-
Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ! Δυστυχώς δε χωράω στο Captur. Το λες και κατόρθωμα σε αμάξωμα τέτοιων διαστάσεων.
-
iceman7 wrote:
(με κινδυνο να φορτωθείς περιβαλλοντικά τέλη και απαγορεύσεις κινησης στις πόλης στην πορεία).
ένας επιπλέον παράγοντας που λειτουργεί 100% υπέρ της ηλεκτροκίνησης, καθώς θα έχουν (αν έχουν) χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, ενω στα παλιά οχήματα η κατάσταση θα γίνεται χειρότερη συνέχεια. + οτι οι εταιρίες θα πιέσουν κυβερνήσεις να περάσουν αυστηροτερους νόμους για να αυξήσουν τις πωλήσεις στα ηλεκτρικά. Εν τέλει έρχεται απλά στα λόγια μου, ηλεκτρικούρα κ ξερό ψωμί.
Με έκανες και γέλασα οι εταιρίες πιέζουν για το αντίθετο να μην περάσουν δηλαδή αυστηροί νόμοι περί ρύπων γιατί δεν μπορούν να φτιάξουν ηλεκτρικά , διάβασε καλλίτερα τις ειδήσεις και μην βγάζεις από το μυαλό σου 'ειδήσεις επιβεβαίωσης '...
Αλήθεια αυτό το ID3 πότε θα βγει επιτέλους που είναι δυο χρόνια σχεδόν το 'κοσκινίζουν' , εντωμεταξύ σε ενα λαϊκό δρόμο της Θεσσαλονίκης που δεν υπάρχουν ούτε πυλωτές έχω βαρεθεί να βλέπω Yaris hybrid τα καινούργια , αυτα τα ακριβά , τι έγινε αυτοί δεν έχουν πρόβλημα λογισμικού και έλλειψη τσιπ και εν μέσω πανδημίας ...
-
Με έκανες και γέλασα οι εταιρίες πιέζουν για το αντίθετο να μην περάσουν δηλαδή αυστηροί νόμοι περί ρύπων γιατί δεν μπορούν να φτιάξουν ηλεκτρικά , διάβασε καλλίτερα τις ειδήσεις και μην βγάζεις από το μυαλό σου 'ειδήσεις επιβεβαίωσης '...
Εξαρτάται για το ποιες εταιρίες μιλάς, η Tesla δηλαδή δεν θέλει? κάθε εταιρία έχει διαφορετικά συμφέροντα. Οταν η vw θα κάνει μεγάλες επενδύσεις στα ηλεκτρικά, δεν θα πιέσει είτε στο άμεσο είτε στο έμμεσο μέλλον προς τα ηλεκτρικά?
Το id.3 κυκλοφορεί κανονικά εδώ κ μήνες, τα προβλήματα που υπα΄ρχουν στο λογισμικό θα λυθούν αργά η γρήγορα, αν δεν έχουν λυθεί ήδη...κ πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι
-
έχω βαρεθεί να βλέπω Yaris hybrid τα καινούργια , αυτα τα ακριβά , τι έγινε αυτοί δεν έχουν πρόβλημα λογισμικού και έλλειψη τσιπ και εν μέσω πανδημίας ...
Όχι, οι Ιάπωνες ξέρουν καλύτερα! Το πρόβλημα τους (με το Γιάρις) είναι ότι δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες...απίστευτη ζήτηση (και δικαίως, είναι εξαιρετικό!).
-
MONMAN2 wrote:
έχω βαρεθεί να βλέπω Yaris hybrid τα καινούργια , αυτα τα ακριβά , τι έγινε αυτοί δεν έχουν πρόβλημα λογισμικού και έλλειψη τσιπ και εν μέσω πανδημίας ...
Όχι, οι Ιάπωνες ξέρουν καλύτερα! Το πρόβλημα τους (με το Γιάρις) είναι ότι δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες...απίστευτη ζήτηση (και δικαίως, είναι εξαιρετικό!).
Ειναι χαμηλότερο, είναι μικρότερο, με χειρότερους χώρους και προφανώς δεν κανει για οικογένεια (ως 2ο εννοείται ή και πρώτο σε ειδικές περιπτωσεις).
Οπότε απορω με οσους παραγγέλνουν το yaris και δεν περιμένουν το yaris cross που κατι λογικά θα κανει και το περιμένω και εγώ ...
-
Ειναι χαμηλότερο, είναι μικρότερο, με χειρότερους χώρους και προφανώς δεν κανει για οικογένεια (ως 2ο εννοείται ή και πρώτο σε ειδικές περιπτωσεις).
Οπότε απορω με οσους παραγγέλνουν το yaris και δεν περιμένουν το yaris cross που κατι λογικά θα κανει και το περιμένω και εγώ ...
Μα είναι αυτοκίνητο πόλης, οπότε οποιος το παίρνει το αγοράζει για τέτοιο...τι να το κάνει το Yris Cross? Εγώ για παράδειγμα που κοιτάω διάφορα, δεν κοιτάω καν το Cross για τους εξής λόγους:
- Είναι άσχημο
- Έχει ίδιο μεταξόνιο με το απλό Yaris οπότε δεν έχει τρελλούς χώρους.
- Στα λεφτά που θα έρθει θα είναι πιο ακριβό από την Corolla (με χειρότερους χώρους λογικά), και θα συνεχίσει να έχει ημιάκαμπτο με χειρότερη οδική συμπεριφορά και άνεση / ποιότητα κύλισης.
- Οσα review εχω δει, μιλάνε για 'ατσούμπαλη' οδική συμπεριφορά.
Οπότε έχει νόημα (για εμένα, σίγουρα θα ξεπουλήσει και αυτό!) για όσους προτιμούν το SUV στύλ, έναντι ενός καλύτερου αυτοκινήτου σε Hatchback.
-
αντε να ερθουν τα cross (yaris corolla) για να πέσουν οι τιμές των χαμηλών...
-
iceman7 wrote:
Ειναι χαμηλότερο, είναι μικρότερο, με χειρότερους χώρους και προφανώς δεν κανει για οικογένεια (ως 2ο εννοείται ή και πρώτο σε ειδικές περιπτωσεις).
Οπότε απορω με οσους παραγγέλνουν το yaris και δεν περιμένουν το yaris cross που κατι λογικά θα κανει και το περιμένω και εγώ ...
Μα είναι αυτοκίνητο πόλης, οπότε οποιος το παίρνει το αγοράζει για τέτοιο...τι να το κάνει το Yris Cross? Εγώ για παράδειγμα που κοιτάω διάφορα, δεν κοιτάω καν το Cross για τους εξής λόγους:
- Είναι άσχημο
- Έχει ίδιο μεταξόνιο με το απλό Yaris οπότε δεν έχει τρελλούς χώρους.
- Στα λεφτά που θα έρθει θα είναι πιο ακριβό από την Corolla (με χειρότερους χώρους λογικά), και θα συνεχίσει να έχει ημιάκαμπτο με χειρότερη οδική συμπεριφορά και άνεση / ποιότητα κύλισης.
- Οσα review εχω δει, μιλάνε για 'ατσούμπαλη' οδική συμπεριφορά.
Οπότε έχει νόημα (για εμένα, σίγουρα θα ξεπουλήσει και αυτό!) για όσους προτιμούν το SUV στύλ, έναντι ενός καλύτερου αυτοκινήτου σε Hatchback.
-
H ομορφιά είναι υποκειμενική.. εμενα μου αρέσει περισσότερο το κρος .. δειχνει πιο αυτικίνητο απο το μυγακι νέο γιαρις
-
Ισως αλλά πάντα τα SUV εχουν αλλο αέρα και χώρους
-
Ειναι ψηλό ομως οχι σαλιγκαρος οπως όλα τα πρόσφατα της Τογιοτα. Δεν μπορει κανεις στην οικογενεια πχ να δεχτει οτι βαλαμε το γιαρις διπλα στο κορολα και το γιαρις ηταν ψηλότερο... Κανεις ας δεν θελει να καθεται στο υψος της ασφαλτου \
-
Ας εκαναν το νεο γιαρις πιο ανετο και με το ιδιο υψος με το προηγουμενο...
Δεν θες στριφτερο τετοιο μικρό αμάξι πολης ... ανετο το θες και οικονομικό
-
Το id.3 κυκλοφορεί κανονικά εδώ κ μήνες, τα προβλήματα που υπα΄ρχουν στο λογισμικό θα λυθούν αργά η γρήγορα, αν δεν έχουν λυθεί ήδη...κ πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι
How Many 2020 Volkswagen ID.3 Sales Were Volkswagen Sales To Itself?
It appears that Volkswagen might have been up to some shenanigans as of late — or, at least, the narrative around its EV sales in Europe has been misleading.
The best place to start the story is perhaps with a Greenpeace report late last year, which called out Volkswagen for sluggish ID.3 sales (the report was published in German in December 2020). Among other things, the report indicates that secret shoppers at 50 Volkswagen dealerships should have been perfect customers to sell an ID.3 to, but the secret shoppers were recommended the ID.3 in only 8 conversations, versus a fossil fuel vehicle being recommended 27 times. The report also found that a large portion of the registered (aka “sold”) ID.3 electric cars were still owned by the manufacturer or its dealers — 24% of them across Europe and 35% of them in Germany.
13,560 ID.3s never left VW but are declared sold
Greenpeace explained that In Germany, the share of own registrations was 35 %! The VW Group sells more than 90% climate-damaging diesel & gas engines & has formed a pool with smaller manufacturers of EVs in order to be able to reduce the average emissions of newly sold cars
-
...
- η VW απάντησε σε αυτο? 2. το ίδιο μπορεί να κάνουν κ οι άλλες εταιρίες 3. δεν μπορώ να μπω σε αυτη την λογική είτε ισχύει είτε όχι, για τον απλούστατο λόγω οτι κατά αυτό τον τρόπο καμία μέτρηση δεν είναι αντικειμενική.
-
Bekiaris αυτοί οι Γερμανοί με τις απάτες τους κατέστρεψαν την φήμη των diesel , τώρα βγάζουν το ID3 βιαστικά δεν είναι έτοιμο αλλά πουλάει 'εικονικά ' , θα με θυμηθείς θα μουτζουρώσουν στο τέλος και τον μύθο των ηλεκτρικών .
Η Τesla το ίδιο έκανε αλλά ήταν πρωτοπόρος (δικαιολογούνται τα προβλήματα) έκανε και άλλα πράγματα (πχ δίκτυο ταχυφορτιστών - αυτόνομη οδήγηση - εργοστάσια μπαταριών ) πουλάει σε ευκατάστατους που έχουν και άλλα αυτοκίνητα ( και να χαλάσει 1-2 εβδομάδες θα βγάλουν από το γκαράζ την mclaren ή την corvette για να πάνε στα γραφεία τους) και οι Αμερικάνοι την στήριξαν και την στηρίζουν και με επιδοτήσεις και φορολογικές απαλλαγές δεν είναι το ίδιο πράγμα με το αυτοκίνητο που πάει να πουλήσει σε μικρομεσαίους η VW. Σκέψου ότι η Tesla που έχει πολύχρονη εμπειρία δεν έχει βγάλει ακόμη ηλεκτρικό για τις μάζες , τo model 3 είναι μια πρώτη προσπάθεια αλλά ακριβό μου φαίνεται .
Η VW απλώς βλέπει το τσουνάμι των υβριδικών της Toyota να έρχεται και προσπαθεί να στήσει ανάχωμα με το παραμύθι του ''έτοιμου'' λαϊκού ηλεκτρικού και όποιος τσιμπήσει ...κρίμα γιατί δεν έμαθαν από το πάθημα του dieselgate.
ΥΓ θα σας θυμίσω τώρα και μια πολύ παλιότερη ιστορία , την NSU και γιατί χρεοκόπησε και πουλήθηκε στο γκρουπ , είχε φτιάξει το τέλειο αυτοκίνητο και αυτή , το εκθείαζε όλος ο ειδικός τύπος αλλά όταν στα αντίστοιχα χλμ στο Ιαπωνικό datsun άλλαζες μπουζί στο RO 80 άλλαζες μοτέρ !
-
Τα υβριδικά της Toyota υπάρχουν χρόνια στο παιχνίδι για να πείς ότι κάποιος αποφάσισε να τα πολεμήσει τώρα. Περί dieselgate η Φαουβέ εκτέθηκε και την πλήρωσε αλλά και οι υπόλοιποι κατασκευαστές πάνω κάτω την ίδια παγαποντιά κάνανε με τους ρύπους. Τέλος τα Tesla δεν απευθύνονται ακριβώς σε λεφτάδες και ειδικά σε χώρες με ανώτερο βιοτικό επίπεδο οι τιμές τους είναι λογικές. Το Model 3 αυτή τη στιγμή είναι το πιο vfm ηλεκτρικό αυτοκίνητο......
-
θα συμφωνήσω με τον MONMAN2, θα διαφωνήσω σε αυτό με τον Mastora μας, τώρα είναι η στιγμή που πολλοί στρέφονται στα υβριδικά σαν μέση λύση, και είναι εικασίες 'όλοι το κάνανε', είναι ηλίθιοι στη VW να μην ρίξουν το φταίξιμο σε όλους και να πάρουν όλο το σκάνδαλο πάνω τους; δεν τους έχω για τίποτα λευκούς ιππότες του παραμυθιού.
Επίσης τα Tesla είναι παντού ακριβά, απλά η Ελλάδα από 24η πλουσιότερη χώρα του πλανήτη πριν 20 χρόνια, τώρα είναι 50η, καμία άλλη διαφορά.
Δεν είναι φθηνό στη Νορβηγία, απλά η Νορβηγία είναι ένα από τα πλουσιότερα κράτη του πλανήτη με 5.3μύρια κατοίκους, θυμάμαι μία ιστορία όταν ήμουν Αγγλία, είχε πάει σε εστιατόριο ένας Άγγλος δημοσιογράφος με έναν Νορβηγό συνάδελφό του, στον λογαριασμό ο Άγγλος τρελάθηκε, του λέει 'καλά, είναι τιμές αυτές;', ο Νορβηγός χαμογέλασε (ναι, χαμογελούν κι΄ όλας μερικές φορές!) και του λέει, 'ο σερβιτόρος που μας σέρβιρε, βγάζει πολύ περισσότερα από ότι παίρνεις εσύ στο Λονδίνο, και πρέπει να του αφήσουμε και 10-20% της αξίας του γεύματος για tip'. και αυτό 10 χρόνια πριν, η διαφορά μεταξύ Λονδίνου - Όσλο είναι ακόμη μεγαλύτερη αυτή τη στιγμή.
Πάντως πάλι αγοράζουν Yaris και Octavia και εκεί, απλά μιλάμε για το κράτος με την μεγαλύτερη οικονομική ισότητα ίσως στον πλανήτη, όσο αλλάζει το ποσοστό - και αλλάζει πολύ, ανάλογα την χώρα - τόσο μειώνονται οι δυνητικοί αγοραστές Tesla, και αν η Ελλάδα είναι κοντά στο 50, υπάρχουν περίπου 70 χώρες κάτω από εμάς, και μάλιστα ένα τεράστιο κομμάτι του παγκόσμιου πληθυσμού.
-
Όριο για είσοδο στο δακτύλιο 175gr CO2 κατά WLTP, για ταξινομούμενα από 1-1-2021. Για τα παλαιότερα ισχύει το 140gr κατά ΝEDC (ως έχει δηλαδή):
-
To Tesla Model 3 έχει αστεία τιμή στην Αμερική, 30.000 ευρώ είναι τσάμπα για το τι προσφέρει και για το πόσα χρήματα σου εξοικονομεί. Θα ήταν τσάμπα ακόμα και με τις δικούς μας μισθούς, φανταστείτε με τους αμερικάνικους.
https://www.tesla.com/blog/35000-tesla-model-3-available-now?redirect=no
-
Όριο για είσοδο στο δακτύλιο 175gr CO2 κατά WLTP, για ταξινομούμενα από 1-1-2021. Για τα παλαιότερα ισχύει το 140gr κατά ΝEDC (ως έχει δηλαδή):
χαχα! όλοι μέσα δηλαδή!
μου αρέσει που μιλάτε για απαγορεύσεις και τέτοια, εδώ βάζουν δακτύλιο τα πάντα πλέον. 175 είναι τεράστια αύξηση (μεγαλύτερη από την διαφορά που προκύπτει από το NEDC/WLTP στα αυτοκίνητα με την πλειοψηφία των πωλήσεων Ελλάδα).
-
Ισα ίσα μέσω της διαφωνίας προβληματιζόμαστε και διαμορφώνουμε άποψη. Περί dieselgate ..Στον πρωτ-αθλητισμό γενικότερα και σε ανταγωνιστικές αγορές επιπέδου αυτοκινητοβιομηχανίας ο κάθε παίχτης κάνει το πάν για να έχει πλεονέκτημα έναντι του αντιπάλου του. Το ευ αγωνίζεστε δεν ισχύει. Κάποιους όμως που και που τους πιάνει το 'doping control' και έχουμε παρατράγουδα. Αν γνωρίζανε ότι δε θα τους πιάσουνε όλοι τους θα χρησιμοποιούσαν κάθε μέσο, θεμιτό και αθέμιτο.
Έχει ένα πολύ ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ στο netflix to dirty money και το επεισόδιο Hard Nox που μιλάει για το dieselgate. Είναι θέμα ευαίσθητο και βαθιά πολιτικό. Κανονικά έπρεπε να πέσουνε περισσότερες ποινές και σε άλλους κατασκευαστές, αν έχεις όρεξη και χρόνο μπορείς να το παρακολουθήσεις.
Το να αγοράζει κάποιος diesel για οικολογικούς λόγους είναι σαν να παίρνει καινούργιο ηλεκτρικό σήμερα για την οικονομία
Και από τα δύο θα έπαιρνα με διαφορετικά όμως κίνητρα από τα παραπάνω..
-
Dublin δεν παρακολουθείς τις εξελίξεις;;;; Σχεδόν όλοι το εκαναν.. Και η αγαπημένη σου εταιρία και η δική μου και όλες....
-
Παρακολουθώ μόνο τα γεγονότα, φήμες και θεωρίες συνωμοσίας τις αφήνω απ' έξω συνήθως.
Για την FCA ξέρω ότι είχε θέματα, επίσης για τα Γαλλικά ότι έγινε έρευνα και δεν βρέθηκε κάτι. Δεν πιστεύω σε Αγγέλους και Δαίμονες, αλλά δεν είναι όλοι ίσοι σε όλα. Εταιρείες με βάση τους το κέρδος είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Το ντοκυμαντέρ αυτό το έχω σε wish list πάντως, όταν έρθει η ώρα του θα το δω.
Και το Rotten είναι πολύ καλό, για τη βιομηχανία τροφίμων, αλλά καλύτερα και περισσότερο σημαντικά - επειδή μιλούν για πολύ σύγχρονες καταστάσεις - είναι τα 2 για τα social media και την δυναμική χειραγώγησης που προσφέρουν. Must watch.
-
To Tesla Model 3 έχει αστεία τιμή στην Αμερική, 30.000 ευρώ είναι τσάμπα για το τι προσφέρει και για το πόσα χρήματα σου εξοικονομεί. Θα ήταν τσάμπα ακόμα και με τις δικούς μας μισθούς, φανταστείτε με τους αμερικάνικους.
https://www.tesla.com/blog/35000-tesla-model-3-available-now?redirect=no
Στην Αμερική που ένα δίλιτρο αμάξι κοστίζει σχεδόν τα μισά από δω (π.χ. το RAV το αγοράζουν σα δεύτερο για τη σύζυγο) και η βενζινη έχει μέση τιμή 0.7€/λτ πόσα είναι τα χρήματα που τους εξοικονομεί το Tesla?
Αμερική δεν είναι μόνο η Καλιφόρνια, είναι και η Αλάσκα και το Τέξας...
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά