-
το προβλημα του 1.5 130 που μπορω να ομιλησω ειναι το ψωφισμα κατω απο τις 1500. που το μαζουτ δεν νομιζω να το κανει. και φυσικα θα ειναι τρελη η διαφορα στις ενδιαμεσες επιταχυνσεις. δεν εχει σημασια το απολυτο 0-100. εμενα αυτο που με πειραζει ειναι οτι με το βιτ με 80 και 6η παταγα γκαζι και ημουν 140σμενος χωρις να σταματησω τη κουβεντα με το μιλφατο διπλα για τους διδυμους και τον τοξοτη, με το τιγκ πρεπει ή να κατεβασω 2-3 ταχυτης ή να σουρωσω τα χειλη απο δυσαρεσκεια μηπως μου δειξει οικτο.
-
Σε μια χώρα που δεν είναι μπανανία με σοβιετικά μυαλά το ιδανικό μοτέρ για αυτό το όχημα θα ήταν το εξαιρετικό 2.0 TDI 150PS. Για τα μούτρα μας μια χαρά είναι και ο 1,5TSI 150PS. Αν μάλιστα επικρατήσει η λογική και επιλέγει η Life αποφεύγοντας την ζάντες του τρακτέρ έχει πολύ καλή για το μέγεθός του οδική συμπεριφορά αν και με αρκετά ελαφρύ τιμόνι.
σημειωτεον, τα νουμερα επιταχυνσεων κλπ του 2.0 tdi 150ps, ειναι ιδια κ σε καποιες περιπτωσεις χειροτερα του 1.5tsi 150ps.Εκει που διαφερει προς το καλυτερο ειναι στην ελξη.
-
Ξαναειπα ο 130 με 20 κιλα ροπης ειναι λαθος μοτερ για το αμαξι 1600 κιλων. Εκανες κακη επιλογη. Μην ξεχνας οτι τα 25 κιλα ροπης του 150αρη σε σχεση με τον δικο σου ειναι 25% περισσοτερη ροπη, διολου ευκαταφρονητο. Στη θεση σου αν ειχα κανει το λαθος του 130 ηδη θα κοιταζα για προγραμμα.
-
Ξαναειπα ο 130 με 20 κιλα ροπης ειναι λαθος μοτερ για το αμαξι 1600 κιλων. Εκανες κακη επιλογη. Μην ξεχνας οτι τα 25 κιλα ροπης του 150αρη σε σχεση με τον δικο σου ειναι 25% περισσοτερη ροπη, διολου ευκαταφρονητο. Στη θεση σου αν ειχα κανει το λαθος του 130 ηδη θα κοιταζα για προγραμμα.
Λες ο Γάτος να έκανε τέτοιο λάθος;!
3008 PHEV περιμένει, δανεικό είναι το Τιχουάν, έτσι για να δει την διαφορά μετά και να χαρεί για την επιλογή του.
-
δεν ειναι δικο μου, δεν θα αγοραζα ποτες κατι τετοιο, μεχρι να ερθει το φεβ μου το εχω απο το ληζινγκ ενοικιασμενο καποιους μηνες τωρα. ουτε και το 150 βεβαια θα αγοραζα, και μονο απο το βαρος εξακολουθω να το θεωρω αργο. τις 19αρες ειδικα, οκ, ειναι γτπ. το διλιτρο ομως το εψηνα.
-
Ο διλιτρος 245hp ειναι το ιδανικο μοτερ για αυτο το αμαξι. Ενδεικτικα το 0-100 (που οκ δε λεει ολη την αληθεια αλλα μια ιδέα μπορεις να σχηματισεις) το κανει σε 6.1sec, κατηγοριας gti
Διαφορετικα κ ο 200αρης diesel για οσους δεν φοβουνται το diesel ειναι εξαιρετικος αν κ πιο αργος.
Να πω εδω οτι ο 150αρης πολλες φορες σπιναρει ακομα και τις θηριωδεις 19αρες με 255 λαστιχα, χωρις επ ουδενι βεβαια με αυτο να θελω να πω οτι το αμαξι ειναι γρηγορο, απλα εχει ικανα αποθεματα για να κινει το αμαξι αξιοπρεπως. Τωρα οποιος πηρε SUV διαστασεων tiguan για να κινειται μεσα στην πολη, η να κινειται σε μαγικο χαλι, και να βλεπει 6 κ 7 λιτρα στα /100 μαλλον εκανε λαθος επιλογη. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι για ανοιχτους δρομους/ταξιδι κ εαν εχεις 4motion για ηπια ανωμαλους δρομους κ χιονι.
-
σημειωτεον, τα νουμερα επιταχυνσεων κλπ του 2.0 tdi 150ps, ειναι ιδια κ σε καποιες περιπτωσεις χειροτερα του 1.5tsi 150ps.Εκει που διαφερει προς το καλυτερο ειναι στην ελξη.
Δεν νομίζω να νοιάζουν τόσο πολύ τα νούμερα των επιταχύνσεων σε ένα τέτοια όχημα όσο η πρακτική διαφορά των +110Nm ροπής (360 vs 250). Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν. Θεωρώ πως έναν τέτοιον diesel παύει να είναι θέμα το καθαρό βάρος του οχήματος.
-
Η καταναλωση που δειξατε θεωρω οτι ειναι φυσιολογικη για τον μεσο ορο ταχυτητας που ειδαμε. Καπου τα ιδια εχω και εγω με το dsg 150 και με αντιστοιχη μεση ωριαια ταχυτητα.
Θελω να ερθω λιγο στο θεμα του σπινιαρισματος που αναφερθηκε. Αλλαξα γκαραζ στη δουλεια προσφατα και το παω σε ενα υπογειο με (σχετικα) μεγαλη κλιση. Κατεβηκα μια χαρα, αλλα οταν ηρθε η ωρα να φυγω, εγινα ΡΟΜΠΑ. Σπιναρα ο,τι και να εκανα.Ειναι σημειο που δεν μπορουσα να παρω 'φορα' διοτι ανεβαινεις λιγο και κατευθειαν στριβεις περιπου 50 μοιρες. Νεος εγω στον χωρο, φοβομουν. Δοκιμασα να το βαλω στο ημιαυτοματο και να εχω μεσα 1η ταχυτητα. Τα ιδια. Δοκιμασα να χαμηλωσω την πιεση τωνελαστικων (το ειχα στο 38psi, το πηγα στο 35), τα ιδια.
Τελικα, εκει που κατεληξα ειναι οτι χρησιμοποιω την οπισθεν. Η ραμπα εχει σχημα U. Ανεβαινω με την οποσθεν σε ενα σημειο που ειναι ευθεια η εξοδος και απο εκει παιρνω φορα, ωστε να φυγω πηγαινοντας προς τα εμπρος.
Πιστεψτε με, εχω πολυ απαλο ποδι, δεν εκανα αποτομες κινησεις και το πηγα οσο μαλακα γινεται. Τα λαστιχα εχουν 20.000χλμ και το αμαξι ειναι 2.5 ετων
Αν επαιρνα φορα απο το κατω σημειο (στο οποιο ειμαι σταθμευμενος) και ενω ανεβαινα ταυτοχρονα εστριβα, θα εβγαινε η ανηφορα, αλλα το φοβαμαι.
-
Τότε είναι που σκέφτεσαι, πως ίσως να έχουν δίκιο αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα της τετρακίνησης!
-
Bαλε τα μπροστα λαστιχα πισω και τουμπαλιν
-
Τότε είναι που σκέφτεσαι, πως ίσως να έχουν δίκιο αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα της τετρακίνησης!
Προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε! Όλοι defender για να βγαίνουμε από τα parking!
-
να σου πω, πραγματι στο τιγκ η προσφυση χανεται ευκολα στο ξεκινημα και μολις πιασει το λαστιχο στο 130αρι πνιγεται. στο παρκιν μου βγαινω με φορα γιατι αν σε παισει ο λοξυγγας δεν προκειται να ξαναδεις στα ματισ την κουγκαρ του 3ου απεναντι. αλλα βγαινουν ευκολα και ενα πολο και ενα γιαρις που ειναι μεσα. και ενα κλιο και ενα πασατ και το κορσα. και βασικα το βιτ εβγαινε αερας ποτες δεν μου ετυχε σπινιαρισμα μαζι του ακομη και με κλειστο εσπ. εχω ενα κολλημα με τις τεραστιες ζαντες και υποθετω οτι αυτες φταινε.
-
Bαλε τα μπροστα λαστιχα πισω και τουμπαλιν
δεν μπορω να πιστεψω οτι φταινε τα λαστιχα. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι το γκαζι του αμαξιου ηταν φοβερα 'πλαδαρο' οταν το ειχα αγορασει και μετα απο ενα update το εκαναν πιο αμεσο. Το ειχα αναφερει και εδω μεσα αυτο.
Το σκεφτηκα και αυτο με την τετρακινηση, αλλα ρε σεις, αστειο να θες τετρακινηση για να φυγεις απο υπογειο παρκινγκ. Γελανε και τα μπετα
Σκεφτηκα μηπως εφταιγε το αυτοματο ηλεκτρικο χειροφρενο. Το απενεργοποιησα και προσπαθησα να αφησω το αμαξι να ξεκινησει μονο του, δηλαδη αφησα φρενο και του εδωσα χρονο να ανεβασει στροφες μονο του στην προσπαθεια να ξεκινησει και μετα εδωσα απαλα-απαλα γκαζι. @@ παλι σπιναρε
-
Μάλλον θέμα.. φυσικής είναι. Ψηλό βαρύ αμάξωμα που υπό κλίση αλλάζει το κέντρο βάρους με αποτέλεσμα να ελαφρώνει τόσο πολύ το 'μπροστινό' και να μην έχει επαρκή ελκτική πρόσφυση. Γι'αυτό και τα υπόλοιπα που αναφέρετε περνάνε πιο άνετα σε σχέση με το Tiguan.
-
εχω δει Χ3 και cayenne εκει, αλλα υποθετω οτι ειναι τετρακινητα. Αυτο που λεει ο μαστορας πιστευω οτι ισχυει, αλλα εχω μια υποψια οτι το dsg δεν βοηθαει στην συγκεκριμενη περιπτωση
-
dettol πιστεύω με manual και μηχανικό χειρόφρενο έχεις καλύτερες πιθανότητες να τα καταφέρεις είναι η αλήθεια..
Άλλες λύσεις χμμμ... ανεβαίνεις με όπισθεν , το κάνεις πισωκίνητο ή τετρακίνητο ή βάζεις εργάτη ή τον συνοδηγό(αν έχεις) να καβαλήσει το καπό
Κάτσε να προσπαθήσω άλλη μία πιό σοβαρα.. χμμ λαστιχένιες ράγες η κάτι οδοντωτό στην ανηφόρα του πάρκινγκ θα μπορούσαν να βοηθήσουν..
-
Lol
Την βρηκα τη λυση μου εγω οπως ειπα στο πρωτο σχετικο ποστ. Οπισθεν λιγο, ωστε να φτασω σε σημειο που βλεπω την ανηφορα ευθεια και μετα βουρ και φυγαμε. Απλα ειναι αστειο το ολο σκηνικο. Ενω εγω εκανα τις μανουβρες μου υπολογιζοντας τον συντελεστη τριβης και το που πεφτει το βαρος, μπηκε μια κοπελιτσα σε ενα s-cross παρκαρισμενο πιο περα, εβαλε μπρος, πατησε γκαζι και εφυγε
γελαγανε και τα μπετα λεμε
-
Με την εισοδο στο γκαραζ μου ενος ακομη οχηματος το νταστερ μου τοποθετηθηκε στην βαση της ραμπας. Ενα δευτερολεπτο αργη αποκριση στο γκαζωμα και ζοριζεται να ανεβη ή με περισσοτερη πιεση σπινιαρει.Βαζοντας χειροφρενο και δινοντας γκαζι τοσο οσο, ανεβαινω διχως προβλημα. Χρειαστηκε ελαχιστες προσπαθειες να το συνηθησω αλλα ουτε 4κινηση χρειαζεται ή κατι αλλο. Το αλλο το αυτοματο στην αντιστοιχη θεση βεβαια ενα σπινιαρισμα το εκανε κι ετσι το εχω βαλει πιο πισω. Ετσι εχει εναν αερα 4 μετρα πριν ανέβη την ραμπα. Τελος για την προσφυση σημασια εχει και η ποιοτητα του δαπεδου. Εκει σε μικροτερες τριβες τα ελαφρυτερα οχηματα δειχνουν καλυτερη συμπεριφορα. Πχ το σειτσεντο μου ανεβαινει ακομη και με χιονι πολυ πιο ευκολα τη ραμπα.
-
Μάλλον στο σειτσεντο τα λεπτά λάστιχα έχουν μικρότερη επιφάνεια και ετσι εντονότερη τριβη λόγω βάρους (έστω και αυτό το μικρό του φιατ) στο κέντρο του ελαστικου τους. Όσο πιο φαρδιά τα ελαστικα τόσο πιο δύσκολο.
-
Αυτο ακριβως. Δε νομιζω να ευθυνεται η 4κινηση το χιλ ασιστ , το αντι σπιν ή το αυτοματο κιβωτιο του Σέι για την εξαιρετικη αυτη συμπρριφορα, οπως και τα 540 αλογα διχως το 0.
VW Tiguan 2016