-
Νομίζω και εσύ παρασύρεσαι από την τάση, την σαφέστατη τάση - μην πω ολοφάνερο σπρώξιμο, προς τα ηλεκτρικά.
Εχω backup αυτοκίνητο από τους γονείς μου καθώς κ από την αδερφή μου, το μοναδικό αυτοκίνητο που διαθέτω ειναι ηλεκτρικό. Τα εχω ξαναπεί πολλάκις, επειδή κάνω 120 χιλιόμετρα την ημέρα, η διαφορά που εχω δει (σε αγορά με leasing) στην τσέπη μου με προηγούμενο αυτοκίνητο βενζινοκίνητο (1.16 1600 κυβικά ατμόσφαια) ειναι ταιράστια. Στο κόστος βάζω την βενζίνη, συντήρηση (για τα χιλιόμετρα που έκανα κ μόνιμα σε εξουσιοδωτημένο βάσει του κατασκευαστή) καθώς κ τέλη/ασφάλεια -μικτή αποκλειστικά, χωρίς να έχω το άγχος της κτήσης αυτοκινήτου καθώς κ προβλημάτων που ενδεχομένως θα βγάλει. Παρασήρθηκα από την τάση, εχεις απόλυτο δίκιο, κ είμαι πολύ χαρούμενος που πλέον δεν χαλάω 250 ευρώ το μήνα στην βενζίνή (μόνο), που έχω ένα αυτοκίνητο που δεν κάνει θόρυβο, που δεν έχει ταχύτητες, που δεν ασχολούμε με τίποτα πέρα από να πληρώνω το μίσθωμα καθε μήνα κ τέλος... Κ τέλος, ειμαι πολύ χαρούμενος που έχω κάτι που γουστάρω, που ειναι καινούργιο, που ειναι ανώτερο προιόν κ μου κοστίζει κ φθηνότερα. Κ φυσικα δεν σκοτίζομαι αν θα φορτίζω 5 ώρες την μέρα γιατί φορτίζω το βράδυ ούτε να θα πηγαίνω με 150 στο χωρίο μου κ θα καίω 15 λίτρα vpower racing για δυο φορές τον χρόνο, καθώς τα χιλιότετρα τα κάνω αποκλειστικά στην πόλη όπως οι περισσότεροι άνθρωποι. Σε ευχαριστώ που μου υπενθυμίζεις συνέχεια πόσο αξιόλογη αγορά έκανα κ σύντομα (ελπίζω αρχές καλοκαιριού) θα αναβαθμιστώ σε id.3 με μεγαλύτερη αυτονομία κ πισωκίνηση, κ αλλα καλούδια, που τα έχουν αυτοκίνητα αξίας 30+ κ πάνω.
-
@Bekiaris: Κάνεις ένα λάθος στην σύγκριση, συγκρίνεις αγορά με leasing! Πολλά από τα οφέλη που αναφέρεις είναι του Leasing και όχι της ηλεκτροκίνησης. Εαν έδινες από την τσέπη σου €25.000 επιπλέον για να αλλάξεις την 116 με ένα ηλεκτρικό, η οικονομία δεν θα είχε κανένα νόημα και σημασία, γιατί θα την είχες προπληρώσει για τα επόμενα 15 χρόνια. Οπότε και αυτό επίσης δεν το βάζεις στην συζήτηση...ότι για να έχεις οικονομία, την προπληρώνεις, άρα το έχουμε ξαναπεί τα ηλεκτρικά δεν τα αγοράζει κάποιος για οικονομία αλλά για πολλούς άλλους λόγους, εκτός από την οικονομία (είναι πλασματική). Φαίνεται εξάλλου και από το ποιοί τα αγοράζουν και για ποιο λόγο (3ο ή 4ο αυτοκίνητο της οικογένειας).
Κατά τα άλλα το έχουμε ξαναπεί, για εσένα είναι σούπερ γιατί σε καλύπτει πλήρως και αυτό είναι το βασικό. Για κάποιον άλλο (π.χ εμένα που ΔΕΝ έχω που να το φορτίσω) όχι απλά δεν είναι σούπερ αλλά είναι άχρηστο γιατί δεν θα μπορώ να το κυκλοφορήσω!
-
@Bekiaris: Κάνεις ένα λάθος στην σύγκριση, συγκρίνεις αγορά με leasing! Πολλά από τα οφέλη που αναφέρεις είναι του Leasing και όχι της ηλεκτροκίνησης.
Σωστό ειναι αυτό που λες...αυτό όμως που σου έχω ξανα αναφέρει ειανι οτι το έχω πάρει σαν ιδιώτης, άρα ο καθένας θα μπορούσε να το αγοράσει, που κάνει φυσικά τα ανάλογα χιλιόμετρα. Επίσης πλέον η κρατική επιδότηση ισχύει κ για τα οχήματα με leasing χωρίς εξαγορά στο τέλος. Είτε στην μία περίπτωση πάτνως, είτε στην άλλη της αγοράς τα οφέλη για κάποιον που έχει χώρο φόρτισης καθώς κ κάνει πάνω από 60 χιλιόμετρα την ημέρα ειναι υπαρκτά κ άμεσα συγκρίσιμα με ένα όχημα πετρελαίου, καλά για βενζινοκίνητο άνω των 1400 κυβικών δεν το συζητάω καν...γιατι το ζω ηδη. Κ επιμένω, έχει νόημα να συγκρίνουμε ένα όχημα με ένα αντίστοιχο, όχι πχ ένα id.3 μέ ένα c3 πετρελαίου...το τι εξυπηρετεί τον καθένα ειναι προσωπικό θέμα, κ απολύτος αποδεκτό, κ εκεί δεν χωράει κουβέντα, όχι όμως να μειώνουμε μία τεχνολογία επειδή δεν μας κάθεται καλά κ να στεκόμαστε στα μειονεκτήματα της, που ειναι υπαρκτά, αλλά όχι αξεπέραστα...
-
Τα ηλεκτρικά είναι ευκαιρία να αλλάξουμε μαζί και σπίτι , περιοχές και δήμους! Πχ μένεις κυψέλη ; Παίρνεις ηλεκτρικό με 40000 ( για να μην είναι και κλουβί) αφήνεις το 3αρακι στην κυψέλη δίνεις μισό μυριο και πηγαίνεις ΒΠ ή κατά Άλιμο Βουλιαγμένη ( δεν τα ξέρω και καλά ) στα νότια πας σε 5αρι με κλειστό πάρκινγκ ( αγοράζεις και έξτρα την θέση με ταχυφορτιστη δώρο) και κάνεις την δουλειά σου εύκολα , απλά και κυρίως οικονομικά! Και άσε τους άλλους να ψαχνονται με την τιμή της βενζίνης ή να οδηγούν τα καρκινογόνα χρεπια ντίζελ....
Με την ευκαιρία της αλλαγής περιοχής σπιτιού αλλάζεις και γυναίκα παίρνεις το ...νεότερο μοντέλο...
Δυστυχώς δεν είμαι τόσο πλούσιος για να μπορώ να κάνω ....τόση οικονομία....
-
Μου αρέσει που καταρρίπτουμε την οικονομία των ηλεκτρικών, όταν με απλά Μαθηματικά έδειξα την περασμένη εβδομάδα ότι σε **βάθος δεκαετίας, **το να κρατήσω το υγραέριο 16ετίας μου (που μετά βίας κοστίζει 5 χιλιάρικα σήμερα) είναι αντίστοιχα κοστοβόρο με **ολοκαίνουριο **ηλεκτρικό των 30 χιλιάδων. Χωρίς να συνυπολογίσω τις βλάβες που θα μου βγάλει ένα αυτοκίνητο 16 ετών και 257.000 χλμ μέχρι τα 26 του χρόνια και τις 450.000 χλμ.
Οπότε, αυτά περί **μη **οικονομίας να τα ξεχάσουμε. Γιατί είναι απλά νούμερα και μας διαψεύδουν.
Δεν έχεις πού να το φορτίσεις;
Κάνεις τακτικά ταξίδια και δε θες να περιμένεις στους φορτιστές;
Κάνεις σπάνια ταξίδια αλλά εκεί που είναι το εξοχικό σου, δεν έχει **ακόμα **επαρκές δίκτυο ταχυφορτιστών;
Ναι μεν ξέρεις ότι θα κάνεις οικονομία σε βάθος χρόνου αλλά είσαι τόσο μπατίρης που δεν μπορείς να διαθέσεις ένα αρχικό ποσό για προκαταβολή τώρα;
Ναι μεν ξέρεις ότι θα κάνεις οικονομία σε βάθος χρόνου αλλά είσαι τόσο μπατίρης που δε θες να βάλεις δόσεις στο κεφάλι σου γιατί δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, οπότε μένεις με το παλιό;
Είσαι γκαζοφονιάς και θες ήχο και στροφάρισμα και συγκινήσεις;
Είσαι μεγάλος σε ηλικία και δε θες να μάθεις στα γεράματα νέα κόλπα;
Παραδέχεσαι τη νέα τεχνολογία αλλά θες να περάσει μια πενταετία για να διορθωθούν παιδικές ασθένειες;
Παραδέχεσαι τη νέα τεχνολογία αλλά θες να περάσει μια πενταετία γιατί βλέπεις ότι οι εξελίξεις τρέχουν μανιωδώς και φοβάσαι πως το σημερινό ηλεκτρικό θα είναι τελείως ξεπερασμένο σε 5 χρόνια;
Αυτά είναι ουσιαστικά ζητήματα, όχι η οικονομία. Τα Μαθηματικά είνα αμείλικτα.
-
Αυτά είναι ουσιαστικά ζητήματα, όχι η οικονομία. Τα Μαθηματικά είνα αμείλικτα.
Ακριβώς επειδή είναι αμείλικτα, δεν βγαίνει η οικονομία (μην συγκρίνεις αυτοκίνητο 16 ετών). Πάμε πιο απλά με 2 **ίδια **αυτοκίνητα το ένα βενζίνης το άλλο ηλεκτρικό, ήτοι το 208 (που είναι και ακριβό σε βενζίνη, γιατί εαν πάρουμε π.χ. το Κόρσα η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη). Σε Allure + έχουν διαφορά (με την επιδότηση) περίπου €7.000 και διαφορά στο κόστος μετακίνησης €10/100χλμ (το βάζω υπερ του ηλεκτρικού, γιατί 10 φορτίσεις να κάνεις με το πανάκριβο ρεύμα στην Ε.Ο η διαφορά είναι πολύ μικρότερη). Άρα σε 15.000χλμ/χρόνο είναι €1.500. Οπότε έχουμε απόσβεση στα 4-5 χρονια. Άρα προπληρώνεις σήμερα την χρήση των 4-5 ετών για να κάνεις οικονομία μετά από 5 χρόνια (που η μπαταρία θα έχει αρχίσει να τα φτύνει). Και δεν βάζω καν το κόστος ενός ταχυφορτιστή στο σπίτι, οπότε η απόσβεση πάει στην 6ετία (τουλάχιστον).
Ξαναλέω, δεν αγοράζει κάποιος σήμερα ηλεκτρικό για να κάνει οικονομία, δεν βγαίνουν τα νούμερα! Υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί λόγοι να το αγοράσει, αλλά η οικονομία δεν είναι ένας από αυτούς. Εκτός εαν πάμε με το ρητό που λέει ότι οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολλά χρήματα για να κάνουν οικονομία.
-
Δεν έχεις πού να το φορτίσεις;
Κάνεις τακτικά ταξίδια και δε θες να περιμένεις στους φορτιστές;
Κάνεις σπάνια ταξίδια αλλά εκεί που είναι το εξοχικό σου, δεν έχει **ακόμα **επαρκές δίκτυο ταχυφορτιστών;
Ναι μεν ξέρεις ότι θα κάνεις οικονομία σε βάθος χρόνου αλλά είσαι τόσο μπατίρης που δεν μπορείς να διαθέσεις ένα αρχικό ποσό για προκαταβολή τώρα;
Ναι μεν ξέρεις ότι θα κάνεις οικονομία σε βάθος χρόνου αλλά είσαι τόσο μπατίρης που δε θες να βάλεις δόσεις στο κεφάλι σου γιατί δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, οπότε μένεις με το παλιό;
Είσαι γκαζοφονιάς και θες ήχο και στροφάρισμα και συγκινήσεις;
Είσαι μεγάλος σε ηλικία και δε θες να μάθεις στα γεράματα νέα κόλπα;
Παραδέχεσαι τη νέα τεχνολογία αλλά θες να περάσει μια πενταετία για να διορθωθούν παιδικές ασθένειες;
Παραδέχεσαι τη νέα τεχνολογία αλλά θες να περάσει μια πενταετία γιατί βλέπεις ότι οι εξελίξεις τρέχουν μανιωδώς και φοβάσαι πως το σημερινό ηλεκτρικό θα είναι τελείως ξεπερασμένο σε 5 χρόνια;
Αυτά είναι ουσιαστικά ζητήματα, όχι η οικονομία. Τα Μαθηματικά είναι αμείλικτα.
Και τα ουσιαστικά ζητήματα, το ίδιο αμείλικτα είναι όπως τα Μαθηματικά!!!
Βασικά και τα ουσιαστικά ζητήματα για να λυθούν, χρήμα θέλουν, οπότε μπαίνουν στην εξίσωση της οικονομίας σαν έξοδα και γυρνάν την πλάστιγγα, **τόσο ώστε στην παρούσα φάση το ηλεκτρικό είναι σπατάλη!!! **Τα Μαθηματικά είναι αμείλικτα!!!
-
Άρα σε 15.000χλμ/χρόνο είναι €1.500. Οπότε έχουμε απόσβεση στα 4-5 χρονια. Άρα προπληρώνεις σήμερα την χρήση των 4-5 ετών για να κάνεις οικονομία μετά από 5 χρόνια (που η μπαταρία θα έχει αρχίσει να τα φτύνει). Και δεν βάζω καν το κόστος ενός ταχυφορτιστή στο σπίτι, οπότε η απόσβεση πάει στην 6ετία (τουλάχιστον).
Εχω 2 ταχυφορτιστές τριφασικούς τους οποίους έχω χρεωθεί μέχρι στιγμής 300 ευρώ κ τους δύο. Αν πάρω το id.3 θα αποκτήσω κ έναν τρίτο, οποτε αν αυτό ειανι το πρόβλημα θα στον κάνω δώρο, αλλά είμαι σίγουρος οτι οι περισσότεροι είτε μέσω επιδότησης είτε μέσω προσφορών στην αγορά θα αποκτήσετε σχεδόν τζαμπε, όπως δίνει τώρα η vw στο id.3 κ εγκατάσταση -ηλεκτρολόγο, μελέτη τα πάντα, αρα αυτό το κόστος δεν υπάρχει ή είανι τόσα τα χρόνια χρήσης που δεν έχει νόημα να το συζητάμε, εκτός αν θέλεις κάποιον 50kwh tesla supercharger κτλ που δεν έχεις ούτε το ρεύμα στο σπίτι, κ αγνωστο το πόσο να κοστίζει... αν βγάλεις τα χρήματα στην 5ετιία που θα έχεις χάσει περίπου 12% στην μπαταρία πχ σε ένα peugeut είναι 40 χιλιόμετρα (κ δεν βάζω μέσα κ την ανάκτηση) αρα βγάζεις αλλη μία 5ετίας οικονομίας κ θα είσαι στο 75% στην 10ετία, πραγματικά τι συζητάμε??? κ με δεδομένο οτι το κόστος μπαταριών θα μειώνεται συνέχεια... εχει αυτή η κουβέντα νόημα? οι εταιρίες που παράγουν ηλετκρικά δίνουν τόσα χρήματα για lifestyle σε επενδύσεις? να ειμαι ειλικρινής, να είστε σίγουροι ειναι αρκετά έξυπνοι για να ξέρουν που ρίχουν τα χρήματα τους...
-
Ουτε οικονομία, ουτε μαθηματικα!
Μονο ρευστότητα και αβεβαιότητα!
Τυχόν σημερινή αγορά ειναι πονοκέφαλος γιατι εχει νοημα μόνο αν σκοπεύεις να παντρευτεις το οποιο αμαξι και να μεινεις μαζι του, χωρις να προσδοκάς τιποτα από μεταπώληση, για πολλά χρόνια (με κινδυνο να φορτωθείς περιβαλλοντικά τέλη και απαγορεύσεις κινησης στις πόλης στην πορεία).
-
(με κινδυνο να φορτωθείς περιβαλλοντικά τέλη και απαγορεύσεις κινησης στις πόλης στην πορεία).
ένας επιπλέον παράγοντας που λειτουργεί 100% υπέρ της ηλεκτροκίνησης, καθώς θα έχουν (αν έχουν) χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, ενω στα παλιά οχήματα η κατάσταση θα γίνεται χειρότερη συνέχεια. + οτι οι εταιρίες θα πιέσουν κυβερνήσεις να περάσουν αυστηροτερους νόμους για να αυξήσουν τις πωλήσεις στα ηλεκτρικα. Εν τέλει έρχεται απλά στα λόγια μου, ηλεκτρικούρα κ ξερό ψωμί.
-
@Bekiaris: τα ίδια λέμε...δεν ξέρω γιατί δεν μπορούμε να συννενοηθούμε?!?! αχαχ.
Συμφωνούμε ότι μετά την 5ετία είναι η όποια οικονομία. Άρα για 5 χρόνια δεν κάνεις οικονομία. Οπότε απλά πράγματα:
-
Προπληρώνεις την μελλοντική οικονομία
-
Όποιος αλλάζει αυτοκίνητο στα 4-5-6 χρόνια, δεν έχει καμία οικονομία.
Οπότε τα μαθηματικά είναι ξεκάθαρα. Θα προπληρώσω σήμερα την χρήση για 5 χρόνια, ώστε από τον 6 και μετά να αρχίσω να κάνω οικονομία. Χμμμ....κάτι δεν μου κολλάει!
-
-
Φάνη, οι υπολογισμοί σου είναι σωστοί αλλά ο συλλογισμός σου είναι λάθος. Λες ότι χρειάζεσαι 4-5-6 χρόνια για να κάνεις απόσβεση, άρα δεν υπάρχει οικονομία. Δεν είναι έτσι. Αν βάλεις ορίζοντα 10ετίας, τότε προφανώς υπάρχει οικονομία. Αν βάλεις ορίζοντα 5ετίας, τότε θα έχεις δώσει τα ίδια χρήματα συνολικά και θα καρπωθείς μια υψηλότερη μεταπώληση. Γιατί προφανώς το 208 των 30 χιλιάδων δε θα πουληθεί όσο το 208 των 22 χιλιάδων μετά από 5 χρόνια (μιλάμε για ίδια χιλιόμετρα, αντίστοιχα ατρακάριστα, με ίδιο εξοπλισμό).
Θα συμφωνήσουμε κι οι δύο ότι η πρόβλεψη της μεταπώλησης γίνεται με σημερινούς όρους. Γιατί το τι θα συμβεί στην αγορά μεταχειρισμένου ΔΕΝ μπορούμε να το γνωρίζουμε από τώρα. Η μία τάση δείχνει ότι τα θερμικά θα έχουν χειρότερη θέση από σήμερα, κάποια εξ αυτών θα είναι σε διωγμό (ή τέλος πάντων θα είναι πιο έντονα ορατός σε σχέση με σήμερα), οπότε αυτό δρα υπέρ του ηλεκτρικού.
Η άλλη τάση δείχνει ότι τα ηλεκτρικά εξελλίσονται τόσο γρήγορα, ώστε σε 5 χρόνια τα σημερινά μοντέλα θα είναι ξεπερασμένα. Για αυτό λέω ότι δεν μπορεί να γίνει ασφαλής πρόβλεψη. Αλλά με σημερινούς όρους, το ηλεκτρικό έχει σαφέστατο οικονομικό προβάδισμα, είτε στα 5, είτε στα 10 χρόνια.
Επίσης, να σταματήσει αυτό το πιπίλισμα περί κλασμένης μπαταρίας στα 5 χρόνια. Ειδικά όταν αναφέρεσαι σε υδρόψεκτες μπαταρίες, όπως του 208. Το να πάρεις τώρα μεταχειρισμένο Leaf πρώτης γενιάς, με τη μικρή (λιγότερο από μισή σε σχέση με του 208) **αερόψυκτη **μπαταρία του, εκεί μπορεί να έχεις αισθητή πτώση αυτονομίας στην πενταετία. Αλλά στα νέα μοντέλα, ο κίνδυνος είναι ορατός μόνο για τους επαγγελματίες που γράφουν άπειρα χιλιόμετρα.
Nickthetrib, αφού οι μελλοντικές επενδύσεις θέλουν χρήματα, ας κάτσουμε στον καρκίνο, ωραία συλλογιστική. Και τα σημερινά βενζινάδικα χρειάστηκαν χρήματα, αλλά τα δώσαμε, δε μείνουμε στα μουλάρια.
-
Διαβάζω πιο πάνω ότι στην 5ετια χάνεις μόνο το 12% της μπαταρίας!!! Υπάρχει κάποιο λινκ από πραγματική έρευνα που μιλάει για τέτοια νούμερα; Γιατί άμα χάνει 12 % μόνο στην 5 ετια βλέπω οι μπαταρίες να βγάζουν καμιά 20ετια για πλάκα ( ακόμα και χωρίς αναλογική πτώση με τον χρόνο).
Παιδιά δεν ισχύουν αυτά που γράφετε! Οικονομία στην Ελλάδα το 2021 με το κόστος του αμαξιου , το κόστος φόρτησης και λοιπών παραγόντων δεν κάνεις.
Πείτε ότι γουστάρω την τεχνολογία έχω τα φράγκα να την επιλέξω ξέρω τους περιορισμούς που θέτει η συγκεκριμένη τεχνολογία αλλά βλέπω τα οφέλη και η ζυγαριά στα μάτια μου γερνει προς το ηλεκτρικό και τέλος!
Το να προσπαθείτε να αποδείξετε ότι κανεις οικονομία αγοράζοντας έναν ηλεκτρικό κουβά ( στο μέγεθος αναφέρομαι) που κάνει για όλους καταντάει αστείο. Να πουλήσει ο κόσμος δλδ την ντιζελαρα των 4.50μ και να πάει το 208e και από τα 500λτ αποσκευών και τις θεσαρες μπροστά πίσω να σφινωθει στο ηλεκτρικό κονσερβοκουτι γιατί μέχρι εκεί φτάνει μόνο και μόνο για να έχει ηλεκτρικό...
Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα ακριβό χόμπι όπως τόσα άλλα ....
-
Διαβάζω πιο πάνω ότι στην 5ετια χάνεις μόνο το 12% της μπαταρίας!!! Υπάρχει κάποιο λινκ από πραγματική έρευνα που μιλάει για τέτοια νούμερα; Γιατί άμα χάνει 12 % μόνο στην 5 ετια βλέπω οι μπαταρίες να βγάζουν καμιά 20ετια για πλάκα ( ακόμα και χωρίς αναλογική πτώση με τον χρόνο).
Παιδιά δεν ισχύουν αυτά που γράφετε! Οικονομία στην Ελλάδα το 2021 με το κόστος του αμαξιου , το κόστος φόρτησης και λοιπών παραγόντων δεν κάνεις.
Πείτε ότι γουστάρω την τεχνολογία έχω τα φράγκα να την επιλέξω ξέρω τους περιορισμούς που θέτει η συγκεκριμένη τεχνολογία αλλά βλέπω τα οφέλη και η ζυγαριά στα μάτια μου γερνει προς το ηλεκτρικό και τέλος!
Το να προσπαθείτε να αποδείξετε ότι κανεις οικονομία αγοράζοντας έναν ηλεκτρικό κουβά ( στο μέγεθος αναφέρομαι) που κάνει για όλους καταντάει αστείο. Να πουλήσει ο κόσμος δλδ την ντιζελαρα των 4.50μ και να πάει το 208e και από τα 500λτ αποσκευών και τις θεσαρες μπροστά πίσω να σφινωθει στο ηλεκτρικό κονσερβοκουτι γιατί μέχρι εκεί φτάνει μόνο και μόνο για να έχει ηλεκτρικό...
Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα ακριβό χόμπι όπως τόσα άλλα ....
Το αν κάνεις οικονομία ή όχι είναι θέμα μαθηματικών πράξεων και δεν επιδέχεται συζήτησης. Το ότι οι μπαταρίες έχουν μικρή πτώση της αυτονομίας τους είναι επίσης κάτι που είναι γνωστό, γιατί τα ηλεκτρικά κυκλοφορούν χρόνια στο εξωτερικό (Ευρώπη κι Αμερική) και μερικά μοντέλα έχουν πάρα πολλά χιλιόμετρα. Επίσης, οι Έλληνες κάτοχοι έχουν εφαρμογές και προγράμματα και βλέπουν αν και τι πτώση υπάρχει. Ξαναλέω, δε μιλάμε για αερόψυκτο Leaf πρώτης γενιάς με 24άρα μπαταρία.
Επίσης, κανείς δε λέει να πάρεις 208 αντί για αμάξι 4,5 μέτρα. Η σύγκριση γίνεται ανάμεσα σε 208 ηλεκτρικό με 208 θερμικό. Αν θες αμάξι 4,5 μέτρα, πάρε με 28,5 την C4 ή 29,5 το Skoda Enyaq. Ουπς, αυτό είναι λίγο μεγαλύτερο από 4,5 μέτρα.
-
Διαβάζω πιο πάνω ότι στην 5ετια χάνεις μόνο το 12% της μπαταρίας!!! Υπάρχει κάποιο λινκ από πραγματική έρευνα που μιλάει για τέτοια νούμερα; Γιατί άμα χάνει 12 % μόνο στην 5 ετια βλέπω οι μπαταρίες να βγάζουν καμιά 20ετια για πλάκα ( ακόμα και χωρίς αναλογική πτώση με τον χρόνο).
Υπάρχουν παραδείγματα επαγγελματικών ταξί tesla πχ από Ολλανδία που φορτίζουν επι το πλείστων σε super chargers με ελάχιστη πτώση μπαταρίας μετά από χρόνια, δεν θυμάμαι ακριβώς νούμερα, αλλά με λίγο ψάξιμο θα το διαπιστώσεις κ μόνος σου. Κ μιλάμε για επαγγελματίες, αντιλαμβάνεσαι τη καταπόνηση. Η πτώση στα πιο πρόσφατα οχήματα με υδρόψυξη τκλ ειανι μικρή ενώ αμα προσέχεις κ την φόρτιση οπως πχ κάνω εγώ με χαμηλό ρεύμα κ μεγάλη διάρκεια κ καλή καθημερινή χρήση χωρίς γκαζώματα κτλ, η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη.
Φάνη, οι υπολογισμοί σου είναι σωστοί αλλά ο συλλογισμός σου είναι λάθος. Λες ότι χρειάζεσαι 4-5-6 χρόνια για να κάνεις απόσβεση, άρα δεν υπάρχει οικονομία. Δεν είναι έτσι. Αν βάλεις ορίζοντα 10ετίας, τότε προφανώς υπάρχει οικονομία.
Ακριβώς, σημασία έχει ο χρόνος που θα κρατήσεις το όχημα κ η χρήση.
-
Πόσα rounds έχει το ίδιο debate με τα ίδια επιχειρήματα για τα ηλεκτρικά vs θερμικά σε οικονομία... Rocky vs Drago
Μερικές παρατηρήσεις..
Ναι ο κόσμος αγοράζει σήμερα 4 μιση μέτρα SUVβλες για αυτές ακριβώς τις δυο φορές το χρόνο που θα πάει στο χωριό να το 'χαρεί' και να τον καμαρώσουν τα σόγια. Σωστό η λάθος δεν έχει σημασία, είναι το 'όνειρο' τους και η επιθυμία τους.
Την περασμένη βδομάδα dimsabas εγώ το μόνο που κατάλαβα είναι οτι ένα dieselακι θα σου ήτανε ταμάμ.
Χεστήκανε οι εταιρίες για το περιβαντολλογικό αποτύπωμα. Είναι όμως αναγκασμένες να ακολουθήσουν τις μελλοντικές αυστηρές νόρμες αλλιώς δε θα μπορούν να πουλήσουν αυτοκίνητα. Όλοι ευχαριστημένοι, έτσι να γυρίζει το χρήμα..
Σε δέκα χρόνια ποιός ζεί και ποιός πεθαίνει. Επίσης κάποιοι επιθυμούν να αλλάζουν σε μικρότερους χρόνους τα αυτοκίνητα τους για διάφορους λόγους. (βαρεμάρα,τεχνολογία,αξιοπιστία,ασφάλεια)
Η οικονομία δεν είναι δεδομένη. Αν το αμάξι για διάφορους λόγους δε γράφει χιλιόμετρα χάνεις το όφελος και σου μένει το βάρος του κόστους της αρχικής επένδυσης. Λόγοι? Όσοι θές! πανδημία,υγεία,αλλαγή εργασίας,συνηθειών και τρόπου ζωής και άλλα πολλά.
Είναι ακριβά ακόμα για το μέσο Έλληνα σε κάθε περίπτωση. Πραγματικά αυτοί που μπορούν να διαθέσουν πάνω από 25-30 χιλιάδες ευρώ για αμάξι είναι λίγοι. Όσοι παίρνουν ηλεκτρικό αμφιβάλλω ότι το κάνουν για λόγους οικονομίας. Απλά μπορούν, είναι και οι-κωλο-γικό και trendy, γράφει ωραία και στο ινσταγκραμ...
Posted by @teslalover δηλώνει ευτυχισμένος στην τοποθεσία ΣΕΑ Ψαθόπυργου #charging #taper #mama #keftedes #newfriends
-
28.5 έχει το c4 με την επιδότηση στην βασική έκδοση. Στις καλές θες άλλο ένα ταλιρακι....και τα 100 χλμ στο δρόμο 100 μπας και δεν χρειαστείς οδική....
-
Η ΜΕΣΗ Έλληνικη οικογένεια, δίνει κάθε 12 χρόνια 8 χιλιάρικα προκαταβολή και 3 ως 5 χρόνια δόσεις, μένει σε 65-85 τετραγωνικά 2ου ορόφου και παρκάρει σε ακτίνα ως 50 μέτρων απ το κτίριο του, βάζει 45€ καύσιμο κάθε δεύτερη βδομάδα και κοιτάζει τα φυλλάδια του λιντλ, πότε έχουν προσφορά στα σώβρακα, τις ολόφρεσκες τσιπούρες του Αιγαίου της Ιαπωνίας και τα δραπανοκατσάβιδα...
Εγώ, εσύ και οι περισσότεροι που συχνάζουν εδώ μέσα, δεν είμαστε 'μέσοι Έλληνες'...
εγώ θα μπορούσα αυτή τη στιγμή να πάρω ένα Τεσλα αντί για το ερκρος, αλλά θα τσαντίζονται οι από κάτω όταν θα χτυπάει ο αέρας τη μπαλατέζα που θα κρέμεται απ' το μπαλκόνι του 3ου στις τέντες τους, και θα γελάνε το καλοκαίρι στο χωριό τα σόγια όταν βλέπουν αυτό το πράγμα να προσπαθεί να ανέβει στο γκαλντεριμι με τη μπαταρία στο 10% και βγάλε...
-
Σωστός σε όλα εκτός από τα 8000 προκαταβολή και 3-5χρονια δόσεις.
Πες 2-2.5 χιλιάρικα και 84 δόσεις ....απλά ο μέσος Έλληνας εδώ και μια δεκαετία έχει στεγνώσει και τα 2 χιλιάρικα προκαταβολή που δίνει τα βλέπει δουν ύπνο του....
-
Εγώ, εσύ και οι περισσότεροι που συχνάζουν εδώ μέσα, δεν είμαστε 'μέσοι Έλληνες'...
εγώ θα μπορούσα αυτή τη στιγμή να πάρω ένα Τεσλα αντί για το ερκρος, αλλά θα τσαντίζονται οι από κάτω όταν θα χτυπάει ο αέρας τη μπαλατέζα που θα κρέμεται απ' το μπαλκόνι του 3ου στις τέντες τους, και θα γελάνε το καλοκαίρι στο χωριό τα σόγια όταν βλέπουν αυτό το πράγμα να προσπαθεί να ανέβει στο γκαλντεριμι με τη μπαταρία στο 10% και βγάλε...
χαχα είσαι θεός!!! Σε ευχαριστώ που υπάρχεις σε αυτό το φορουμ, να ξέρεις ειμαι μεγάλος θαυμαστής σου, αν έχεις κ bitcoin wallet στείλε πμ να σου στείλω κανένα crypto ως επιβράβευση.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά