-
Καλησπερα,
ηρθε ο καιρος να προχωρησουμε σε λιγο πιο μεγαλο αυτοκινητο, λογω ερχομου νεου μελους στην οικογενεια.
Ψαχνω λοιπον ενα μεταχειρισμενο με αρκετους χωρους, το οποιο θα χρησιμοποιειται ως επι τω πλειστω για μεγαλες αποστασεις εκτος Αθηνων και θα μεταφερει 2 ενηλικες, 2 μικρα παιδια, ενα μεσαιο σκυλακι και τις αποσκευες μας (θα προστεθει και ενα αυγό στην οροφη για τα μπαγκαζια). Υπολογιζουμε οτι δεν θα ξεπερναμε τα 10.000χλμ τον χρονο.
Το μπατζετ μας ειναι μαξιμουμ 13.000ε και σε αυτα τα λεφτα εχουμε δει 2-3 αμαξια, μεταξυ των οποιων το
Ford Ecosport 2016 1.000cc/125hp
Toyota Auris 2017 1.330c/99hpκαθως επισης και καποια C3 ή παλαιοτερα Qashqai.
Η κύρια απορία μου ειναι αν μπορει ενα αμαξι με 1.000-1200cc και με λιγα (σχετικα) αλογα και τελικη γυρω στα 180-185 να 'τραβάει', οταν ειναι καλα φορτωμενα και αν τελικα θα μας παρεχει ανετη οδηγικη εμπειρια στα ταξιδια ή θα μας ζοριζει όπως έκανε μεχρι τωρα το φτωχο πλην τιμιο getz!
Το ζητουμενο δεν ειναι να πηγαινουμε με 200 μαλλιοκουβαρα στο ταξιδι, αλλα να μπορουμε να παμε με 160 με ανεση εκει που μας παιρνει, χωρις να μουγκριζει και να τριζει το αμαξι.
Τελος, δεχομαι με μεγαλη ευχαριστηση προτασεις αυτοκινητων στο budget και για την χρηση που προανεφερα καθως και επισης συμβουλες εαν θα μας συνεφερε καποιο leasing μεταχειρισμενων αυτοκινητων.
-
Καλησπερα,
ηρθε ο καιρος να προχωρησουμε σε λιγο πιο μεγαλο αυτοκινητο, λογω ερχομου νεου μελους στην οικογενεια.
Ψαχνω λοιπον ενα μεταχειρισμενο με αρκετους χωρους, το οποιο θα χρησιμοποιειται ως επι τω πλειστω για μεγαλες αποστασεις εκτος Αθηνων και θα μεταφερει 2 ενηλικες, 2 μικρα παιδια, ενα μεσαιο σκυλακι και τις αποσκευες μας (θα προστεθει και ενα αυγό στην οροφη για τα μπαγκαζια). Υπολογιζουμε οτι δεν θα ξεπερναμε τα 10.000χλμ τον χρονο.
Το μπατζετ μας ειναι μαξιμουμ 13.000ε και σε αυτα τα λεφτα εχουμε δει 2-3 αμαξια, μεταξυ των οποιων το
Ford Ecosport 2016 1.000cc/125hp
Toyota Auris 2017 1.330c/99hpκαθως επισης και καποια C3 ή παλαιοτερα Qashqai.
Η κύρια απορία μου ειναι αν μπορει ενα αμαξι με 1.000-1200cc και με λιγα (σχετικα) αλογα και τελικη γυρω στα 180-185 να 'τραβάει', οταν ειναι καλα φορτωμενα και αν τελικα θα μας παρεχει ανετη οδηγικη εμπειρια στα ταξιδια ή θα μας ζοριζει όπως έκανε μεχρι τωρα το φτωχο πλην τιμιο getz!
Το ζητουμενο δεν ειναι να πηγαινουμε με 200 μαλλιοκουβαρα στο ταξιδι, αλλα να μπορουμε να παμε με 160 με ανεση εκει που μας παιρνει, χωρις να μουγκριζει και να τριζει το αμαξι.
Τελος, δεχομαι με μεγαλη ευχαριστηση προτασεις αυτοκινητων στο budget και για την χρηση που προανεφερα καθως και επισης συμβουλες εαν θα μας συνεφερε καποιο leasing μεταχειρισμενων αυτοκινητων.
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/32038442-volkswagen-touran.
Μονο αυτό ! Τίποτε άλλο!
-
Πλεον υπαρχουν στην πιατσα πολλα οχηματα χαμηλου κυβισμου με ανω των 110 ιππων αποδοσεις. Προσωπικα δεν θα επελεγα ποτε τρικυλινδρες προτασεις. Οικονομια κλιμακας στην τσεπη των εταιρειων ειναι και τπτ αλλο για μενα. Αυτο βεβαια επειδη τα οχηματα μου τα χρησιμοποιω για πολλα χλμ. Προτιμω επισης απενεργοποιηση 2 κυλινδρων απο 4 παρα 1 απο 3. Ακομη περισσοτερο καθολου απενεργοποιηση κυλινδρων. Τελος προτιμω ιμαντα απο καδενα.
-
Οδήγησέ το πρώτα. Οδήγησα πρόσφατα ένα χιλιάρι φυσικού αερίου και σιχτίρισα.
-
Το ζητουμενο δεν ειναι να πηγαινουμε με 200 μαλλιοκουβαρα στο ταξιδι, αλλα να μπορουμε να παμε με 160 με ανεση εκει που μας παιρνει, χωρις να μουγκριζει και να τριζει το αμαξι.
Χαχαχα τα 160 δηλαδή δεν είναι μαλλιοκουβαρα;
Ποιος ταξιδευει με 160; με γυναίκα σκύλο και 2 παιδιά περισσότερο για λεωφορειακι του τρόμου μου μοιάζει.
Κρυψε τις παντόφλες της γυναίκας γιατί θα τη φας σίγουρα.
Όλα τα αμάξια της μικρομεσαίας κατηγορίας ταξιδεύουν άνετα με 120 - 130 που είναι και το νορμάλ. Το θέμα είναι να προσπερνάς γρήγορα.
Αν βρεις και τουρμπατο 1000αρι ή 1200αρι ακόμα καλύτερα.
Μη το φοβάσαι καθόλου. Μια χαρά είναι και τα τρικυλινδρα, προχωράει η τεχνολογία.
Όσα ακούς για τους τρικυλινδρους είναι αναχρονιστικες αντιλήψεις μεγαλύτερων σε ηλικία.
Θα έχεις ακούσει σίγουρα μπαρμπάδες να λένε πως τα σημερινά αυτοκίνητα δεν έχουν λαμαρίνα, ε κάτι τέτοιο παίζει και με τα τρικυλινδρα.
Στα χρήματα αυτά θα σου πρότεινα κάποιο μικρομεσαίο όπως pulsar, leon, 308 κλπ με turbo κινητήρα βενζίνης. Μπορείς να βρεις αμέτρητα μοντέλα μετά το 16.
-
Το ότι τους είπα καφενείο σε διπλανό φόρουμ λόγω τον απόψεων που ανταλλάσσουν για το θέμα του manag και με κάνανε ban τον λογαριασμό με ξεπερνάει.
Ρώτησε και αλλού το παιδί αλλά σε αυτό το αλλού ακούγονται οι απόψεις ότι τα 3κύλινδρα είναι πιεσμένα και σπάνε, ότι τα suv είναι μόδα και άλλα τέτοια ωραία.
Απλά λέω τον πόνο μου εδώ τώρα!!
Γενικά όλα τα 1.0 1.2 με αποδόσεις άνω των 100 αλόγων κινούνται αξιοπρεπώς. Το φυσικό αέριο βέβαια το παίρνεις για την οικονομία περισσότερο και όχι για να βγάζεις γούστα. Είχα οδηγήσει το kamiq σε αέριο και μου φάνηκε οκ. Αυτό μόνο. Εξαρτάται πάντα και πόσα άλογα είχες πριν και τι θεωρείς εσύ ικανοποιητικό.
-
Ο Puretech 1.2/130 ειναι για εμενα η καλυτερη downsized υλοποιηση. Με 23κιλα ροπη και ωραιο γεματο ηχο θεωρω οτι ειναι η καλυτερη VFM επιλογη που μπορεις να κανεις. Φοβερη αποδοση σαν μοτερ, το εχω διαπιστωσει φορτωμενος φουλ, με παιδια και μπαγκαζια σε ιδιαιτερα απαιτητικες διαδρομες
Δεν καταλαβαινω γιατι καποιος με παιδια-μπαγκαζια θελει να πηγαινει πανω απο 140 χλμ/ω.
Ποσο χρονο θα κερδισεις? δλδ στα 300 χιλιομετρα αποσταση, μιλαμε για 15 λεπτα κερδος? Αστειο. Ειδικα οταν πρεπει να κανεις στασεις για τα παιδια, εκει εξανεμιζεται το οποιο 'κερδος σε χρονο'.
Απο εκει και περα, σημαντικο ρολο παιζουν και το αμαξωμα και η μονωση της καμπινας. Γενικα μιλωντας θα χρειαστει να θυσιασεις λιγη ταχυτητα ωστε να επιτυχεις ανεση για τους επιβατες
-
Ευχαριτω για τις απαντησεις σας.
Η αληθεια ειναι οτι στο αρχικο μου ποστ, οι ταχυτητες που ανεφερα ηταν εντελως αστοχες και πραγματικα δεν ειναι οτι θελω να πηγαινω με τοσα χιλιομετρα..
Μετα απο διαβασμα καθως και χρονο στο αλλο φορουμ (απο το οποιο banaristike ο φιλος ) κατεληξα οτι αυτο που θελω τελικα ειναι ενα αυτοκινητο με χωρους, οικονομικο (καταναλωση, σημα και συντηρηση) το οποιο να μας φορτωνει ολους μαζι και να μας πηγαινει σε ολη την ελλαδα με 130-140 χλμ/ωρα (max) ανετα και ωραια.
Σημερα ειδα απο κοντα ενα C3 Aircross 1.200 82hp που πωλειται. Ειναι πολυ ομορφο, ειναι οικονομικο, απλα αναρωτιεμαι αν ενας 1200αρης κινητηρας (3 κυλινδρος ατμοσφαιρα) θας μας πηγαινοφερνει οπως θα ηθελα χωρις να μας κουρασει σε βαθος χρονου.
Παρακαλω θα ηθελα την αποψη σας.
puretech 1.2 130hp φανταζομαι εννοεις κατι σαν αυτο ε ;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34298887-citroen-c4 -
Οχι μακριά από ατμοσφαιρικους κινητήρες με λίγα κυβικά σε βαριά αμαξωματα.
Ολα στην πρόταση αυτή είναι λάθος.
Δες το vitara στα 17500 ευρώ που τρέχει προσφορά. Ο ορισμός σε ότι θέλεις
-
Υπερθεματίζω για Vitara. ACC και full led φώτα, πολύ ασφαλέστερη οδήγηση και ταυτόχρονα, μεγάλη διαφορά στο πόσο πιο ξεκούραστη θα είναι. Πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, τρέχει προσφορά για τη βασική έκδοση μέχρι τέλος τού μήνα. Εγώ ψήνομαι άγρια, κάνε έναν κόπο να πας να το δεις και να το οδηγήσεις. Πολύ γρήγορο επίσης.
-
Οχι μακριά από ατμοσφαιρικους κινητήρες με λίγα κυβικά σε βαριά αμαξωματα.
Ολα στην πρόταση αυτή είναι λάθος.
Δες το vitara στα 17500 ευρώ που τρέχει προσφορά. Ο ορισμός σε ότι θέλεις
Lap στο δίπλα φόρουμ που τους είπα καφενείο επειδή αναφέρουν απόψεις καφενείου λένε τα παρακάτω:
'Θεωρεις οτι εαν παρεις 1000 και 1200 κυβικα θα ειναι πιο φθηνοσυντηρητα,και πιο οικονομικα.
Δεν ισχυει αυτο πολλοι παραγοντες παιζουν ρολο.Φυσικα δεν μιλω σε συγκριση 1800-2000 turbo με 1000 και 1200 που κοιτας.
Μιλω για 1400-1600 ατμοσφαιρικους κινητηρες που δεν εχουν κατι παραπανω για να εχεις συντηρηση παραπανω.
Μιλαμε για μοτερ απιεστα που βγαζουν την ιδια ιπποδυναμη με τα μικρα που κοιτας,που θα μπορεις στα ταξιδακια σου να εχεις καλες μεσες ωριαιες ταχυτητες χωρις κοπο,χωρις υψηλη καταναλωση και χωρις θορυβο.Πραγματα που θα ζηλευουν παντα τα 'μικρα' 1000-1200αρια. '
Γενικά επειδή διαβάζω τι γράφουν και θα σου πω την γνώμη μου.
Εδώ θα ακούσεις γνώμες από άτομα που το ξέρουν καλύτερα το θέμα αυτοκίνητο με σωστές πληριοφορίες.
Δίπλα θα ακούσεις γνώμες τύπου έχω τουοτα - δεν έσπασε - πάρε και εσύ τουότα...
Αυτή φυσικά είναι η άποψη μου αλλά και εγώ όταν έψαχνα για αμάξι και ξεκίνησα νήμα και στα δύο φόρουμ.
Εδώ μέσα πήρα τις πληριοφορίες που χρειαζόμουν, το μελέτησα, το έψαξα και κατέληξα.
Τεστ ντραιβ σε οτι πάρεις αλλά το μτχ να ξες είναι από την αρχή λίγο τζόκερ, εξαρτάται τον προηγούμενο ιδιοκτήτη την χρήση και την συντήρηση που έκανε.
-
Δεν ξέρω τον άνθρωπο..Σε ποιο καφενείο;
Αν εννοεις το παλιο 4tf, καλα παιδιά είναι και εκεί και μαλιστα κάποιοι είναι πολύ καλα παιδιά και ψαγμένοι στα αυτοκίνητα. Έχω να μπω καιρό διοτι ξέχασα τον κωδικό που έβαλα
Κοιτα όλα έχουν να κάνουν με τον συνδυασμό κάποιων πραγμάτων.
Ας βγάλουμε απ εξω παραγοντες όπως τον λόγο μεταδόσης κιβωτίων που πολλαπλασιαζουν την ροπη του κινητηρα μεχρι ένα οριο πάντα, και μπορούν να κρύψουν την αδυναμία ενός κινητηρα.
Ας δούμε το βασικό δηλαδή τον λόγο βαρος/ιππο.
Αν πάρεις ένα ελαφρύ αμάξωμα κάτω από 1000 κιλα (850-900) κιλα. Τότε ναι μπορείς να πάρεις ένα ατμοσφαιρικό κινητηρα με 90 - 100 αλογα και το αυτοκινητο να πήγαινει υπερανετα.
Σε αυτές τις περιπτώσεις οντως ένας ατμοσφαιρικος κινητηρας με λιγότερα εσωτερικά μέρη (turbo, βαλβίδες, σωληνάκια, intercooler κτλ) λογικα θα είναι πιο αξιόπιστος σε μεγάλο βάθος χρόνου (10-15ετια) διοτι πολύ απλά έχει λιγότερα εξαρτήματα και αρα λιγότερες πιθανότητες κάτι να πάει στραβά. Η απλότητα είναι φιλοσοφία στην μηχανολογια και είμαι θιασώτης της.
ΑΛΛΑ αν πάρεις ένα βαρύ αμάξωμα που το φορτώνεις πολλά μέσα του τότε το ατμοσφαιρικό μοτερ αν δεν είναι μεγαλούτσικο σίγουρα άνω των 1600 κ εκ και καλύτερα κοντά στα 2000 κ εκ τότε η δυσκολία να κινήσει το οχημα, θα επιφέρει όχι μόνο μια επικίνδυνη συμπεριφορά αλλά και μείωση της αξιοπιστιας του διοτι πραγματικά ο κινητηρας θα λειτουργει συνεχώς με υψηλό φορτίο κάτι που σημαίνει αυξημένες θερμοκρασίες και φθορές κτλ.
Οποτε χάνεις και στους δύο βασικούς παράγοντες που σε ενδιαφέρουν. Αξιοπιστια και επιδόσεις.
Αρα η λύση; turbo, ή υβριδικο με μεγάλο ηλεκτροκινητηρα ως δεύτερο επικουρικό σύστημα μεταδόσης.
-
Ναι σε αυτο το μοτερ αναφερομαι
Σου εγραψε ο φιλος Lap την μαγικη φραση 'λόγο βαρος/ιππο'.
Εαν ησουν διατεθημενος να δωσεις 2-3 χιλιαρικα παραπανω πιανεις νομιζω και το Duster καινουργιο
-
Όχι δεν λέω για το 4tf για άλλο με γενικότερα θέματα απλά υπάρχει section που μιλάνε για αυτοκίνητα. Είναι σαν εκείνο το φίλο που είχε φτάσει 1000 σελίδες για να καταλήξει να πάρει αυτό που ήθελα από την αρχή αλλά ενδιάμεσα πήρε ένα 2008 και ένα ίμπιζα.
Απλά θεωρώ πως ο άνθρωπος όπως λέει δεν έχει μεγάλη επαφή με το θέμα και είπα να τον βοηθήσω λίγο προτείνοντας του να δει πιο σοβαρά τις εδώ μέσα απόψεις που λέτε.
Και ο tutuyo είναι στο φόρουμ που λέω λογικά θα καταλάβει.
-
To 4TF είναι το παρόν φόρουμ.
-
insomnia/τσιβρας ή καπως ετσι που ειχε γραψει ο κριου οτι χρειαστηκε 100αδες σελιδες να αποφασισει....
δεν ειναι φορουμ για αυτοκινητα παντως. γενικου περιεχομενου. πολυ παλια ειχα φτιαξει μια εφαρμογη που εκανε γκρικλις τα ελληνικα στα id v1/2 των mp3 για να δειχνουν σωστα και οχι παπακια στα ραδιοσιντι των αυτοκινητων και με βομβαρδισαν με πι εμ, εφυγα νυχτα αν και χαζευω οταν εχω χρονο τις αγγελιες
-
Wow αυτά είναι να είσαι it. Μου φαίνεται σαν διαστημικό αυτό που λες. Φτιάχνεις εφαρμογές έτσι για πλάκα.
Τεσπα
Νομιζα για το πετρολχεντς έλεγες . Όλοι οι παλιοί εκεί είναι πριν μαλωσουν και φύγουν. Έχω μάθει πολλά από αυτούς αλλα και για αυτο το forum που βρισκόμαστε, τα πίσω από τις οθονες... Χεχεχε
Εχω να πω ως τρίτος παρατηρητής πως ο θυμός φέρνει απογοητεύσεις και χάνετε κάτι πολύ δυνατό αλλά δεν θα κρίνω τις αποφάσεις όσων μάλωναν τότε και χωρίστηκε όλο το forum στα δυο, δεν μπορώ άλλωστε δεν μου πέφτει και λόγος διοτο δεν συμμετείχα. Το παλιό 4tf με τα παλιά μέλη ήταν ένα επικό forum, το διάβαζα ως μαθητής στα κρυφα καθώς έλεγα πως διαβαζα. Από εκεί έμαθα πολλά, σχεδόν όλα για τα αυτοκινητα και από τα συνεργεια που περνούσα
Είχε μέχρι και ανθρώπους που δούλευαν σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανιες, σχεδιαστές αυτοκινήτων, σπουδαστές και διάβαζες απίστευτα πράγματα με απίστευτες λεπτομέρειες.
Είχε supercar, είχε replica cars και τι δεν είχε. Χαζεύεις ως μικρός και φτωχός πετρολχεντ με ότι διάβαζες.
Τωρα δεν υπάρχει πλέον δεν υπάρχουν μέλη που να αναλύουν τεχνικά θεματα και τεχνολογίες και να ψάχνουν σε απίστευτες πηγές. Εκτός από έναν τελευταίο που εμεινε και τον συμπαθούμε όλοι. Κάτι προσπάθησα και εγω σε τελείως ερασιτεχνικό επίπεδο λίγο πιο παλιά (ως καρικατούρα αυτών των σημαντικών μελών) αλλά δεν έχω πλέον χρόνο λόγω δουλειας. Έχω πολύ υλικό αλλά ποτε να τα γράψω και πως; Θέλει χρόνο για ψάξιμο κα ανάλυση.
Είχε και εξαιρετικά μέλη που έφυγαν από την ζωή..... Πολυ μεγάλο κρίμα.
-
Που να είχες συμμετάσχει σε αυτά ρε Λαπ δηλαδή κιόλας... Είχαμε κάνει επικές συναντήσεις κι εκδρομές τότε.
-
Σας διαβαζα χρόνια... Αλλα επειδη μονίμως βγαινω εκτός θέματος δεν θα το αναλύσω παραπανω και φέρω σε δύσκολη θέση του διαχειρηστες . Αλλα πραγματικά ήταν πηγή γνωσης γύρω από το αυτοκινητο το forum.
Αποδοση αυτοκινητων μεχρι 1200-1300cc