Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUV στις 30.000 με αεραγωγούς Πίσω
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUV στις 30.000 με αεραγωγούς Πίσω
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    43
    520
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Μία τρύπα στο πάτωμα είναι, σταθερές από κάτω στο σασί είναι και έχουν κλίση προς τα πίσω. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο τεχνολογικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • yem
        yem last edited by

        Σε ένα ταξίδι ή σε μια μεγάλη βόλτα δεν έχει μεγάλη διαφορά αν είναι από κάτω ή αν υπάρχουν στο υποβραχιόνιο αεραγωγοί γιατί ο όγκος είναι μικρός και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα φτιάξει θερμοκρασία αλλά όταν θες να φτιάξεις γρήγορα θερμοκρασία για τους πίσω τότε οι πίσω αεραγωγοί του υποβραχιόνιου κάνουν γρήγορα και σωστά την δουλειά!

        Επίσης δεν σε φέρνει σε άβολη θέση και εξηγούμε : εγώ δεν την παλεύω με το a/c, με το ζεστό αέρα με πιάνει υπνηλία και νιώθω άβολα και με τον κρύο έχω πονοκέφαλο και στεγνώνει το στόμα μου! Οπότε με το παλιό αμάξι που δεν είχε πίσω αεραγωγούς και έπρεπε να βάζω τους δικούς μου να χτυπάνε ψιλά για να πιάνουν τα παιδιά πίσω υπέφερα, τώρα απλά κλείνω τους δικούς μου και όλοι οι άλλοι fujitsu! Επίσης έχω πολύ ζεστά πόδια, ιδρώνω και ξυπόλητος, σαν πίσω επιβάτης στον ζεστό αέρα που βγαίνει από κάτω τα πόδια μου λασπώνουν στο λεπτό...

        .... Αφήστε πολλά τα ψυχολογικά! Τον καταλαβαίνω τον φίλο απόλυτα!

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • P
          panormus772 last edited by

          Σκέφτηκα να προτείνω στο νηματοθέτη το Ateca που νομίζω έχει πίσω αεραγωγούς,καλές διαστάσεις 4.35-4,36μ.,καλούς χώρους,καλή οδηγ.συμπεριφορά και καλές τιμές απ'όσο θυμάμαι.

          Όμως δεν το βλέπω στον τιμοκατάλογο της Seat. Γιατί; Σταμάτησε να το φέρνει ή αναμένεται αλλαγή του μοντέλου;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • mastoras78
            mastoras78 last edited by

            Δεν ξέρω την τιμή αυτού του Suv αλλά σε αεραγωγούς δεν έχει αντίπαλο..

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @panormus772 last edited by

              Σκέφτηκα να προτείνω στο νηματοθέτη το Ateca που νομίζω έχει πίσω αεραγωγούς,καλές διαστάσεις 4.35-4,36μ.,καλούς χώρους,καλή οδηγ.συμπεριφορά και καλές τιμές απ'όσο θυμάμαι.

              Όμως δεν το βλέπω στον τιμοκατάλογο της Seat. Γιατί; Σταμάτησε να το φέρνει ή αναμένεται αλλαγή του μοντέλου;

              Απλά έγινε facelift και αναμένεται το facelift και στην Ελλάδα με νέες τιμές. Έρχεται άμεσα από όσο ξέρω.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                intrepidous last edited by

                Ενδιαφέρουσα πρόταση για το Ateca . Θα το κοιτάξω . Περιμένω όταν βρω χρόνο να κοιτάξω και αλλά χωρίς αεραγωγούς για να έχω δική μου άποψη .

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • piliourits
                  piliourits @gatoz last edited by

                  οκ, δεν θα προτεινω βιταρα χιμπριντ αυτοματο με οροφες και τα παντα - ολα απο εξοπλισμο και τετρακινητο. δεν εχει αεραγωγους στη μεση πισω ΑΝ και εχει το καλυτερο aircondition που ειχα ποτες και ψυχει σε δευτερολεπτα ενω και βγαζει ζεστη στο χιλιομετρο σε χιονια, συμπεριλαμβανομενων και ολων των πριμιουμ. καπου τοτες, το 2016, ειχε βγει απο τους σκανδιναυους το κορυφαιο σε αποδοση κλιματισμου, ναι εχουν και τετοια τεστ. εχει το αχρηστο και aisin ασπαστο και δεν χαλαει και ποτες, δεν βοηθαει τη σχεση με τον μαστρο-βαγγο.

                  Ψιλο-off topic ON

                  Γάτε να ξέρεις, μπορεί να μην το πήρα εγώ, αλλά σήμερα κανόνισα με φιλαράκι Κροάτη μετά από μακροχρόνια έρευνα αγοράς στην οποία έβαλα το χεράκι μου, και παράγγειλε (στη Κροατία) ετομοπαράδοτο γκρι-ασημί (ήθελε άσπρο ή κόκκινο) GL+ mild hybrid Αυτόματο 4x4 γύρω στα 22500 και κάτι ψιλά, με δώρα τη ρεζέρβα και το ρολόι και κάτι ακόμη που του τό χει λέει έκπληξη ο πωλητής, τέλος του μήνα επαναπατρίζεται κι αυτός, του το κρατάνε στο υπόγειο θα πάει κατ'ευθείαν από αεροδρόμιο να το παραλάβει και να γυρίσει με αυτό σπίτι... για να δεις ότι έχουμε Διαβαλκανική πέραση οι βλαμμένοι του φόρουμ (και στη Κροατία έχουν ίδια και ελάχιστα ακριβότερη τιμή ντίζελ και βενζίνη)... κριτήριο πως έχουν μια παραπαίουσα επιχείρηση και δεύτερο σπίτι στη Ρουμανία και θα κάνουν και ταξίδια προς τα κει.

                  Ψιλό-off topic OFF

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Σωστός ο Φάνης.

                    Intrepidus, εδώ βιντεάκια με το Facelift (το μήκος έχει αυξηθεί μόλις 2εκ., 4.38μ.):

                    Youtube Video

                    Youtube Video

                    https://www.youtube.com/watch?v=DLWvtzgzpRw (ο τύπος έχει ύψος 1.90μ.)

                    Και φυσικά, πίσω αεραγωγοί και usb.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kyr80 last edited by

                      Ο φίλος έχει απόλυτο δίκιο για τους αεραγωγούς. Υπάρχει τεράστια διαφορά στην ομοιομορφία της ψύξης στην καμπίνα. Και αυτό μπορείται να το καταλάβετε, αν καθίσετε πίσω. Γιατί κατά βάση εδώ γράφουμε οδηγοί.

                      Επιπλέον ο κρύος αέρας κάθεται χαμηλά. Οπότε οι αεραγωγοί κάτω από τα μπροστά καθίσματα , αργούν να φέρουν σε ισσοροπία τη θερμοκρασία και ότι και να γίνει υπάρχει μια μικρή έστω διαφορά. 1-2 βαθμοί το καλοκαίρι είναι μεγάλη διαφορά για την αίσθηση των επιβατών.

                      Τώρα αν αυτό είναι το πρώτο κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου.... Προσωπικά αν ήμουν ανάμεσα σε 2-3 αυτοκίνητα, θα επέλεγα προφανώς αυτό με τους αεραγωγούς πίσω. Αλλά μέχρι εκεί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        intrepidous last edited by

                        Φαίνεται πολύ ωραίο το Ateca . Θα πρέπει να το δω από κοντά όταν έρθει . Ερώτηση . Η Seat παίζει τιμολογιακα σαν Vw και Skoda με τα εχτρα η τα πακέτα είναι φορτωμένα με αρκετά εχτρα ?

                        Επιπλέον τι άποψη έχετε για το Kadjar ? Είδα παίζει σε χαμηλές τιμές αλλά δεν έχω μπει μέσα .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Είναι κρίμα να αποκλείει κάποιος αυτοκίνητα που μπορεί να του αρέσουν γιατί δεν έχουν αεραγωγούς στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Όχι γιατί δεν μπορεί κάποιος οικογενειάρχης να το έχει ως βασικό κριτήριο (γούστο του και καπέλο του, τελικά), αλλά γιατί η θέρμανση/ψύξη που επιθυμεί επιτυγχάνεται χωρίς πρόβλημα και με τους αεραγωγούς που έχουν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, καθώς και με την κατεύθυνση των αεραγωγών του ταμπλό κατά τέτοιο τρόπο ώστε να 'φυσάνε' ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα.

                          Για να μην παρεξηγηθώ, προφανώς και είναι ωραίο να υπάρχουν πίσω αεραγωγοί και σίγουρα προσφέρουν ένα επιπλέον επίπεδο άνεσης, αλλά δεν υπάρχει λόγος να φοβάται κάποιος ότι δεν επαρκεί ο κλιματισμός χωρίς τους πίσω αεραγωγούς. Έχω κάνει άπειρα ταξίδια με επιβάτες στο πίσω κάθισμα σε αυτοκίνητα χωρίς πίσω αεραγωγούς και ποτέ δεν είχα κανένα παράπονο. Ειδικά για το καλοκαίρι συνιστώ βέβαια την τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, οι οποίες είναι βέβαιο ότι προσφέρουν τη μέγιστη θερμική άνεση (περισσότερο και από τους πίσω αεραγωγούς).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • dimitriscsd
                            dimitriscsd last edited by

                            Το κόλπο με την γρήγορη ψύξη είναι αέρας στην ανανέωση, και αεραγωγοί ψηλά για να πηγαίνει ο κρύος αέρας πάνω και να πιέζει τον ζεστό προς τα κάτω.

                            Για θέρμανση είναι το αντίθετο. Αεραγωγοί χαμηλά. Μόλις φτάσει η καμπίνα στην επιθυμητή θερμοκρασία δεν υπάρχει πρόβλημα. Διατηρείται εύκολα. Τα περισσότερα μάλιστα σύγχρονα συστήματα, αυτό το πετυχαίνουν μόνα τους στο Auto. Βγάζουν δηλαδή είτε αέρα από το ταμπλό (στο τζάμι) προς τα πάνω, ή χαμηλά στα πόδια.

                            Το μόνο ουσιαστικό που κερδίζεις με τους πίσω αεραγωγούς είναι να σε χτυπούν στο πρόσωπο κατευθείαν αν αυτό θέλεις. Και πάλι όμως με αυτούς στην κεντρική κονσόλα αυτό δεν γίνεται εύκολα αφού συνήθως χτυπούν στα γόνατα (είναι και ιδιαίτερα άβολο). Το καλύτερο είναι στα μεγάλα SUV που τους πίσω αεραγωγούς τουςέχουν είτε στην κολώνα Β είτε στην οροφή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                              Το κόλπο με την γρήγορη ψύξη είναι αέρας στην ανανέωση, και αεραγωγοί ψηλά για να πηγαίνει ο κρύος αέρας πάνω και να πιέζει τον ζεστό προς τα κάτω.

                              Μάλλον εννοείς ανακύκλωση, που είναι το σωστό για γρήγορη ψύξη. Στα υπόλοιπα συμφωνώ αν και το χειμώνα για ζέστη δεν χρειάζονται οι αεραγωγοί να κοιτάνε κάτω, απλά επιλέγεις να βγαίνει ο ζεστός αέρας στα πόδια και μετά ανεβαίνει επάνω.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • dimitriscsd
                                dimitriscsd last edited by

                                Ναι ανακύκλωση συγγνώμη. Αυτό εννοούσα. Ευχαριστώ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Δημήτρη, στο κόλπο για τη γρήγορη ψύξη ξέχασες να προσθέσεις ότι ξεκινάμε με όλα τα παράθυρα ανοιχτά και την ψύξη στο μέγιστο (με εξωτερικό αέρα και όχι ανακύκλωση), ώστε να διώξουμε τον πολύ ζεστό αέρα που υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο, όταν είναι παρκαρισμένο στον ήλιο. Μόλις το πετύχουμε αυτό, τότε κλείνουμε τα παράθυρα και γυρνάμε στην ανακύκλωση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • gatoz
                                    gatoz @harisma23 last edited by

                                    Δημήτρη, στο κόλπο για τη γρήγορη ψύξη ξέχασες να προσθέσεις ότι ξεκινάμε με όλα τα παράθυρα ανοιχτά και την ψύξη στο μέγιστο (με εξωτερικό αέρα και όχι ανακύκλωση), ώστε να διώξουμε τον πολύ ζεστό αέρα που υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο, όταν είναι παρκαρισμένο στον ήλιο. Μόλις το πετύχουμε αυτό, τότε κλείνουμε τα παράθυρα και γυρνάμε στην ανακύκλωση.

                                    χαρη δεν εχω πλεον το βιτ το τουρμπατο αλλα μου εχουν μεινει 3 μαζουτια. θα σε βαλω μεσα κατακαλοκαιρο με το αμαξι στον ηλιο ωρες και θα σου πεσουν τα δοντια απο το κρυο σε 5 μαξ λεπτα χωρις απολυτως κανενα τρικ. με κρυο αερα σε ελαχιστα ηδη δευτερολεπτα να γεμιζει τη καμπινα. για καποιο μυστηριο λογο τα σουζια εχουν ασυληπτα δυνατο ερκοντισιονι. ειδικα αμα συγκρινω με χοντα και πουγκ. και τη λαντσια την 1.8 την φοβερη και τρομερη που ειχα. το κολπακι σου ειναι προφανες αλλα σε μερικα ειναι τοσο δυνατος ο κομπρεσορας που το κανει περτο. φαν χανς.

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Το κολπάκι αυτό για να έρθει το αυτοκίνητο στην επιθυμητή θερμοκρασία πιο σύντομα ΠΟΤΕ δεν είναι περιττό. Σε άλλα αυτοκίνητα θα κάνει τα 5 λεπτα 3 και σε άλλα τα 8 λεπτά 5.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Και στο μικρο αδελφάκι του οντως παγώνεις. Πότε δεν το βάζω στο τέρμα κρύο γύρω στο 21 ειδάλλως πραγματικά γίνεσαι παγκάκι. Και έχει και οικολογικό φρεον... Japan ρε!

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Στο QQ πάντως που πήραμε εμείς το 2015, δεν έχει αεραγωγούς πίσω. Και εννοώ ΟΥΤΕ κάτω από τα καθίσματα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            intrepidous last edited by

                                            Έχει κανείς άποψη από C4 και Xceed . Διαφορές τους . Δυνάμεις / Μειονεκτήματα . Σίγουρα προσωπικές απόψεις αλλά να έχει δει / δοκιμάσει και τα δύο .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr