-
Να αλλαξεις θρήσκευμα, για να πιεις freddo.
-
και θα μου ερθει πανω στη νηστεια που σημαινει θα πιω μεσα φρεντο 5 μερες μετα
Γιατί? Ο Freddo νηστίσιμος είναι...εκτός αν εννοείς Freddo Cappucino? Αλλά και αυτός νηστίσιμος πλέον, με όλα τα φυτικά 'γάλατα'. Επίσης μεγάλωσες, οπότε μπορείς άφοβα να σταματήσεις τη νηστεία.
-
ενα πραγμα μου τη σπαει στην αναμονη. να μου λενε οτι θα περιμενω παραπανω....
απο 23/4 πηγε 27/4, αρα σου-κου 24/4 με τιγκουαν.
και θα μου ερθει πανω στη νηστεια που σημαινει θα πιω μεσα φρεντο 5 μερες μετα
λες να ακυρωσω παραγγελια?
Εννοείται θα την ακυρώσεις! Επίσης προτείνω να στείλεις 3-4 άσβερκους να διευθετήσουν το θέμα σου καλύτερα!
-
Ακύρωσε.. Δες εδώ αντρίκιο όχημα ( κι όχι γκέϊκο τριοδυομηδενοκτώ )
Υ.Γ. Σε πειράζω γάτε,κάνε υπομονή θα έρθει το Pug. 2-3 μέρες καθυστέρηση είναι πάντα μες στο πρόγραμμα (αν και πέφτει Μ. Εβδομάδα και μήπως τελικά πάει λίγο μετά το Πάσχα).
-
Κλαινε οι χηρες, κλαινε και οι παντρεμένες. Λιγη υπομονη βρε συ και θα εχεις το ραφάλ σε λιγο. Αν σε παρηγορει εγω με το λοκνταουν μόλις που καταφερα να γεμισω δευτερη φορα το ντεποζιτο απο τοτε που πηρα το μωρό.
-
https://traction.gr/traction-2020-2021-epeisodio-17-04-04-2021/
Στο 5:50 μιλάει για τα 2 θέματα που έχω αναφέρει και εγώ γενικά για την τελευταία γενιά iCockpit.
-
Όταν βάζεις Πλοήγηση στο i-Cockpit στον ψηφιακό πίνακα μπροστά σου δεν έχεις να κοιτάξεις πουθενά αλλού (safety feature, επίσης βοηθάει σε άγνωστους δρόμους, αφού ξέρεις πάντα τι ακολουθεί από οδόστρωμα)
-
Και ότι το native navigation της TomTom είναι πάρα πολύ καλό με live view, και δεν πολυχρησιμοποιουμε Google maps, e.t.c
Ο Δημήτρης Σκουλος (κορυφαίος επαγγελματίας και οικογενειάρχης!) αν θυμάμαι καλά είχε 3008, και μετά πήρε το 5008, με τα πάντα όλα μέσα!
-
-
Πρέπει να απαγορευτούν οι καφέδες μέσα στα αμάξια της Στελλάντις , καθότι είναι Εργα Τέχνης ...
Σαν να βλέπεις την Τζοκόντα στο Λούβρο , τρώγοντας στρίτ φούντ....
-
Ναι, αυτό ακριβώς! Και να βγάζετε το καπέλο σας όταν εισέρχεστε στους ναούς της αυτοκίνησης, που είναι τα αυτοκίνητα της Stellantis.
Άσε μας ρε Βασίλη, με την τρικολόρ εμμονή σου...
-
Δεν το έγραψα για το καπέλλο , γιατί δεν πολυφοράμε πλέον οι άνδρες....
Για όσους φοράνε , το θεώρησα αυτονόητο....
-
AYTO το 3008 είναι ίσως το πιο 'εύστοχο' αμάξι στην Ελλάδα σήμερα για όποιον μπορεί να το πληρώσει και τί γάτος θα ήταν ο Γάτος αν δεν το είχε επιλέξει!?
Ελπίζω με τα χρόνια αυτό το σετ-απ να μπει και σε πιο προσιτά αυτοκίνητα του γκρουπ, έστω και με συμβιβασμούς...
Μόνη παραφωνία στην αψογότητά του, είναι οι χρωμιωμένες επιφάνειες, που μοιάζουν σαν καύτρα από slim XL τσιγάρο σε δάχτυλα με μανικιούρ, που καίει βάτα σε λαμέ σακάκι...
χμμ... θα ήταν ο μόνος λόγος να συναντηθούμε εγώ κι ένας detailer ή όπως λέγονται αυτοί οι τεχνίτες, να περάσει αυτά τα σημεία μια μεμβράνη, κάτι σε απόχρωση ματ τιτανίου ή καλής απομίμησης ανθρακονημάτων, αλλά εγώ βέβαια βολεύομαι και με το piano black look στις μπάρες του Aircross ...
-
ενα πραγμα μου τη σπαει στην αναμονη. να μου λενε οτι θα περιμενω παραπανω....
απο 23/4 πηγε 27/4, αρα σου-κου 24/4 με τιγκουαν.
και θα μου ερθει πανω στη νηστεια που σημαινει θα πιω μεσα φρεντο 5 μερες μετα
λες να ακυρωσω παραγγελια?
Κράτα γερά! πέσαμε στον ιό
-
- Και ότι το native navigation της TomTom είναι πάρα πολύ καλό με live view, και δεν πολυχρησιμοποιουμε Google maps, e.t.c
To Tom tom live δεν έχει (δυστυχώς) καμία σχέση με το Google maps το οποίο είναι έτη φωτός μπροστά πράγμα αναμενόμενο αν σκεφτούμε την τεράστια βάση χρηστών.
-
Περιορίζεται μόνο σε πολύ κεντρικές αρτηρίες
-
Η πληροφόρηση που έρχεται για την κίνηση είναι αργή. Μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές πρώτα να πέσω σε μποτιλιάρισμα και μετά να μου βγάλει κόκκινη τη διαδρομή.
Στα θετικά ότι σου έχει 4 διαφορετικές επιλογές για μια διαδρομή (γρήγορη, οικολογική, συντομή κλπ) και σε περίπτωση που δει κίνηση σου αναπροσαρμόζει αυτόματα την διαδρομή, πράγμα πολύ καλό όταν βέβαια μπορεί να δει την κίνηση στο δρόμο που σου προτείνει.
Αντίθετα το google maps θα σου δείξει κίνηση και στο τελευταίο στενό, θα πάρει φωνητική εντολή στα ελληνικά για την οδό που θες να πας και θα σε οδηγήσει με μεγάλη ακρίβεια.
Στα αρνητικά του ότι δεν αναπροσαρμόζει την διαδρομή με την κίνηση (δεν μου έχει τύχει ποτέ) αλλά ακολουθεί την αρχική που του έβαλες και φυσικά για το έχεις θα πρέπει κάθε φορά να κάθεσαι να ψάχνεις και να συνδέεις το κινητό σου με το καλώδιο για να έχεις το carplay/android auto
Η γνώμη είναι μου ότι όταν το ασύρματο carplay/android auto γίνει στάνταντ σε όλα τα οχήματα (ήδη το ερφαμόζουν τα VAG, οι κορεάτες και έρχεται και η Peugeot με το νέο 308) η χρήση του ενσωμετωμένου navigation δεν θα έχει πια λόγο ύπαρξης.
Google maps, Waze ακόμα και το apple maps είναι πολύ πιο χρήσιμα και εύκολα στην καθημερινή χρήση.
-
Dublin wrote:
- Και ότι το native navigation της TomTom είναι πάρα πολύ καλό με live view, και δεν πολυχρησιμοποιουμε Google maps, e.t.c
To Tom tom live δεν έχει (δυστυχώς) καμία σχέση με το Google maps το οποίο είναι έτη φωτός μπροστά πράγμα αναμενόμενο αν σκεφτούμε την τεράστια βάση χρηστών.
-
Περιορίζεται μόνο σε πολύ κεντρικές αρτηρίες
-
Η πληροφόρηση που έρχεται για την κίνηση είναι αργή. Μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές πρώτα να πέσω σε μποτιλιάρισμα και μετά να μου βγάλει κόκκινη τη διαδρομή.
Στα θετικά ότι σου έχει 4 διαφορετικές επιλογές για μια διαδρομή (γρήγορη, οικολογική, συντομή κλπ) και σε περίπτωση που δει κίνηση σου αναπροσαρμόζει αυτόματα την διαδρομή, πράγμα πολύ καλό όταν βέβαια μπορεί να δει την κίνηση στο δρόμο που σου προτείνει.
Αντίθετα το google maps θα σου δείξει κίνηση και στο τελευταίο στενό, θα πάρει φωνητική εντολή στα ελληνικά για την οδό που θες να πας και θα σε οδηγήσει με μεγάλη ακρίβεια.
Στα αρνητικά του ότι δεν αναπροσαρμόζει την διαδρομή με την κίνηση (δεν μου έχει τύχει ποτέ) αλλά ακολουθεί την αρχική που του έβαλες και φυσικά για το έχεις θα πρέπει κάθε φορά να κάθεσαι να ψάχνεις και να συνδέεις το κινητό σου με το καλώδιο για να έχεις το carplay/android auto
Η γνώμη είναι μου ότι όταν το ασύρματο carplay/android auto γίνει στάνταντ σε όλα τα οχήματα (ήδη το ερφαμόζουν τα VAG, οι κορεάτες και έρχεται και η Peugeot με το νέο 308) η χρήση του ενσωμετωμένου navigation δεν θα έχει πια λόγο ύπαρξης.
Google maps, Waze ακόμα και το apple maps είναι πολύ πιο χρήσιμα και εύκολα στην καθημερινή χρήση.
Θα διαφωνήσω, 1 χρόνο τώρα που το χρησιμοποιώ οι πληροφορίες που μου παρέχει είναι ακριβέστερες και χρησιμότερες από το maps, και ξέρω γιατί τα χρησιμοποιώ πολλές φορές ταυτόχρονα. Ειδικά προ πανδημίας στα μποτιλιαρίσματα Αθήνα, αλλά και όταν επέστρεφα και πετυχαίναμε ΠΑΝΤΑ μποτιλιαρίσματα στα Μέγαρα (αν θυμάστε όσοι ταξιδεύετε πολύ είχε γίνει μάστιγα αυτό) το maps δεν ήξερε τι του γινόταν.
Επίσης στα δεξιά όταν πατάς το κόκκινο συμβολάκι (δηλαδή σου δείχνει τα σημεία μποτιλιαρίσματος, τι τα προκαλεί, την εκτιμώμενη καθυστέρηση) είναι πάρα πολύ χρήσιμο ώστε να καταλάβεις και να εκτιμήσεις την διαδρομή σου (δηλαδή αν θες να αλλάξεις διαδρομή για μεγαλύτερη καθυστέρηση από 1-2 λεπτά, αν είναι 1-2 λεπτά συνήθως είναι απλή κίνηση, αλλά αν δεις τίποτα 8-10λεπτά σημαίνει ότι υπάρχει θέμα).
Συμφωνώ ότι κάποια στιγμή θα ενοποιηθούν όλα και θα υπάρχε ένας τρόπος πλοήγησης, αλλά μάλλον αργότερα στο μέλλον.
Επίσης έχω μόνιμα στο 3D i-cockpit μόνιμα την επιλογή ΠΛΟΗΓΗΣΗ και σου δείχνει πάντα τον δρόμο μπροστά σου, οπότε μπορείς να ρυθμίσεις και την οδήγησή σου ανάλογα (π.χ αν η στροφή που ακολουθεί είναι κλειστή/ανοιχτή/οτιδήποτε) οπότε δεν έχεις εκπλήξεις και ποτέ δεν παίρνεις τα μάτια σου από τον δρόμο, αφού χρειάζεται να κοιτάς την κεντρική οθόνη.
-
Αυτό το future στην οθονη και δη 3d είναι φοβερό. Πραγματικά ξεχωρίζει σε αυτό το σημείο το αυτοκινητο.
-
Αυτό το future στην οθονη και δη 3d είναι φοβερό. Πραγματικά ξεχωρίζει σε αυτό το σημείο το αυτοκινητο.
Εγώ το θεωρώ safety feature, είναι μεγάλο πλεονέκτημα να κοιτάς μόνο ευθεία στο οπτικό σου πεδίο.
και στα άλλα αυτοκίνητα που χρησιμοποιώ το κινητό, το βάζω με βεντούζα ψηλά στο τζάμι, μέσα στο οπτικό πεδίο (όχι δηλαδή χαμηλά στην κονσόλα ή αεραγωγούς).
Επίσης όπως ξέρετε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το 2008) το πήραμε για οικογενειακά ταξιδάκια (μέσα σε όλα), οπότε μου είναι απίστευτα χρήσιμο ότι μου δείχνει πάντα το ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, στον δρόμο, σου δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και οδηγείς - σχεδόν - σαν ντόπιος, ενώ παλιότερα και με άλλα αυτοκίνητα πας υπερβολικά σιγά, ίσως, σε άγνωστους ή δρόμους που δεν έχεις πάει πολλές φορές,
-
costasar wrote:
Dublin wrote:
- Και ότι το native navigation της TomTom είναι πάρα πολύ καλό με live view, και δεν πολυχρησιμοποιουμε Google maps, e.t.c
To Tom tom live δεν έχει (δυστυχώς) καμία σχέση με το Google maps το οποίο είναι έτη φωτός μπροστά πράγμα αναμενόμενο αν σκεφτούμε την τεράστια βάση χρηστών.
- Περιορίζεται μόνο σε πολύ κεντρικές αρτηρίες
- Η πληροφόρηση που έρχεται για την κίνηση είναι αργή. Μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές πρώτα να πέσω σε μποτιλιάρισμα και μετά να μου βγάλει κόκκινη τη διαδρομή.
Στα θετικά ότι σου έχει 4 διαφορετικές επιλογές για μια διαδρομή (γρήγορη, οικολογική, συντομή κλπ) και σε περίπτωση που δει κίνηση σου αναπροσαρμόζει αυτόματα την διαδρομή, πράγμα πολύ καλό όταν βέβαια μπορεί να δει την κίνηση στο δρόμο που σου προτείνει.
Αντίθετα το google maps θα σου δείξει κίνηση και στο τελευταίο στενό, θα πάρει φωνητική εντολή στα ελληνικά για την οδό που θες να πας και θα σε οδηγήσει με μεγάλη ακρίβεια.
Στα αρνητικά του ότι δεν αναπροσαρμόζει την διαδρομή με την κίνηση (δεν μου έχει τύχει ποτέ) αλλά ακολουθεί την αρχική που του έβαλες και φυσικά για το έχεις θα πρέπει κάθε φορά να κάθεσαι να ψάχνεις και να συνδέεις το κινητό σου με το καλώδιο για να έχεις το carplay/android auto
Η γνώμη είναι μου ότι όταν το ασύρματο carplay/android auto γίνει στάνταντ σε όλα τα οχήματα (ήδη το ερφαμόζουν τα VAG, οι κορεάτες και έρχεται και η Peugeot με το νέο 308) η χρήση του ενσωμετωμένου navigation δεν θα έχει πια λόγο ύπαρξης.
Google maps, Waze ακόμα και το apple maps είναι πολύ πιο χρήσιμα και εύκολα στην καθημερινή χρήση.
Θα διαφωνήσω, 1 χρόνο τώρα που το χρησιμοποιώ οι πληροφορίες που μου παρέχει είναι ακριβέστερες και χρησιμότερες από το maps, και ξέρω γιατί τα χρησιμοποιώ πολλές φορές ταυτόχρονα. Ειδικά προ πανδημίας στα μποτιλιαρίσματα Αθήνα, αλλά και όταν επέστρεφα και πετυχαίναμε ΠΑΝΤΑ μποτιλιαρίσματα στα Μέγαρα (αν θυμάστε όσοι ταξιδεύετε πολύ είχε γίνει μάστιγα αυτό) το maps δεν ήξερε τι του γινόταν.
Επίσης στα δεξιά όταν πατάς το κόκκινο συμβολάκι (δηλαδή σου δείχνει τα σημεία μποτιλιαρίσματος, τι τα προκαλεί, την εκτιμώμενη καθυστέρηση) είναι πάρα πολύ χρήσιμο ώστε να καταλάβεις και να εκτιμήσεις την διαδρομή σου (δηλαδή αν θες να αλλάξεις διαδρομή για μεγαλύτερη καθυστέρηση από 1-2 λεπτά, αν είναι 1-2 λεπτά συνήθως είναι απλή κίνηση, αλλά αν δεις τίποτα 8-10λεπτά σημαίνει ότι υπάρχει θέμα).
Συμφωνώ ότι κάποια στιγμή θα ενοποιηθούν όλα και θα υπάρχε ένας τρόπος πλοήγησης, αλλά μάλλον αργότερα στο μέλλον.
Επίσης έχω μόνιμα στο 3D i-cockpit μόνιμα την επιλογή ΠΛΟΗΓΗΣΗ και σου δείχνει πάντα τον δρόμο μπροστά σου, οπότε μπορείς να ρυθμίσεις και την οδήγησή σου ανάλογα (π.χ αν η στροφή που ακολουθεί είναι κλειστή/ανοιχτή/οτιδήποτε) οπότε δεν έχεις εκπλήξεις και ποτέ δεν παίρνεις τα μάτια σου από τον δρόμο, αφού χρειάζεται να κοιτάς την κεντρική οθόνη.
Θα διαφωνήσω και εγώ με την σειρά μου γιατί αυτό που λες μέσα την πόλη απλά δεν συμβαίνει. To παράδειγμα σου με την εθνική οδό δεν έχει σχέση με αυτό που είπα.
εγώ το χρησιμοποιώ σχεδόν 3 χρόνια. Οι πληροφορίες κίνησης δεν είναι ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ κοντά στα google maps ούτε σε ποσότητα ούτε σε ποιότητα. ΟΚ έχει ενσωματωμένα τα POI αλλά πραγματικά ποιος θα θέλει να ψάξει πχ ενα μαγαζί, ένα μουσείο ή μια παραλία και θα κάθεται να το πληκτρολογεί και να ψάχνει στην οθόνη του NAV αντί να το πληκτρολογήσει ή να το προφέρει και να το έχει στο κινητό του σε 2 δευτερόλεπτα. Επίσης επιμένω ότι ΔΕΝ περιλαμβάνονται πολύ κεντρικοί δρόμοι ή η πληροφορία έρχεται πολύ αργά. (Χαμοστέρνας, ιερά οδός, Κωσταντινουπόλεως, Καλλιρόης, Καβάλας πχ που χρησιμοποιώ καθημερινά. Τελευταίο παράδειγμα πρόσφατα με τα έργα στο δέλτα φαλήρου που προς τη Συγγρού η άνοδος είχε μία λωρίδα και η ουρά στην παραλιακή ήταν μέχρι το ΣΕΦ δεν μου έδειχνε ποτέ καθυστέρηση.
Επίσης το κόκκινο σύμβολο που λες σου δείχνει τα σημεία που υπάρχει μποτιλιάρισμα στην διαδρομή σου, ΔΕΝ σου δείχνει όμως το λόγο. Αυτό το κάνει πολύ ωραία το Waze γιατι είναι user based και δηλώνουν οι χρήστες την αιτία.
Η εμφάνιση στο i-cockpit είναι το μεγάλο του πλεονέκτημα, συμφωνώ.
Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ γιατί (και το έχω πληρώσει για να το έχω) 1ον γιατί συνδέεται αυτόματα με bluetooth με το κινητό και ξεκινάει αμέσως και 2ον βαριέμαι υπερβολικά να κάθομαι να συνδέω κάθε φορά το τηλέφωνο με το καλώδιο. Για μένα τo wireless carplay και η ασύρματη φόρτιση είναι πλέον selling point για αγορά καινούργιου.Είναι αυτά τα μικρά πράγματα που κάνουν το commuting πολύ πιο άνετο. Maps, Spotify, μηνύματα, κλήσεις, podcast, whatsapp κλπ, όποιος τα χρησιμοποιεί μόνιμα και καθημερινά με καταλαβαίνει.
-
δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Ίσως για τον τρόπο χρήσης σου σε βολεύει κάτι άλλο καλύτερα, επίσης δεν πηγαίνω συχνά σε αυτές τις περιοχές τελευταία οπότε δεν έχω άποψη, ότι ανέφερα ήταν περισσότερο Βόρεια προάστια, εθνική/Αττική, κέντρο πάω με δίκυκλο 9 στις 10 φορές οπότε και εκεί μπορεί να έχεις δίκιο.
Η TomTom πάντως δεν είναι καμία τυχαία εταιρεία, έχει τεράστια πορεία στα Navigations και κάνει μόνο αυτό, είναι πολύ εξειδικευμένη. Εμάς μας έχει βολέψει σε πολλά ταξίδια πάντως και το intergration που έχει με το αυτοκίνητο μας προσφέρει πολύ καλή εμπειρία χρήσης και σε POI και σε τιμές βενζινάδικων και τα λοιπά.
Spotify χρησιμοποιούμε και εμείς.
-
ο γατος πηζει μεσα-οξω. διαπιστωσις μεγαλη οτι το γκουγκλ μαπς ειναι γτπ. στα δυσκολακια στην αθηνα και σε πολλες μικρες επαρχιακες, εχει ακατανοητα λαθη. η κινηση ειναι ενα κριτηριο, το πιο σημαντικο ειναι να βρεις που πας και πως και να μην μπεις αναποδα σε μονοδρομο. τομ-τομ δεν εχω ιδεα, χρησιμοποιω χιαρ μαπς που ειναι απλως οκ. αν ειναι καπου εξαιρετα τα μαπ του γουγλη ειναι στα βουνα που εχεις μια δορυφορικη να δεις αν υπαρχει υποψια δρομου οταν εισαι σπιτι για να σχεδιασεις-ονειρευτεις μια διαδρομη. αλλιως και εκει ανετα σε πεταει σε γκρεμο ή δεν εχει το 80% των καλυτερων περασματων. τουλαχιστον υπαρχει ο τοποναβιγκέιτορ για αυτα. για το τριοοχτω αλλα και για το δυοοχτω καπου σας εχω βαλει ενα λινκ με λυση ασυρματη καπου στα 2 2.5 κατοσταρικα.
-
ο γατος πηζει μεσα-οξω. διαπιστωσις μεγαλη οτι το γκουγκλ μαπς ειναι γτπ. στα δυσκολακια στην αθηνα και σε πολλες μικρες επαρχιακες, εχει ακατανοητα λαθη. η κινηση ειναι ενα κριτηριο, το πιο σημαντικο ειναι να βρεις που πας και πως και να μην μπεις αναποδα σε μονοδρομο. τομ-τομ δεν εχω ιδεα, χρησιμοποιω χιαρ μαπς που ειναι απλως οκ. αν ειναι καπου εξαιρετα τα μαπ του γουγλη ειναι στα βουνα που εχεις μια δορυφορικη να δεις αν υπαρχει υποψια δρομου οταν εισαι σπιτι για να σχεδιασεις-ονειρευτεις μια διαδρομη. αλλιως και εκει ανετα σε πεταει σε γκρεμο ή δεν εχει το 80% των καλυτερων περασματων. τουλαχιστον υπαρχει ο τοποναβιγκέιτορ για αυτα. για το τριοοχτω αλλα και για το δυοοχτω καπου σας εχω βαλει ενα λινκ με λυση ασυρματη καπου στα 2 2.5 κατοσταρικα.
Το σχόλιο μου για το προβάδισμα google maps και των λοιπών έχει να κάνει αποκλειστικά με το live traffic. Οπως εγράψα και πριν στη χάραξη της διαδρομής έχει πρόβλημα και δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που το έχει χρησιμοποιήσει και δεν έχει πέσει τουλάχιστον μία φορά μέσα σε στενά ή αδιέξοδα ή ακατανόητες πορείες κλπ και έβριζε μαζεμένα όλα τα θεία για κανά πεντάλεπτο. Για την επαρχία συμφωνώ μαζί σου. Σου εμφανίζει αγροτικές διαδρομές που σε άλλους χάρτες είναι κενός χώρος.
Προφανώς και η tom tom είναι μεγάλη και εξειδικευμένη εταιρία και οι (δωρεάν) ανανεώσεις των χαρτών 3-4 φορές τον χρόνο. (τους χάρτες της χρησιμοποιεί και η apple). Επίσης η χάραξη της διαδρομής είναι καλύτερη γιατί ακριβώς δεν επιλέγει ότι διαολοστενό υπάρχει για να σε πάει εκεί που θες όπως εκνευριστικά άστοχα κάνει μερικές φορές το google.
το live traffic όμως θέλει δεδομένα χρηστών και εκεί η google έχει προβάδισμα.
Τελοσπάντων τον καθένα φυσικά ότι τον βολεύει, για μένα πάντως η πλοήγηση έχει νόημα μόνο μεσα στα μεγάλα αστικά κέντρα για όταν θες να πας σε περιοχές που δεν γνωρίζεις ή φυσικά στο εξωτερικό (εκεί με την ενσωματωμενη πλοήγηση δεν χρειάζεσαι και τα δεδομένα του κινητου σου) . Δεν νομίζω ότι μου χρειάζεται και τόσο για να πάω Αθήνα-Πάτρα.
-
παιδιά να σας ρωτήσω κάτι για τα Χ008. Το spotify παίζει μέσω adroid auto ή/και υπάρχει σαν εφαρμογή στο infotainment του αυτοκινήτου, οπότε δεν χρειάζεται σύνδεση με καλώδιο παρά μόνο να δίνετε δεδομένα στο αυτοκίνητο? Προσοχή δεν μιλάω για σύνδεση με bluetooth και να το χειρίζεστε από το κινητό.
Peugeot 3008 2016