Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 225
    • 226
    • 195 / 226
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4505
    94386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fenderiarhs last edited by

      Ξαναειπα ο 130 με 20 κιλα ροπης ειναι λαθος μοτερ για το αμαξι 1600 κιλων. Εκανες κακη επιλογη. Μην ξεχνας οτι τα 25 κιλα ροπης του 150αρη σε σχεση με τον δικο σου ειναι 25% περισσοτερη ροπη, διολου ευκαταφρονητο. Στη θεση σου αν ειχα κανει το λαθος  του 130 ηδη θα κοιταζα για προγραμμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin @fenderiarhs last edited by

        Ξαναειπα ο 130 με 20 κιλα ροπης ειναι λαθος μοτερ για το αμαξι 1600 κιλων. Εκανες κακη επιλογη. Μην ξεχνας οτι τα 25 κιλα ροπης του 150αρη σε σχεση με τον δικο σου ειναι 25% περισσοτερη ροπη, διολου ευκαταφρονητο. Στη θεση σου αν ειχα κανει το λαθος  του 130 ηδη θα κοιταζα για προγραμμα.

        Λες ο Γάτος να έκανε τέτοιο λάθος;!

        3008 PHEV περιμένει, δανεικό είναι το Τιχουάν, έτσι για να δει την διαφορά μετά και να χαρεί για την επιλογή του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • gatoz
          gatoz last edited by

          δεν ειναι δικο μου, δεν θα αγοραζα ποτες κατι τετοιο, μεχρι να ερθει το φεβ μου το εχω απο το ληζινγκ ενοικιασμενο καποιους μηνες τωρα. ουτε και το 150 βεβαια θα αγοραζα, και μονο απο το βαρος εξακολουθω να το θεωρω αργο. τις 19αρες ειδικα, οκ, ειναι γτπ. το διλιτρο ομως το εψηνα.

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fenderiarhs last edited by

            Ο διλιτρος 245hp ειναι το ιδανικο μοτερ για αυτο το αμαξι. Ενδεικτικα το 0-100 (που οκ δε λεει ολη την αληθεια αλλα μια ιδέα μπορεις να σχηματισεις) το κανει σε 6.1sec, κατηγοριας gti

            Διαφορετικα κ ο 200αρης diesel για οσους δεν φοβουνται το diesel ειναι εξαιρετικος αν κ πιο αργος.

            Να πω εδω οτι ο 150αρης πολλες φορες σπιναρει ακομα και τις θηριωδεις 19αρες με 255 λαστιχα, χωρις επ ουδενι βεβαια με αυτο να θελω να πω οτι το αμαξι ειναι γρηγορο, απλα εχει ικανα αποθεματα για να κινει το αμαξι αξιοπρεπως. Τωρα οποιος πηρε SUV διαστασεων tiguan για να κινειται μεσα στην πολη, η να κινειται σε μαγικο χαλι,  και να βλεπει 6 κ 7 λιτρα στα /100 μαλλον εκανε λαθος επιλογη. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι για ανοιχτους δρομους/ταξιδι κ εαν εχεις 4motion για ηπια ανωμαλους δρομους κ χιονι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              sabas_thess @fenderiarhs last edited by

              σημειωτεον, τα νουμερα επιταχυνσεων κλπ του 2.0 tdi 150ps, ειναι ιδια κ σε καποιες περιπτωσεις χειροτερα του 1.5tsi 150ps.Εκει που διαφερει προς το καλυτερο ειναι στην ελξη.

              Δεν νομίζω να νοιάζουν τόσο πολύ τα νούμερα των επιταχύνσεων σε ένα τέτοια όχημα όσο η πρακτική διαφορά των +110Nm ροπής (360 vs 250). Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν. Θεωρώ πως έναν τέτοιον diesel παύει να είναι θέμα το καθαρό βάρος του οχήματος.

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol last edited by

                Η καταναλωση που δειξατε θεωρω οτι ειναι φυσιολογικη για τον μεσο ορο ταχυτητας που ειδαμε. Καπου τα ιδια εχω και εγω με το dsg 150 και με αντιστοιχη μεση ωριαια ταχυτητα.

                Θελω να ερθω λιγο στο θεμα του σπινιαρισματος που αναφερθηκε. Αλλαξα γκαραζ στη δουλεια προσφατα και το παω σε ενα υπογειο με (σχετικα) μεγαλη κλιση. Κατεβηκα μια χαρα, αλλα οταν ηρθε η ωρα να φυγω, εγινα ΡΟΜΠΑ. Σπιναρα ο,τι και να εκανα.Ειναι σημειο που δεν μπορουσα να παρω 'φορα' διοτι ανεβαινεις λιγο και κατευθειαν στριβεις περιπου 50 μοιρες. Νεος εγω στον χωρο, φοβομουν. Δοκιμασα να το βαλω στο ημιαυτοματο και να εχω μεσα 1η ταχυτητα. Τα  ιδια. Δοκιμασα να χαμηλωσω την πιεση τωνελαστικων (το ειχα στο 38psi, το πηγα στο 35), τα ιδια.

                Τελικα, εκει που κατεληξα ειναι οτι χρησιμοποιω την οπισθεν. Η ραμπα εχει σχημα U. Ανεβαινω με την οποσθεν σε ενα σημειο που ειναι ευθεια η εξοδος και απο εκει παιρνω φορα, ωστε να φυγω πηγαινοντας προς τα εμπρος.

                Πιστεψτε με, εχω πολυ απαλο ποδι, δεν εκανα αποτομες κινησεις και το πηγα οσο μαλακα γινεται. Τα λαστιχα εχουν 20.000χλμ και το αμαξι ειναι 2.5 ετων

                Αν επαιρνα φορα απο το κατω σημειο (στο οποιο ειμαι σταθμευμενος) και ενω ανεβαινα ταυτοχρονα εστριβα, θα εβγαινε η ανηφορα, αλλα το φοβαμαι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  que2 last edited by

                  Τότε είναι που σκέφτεσαι, πως ίσως να έχουν δίκιο αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα της τετρακίνησης!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fenderiarhs last edited by

                    Bαλε τα μπροστα λαστιχα πισω και τουμπαλιν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      taxidiaris @que2 last edited by

                      Τότε είναι που σκέφτεσαι, πως ίσως να έχουν δίκιο αυτοί που πίνουν νερό στο όνομα της τετρακίνησης!

                      Προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε! Όλοι defender για να βγαίνουμε από τα parking!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • gatoz
                        gatoz last edited by

                        να σου πω, πραγματι στο τιγκ η προσφυση χανεται ευκολα στο ξεκινημα και μολις πιασει το λαστιχο στο 130αρι πνιγεται. στο παρκιν μου βγαινω με φορα γιατι αν σε παισει ο λοξυγγας δεν προκειται να ξαναδεις στα ματισ την κουγκαρ του 3ου απεναντι. αλλα βγαινουν ευκολα και ενα πολο και ενα γιαρις που ειναι μεσα. και ενα κλιο και ενα πασατ και το κορσα. και βασικα το βιτ εβγαινε αερας ποτες δεν μου ετυχε σπινιαρισμα μαζι του ακομη και με κλειστο εσπ. εχω ενα κολλημα με τις τεραστιες ζαντες και υποθετω οτι αυτες φταινε.

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dettol @fenderiarhs last edited by

                          Bαλε τα μπροστα λαστιχα πισω και τουμπαλιν

                          δεν μπορω να πιστεψω οτι φταινε τα λαστιχα. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι το γκαζι του αμαξιου ηταν φοβερα 'πλαδαρο' οταν το ειχα αγορασει και μετα απο ενα update το εκαναν πιο αμεσο. Το ειχα αναφερει και εδω μεσα αυτο.

                          Το σκεφτηκα και αυτο με την τετρακινηση, αλλα ρε σεις, αστειο να θες τετρακινηση για να φυγεις απο υπογειο παρκινγκ. Γελανε και τα μπετα 🙂

                          Σκεφτηκα μηπως εφταιγε το αυτοματο ηλεκτρικο χειροφρενο. Το απενεργοποιησα και προσπαθησα να αφησω το αμαξι να ξεκινησει μονο του, δηλαδη αφησα φρενο και του εδωσα χρονο να ανεβασει στροφες μονο του στην προσπαθεια να ξεκινησει και μετα εδωσα απαλα-απαλα γκαζι. @@ παλι σπιναρε 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mastoras78
                            mastoras78 last edited by

                            Μάλλον θέμα.. φυσικής είναι. Ψηλό βαρύ αμάξωμα που υπό κλίση αλλάζει το κέντρο βάρους με αποτέλεσμα να ελαφρώνει τόσο πολύ το 'μπροστινό' και να μην έχει επαρκή ελκτική πρόσφυση. Γι'αυτό και τα υπόλοιπα που αναφέρετε περνάνε πιο άνετα σε σχέση με το Tiguan.

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dettol last edited by

                              εχω δει Χ3 και cayenne εκει, αλλα υποθετω οτι ειναι τετρακινητα. Αυτο που λεει ο μαστορας πιστευω οτι ισχυει, αλλα εχω μια υποψια οτι το dsg δεν βοηθαει στην συγκεκριμενη περιπτωση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • mastoras78
                                mastoras78 last edited by

                                dettol πιστεύω με manual και μηχανικό χειρόφρενο έχεις καλύτερες πιθανότητες να τα καταφέρεις είναι η αλήθεια..

                                Άλλες λύσεις χμμμ... ανεβαίνεις με όπισθεν , το κάνεις πισωκίνητο ή τετρακίνητο ή βάζεις εργάτη ή τον συνοδηγό(αν έχεις) να καβαλήσει το καπό 

                                Κάτσε να προσπαθήσω άλλη μία πιό σοβαρα.. χμμ λαστιχένιες ράγες η κάτι οδοντωτό στην ανηφόρα του πάρκινγκ θα μπορούσαν να βοηθήσουν..

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol last edited by

                                  Lol

                                  Την βρηκα τη λυση μου εγω οπως ειπα στο πρωτο σχετικο ποστ. Οπισθεν λιγο, ωστε να φτασω σε σημειο που βλεπω την ανηφορα ευθεια και μετα βουρ και φυγαμε. Απλα ειναι αστειο το ολο σκηνικο. Ενω εγω εκανα τις μανουβρες μου υπολογιζοντας τον συντελεστη τριβης και το που πεφτει το βαρος, μπηκε μια κοπελιτσα σε ενα s-cross παρκαρισμενο πιο περα, εβαλε μπρος, πατησε γκαζι και εφυγε 😄

                                  γελαγανε και τα μπετα λεμε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Με την εισοδο στο γκαραζ μου ενος ακομη οχηματος το νταστερ μου τοποθετηθηκε στην βαση της ραμπας. Ενα δευτερολεπτο αργη αποκριση στο γκαζωμα και ζοριζεται να ανεβη ή με περισσοτερη πιεση σπινιαρει.Βαζοντας χειροφρενο και δινοντας γκαζι τοσο οσο, ανεβαινω διχως προβλημα. Χρειαστηκε ελαχιστες προσπαθειες να το συνηθησω αλλα ουτε 4κινηση χρειαζεται ή κατι αλλο. Το αλλο το αυτοματο στην αντιστοιχη θεση βεβαια ενα σπινιαρισμα το εκανε κι ετσι το εχω βαλει πιο πισω. Ετσι εχει εναν αερα 4 μετρα πριν ανέβη την ραμπα. Τελος για την προσφυση σημασια εχει και η ποιοτητα του δαπεδου. Εκει σε μικροτερες τριβες τα ελαφρυτερα οχηματα δειχνουν καλυτερη συμπεριφορα. Πχ το σειτσεντο μου ανεβαινει ακομη και με χιονι πολυ πιο ευκολα τη ραμπα.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Μάλλον στο σειτσεντο τα λεπτά λάστιχα έχουν μικρότερη επιφάνεια και ετσι εντονότερη τριβη λόγω βάρους (έστω και αυτό το μικρό του φιατ) στο κέντρο του ελαστικου τους. Όσο πιο φαρδιά τα ελαστικα τόσο πιο δύσκολο.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Αυτο ακριβως. Δε νομιζω να ευθυνεται η 4κινηση το χιλ ασιστ , το αντι σπιν ή το αυτοματο κιβωτιο του Σέι για την εξαιρετικη αυτη συμπρριφορα, οπως και τα 540 αλογα διχως το 0. 🙂

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kirilas last edited by

                                          Μόνο εγώ έπαθα πλάκα με την απαράδεκτα υψηλή τιμή του νέου tiguan?? Δηλαδή θέλει κάποιος 35.000 ευρώ για να πάρει την 2η έκδοση σε βενζινη? Να δω ποιος θα το πάρει όταν με 25000 ευρώ παίρνεις το hyundai tucson με full έκδοση και καλύτερη αξιοπιστία. πλησιάζει η ώρα που θα πάρει κεφάλι η stellantis  στις πωλήσεις μου φαίνεται...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Βεβαια δεν ειναι του γαλλικου ομιλου. Στα γκουντις τσιζμπεργκερ, στο Λοντον φις εντ τσιπς. Ενα ολοκληρωμενο τιγκ παντα θα αξιζει τα λεφτα που ζητα. Οι γερμανοι εχουν ενα τροπο να σου επιστρεφουν σε αισθηση τα λεφτα που τους δινεις. Μη κοιτας Ελλαδα ή Ουγγαρια που βγηκε πρωτο σε πωλησεις ακομη και το σαντερο. Το τιγκ μοσχοπουλα στις μεγαλες αγορες. Το στοιχημα δεν ειναι να γινει το αποκτημα του μεσου Βαλκανιωτη.

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 195 / 226
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr