το κατάλληλο του αμάξωμα.
-
Σορρυ, δεν πρόσεξα, ή αυξήθηκε η πρεσβυωπία μου! Νόμισα για 208, εάν μιλάμε για 2008 θα έλεγα κι εγώ ότι είναι ανεπαρκές, εκτός αν μιλάμε για αποκλειστικά αστική χρήση .
-
Επιτέλους 508 PSE, είχα βαρεθεί να βλέπω μόνο βιντεάκια με 106 , ενδιαφέρον ότι με φούλ μπαταρία καταφέρνει να κάνει 2,5 γύρους στο ρινγκ, και ενδιαφέρον όταν το ξεζουμίζει τι γίνεται...
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο πάντως!
-
Παρά πολύ ωραιο.
Εντυπωσιακό το ποσο ομαλά το σασί του περνάει τις πλευρικες επιταγχυνσεις και πόσο ομαλά στρίβει το τιμονι. Αυο με εντυπωσιασε πάρα πολύ. Δεν το περίμενα να πω την αλήθεια.
-
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το 208 επειδή μου αρέσει εμφανισιακά αλλά δεν εχω ακόμα προλάβει να κάνω test drive. Διάβασα οχι έχει κάπως χαμηλή και περίεργη θέση οδήγησης και επειδή είμαι κοντός (1.70) και έχω συνηθίσει σε ψηλή θέση οδήγησης (VW Tiguan) δεν ξέρω αν θα βολευτω. Ξέρετε αν ρυθμίζεται καθ υψος το κάθισμα ;
-
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το 208 επειδή μου αρέσει εμφανισιακά αλλά δεν εχω ακόμα προλάβει να κάνω test drive. Διάβασα οχι έχει κάπως χαμηλή και περίεργη θέση οδήγησης και επειδή είμαι κοντός (1.70) και έχω συνηθίσει σε ψηλή θέση οδήγησης (VW Tiguan) δεν ξέρω αν θα βολευτω. Ξέρετε αν ρυθμίζεται καθ υψος το κάθισμα ;
Δεν είμαι σίγουρος αν έχει στην εισαγωγική, σε άλλες έχει πάντως.
Δεν έχει καμία σχέση με Tiguan! Δεν ξέρω αν το θες για 1ο ή 2ο, ή τι, αλλά θα είναι πολιτισμικό σοκ όταν το οδηγήσεις (και γενικά αυτού του στυλ!).
Είναι πολύ όμορφο και σύγχρονο, αλλά δεν φημίζεται για τους χώρους του να ξέρεις, και παραδοσιακά η Citroen έχει περισσότερο όρθια θέση οδήγησης.
-
Εδώ έπαθα εγώ σοκ όταν μπήκα από το προηγούμενο 208 στο καινούργιο. Πρέπει να προσπάθησαν πολύ να το κάνουν τόσο στριμωγμένο. Για να πατήσεις το γκάζι πρέπει να στραμπουλήξεις τον αστράγαλο σου.
-
Εδώ έπαθα εγώ σοκ όταν μπήκα από το προηγούμενο 208 στο καινούργιο. Πρέπει να προσπάθησαν πολύ να το κάνουν τόσο στριμωγμένο. Για να πατήσεις το γκάζι πρέπει να στραμπουλήξεις τον αστράγαλο σου.
Για πες, για πες γιατί έχει η καλή μου το 208 1,5 diesel του 2018 και επίκειται αλλαγή εντός 6μηνου. Είναι όντως πιο στενόχωρο το καινούριο?
-
Ομολογώ ότι εγώ αισθάνθηκα πιο στενάχωρα από το παλιό. Όχι τόσο πίσω, εκεί δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές. Στη θέση του οδηγού προβληματίστηκα καθώς ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας σε αναγκάζει να στρίβεις λίγο το δεξί πόδι για να πατήσεις το γκάζι.
-
Επιτέλους 508 PSE, είχα βαρεθεί να βλέπω μόνο βιντεάκια με 106 , ενδιαφέρον ότι με φούλ μπαταρία καταφέρνει να κάνει 2,5 γύρους στο ρινγκ, και ενδιαφέρον όταν το ξεζουμίζει τι γίνεται...
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο πάντως!
Τι ωραίο βιντεάκι! Τι όμορφα και γλυκά ακολουθεί η Γαλλίδα την Μ2 στις στροφές!
Αλλά τι ξενέρωμα μόλις χάνει τις μπαταρίες , αγκομαχουσε να ακολουθήσει ένα τουμπανιασμενο Swift! Και η BMW χάθηκε από το οπτικό του πεδίο εντελώς!
Επίσης λες πως με φουλ μπαταρία κάνει 2.5 γύρους με φουλ ιπποδύναμη το οποίο είναι παραπάνω από ικανοποιητικό για ένα μέσο οδηγό αλλά στο βίντεο δεν έβγαλε μισο γύρο. Είχε πλάκα που περίμενε πως και πως να φρενάρει για να φόρτωσει ξανά. Δηλαδή στην Ε.Ο με κυνηγητό για πόσα χλμ θα έχεις στο πόδι σου 300 άλογα;
Δεν ήξερα πως λειτουργούν έτσι αυτά τα συστήματα. Θεωρούσα πως σε sport mode ο ICE θα δίνει συνέχεια ενέργεια στις μπαταρίες για να έχεις φουλ απόδοση ακόμη και με αυξημένη κατανάλωση. Δεν γνώριζα πως φορτώνει μόνο κατά την επιβράδυνση.
-
civil357 wrote:
Επιτέλους 508 PSE, είχα βαρεθεί να βλέπω μόνο βιντεάκια με 106 , ενδιαφέρον ότι με φούλ μπαταρία καταφέρνει να κάνει 2,5 γύρους στο ρινγκ, και ενδιαφέρον όταν το ξεζουμίζει τι γίνεται...
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο πάντως!
Τι ωραίο βιντεάκι! Τι όμορφα και γλυκά ακολουθεί η Γαλλίδα την Μ2 στις στροφές!
Αλλά τι ξενέρωμα μόλις χάνει τις μπαταρίες , αγκομαχουσε να ακολουθήσει ένα τουμπανιασμενο Swift! Και η BMW χάθηκε από το οπτικό του πεδίο εντελώς!
Επίσης λες πως με φουλ μπαταρία κάνει 2.5 γύρους με φουλ ιπποδύναμη το οποίο είναι παραπάνω από ικανοποιητικό για ένα μέσο οδηγό αλλά στο βίντεο δεν έβγαλε μισο γύρο. Είχε πλάκα που περίμενε πως και πως να φρενάρει για να φόρτωσει ξανά. Δηλαδή στην Ε.Ο με κυνηγητό για πόσα χλμ θα έχεις στο πόδι σου 300 άλογα;
Δεν ήξερα πως λειτουργούν έτσι αυτά τα συστήματα. Θεωρούσα πως σε sport mode ο ICE θα δίνει συνέχεια ενέργεια στις μπαταρίες για να έχεις φουλ απόδοση ακόμη και με αυξημένη κατανάλωση. Δεν γνώριζα πως φορτώνει μόνο κατά την επιβράδυνση.
αμαξαρα! P
-
Καλησπέρα. Τι παίζει με την οθόνη του Infoteinment που σταματάει να λειτουργεί σε 308; Του έχει τύχει κανενός; Όταν έχω αποτέλεσμα από αντιπροσωπεία θα ενημερώσω...
-
Συνήθως θέλει update...η δικιά μου στο 208 έστρωσε μετά από 2 προσπάθειες. Γνωστό πρόβλημα, πες τον Θωμά και θα στο φτιάξει αμέσως.
-
Τελικά ήταν η κλασική περίπτωση που πονάει το δόντι Σάββατο βράδυ. Με ενημέρωσε η γυναίκα μου φεύγοντας από την δουλειά της σήμερα το μεσημέρι (1h απόσταση) ότι δεν λειτουργούσε καθόλου η οθόνη από εκκίνηση. Πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και ραντεβού να το δουν είχαν την επόμενη εβδομάδα. Μου είπαν όταν φτάσει το αμάξι σπίτι αν συνεχίζει να μην λειτουργεί η οθόνη να βγάλω κουμπωμένους φορτιστές-stickάκια (αν υπάρχουν), να βγάλω τον ένα πόλο της μπαταρίας και μετά από 5' να τον ξαναβάλω.
Φυσικά όταν έφτασε το αμάξι και κατέβηκα το απόγευμα να το δω η οθόνη λειτουργούσε κανονικά (το δόντι Σάββατο βράδυ που λέγαμε). Όπως και να έχει αυτό με τον πόλο το έκανα.
Ξεπερνάω το γεγονός ότι όλα τα κουλά του αυτοκινήτου συμβαίνουν στα χέρια της γυναίκας μου αλλά ποτέ στα δικά μου. Δεν ξεπερνάω όμως το γεγονός ότι στο επόμενο δικό μου όχημα ποτέ ξανά τα χειριστήρια του clima εντός Infoteinment...
-
Τελικά ήταν η κλασική περίπτωση που πονάει το δόντι Σάββατο βράδυ. Με ενημέρωσε η γυναίκα μου φεύγοντας από την δουλειά της σήμερα το μεσημέρι (1h απόσταση) ότι δεν λειτουργούσε καθόλου η οθόνη από εκκίνηση. Πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και ραντεβού να το δουν είχαν την επόμενη εβδομάδα. Μου είπαν όταν φτάσει το αμάξι σπίτι αν συνεχίζει να μην λειτουργεί η οθόνη να βγάλω κουμπωμένους φορτιστές-stickάκια (αν υπάρχουν), να βγάλω τον ένα πόλο της μπαταρίας και μετά από 5' να τον ξαναβάλω.
Φυσικά όταν έφτασε το αμάξι και κατέβηκα το απόγευμα να το δω η οθόνη λειτουργούσε κανονικά (το δόντι Σάββατο βράδυ που λέγαμε). Όπως και να έχει αυτό με τον πόλο το έκανα.
Ξεπερνάω το γεγονός ότι όλα τα κουλά του αυτοκινήτου συμβαίνουν στα χέρια της γυναίκας μου αλλά ποτέ στα δικά μου. Δεν ξεπερνάω όμως το γεγονός ότι στο επόμενο δικό μου όχημα ποτέ ξανά τα χειριστήρια του clima εντός Infoteinment...
πώς είσαι Χρήστο? χάθηκα λίγο από το φόρουμ, ποτέ με το καλό το καινούργιο? αποφάσισες τπτ συγκεκριμένο?
όσον αφορά την οθόνη, μου κόλλησε το bluetooth και κάποιες λειτουργίες, επανήλθε μόνο του μετά από κάνα δυο μέρες. (για κάποιο λόγο θεωρώ υπεύθυνη την ζέστη που βαράει τα μεσημέρια..δν ξέρω)
-
πώς είσαι Χρήστο? χάθηκα λίγο από το φόρουμ, ποτέ με το καλό το καινούργιο? αποφάσισες τπτ συγκεκριμένο?
όσον αφορά την οθόνη, μου κόλλησε το bluetooth και κάποιες λειτουργίες, επανήλθε μόνο του μετά από κάνα δυο μέρες. (για κάποιο λόγο θεωρώ υπεύθυνη την ζέστη που βαράει τα μεσημέρια..δν ξέρω)
Και εγώ φίλε μιλάω πολύ λιγότερο από ότι στις αρχές, θα καταλάβεις γιατί παρακάτω. Την παλεύω και ελπίζω εσύ να μην χάθηκες από το forum για κακό λόγο. Το δεύτερο καινούργιο έχει πάρει παράταση επ' αόριστον καθώς μου τα τρώνε συστηματικά οι γιατροί (εξωσωματικές) οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι ούτε φυσικά μπορώ να ιεραρχίσω χωρίς λογική ένα δεύτερο καινούργιο αυτοκίνητο πάνω από την οικογένεια.
Αυτό που έχω αποφασίσει πάντως είναι να κλείσω τα αυτιά μου στις σειρήνες, στην μόδα και στα θέλω της γυναίκας μου και να μην πάρω SUV αλλά κάτι που θα αρέσει σε εμένα με βασικό κριτήριο το οδηγικό (Civic XI πιθανότατα; DS4 στο τσακιρ κέφι;). Μέχρι να δεήσει η χωριακή εξέταση απλά βλέπω και τρέχουν τα σάλια μου...
Στα των Peugeot για να μείνω on-topic μάλλον απλά πρέπει να επικρατήσει ρεαλισμός και να αποδεχθούμε το γεγονός ότι και τα δικά μας είναι λίγο παθιάρικα σε κάποια θέματα...
-
Τελικά ήταν η κλασική περίπτωση που πονάει το δόντι Σάββατο βράδυ. Με ενημέρωσε η γυναίκα μου φεύγοντας από την δουλειά της σήμερα το μεσημέρι (1h απόσταση) ότι δεν λειτουργούσε καθόλου η οθόνη από εκκίνηση. Πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και ραντεβού να το δουν είχαν την επόμενη εβδομάδα. Μου είπαν όταν φτάσει το αμάξι σπίτι αν συνεχίζει να μην λειτουργεί η οθόνη να βγάλω κουμπωμένους φορτιστές-stickάκια (αν υπάρχουν), να βγάλω τον ένα πόλο της μπαταρίας και μετά από 5' να τον ξαναβάλω.
Φυσικά όταν έφτασε το αμάξι και κατέβηκα το απόγευμα να το δω η οθόνη λειτουργούσε κανονικά (το δόντι Σάββατο βράδυ που λέγαμε). Όπως και να έχει αυτό με τον πόλο το έκανα.
Ξεπερνάω το γεγονός ότι όλα τα κουλά του αυτοκινήτου συμβαίνουν στα χέρια της γυναίκας μου αλλά ποτέ στα δικά μου. Δεν ξεπερνάω όμως το γεγονός ότι στο επόμενο δικό μου όχημα ποτέ ξανά τα χειριστήρια του clima εντός Infoteinment...
Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν όλα αυτά τα προβλήματα που έχουν εμφανισθεί σε οθόνες πολλών κατασκευαστών οφείλονται στα Κινέζικα ηλεκτρονικά και στα επιβεβαιωμένα προβλήματα που έχουν παρουσιασθεί στην κατασκευή τους.
Δηλ. πράσινες ηλεκτρονικές πλακέτες, ηλεκτρονικά εξαρτήματα χαμηλής ποιότητας και φυσικά η μάστιγα των ψυχρών κολλήσεων.
Στην Ελλάδα λόγω απότομων αλλαγών στις θερμοκρασίες περιβάλλοντος και οι τρεις παραπάνω παράγοντες είναι πολύ εύκολο να παρουσιάσουν προβλήματα.
Δεν ξέρω αν και η αλλαγή μονάδας οθόνης μπορεί να επιλύσει τέτοια προβλήματα αφού όλα αυτά είναι ίδια βιομηχανοποιημένα προϊόντα.
Το χειρότερο από όλα είναι η ενσωμάτωση του clima μέσα στην οθόνη. Αυτά τα προβλήματα εμφανίζονται συνήθως είτε στα πολύ κρύα, είτε στις πολλές ζέστες και στις απότομες εναλλαγές θερμοκρασίες του περιβάλλοντος. Οπότε όταν χρειάζεσαι το κλιματιστικό δεν το έχεις. Για μένα τραγικό.
-
Σκέψου σκηνικό να κολλήσει και να παίζει στη διαπασών τερλεγκα από κάποιο ραδιοφωνικό σταθμό και ταυτόχρονα να πετάει καυτό αέρα το aircodition, και όλα αυτά το κοκαιρι.
Γενικως τέτοια θέματα πάντα είχαν τα psa, οχι σαν αυτό που περιέγραψα, αλλά πιο απλά με οθόνες και ηλεκτρικά παράθυρα όπου πατούσες να ανέβουν και αυτα κατεβαίναν, στη δεύτερη φορά αν τα πατούσες έφτιαχναν.
PEUGEOT FORUM