-
Μόνο που το σκέτο Yaris active plus έχει air condition και όχι κλιματισμό, αλλά και πολλές άλλες ελλείψεις (βλ.φιμέ, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, φώτα led μπρος-πίσω και σύστημα έξυπνης εισόδου & εκκίνησης) (τα υποβραχιόνια & full-range ACC λείπουν από όλες τις εκδόσεις).
Ελπίζω να μην ακολουθήσει την ίδια λογική και το Yaris cross γιατί αλλιώς είναι σχεδόν το ίδιο τιμολογιακά με τον ανταγωνισμό .
Στις εκδοσεις hybrid έχει παντα κλιματισμο.
-
To hybrid yaris active plus επίσης έχει acc και ηλεκτρικό χειρόφρενο συν φυσικά το αυτοματο κιβτιο και νομίζω 8αρα οθονη μαζί και υποβραχιονιο. Οπότε αν έχει ίδιο εξοπλισμό το cross hybrid με το απλο hybrid τότε στα 22.000 ευρώ τα εχει ολα οσα πραγματικά θέλεις.
-
Έχει γούστο... Αν κι είναι τόσο στριμωγμένο, που δε νομίζω να μου κάνει. Είχα μπει στο απλό Yaris κι οι χώροι για τους πίσω δεν επαρκούν. Ίδιο μεταξόνιο δεν έχουν τα δύο μοντέλα; Επίσης, το ACC είναι ίδιο με τούτο δω; https://www.youtube.com/watch?v=5QNw1n5JLLw&t=251s
Καλά τώρα, τι ρωτάω; Πώς γίνεται να ξέρει κανείς από δω μέσα; Λες κι έχει έρθει στην Ελλάδα.
-
Βγήκαν οι εξοπλισμοί/τιμές
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/episimo_aytes_einai_oi_times_tou_neou_toyota_yaris_cross_stin_ellada-7799070/Η elegant έχει τα πάντα αλλά δεν βλέπω την τιμή της στο 2wd hybrid υποθέτω στα 25Κ €
-
Η Style είναι πολύ καλή, έχει 2-3 ελλειψουλες, κλασσικά Toyota, αλλά αν θες την 4Χ4 έκδοση είναι η μόνη που συμφέρει.
-
Εντυπώσεις από τον κινητήρα 1.5 125hp έχουμε; Είναι ατμοσφαιρικός, σωστά;
Νομίζω για κάποιον ηλικίας 30+ που μεγαλώσαμε με ατμοσφαιρικά 1600-1800cc ακούγεται η ιδανική επιλογή, λογικά θα είναι και πιο γρήγορο από το υβριδικό.
Γενικά το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, περιμένω να έρθει να το δούμε και από κοντά.
-
Σε χτεσινη τηλεφωνικη επικοινωνια μου με Toyota Polis, μου ειπαν οτι θα ερθει Σεπτεμβρη και οτι δεν προκειται να ερθει νωριτερα ουτε 1 αμαξι για την εκθεση πχ.
Επισης οτι αντιστοιχουν περιπου 35 αυτοκινητα σε καθε αντιπροσωπια για το 2021 οποτε μονο οποιος προπαραγγειλει θα παραλαβει εντος 21'
Και τους λεω, καλα θα προπαραγγειλω κατι που οχι απλα δεν εχω οδηγησει, αλλα δε το εχω καν δει? Εκει μου ειπαν οτι μπορουν να ειναι ευελικτοι με την προκαταβολη και αν δε μου αρεσει το αυτοκινητο το Σεπτεμβρη να μου τη δωσουν πισω δεδομενου οτι θα το πουλησουν σε 1 ωρα το δικο μου αν ελευθερωθει.
Αποκει και περα, καλες τιμες η active και active plus, αλλα η Style ξεφευγει. +2 χιλιαρικα απο active plus, πολυ θελω να δω τι εξτρα παρεχει γιατι απο το τηλ μονο τα full led μου ειπε.
Επισης στα χρωματα εχει τα ιδια με το yaris και δυστυχως δε θα ερθει εξαρχης με το καταπληκτικο μπορντω 3Τ3 που το αλλαξανε και στο yaris πλεον με ενα χαζοκοκκινο
-
Εντυπώσεις από τον κινητήρα 1.5 125hp έχουμε; Είναι ατμοσφαιρικός, σωστά;
Ναι ατμοσφαιρικός. Δεν τον έχω οδηγήσει, αλλά διαβάζω πολύ καλά σχόλια.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-toyota-yaris-1-5-125-ps/
Επισης οτι αντιστοιχουν περιπου 35 αυτοκινητα σε καθε αντιπροσωπια για το 2021 οποτε μονο οποιος προπαραγγειλει θα παραλαβει εντος 21'
Και τους λεω, καλα θα προπαραγγειλω κατι που οχι απλα δεν εχω οδηγησει, αλλα δε το εχω καν δει? Εκει μου ειπαν οτι μπορουν να ειναι ευελικτοι με την προκαταβολη και αν δε μου αρεσει το αυτοκινητο το Σεπτεμβρη να μου τη δωσουν πισω δεδομενου οτι θα το πουλησουν σε 1 ωρα το δικο μου αν ελευθερωθει.
-
Περίπου 600 αυτοκίνητα θα έρθουν μέσα στο 2021 και σχεδόν όλα έχουν ήδη προ-παραγγελθεί!!! Πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι...όπως όλα τα Τογιότα, δεν χρειάζεται (ο μέσος αγοραστής Τογιότα) να τα δούν και να τα οδηγήσουν!!
-
Αυτό με την ευελιξία το κάνουν γενικά, ακόμα και σε Corolla κλπ. Είναι θέμα αντιπροσωπείας.
-
-
Εντυπώσεις από τον κινητήρα 1.5 125hp έχουμε; Είναι ατμοσφαιρικός, σωστά;
Νομίζω για κάποιον ηλικίας 30+ που μεγαλώσαμε με ατμοσφαιρικά 1600-1800cc ακούγεται η ιδανική επιλογή, λογικά θα είναι και πιο γρήγορο από το υβριδικό.
Γενικά το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, περιμένω να έρθει να το δούμε και από κοντά.
Οσοι τον έχουν δοκιμάσει λένε πως είναι διαμάντι αυτός ο κινητηρας
Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη και το έχεις για αυτοκινητο Σαββατοκύριακου και εκδρομών ταξιδιών, και εγω σε αυτόν τον κινητήρα θα πηγαινα. Και τα ρέστα θα τα έβαζα cvt κιβτιο νέας γενιάς που έχει βγάλει η Toyota με γρανάζι πρώτη σχεσης!!! , ή θα έβαζα όλον τον εξοπλισμγιατι μια φοβια την έχω για τα cvt.
Σε τεστ που είδα στο youtube μεταξύ cvt 1,5 και hybrid 1,5 yaris, το cvt σε ταξιδι ήταν οικονομικοτερο κατά ελάχιστον βέβαια, από το hybrid!!!!
Επισης, στο cvt έχει 'αυτακια' στο τιμονι και αλλάζεις και χειροκίνητα όποτε θέλεις να παίξεις σε στροφές. Ενώ αν δεν κάνω λάθος δεν έχει αυτό το μόνιμο βοητο κατά την επιτάχυνση κατά την αυτόματη λειτουργία , αλλά αντί αυτού προσομοιώνει αλλαγές σχέσεων.
-
20-21κ υβριδικό επί της ουσίας RAV4 με αυτόματο?
shut up and take my money!
-
BabisStinson wrote:
Εντυπώσεις από τον κινητήρα 1.5 125hp έχουμε; Είναι ατμοσφαιρικός, σωστά;
Ναι ατμοσφαιρικός. Δεν τον έχω οδηγήσει, αλλά διαβάζω πολύ καλά σχόλια.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-toyota-yaris-1-5-125-ps/
OSFP wrote:
Επισης οτι αντιστοιχουν περιπου 35 αυτοκινητα σε καθε αντιπροσωπια για το 2021 οποτε μονο οποιος προπαραγγειλει θα παραλαβει εντος 21'
Και τους λεω, καλα θα προπαραγγειλω κατι που οχι απλα δεν εχω οδηγησει, αλλα δε το εχω καν δει? Εκει μου ειπαν οτι μπορουν να ειναι ευελικτοι με την προκαταβολη και αν δε μου αρεσει το αυτοκινητο το Σεπτεμβρη να μου τη δωσουν πισω δεδομενου οτι θα το πουλησουν σε 1 ωρα το δικο μου αν ελευθερωθει.
-
Περίπου 600 αυτοκίνητα θα έρθουν μέσα στο 2021 και σχεδόν όλα έχουν ήδη προ-παραγγελθεί!!! Πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι...όπως όλα τα Τογιότα, δεν χρειάζεται (ο μέσος αγοραστής Τογιότα) να τα δούν και να τα οδηγήσουν!!
-
Αυτό με την ευελιξία το κάνουν γενικά, ακόμα και σε Corolla κλπ. Είναι θέμα αντιπροσωπείας.
Το κάνουν όντως και δω γιαννενα που είχα ρωτήσει μου είχαν ακριβώς το ίδιο όσα και να βάλεις προκαταβολή σου τα δίνουν πίσω αν αλλάξεις γνωμη
-
-
20-21κ υβριδικό επί της ουσίας RAV4 με αυτόματο?
shut up and take my money!
Τι σχέση έχει με το RAV4; Πέρα από το σήμα.
-
Παιδια για να μη τρελενομαστε παντως, (και μιλαω σαν σοβαρος υποψηφιος αγοραστης) οι τιμες του Active και Active+ ειναι καλες με δεδομενο και το full hybrid. Αλλα χωρις να εχει ξεκαθαρισει ακομα η κατασταση με τον εξοπλισμο, μετα ξεφευγει η κατασταση.
Δηλαδη Style hybrid 2WD στα 23.600 δε το λες και ευκαιρια. Εχει μπει πλεον στα χωραφια CH-R το οποιο γινεται και πιο heavily discounted (δηλαδη 24.000 αγοραζεις το C-Lub)
Ναι οκ παιρνεις κατι παραπανω σε εξοπλισμο, αλλα δεν ειναι τοσο κρισιμο το αν εχεις full-led ή οχι εαν συμβαινουν αλλα πραγματα.
Ενα ελλατωμα του Yaris cross ειναι οτι εχει κληρονομησει απο το Yaris σχετικα φτωχο ποιοτικα εσωτερικο. Αυτο σε αναγκαζει αν θες κατι πιο ολοκληρωμενο να πας σε πιο ακριβη εκδοση και εκει αρχιζει το προβλημα (μπαινοντας στα χωραφια CHR/corolla και ανταγωνισμου)
-
Μπράβο τους ! Ωραία τιμολόγηση! Κανονικά το 208 πρέπει να το αποσύρει εντελώς η Peugeot στην Ελλάδα , μην πω και για το clio η Renault εκτός του lpg, το ίδιο και το VW polo όταν υπάρχει το non hybrid σε αυτές τις τιμές. Βλέπω και εσωτερικό ανταγωνισμό με το Yaris αλλά δεν κάνει ζημιά στην Toyota αυτό αφού θα μετατοπιστούν πωλήσεις με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Μεγάλο ενδιαφέρον δηλαδή νομίζω θα έχει το απλό 1.5. Active plus στα 18.500 τέλεια επιλογή για μικρή οικογένεια σε μικρη επαρχιακή πόλη , μην πω και για το style ή το active plus αυτόματο στα ιδια χρήματα μεταξύ τους. Τα αντίστοιχα kamiq , Tcross , kona , σε παραπλήσιες τιμές νομίζω πως χάνουν σε άλογα και εξοπλισμό.
Ως προς το hybrid επίσης , σχεδόν σβήνει από τον χάρτη τα 2008 , captur , puma για όσους κινούνται το 70% και πάνω του χρόνου τους εντός μεγάλων αστικών κέντρων με κάποια μικρή παραχώρηση σε χώρους ίσως.
Με αφορμή το yaris cross αναρωτιέμαι τι γίνεται με το corolla cross, υπάρχει σαν μοντέλο έτσι δεν είναι; Δεν θα έρθει εδώ; Αν ακολουθήσει την αντίστοιχη τιμολογιακή πολιτική θα κλείσει τέλεια το κενό με τα C suv που η πλειοψηφία τους ξεκινά πλεον σχεδόν από τα 26-27 χιλιάρικα , και θα με αναγκάσει να γράψω πως η Peugeot θα πρέπει να διακόψει την εμπορική παρουσία του 2008 στην Ελλάδα.
-
Πιστεύετε ότι το υβριδικό 4x4 με 116ps θα είναι αρκετό για βασικό αυτοκίνητο οικογένειας με ένα βρέφος ?
-
Εννοειται....
Απλα το 4χ4 του υβριδικού είναι ψηλοψευτικο. Εχει στον πίσω αξονα ένα μικρό ηλεκρικομοτερ ίδιο με αυτα από τα mild hybrids. Δηλαδη 5 με 5.5 κιλα ροπης. Ψευτοπραγμα δηλαδή αν πρόκειται να ξεκολλήσει από λάσπες και χιόνια το αυτοκίνητο. Είναι έτσι ένα επικουρικό ηλ. Μοτερ για ανηφόρες, τίποτα παραπάνω.
-
Το βασικό με το 4κίνητο είναι ότι πίσω έχει ανεξάρτητα ανάρτηση και όχι ημιάκαμπτο και όλα τα τεστ μιλάνε για αρκετά καλύτερη συμπεριφορά (είναι λίγο 'πηδιχτούλι' το απλό) και άνεση. Για το μοτέρ, δεν είμαι σίγουρος, νομίζω είναι πιο δυνατό.
-
Τα μοτέρ του hybrid awd έχουν ως εξής:
Βενζινοκινητηρας:
Μεγ.Ιπποδύναμη :91PS (67kW) ) / 5500rpm
Μεγ. Ροπη: 120N ・ m (12.2kgf ・ m) / 3800-4800rpm
Εμπρόσθιο ηλεκτρικό μοτέρ:
Μεγ. Ιπποδύναμη :80PS (59kW )
Μεγ. Ροπη : 141N ・ m (14.4kgf ・ m)
Όπισθεν ηλεκτρικό μοτέρ:
Μεγ. Ιπποδύναμη : 5.3PS (3.9kW)
Μεγ. Ροπή :52N ・ m (5.3kgf ・ m)
Εχει ενδιαφέρον πως το μικρό πίσω μοτέρ έχει 5,3 κιλά ροπής και 5.3 ίππους!!!
-
Hybrid;
-
Με δεδομένες τις λογικές τιμές, προβλέπω να πουλάει σαν τρελό για 3 λόγους: Γιατί είναι Toyota, γιατί είναι Yaris και γιατί είναι Cross(over) !
Toyota Yaris Cross