-
Μπήκε ο άλλος που έδωσε 40000 για το Πούμα και τον έκραξε ο ορθολογιστής γερμανολάγνος ....

Δεν λες καλά που δεν του έκανε μήνυση επειδή αγόρασε το αυτοκίνητο που ήθελε;!
-
Μέχρι το 2030-35, ποιος ζει και ποιος πεθαίνει... Άσε που προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα τηρηθούν αυτά τα χρονοδιαγράμματα, αλλά δεν θέλω να μπω σε διάβασμα της κρυστάλλινης σφαίρας και μελλοντολογία. Το θέμα είναι σήμερα τι κάνουμε.
ΥΓ: Criuser κάνεις μεγάλο λάθος. Ακόμα και σήμερα είναι άνετα τα λιμανάκια μια Κυριακή πρωί, και τα Πετροκέρασα για εμάς εδώ στην Σαλονίκη, για στρίψιμο.
-
criuser wrote:
Μπήκε ο άλλος που έδωσε 40000 για το Πούμα και τον έκραξε ο ορθολογιστής γερμανολάγνος ....

Δεν λες καλά που δεν του έκανε μήνυση επειδή αγόρασε το αυτοκίνητο που ήθελε;!
Χαχα! Καλό! Όντως εντελώς περίεργη συμπεριφορά και επίθεση χωρίς λόγο..
-
στα υπόψιν πως θα εκτελούνται έργα στην παραλιακή από την Βουλιαγμένη μέχρι τις τρύπες του Καραμανλή για ασφαλτοστρώσεις, οδοφωτισμό και βραχομηχανική στην τρύπα προς Αθήνα, Θα εκτελούνται έργα μέχρι τον Ιούλιο. Τώρα γιατί τέτοιου μεγέθους έργο δεν έγινε τον χειμώνα με την καραντίνα και γίνεται πριν το καλοκαίρι τι να πούμε για τον ελληνικό σχεδιασμό - προγραμματισμό - συντονισμό.
https://www.nou-pou.gr/newsroom/paraliaki-xekinoun-avrio-ergasies-metaxi-vouliagmenis-ke-varkizas/
https://www.nou-pou.gr/newsroom/tripes-tou-karamanli-klinoun-gia-3-mines/
-
criuser wrote
Nik η συζήτηση έγινε επειδή εμένα μου φάνηκε θεόβαρο το τιμόνι μιας 325 του 2005 , που μου έδωσε για 20 μέρες το λήζινγκ , ότι είχα για επισκευή κιβωτίου το ML-350 επίσης του 2005 που είχα τότε . Και θεόβαρο σε σχέση με αυτό της Μέρκ.
Επίσης Κριου, άλλο το βαρύ τιμόνι, άλλο το γρήγορο και ακριβές!!
το ένα έχει να κάνει με το πόσο εύκολα στρίβει την στεφάνη του τιμονιού ο οδηγός και τα άλλα με το πόσο εύκολα και με ακρίβεια στρίβουν οι ρόδες σύμφωνα με τις εντολές του οδηγού!!!
Προφανώς δεν λέω ότι τα σύγχρονα PSA είναι επικίνδυνα επειδή μπορεί να στρίψει το τιμόνι και η Αθηνούλα (η μεγάλη μου κόρη που είναι σχεδόν 6), αλλά σίγουρα ο οδηγός εχει πολύ μεγαλύτερη πληροφόρηση του που πατάνε οι ρόδες του σε ένα puma, από ότι σε ένα c3 aircross και τα ξαδέρφια του (σε μικρότερο βαθμό σε κάποια από αυτά)!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ!!!
Το ότι κάποιο δεν ενοχλούνται από τον βαθμό έκπτωσης που κάνουν (ΟΛΟΙ κάνουμε εκπτώσεις σε ένα βαθμό αγοράζοντας αυτοκίνητο), είναι άλλη κουβέντα που έχει να κάνει με ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια!
Παρακαλώ πολύ να μην αλλάζουμε λεγόμενα επειδή δεν μας αρέσει το γεγονός ότι δεν μπορούμε να φέρουμε σωστό αντίλογο!!! (Δεν πάει μόνο στον κρίου αυτό!!)
Σόρρυ ξανά για το off topic
Δεν μπαίνω σε διαδικασία άμεσης απάντησης, απλά να αναφέρω ότι ΠΟΤΕ και πουθενά δεν έχω δει/διαβάσει ότι το C3 Aircross είναι επικίνδυνο, και επίσης με το Grip Control και τα 18cm από το έδαφος, είναι από τα ικανότερα δικινητα, αν όχι το ικανότερο.
Χαρακτηριστική η χιλιοαναφερμενη δοκιμή όπου το Jeep (δεν μιλάω για κάτι Stonic που κολλαγαν έτσι κι αλλιώς) έβρισκε στη μάσκα μπροστά συνέχεια, ενώ το C3 Aircross πέρασε όλες τις δοκιμασίες άθικτο και χαλαρό.
Οπότε για κάποιους, όχι μόνο δεν είναι έκπτωση, αλλά και επιθυμητά τα χαρακτηριστικά ενός Aircross. Και 4 ενήλικες θα χωρέσουν και πιο άνετα επίσης..το αυτοκίνητο (μαζί με το Crossland) έχουν απίστευτους χώρους για την κατηγορία, και εγώ μπήκα στο C3 Aircross μετά που οδήγησα την C4 και πραγματικά μέσα ένιωθες την απλα.
-
Nik η συζήτηση έγινε επειδή εμένα μου φάνηκε θεόβαρο το τιμόνι μιας 325 του 2005 , που μου έδωσε για 20 μέρες το λήζινγκ , ότι είχα για επισκευή κιβωτίου το ML-350 επίσης του 2005 που είχα τότε . Και θεόβαρο σε σχέση με αυτό της Μέρκ.
Επίσης Κριου, άλλο το βαρύ τιμόνι, άλλο το γρήγορο και ακριβές!!
το ένα έχει να κάνει με το πόσο εύκολα στρίβει την στεφάνη του τιμονιού ο οδηγός και τα άλλα με το πόσο εύκολα και με ακρίβεια στρίβουν οι ρόδες σύμφωνα με τις εντολές του οδηγού!!!
Προφανώς δεν λέω ότι τα σύγχρονα PSA είναι επικίνδυνα επειδή μπορεί να στρίψει το τιμόνι και η Αθηνούλα (η μεγάλη μου κόρη που είναι σχεδόν 6), αλλά σίγουρα ο οδηγός εχει πολύ μεγαλύτερη πληροφόρηση του που πατάνε οι ρόδες του σε ένα puma, από ότι σε ένα c3 aircross και τα ξαδέρφια του (σε μικρότερο βαθμό σε κάποια από αυτά)!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ!!!
Το ότι κάποιοι δεν ενοχλούνται από τον βαθμό έκπτωσης που κάνουν (ΟΛΟΙ κάνουμε εκπτώσεις σε ένα βαθμό αγοράζοντας αυτοκίνητο), είναι άλλη κουβέντα που έχει να κάνει με ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια (και εγώ θα μπορούσα να την κάνω, αν τα οδηγούσα και έκρινα ότι δεν με ενοχλεί)!
Παρακαλώ πολύ να μην αλλάζουμε λεγόμενα επειδή δεν μας αρέσει το γεγονός ότι δεν μπορούμε να φέρουμε σωστό αντίλογο!!! (Δεν πάει μόνο στον κρίου αυτό!!)
Σόρρυ ξανά για το off topic
-
Ακριβώς αυτό λέω!!!
Δεν είπα ότι είναι επικίνδυνο πχ ένα σε3 ερκρος, επειδή δεν έχει τόσο ακριβές και γρήγορο τιμόνι όπως το πούμα!!! Προφανώς οι διαφορές μεταξύ αυτοκινήτων δεν είναι σε τόσο κρίτικαλ πόιντ πια!!!
Και ότι ανάλογα με τα κριτήριά του καθενός, προχωράει στην ανάλογη αγορά!!! Όπως είπες αν θες περισσότερους χώρους, θα πάρεις σε3 ερκρος και όχι πούμα!!! Και σωστά θα πράξεις!!!
Όμως ότι γενικά το ακριβές και γρήγορο τιμόνι, είναι θέμα ασφάλειας!
Είμαστε στο 2021, οι βαθμοί διαφοράς μεταξύ των αυτοκινήτων έχουν μειωθεί πολύ σε σχέση με το 2000 (πχ το σιβικ, όχι απλά στρίβει πλέον, αλλά ΣΤΡΙΒΕΙ και το γουστάρεις!!!), αλλά ευτυχώς υπάρχουν
-
Νομίζω το εξαντλήσαμε το θέμα και πλέον παραμένουμε όλοι στις απόψεις μας ...
Για ενημέρωση και μόνο .
Τον τελευταίο καιρό με το κλείσιμο , πήγαινα προσωπικό 7.30 στην οικοδομή και ανάλογα με τις δουλειές , μέχρι τις 14.30 που το ξαναμάζευα , είχα χρόνο να πάω και κάποιες βόλτες ...
Επειδή η οικοδομή είναι στην αρχή των νοτίων προαστίων και μένω βόρεια , η βόλτα ήταν στην παραλιακή , ενίοτε μέχρι και Σούνιο.
Τώρα με την πανδημία είναι άδειοι οι δρόμοι , όχι όμως τόσο άδειοι , όσο ήταν πριν 40 χρόνια . Στα λιμανάκια λοιπόν έχει πάντα την κυκλοφορία και δυστυχώς έχει και πολλούς που οδηγούν άτσαλα , οπότε αν δουν κάποιον να πηγαίνει γρήγορα , απλά θα αγχωθούν περισσότερο , ενώ και τα πάρκινγκ με την θέα είναι γεμάτα κόσμο που χαζεύει την θάλασσα .
Ως προς τα έργα , τις τρύπες τις είχαν κλείσει , αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί το έργο . Εκαναν και έργα στην Βουλιαγμένη στο τμήμα ανάμεσα Λαιμό-Λίμνη για την κατασκευή υπόγειας διάβασης ή κάτι ανάλογο και είχαν κλείσει το ένα ρεύμα που πήγαινε από παράκαμψη και επίσης είχαν κλείσει το ένα ρεύμα για κατασκευής υπόγειας διάβασης , αμέσως μετά την Βάρκιζα στο τέρμα της παραλίας .
Προφανώς λοιπόν ήθελαν να ολοκληρώσουν αυτά τα έργα , που τελείωσαν πριν 15-20 μέρες και μετά να κλείσουν τις τρύπες .
-
Γιατί η οδήγηση πρέπει να είναι απόλαυση , ήταν παλιά το σλόγκαν της εταιρίας και πραγματικά η peugeot , αν εξαιρέσεις λίγο την περίοδο που έβαλε την ηλεκτρική υποβοήθηση , πάντα είχε άνω του μετρίου σε πληροφόρηση τιμόνια, σε μερικές δε περιπτώσεις είχαν πολύ καλή αίσθηση. Σύμφωνοι γρήγορα επιπέδου alfa δεν είχε ποτέ αλλά πάντα ήταν άνω του μέσου όρου.
Τώρα για τον αν υπάρχει αγοραστικό κοινό για γρήγορα οικογενειακά , η ίδια η εταιρία βγάζει 508 από 225 εώς 360 άλογα,κρατάει ζωντανό για το γόητρο έστω και λίγο το τμήμα της peugeot sport( έβγαλαν καινούργιο 208 αγωνιστικό) , πιστεύω ότι θα βγάλει γρήγορη έκδοση του νέου 308 ( τα ίδια έλεγαν και στην προηγούμενη γενιά ότι δε θα υπάρξει γρήγορη έκδοση αλλά τελικά έβγαλαν), οι γερμανοί έχουν γκάμα που το 80% των ιπποδυνάμεων δεν το βλέπουμε Ελλάδα , άλλοι γερμανοί ιδρύουν νέα εταιρία με ακριβώς αυτή τη στόχευση , η stellantis επενδύει και έχει σχέδια και μεγάλες βλέψεις για την alfa, οι κορεάτες βγάζουν πλήθος μοντέλων σε N line , και ολόκληρη Toyota που είχε εξαφανιστεί από το συγκεκριμένο ¨παιχνίδι' επανέρχεται. Οπότε το μέλλον των σπορ ή σπορτίφ ή όπως θέλουμε να το πούμε αυτοκίνητο δεν είναι και τόσο μαύρο. Άλλωστε η τεχνολογία πλέον στις αναρτήσεις (μεταβαλλόμενης σκληρότητας) διευκολύνει τα πράγματα.
Άσχετο αναφορικά με τις περιβόητες ασφαλτοστρώσεις - συντηρήσεις οδών, τη γνωστή απόξεση και νέα ασφαλτόστρωση ( δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο έργο) , είχα την ίδια απορία γιατί γίνονται σχεδόν πάντα άνοιξη - καλοκαίρι , κατάλαβα ότι είναι ένας συνδυασμός κακού προγραμματισμού στην δημοπράτηση του έργου και φόβου μήπως και βρέξει , οπότε οι λακούβες - κρατήρες που θα βγάλει η απόξεση της παλιάς ασφάλτου και θα πρόχειρο κουκουλωθούν με νέα άσφαλτο θα πρέπει να περιμένουν να στεγνώσουν πρώτα.
-
Με αυτό ακριβώς έχει να κάνει φίλε μου με θέματα βροχής θερμοκρασίας γιαυτό γίνονται κανονικά άνοιξη καλοκαίρι τα εργα
-
Επειδή ζώ στις άνωθεν περιοχές και κινούμαι υπο κανονικές συνθήκες καθημερινά να κάνω και εγώ ένα mini off topic. Στα λιμανάκια δεν πάς 'αέρα' μέρα μεσημέρι. Είναι αρκετά busy η περιοχή από κόσμο που βολτάρει, κάνει μπάνιο κτλ.
Το λόγο που κλείνουν τις τρύπες αυτό το καλοκαίρι αντί για το χειμώνα δε τον γνωρίζω, προφανός έχετε δίκιο σε όσα λέτε παραπάνω. Και πέρυσι όμως είχαμε ανάλογο σκηνικό με αντιπλημμυρικά έργα συν το πρόβλημα δομής που παρουσίασαν οι τρύπες.
Ίσως βολέυει και λόγω πανδημίας να επιλέξουν αυτό το διάστημα γιατί υπό κανονικές συνθήκες τα καλοκαίρια γίνεται εδώ πανικός από κόσμο. Με τα έργα η ροή κυκλοφορίας θα αποθαρρύνει πολύ λαό να έρχεται τα ΣΚ για μπάνιο οπότε λιγότερος πανζουρλισμός και κρούσματα. Εν αναμονή γκρίνιας από τις ντόπιες τουριστικές επιχειρήσεις..
Τέλος δε πιστεύω ότι οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο ότι τιμόνι και να έχει πληροφοριακό η μή, τζογάτο ή ξυραφένιο επηρεάζει την ενεργητική ασφάλεια..
-
double post
-
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω την εξής ερώτηση. Δεν μπορώ να καταλάβω εάν το Peugeot το 3008 Facelift (το νέο) στην έκδοση Active (με την οθόνη των 8 ιντσών) υποστηρίζει Android Auto και Apple Carplay.
Ένας πωλητής μου είπε ότι δεν το υποστηρίζει ενώ ένας άλλος ότι το υποστηρίζει. Είναι δυνατόν 2021 αυτοκίνητο των 25 χιλιάδων να μην υποστηρίζει κάτι τόσο βασικό πλέον;
Γνωρίζει κανείς αν όντως τελική η έκδοση Active υποστηρίζει Android Auto/Apple Carplay;
Ευχαριστώ!
-
Το είχα δει και γω στο φυλλάδιο, από active plus και άνω υποστηρίζει ΑΑ/Carplay
-
Εντωμεταξύ το 2008 Active (το φθηνότερη δηλαδή) υποστηρίζει AA και Carplay. Φοβερή έλλειψη για ένα αμάξι τέτοιας κατηγορίας.
-
Αυτό που σας κουράζουν τα γρήγορα και ακριβή τιμόνια πραγματικά με ξεπερνάει πάντως...
Το διάβαζα κι εγώ που το έγραφε συνεχώς ο Δουβλινέζος και πραγματικά δεν μπορούσα να το καταλάβω. Ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας που σε ποσοστό 99,9% έχουν υποβοήθηση. Εμένα θα με 'κούραζαν' κάτι πανάλαφρα και χωρίς αίσθηση τιμόνια (π.χ. της Fiat με τη ρύθμιση City) και όχι τιμόνια με ακρίβεια και σωστή αίσθηση.
Τελικά αυτό δείχνει πόσο διαφορετικοί μπορεί να είμαστε ως οδηγοί στις προτιμήσεις μας.
-
REALZEUS wrote:
Αυτό που σας κουράζουν τα γρήγορα και ακριβή τιμόνια πραγματικά με ξεπερνάει πάντως...
Το διάβαζα κι εγώ που το έγραφε συνεχώς ο Δουβλινέζος και πραγματικά δεν μπορούσα να το καταλάβω. Ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας που σε ποσοστό 99,9% έχουν υποβοήθηση. Εμένα θα με 'κούραζαν' κάτι πανάλαφρα και χωρίς αίσθηση τιμόνια (π.χ. της Fiat με τη ρύθμιση City) και όχι τιμόνια με ακρίβεια και σωστή αίσθηση.
Τελικά αυτό δείχνει πόσο διαφορετικοί μπορεί να είμαστε ως οδηγοί στις προτιμήσεις μας.
Εγώ νομίζω ότι αν το καλοσκεφτείς και το κάνεις πενηνταράκια που λένε θα το καταλάβεις. Ειδικά αν οδηγείς συχνά διαφορετικού τύπου αυτοκίνητα σε ποικίλλες συνθήκες.
Ένα Panda στο city mode που λές με το άνιωθο ελαφρύ τιμόνι και τον μεγάλο κύκλο στροφής είναι ταμάμ στην.. πόλη.
Μια κούρσα οικογενειακή διαπρέπει στην ΕΟ με την ευθυβολία της που με το τζογάτο τιμόνι της δεν απαιτεί συνεχείς μικροδιορθώσεις.
Ένα gti σε επαρχιακό στροφιλίκι με τις συνεχείς αλλαγές πορείας νιώθει κοφτερό, στο στοιχείο του και σου προσφέρει το καταλληλότερο για την περίπτωση σύστημα διεύθυνσης.
Πέρα λοιπόν απο τα υποκειμενικά προσωπικά κριτήρια του καθενός μας υπάρχουν και κάποια αντικειμενικά που προκύπτουν απο τη φιλοσοφία του κάθε οχήματος και το πεδίο δράσης του. Επειδή σαφώς δε μπορούμε να τα έχουμε όλα σε ένα αμάξι, αλλά ούτε διαφορετικά 'κοστούμια' ανάλογα με το δρόμο που θα οδηγήσουμε κάνουμε και την επιλογή/συμβιβασμό μας.
-
Το έχω ακούσει και εγώ ότι αρκετούς τους κουράζει σε μεγάλα ταξίδια.
-
Ερωτηση προς γνώστες :
Το Peugeot 2008 του 19, με τον κινητηρα με τα 1200 κυβικα και τα 85 αλογα πηγαινει καλα στο δρομο ή ζοριζεται αρκετα στο δρομο ;
-
PEUGEOT FORUM
