-
Λες να φοράνε b&o και να μην το γράφουν?!
Θα τους πήρε χαμπάρι ο συνεργάτης ότι παίρνουν μόνο ενισχυτές αλλά βάζουν το λογότυπο τους και στα ηχεία δεν θα τα βρήκαν στις τιμές των ηχείων και τους απαγόρευσαν την αναγραφή και μάλλον θα γλύτωσαν την μήνυση καθώς δεν ήθελαν να χάσουν την προμήθεια στους ενισχυτές...
-
Λες να φοράνε b&o και να μην το γράφουν?!
Θα τους πήρε χαμπάρι ο συνεργάτης ότι παίρνουν μόνο ενισχυτές αλλά βάζουν το λογότυπο τους και στα ηχεία δεν θα τα βρήκαν στις τιμές των ηχείων και τους απαγόρευσαν την αναγραφή και μάλλον θα γλύτωσαν την μήνυση καθώς δεν ήθελαν να χάσουν την προμήθεια στους ενισχυτές...
Έχεις κανένα στοιχείο για αυτά που γράφεις ή απλά υποθέτεις από μόνος σου;
-
Επομενως οι νεες φουρνιες φορανε 10 ηχεια Β&Ο χωρις λογοτυπο ή απλα 10 ηχεια FoMoCo ?
Δεν μπορώ να ξέρω, αλλά εικάζω ότι για να έβγαλα το λογότυπο υπάρχει λόγος και αυτός είναι ότι τα ηχεία δεν είναι Β&Ο.
-
tapouts wrote:
Επομενως οι νεες φουρνιες φορανε 10 ηχεια Β&Ο χωρις λογοτυπο ή απλα 10 ηχεια FoMoCo ?
Δεν μπορώ να ξέρω, αλλά εικάζω ότι για να έβγαλα το λογότυπο υπάρχει λόγος και αυτός είναι ότι τα ηχεία δεν είναι Β&Ο.
Εμένα πιο πιθανό μου φαίνεται απλά να έληξε η συνεργασία ή για λόγους κόστους απλά από κάποιο σημείο και μετά να μη βάζουν τα ηχεία που έβαζαν πριν. Εξ ου και η έλλειψη του logo.
Μια ερώτηση στην FMH νομίζω θα έλυνε τις απορίες, Επίσης με το VIN κάποιου αυτοκινήτου που έχει B&O με τα σήματα από νωρίτερα, μπορεί να γίνει σύγκριση των κωδικών ανταλλακτικών για να φανεί αν πλέον είναι άλλο ανταλλακτικό.
-
Δεν κάνουν κουτοπονηριες οι εταιρείες!
Αν έληξε η συμφωνία, ή έκαναν άλλη θα είναι ξεκάθαρα σε συμβόλαιο επίσημα με υπογραφές και όλα και οι αντιπροσωπείες θα ξέρουν (όχι τους όρους, αλλά αν άλλαξε ο σειριακός αριθμός των ανταλλακτικών και αν είναι ΟΕΜ (όπως τα FoCoMo, γιατί αποκλείεται να κατασκευάζει ηχεία η Ford!) Ή από επώνυμο προμηθευτή.
-
Tkin73 wrote:
Λες να φοράνε b&o και να μην το γράφουν?!
Θα τους πήρε χαμπάρι ο συνεργάτης ότι παίρνουν μόνο ενισχυτές αλλά βάζουν το λογότυπο τους και στα ηχεία δεν θα τα βρήκαν στις τιμές των ηχείων και τους απαγόρευσαν την αναγραφή και μάλλον θα γλύτωσαν την μήνυση καθώς δεν ήθελαν να χάσουν την προμήθεια στους ενισχυτές...
Έχεις κανένα στοιχείο για αυτά που γράφεις ή απλά υποθέτεις από μόνος σου;
Το θέμα ξεκίνησε από κάποιον που έγραψε ότι τα ηχεία δεν είναι b&o ενώ η Φορντ ισχυρίζεται ότι είναι!
Αν πλέον δεν το αναγράφει στις σιτες ούτε στις προδιαγραφές δεν υπάρχει θέμα.
Αλλά εγώ κατάλαβα ότι ενώ λένε ότι είναι δεν είναι !
Αν ισχύει αυτό είναι απάτη. Αν κάποια στιγμή έβαζαν αλλά κλασικά με την πολιτική της Φορντ τα έκοψαν και αφαίρεσαν την έχει αναγραφή κακό αλλά δεν είναι απάτη.
Όλα τα υπόλοιπα να είναι υποθέσεις όλων μας.
Πάντως στον διαμορφωτή του πούμα πουθενά δεν αναφέρει σε κάποια έκδοση b&o ούτε σε βασικό ούτε σε έξτρα ( ενώ πχ στο φοκους ανάφερει ηχοσύστημα b&o ως έξτρα και δείχνει φωι με ηχείαε το λογότυπο)
-
dimitriscsd wrote:
Tkin73 wrote:
Λες να φοράνε b&o και να μην το γράφουν?!
Πάντως στον διαμορφωτή του πούμα πουθενά δεν αναφέρει σε κάποια έκδοση b&o ούτε σε βασικό ούτε σε έξτρα ( ενώ πχ στο φοκους ανάφερει ηχοσύστημα b&o ως έξτρα και δείχνει φωι με ηχείαε το λογότυπο)
Αν δε κανω λαθος στο διαμορφωτη του Puma St Line X δειχνει τα Β&Ο ! https://ibb.co/MpXfmYW
-
Αντιγράφω από την επίσημη προϊόντική ενημέρωση του Φιέστα στους εμπόρους:
'Καταργείται το λογότυπο της Bang & Olufsen από τα ηχεία.'
Δεν γράφει ότι καταργείται το Β&Ο ηχοσύστημα, αλλά ότι καταργείται το λογότυπο. Περισσότερα δεν γνωρίζω, παρά μόνο ότι το ίδιο αναφέρει και το προϊοντικό έντυπο για το Puma.
-
Νομίζω ότι εβαζαν το λογότυπο ενώ δεν ήταν και τα 10 ηχεια της B&O αλλα μόνο μερικα απο αυτα (twiters, ενισχυτης και woofer) ενω όλα τα άλλα ηταν αλλος κατασκευαστης FOMOCO οπως ειπώθηκε. Ειδα φωτογραφιες απο αυτα στις 4 πόρτες και οντως δεν ηταν B&O
οποτε εγιναν ρεζίλι και βγαζουν τωρα τα λογοτυπα
Πραγματκα απαραδεκτοι
-
Εντάξει μια κατάχρηση στα ταμπελακια! Αλλά αυτό που αναφέρει ο Φάνης είναι ότι καταργείται γενικα το λογότυπο από τα ηχεία , όχι από κάποια ηχεία.
Αν παρέμεναν κάποια b&o δεν θα τα έβγαζαν γενικά.
Είτε έληξε η συνεργασία στα ηχεία και αφαιρούν τα ταμπελακια το καλό σενάριο ( και αφορά μια ακόμα περικοπή κόστους , που όμως δεν θα περάσει στον καταναλωτή) είτε δεν έβαζαν ποτέ και απλά καταχρηστικά λόγω ενισχυτή , που όμως δεν είναι εμφανής , κοτσαραν το λογότυπο προς όφελος τους και ο κατασκευαστής διαφωνισε και το έκοψαν.
-
Πάντως στις περισσότερες εταιρίες, το 'καλό' ηχοσύστημα που διαφημίζεται με το όνομα μιας εταιρίας με κύρος και ιστορία στο χώρο (όπως π.χ. η B&O, Bose, Sony κτλ) μπορεί να παίζει λίγο καλύτερα από το στάνταρ ηχοσύστημα, αλλά καμία σχέση δεν έχει ποιοτικά με τα πραγματικά προϊόντα της επώνυμης εταιρίας. Συνήθως αποτελείται από λίγο καλύτερα μεγάφωνα κι ένα δυνατότερο ενισχυτή, τα οποία βέβαια απέχουν παρασσάγγες από τα προϊόντα των εταιριών που κυκλοφορούν στο εμπόριο. Εξαιρέσεις αποτελούν μόνο τα σούπερ ακριβά μοντέλα, π.χ. Burmester σε Bugatti Veyron, Porsche Panamera, Mercedes S-Class κτλ.
Δεν φαντάζομαι να πιστεύετε ότι τα μεγάφωνα και ο ενισχυτής που έχει το ηχοσύστημα B&O του Puma είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από την B&O; Αν ήταν θα τιμολογείτο κάνα πεντοχίλιαρο παραπάνω... Μια εμπορική συμφωνία είναι, όπου η B&O έχει κάνει στην καλύτερη των περιπτώσεων ένα fine tuning του ηχητικού συστήματος, στα πλαίσια των πολύ περιορισμένων κοστολογίων που επιβάλλει η Ford. Βρήκαν 10 woofers και άλλα τόσα tweeters από την Κίνα, τα έδωσαν στην B&O και αυτή ταίριαξε τον καλύτερο συνδυασμό, διάλεξε ένα πυκνωτή (ή σχεδίασε ένα crossover στην καλύτερη), τα πάντρεψε και με ένα επίσης κινεζικό ψηφιακό ενισχυτή και ορίστε το premium ηχοσύστημα σας! Εννοείται ότι αυτά ισχύουν για όλες τις εταιρίες...
-
Κι εκεί ρε μάγκες που έστριβα, 'πατημένη δεξιά 3ης, ευθεία 200-4η, φρένα-κρατήσου δεξιά, σε αριστερή 2ας-φυλαγμένη και όχι μπούκα', τι λέτε έπαθα; Είδα ότι δεν είχα B&O ηχεία και σκοτώθηκα. Γιατί άλλωστε τα ηχεία κάνουν το αυτοκίνητο. Τα μοτέρ και οι αναρτήσεις το κάνουν σάμπως;
-
Κι εκεί ρε μάγκες που έστριβα, 'πατημένη δεξιά 3ης, ευθεία 200-4η, φρένα-κρατήσου δεξιά, σε αριστερή 2ας-φυλαγμένη και όχι μπούκα', τι λέτε έπαθα; Είδα ότι δεν είχα B&O ηχεία και σκοτώθηκα. Γιατί άλλωστε τα ηχεία κάνουν το αυτοκίνητο. Τα μοτέρ και οι αναρτήσεις το κάνουν σάμπως;
Καλα δεν εχεις αδικο, απλα ισως κουβεντα να γινεται !
Περαν τουτου, εχω την εντυπωση απο οσο καταφερα να ψαξω οτι η εκδοση ST LINE X ερχεται ακομη με τα ηχεια Β&Ο.
Οσον αφορα την εκδοση ST Line η αναφορα της εταιριας ελεγε οτι αφαιρεθηκε το λογοτυπο απο τα ηχεια, νε οτι αυτο συνεπαγεται.
Ψαχνοντας δε μια προσφορα που πηρα προσφατα το αναγραφει ξεκαθαρα.
Εκτος αν δεν ισχυει κ δε το εχουν σβησει απ τα χαρτια τους.
-
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες το επόμενο fiesta θα έρθει με ταμπελακια focus με την ανάλογη αύξηση στην τιμή βεβαίως βεβαίως.
-
Προσωπικά σκοτίστηκα τι ηχοσύστημα έχει ένα αυτοκίνητο, αλλά άμα έπρεπε να έχει Bang and olufsen και τελικά είναι Boris and Olaf θα με ενοχλούσε.Δεν ακυρώνει ένα αυτοκίνητο αλλά συνήθως μαρέσει να παίρνω ότι πληρώνω και να μη με κοροιδεύουν
-
Ε ναι ρε παιδιά αυτό εννοούμε! Δεν αλλάζει την συμπεριφορά ενός αμαξιού αλλά καλό είναι σε τόσο εμφανή σημεία που τα διαφημίζουν και τα πληρώνεις έξτρα να παίρνεις αυτό που πληρώνεις!
Είναι τόσο αυτονόητο!
Γιατί όταν αρχίζουν οι κουτοπονηριες και οι εκπτώσεις δεν ξέρεις που σταματούν!
-
Παιδιά τέτοιες συζητήσεις μπορεί να πάρουν πολύ λάθος δρόμο καθώς απαιτούν στην πραγματικότητα επίπεδο λεπτομέρειας που δύσκολα παίρνει το δρόμο της δημοσιότητας. Επειδή μια μεγάλη μου αγάπη είναι ο ήχος και το hi end μπορώ να σας πω ότι τα πράγματα είναι κάπου στην μέση. Η Bang & Olufsen, η Burmester, Naim κλπ σχεδιάζουν υλοποιήσεις και τις περνούν συχνά σε ταπεινότερους κατασκευαστές (σαν φασόν διαδικασία ένα πράγμα)., θέτωντας συγκεκριμένες προδιαγραφές, απαιτήσεις σε υλικά για να φτάσουν συχνά να κάνουν το τελικό κούρντισμα των συνόλων που έχουν παραγγείλει, Κάποιες φορές και ανάλογα κάποιους όρους ενδέχεται να βάλουν τη τζίφρα τους ή και όχι. Πχ η BURMESTER στην MERC έχει αναλάβει το θέμα ήχος. Στο πρώτο stage που έχει το δικό μου δεν υπάρχει η τζίφρα της εταιρείας επάνω στις σίτες. Η κεντρική μονάδα που τροφοδοτεί τα γούφερ φέρει την σφραγίδα και την φροντίδα της. Ο ήχος είναι πράγματι απίστευτος. Στο επόμενο stage και τα γούφερ (10 συνολικά) έχουν τη σφραγίδα της. Αυτό ακόμη για μενα δεν σημαίνει ότι η Burmester έφτιαξε απαραίτητα τα γούφερ αλλά μπορεί να παρήγγειλε να φτιαχτούν με δικές της απαιτήσεις σε υλικά και προδιαγραφές από κάποιον κατασκευαστή (υποπτεύομαι πως θα μπορούσε να είναι η SEAS). Δεν υπάρχει απάτη σε αυτό. Είναι όπως να φτιάχνει η marelli δυναμό για την φορντ με σφραγίδα φορντ. So what? Η φορντ έδωσε τις προδιαγραφές στην παραγγελία της. Η ρενώ μπορεί να ζητά από την valeo να της φτιάχνει διακόπτες τιμονιού κοκ. Εφόσον η συνεργασία της φορντ με την Bang & Olufsen διατηρείται,το ζήτημα ουσίας που θα πρέπει να θεωρείτε οπωσδήποτε δεδομένο είναι πως η Bang & Olufsen έχει αναλάβει την φροντίδα για το τελικό αποτέλεσμα. Τα πράγματα γίνονται πολύ εύκολα σε περιπτώσεις που ο hi-end κατασκευαστής έχει πράγματι και δικές του γραμμές παραγωγής γουφερ (όπως έτσι συμβαίνει με την αγαπημένη μου focal). Δε συζητώ τι γίνεται σε επίπεδο ντακ και οδηγών δίσκου κλπ όπου η Sony και η phillips είχαν την πρωτοκαθεδρία για 40 χρόνια. Για την ιστορία μια τυπική σύνθεση σπιτιού burmester δεν πέφτει κάτω από 30000 ευρώ και χωρίς τα ηχεία. Να υποθέσω ότι η ΜΕΡΚ την έχει βάλει με ποσοστό 70/30 σε βάρος της σύνέταιρο? Πιο εύκολο θα μου ακούγονταν στην περίπτωση της μπέντλευ που φέρει συνεργασία με την ΝΑΙΜ. Σου λέει θα το πουλήσω στον άραβα 800000, ας βγάλει και 100000 η ΝΑΙΜ. Ευτυχώς στο ντουστ δεν είχα τέτοιο πονοκέφαλο. Κεντρική μονάδα της LG και γούφερ νο νέιμ.
Πάντως η όλη ιστορία μου θυμίζει αυτό που συζητούσαμε Φάνη προχθές. Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα φέρουν ABS της Μπος. Η προδιαγραφή και έκδοση που φορά το ντουστ δεν είναι όμως ίδια με της BMW X1(τυχαία αναφέρω ένα άλλο αυτοκίνητο αυξημένης τιμής). Ότι πληρώνεις παίρνεις. Ελπίζω να μη μπέρδεψα κανένα ή να το περάσετε για τρολιά.
-
Ένα ακόμη. η Focal είναι καταξιωμένη στο χώρο του hi end για τα ηχεία της, όπως και η Bang & Olufsen.Η ΝΑΙΜ και, η Burmester για τα ενισχυτικά τους. Η Bang & Olufsen φτιάχνει ηλεκτροστατικά ηχεία, μιας τεχνολογίας δηλαδή που δεν δύναται να εφαρμοστεί αυτούσια στην πόρτα ενός αυτοκινήτου όσο καλό και να ναι αυτό.
-
Δεν καταλάβαμε τίποτα.
Οχι ότι δεν γραφεις σωστά, αλλά διατι έχουμε πολλές αγνωστες λέξεις. Πάντως ενδιαφέρον θέμα θα το ψάξω να μάθω κατι νέο για να μη είμαι χωριάτης.
Παντως, στα νέα αυτοκινητα που δοκιμάζω στα test drives, ολα πλεον εχουν ωραίοτατο ηχο και βαθύ μπάσο. Μάλιστα ακόμα και σε dacia που έβλεπα στο youtube που του αλλαζαν ηχεία είδα πως εχουν μαξιλαράκι γύρω γύρω από το ηχείο κάτι που πριν 15 ετη δεν το έβρισκες με τίποτα ούτε σε 25.000 ευρώ αυτοκινητο
-
Λαπη αυτο που γραφω ειναι αρρώστια. Η ζωή ειναι πιο απλη. Σε ενα ακριβο ηχοσυστημα αυτοκινητου ακομη και εργοστασιακο θα δεις πραγματα αν εισαι κατσαβιδακιας που δεν φαινονται εκ πρωτης. Η καλωδιωση, οι μπορνες στα γουφερ και στον ενισχυτη, τα υλικα κατασκευης των γουφερ, οι μαγνητες, ολα ειναι αλλού. Το αποτελεσμα μετρα και φυσικα δεν αναφερομαι στα db που μπορεις να τα πιασεις ευκολα και με 100 ευρω. Η seas για παραδειγμα μπορει να σου προσφερει γουφερ 5 ιντσων με 500 600 ευρω το τμχ.! Η kimber να σου περασει καλωδιωση με 300 ευρω το μετρο. Ετοιμη η bentley με την υπογραφη της Ναιμ πανω σε υλοποιήσεις τριτων.
Ford Puma 2019