-
Δεν σας γνωρίζω, πριν από λίγες μέρες ξεκίνησα να σας διαβάζω.Είστε ωραία παρεούλα και σας χαίρομαι...Μην πέφτετε...Storm υπάρχουν πολλοί, η μεγάλη πλειοψηφία είμαστε storm.Διαφορετικά δεν θα κουβεντιάζατε/με τόσες μέρες στο τόπικ του dimsabas...προφανώς θα έιχε αγοράσει ήδη το τέλειο για αυτόν αμάξι και η ιστορία θα είχε λάβει τέλος.
Θανάσηδες υπάρχουν, πάντοτε υπήρχαν και πάντοτε θα υπάρχουν ....Να ναι καλά οι ανθρώποι να χαίρονται όσα έχουν...
Το σημαντικό : Να είμαστε και εμείς καλά, να χαιρόμαστε όσα έχουμε ή όσα ονειρευόμαστε και εσείς που είστε μια ωραία παρεούλα, να τα λέτε για πολλά χρόνια ακόμα !!
Και επειδή ποτέ δεν ξέρετε ( το γνωστό και αν σου κάτσει? )
επιτρέψτε μου να πω και εγώ μια ιστοριούλα, πραγματική από το νησί μου, Κεφαλλονιά......
κάποτε, γ'υρω στο 90' ένας φίλος του πατέρα μου είχε φτάσει στο αμήν και μη παρέκει....Απελπισία....ούτε δραχμή για κουλούρι, για την οικόγενεια αφήστε τα.....απελπίσμένος ζητάει δανεικά από φίλους και ίσα-ίσα αγοράζει ένα αεροπορικό για Νότια Αφρική να παέι σε έναν θείο του ,στην δούλεψή του. Από το αεροδρόμιο , αγοράζει λαχεία... και για ασφάλεια ( μήπως και κέρδιζε κανά μικροποσό) τα κάνει δεματάκι και με το κτελ -μαζί με 2-3 άλλα πραγματάκια για τα παιδιά του- το στέλνει στην γυναίκα του.
Λοιπόν, όταν έφτασε στο Γιοχάνεσμπούργκ ήταν εκατομμυριούχος.....
Το σπίτι του ( ανάκτορο είναι στο Αργοστόλι) και από τότε μέχρι που γέρασε κάρβουνο έπιανε , χρυσάφι γινόταν....
Λοιπόν, μπορεί αγαπητέ storm, σε λίγο καιρό να μας λες την εμπειρία σου από την EQS....
-
Και αν σου κάτσει ... σου'κατσε που έλεγε και η διαφήμιση.
Πέρα από όλα αυτά και για να μην ξεφεύγουμε και εντελώς από το θέμα, η επιλογή ενός αυτοκινήτου είναι καθαρά προσωπική επιλογή του κάθε ανθρώπου. Σε γενικές γραμμές ο κάθε αγοραστής βάζει κάποια κριτήρια και αγοράζει. Τα κριτήρια είναι εντελώς υποκειμενικό θέμα. Ποιος μπορεί άραγε να ορίσει τα κριτήρια ενός άλλου ανθρώπου; Μάλλον κανένας.
Εγώ πάντως αναφορικά με το θέμα, αν έκανα πολλά χιλιόμετρα και με ενδιέφερε η κατανάλωση (για λόγους οικονομίας και μείωσης κόστους χρήσης) θα αγόραζα πετρέλαιο. Τα υβριδικά δεν με ενδιαφέρουν, ούτε τα ηλεκτρικά, ούτε τα υγραέρια, φυσικά αέρια κλπ... Ειδικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα αγόραζα μόνο αν είχα κάποιο άλλο βιοτικό επίπεδο σε άλλη χώρα και εφόσον είχαν επιλυθεί τα θέματα φόρτισης μπαταριών.
-
Αγαπητέ συνκεφαλλονίτη, η αλήθεια είναι πως χτες, που πήραμε τους αγρούς και γράψαμε χιλιόμετρα, κατάλαβα ότι πρωταρχική σημασία έχει το να εκδράμουμε. Να απολαύσουμε την άνοιξη, να χαρούμε με όσα μάς χαρίζει ο Θεός. Πραγματικά, ένιωθα τόσο όμορφα που θεωρούσα ότι το Verso είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της πλάσης. Άντε να βρούμε μια κανονικότητα, για να έχει και νόημα να μιλήσουμε για αλλαγή οχήματος.
Από εκεί και πέρα, δε συμφωνώ με τον Storm. Ναι, το ποια κριτήρια θα θέσω, είναι υποκειμενικό θέμα. Αλλά η αξιολόγηση των κριτηρίων ΔΕΝ είναι υποκειμενική. Ας πούμε λοιπόν ότι θεωρώ πρωταρχικό κριτήριο το συνολικό κόστος στην πενταετία, κάτι που για τον Δία είναι, ας πούμε, εντελώς αδιάφορο. Ωραία. Η οικονομική μελέτη όμως για το κόστος ΔΕΝ είναι υποκειμενική.
Αν θέτω πρώτο κριτήριο το πόσο ευκολοδήγητο και ξεκούραστο κι αγχολυτικό είναι ένα όχημα, δεν μπορώ να αρνηθώ ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ξεβρακώνει κάθε θερμικό που υπάρχει εκεί έξω. Όταν βάζω ως απαράβατο όρο ότι δε θέλω ηλεκτρικό γιατί έτσι, αυτό λέγεται κόλλημα κι όποιος το έχει, περιορίζει πάρα πολύ τις επιλογές του και χάνει μοντέλα που ενδεχομένως να του ταίριαζαν πολύ περισσότερο.
Στα του θέματος, λέω να πάω να οδηγήσω τούτη δω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33350321-bmw-x5
Θα την αγοράσω; Με τίποτα! Αλλά θέλω να δω πώς είναι ένα όχημα που πριν μια δεκαετία ήταν απλησίαστο όνειρο. Στο κάτω-κάτω, επειδή έχει κάτω από 3 λίτρα, τα τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια με του Vitara, δηλαδή 820 ευρώ. Ένα 500άρικο πάνω από το Verso. Υγραέριο φοράει ήδη (μένει να εξεταστεί πόσο αξιόλογο είναι κι αν είναι σε καλή κατάσταση οι βαλβίδες του), τα χιλιόμετρα φαίνονται πολύ καλά, επίσημη Toyota το πουλάει. Καλά, αυτός ίσως και να μη σημαίνει και τίποτα. ¨Ετσι κι αλλιώς, με ανταλλαγή την πήραν.
Αυτό είναι να το αγοράσεις για 5 χρόνια, να πεις ότι θα δώσεις 1.600 ευρώ επιπλέον του Verso σε τέλη, κάνα τριχίλιαρο παραπάνω σε καύσιμα, ε, θα σου κάτσουν και κάποιες (ακριβές) βλάβες, θα αλλάξεις λάστιχα μια φορά (+300), ας πούμε χοντρικά να σου βγει 1.500-1.700 ευρώ παραπάνω **ετησίως **σε σχέση με το Verso. Αλλά θα έχεις ένα αυτοκίνητο που είναι θωρηκτό και τελείως άλλη κατηγορία από το ταπεινό τζαπονεζάκι. Και μετά, το 2026, μπορείς περήφανα να αποχαιρετήσεις τα θερμικά μοτέρ με το κεφάλι ψηλά. Να πεις ότι μετά από εκείνο το Daihatsu Rocky που υπήρχε ήδη στην πυλωτή και σου παραχώρησε ο πατέρας σου, μετά το πρώτο σου αυτοκίνητο (Mazda 323 GTX, 190 ίπποι, τούρμπο, τετρακίνηση και παγκόσμιος τίτλος στο Group N το 1991), μετά τα τρία σου Miata, μετά το Verso που σου μεγάλωσε τα παιδιά, μετά το κομμάτι σου που έκανες στην κρίση τής μέσης ηλικίας, τώρα κατασταλάζεις στην τελική λύση: ηλεκτρικό!
Χαχαχα, ωραία σας τα παρουσιάζω, ε; Όχι, μην ανησυχείτε, είμαι αρκετά περιορισμένων εισοδημάτων για να δίνω 1.500-1.700 παραπάνω τον χρόνο. Κοντά 150 ευρώ τον μήνα παραπάνω, δεν είναι λίγα.
Πάντως, αν σκεφτόμουν για Χ5, θα προτιμούσα αυτή αντί για της Γλυφάδας. Πολύ ομορφότερο χρώμα, εσωτερικό ανοιχτόχρωμο που σου φτιάχνει τη διάθεση: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/28532756-bmw-x5
-
Από εκεί και πέρα, δε συμφωνώ με τον Storm. Ναι, το ποια κριτήρια θα θέσω, είναι υποκειμενικό θέμα. Αλλά η αξιολόγηση των κριτηρίων ΔΕΝ είναι υποκειμενική.
Στα του θέματος, λέω να πάω να οδηγήσω τούτη δω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33350321-bmw-x5
Θα την αγοράσω; Με τίποτα! Αλλά θέλω να δω πώς είναι ένα όχημα που πριν μια δεκαετία ήταν απλησίαστο όνειρο.
Συμφωνώ, με την εξής σημείωση: καμιά φορά και η αξιολόγηση είναι υποκειμενική (ειδικά εαν δεν είναι ακριβώς ορισμένα τα κριτήρια). Τι εννοώ: λέω εγώ θέλω χώρους για οικογένεια με 1 παιδί 6 ετών. Δεν είναι αντικειμενικό τι χώρους ακριβώς θέλω, πόσα πράγματα κουβαλάω κλπ. Μπορεί ένα αυτοκίνητο που για εμένα είναι ΟΚ για 3μελή οικογένεια, για εσένα να είναι ανεπαρκές. Η άνεση της ανάρτησης επίσης είναι υποκειμενική, ένα αυτοκίνητο που για τον Δία είναι άνετο για εμένα μπορεί να είναι σκληρό, κλπ. Μόνο τα οικονομοτεχνικά είναι αντικειμενικά (π.χ. θέλω τις τάδε επιδόσεις, τόσα λεφτά, κλπ.)
Όταν με το καλό θα αλλάξω την ΜιΤο θα γράψω ένα 'σεντόνι' με τα δικά μου κριτήρια (όχι πολύ συνηθισμένα) και τελικά που κατέληξα και πως, ίσως έχει ενδιαφέρον ώς θέμα συζήτησης.
Όσο για το Χ5 1η γενιάς, πολύ μέτριο αυτοκίνητο (και ποιοτικά μέτριο) και πανάκριβο σε συντήρηση. Ειδικά σε θέματα ανάρτησης, πολλά μέρη είναι αναλώσιμα σχεδόν όπως το λάδι (λόγω βάρους) και κοστίζουν πολλά χρήματα τόσο αυτά όσο και τα φρένα που επίσης λόγω βαρους και αυτόματου φθείρονται για πλάκα.
-
Φάνη, όταν λες μέτριο ποιοτικά, εννοείς σε θέμα ποιότητας υλικών ή αξιοπιστίας; Έχουμε αναφορές για μοτέρ και σασμάν; Ένα διχίλιαρο για συμμάζεμα σε αναρτήσεις και φρένα δεν αρκεί; Έχεις καλό εξωτερικό συνεργείο με λογικές τιμές και καλή ποιότητα υπηρεσιών;
Σε κατανάλωση, βλέπω ότι καίει περί τα 14 λίτρα στα 100, οπότε πρέπει να υπολογίζω ένα 5ευρω πάνω στα 100 σε σχέση με το Verso. Τέλος πάντων, είναι μια κίνηση που δεν έχει καμία λογική, παρά μόνο έχει νόημα για όσους μεγαλοπιάνονται και θέλουν να το παίξουν μούρες. Εντάξει, στα εξοχικά, σε Πλαστήρα και Κεφαλονιά, θα σε πάει σε σημεία που το Verso ζορίζεται. Αλλά πόσο να πληρώσεις αυτή την επιπλέον δυνατότητα;
-
Φάνη, όταν λες μέτριο ποιοτικά, εννοείς σε θέμα ποιότητας υλικών ή αξιοπιστίας; Έχουμε αναφορές για μοτέρ και σασμάν; Ένα διχίλιαρο για συμμάζεμα σε αναρτήσεις και φρένα δεν αρκεί; Έχεις καλό εξωτερικό συνεργείο με λογικές τιμές και καλή ποιότητα υπηρεσιών;
Σε κατανάλωση, βλέπω ότι καίει περί τα 14 λίτρα στα 100, οπότε πρέπει να υπολογίζω ένα 5ευρω πάνω στα 100 σε σχέση με το Verso.
Κυρίως σε υλικά. Αλλά ναι και σε αξιοπιστία (ποτέ εξάλλουν δεν ήταν η αξιοπιστία το δυνατό σημείων των BMW). Το μοτέρ και το σασμάν αυτό τα φοράει και η 300xi του πατέρα μου. Το σασμάν μετά από 250.000χλμ δεν έχει κάνει κιχ, αλλά του κάνει σωστή χρήση και συντήρηση. Εαν δεν έχει γίνει σωστά η συντήρηση, στα 200-250.000χλμ υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να το πάρεις στο χέρι. Ο κινητήρας έχει τις γνωστές βλακείες (πολλαπλασιαστές και μπεκ). Η ανάρτηση έχει πάρα πολλά μέρη και πονάει σε αρκετά.
Ναι έχω καλό εξωτερικό συνεργείο με καλύτερες τιμές, αλλά και πάλι. Για να καταλάβεις το συμμάζεμα στο αυτοκίνητο του πατέρα μου ήταν στα €3.500 από εξουσιοδοτημένο και το κάναμε με €1.800. Αλλά ακόμα δεν έχει τελειώσει. Γενικά από κάποια χιλιόμετρα και μετά το αυτοκίνητο ζητάει συνέχεια και η Χ5 που είναι ακόμα πιο βαριά ζητάει ακόμα πιο συχνά.
Ναι το 14αρι είναι για πλάκα η κατανάλωση, εαν την πιέσεις έχει το 18-20 στο νερό.
-
Από εκεί και πέρα, δε συμφωνώ με τον Storm. Ναι, το ποια κριτήρια θα θέσω, είναι υποκειμενικό θέμα. Αλλά η αξιολόγηση των κριτηρίων ΔΕΝ είναι υποκειμενική. Ας πούμε λοιπόν ότι θεωρώ πρωταρχικό κριτήριο το συνολικό κόστος στην πενταετία, κάτι που για τον Δία είναι, ας πούμε, εντελώς αδιάφορο. Ωραία. Η οικονομική μελέτη όμως για το κόστος ΔΕΝ είναι υποκειμενική.
Αν θέτω πρώτο κριτήριο το πόσο ευκολοδήγητο και ξεκούραστο κι αγχολυτικό είναι ένα όχημα, δεν μπορώ να αρνηθώ ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ξεβρακώνει κάθε θερμικό που υπάρχει εκεί έξω. Όταν βάζω ως απαράβατο όρο ότι δε θέλω ηλεκτρικό γιατί έτσι, αυτό λέγεται κόλλημα κι όποιος το έχει, περιορίζει πάρα πολύ τις επιλογές του και χάνει μοντέλα που ενδεχομένως να του ταίριαζαν πολύ περισσότερο.
Γιατί ρε φίλε τα κριτήρια δεν είναι υποκειμενικό θέμα;
Εσύ πρώτο κριτήριο θέλεις ευκολοδήγητο και ξεκούραστο/αχγολυτικό αυτοκίνητο και εγώ θέλω τούρμπο με σχάστρα και Remus εξάτμιση 100άρα που το μπάσο της σε κάθε γκαζιά να με ξεσηκώνει. Έτσι πάω και ταξίδι όπου θέλεις. Και αν κουραστώ, σταματώ κάπου και πίνω και ένα φραπεδάκι. Μια χαρά όλα.
Τα πολύ ήσυχα και τα πολύ ευκολοδήγητα μου προκαλούν υπνηλία.
Μπορεί να καλπάζω για τα 60, αλλά έχω ξεμείνει στα 30.
Φυσικά κάποιος που έχει οικογένεια, παιδιά κλπ...κλπ... τότε σταθμίζει εντελώς διαφορετικά τα κριτήρια επιλογής και το κατανοώ απόλυτα.
-
το χι πεντε ειχε δυο σαζμαν άουτο, ενα πενταταχυτο και ενα εξαταχυτο. το πρωτο νομιζω της τζι εμ. και τα δυο σε μτχ μετριας καταστασης πανε πολλα χαρτια, οσο το αμαξι που βλεπεις. και χαλανε καθε 100-150κ. ή του κουνιαδου μου στα 25. οπως μενεις και απο κεντρικο διαφορικο μολις το ζορισεις. στο παραμικρο. εχω τραβηξει και ξευρω. γενικα ειναι πριμιο και εχει κοστη πριμιο. και επειδη ειναι παλια, εχουν μεινει τα κοστη και γαμω τα πριμια γιατι σε αφηνουν καθε λιγο. συνεργειατζη φθηνοκαλο εχω και εγω, τον γνωστο ηλια φαν, αλλα το φθηνο σε προπελλα ειναι σχετικο. σε αεριο καιει καπου 18-20 και σε βενζινα 14-15. σε εο με 100 και βενζινη μπορει να δεις και 11. στο δρομο παει καλα απο τραβηγματα, ειναι δραμα απο κρατηματα με τα χρονια που τα βαραινουν, εχουν θεματα και με κρεμαγιερες, με διαροες και σιγουρα με χειροφρενα που δεν δουλευανε ουτε καινουργια. οθονη εχουν αχρηστη, πρεπει να βαλεις αλλη αντροιντ με τα οσα θεματα εχουν οι κινεζιες.
η τιμη λιωμα εχει να κανει με γαμους που συμβηκανε τοτε που λεφτα υπηρχαν και μετα κανενας δεν επαιρνε τη νυφη να τη ξεφορτωθει ο καμμενος. βρισκεις και με 3 και με 2 ή και να σου χαρισουν.
-
Τέλος πάντων, έκλεισα ραντεβού να την οδηγήσω στη Γλυφάδα, δε μου στοιχίζει τίποτα να περιεργαστώ ένα τέτοιο όχημα. Μου άρεζε πολύ από πιτσιρίκος. Όπως και τούτο δω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37164156-volvo-xc-70
Καλά, χάζι κάνουμε, δεν πρόκειται να βάλω τέτοια θηλιά στον λαιμό μου. Όχι πως δεν είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, πάντα θεωρούσα ότι ένα μεγάλο τετρακίνητο είναι πολύ καλό για οικογενειακό, γιατί τα κάνει όλα καλά. Τίποτα εξαιρετικά, αλλά όλα καλά. Κουβέντα να γίνεται, στην περίπτωσή μου.
-
Όπως και τούτο δω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37164156-volvo-xc-70
Τα Χ5 τα έχω οδηγήσει αρκετά, όλα. Το XC70 (αυτό της 1ης γενιάς) το είχα test drive ΠΣΚ και είναι εξαιρετικό, αρκετά (εως πολύ!) καλύτερο από το Χ5 που κοιτάς. Φανταστικό αυτοκίνητο, ακόμα και σήμερα το ζαχαρώνω και θα ήθελα ένα!
-
Χαχαχα, άσε μας ρε Φάνη, πού να ψάχνω τώρα για κατάλληλο SMS για να πάω μέχρι το Ψυχικό... Εκτός αν πάω το ΣΚ για τρέξιμο στα φαρδιά πεζοδρόμια που ευδοκιμούν στην περιοχή.
ΥΓ. Μήπως θάβεις τις Χ5 επειδή δε σου αρέσουν τα ψηλά;
-
Χαχαχα, άσε μας ρε Φάνη, πού να ψάχνω τώρα για κατάλληλο SMS για να πάω μέχρι το Ψυχικό... Εκτός αν πάω το ΣΚ για τρέξιμο στα φαρδιά πεζοδρόμια που ευδοκιμούν στην περιοχή.
ΥΓ. Μήπως θάβεις τις Χ5 επειδή δε σου αρέσουν τα ψηλά;
Κανένα ψάξιμο, SMS 2 και έφυγες, απλά πράγματα. Εαν δεν μπορείς, έρχομαι να σε πάρω εγώ για βόλτα...έχω SMS ελευθέρας!
ΥΓ: Ίσα ίσα τα αγαπώ τα αψηλά! Απλά το 1η γενιάς Χ5 είναι λίγο ματρακάς, λίγο τενεκές ήταν το 1ο πείραμα της BMW στα ψηλά και ήταν φτιαγμένο στο εργοστάσιο στο Αμέρικα που ακόμα μάθαιναν οι γιάνκηδες πως να φτιάξουν αυτοκίνητα χωρίς σούστες και χωρίς να διαλύουν τον 1ο χρόνο και όλο το γλυκό κάπου δεν έδεσε σωστά. Να μου πεις το e70, αυτό μάλιστα!
-
Να, ιδού μια επαγγελματική ευκαιρία που ξεδιπλώνεται μπροστά σου. Όπως ο άλλος συνοδεύει όσους είναι να παραλάβουν Tesla και τους υποδεικνύει τις ατέλειες (ώστε να επισκευστούν), εσύ θα αναλαμβάνεις τη μεταφορά από και προς τον πωλητή, θα παρέχεις τις πλούσιες γνώσεις σου επί του όποιου μοντέλου. Θα ρίχνεις και μια ματιά στο προς πώληση, μη σου πω να το οδηγάς κιόλας. Χαχαχα!
Σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά. Αν κανονίσω να πάω να το δω, θα σε ενημερώσω, μήπως θες να έρθεις για παρέα.
Μιας και λέμε για μεταχειρισμένα Volvo, ιδού άλλο ένα: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/30925392-volvo-v50
Αυτός μένει στα 3' με τα πόδια από το σπίτι μου. Περνάω κάθε μέρα μπροστά από το αμάξι. Το αγγελιόχαρτο που έχει στο τζάμι έκανε λόγο για 7 χιλιάρικα. Με τα χρόνια, η τιμή ανεβοκατεβαίνει. Πριν πληρώσει τα τέλη, είχε φτάσει στα 3.500 ή 3.700. Τώρα τσίμπησε πάλι λίγο. Θεωρώ ότι είναι μαρτυρικό να προσπαθείς να πουλήσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο τη σήμερον. Το συγκεκριμένο μάλιστα ΔΕΝ έχει κάτι ιδιαίτερο να επιδείξει, όπως έχει ένα αντίστοιχο XC90 ή ένα άλλο μεγάλο τζιπ, που μπορεί να θεωρηθεί ως μέσον κοινωνικής καταξίωσης ή ως ένα εξαιρετικό οικογενειακό εφ όλης της ύλης.
Κάτω από το V50, κρύβεται το πάτωμα του Focus δεύτερης γενιάς. Που το βρίσκεις με πολύ λιγότερα χρήματα και πολύ πιο σώφρονα κυβικά. Το μοτέρ επιτρέπει στο κράτος να καθίσταται συνιδιοκτήτης στην τσέπη σου, χωρίς μάλιστα να προσφέρει κάτι το ίδιαίτερο (το μοτέρ, για το κράτος το ξέρατε και χωρίς εμένα ότι δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο). Ροπή που άνετα βρίσκεις σε μικρότερα τουρμπάκια και τι μένει; Το άρπαγμα από πολύ χαμηλές στροφές κι ο ήχος. Ε, πόσο να κοστολογηθούν αυτά πια; Ενώ λοιπόν θα μπορούσα να πάω να το δω/περιεργαστώ/οδηγήσω, δίπλα μου είναι άλλωστε, κάποιο αίσθημα λύπησης με κρατάει και το αποφεύγω. Ίσως είναι και πως δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να με απασχολήσει αγοραστικά. Θέλω να πω ότι ακόμα κι η αυριανή Χ5, ίσως συγκεντρώνει κάποιο 1% να γίνει δική μου. Το V50 όμως δεν έχει ούτε αυτό το ποσοστό.
Σε άλλα νέα, επειδή περιδιαβαίνω στα παλιά αρχεία τού Euro NCAP για κάθε μεταχειρισμένο που με απασχολεί, να πω ότι η παλιά Χ5 είναι το πρώτο μοντέλο που βρήκα με καλύτερη βαθμολογία από το Verso. Εννοώ με το παλιό σύστημα αξιολόγησης. Το Verso λοιπόν παίρνει 16 στην πλάγια δοκιμή και 15 στην πρόσθια, αγγίζοντας το τέλειο. Η Χ5 έχει 16 και 15, 2 αντίστοιχα. Το V50 έχει 16 και 13. Versάρα λέμε!
-
Άν ήταν να κάνω το οικονομικό έγκλημα θα το έφτανα στα άκρα και θα πήγαινα για cayenne, αλλά επειδή ακόμα και στο έγκλημα θα έκανα πίσω τότε θα κοίταγα το ξαδερφάκι του τα Touareg τα οποία έχουν πολύ καλή τετρακίνηση με κοντό κιβώτιο και νομίζω ότι είναι και πιο αξιόπιστα από τα Χ5 ,βέβαια τι αξιοπιστία τώρα για 17 χρονών αυτοκίνητα.... Επίσης θέλω να πιστεύω ότι μάστορες συνοικιακοί και κατ' επέκταση οικονομικοί, υπάρχουν περισσότεροι για VW.
Το Lexus RX400 δε θα ήταν ένας συνδυασμός 'λάθους' και υβριδικής τεχνολογίας που αναζητάς ή έχει αναφερθεί και απορριφθεί ήδη;
-
Να εξηγήσω ότι το θέμα έχει ξεφύγει από την ειλικρινή αρχική στοχοθεσία του (ψάχνω αμάξι για πενταετία με συνολικό κόστος αντίστοιχο με το σημερινό Verso, κατά το δυνατόν πιο σύγχρονο, αυτόματο, με ACC) κι έχει μετεξελιχθεί σε χαλαρό χαζολόγημα, που ενδέχεται να αποδώσει αγοραστικούς καρπούς, αλλιώς θα είναι μια ευχάριστη απασχόληση σε καιρό με περισσότερο ελεύθερο χρόνο απ' το συνηθισμένο, ένεκα των συνθηκών.
Οπότε αύριο βλέπω την Χ5. Αν μετά θέλω να κοιτάξω για Tuareg, το βλέπω κι αυτό. Το Lexus είχε προταθεί στην αρχή-αρχή, τότε που ήθελα κάτι πιο καινούριο και με πιο χαμηλά κόστη. Οπότε και απορρίφθηκε, αφού έχει υψηλά τέλη, κόστος κίνησης υψηλότερο από το Verso (που είναι υγραέριο) και χειρότερους χώρους. Επειδή το έχει θείος μου και το έχω ζήσει, ναι είναι αρχοντικό, ναι είναι ξεκούραστο αλλά οι χώροι του είναι αστείοι για τις διαστάσεις του.
-
dimsabas ποιό θέμα ρε σύ ? Είσαι ολόπτυος ο κουμπάρος μου.. Για να βγάλουμε άκρη τι να πάρει είχαμε μαραθώνιες συζητήσεις αίμα,δάκρυα ιδρώτα,φωνές,βρισιές και κακό..
Επικράτησε ένα μίγμα παντόφλας και λογικής στο τέλος..
Αλλά εγώ μαζί σου είμαι, δώσε πόνο μέχρι να δείς φώς στο τούνελ
-
dimsabas ποιό θέμα ρε σύ ? Είσαι ολόπτυος ο κουμπάρος μου.. Για να βγάλουμε άκρη τι να πάρει είχαμε μαραθώνιες συζητήσεις αίμα,δάκρυα ιδρώτα,φωνές,βρισιές και κακό..
Επικράτησε ένα μίγμα παντόφλας και λογικής στο τέλος..
Αλλά εγώ μαζί σου είμαι, δώσε πόνο μέχρι να δείς φώς στο τούνελ
Τι πήρε τελικά;
-
Τι πήρε τελικά;
Ξεκινήσε με budget από 4 εώς 30 χιλιάρικα(χοχοχο). Χρήση επαγγελματικά solo ταξίδια συν πίστα(χοχοχοχο 2). Από RX-8 used μέχρι i30N new.
Πήρε mx5 nc δίλιτρο/μπλοκέ στο 10αρικάκι. Τέλος καλό, όλα καλά. Του βάζει και πραγματάκια σιγά σιγά..
-
Ρε συ Ζικο, μήπως σου βγει φθηνότερα να νοικιάσεις κάποιον συνοδηγό, να βάλεις στην πλευρά του και πεντάλ σαν τις σχολές οδηγού, ώστε αυτός να σου πατά το φρένο όταν βάζεις τον αυτόματο πιλότο; Έτσι, θα έχεις και acc και θα σε ξεκινά από στάση αυτός.
Φθηνότερα θα σου βγει πιστεύω, θα δημιουργήσεις και μια θέση εργασίας, καλύπτοντας για ένα χρονικό διάστημα την ανάγκη σου μέχρι να εξελιχθούν επαρκώς τα ηλεκτρικά οχήματα με acc.
-
Δεν εχει acc.
Μαζούτ, μπαλαντέζα ή πορδές;