Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 151
    • 897
    • 898
    • 149 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408074
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      parikon last edited by

      Λοιπόν εδώ φαίνεται ξεκάθαρα ποιες χώρες έχουν ατμοσφαιρική μόλυνση και ούτε η ηλεκτροκίνηση δε τις σώζει.

      Μου είχε κάνει εντύπωση που τα ποτάμια της Γερμανίας ήταν καφέ μπιχλέ όταν πετούσα μία φορά Ντισελντορφ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Διαβάστε εδώ κάποιες σοφιστιες.

        Ειναι αυτό που έγραφα πως μπορεί να είναι μικρό ποσοστό ως προς το co2 αλλά είναι ακραία τοξικό υπό προϋποθέσεις και παρόλο την μικρή ποσότητα υπάρχουν καταλυτικοι παράγοντες στην ατμόσφαιρα που ενισχύουν την αρνητική του επίδραση.

        https://dieselnet.com/tech/emi_gas.php

        Ως προς την φωτογραφια είναι εμφανές γιατί θέλουν στην ευρωπη να απεξαρτηθουν από το diesel. Εμάς μάλλον θα μας πάρει η μπάλα. Επίσης βλέπουμε πως με την πανδημία ο κόσμος χρησιμοποιεί πιο πολύ τα Ι.Χ και για αυτο παρατηρείται αύξηση των ρύπων αυτών.

        Το θεμα ειναι οτι πρέπει να βρουν κάτι για να μπορέσουν να διατηρήσουν τα Diesel γιατί όντως έχουν πολλά να προσφέρουν. Για παράδειγμα η διαφορετικη διαστρωματωση του καυσίμου κατα την συμπίεση στον θάλαμο καύσης αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την καλύτερη διαχείριση αυτών των ρύπων. Υπάρχουν κάποιες ιδέες που δημοσιεύτηκαν στον τύπο που υπόσχονται καλύτερη διαχειρηση και μείωση των Nox μέσω διαφορετικών συστημάτων ψεκασμού, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο έστω ως διαφήμιση.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Tα προβλήματα του πετρελαίου κίνησης είναι τα εξής 3 : CO2 (υπερθέρμανση) ,  NOx (φωτοχημικό νέφος), PM (πνεύμονες). Έχει σημειωθεί  πρόοδος και στα 3, αλλά οριστική απεξάρτηση από κάποιο δεν υπάρχει, ούτε και πρόκειται.

          Η πρόταση τα φορτηγά να καίνε CNG ή και LNG, βελτιώνει την κατάσταση αφού ρίχνει κατά 20% περίπου τις εκπομπές του πρώτου, και 90-95% ! των δύο τελευταίων.

          Χάουέβερ, τα φορτηγά φ.α. έχουν άλλα θέματα όπως : μειωμένη αυτονομία, ανάγκη συχνότερων ανεφοδιασμών σε εξειδικευμένα και δυσεύρετα πρατήρια, μειωμένη ιπποδύναμη και ροπάκλα,  μειωμένο τονάζ, μεγαλύτερο αρχικό κόστος αγοράς,  περισσότερο εξειδικευμένη συντήρηση. Είναι λοιπόν πιο κατάλληλα για την εσωτερική διανομή στις πόλεις, χωρίς να αποκλείουμε και την εθνική.

          Πάρτε και ένα συγκριτικό που έγινε πρόσφατα στην Ιρλανδία μεταξύ δύο φορτηγών, ενός δηζελοκίνητου και ενός φ.αεριοκίνητου

          https://www.gasnetworks.ie/business/natural-gas-in-transport/celtic-linen-case-study/CNG_Case_Study.pdf

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bekiaris
            bekiaris @dstou last edited by

            Η Mercedes μπαίνει γερά στην ηλεκτροκίνηση κ θα βγάλει την EQS με αυτονομία έως 770 χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              insanedriver @parikon last edited by

              Μου είχε κάνει εντύπωση που τα ποτάμια της Γερμανίας ήταν καφέ μπιχλέ όταν πετούσα μία φορά Ντισελντορφ.

              Έχω συνεργάτη στο Ντίσελντορφ και μου έλεγε ότι σε κάποιες περιοχές πόλεων(ίσως και σε αυτή) δεν επιτρέπεται να πάει ένα άτομο με ρυπογόνο όχημα μόνο του αλλά πρέπει να έχει 2-3 επιβάτες ως efficiency.

              Και γενικά έχουν πολύ αυστηρά μέτρα για το ποια οχήματα πλέον κινούνται στα κέντρα των πόλεων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tgd last edited by

                Κοίτα, και πριν 25 χρόνια στο Άμστερνταμ γνωστός ΔΕΝ είχει ούτε αυτοκίνητο ούτε καν δίπλωμα. Γιατί; Αφού τα ΜΜΜ είναι συχνά, όχι μόνο μέσα στην πόλη, αλλά και για να πας οπουδήποτε στην χώρα (πχ δρομολόγια για Ουτρέχτη κάθε 10-20 λεπτά όλη η μέρα και τη νύχτα). Στη χειρότερη -αν ξεμείνεις το βράδυ- κλέβεις κι ένα ποδήλατο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • bekiaris
                  bekiaris @tgd last edited by

                  Μεγαλύτερη εγγύηση στις μπαταρίες δίνει η Rivian. H εγγύηση με την οποία καλύπτεται η μπαταρία για το ηλεκτρικό R1T και το SUV R1S, είναι οκτώ χρόνια ή 175.000 μίλια (280.000 χιλιόμετρα)- όποιο από τα δύο «έρθει» πρώτο. Η εγγύηση καλύπτει όλα τα εξαρτήματα της μπαταρίας, ενώ αφορά και στην χωρητικότητά της, η οποία είναι εγγυημένη μέχρι και το 70% της.

                  Αν αυτή ειναι η τάση, δηλαδή εστω 250.000χλμ ή 8 χρόνια για το 70% των μπαταριών, νομίζω είμαστε αρκετά καλά κ δεν έχει νόημα να συζητάμε τόσο για την διάρκεια των μπαταριών. Εκτός βέβαια αν θέλουμε να πάρουμε ενα αυτοκίνητο για να το κρατήσουμε 25 χρόνια χωρίς να ρίξουμε φράγκο, που εκεί φυσικά ειναι αλλη κουβέντα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Χρόνια τώρα ΔΕΝ έχει νόημα να συζητάμε για τη διάρκεια ζωής των μπαταριών. Απλά δεν μπορεί να το χωνέψει/πιστέψει ο κοσμάκης.

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      trobas last edited by

                      Εγώ προσπαθώ να δω κατά πόσο αξίζει πχ εγώ που μένω σε νησί των Κυκλάδων αν έχω σκοπό να δώσω 25000-30000 για αγορά αυτοκινήτου παίρνω ηλεκτρικό η βενζινη/πετρέλαιο. Αν υπολογίσουμε ότι μακρινά ταξίδια αν γίνονται μια-δύο φορές τον χρονο φαίνεται σαν καλό σενάριο το ηλεκτρικό.....Αυτη η σκέψη με προβληματίζει μια και υπάρχει δυνατότητα φόρτισης και στο σπίτι και στην εργασία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Πόσα χιλιόμετρα διανύεις ετησίως;

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dublin @trobas last edited by

                          Εγώ προσπαθώ να δω κατά πόσο αξίζει πχ εγώ που μένω σε νησί των Κυκλάδων αν έχω σκοπό να δώσω 25000-30000 για αγορά αυτοκινήτου παίρνω ηλεκτρικό η βενζινη/πετρέλαιο. Αν υπολογίσουμε ότι μακρινά ταξίδια αν γίνονται μια-δύο φορές τον χρονο φαίνεται σαν καλό σενάριο το ηλεκτρικό.....Αυτη η σκέψη με προβληματίζει μια και υπάρχει δυνατότητα φόρτισης και στο σπίτι και στην εργασία.

                          Τι έχεις τώρα; Δεν περιμένεις 2-3 χρονακια ακόμη; Θα έχεις πολύ περισσότερες και καλύτερες επιλογές (και φθηνότερες) επιλογές.

                          Επίσης τι κοιτάς; Β, C suv, D; Τι κατηγορία;

                          Σε νησιά φαντάζομαι τα ηλεκτρικά θα είναι από τα πρώτα μέρη που θα κάνουν επιτυχία, υπάρχουν δεκάδες νησιά που οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές και άνετα καλύπτεσαι με ένα τέτοιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bekiaris
                            bekiaris @dublin last edited by

                            Σε νησιά φαντάζομαι τα ηλεκτρικά θα είναι από τα πρώτα μέρη που θα κάνουν επιτυχία, υπάρχουν δεκάδες νησιά που οι αποστάσεις είναι πολύ μικρές και άνετα καλύπτεσαι με ένα τέτοιο.

                            Κ μια επιπλέον παράμετρος που μας διέφυγε... στα νησιά πληρώνεις πιο ακριβά την βενίζνη καθώς έχει τα μεταφορικά, κ τα νταβαντιλίκια των τοπικών μονοπολίων. Οπότε με ρευματάκι, θα έχεις από αυτή την άποψη το κεφάλι σου ήσυχο. Μία κακή παράμετρος όμως ειναι, οτι αμα είσαι σε νησί που δεν ειναι διασυνδεμένο με τα νέα υποβρύχια καλώδια της ΔΕΗ, το δίκτυο ειναι γενικά ασταθές κ θέλει προσοχή λίγο η φόρτιση. Σημαντική ερώτηση ειναι αυτή που έκανε ο συμφουρίτης σε προηγούμενο post, δηλαδή αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα την ημέρα για να καλύψεις την διαφορά της τιμής, ενώ θα πρέπει να προβέλψεις (αν δεν υπάρχει δεύτερο όχημα κ έχεις άδεια μπαταρία) οτι αν ένα βράδυ για χ ψ λόγους (πχ διακοπή ρεύματος, αποτυχία φόρτισης στο αυτοκίνητο κτλ) δεν γίνει η φόρτιση του οχήματος, την επόμενη μέρα είσαι ουσιαστικά χωρίς όχημα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Αυτά δεν είναι σημαντικά προβλήματα. Η αστάθεια του δικτύου δεν αφορά τα ηλεκτρικά, γιατί φορτίζουν το βράδυ, που δεν υπάρχει μεγάλη κατανάλωση. Εν τω μεταξύ, μιλάμε για νησί, σιγά τις διαδρομές. Με απλή πρίζα θα φορτίζει, είναι σα να έχεις αφήσει ένα αερόθερμο όλη τη νύχτα αναμένο. Κλάιν δηλαδή, σιγά την επιβάρυνση του δικτύου.

                              Αλλα και να χάσει τη φόρτιση μιας νύχτας, εφόσον δεν το αφήνει να πέσει κάτω από 30%, θα έχει 30% το επόμενο πρωί. Δηλαδή 100 χιλιόμετρα, δεν αρκούν αυτά για ένα νησί φυσιολογικών διαστάσεων; Σε μια Μύκονο, ας πούμε; Άσε που δεν παίζει η διακοπή να κρατήσει όλο το βράδυ. Κάποια στιγμή θα πάρει μπρος και θα γεμίσει.

                              Αν θες τη γνώμη μου, μην το σκέφτεσαι καθόλου. Το επόμενό σου θα είναι ηλεκτρικό. Αν το συνδυάσεις και με φωτοβολταϊκά, θα είσαι μεγάλος μάγκας. Συμφωνώ όμως ότι το καλύτερο είναι να περιμένεις 2-3 χρόνια, θα έχεις πολύ περισσότερες επιλογές.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                25-30 χιλιάρικα ένα μικρό ηλεκτρικό συν αλλά τόσα για φωτοβολταϊκό, όντως είναι μεγάλη μαγκιά, για 600-1000€ βενζίνη που θέλει το χρόνο σε νησί ένα αμάξι αξίας αγοράς των 15 χιλιάδων ευρώ, σε 25 χρόνια θα πλησιάζει την απόσβεση, ίσως και σε 15 χρόνια, αν συνυπολογίσουμε ότι θα περισσεύει και λίγο ρεύμα να πουλήσει στη ΔΕΗ...

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • bekiaris
                                  bekiaris @piliourits last edited by

                                  25-30 χιλιάρικα ένα μικρό ηλεκτρικό συν αλλά τόσα για φωτοβολταϊκό, όντως είναι μεγάλη μαγκιά, για 600-1000€ βενζίνη που θέλει το χρόνο σε νησί ένα αμάξι αξίας αγοράς των 15 χιλιάδων ευρώ, σε 25 χρόνια θα πλησιάζει την απόσβεση, ίσως και σε 15 χρόνια, αν συνυπολογίσουμε ότι θα περισσεύει και λίγο ρεύμα να πουλήσει στη ΔΕΗ...

                                  Η διαφορά αντιστοιχίας ηλεκτρικού-θερμικού με κρατική επιδότηση είναι 5-6 χιλιάρικα κ δεν βάζω κ τα κιβώτια αίσθηση-τα έχουμε πει πολλάκις. Τα φωτοβολταικά σου κάνουν απόσβεση σε 10 χρόνια, αν πουλάς στην ΔΕΗ, με net meetering σε ώρες που έχει ηλιοφάνεια αν εκμεταλεύεσαι την αυτοπαραγώμενη ενέργεια κ δεν την δίνεις στο δίκτυο, δεν γλιτώνεις μόνο την χρέωση της ενέργειας, άρα κ του δικτύου κτλ, άρα η απόσβεση ερχεται πιο σύντομα. Αν περιμένεις ότι θα κάνεις μία επένδυση κ σε 2- 3 χρόνια θα αποσβέσεις τα χρήματα σου, ζεις σε άλλες εποχές. Αν κάποιος έχει budget κ κατοικία που μπορούν να τοποθετηθούν φωτοβολταικά κ να τα συνδυάσει με αυτοκίνητο αντλία θερμότητας κτλ, παρόλο που το αρχικό κόστος ειναι υψηλό, μακροπρόθεσμα θα έχεις όφελος, κ θα είσαι κ green, κ δεν θα εξαρτιέσαι από πετρέλαια κτλ. Λάβε υπόψιν οτι κάποιοι για θέρμανση λόγω περιοχής-ηλικίας κτλ πληρώνουν αρκετά χρήματα κάθε χρόνο. Μην τα ισοπεδώνεις όλα, το αρχικό κόστος ειναι μεγάλο, αλλά υπάρχει όφελος, ειδικά από την διαφαινόμενη αύξηση της τιμής του ρεύματος. Εχεις δει τις επενδύσεις στην Ελλάδα σε φωτοβολταικά που υλοποιούνται πλέον από εταιρίες, όλοι θέλουν να πετάξουν τα λεφτά τους?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    trobas last edited by

                                    Ναι όντως  παράλειψη μου από μέρους μου που δεν ανέφερα τα χιλιόμετρα που κάνω..... Οι αποστάσεις που διανύω καθημερινά είναι 25km - 50km  στανταρ 6 φορές την εβδομάδα τώρα ως μπαμπάς πλέον δύο μωρών τα δρομολόγια θα αυξηθούν. Οι αποστάσεις στο νησι δεν είναι μεγάλες . Σαν μέγεθος αυτοκίνητου το id 3 μου είναι μια χαρά κάτι πολύ πιο μεγάλο θα είναι λίγο υπερβολή. Αυτή την στιγμή ο εργάτης της οικογένειας είναι ένα panda αυτόματο βενζίνης του 2010 αλλά από θέμα χώρου είμαστε οριακά. Το θέμα με τα ηλεκτρικά που με απασχολεί είναι κατα πόσο έχουν θέμα με αλμύρα , την πολύ ζέστη το καλοκαίρι  αν επηρεάζει την μπαταρία και αν αξίζει η επένδυση σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο μιας και δεν είναι αγορά που την κάνεις κάθε 5 χρόνια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Το ID.3 έχει τον καλύτερο συντελεστή αυτονομίας προς τιμή. Το καλοκαίρι έρχεται η έκδοση με τη μικρή μπαταρία και φημολογούμενη τιμή προ επιδότησης στα 30 χιλιάρικα, άρα υπολογίζεις κάπου στα 25,5. Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αν και κάποια θέματα με το software λύνονται στην πορεία. Έχεις αντιπροσωπεία VW στο νησί; Αν ναι, προχώρα άφοβα. Με τα χιλιόμετρα που διανύεις, δε θα χρειαστείς καν φορτιστή. Μια απλή πρίζα σούκο θα είναι υπεραρκετή. Θα παίζεις στο ποσοστό 40-60% και θα έχεις ιδανικές συνθήκες φόρτισης για την μπαταρία.

                                      Για την αλμύρα δεν πρέπει να φοβάσαι κάτι. Οι μπαταρίες είναι απολύτως στεγανές, σκέψου ότι τα ηλεκτρικά μπαίνουν στο νερό χωρίς πρόβλημα. Αν κάποιο άλλο μέλος έχει ακούσει κάτι πιο εξειδικευμένο, ας το πει. Εγώ όχι.

                                      Η ζέστη επηρεάζει, αλλά έτσι κι αλλιώς, δεν πρόκειται να ταχυφορτίσεις με 100 kWh σε συνθήκες καύσωνα. Οπότε τι σκας;

                                      Η επένδυση δε γίνεται κάθε 5 χρόνια, αλλά μπορείς να κρατηθείς 2-3;

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Πολλά προβλήματα το ID.3 με το software, θα το απέφευγα τώρα...μεγάλη ταλαιπωρία. Εντωμεταξύ ανακοίνωση και η Τογιότα τα πρώτα της ηλεκτρικά για το 2022.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Το ερώτημα που τέθηκε αρχικά ήταν ότι **εφόσον **θα δαπανηθούν 25-30 χιλιάρικα, αυτά να είναι για ηλεκτρικό ή θερμικό.

                                          Η απάντηση είναι ότι γενικώς ναι, σε συμφέρει οικονομικά να πας σε ηλεκτρικό. Θα μπορούμε να το πούμε με συγκεκριμένα νούμερα όταν ξέρουμε ετήσιο αριθμό χιλιομέτρων. Αν, ας πούμε, κάνεις 2.000 χλμ τον χρόνο, ενδέχεται να αργήσεις πολύ να κάνεις απόσβεση. Επίσης, πρέπει να ξέρουμε τι μοντέλο σε ενδιαφέρει για να δούμε συγκεκριμένες τιμές αγοράς. Citroen C4, για παράδειγμα; Να δούμε πόσο κοστίζει η ηλεκτρική και πόσο τα θερμικά αυτόματα μοντέλα. Το ID.3 με κάποιο αυτόματο Golf; Γίνε πιο συγκεκριμένος για να πάρεις συγκεκριμένα νούμερα.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Καλά, αν μπορεί να περιμένει κανείς, σε δύο χρόνια θα αγοράζει Tesla Model 2 σε αυτά τα χρήματα. Και πολλά ακόμα μοντέλα, θα υπάρχουν πολλαπλάσιες επιλογές σου τώρα.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 149 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr