Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 278
    • 279
    • 88 / 279
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    147
    5567
    219911
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      regresso last edited by

      Δεν νομίζω να τους ενδιαφέρει η πληρωμή επί μετρητοίς. Θα έλεγα μάλιστα ότι οι πωλητές 'σπρώχνουν' τους αγοραστές προς την έκδοση δανείου. Τώρα όσον αφορά το αυτοκίνητο είναι όντως πολύ στενάχωρο πίσω, σε χώρους μου θυμίζει το seat ibiza 08 που οδηγάω. Βέβαια οικογένεια με μικρά παιδιά μπορεί να εξυπηρετήσει, με σχετικές παραχωρήσεις πάντα. Αλλά παίζει ρόλο πάντα και τι αυτοκίνητο οδηγούσες προηγουμένως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        parikon last edited by

        Σήμερα πήγα βολτα με το πούμα του κουμπάρου που του ειχα προτείνει να αγοράσει. Πρώτη φορά το είδα από κοντά με τη δυνατότητα να το επεξεργαστώ βέβαια ήταν μέσα στη βρωμιά από το ταξίδι Αθήνα-Καβάλα και τον πήγα για ένα περιποιημένο πλυσιματακι.Οταν τελειώσαμε και το σκούπιζα μαζεύτηκαν 4 με 5 άτομα με ερωτήσεις για το αμάξι. Λογικό όταν επίσημη αντιπροσωπεία είναι στα 170 χιλιόμετρα. Η μούρη μπροστά πολύ ωραία. Στο εσωτερικό ο πίνακας οργάνων τέλειος με φοβερή ανάλυση. Το κάθισμα δε μου άρεσε γιατί με πίεζε την πλάτη πολύ στενό. Όπως στο δικό μου που με ενοχλεί στα πόδια. Το πορτ μπαγκαζ τεράστιο νομίζω είναι μεγαλύτερο από του πεζό και με Ρεζέρβα έμενε χώρος από το megabox.μου έκανε τρελή εντύπωση η ησυχία στηννκαμπινα δεν καταλάβαινες ποτέ έπαιρνε μπρος η μηχανή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @regresso last edited by

          Δεν νομίζω να τους ενδιαφέρει η πληρωμή επί μετρητοίς. Θα έλεγα μάλιστα ότι οι πωλητές 'σπρώχνουν' τους αγοραστές προς την έκδοση δανείου. Τώρα όσον αφορά το αυτοκίνητο είναι όντως πολύ στενάχωρο πίσω, σε χώρους μου θυμίζει το seat ibiza 08 που οδηγάω. Βέβαια οικογένεια με μικρά παιδιά μπορεί να εξυπηρετήσει, με σχετικές παραχωρήσεις πάντα. Αλλά παίζει ρόλο πάντα και τι αυτοκίνητο οδηγούσες προηγουμένως.

          Αυτό που δεν ξέρει ο κόσμος που δεν ασχολείται με επιχειρήσεις, ή τα τραπεζικά, είναι ότι ο έμπορος πληρώνεται άμεσα από την τράπεζα, σαν να πλήρωσε μετρητά ο πελάτης. Επιπλέον αυτού, έχει και το μπόνους από την τράπεζα στο τέλος του χρόνου, για όσα δάνεια 'έσπρωξε' προς αυτούς. Τα μετρητά μετράνε μόνο σε μικρούς εμπόρους, κυρίως στα μεταχειρισμένα, όχι σε μεγάλους αντιπροσώπους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • R
            regresso last edited by

            Έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο Δίας. Και ηλεκτρική συσκευή να πάρεις με δόσεις οι επιχειρήσεις έχουν deals με τις τράπεζες και πληρώνονται άμεσα όλο το πόσο ανεξάρτητα από το πότε θα πληρωθούν οι δόσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              azmo @regresso last edited by

              Λοιπόν οδήγησα το Puma με τα 155 άλογα και ειλικρινά εντυπωσιάστηκα  Ειναι απο τα καλύτερα αυτοκινητα που εχω οδηγήσει και σας μιλάω ως πρώην κάτοχος VW Tiguan και ΒΜW X3  (τότε που ακόμα είχα λεφτά ...) για να καταλάβετε τι μέτρο σύγκρισης έχω. Τρομερή αίσθηση και ακρίβεια τιμονιού, ο κινητήρας είναι δυνατός και ροπάτος απο χαμηλά με αισθητή την ηλεκτρική υποβοήθηση (οχι σαν κάτι άλλα ψευτουβριδικά), ήσυχο, άνετο, ικανοποιητικοί χώροι (περίμενα κάτι περισσότερο αλλα δεν εχει σημασία), καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος στο εσωτερικό. Βάλτε και την χαμηλή κατανάλωση που δίνει η Ford (δεν την έχω επαληθεύσει) και την 8ετή εγγύηση και μιλάμε για το αυτοκίνητο όνειρο. Μοναδικό μειονέκτημα τα 26 χιλιαρικα, αλλά πιστέψτε με τα αξίζει. Το Captur, και το Stonic είναι ανέκδοτα μπροστά του. Με βλέπω να ξηλώνομαι....

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • K
                kkostask last edited by

                Το μακρινό 2008 όταν πήρα το Φόκους, τα ίδια έγραφαν τα τεστ και για αυτό. Μέχρι που το έδωσα το 15 δεν έκανε τσικ παρόλο το ξύλο που έφαγε. Ποσό χειρότερο να είναι το Πούμα? Με φίλο πωλητή που μίλησα πάντως παραδέχτηκε ότι υπήρχαν θέματα στην αρχή της παραγωγής, όμως η κατάσταση τώρα θεωρείται ομαλοποιημένη. Πόσο ισχύει φυσικά δεν μπορώ να ξέρω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 @azmo last edited by

                  Λοιπόν οδήγησα το Puma με τα 155 άλογα και ειλικρινά εντυπωσιάστηκα  Ειναι απο τα καλύτερα αυτοκινητα που εχω οδηγήσει και σας μιλάω ως πρώην κάτοχος VW Tiguan και ΒΜW X3  (τότε που ακόμα είχα λεφτά ...) για να καταλάβετε τι μέτρο σύγκρισης έχω. Τρομερή αίσθηση και ακρίβεια τιμονιού, ο κινητήρας είναι δυνατός και ροπάτος απο χαμηλά με αισθητή την ηλεκτρική υποβοήθηση (οχι σαν κάτι άλλα ψευτουβριδικά), ήσυχο, άνετο, ικανοποιητικοί χώροι (περίμενα κάτι περισσότερο αλλα δεν εχει σημασία), καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος στο εσωτερικό. Βάλτε και την χαμηλή κατανάλωση που δίνει η Ford (δεν την έχω επαληθεύσει) και την 8ετή εγγύηση και μιλάμε για το αυτοκίνητο όνειρο. Μοναδικό μειονέκτημα τα 26 χιλιαρικα, αλλά πιστέψτε με τα αξίζει. Το Captur, και το Stonic είναι ανέκδοτα μπροστά του. Με βλέπω να ξηλώνομαι....

                  Τοσο καλό που λες ότι είναι που πατάει και την Χ3 μάλλον τζάμπα σου βγαίνει στα 26Κ υπολογίζοντας τα +40 της μπέμπας....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by

                    Μια παρατήρηση, το puma ψευτο hybrid είναι με 5.5 κιλα ροπης όπως και τα υπολοιπα του είδους.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • cirus
                      cirus @azmo last edited by

                      Λοιπόν οδήγησα το Puma με τα 155 άλογα και ειλικρινά εντυπωσιάστηκα  Ειναι απο τα καλύτερα αυτοκινητα που εχω οδηγήσει και σας μιλάω ως πρώην κάτοχος VW Tiguan και ΒΜW X3  (τότε που ακόμα είχα λεφτά ...) για να καταλάβετε τι μέτρο σύγκρισης έχω. Τρομερή αίσθηση και ακρίβεια τιμονιού, ο κινητήρας είναι δυνατός και ροπάτος απο χαμηλά με αισθητή την ηλεκτρική υποβοήθηση (οχι σαν κάτι άλλα ψευτουβριδικά), ήσυχο, άνετο, ικανοποιητικοί χώροι (περίμενα κάτι περισσότερο αλλα δεν εχει σημασία), καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος στο εσωτερικό. Βάλτε και την χαμηλή κατανάλωση που δίνει η Ford (δεν την έχω επαληθεύσει) και την 8ετή εγγύηση και μιλάμε για το αυτοκίνητο όνειρο. Μοναδικό μειονέκτημα τα 26 χιλιαρικα, αλλά πιστέψτε με τα αξίζει. Το Captur, και το Stonic είναι ανέκδοτα μπροστά του. Με βλέπω να ξηλώνομαι....

                      Συμφωνουμε γενικα. Και γω το εχω παραγγείλει αλλα κάποιος πρέπει να σου πει και τα ασχημα γιατι δεν είναι ακριβως ονειρο ολα δυστηχως

                      η Συναρμογή είναι κάτω του μετριού και πολλα απο τα πλαστικα επισης.

                      Τα PUMA όλα ανεξαιρέτως Κατασκευάζονται Ρουμανία και δυστυχώς δεν είναι ότι καλύτερο αυτό. Έχουν παρατηρηθεί πολλές αστοχίες σε βάψιμο, τοποθέτηση φώτων, πλαστικά, τριξίματα σε πλαστικά και πολλά άλλα. Δες και μόνος σου φωτογραφίες από κατόχους στο Puma club στο facebook.

                      Το καλό είναι ότι όλα αυτά οποια και αστοχία να εχεις καλύπτεται από την 8ετη εγγυηση σου απλά ειναι σπαστικο σε καινούργιο αμαξι να σου τύχει κάτι τέτοιο στο λέω για να γνωρίζεις (και ο γραφων το έχει παραγγείλει και πήρε το ίδιο ρισκο εν γνωση του)

                      Κατα τα άλλα και γω το βρίσκω πανεμορφο και με πολλα προτερήματα. πιστευω και γω ότι ειναι μακραν το καλύτερο στην κατηγορία του αλλα τα αρνητικά είναι αρνητικά γιαυτο και στα εγραψα ποιο πάνω μην πεταμε και στα συννεφα οτι είναι τελειο. μακάρι να ήταν αλλα τα έχει τα θεματακια του.

                      Τέλος αν και παίρνει άνετα 2 ενηλικους στις πίσω θέσεις, στην κατηγορία του έχει τους μικρότερους χώρους πίσω, χωρις να έχει ουτε usb ούτε υποβραχιόνιο ουτε αεραγωγους στο κεντρο. Κάποιοι ανταγωνιστες του εχουν.

                      Σε κινητήρα , τιμονι, αισθηση , οδηγική συμπεριφορα δεν τιθεται καν θέμα, ειναι στην κατηγορία του (B-SUV) μακραν το καλύτερο. Στην κατηγορια του όμως ετσι. Δεν το συγκρινω με ασχετες κατηγορίες (μηλα με μηλα)

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • cirus
                        cirus @lap last edited by

                        Μια παρατήρηση, το puma ψευτο hybrid είναι με 5.5 κιλα ροπης όπως και τα υπολοιπα του είδους.

                        Υπια υβριδικα λένε τα αυτοκίνητα που έχουν μια μικρή μπαταρία 48V οπως το Puma

                        Ουσαστικά βοηθάει πάρα πολύ να είναι πολύ ομαλο το start stop, βοηθάει πάρα πολύ να μην υπάρχει μεγαλο lag με το turbo και βοηθάει λίγο στην κατανάλωση (όχι πολύ όπως τα κανονικα υβριδικα ούτε καν συγκρινονται αλλα κατι ψιλοκανει αν οδηγας οικονομικα)

                        δινει ουσιαστικα περισσότερη ροπή απο τον ηλεκτροκινητήρα και βοηθάει τον κινητήρα στις επιδοσεις του και όχι τοσο σε καταναλωση εκει τα full hybrid ειναι βασιλιάδες με διαφορα

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by

                          Χεχε 'έλα παππού να σου δείξω τα χωράφια σου και τα αμπέλια σου'

                          Ειμαι από τους πρώτους που το έχουν  ως betta tester στην ουσια. Το ξερω πως ονομάζονται . Απλά το λεω ψευτο υβριδικο για να καταλαβαίνουν οι αρνητες. Οριστε με κολλησαν και εμενα

                          Υ. Γ μη θυμώσεις δεν σε προσβάλλω 

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • mastoras78
                            mastoras78 last edited by

                            Εγώ το λέω μουφοχάιμπριντ. Anyway o cirus ορθά το περιγράφει. Να σας πώ μόνο ότι τριγμούς και πρόωρες φθορές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου η Ford τα καλύπτει για τα 2 πρώτα έτη.

                            Επίσης έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξαναφήσω κανένα να βάλει συναγερμό της πλάκας δώρο ώστε να αποκλειστεί ο ανθρώπινος ασχετοπαράγοντας δημιουργίας τριγμών. Α και πάντα άπλυτο κατά την παράδωση..

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • cirus
                              cirus @lap last edited by

                              Χεχε 'έλα παππού να σου δείξω τα χωράφια σου και τα αμπέλια σου'

                              Ειμαι από τους πρώτους που το έχουν  ως betta tester στην ουσια. Το ξερω πως ονομάζονται . Απλά το λεω ψευτο υβριδικο για να καταλαβαίνουν οι αρνητες. Οριστε με κολλησαν και εμενα

                              Υ. Γ μη θυμώσεις δεν σε προσβάλλω 

                              Να θυμωσω χαχαχαχχα γιατι να θυμωσω φιλε μου? απλα το περιεγραψα οσο καλυτερα μπορουσα με τις λιγοστες μου γνωσεις. πες το και ουσταποδω hybrid αν θες

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by

                                Η μείωση μέσα στην πόλη είναι της τάξης του 20 με 25% ανάλογα την εταιρία. Αυτό είναι fact. Οχι εικασία. 20% μειωση των co2 μέσα στην πόλη είναι μεγα υπόθεση.

                                Σε ανοιχτο δρομο είναι σχεδόν ανύπαρκτα ως σύστηματα και για αυτο σε μέσο όρο λένε κάπου στο 5% μειωση των co2

                                Αχ βαρέθηκα!!!! . Μεθετε το επιτέλους να πάμε παρακαρω

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Ξέρω γω;;; Ίσως διοτι εδω μεσα όλοι είμαστε προσβεβλημενοι μεταξύ μας.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Και εγω σκεφτόμουν αυτό για τον συναγερμό σήμερα που περίμενα στα φανάρια.

                                    Τηλεπάθεια μάστορα.

                                    Άραγε το μπαστούνι είναι καλή λύση; όπως παλιά;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @mastoras78 last edited by

                                      Επίσης έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην ξαναφήσω κανένα να βάλει συναγερμό της πλάκας δώρο ώστε να αποκλειστεί ο ανθρώπινος ασχετοπαράγοντας δημιουργίας τριγμών.

                                      Εννοείται αυτό!! Ποτέ δεν έχω βάλει συναγερμό σε αυτοκίνητό μου, παρά μόνο εαν είχε εργοστασιακό (κανονικό, όχι τον μούφα που ονομάζουν εδώ οι έμποροι). Δεν εμπιστεύομαι τους μάστορες που τον βάζουν (έχω δει τι κάνουν) και κυρίως στα ηλεκτρικά αλλά και στην επανασυναρμολόγηση.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • alex-mix
                                        alex-mix last edited by

                                        Εγώ όταν έκλεισα το 2008 μου λέει θα βάλουμε συναγερμό δώρο, του λέω δηλαδή? Δηλαδή θα μείνει μια μέρα πίσω να τον τοποθετήσουν τα παιδιά. Ωπα λέω δηλαδή μου λες σε καινούργιο θα βγάλουν ταπετσαριες και δεν ξέρω τι θα κόψουν καλώδια και θα τα τυλικουν με την κλασσική μαύρη ταινία? Εεε μου λέει κάπως έτσι. Άστο του λέω θα κάνω ασφάλεια άλλωστε αν ο άλλος σου το βάλει στο μάτι θα το κλέψει και έτσι ζήτησα και πήρα την επέκταση χλμ στην εγγύηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • R
                                          regresso last edited by

                                          Γνωρίζει κάποιος γιατί το site της Ford δεν περιλαμβάνει πλέον το Puma;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Δεν ξέρω, αλλά λογικά θα κάνουν updates.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 88 / 279
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr