Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 145
    • 906
    • 907
    • 143 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18129
    410497
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      Ένα επιπλέον θέμα με την αυτονομία των ηλεκτρικών: Οι καιρικές συνθήκες και βασικά το κρύο.

      Από 3:30-5:00

      Youtube Video

      Από 300χλμ. αυτονομία,έκανε περίπου 20χλμ. απόσταση και του εδειξε ότι 'κατανάλωσε' 70 χλμ.!  (~230χλμ. υπολλειπόμενη αυτονομία). Ο.κ. ήταν με βόρειο ψοφόκρυο ( -5 βαθμούς),αλλά δεν πάει να είναι πρόβλημα τέτοιες απώλειες,ειδικά αν δεν έχεις κι εύκολη πρόσβαση σε φόρτιση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Δεν είναι μόνο αυτά, αλλά και το γεγονός ότι είτε κρύο είτε ζέστη οι μπαταρίες χάνουν ηλεκτρόνια στην καθησιά. Έχω δει βίντεο όπου ένας άφησε το τσίτα φορτισμένο του Τέζλα και έλειψε για 3 εβδομάδες και όταν ήρθε βρήκε τις μπαταρίες  στο 0%! Και το αμάξι δεν είχε καμία βλάβη στο ηλεκτρικό του κύκλωμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin @dstou last edited by

          Δεν είναι μόνο αυτά, αλλά και το γεγονός ότι είτε κρύο είτε ζέστη οι μπαταρίες χάνουν ηλεκτρόνια στην καθησιά. Έχω δει βίντεο όπου ένας άφησε το τσίτα φορτισμένο του Τέζλα και έλειψε για 3 εβδομάδες και όταν ήρθε βρήκε τις μπαταρίες  στο 0%! Και το αμάξι δεν είχε καμία βλάβη στο ηλεκτρικό του κύκλωμα.

          Αυτό έπαθα και εγώ με μια παλιά ναυαρχίδα-κινητο που είχα αφορτιστο κάνα μήνα, είχε φάει πολύ ενέργεια, όχι τόσο πολύ όμως.

          Αυτά τα αυτοκίνητα φαντάζομαι καταναλώνουν και σβηστά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Ειδικά στα Tesla, πρέπει να του πεις ότι θα λείψεις μακροπρόθεσμα, γιατί υπάρχουν κάποιες εφαρμογές που τρέχουν στο παρασκήνιο και πρέπει να τις απενεργοποιήσει. Αλλιώς, καταναλώνουν μπαταρία.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Ασχετο εγω σε tablet Samsung το ξέχασα δύο εβδομάδες και είχε απόθεμα μπαταριας. Σε lenovo δύο μέρες το αφήνεις και σβήνει. Και έχουν ίδια mah μπαταρία. Οπότε σκεπτόμενος αυτό ίσως το tesla να είχε κάποια εφαρμογή που έτρεχε είτε ως συναγερμός κτλ.

              Στο mild hybrid μετά από 1 μηνα παρατημένο όση μπαταρία είχε όταν το αφησεις τόση βρίσκεις.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Άσχετα αν εσωτερικά το αμάξι καίει ρεύμα και σε ακινησία π.χ. για τσιπάκια,συναγερμούς και κάμερες, ο   ηλεκτρισμός δεν αποθηκεύεται αποτελεσματικά, όπως και να έχει το πράγμα. Τα ηλεκτρόνια με το χρόνο κάνουν φτερά, άλλα πιο γλήγορα ,άλλα αργότερα. Τόσο απλά.

                Φανταστείτε τώρα να πάει κάποιος στο πάρκινγκ μακράς διαρκείας στο αεροδρόμιο και να αφήσει εκεί το μισογεμάτο ηλεκτρικό του για μερικές μέρες. Παίζει όταν γυρίσει να το βρει σχεδόν άδειο, να μην μπορεί να γυρίσει στο σπίτι του αν δεν σταματήσει στο δρόμο για φόρτιση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dublin @dstou last edited by

                  Άσχετα αν εσωτερικά το αμάξι καίει ρεύμα και σε ακινησία π.χ. για τσιπάκια,συναγερμούς και κάμερες, ο   ηλεκτρισμός δεν αποθηκεύεται αποτελεσματικά, όπως και να έχει το πράγμα. Τα ηλεκτρόνια με το χρόνο κάνουν φτερά, άλλα πιο γλήγορα ,άλλα αργότερα. Τόσο απλά.

                  Φανταστείτε τώρα να πάει κάποιος στο πάρκινγκ μακράς διαρκείας στο αεροδρόμιο και να αφήσει εκεί το μισογεμάτο ηλεκτρικό του για μερικές μέρες. Παίζει όταν γυρίσει να το βρει σχεδόν άδειο, να μην μπορεί να γυρίσει στο σπίτι του αν δεν σταματήσει στο δρόμο για φόρτιση.

                  Λογικά στα αεροδρόμια πάντως θα είναι από τα πρώτα μέρη με φορτιστές μόλις αυξηθεί λίγο ο όγκος πωλήσεων των οχημάτων, αλλά τα θέματα θα λυθούν σε βάθος χρόνου. Τώρα πόσο βάθος..θα δούμε.

                  Το χειρότερο θα είναι η ενδιάμεση κατάσταση, σε 4-5 χρόνια που θα αυξηθούν τα οχήματα πολύ περισσότερο από τις υποδομές, εκεί θα υπάρξει μεγάλος εκνευρισμός όταν κάποιος θα έχει πιάσει μια θέση με το Spring του για φουλ φόρτιση..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Αυτό είναι ένα σημείο παρεξήγησης. Λέμε π.χ. ότι τώρα δεν υπάρχουν φορτιστές στο αεροδρόμιο, αλλά π.χ. σε 5 χρόνια θα υπάρχουν π.χ. 30.

                    Ναι, αλλά σε 5 χρόνια μπορεί οι ανάγκες να είναι τέτοιες που να χρειάζεται 100 φορτιστές στο αεροδρόμιο και όχι μόνο 30.

                    Άποψή μου : θα αργήσει πάρα πολύ να ισοροπίσει το πράγμα με τις απαιτήσεις φόρτισης.  Έχουν να δουν πολλές ουρές και διαπληκτισμούς στα σημεία φόρτισης τα ματάκια μας, καθώς και πολλές ακινητοποιήσεις στα καλά καθούμενα στη μέση του δρόμου λόγω άδειας μπαταρίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Στην Ελλάδα θα έχουμε για πολλά χρόνια (ίσως και για πάντα!!) πρόβλημα υποδομών φόρτισης, οπότε ο καθένας σπίτι του, στην εργασία (εαν είναι τυχερός) και φυσικά τα νέα πολυτελή συγκροτήματα θα προσφέρουν τέτοιες παροχές. Κατά τα άλλα θα ζήσουμε τραγελαφικές καταστάσεις, είμαι σίγουρος.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin @dstou last edited by

                        Αυτό είναι ένα σημείο παρεξήγησης. Λέμε π.χ. ότι τώρα δεν υπάρχουν φορτιστές στο αεροδρόμιο, αλλά π.χ. σε 5 χρόνια θα υπάρχουν π.χ. 30.

                        Ναι, αλλά σε 5 χρόνια μπορεί οι ανάγκες να είναι τέτοιες που να χρειάζεται 100 φορτιστές στο αεροδρόμιο και όχι μόνο 30.

                        Άποψή μου : θα αργήσει πάρα πολύ να ισοροπίσει το πράγμα με τις απαιτήσεις φόρτισης.  Έχουν να δουν πολλές ουρές και διαπληκτισμούς στα σημεία φόρτισης τα ματάκια μας, καθώς και πολλές ακινητοποιήσεις στα καλά καθούμενα στη μέση του δρόμου λόγω άδειας μπαταρίας.

                        Αυτό ακριβώς είπα παραπάνω!

                        Όποιος έχει μείνει από μπαταρία στο κινητό πάνω από μια φορά τι χρόνο, τότε σχεδόν σίγουρα θα μείνει και στο αυτοκίνητό του!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          insanedriver last edited by

                          Δεν υπαρχει νοημα να παρει καποιος ηλεκτρικο χωρις να εχει δυνατοτητα φορτισης(πυλωτη η κλειστο γκαραζ).

                          Αρα θα ειναι σπανιο να χρειαστεις φορτιση εκτος αν επιλεξεις οχημα με αυτονομια 300km. Και 50 χιλ τη μερα να κανεις γισ την δουλεια σου, θα σου φτανει για ολη την εβδομαδα.

                          Αν θες τωρα να κανεις κασκαντεριλικι πχ νσ πας θεσσαλονικη, θα χρειαστεις καπου στη Λαρισα φορτιση. Αρα θα ρισκαρεις να πετυχεις αλλο οχημα.

                          Θελει πολλες χιλιαδες οχηματων ωστε να φτασεις σε αυτη την κατασταση, δλδ της ουρας σε φορτιστη. Σιγουρα θα βγουν κ app οπου θα κανεις κρατηση την θεση σου πριν φτασεις κτλπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Συγγνώμη, αλλά το να πας στη Θεσσαλονίκη δεν είναι κασκαντεριλίκι, είναι μια πραγματική ανάγκη που θα την έχει όποιος επιλέξει ένα ηλεκτρικό όχημα ως κύριο όχημά του. Στην περίπτωσή μου, μέχρι να το οδηγήσω, γλυκοκοίταζα το e-C4 ως κύριο όχημα της οικογένειας. Θεωρώντας δεδομένο ότι για να πας Θεσσαλονίκη χωρίς εκπτώσεις σε κλιματισμό/θέρμανση και με 110 αντί για 80, θα κάνω δύο στάσεις των 20-30' σε Αταλάντη και κάπου πιο βόρεια. Αλλά Θεσσαλονίκη θα πάω μια φορά τον χρόνο.*

                            Αν έπρεπε να πηγαίνω κάθε βδομάδα, θα κοιτούσα το ID.3 Pro S με τη θεωρητική αυτονομία των 550 χιλιομέτρων. Το οποίο επίσης θα χρειαστεί ένα τεταρτάκι κάπου, ώστε να είσαι υπεράνετος.

                            *Γενικότερο σχόλιο για το πόσο διαφορετικές είναι οι πραγματικές μας ανάγκες από αυτές που **φανταζόμαστε **ότι έχουμε: κάνω σχόλιο για *Θεσσαλονίκη μια φορά τον χρόνο, *τη στιγμή που έχω να πάω από το καλοκαίρι του 2013. Σε συζητήσεις που κάνω, είναι τρομερή η άρνηση του κόσμου για τα ηλεκτρικά. Προφανές, το βλέπετε κι εδώ μέσα. Το 90% των σκηνικών που αναφέρονται ως προβληματικά για τα ηλεκτρικά, ΔΕΝ υπάρχουν στην πραγματική ζωή, παρά μόνο στη φαντασία. Το θυμάστε κι εδώ μέσα: ολονύκτιες διακοπές ρεύματος, το παιδί να τσακίζεται από τη σκάλα ενώ μόλις έχεις γυρίσει από διακοπές με την μπαταρία ξελιγωμένη και να μην εφημερεύει νοσοκομείο κοντά σου και πολλά τέτοια σκηνικά.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              https://m.youtube.com/watch?v=zt0H16rGCwk&feature=youtu.be

                              Αντιγράφω από τον κάτοχο:μετά τον πρώτο γύρω τα φρένα βγήκαν off το performance βγάζει 2,5 γύρους μου είπε φίλος που μπήκε χθες στην πίστα. Απίστευτη εμπειρία γενικά το συνιστώ ανεπιφύλακτα παιδιά.

                              Επομένως, το πρωταρχικό πρόβλημα για οδήγηση στην πίστα είναι τα φρένα, όχι η μπαταρία.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Αυτά είναι πταίσματα Ιωάννη ...

                                Σκέψου να περνάς στην αριστερή εκεί λίγο μετά την Αχαρνών , τους πάντες και μία νταλίκα στην μεσαία και ξαφνικά από δεξιά σου , σε προσπερνάει χαλαρά , ένα από τα λάστιχα της νταλίκας , το οποίο πήγε ευθεία χοροπηδητό και εκεί στην στροφή που έχει μικρή γέφυρα και κατεβαίνει για Περιστέρι στο ύψος του Λακιώτη , σκάει στο κράσπεδο σηκώνεται στα 3 μέτρα ύψος και πέφτει κάτω από την γέφυρα . Ευτυχώς δεν πέρναγε κανείς εκείνη την ώρα....

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Ο λόγος που απορρίφθηκε κάθε σκέψη αγοράς τής e-C4 Cross:

                                  https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/03/citroen-e-c4-cross.html

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits @dimsabas last edited by

                                    Ο λόγος που απορρίφθηκε κάθε σκέψη αγοράς τής e-C4 Cross:

                                    https://www.blogger.com/blog/post/edit/preview/871789213045617022/4703093436812522098

                                    Νομίζω έχεις βάλει λάθος λινκ.

                                    Ενώ υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που μενουν από βενζίνη, και απορρίπτουν το φυσικό αέριο γιατί έχει μόνο 100χλμ ρεζέρβα μετά τα 300χλμ αερίου, αλλά όσον αφορά τα ηλεκτρικά είναι απλά 'υπερβολές' οι φόβοι...

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Είναι φθηνό; Ένα Spring στα 12-13 δεν είναι αποδεκτό; Ούτε διθέσιο ούτε με επιδόσεις παπιού. Τα Bev κι οι ομοϊδεάτες του ανήκουν στην κατηγορία L7e κι εντάσσονται σε προτάσεις για τη μικροκινητικότητα. Περισσότερα εδώ: https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/accessories/Diafores-twn-BEEV-me-ta-hlektrika-aytokinhta_195029.asp

                                      Δεν μπορείς να τα κρίνεις σαν κανονικά αυτοκίνητα.

                                      Όσα έχουν επιδόσεις, μια χαρά στρίβουν και μια χαρά διάρκεια έχουν. Λες κι ένα EVO θα βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα κινούμενο με αντίστοιχους ρυθμούς. Το ότι μετά την κόντρα, το ένα θα φορτίσει σε 5' και το άλλο σε μισή ώρα (αν βρεθεί ταχυφορτιστής στο διάβα του) είναι εγγενές χαρακτηριστικό όλων των ηλεκτρικών και θα πρέπει να το αποδεχθούμε ως είναι.

                                      Κανείς δε διαφωνεί ότι τα πράγματα θα γίνονται συνεχώς καλύτερα. Όποιος δεν έχει ανάγκη από αμάξι εδώ και τώρα ή κάνει τρελά χιλιόμετρα ή δεν του περισσεύουν, προφανώς θα κάνει πολύ πιο ώριμη επιλογή σε 3-4 χρόνια. Κανείς δεν αντιλέγει επί τούτου.

                                      ΥΓ. Ο γείτονας έχει παραλάβει το Μ3 Performance κι είναι θέμα χρόνου να παίξει βολτίτσα. Θα προσπαθήσω να ΜΗΝ το οδηγήσω, δεν έχω καμία όρεξη να γίνει καμία στραβή και να βρεθώ να πληρώνω 60 χιλιάρικα αμάξι.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib @dimsabas last edited by

                                        Προφανές, το βλέπετε κι εδώ μέσα. Το 90% των σκηνικών που αναφέρονται ως προβληματικά για τα ηλεκτρικά, ΔΕΝ υπάρχουν στην πραγματική ζωή, παρά μόνο στη φαντασία. Το θυμάστε κι εδώ μέσα:, το παιδί να τσακίζεται από τη σκάλα ενώ μόλις έχεις γυρίσει από διακοπές με την μπαταρία ξελιγωμένη και να μην εφημερεύει νοσοκομείο κοντά σου και πολλά τέτοια σκηνικά.

                                        It has happened to me, 1 φορά αλλά έγινε! Θέλω να έχω αμάξι που να καλύπτει και ότι πιθανά θα συμβεί, αλλιώς παίρνω το ΚΤΕΛ για να πάω όπου θέλω να πάω και δεν δίνω λεφτά για αμάξι!!!

                                        Μόλις έφτασα σε διακοπές με το πλησιέστερο νοσοκομείο 42χλμ (ΑΡΤΑ και ήμουν ΣΚΟΥΛΙΚΑΡΙΑ) και το πλησιέστερο ασθενοφόρο στα 30χλ (ΚΑΛΕΝΤΙΝΗ) από τον χώρο του ατυχήματος μετά από ταξίδι 443,6χλμ (ΖΩΓΡΑΦΟΥ νεκροταφείο), έφτασα στο νοσοκομεία Άρτας με ρεζέρβα, αλλά έφτασα!!! Με ηλεκτρικό???

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Ο άξονας Αθήνα-Πάτρα-Γιάννενα είναι ο πιο σωστά εξοπλισμένος σε όλη την Ελλάδα. Έχει 50άρηδες ταχυφορτιστές σε κάθε ΣΕΑ. Οπότε είναι καθαρά θέμα ανθρώπου κι ιδιοσυγκρασίας. Όπως έμεινες με ελάχιστη βενζίνη και κινδύνεψες να μείνεις από καύσιμο πηγαίνοντας στο νοσοκομείο, αντίστοιχα θα αμελήσεις να βάλεις ρεύμα και θα μείνεις. Το να μείνεις στον φορτιστή άλλα 5' λεπτά (δηλαδή 25 αντί για 20) για να φτάσεις στο εξοχικό με ασφάλεια και με στοιχειώδες περίσσευμα είναι θέμα προγραμματισμού και σύνεσης. Έχει να μου μείνει κινητό από μπαταρία πάνω από 5ετία **χωρίς να έχω ποτέ φορτιστή αυτοκινήτου. **Βλέπω όμως κι άλλους που ξεμένουν, όπως κάποιοι μένουν κι από βενζίνη.

                                          Άλλος θα πει ότι επειδή ακριβώς είχες βενζίνη ήσουν άνετος και τελικά παραλίγο να την πατήσεις. Αν είχες ηλεκτρικό, που πάντα καραδοκεί το range anxiety (αλλά κι ο φόβος ότι το ξελίγωμα της μπαταρίας τη βλάπτει μακροπρόθεσμα), δε θα το άφηνες να πέσει τόσο χαμηλά και δε θα είχες πρόβλημα.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Βρε electroheads μην παροτρυνετε τον κόσμο στα ηλεκτρικά!

                                            Φανταστείτε από 300 αμάξια τον χρόνο πωλήσεις ηλεκτρικά ξαφνικά να πάμε στις 50.000 και να πρέπει όλοι αυτοί να φορτίζουν για 1 ώρα ο καθένας στους 3-4 άντε 10 φορτιστές των ΣΕΑ?

                                            Και να αρχίζουν οι τζαμπουκαδες έλα σε βλέπω το έχεις πάνω από μία ώρα σειρά μου τώρα;...

                                            Αφήστε να κυκλοφορείτε 5-10 σε όλη την επικράτεια ήρωες με 110 χλμ χωρίς κλίμα και ραδιόφωνο με το μάτι στο κοντέρ , τώρα θα φτάσω στο ΣΕΑ! Τουλάχιστον όταν θα φτάνετε και πριν αρχίσετε το τάβλι περιμένοντας να φορτίσει να μην χρειάζεται να βάζετε τον μικρό να φιλά τσιλιες στην σειρά για φόρτιση!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 143 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr