-
Φίλε @dimsabas, όντας 1.93 σε καταλαβαίνω απόλυτα, είχα ακριβώς την ίδια εμπειρία σε Corolla & Chr, αυτό με το kona με απογοήτευσε όμως, θα περίμενα να με χωράει αλλά τώρα που το έψαξα διαβάζω για headroom 1μ. που είναι λίγο. To Tesla model 3 μάλλον θα σου είναι επίσης οριακό. Πολύ καλό και χρήσιμο το feedback σου πάντως (keep up the good work!)
-
Βρέθηκα για δουλειές στη Γλυφάδα, οπότε είπα να κάνω ένα τουρ στις αντιπροσωπείες, έτσι για να πω ότι έκλεισε ηρωικά και με πληρότητα η απόπειρά μου να αλλάξω αυτοκίνητο. Γιατί ναι, κατά πώς δείχνουν τα πράγματα, δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να καλύψει επαρκώς τις ανάγκες μου και να μην απαιτεί ένα κάρο συμβιβασμούς. Οπότε προς ώρας, βγάζω ρίζες στη Versάρα κι έχω τα μάτια μου ανοιχτά. Άλλωστε, είπαμε ότι αν ΔΕΝ τελείωσουν οι καραντίνες κάθε είδους, τα χιλιόμετρα είναι τόσο μειωμένα που δεν έχει νοήμα να αλλάξω αμάξι.
Το λοιπόν, ξεκινώ από την Toyota. Αρχικά μπαίνω στην Corolla. Είχα ξαναμπεί, είχα απογοητευτεί, είπα να της δώσω μία ακόμα ευκαιρία. Τζίφος. Παραδόξως, ούτε αυτή μεγάλωσε, ούτε εγώ μίκρυνα, οπότε τι περίμενα; Μικρό άνοιγμα πόρτας, πολύ χαμηλή ώστε να σκύβω πολύ για να μπω, περιορισμένο εσωτερικό ύψος. Πίσω; Επίσης, χάλια.
Μπαίνω στο CHR. Είχα σταμπάρει και κάποια μεταχειρισμένα υβριδικά 2-3 ετών, ήλπιζα μέσα μου ότι ίσως κάτι καλό μπορεί να προκύψει. Χάλια κι εδώ! Αστείος χώρος για τον οδηγό για αμάξι που θέλει να θυμίζει *τζιπάκι, *αλλά το μεγάλο γέλιο ήταν πίσω. Έχετε πάει στο κελί τού Κολοκοτρώνη στο κάστρο στο Ναύπλιο; Εκεί που έμεινε κάμποσους μήνες; Εντάξει, ας μην παραπονιέμαι όμως, στο CHR είχε λιγότερη υγρασία. Πέραν της πλάκας, δεν μπορώ να φανταστώ να έχεις παιδιά και να τα στριμώχνεις εκεί. Πέρα από τους απαράδεκτους χώρους, δε βλέπεις τίποτα έξω από τα παράθυρα. Σαν πολεμίστρες, να σου τος πάλι ο Γέρος του Μοριά.
Επόμενος σταθμός το Yaris. Έτσι, για να πάρω μια ιδέα για το πώς θα είναι το Yaris Cross. Λοιπόν, δεδομένης τής κατηγορίας του, το Yaris ήταν το πιο σωστό χωροταξικά από όλα. Ναι, προφανώς δε χωρούσα άνετα, αλλά ήταν το πιο συμβατό με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Αν μάλιστα ήταν ψηλότερο, ώστε να μπαινοβγαίνω πιο άνετα, θα μπορούσα ακόμα και να το σκεφτώ. Μέχρι που έκατσα πίσω. Αν ο διάδοχος έχει πάρει λίγα από τα γονίδιά μου, δεν τον κόβω να χωράει πίσω μου πάνω από τα 14 του. Μήπως να κάνω ένα τεστ DNA πριν αγοράσω αυτοκίνητο;
Πηγαίνω στην Hyundai, μπαίνω στο Kona και σοκάρομαι!!! Άντε να έχεις παραγγείλει στον συμπαθέστατο έμπορο από τη Ρόδο, να σου φέρει ένα Kona electric από την Ολλανδία. Να έχεις πληρώσει 25-30 χιλιάρικα, να στο παραδώσουν και να μπεις για πρώτη φορά εκεί μέσα. Και να φας τη φρίκη τής ζωής σου! Πάνε με τα καλά τους; Μεγάλα και ψηλά οχήματα κι έχουν τέτοιους χώρους; Είμαστε με τα καλά μας; Ούτε εκεί χωρούσα φυσιολογικά. Όταν μάλιστα έκανα το λάθος να κάτσω πίσω μου, απορούσα με το επίτευγμα: σε πολλά αμάξια, όταν κάθομαι πίσω μου, ακουμπάει το κεφάλι στην οροφή. Ή ακουμπάνε τα γόνατά μου μπροστά. Αλλά σε λίγα ακουμπάει ΚΑΙ το κεφάλι ΚΑΙ τα γόνατα! Μπράβο Hyundai, ήθελε τσαγανό για να καταφέρεις κάτι τέτοιο!
Ήθελα να φύγω, είχα απογοητευτεί, γιατί η αλήθεια είναι ότι το ηλεκτρικό Kona το γλυκοκοίταγα. Έστω κι ως μελλοντική επιλογή μεταχειρισμένου, όταν θα είναι 5ετίας. Γιατί μπορεί ένα ηλεκτρικό 5ετίας να θεωρείται ξεπερασμένο, αλλά τα 400+ χιλιόμετρα που βγάζει στον αυτοκινητόδρομο δε θα είναι διόλου ξεπερασμένα.
Βρε, δεν μπαίνω στο Tuscon; Δόξα τω Θεώ, αυτό ήταν ό,τι καλύτερο έκανα αυτή την εβδομάδα. Έχοντας ξεψαχνίσει τόσες αγγελίες, έχοντας απορρίψει τόσα μοντέλα, έχοντας καθίσει μέσα κι απογοητευτεί από τόσα νέα αμάξια, ήθελα κάτι που να πω επιτέλους, μάλιστα, αυτό είναι αυτοκίνητο! Ε, και το είπα. Θέλετε χώρους, Θέλετε το εσωτερικό που βλέπεις γύρω σου; Θέλετε η όλη αρχοντιά που εξέπεμπε; Ναι, αυτό ήταν ένα αυτοκίνητο που θα μου άρεσε να είμαι κάτοχός του. Έχοντας μάλιστα διαβάσει τόσα θετικά σχόλια στις δοκιμές, νομίζω ότι είναι κάτι που πρέπει να δει πολύ σοβαρά, όποιος ψάχνει καινούριο αυτοκίνητο.
Ζήτησα μια προσφορά για αυτόματο πετρέλαιο με ACC. 33-34 χιλιάρικα για δικίνητο και 37-38 για τετρακίνητο. Πολλά λεφτά. Ίσως βέβαια να είναι αντίστοιχα καλό ένα βενζίνης στα 150 άλογα. Έχει λέει ένα παράξενο χειροκίνητο, με drive by wire πεντάλ συμπλέκτη (εντάξει, κουφάθηκα με τούτο δω), που βάζει νεκρά ή σβήνει το μοτέρ όποτε αφήνεις το πεντάλ τού γκαζιού. Οπότε, με 25 χιλιάρικα (συν ένα για το ACC) είναι μια καλή περίπτωση. Μετά όμως, υπολόγισα ότι με 9 λίτρα βενζίνης κατανάλωση, θα ήθελα κοντά στα 15 χιλιάρικα σε καύσιμο για την επόμενη 5-6ετία. Ε, έχουμε μπει στα χωράφια του Tesla Model 3 με τέτοια νούμερα, οπότε το πράγμα γίνεται περίπλοκο.
Τέλος πάντων, είχα αρχίσει να καίω εγκεφαλικά κύτταρα (πάντα το παθαίνω αυτό όταν ξεπετάγεται στο άσχετο η λέξη Tesla και τα κάνει όλα μαντάρα), οπότε πήγα δίπλα στην Kia για να ηρεμήσω. Μπήκα αρχικά στο e-Niro, το οποίο πάντα θεωρούσα ότι είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό. Έχει τα μηχανικά μέρη τού Kona, είναι λίγο μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις, οπότε χάνει λίγο σε αυτονομία. Χαλάλι όμως, γιατί εδώ καθόμουν κανονικά. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν πλουσιοπάροχο σε χώρους όπως το Tuscon, αλλά καθόμουν ανθρώπινα. Kona, κλαις; Αν είναι να πάρω κάποιο, θα είναι το Kia, sorry.
Βέβαια, όταν μου είπε την τιμή προ επιδότησης, κάτι για 47 χιλιάρικα ψέλλισε, πάλι αυτή η ρημαδολέξη Tesla ήρθε και τα έκανε όλα σμπαράλια. Για να μην την ακούω να στροβιλίζεται μες στον εγκέφαλό μου, μπήκα γρήγορα στο Sportage. Μάστορα, τρέχει καμιά σοβαρή έκπτωση, τώρα που είναι πια γερασμένο μοντέλο; Ο πωλητής ξεροκατάβηξε κάμποσες φορές, *ε όχι και γερασμένο, δε θα αλλάξει πριν περάσουν 1,5-2 χρόνια, *οπότε βγήκα άρον-άρον. Φαινόταν ξεκάθαρα μια γενιά πίσω από το Tuscon στην εικόνα τού εσωτερικού του, οι χώροι ήταν μικρότεροι, η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο μοντέλων (κάπου στα 3 χιλιάρικα για αυτόματο πετρέλαιο με ACC) είναι μικρότερη από τη διαφορά στην απαξίωση μετά από 3-4-5 χρόνια, οπότε πρέπει να είσαι πολύ απελπισμένος για να αγοράσεις το Kia αντί για το Tuscon.
Στα θετικά νέα τής ημέρας, στέλεχος μεγάλης εισαγωγικής έπεσε πάνω στο blog μου, φαίνεται να εκτίμησε τη δουλειά μου και την πένα μου και με προσέγγισε, ώστε να μου παραχωρηθεί ηλεκτρικό μοντέλο δοκιμής για κάτι παραπάνω από ένα μισάωρο στα κλεφτά. Θέλω να ελπίζω ότι το 'κάτι παραπάνω' θα περιλαμβάνει και διανυκτέρευση. Ή ακόμα καλύτερα, Σαββατοκύριακο. Αλλά ας μη μεγαλοπιάνομαι, για να μην προσγειωθώ απότομα.
Αυτο το σοκ με τα toyota το εχω παθει και εγω, οταν ψαχναμε αμαξι μικρο για την πολη,ειμαι ψηλος οποτε δεν χωραω και σε πολλα και ετσι ημουν προετοιμασμενος γιατι στο προηγουμενο yaris δεν χωραγανε τα γονατα μου εε και λεω αφου δεν με παιρνει το yaris ας μπω για πλακα στην corolla τοσα ωραια λογια εχω ακουσει.... σκυβω γιατι ειναι σενταν λογικο...βαραει το δεξι γονατο στο τιμονι, διπλωνω σε στυλ πατατακι γιατι σερνει το κεφαλι στον ουρανο.... ρυθμιζω καθισματα τιμονι τιποτα απογοητευση..... παω και στο chr που η σχεδιαση του ειναι σαν να εχει παθει covid-19 (υποκειμενικη αποψη παντοτε) και αυτο παρολο που ειναι ''suv'' η ιδια απογοητευση απλως αυτο δεν ηταν σενταν... τι να πω αμαξια για κοντους...
Υγ στο μονο που ημουν οκ ηταν το rav
-
dimsabas wrote:
Βρέθηκα για δουλειές στη Γλυφάδα, οπότε είπα να κάνω ένα τουρ στις αντιπροσωπείες, έτσι για να πω ότι έκλεισε ηρωικά και με πληρότητα η απόπειρά μου να αλλάξω αυτοκίνητο. Γιατί ναι, κατά πώς δείχνουν τα πράγματα, δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να καλύψει επαρκώς τις ανάγκες μου και να μην απαιτεί ένα κάρο συμβιβασμούς. Οπότε προς ώρας, βγάζω ρίζες στη Versάρα κι έχω τα μάτια μου ανοιχτά. Άλλωστε, είπαμε ότι αν ΔΕΝ τελείωσουν οι καραντίνες κάθε είδους, τα χιλιόμετρα είναι τόσο μειωμένα που δεν έχει νοήμα να αλλάξω αμάξι.
Το λοιπόν, ξεκινώ από την Toyota. Αρχικά μπαίνω στην Corolla. Είχα ξαναμπεί, είχα απογοητευτεί, είπα να της δώσω μία ακόμα ευκαιρία. Τζίφος. Παραδόξως, ούτε αυτή μεγάλωσε, ούτε εγώ μίκρυνα, οπότε τι περίμενα; Μικρό άνοιγμα πόρτας, πολύ χαμηλή ώστε να σκύβω πολύ για να μπω, περιορισμένο εσωτερικό ύψος. Πίσω; Επίσης, χάλια.
Μπαίνω στο CHR. Είχα σταμπάρει και κάποια μεταχειρισμένα υβριδικά 2-3 ετών, ήλπιζα μέσα μου ότι ίσως κάτι καλό μπορεί να προκύψει. Χάλια κι εδώ! Αστείος χώρος για τον οδηγό για αμάξι που θέλει να θυμίζει *τζιπάκι, *αλλά το μεγάλο γέλιο ήταν πίσω. Έχετε πάει στο κελί τού Κολοκοτρώνη στο κάστρο στο Ναύπλιο; Εκεί που έμεινε κάμποσους μήνες; Εντάξει, ας μην παραπονιέμαι όμως, στο CHR είχε λιγότερη υγρασία. Πέραν της πλάκας, δεν μπορώ να φανταστώ να έχεις παιδιά και να τα στριμώχνεις εκεί. Πέρα από τους απαράδεκτους χώρους, δε βλέπεις τίποτα έξω από τα παράθυρα. Σαν πολεμίστρες, να σου τος πάλι ο Γέρος του Μοριά.
Επόμενος σταθμός το Yaris. Έτσι, για να πάρω μια ιδέα για το πώς θα είναι το Yaris Cross. Λοιπόν, δεδομένης τής κατηγορίας του, το Yaris ήταν το πιο σωστό χωροταξικά από όλα. Ναι, προφανώς δε χωρούσα άνετα, αλλά ήταν το πιο συμβατό με τις εξωτερικές του διαστάσεις. Αν μάλιστα ήταν ψηλότερο, ώστε να μπαινοβγαίνω πιο άνετα, θα μπορούσα ακόμα και να το σκεφτώ. Μέχρι που έκατσα πίσω. Αν ο διάδοχος έχει πάρει λίγα από τα γονίδιά μου, δεν τον κόβω να χωράει πίσω μου πάνω από τα 14 του. Μήπως να κάνω ένα τεστ DNA πριν αγοράσω αυτοκίνητο;
Πηγαίνω στην Hyundai, μπαίνω στο Kona και σοκάρομαι!!! Άντε να έχεις παραγγείλει στον συμπαθέστατο έμπορο από τη Ρόδο, να σου φέρει ένα Kona electric από την Ολλανδία. Να έχεις πληρώσει 25-30 χιλιάρικα, να στο παραδώσουν και να μπεις για πρώτη φορά εκεί μέσα. Και να φας τη φρίκη τής ζωής σου! Πάνε με τα καλά τους; Μεγάλα και ψηλά οχήματα κι έχουν τέτοιους χώρους; Είμαστε με τα καλά μας; Ούτε εκεί χωρούσα φυσιολογικά. Όταν μάλιστα έκανα το λάθος να κάτσω πίσω μου, απορούσα με το επίτευγμα: σε πολλά αμάξια, όταν κάθομαι πίσω μου, ακουμπάει το κεφάλι στην οροφή. Ή ακουμπάνε τα γόνατά μου μπροστά. Αλλά σε λίγα ακουμπάει ΚΑΙ το κεφάλι ΚΑΙ τα γόνατα! Μπράβο Hyundai, ήθελε τσαγανό για να καταφέρεις κάτι τέτοιο!
Ήθελα να φύγω, είχα απογοητευτεί, γιατί η αλήθεια είναι ότι το ηλεκτρικό Kona το γλυκοκοίταγα. Έστω κι ως μελλοντική επιλογή μεταχειρισμένου, όταν θα είναι 5ετίας. Γιατί μπορεί ένα ηλεκτρικό 5ετίας να θεωρείται ξεπερασμένο, αλλά τα 400+ χιλιόμετρα που βγάζει στον αυτοκινητόδρομο δε θα είναι διόλου ξεπερασμένα.
Βρε, δεν μπαίνω στο Tuscon; Δόξα τω Θεώ, αυτό ήταν ό,τι καλύτερο έκανα αυτή την εβδομάδα. Έχοντας ξεψαχνίσει τόσες αγγελίες, έχοντας απορρίψει τόσα μοντέλα, έχοντας καθίσει μέσα κι απογοητευτεί από τόσα νέα αμάξια, ήθελα κάτι που να πω επιτέλους, μάλιστα, αυτό είναι αυτοκίνητο! Ε, και το είπα. Θέλετε χώρους, Θέλετε το εσωτερικό που βλέπεις γύρω σου; Θέλετε η όλη αρχοντιά που εξέπεμπε; Ναι, αυτό ήταν ένα αυτοκίνητο που θα μου άρεσε να είμαι κάτοχός του. Έχοντας μάλιστα διαβάσει τόσα θετικά σχόλια στις δοκιμές, νομίζω ότι είναι κάτι που πρέπει να δει πολύ σοβαρά, όποιος ψάχνει καινούριο αυτοκίνητο.
Ζήτησα μια προσφορά για αυτόματο πετρέλαιο με ACC. 33-34 χιλιάρικα για δικίνητο και 37-38 για τετρακίνητο. Πολλά λεφτά. Ίσως βέβαια να είναι αντίστοιχα καλό ένα βενζίνης στα 150 άλογα. Έχει λέει ένα παράξενο χειροκίνητο, με drive by wire πεντάλ συμπλέκτη (εντάξει, κουφάθηκα με τούτο δω), που βάζει νεκρά ή σβήνει το μοτέρ όποτε αφήνεις το πεντάλ τού γκαζιού. Οπότε, με 25 χιλιάρικα (συν ένα για το ACC) είναι μια καλή περίπτωση. Μετά όμως, υπολόγισα ότι με 9 λίτρα βενζίνης κατανάλωση, θα ήθελα κοντά στα 15 χιλιάρικα σε καύσιμο για την επόμενη 5-6ετία. Ε, έχουμε μπει στα χωράφια του Tesla Model 3 με τέτοια νούμερα, οπότε το πράγμα γίνεται περίπλοκο.
Τέλος πάντων, είχα αρχίσει να καίω εγκεφαλικά κύτταρα (πάντα το παθαίνω αυτό όταν ξεπετάγεται στο άσχετο η λέξη Tesla και τα κάνει όλα μαντάρα), οπότε πήγα δίπλα στην Kia για να ηρεμήσω. Μπήκα αρχικά στο e-Niro, το οποίο πάντα θεωρούσα ότι είναι ένα πολύ καλό οικογενειακό. Έχει τα μηχανικά μέρη τού Kona, είναι λίγο μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις, οπότε χάνει λίγο σε αυτονομία. Χαλάλι όμως, γιατί εδώ καθόμουν κανονικά. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν πλουσιοπάροχο σε χώρους όπως το Tuscon, αλλά καθόμουν ανθρώπινα. Kona, κλαις; Αν είναι να πάρω κάποιο, θα είναι το Kia, sorry.
Βέβαια, όταν μου είπε την τιμή προ επιδότησης, κάτι για 47 χιλιάρικα ψέλλισε, πάλι αυτή η ρημαδολέξη Tesla ήρθε και τα έκανε όλα σμπαράλια. Για να μην την ακούω να στροβιλίζεται μες στον εγκέφαλό μου, μπήκα γρήγορα στο Sportage. Μάστορα, τρέχει καμιά σοβαρή έκπτωση, τώρα που είναι πια γερασμένο μοντέλο; Ο πωλητής ξεροκατάβηξε κάμποσες φορές, *ε όχι και γερασμένο, δε θα αλλάξει πριν περάσουν 1,5-2 χρόνια, *οπότε βγήκα άρον-άρον. Φαινόταν ξεκάθαρα μια γενιά πίσω από το Tuscon στην εικόνα τού εσωτερικού του, οι χώροι ήταν μικρότεροι, η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο μοντέλων (κάπου στα 3 χιλιάρικα για αυτόματο πετρέλαιο με ACC) είναι μικρότερη από τη διαφορά στην απαξίωση μετά από 3-4-5 χρόνια, οπότε πρέπει να είσαι πολύ απελπισμένος για να αγοράσεις το Kia αντί για το Tuscon.
Στα θετικά νέα τής ημέρας, στέλεχος μεγάλης εισαγωγικής έπεσε πάνω στο blog μου, φαίνεται να εκτίμησε τη δουλειά μου και την πένα μου και με προσέγγισε, ώστε να μου παραχωρηθεί ηλεκτρικό μοντέλο δοκιμής για κάτι παραπάνω από ένα μισάωρο στα κλεφτά. Θέλω να ελπίζω ότι το 'κάτι παραπάνω' θα περιλαμβάνει και διανυκτέρευση. Ή ακόμα καλύτερα, Σαββατοκύριακο. Αλλά ας μη μεγαλοπιάνομαι, για να μην προσγειωθώ απότομα.
Αυτο το σοκ με τα toyota το εχω παθει και εγω, οταν ψαχναμε αμαξι μικρο για την πολη,ειμαι ψηλος οποτε δεν χωραω και σε πολλα και ετσι ημουν προετοιμασμενος γιατι στο προηγουμενο yaris δεν χωραγανε τα γονατα μου εε και λεω αφου δεν με παιρνει το yaris ας μπω για πλακα στην corolla τοσα ωραια λογια εχω ακουσει.... σκυβω γιατι ειναι σενταν λογικο...βαραει το δεξι γονατο στο τιμονι, διπλωνω σε στυλ πατατακι γιατι σερνει το κεφαλι στον ουρανο.... ρυθμιζω καθισματα τιμονι τιποτα απογοητευση..... παω και στο chr που η σχεδιαση του ειναι σαν να εχει παθει covid-19 (υποκειμενικη αποψη παντοτε) και αυτο παρολο που ειναι ''suv'' η ιδια απογοητευση απλως αυτο δεν ηταν σενταν... τι να πω αμαξια για κοντους...
Υγ στο μονο που ημουν οκ ηταν το rav και τα πλαστικα τους πεζανε , πχ το πλαισιο του κιβωτιου ταχυτητων στο yaris δεν ξερω τα πλαστικα και η συναρμογη μου φανηκε καπως
-
Παίρνουμε σαν δεδομένο την μηδαμινή κίνηση (μάλιστα μας δείχνει το παιδί ότι δεν υπήρχε ψυχή στο βενζινάδικο, του έκανε εντύπωση και του ιδίου) και το γεγονός ότι ίσως ήταν το μοναδικό ηλεκτρικό που έκανε το ταξίδι τις συγκεκριμένες ώρες (άρα ήθελε και φόρτιση).
Σε άδειο δρόμο τέρμα αριστερά, και λέει ο τυπακος (πολύ καλό παιδάκι φαίνεται, επίσης, γερασαμε!) Ότι δεν πρέπει να πηγαίνεις 130 γιατί χαμηλώνει πολύ το range, και ότι καλό είναι να πηγαίνεις 100-110 (κάτω και από τα νόμιμα όρια δηλαδή), τώρα έχω καιρό να πάω προς τα εκεί, αλλά θυμάμαι πολύ μεγάλα κομμάτια να πηγαίνω 130, και Ολυμπία οδό 130 είναι και το όριο (συνήθως πάω 10χλμ κοντερισια πάνω από την πινακίδα σε εθνική).
Πάνω από 60 λεπτά (46φορτιση και 10 λεπτά που λέει, και χαμένος χρόνος μέχρι να ΜΗΝ φορτίσει Ψαθόπυργο) καθυστέρηση αρκετά πάνω από ώρα, + τη μειωμένη ταχύτητα, που μπράβο του που το αναφέρει, είμαστε με δικές του μετρήσεις στο 1:45, και με δικές μου (γιατί δεν αναφέρει τον Ψαθόπυργο) 2:00 τουλάχιστον..
14€ έβαλε, όχι και τσάμπα..
Φεβρουάριο χωρίς κλιματισμό για να φτάσει στο ξενοδοχείο, με καπέλο για να κρατάει τη ζέστη και πιτσιρικάς, που όσο να'ναι βράζει το αίμα του..το καλοκαίρι πάλι τα ίδια, ανοιχτά παράθυρα για να μην καίει;! (Εκεί θα χάνεις και αεροδυναμική).
Σε κανονικές συνθήκες του χρόνου, θα πετυχαίνεις και κάποιον να φορτίζει ήδη, και ξέχνα το check in στις 21:00 στο ξενοδοχείο. Επίσης στο ξενοδοχείο φορτίζει τσάμπα, σκέψου να αρχίσουν 2-3 άτομα την εβδομάδα να φορτίζουν, θα τσινησει και ο ξενοδοχειας, θα βάλει και αυτός επί πληρωμή..
Εν το μεταξύ μιλάει για το ότι δεν πρέπει να ταυχυ-φορτιζεις, και ήδη 2 φορές πήγε ταχυφορτιστη (δεν θα το αποφεύγεις αυτό, κάνεις δεν είναι τόσο πειθαρχημένος, έτσι έκανα και την πρώτη φορά που πήρα κινητό με ταχυφορτιστη, και άντεξα 3-4 μέρες!).
Περιμένω του χρόνου τέτοια εποχή, με το καλό να είμαστε καλά και υγιείς, τα πρώτα βιντεάκια που θα μένουν Ε.Ο από μπαταρία ή τα time lapse που θα τραβάνε όσο περιμένουν τίποτα ώρες να φορτίσουν στους λιγοστούς φορτιστές.
-
Δία, το να σταματήσω για 20΄ ή να ταξιδέψω με 110 αντί για 130 είναι ένας συμβιβασμός που δέχομαι να κάνω 3-4-5 φορές τον χρόνο, για να απολαμβάνω ένα πολύ ανώτερο προϊόν τις υπόλοιπες 360. Και μιλάμε για Αθήνα-Θεσσαλονίκη ή Γιάννενα. Αν είναι για τα εξοχικά μου, τα μοντέλα με σοβαρή μπαταρία πάνε μονοκοπανία.
Τώρα, για το αν είμαι γίγαντας ή όχι, παλιά δεν υπήρχε αυτό το θέμα. Ειδικά όταν ήμουν στο περιοδικό, που οδηγούσα πιο όρθιος κι έμπαινα κάθε μέρα σε διαφορετικό αυτοκίνητο, σε ελάχιστα αμάξια είχα θέμα. Τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν roadster (Miata, MGF), οπότε άνοιγα την οροφή και πάπαλα. Το κακό έχει παραγίνει με τα καινούρια, είναι θέμα σχεδίασης και κουπεδίστικης προσέγγισης. Εντάξει, στο Kona ίσως είναι και το δάπεδο υπερυψωμένο, για να χωρέσουν οι μπαταρίες. Αυτό είναι ένα θέμα με τα ηλεκτρικά.
Στο Tesla έκατσα συνοδηγός. Δεν πείραξα καμία ρύθμιση, δε θα το έκανα σε ξένο αμάξι, αλλά δεν πρόλαβα έτσι κι αλλιώς. Κι αυτός ο άκαρδος ο γείτονας, πάτησε τέρμα γκάζι μετά από 30 μέτρα, με έστειλε αδιάβαστο. Το ID.3 είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, έχει επίσης πολύ σοβαρά εργονομικά ζητήματα, αλλά μπροστά στο Μ3, πρέπει να μοιάζει με ανέκδοτο. Τέλος πάντων, δεν μπορώ να είμαι απόλυτος γιατί δεν έχω οδηγήσει Tesla ακόμα. Πάντως η πρώτη εμπειρία ήταν μεθυστική.
-
Εγώ θα αγόραζα το Tuscon και τέλος...διάβασα τα λεγόμενά σου και πήγα να το διαμορφώσω και εγώ....κοίτα στην πιο ακριβή έκδοση -που νομίζω απλά τα έχει όλα- με χειροκίνητο -ναι αυτό με το wire συμπλέκτη- και 180ps ! παρακαλώ, μου βγήκε στα 30190.....
Τώρα εγώ θα έβαζα πχ τα 20 κάτω , νομίζω ότι κάπου εκεί ήταν τα μεταχειρισμένα που έχεις αναρτήσει μέχρι τώρα-, τα άλλα 10-12 δάνειο και τέλος....
Καταλαβαίνω το όλο σκεπτικό σου , σχετικά με το κόστος των καυσίμων ...μην νομίζεις και εγώ έχω τρέλα με τα καύσιμα---όπως συχνά λέω , βλέπω ρο 20αρικο να γίνεται καπνός κυριολεκτικα- αλλά τα ηλεκτρικά ακόμη έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους για να κάνουν πραγματικό ταξίδι και όχι περιπέτεια....
Τα tesla έχουν χίλια προβλήματα όσον αφορά την ποιότητα κατασκευή τους.....το ίντερνετ είναι γεμάτο...τζάμια σπάνε μόνα τους, φωτια παίρνουν, αρμοί που προκαλούν γέλιο, αστοχίες στο βάψιμο, μικρά γραμματάκια στο συμβόλαιο που μετά έρχεται ο μασκ και σου αφαιρεί ενημερώσεις και εφαρμογές και άλλλα..... άσε που ακόμη δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.....ακόμη ψάχνουν αν και που θα υπάρχει δίκτυο συνεργείων....
Αυτό το τελευταίο το διάβαζα μόλις προχθές σε άλλο σάιτ , αναφορικά με τις 164 πωλήσεις τέσλα και την απορία των κλασικων αντιπροσωπειών για το τρόπο που αυτές επετεύχθησαν και τι συμβαίνει στην Ελλάδα με την τέσλα...
Ο μόνος λόγος που εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα το tuscon είναι γιατί με 1,74 ύψος μου φαίνεται πραγματικά τεράστιοοοο για μένα..θα χάνομαι μέσα σε αυτό , όπως και στα άλλα suv....ξεκάθαρα προτιμώ αμαξάκια πιο μαζεμενα.....
πχ άντε το πολύ ένα χαμηλό crossoverάκι.....
-
Τα tesla έχουν χίλια προβλήματα όσον αφορά την ποιότητα κατασκευή τους.....άσε που ακόμη δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα με ό,τι αυτό συνεπάγεται.....ακόμη ψάχνουν αν και που θα υπάρχει δίκτυο συνεργείων....
Αυτό το τελευταίο το διάβαζα μόλις προχθές σε άλλο σάιτ , αναφορικά με τις 164 πωλήσεις τέσλα και την απορία των κλασικων αντιπροσωπειών για το τρόπο που αυτές επετεύχθησαν και τι συμβαίνει στην Ελλάδα με την τέσλα...
Μια διόρθωση, αντιπροσωπεία υπάρχει κανονικά από τον περασμένο Σεπτέμβριο, οπότε δεν τίθεται θέμα αγορά και πως έγιναν οι πωλήσεις. Μάλιστα είναι και πολύ ενεργή η αντιπροσωπεία (σε αντίθεση με τις περισσότερες άλλες που στέλνεις email και εαν είσια τυχερός απαντάνε κάποια στιγμή μετά από 10-15 μέρες, συνήθως δεν απαντάνε ποτέ...εξαίρεση Ford & Toyota). Χτες το μεσημέρι έστειλα αίτημα test drive, μετά από 3 ώρες με κάλεσαν στο τηλέφωνο.
-
Εντάξει, αυτό δεν το ήξερα, με παρέσυρε το άρθρο που διάβασα....Είναι ανακρίβεια και ζητάω συγνώμη...
Αλλά τα απτα προβλήματα ποιότητας, δεν ξέρω..τα παραβλέπει κάποιος ή όχι:
-
Το να πάρω 30τόσα χιλιάρικα αμάξι ΔΕΝ παίζει. Το να είναι και θερμικό, εκεί πια δε δίνω καμία πιθανότητα. Για ηλεκτρικό θα μπορούσα να το συζητήσω, αν και συμφωνώ ότι κάτι τέτοιο θα γίνει πολύ καλύτερα σε 2-3 χρόνια.
Από εκεί και πέρα, περιμένω να φύγει ο κορονοϊός, αλλιώς ποιο το νόημα; Για ενδοδημοτικές μετακινήσεις;
Ρε Φανή, τους έχω στείλει μήνυμα από τον Σεπτέμβριο. Μου είχαν απαντήσει, μετά σιωπή. Δευτέρα πρωί θα ξαναστείλω, με μπρίζωσες άσχημα.
-
Παίρνουμε σαν δεδομένο την μηδαμινή κίνηση (μάλιστα μας δείχνει το παιδί ότι δεν υπήρχε ψυχή στο βενζινάδικο, του έκανε εντύπωση και του ιδίου) και το γεγονός ότι ίσως ήταν το μοναδικό ηλεκτρικό που έκανε το ταξίδι τις συγκεκριμένες ώρες (άρα ήθελε και φόρτιση).
Σε άδειο δρόμο τέρμα αριστερά, και λέει ο τυπακος (πολύ καλό παιδάκι φαίνεται, επίσης, γερασαμε!) Ότι δεν πρέπει να πηγαίνεις 130 γιατί χαμηλώνει πολύ το range, και ότι καλό είναι να πηγαίνεις 100-110 (κάτω και από τα νόμιμα όρια δηλαδή), τώρα έχω καιρό να πάω προς τα εκεί, αλλά θυμάμαι πολύ μεγάλα κομμάτια να πηγαίνω 130, και Ολυμπία οδό 130 είναι και το όριο (συνήθως πάω 10χλμ κοντερισια πάνω από την πινακίδα σε εθνική).
Πάνω από 60 λεπτά (46φορτιση και 10 λεπτά που λέει, και χαμένος χρόνος μέχρι να ΜΗΝ φορτίσει Ψαθόπυργο) καθυστέρηση αρκετά πάνω από ώρα, + τη μειωμένη ταχύτητα, που μπράβο του που το αναφέρει, είμαστε με δικές του μετρήσεις στο 1:45, και με δικές μου (γιατί δεν αναφέρει τον Ψαθόπυργο) 2:00 τουλάχιστον..
14€ έβαλε, όχι και τσάμπα..
Φεβρουάριο χωρίς κλιματισμό για να φτάσει στο ξενοδοχείο, με καπέλο για να κρατάει τη ζέστη και πιτσιρικάς, που όσο να'ναι βράζει το αίμα του..το καλοκαίρι πάλι τα ίδια, ανοιχτά παράθυρα για να μην καίει;! (Εκεί θα χάνεις και αεροδυναμική).
Σε κανονικές συνθήκες του χρόνου, θα πετυχαίνεις και κάποιον να φορτίζει ήδη, και ξέχνα το check in στις 21:00 στο ξενοδοχείο. Επίσης στο ξενοδοχείο φορτίζει τσάμπα, σκέψου να αρχίσουν 2-3 άτομα την εβδομάδα να φορτίζουν, θα τσινησει και ο ξενοδοχειας, θα βάλει και αυτός επί πληρωμή..
Εν το μεταξύ μιλάει για το ότι δεν πρέπει να ταυχυ-φορτιζεις, και ήδη 2 φορές πήγε ταχυφορτιστη (δεν θα το αποφεύγεις αυτό, κάνεις δεν είναι τόσο πειθαρχημένος, έτσι έκανα και την πρώτη φορά που πήρα κινητό με ταχυφορτιστη, και άντεξα 3-4 μέρες!).
Περιμένω του χρόνου τέτοια εποχή, με το καλό να είμαστε καλά και υγιείς, τα πρώτα βιντεάκια που θα μένουν Ε.Ο από μπαταρία ή τα time lapse που θα τραβάνε όσο περιμένουν τίποτα ώρες να φορτίσουν στους λιγοστούς φορτιστές.
Σπάνια συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλά ναι, αυτές είναι και οι δικές μου σκέψεις περίπου.
-
Δία, το να σταματήσω για 20΄ ή να ταξιδέψω με 110 αντί για 130 είναι ένας συμβιβασμός που δέχομαι να κάνω 3-4-5 φορές τον χρόνο, για να απολαμβάνω ένα πολύ ανώτερο προϊόν τις υπόλοιπες 360. Και μιλάμε για Αθήνα-Θεσσαλονίκη ή Γιάννενα. Αν είναι για τα εξοχικά μου, τα μοντέλα με σοβαρή μπαταρία πάνε μονοκοπανία.
Τώρα, για το αν είμαι γίγαντας ή όχι, παλιά δεν υπήρχε αυτό το θέμα. Ειδικά όταν ήμουν στο περιοδικό, που οδηγούσα πιο όρθιος κι έμπαινα κάθε μέρα σε διαφορετικό αυτοκίνητο, σε ελάχιστα αμάξια είχα θέμα. Τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν roadster (Miata, MGF), οπότε άνοιγα την οροφή και πάπαλα. Το κακό έχει παραγίνει με τα καινούρια, είναι θέμα σχεδίασης και κουπεδίστικης προσέγγισης. Εντάξει, στο Kona ίσως είναι και το δάπεδο υπερυψωμένο, για να χωρέσουν οι μπαταρίες. Αυτό είναι ένα θέμα με τα ηλεκτρικά.
Στο Tesla έκατσα συνοδηγός. Δεν πείραξα καμία ρύθμιση, δε θα το έκανα σε ξένο αμάξι, αλλά δεν πρόλαβα έτσι κι αλλιώς. Κι αυτός ο άκαρδος ο γείτονας, πάτησε τέρμα γκάζι μετά από 30 μέτρα, με έστειλε αδιάβαστο. Το ID.3 είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, έχει επίσης πολύ σοβαρά εργονομικά ζητήματα, αλλά μπροστά στο Μ3, πρέπει να μοιάζει με ανέκδοτο. Τέλος πάντων, δεν μπορώ να είμαι απόλυτος γιατί δεν έχω οδηγήσει Tesla ακόμα. Πάντως η πρώτη εμπειρία ήταν μεθυστική.
Για αυτό έβαλα το βίντεο, ώστε να κρίνεις μόνος σου. Για μένα ΔΕΝ κάνει για μοναδικό αυτοκίνητο ένα ηλεκτρικό. Μου έχει τύχει να χρειαστεί να φύγω απροειδοποίητα από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, απόγευμα Παρασκευής. Γέμισα βενζίνη και δεν έπεσα κάτω από 140, παρά μόνο στα διόδια, και έφτασα σε 4 ώρες. Με ηλεκτρικό ακόμα θα φόρτιζα... Για 3ο αυτοκίνητο (το 2ο μου είναι off roader) όμως, θα ήθελα να έχω ένα ηλεκτρικό, ιδανικά ένα μικρό, Fiat 500 π.χ.
Τα Tesla είναι γρήγορα, αλλά να ρυθμίζεις τα πάντα από την οθόνη είναι βλακώδες, επικίνδυνο και για μένα λόγος απόρριψης των! Όπως επίσης και του να μην θέλω να δώσω λεφτά στον βλαμένο Elon Mask.
-
Είδα το βίντεο με το ηλεκτρικό και το ταξίδι και με έπεισε το παλικάρι ότι δεν πρέπει να έχω πάρε/δώσε με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
-
Μεγαλη κουβεντα μη λες. Σε λιγα χρονια μπορει να πωλουνται μονο ηλεκτρικα. Τι θα κανεις? Ερημιτης θα γινεις? Ειχα πρωτη επιλογη ηχοσυστημα λαμπατο σε ταξη Α. Τελικα παιζω με τρατζιστορατους τελικους γιατι ετσι παει ο κοσμος.
-
Εγώ πάντως όσο υπάρχει βενζίνη δεν πρόκειται να πάω σε ηλεκτρικό.
Γιατί να πάω σε ηλεκτρικό; Δεν βρίσκω κάποιο λόγο για μία τέτοια μετάβαση. Άσε που το θεωρώ και γελοίο να έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
-
Ρε Φανή, τους έχω στείλει μήνυμα από τον Σεπτέμβριο. Μου είχαν απαντήσει, μετά σιωπή. Δευτέρα πρωί θα ξαναστείλω, με μπρίζωσες άσχημα.
Δεν θα σου δώσουν εύκολα test drive (εμένε μου το απέρριψαν ευγενικά, λέγοντας μου ότι όταν είμαι έτοιμος να αγοράσω αυτοκίνητο να κανονίσουμε το test drive και να κάνουμε και την κράτηση του αυτοκινήτου). Προφανώς μπορώ να πω ότι είμαι έτοιμος και τελικά δεν με ικανοποίησε το test drive, αλλά βαριέμαι την διαδικασία...πολύ δήθεν χωρίς λόγο.
Μπορείς να στείλεις εδώ εαν δεν σου απαντάνε από την φόρμα επικοινωνίας: ckasapian@tesla.com (Chatsik Kasapian)
-
Ειδικά εσύ Storm, με τα 1.500 χιλιόμετρα σε έναν χρόνο, δεν έχεις κανέναν λόγο να έχεις δικό σου αυτοκίνητο, με οποιοδήποτε καύσιμο.
Αλλά αν θέλετε να φαντάζεστε ότι τα ηλεκτρικά ΔΕ σας κάνουν, μπορείτε πάντα να βρίσκετε τύπους που θέλουν κλικ, κάνουν ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΗ (για κάτοχο ηλεκτρικού) λάθη και δίνουν τροφή για σχόλια. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι χάνεις την ξεγνοιασιά. Αυτό ναι, όλα τα υπόλοιπα είναι φαντασία. Οπότε το θέμα μου είναι ξεκάθαρα οικονομικό. Αν είχα 40-50 χιλιάρικα, δε θα κοιτούσα ΚΑΝΕΝΑ θερμικό. Ίσως περίμενα κάνα χρόνο, να ρθει το Υ γιατί θέλω ψηλά οχήματα.
Και μια ακόμα παράκληση: έχουμε δύο θέματα στα Περί Αυτοκίνησης για τα ηλεκτρικά, ας μη γίνει κι αυτό ένα από εκείνα. Ας το κρατήσουμε καθαρό για τις φαντασιώσεις μου (μιας κι όλοι έχετε καταλάβει ότι δεν πρόκειται να πάρω τίποτα για κάμποσο χαχαχα).
Στα δικά μας: βλέπουμε το πρωί ένα Ford Galaxy. 'Αυτό είναι αμάξι', μου λέει η κυρά, 'όχι τα κουβαδάκια που μου λες'. Αυτό το είπε για το Prius, όχι κάνα Maruti, για να ξέρουμε τι λέμε.
-Καλά μαρή, για δύο κουβαλήματα τον χρόνο, θες να έχεις ολόκληρη μαούνα αντί για μια μπαγκαζιέρα;
-Ναι σιγά, και τριαξονικό οδηγάω.
Γυναίκες, τι να πεις;
-
Ειδικά εσύ Storm, με τα 1.500 χιλιόμετρα σε έναν χρόνο, δεν έχεις κανέναν λόγο να έχεις δικό σου αυτοκίνητο, με οποιοδήποτε καύσιμο.
Και 100.000 χλμ να έκανα το χρόνο πάλι βενζίνη θα ήθελα.
Να σου πω πότε θα ήθελα να έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Αν ήμουν ο Θανάσης. Τον ξέρεις τον Θανάση;
Ο Θανάσης λοιπόν είναι τώρα 46 ετών, παλιός γνωστός μου, συμφοιτητής της αδελφής μου και έχει βαπτίσει ένα ανίψι μου. Αραιά και που τον συναντώ, σε κάτι οικογενειακές συνευρέσεις.
Όταν τον είχα γνωρίσει ήμουν 24άρης και εκείνος 20άρης. Είχαμε πάει για καφέ. Εγώ τότε ήμουν με ένα χρεπάκι Fiesta ΜK2, 1100cc του 1986 και ήμουν φαντάρος (με άδειες τσέπες). Εκείνος ήρθε με ένα Audi S3 και ένα γκομενάκι. Ακόμη θυμάμαι εκείνη την ημέρα. Φτιαγμένος ο Θανάσης. Δύο βενζινάδικα ο πατέρας του. Και έτσι πέρασε ο καιρός.
Σήμερα λοιπόν ο Θανάσης ζει σε μία βιλάρα στον Διόνυσο που όταν πήγα μου έπεσε το σαγόνι. Τα βενζινάδικα έχουν γίνει τρία και πλέον ασχολείται και με καύσιμα πλοίων. Ο Θανάσης λοιπόν έχει ΚΑΙ ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έχει και μία Cayenne έχει και μία μηχανή. Αυτά τα δικά του. Η γυναίκα του έχει άλλο αυτοκίνητο (νομίζω Tiguan) και οι δύο κόρες του (φοιτήτριες) από ένα Smart η κάθε μία.
Έχουν και μία τεράστια αυλή που παρκάρουν προσωρινά και ένα υπόγειο πάρκινγκ με πρίζες, κλπ...κλπ...
Αν ήμουν ο Θανάσης τότε μάλιστα. Θα είχα λόγο να έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Αλλά είμαι ο Storm. Το εντελώς αντίθετο από τον Θανάση...
-
Είναι πολλοί οι Θανασηδες Storm!
-
Ε, έτσι όπως το λες, θα ήθελα κι εγώ να είμαι ο Θανάσης.
-
Αυτή τη στιγμή για να είσαι καλυμμένος νομίζω ή πρόταση είναι phev.Ηλεκτρικά στην πόλη και υβριδικά σε ταξίδι χωρίς άγχος μη ξεμείνεις από μπαταρία.Φαντάζομαι θα μπορείς να τρέχεις και με 130.Άσε που αν τελειώσει αυτή φορτίζει πολύ γρήγορα λόγω μικρού μεγέθους.
Άντε ρε γατε εσένα περιμένουμε ή μάλλον την πεζό να σου το φέρει..
Θεωρητικά πάντα χωρίς να το έχω ψάξει ένα leon phev από ένα 3008 phev δε θα ήταν καλύτερο σε ταξίδι;
Μαζούτ, μπαλαντέζα ή πορδές;