-
ψησε το φαδερι να βαλεις αεριο στο θηριο, βαλε κουλουρα 50αρα, χωραει χωρις να μηδενισει μπαγκαζ. ειναι και ασπαστη η μηχανουλα αυτη. πηγαινε απο τον σακκα και πες του να σου βαλει το ψηλωματακι του με τα μαλακα. πετα τα γκεολανταρ και παρε λατ κροσ για καλοκαιρι και μπιγκ χορν για χειμωνα. με τις φτηνες τις σιδερενιες που δινει. καπου 3 χιλιαρικα τα παντα ολα και με αντροιντ καλη οθονουλα. αμα τα κανεις αυτα, εχεις δωρο απο το γατο σιμπι.
-
Ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη μπορεις να αγορασεις απο το ebay με ελαχιστο κοστος. Μαλιστα ειναι κατι που το ειχα αμελησει και θα ψαξω για το δικο μου!
Γενικοτερα, βρισκομαστε σε μεταβατικη περιοδο. Κανεις δεν ξερει που θα καθησει η μπιλια σε 5 χρονια. Λογικα τα ηλεκτρικα θα αυξανονται καθως πλεον ειναι πολιτικη επιλογη της ΕΕ. Το ΦΑ δεν βλεπω να προχωραει, δυστυχως. Το πετρελαιο σταδικα θα απαγορευτει. Θα παρει βεβαια πολυ καιρο καθως μονο τα φορτηγα να υπολογισει κανεις...
Ισως αυτη τη περιοδο ειναι καλυτερα να παρεις ενα μτχ για 5 χρονια ωστε να κανεις τη δουλεια σου χωρις να χασεις πολλα λεφτα και σε 5 χρονια ενα ηλεκτρικο που οι τιμες θα εχουν πεσει αισθητα & θα υπαρχει ενα στοιχειωδες δικτυο φορτισης εκτος πολεων. Παντα με την προυποθεση πως θα μπορεις να το φορτιζεις στο σπιτι σου.
-
Καταρχάς, σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη τής καρδιάς μου που ασχολείστε με την ταπεινότητά μου και τις εμμονές μου. Συμφωνώ ότι όντως έχω φαγούρα στην τσέπη. Ποτέ δεν μπορούσα να νιώθω ότι έχω χρήματα που κάθονται και δεν παράγουν χόμπι, ευχάριστες αναμνήσεις ή απλώς ποιότητα ζωής. Προσπαθώντας να βάλω σε μια σειρά τις σκέψεις μου, να θυμίσω κάποια στοιχεία που θα φωτίσουν την υπόθεση:
*καραγουστάρω τα ηλεκτρικά, σε αντίθεση με τα μεγάλη πλειοψηφία των petrolhead. Ως εκ τούτου, το ζήτημα δεν μπορεί να είναι μόνο οικονομικό, αλλά και τι αρέσει στον καθένα.
*αν επιλεγεί κάτι με καύσιμο, τότε αυτό θα πρέπει να πουληθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα (5-6-7 χρόνια) για ηλεκτρικό. Οπότε το *πάρε ένα πετρέλαιο να νιώσεις *απορρίπτεται, γιατί η τάση δείχνει ότι αυτό δε θα μπορεί να πουληθεί τόσο εύκολα σε λίγα χρόνια. Και καθώς έχει ήδη στην καμπούρα μου έναν δεινόσαυρο (Grand Vitara 2,5 του 2005), που θεωρείτο αμαξάρα όταν αγοράστηκε και τώρα δεν πιάνει ούτε το 1/10 της αρχικής τιμής, δεν έχω καμία όρεξη να επαναληφθεί το σενάριο. Ένα πετρέλαιο που θα πωλείται για ένα κομμάτι ψωμί το 2027 ή/και θα έχει πανάκριβα τέλη είναι ένα θεωρητικό αλλά όχι απίθανο σενάριο που δε θέλω να το λουστώ. Αυτά πέρα από τη δεδομένη μου απέχθεια προς τη βρωμιά του.
*το να κλείσει πρατήριο φυσικού αερίου μού φαίνεται απίθανο. Μιλάμε για μια ακριβή επένδυση (250-300 χιλιάρικα) για να μην έχει μελετηθεί επαρκώς προηγουμένως και για να κλείσει έτσι απλά. Συν ότι στα ταξί (που αυτά είναι που κάνουν σοβαρό τζίρο), τα Octavia φυσικού αερίου αυξάνονται συνέχεια. Βέβαια, θα πει κανείς ότι αυτό αφορά τα πρατήρια της Αττικής. Σωστό. Επίσης, όπως προτείνω και σε όσους ενδιαφέρονται για ΦΑ, αγοράζεις μόνο αν τα **σημερινά **πρατήρια σε καλύπτουν. Δεν επαναπαύεσαι σε μελλοντικές εξαγγελίες.
*το να πάρω leasing δεν περνάει από το μυαλό μου. Πολλά τα οφέλη του, αλλά οικονομικό όφελος ΔΕΝ υπάρχει σε ιδιώτη. Ειδικά αν επιλέξω πετρέλαιο, που θα έχει αντίστοιχο κόστος κίνησης με το σημερινό μου.
*το να πάρω μεταχειρισμένο **premium **και να του κάνω μετατροπή υγραερίου, νομίζω ότι θα το απαξιώσει περαιτέρω. Και σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει το οικονομικό σκέλος που ανέφερα: το σκεπτικό είναι ότι με το χαμηλότερο κόστος κίνησης (με φυσικό αέριο ή ρεύμα) και την απουσία τελών καλύπτω τη διαφορά τής απαξίωσης και τελικά έχω με τα ίδια χρήματα ένα ολοκαίνουριο αμάξι με συστήματα ασφαλείας αντί για το παλιό. Με βάθος χρόνου 5 ή 10 έτη οι υπολογισμοί.
*το Enyaq μού αρέσει πάρα πολύ. Αλάλαξα από χαρά όταν διάβασα για 29,5 χιλιάρικα. Με αμάξωμα σαν του Kodiaq. Κι όμως, τα 34 χιλιάρικα προ επιδότησης έγιναν 41,5 βάζοντας δύο έξτρα: μεταλλικό χρώμα και ACC. Γιατί; Μα γιατί υπάρχουν υποχρεωτικά έξτρα, μία οθόνη infotainment και το Loft εσωτερικό. Ένα χιλιάρικο έκαστο. Συν ότι το ACC έρχεται πακέτο με κάμποσα άλλα.
*το Kamiq θα συνδυαστεί αυστηρά με μπαγκαζιέρα στα ταξίδια. Το οποίο με βρίσκει γενικώς σύμφωνο ως σκεπτικό. Να μη φορτώνεσαι ένα μεγάλο αμάξωμα 360 μέρες για να έχεις χώρους τις 5 που πραγματικά τούς χρειάζεσαι. Τα 9 λίτρα είναι πρόβλημα, όπως κι ότι μένω Βουλιαγμένη και το πρατήριο είναι στην Παιανία.
- αν είναι να πάρω μεταχειρισμένο, μένω με το δικό μου που το ξέρω και που με καλύπτει σε πάρα πολλούς τομείς. Αυτό για το μεσαίο καθρέπτη δεν το ήξερα. Καλά, από πού θα παίρνει ρεύμα; Μπορείς να μου στείλεις link από το eBay από αυτόν που πήρες;
*το πιο σωστό είναι αυτό που είπε ο Γάτος. Μια χαρά αποδίδει η Versάρα, ρίχνω κάνα φράγκο για να κάνω το GV τέρας. Α ρε Γάτε, είσαι πάντα πολύ μπροστά.
-
Αυτό για το μεσαίο καθρέπτη δεν το ήξερα. Καλά, από πού θα παίρνει ρεύμα; Μπορείς να μου στείλεις link από το eBay από αυτόν που πήρες;
δεν εχω παρει, θελω να παρω. Θα ψαξω στο ebay και θα δωσω λινκ.
-
Σου απάντησα στο άλλο νήμα , αν μπορεί ο Φάνης να διαγράψει την απάντηση εκεί και την αντιγράφω εγώ τώρα εδώ!
Λατρεία, δώσε πληροφορίες. Τι να περιμένω για ένα Captur LPG με ACC; Ιδανικά θα ήθελα και διχρωμία στην οροφή, να υπολογίζω κάτι γύρω στα 21; Έχει καλό χρηματοδοτικό ή πιασοκολέ; Τι κατανάλωση βλέπεις με ήρεμη οδήγηση; Μόνο τέτοια κάνω; Γύρω στα 7,5-8 λίτρα; Ξέρεις να ψεκάζει ΚΑΙ βενζίνη υπό συνθήκες, όπως οι μετατροπές;
Το μπλογκ ΔΕΝ αλλάζει, εκεί καταγράφονται οι οδηγικαί εμπειρίαι. Το μέλλον περνάει από την πρίζα!
Καλησπέρα , sorry για την καθυστερημένη απάντηση αλλά τα κολλήματα στο φόρουμ με κουράζουν και δεν πολυμπαίνω ! Στο θέμα μας τώρα
►ACC δεν έχω μιας και έμπαινε σαν έξτρα ακόμα και στην Dynamic
►Στα 21,150 ήταν το 2020 τώρα είναι στα 21,980 +έξοδα
►Λογικά η διχρωμία θα είναι στα 'δώρα' για να μην σου κάνουν άλλη έκπτωση
►Η χρηματοδότηση είναι στα 5,9+0.6 το 3,9+0,6 όταν πήγα το καλοκαίρι ήταν για αυτά που ήταν τελωνείο ΚΑΙ ήθελαν να διώξουν ( μετρημένα κουκιά και κανένα Dynamic-LPG)
►Τώρα για την κατανάλωση -Λόγο covid κινούμε 100% στον αστικό ιστό με πολύ λίγο ελεύθερο δρόμο σε Κηφισό και Ποσειδώνος - δεν έχω βγάλει άκρη , στο ένα γέμισμα μου βγάζει 7/100 στο επόμενο 10/100 και πάει έτσι εναλλάξ , στο ένα γέμισμα θα βάλω 20ε αέριο στο άλλο 26ε! Οι μετρήσεις είναι με spritmonitor & Drivvo .Το trip computer σφυρίζει ανέμελα !
►Δεν ψεκάζει βενζίνη ταυτόχρονα , παίρνει μπρος με βενζίνη και σχεδόν αμέσως γυρνάει σε αέριο εκτός από τις πάρα πολύ κρύες μέρες 0-4c που θα χρειαστεί να ζεσταθεί λίγο !Σκέψου έκαψα 10 λίτρα βενζίνα από τις 5 Νοεμβρίου που έβαλα μέχρι τις αρχές Μαρτίου.
Ελπίζω να βοήθησα έστω και καθυστερημένα
'Λατρεία' χαχαχαχαχ μου θύμισες τον Δόγκανο με τον Παπαπέτρου !
-
για να τελειωνει το θεμα με αερια, πριζες κλπ
ετσι θα πας με το θηριο, για τη πλακα το εχει https://vitaraclub.gr/download/file.php?id=173419
-
Εγω θα έκανα αυτό που λέει ο ψιψινελ....
Να χαρείς ακόμα που σαι νέος..και εχες και το οχημα.
Μετα παίρνεις αυτά τα κουβαδακια σαν το ami και λες έχει ηλεκτρικό.
-
Συμφωνώ με gatoz διαφωνώ με lap.
-
Συμφωνώ με gatoz διαφωνώ με lap.
#satana
-
Αμ, πώς; αναμενόμενο!
-
Συμφωνώ ότι όντως έχω φαγούρα στην τσέπη. Ποτέ δεν μπορούσα να νιώθω ότι έχω χρήματα που κάθονται και δεν παράγουν χόμπι, ευχάριστες αναμνήσεις ή απλώς ποιότητα ζωής.
*αν επιλεγεί κάτι με καύσιμο, τότε αυτό θα πρέπει να πουληθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα (5-6-7 χρόνια) για ηλεκτρικό.
Στέκομαι σε αυτά τα 2:
-
Φάτα με την κοπέλα από την Αργυρούπολη....και ευχάριστες αναμνήσεις θα παράξουν και χόμπι και ποιότητα ζωής!!
-
Το μόνο σίγουρου για εύκολη πώληση σε μια 5ετία είναι τα υβριδικά. Όλα τα άλλα είναι εικασίες και δεν έχουμε ιδέα εαν θα πωλούνται εύκολα ή δύσκολα.
-
-
MONMAN2 wrote:
Πάντως και εσύ dimsabas έχεις τα κολλήματα σου και προσπαθείς να επιβεβαιώσεις τα θέλω σου , πχ λες θα γίνει ανάρπαστο το μεταχειρισμένο φυσικού αερίου σε 5 χρόνια , εγώ λέω ότι δεν θα είναι γιατί τα περισσότερα πρατήρια ΦΑ θα έχουν κλείσει λόγω έλλειψης ζήτησης ,στα λίγα που θα κάνεις ταξίδι να πας οι ουρές και οι καθυστερήσεις θα είναι αντίστοιχες φόρτισης ηλεκτρικού οπότε 'κουβά' το όχημα φυσικού αερίου ιδίως αν είναι με 9λίτρα ντεπόζιτο βενζίνης .
Για τα ηλεκτρικά τώρα , θα μείνουν για πολλά ακόμα χρόνια παιχνίδια για έχοντες και κατέχοντες και είναι άσχημο αυτό θα αποτελούν δείγμα πλουτισμού ,ο κόσμος είναι 12 χρόνια σχεδόν σε οικονομική ανέχεια και άγχος μην τα ξεχνάμε αυτά με ότι συνεπάγονται. Κουβά και αυτά για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον ,θυμάμαι με την ευκαιρία την βλακεία με τις plasma τηλεοράσεις πολλά λεφτά ,έκαιγαν πολύ ρεύμα και χάλαγαν . Έτσι θα γίνει και με τα ηλεκτρικά μετά από 5-10 χρόνια θα είναι πολύ καλλίτερα σε όλα και θα μπορεί να τα πλησιάσει και ο μικρομεσαίος.
Νομίζω το καλλίτερο αυτή την στιγμή είναι τα υβριδικά τα ορθόδοξα της Toyota δηλ , η καλλίτερη μεταπώληση αυτή την στιγμή με αποδείξεις όχι θέλω και εικασίες, τι θα ψάχνουν νομίζεις σε 5-10 χρόνια στα μεταχειρισμένα αυτός που παίρνει βασικό μισθό ο χαμηλοσυνταξιούχος που θέλουν κάτι ασφαλές , αξιόπιστο ,οικονομικό ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ για τις μπαταρίες.
Μετά πετρέλαιο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτούς δρόμους ότι καλλίτερο και επιδόσεις και οικονομία και αυτά έχουν μεταπώληση ,ρώτα έναν κάτοικο επαρχίας αν δεν πιστεύεις και ισχύει αυτό που είπες ελληνικό πρώτο χέρι όχι λίζινγκ όλα έχουν γρήγορη και καλή μεταπώληση όχι μόνο τα ΦΑ ...είπαμε κολλήματα ...για όλα ισχύει dimsabas!
Θα συμφωνήσω 100% με τα λόγια σου, ακόμη και για τις Plasma! Ακόμη κλαίνε τα λεφτά τους κάτι φίλοι μου με τις Panasonic!
Είμαστε τελείως εκτός θέματος, αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να κάνουμε ένα διδακτικό παραλληλισμό με την αγορά ηλεκτρικών...
Κάποτε που λες, σχεδόν 2 δεκαετίες πριν, υπήρχαν οι Panasonic Kuro. Όποιος είχε ένα 5χιλιαρο+ να σπρώξει για 40-50 ίντσες, απόκτησε την πιο τέλεια οθόνη για την επόμενη 15ετία... υπηρχαν κι αυτοί οι πανέξυπνοι που έβλεπαν τις πλάσμα 'θαμπες' στα καταφωτα πολυκαταστήματα (είπαμε ήταν ακόμη η περίοδος ξεβλαχέματος) και σκαγανε 2μιση χιλιάρικα για σαμσουνγκ λεντ φουλHD, λάμπα φθορισμού απ' έξω απ την οθόνη ο Κωτσομπολ, λάμπα φθορισμού από μέσα απ την οθόνη η σαμσουνγκ, ερχόταν στα ζυγια τους και μετά καμαρωνε ο περήφανος κάτοχος στον κουμπάρο, όταν έπαιζε πίτσα και μπύρα, για το νέον γρασίδι που φεγγοβολούσε λούζεται το δωμάτιο σε πράσινες αποχρώσεις κι ας μην μπορούσαν να καταλάβουν το νούμερο στη φανέλα απ το πολύ τζάντερ της οθόνης... άσε που οι πλάσμα έκαιγαν πολύ ρεύμα, δηλαδή 50€ το χρόνο αν έπαιζαν 8 ώρες κάθε μέρα, ενώ οι λεντ μόνο 30€...
Υπηρχαν που λες και κάποια κορόιδα, που την εποχή που έκανε απόσυρση το Πλαίσιο πήγαν και πήραν με 6 κατοστάρικα την τελευταία 50αρα Panasonic της αγοράς, που υστερούσε μόνο από τη Kuro, κι έριχνε στ αυτιά σε ότι άλλο καινούριο αντίπαλης τεχνολογίας κόστιζε κάτω από 2χιλιαρο, με μακράν καλύτερη αντίθεση, κίνηση και φυσικά χρώματα απ οτιδήποτε υπήρχε τότε στη πιάτσα... Μέχρι που 2 δεκαετίες αργότερα, εμφανίστηκαν οι OLED σε εξωφρενικές στην αρχή τιμές, και άλλαξαν το παιχνίδι...
Βρείτε τώρα εσείς στη παραβολή, σε τι τεχνολογία καυσίμου αντιστοιχεί η κάθε τιβι, ΠΟΤΕ είναι συμφέρον να αγοράζεις μια τεχνολογίας και πότε πετάς τα λεφτά σου λόγω μόδας...
-
για να τελειωνει το θεμα με αερια, πριζες κλπ
ετσι θα πας με το θηριο, για τη πλακα το εχει https://vitaraclub.gr/download/file.php?id=173419
Ρε Γάτε, ο petrolhead πέθανε μέσα μου στις 5 Μαρτίου του 2012, όταν έσπασε το μοτέρ τού ελαφρωμένου κατά 270 κιλά Miata μου. Έκτοτε, η αγάπη για τη γρήγορη οδήγηση μετουσιώθηκε σε πώρωση με την ποδηλασία. Τι πας να πετύχεις; Νεκρανάσταση;
Στα σοβαρά: το πρότζεκτ Vitara είναι άσχετο με τον ανθρωπομεταφορέα τής οικογένειας.
-
Τελικά τί τηλεόραση να πάρει ο dimsabas;
-
Dim, ασε τους κουβάδες και πάρε έναν καλό ηλεκτροκίνητο διπλοσουμιέ σαν αυτό εδώ
https://www.santacruzbicycles.com/en-US/bikes/heckler
να κάνεις το κέφι σου.
Στα σοβαρά τώρα, νομίζω ότι οι προβλέψεις για το μέλλον στην Ελλάδα είναι ουτοπικές. Π.χ. λέω κι εγώ ότι σε μια χώρα που ο μέσος κάτοχος αλλάζει αμάξι κάθε 15 έτη, ένα diesel 4κίνητο souvλάκι θα έχει πάντα το κοινό του στους κυνηγούς και τους ψαράδες της επαρχίας. Αν βέβαια το κράτος χώσει τέλη κανένα 2χίλιαρο τον χρόνο στα θερμικά για να προωθήσει τα ηλεκτρικά, πάω πάσο, who knows? Για τον λόγο αυτό δεν προτείνω πετρέλαιο ή θερμικό γενικότερα.
Για το αέριο την ένστασή μου την έχω ξαναπεί και πλέον φαίνεται να την ασπάζεσαι. Για τα ηλεκτρικά πιστεύω ότι είμαστε ακόμη στην εποχή των αντίστοιχων κινητών 'παντόφλας'. Σε 5 έτη θα έχεις άπειρες επιλογές και με διπλάσια αυτονομία. Τώρα πόσο καλά θα πουλιέται το ηλεκτρικό του 'σήμερα' των 400 χλμ 'αυτονομίας' και με 5 έτη παλαίωσης μπαταριών στην πλάτη του, προσωπικά αμφιβάλλω πολύ.
Οπότε τι μένει; Αν πας για καινούριο, υβριδικό όπως είπαν οι προλαλήσαντες. Toyota Βέβαια. Με την εγγύηση του, με την μειωμένη του κατανάλωση κλπ. Δεν μπορεί να φάει κυνηγι από το κράτος άρα θεωρητικά δεν θα είναι 'μουτζούρης' σε μια μελλοντική πώληση. Μην ξεχνάμε ότι όσο και να γίνει promote το ηλεκτρικό, υπάρχει πολύς κόσμος στα αστικά κέντρα που δεν έχει πυλωτή, οπότε εκ των πραγμάτων αποκλείεται από αυτή την αγορά. Τι θα αγοράζει αυτός ο κόσμος αν δεν μπορεί να αγοράσει πλέον θερμικά;
Προσωπικά πάντως, επειδή φαίνεται να είμαστε σε μεταβατική κατάσταση προτείνω ένα καλό μτχ που μπορεί να πάρει μετατροπη σε υγραέριο. Πιο νέο από το verso, πιο ασφαλές, πιο γρήγορο, ίσως πιο πολυτελές, πιο, πιο... την τεχνογνωσία την έχεις, θα σου μείνει και χρήμα για το Santa Cruz...
-
Να επαναλάβω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες σε όσους ασχολούνται με τις εμμονές μου. Όχι στους τηλεορασάκηδες, αγοράστηκε 50άρα πριν ενάμιση χρόνο, θα μας βγάλει καμιά δεκαετία. Κλείσαμε από Τιβί!
Στα αυτοκινητιστικά λοιπόν, βλέπω πολλές γνώμες υπέρ των υβριδικών. Έχουν δύο θετικά που τα λατρεύω (αυτόματο κιβώτιο και μικρές δόσεις ηλεκτρικής λειτουργίας), τα οποία απουσιάζουν παντελώς από τα αέρια. Επίσης, αν και δεν κάνουν τόση οικονομία όση τα αέρια, δεν απέχουν πολύ. Από το υγραέριο λίγο, από το φυσικό αέριο κάμποσο, αλλά φαντάζομαι ότι για κάποιον που δε ζει κοντά σε πρατήρια ΦΑ, η χρήση βενζίνης θα μειώνει κατά πολύ τη διαφορά.
Το σημαντικό όμως είναι με τις γνώμες σας καταλαβαίνω λίγο πώς θα σκέφτεται ο μέσος αγοραστής μεταχειρισμένου σε μια πενταετία: θα στέκεται σκεπτικός απέναντι στα αέρια, αλλά θα υπερθεματίζει για τα υβριδικά της Toyota.
Το αν αξίζει να περιμένει κανείς για το φουλ ηλεκτριικό βήμα σε 4-5 χρόνια ή να κάνει ένα ενδιάμεσο με την Toyota θα εξαρτηθεί από τις τιμές των Yaris και Corolla Cross. Η δεύτερη θα είναι κάπου στα 30, οπότε ενώ χωροταξικά θα μου ήταν πιο ταιριαστή, θα είναι απλησίαστη. Αντίθετα, το Yaris θα είναι πιο φυσιολογικό. Την φοβάμαι όμως την άτιμη την εταιρεία, κάτι μου λέει ότι (στην αρχή τουλάχιστον) θα το βαρέσουν στα αυτιά. Ίσως πρέπει να περιμένω κάνα χρόνο να περάσει η αρχική αναμπουμπούλα.
Όπως και να έχει, δεν κάνω κίνηση για την ώρα. Τα 30 για το ηλεκτρικό Kona είναι πάρα πολλά για την τσέπη μου, τα 18.5 για το Kamiq CNG παλεύονται αλλά υπάρχουν τόσοι περιορισμοί που με αποτρέπουν. Περιμένουμε.
Επίσης, το να δώσω το Verso και να πάρω άλλο μεταχειρισμένο ώστε να το μετατρέψω σε υγραέριο, είναι μία σκέψη. Αλλά λίγο μπλέξιμο πάλι. Έβαλα στο car αναζήτηση με αυτόματο κιβώτιο κι ACC (όχι πετρέλαιο) και το πιο φθηνό οικογενειακό είναι τούτο δω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36172447-toyota-auris
Δε χρειάζεται υγραέριο, ίσως μάλιστα να μη χρειάζεται καν να περιμένω το Yaris Cross. Έχει όμως τα χιλιομετράκια του, σίγουρα είναι leasing, αλλά το βασικότερο είναι πως δεν είναι ψηλό. Δε θέλω να το κάνω αυτό στον εαυτό μου. Το πρώτο ψηλό είναι αυτό εδώ: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36157622-citroen-c3-aircross
Αν μπαίνει υγραέριο, γιατί δεν μπαίνει σε όλα τα καινούρια, υπολογίστε ένα χιλιάρικο ακόμα. Νομίζω ότι ξεφύγαμε για τα καλά. Αν θέλω να αποφύγω το αέριο, ψηλό υβριδικό είναι μόνο το CHR, αλλά δεν το κάνω αυτό στα παιδιά μου.
ΥΓ. Βρε σειρά, ε όχι και να πάρω 27,5 στα 1,94 μου. 29άρι και ξερό ψωμί. Κι αν θέλω να μείνει κάνα φράγκο για το υβριδικό, μάλλον θα πρέπει να ρίξω τα μούτρα μου και να περιοριστώ στο φθηνότερο διπλοσουμιέ τής αγοράς: https://e-biker.gr/ctm/areon-xpert-21. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα δώσει κάνα φράγκο ο Κούλης, ακόμα περιμένω τα χρήματα του Cube. Αν δω ότι δεν πληρώνει, θα στραφώ σε μη ηλεκτρικό.
-
Αν βαλεις υγραεριο στο υβριδικο θα κινησε με ιδιο κόστος με το ηλεκτρικο. Με 2 άντε 3 ευρώ στα 100 χλμ.
Επισης υπολόγισε πως στα hybrids όταν λέει 100.000 τα 50.000 τα εχει διανύσει ηλεκτρικά οπότε έχει μικρότερη φθορά το θερμικό μοτερ. Μόνο η μπαταρια να είναι σε καλή κατάσταση.
Εδω, παράδειγμα με έτοιμο σύστημα για το συγκεκριμένο μοντέλο.
-
Έχω δει υλοποιήσεις τέτοιου τύπου σε ταξί Prius. Εκεί έχει νόημα. Πέφτει το κόστος κίνησης στα 3-3,5 ευρώ στα 100 μες στην πόλη. Βέβαια, για ιδιώτη, το χιλιάρικο του υγραερίου θα κάνει απόσβεση σε 40.000 χιλιόμετρα. Μα λίγο μετά θα έχω σκοπό να το δώσω και μάλλον θα πλήξει τη μεταπωλητική του αξία. Τέλος πάντων, το βλέπουμε. Αλλά δε θέλω χαμηλό! Ποτέ ξανά κακοποίηση στο μπες βγες!
-
Στο σωστό:
Συγνώμη τώρα, αυτό το νήμα δηλαδή θα συνεχιστεί μέχρι το 2024-25 που θα βγούν τα φθηνά καλά ηλεκτρικά;! Δεν είναι λίγο νωρίς για αυτή τη συζήτηση;
Θα το παρακολουθώ για ανθρωπολογικους λόγους πάντως.
-
Για εμένα κάνε υπομονή και συνέχισε το ψάξιμο γιατί είμαστε σε μια εποχή μετάβασης καθ το ερώτημα είναι μετάβασης ως προς τι ,τελικά
Μαζούτ, μπαλαντέζα ή πορδές;