Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 723
    • 724
    • 725
    • 726
    • 727
    • 731
    • 732
    • 725 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Καταρχην μπραβο που το ψαχνεις τοσο και δεν τρως σανο. Αν επιτρεπεται ποσο κοστος σου ειπε για ρυθμιση βαλβιδων ? Και με ποια μεθοδο? Δηλαδη αγορα νεων καπελωτων ή κατεβασμα των παλιων?

      Θα σου πω καθαρα την προσωπικη μου αποψη. Δεν θα ελυνα κεφαλή σε ενα εργοστασιακο μοτερ που δεν εχει το παραμικρο προβλημα στεγανοποιησης για μια ρυθμιση βαλβιδων . Οι λογοι ειναι οτι για να το κανω αυτο πρεπει να εχω μηχανικο που τον εμπιστευομαι με κλειστα ματια και ξερω οτι θα χρησιμοποιησει αν οχι γνησια σετ φλατζων , τουλαχιστον κορυφαια aftermartket ωστε να μην εχω σε συντομο χρονικο διαστημα διαρροες, επισης τι μαρκες βαλβιδων και εδρων θα χρησιμοποιησει το ρεκτιφιε.. Επισης οτι θα ακολουθησει κατα γραμμα τις οδηγιες του κατασκευαστη στη πραξη για το σωστο δεσιμο. Ολα αυτα ακουγονται αυτονοητα , ομως στη πραξη δεν γινονται παντα. Το σκεπτικο ειναι παντα το μεγιστο κερδος εις βαρος της ποιοτητας. Αν εμπιστευεσαι το συνεργειο που πας , καντο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 10
      • A
        antonn last edited by

        Ο μηχανικός μου που του έχω εμπιστοσύνη φτιάχνει τις βαλβίδες στο ακόλουθο ρεκτιφιέ. Με 1200 ευρώ μου είπε αφαιρεί κεφαλή και το στέλνει στον παρακάτω που τοποθετεί ενισχυμένα βαλβίδες και εξαγωγής και έδρες!

        Επειδή είχα μικρούς δισταγμούς από τον κινητήρα , ήθελα και εγώ να ρυθμίσω βαλβίδες  και τελικά αποφάσισα όπως εσύ, όταν γίνουν ενοχλητικά τα πράγματα να πάω να φτιάξω την κεφαλή εκεί

        rektifie-mesogeia.gr

        Βέβαια αν έχει κάποιος προσωπική  εμπειρία να μας πει

        1 Reply Last reply Reply Quote 14
        • A
          agnwstosx last edited by

          ΚΑΜΕΡΑ σε μενα: στις 185χιλιαδες εβαλα υγραεριο, στισ 245 αλλαξα 8 καπελοτα (κανα 200 € κοστος), Στις 305 ξανα τα ιδια. στις 365 καθαρισμα εδρες και αλλαγη των 8 βαλβιδων εξαγωγης με 650€ κοστος-αν ηθελε και εδρες τοτε θα πηγαινε 800€ - τελικα δε χρειαστηκε τα εξτρα 150 ευρωπουλα. σε επαρχιακη πολη αυτα.

          Χμμμ, βλεπω καποιους σας τσιβικωνουν καλα στο κλεινον αστυ-πιο καλα δε θα τα καταφερναν ουτε οι μαστοραντζες στο The mask με τον Jim Carrey. ...εκεινος τουλαχιστον πηρε την εκδικηση του με overhaul  😉

          ΥΓ: φετος που θα παει  μισο κατομμυριο θα την ξεκουρασω τη γιαπωνεζα

          1 Reply Last reply Reply Quote 17
          • georgemit
            georgemit last edited by

            Πάνω που έλεγα ότι το fiestaκι μου είναι τέρας αξιοπιστίας και δε βγάζει τίποτα μάλλον το μάτιασα αλλά υποψιάζομαι ότι πρόκειται για πταίσματα.

            Λοιπόν έχει 220.000χλμ και είναι με υγραέριο από τα 70.000. Fiesta 1.4 mk7 2009.

            Το αυτοκίνητο έμεινε από αέριο και μου έσβησε χωρίς το κλασικό μπιιιιιιιιιιπ που κάνει για να σε ειδοποιήσει να γυρίσεις σε βενζινη. Έβαλα πάλι αέριο και δούλεψε κανονικά. Το άφησα επίτηδες μέχρι να τελειώσει το αέριο για να δω τι θα γίνει και πάλι με άφησε χωρίς να σφυρίξει. Από τότε φουλαρω πριν τελειώσει.

            Επίσης το τελευταίο διάστημα μου κάνει το εξής: ενώ κανονικά γυρνούσε στο αέριο στους 40 βαθμούς, τώρα γυρνάει σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες. 50, 55 μπορεί και παραπάνω μερικές φορές. Κάποιες φορές ξεκολλάει και γυρνάει στους 40. Που το βλέπω; έχω βάλει έξτρα οργανακι θερμοκρασίας νερού μέσα στον αεραγωγό που δείχνει από 20 έως 120 και το οποίο δουλεύει μια χαρά.

            Άλλο κουλό σχετιζόμενο με το προηγούμενο, αρχικά όταν έβαζες μπρος και ήταν ήδη ζεστό γυρνούσε κατευθείαν στο αέριο.

            Τώρα ακόμα και 80 με 90 βαθμούς να έχει καθυστερεί μερικά λεπτά. Όχι πάντα, τις περισσότερες φορές όμως.

            Το Πάσχα θα περάσω μια βόλτα από γκολεμη για ένα γενικό τσεκ αλλά φαντάζεται κάνεις τι μπορεί να συμβαίνει;

            Ευχαριστώ.

            i30 160 N line!

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • W
              w202-amg last edited by

              Για την θερμοκρασία που γυρνάει εξαρτάται πού μετράς εσύ θερμοκρασία.Αλλο αν μετράς πριν τον πνεύμονα και άλλο αν μετράς μετά τον θερμοστάτη για αυτό και βλέπεις διάφορες, αναλόγως καιρού υποθέτω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 16
              • georgemit
                georgemit last edited by

                Πριν λίγο καιρό που δούλευε νορμάλ γυρνούσε σε αέριο πάντα στους 40 τζαστ ανεξαρτήτως καιρού. Πάντα μετρημένη η θερμοκρασία με το οργανάκι που είπα. Τωρα πλέον πάλι μετρώντας με το ίδιο όργανο, το οποιό μια χαρά δουλεύει, γυρνάει όποτε να ναι.

                Κι αυτό που με κάνει να πιστεύω ότι κάτι δεν πάει καλά είναι όπως είπα ότι μερικές φορές τρώει κόλλημα και δε γυρνάει αμέσως ακόμα και όταν είναι ήδη ζεστό.

                Πιο παλιά αν το αμάξι ήταν ζεστό και έβαζα μπρος τα λαμπάκια γίνονταν κατευθείαν πράσινα, γυρνούσε αμέσως, τώρα αναβοσβήνουν για 2,3, 5 λεπτά μέχρι να γυρίσει.

                Κολλημένη ηλεκτροβαλβίδα ή τον αισθητήρα θερμοκρασίας που είναι στον πνεύμωνα υποπτεύομαι.

                i30 160 N line!

                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                • O
                  otokomae @georgemit last edited by

                  Πριν λίγο καιρό που δούλευε νορμάλ γυρνούσε σε αέριο πάντα στους 40 τζαστ ανεξαρτήτως καιρού. Πάντα μετρημένη η θερμοκρασία με το οργανάκι που είπα. Τωρα πλέον πάλι μετρώντας με το ίδιο όργανο, το οποιό μια χαρά δουλεύει, γυρνάει όποτε να ναι.

                  Κι αυτό που με κάνει να πιστεύω ότι κάτι δεν πάει καλά είναι όπως είπα ότι μερικές φορές τρώει κόλλημα και δε γυρνάει αμέσως ακόμα και όταν είναι ήδη ζεστό.

                  Πιο παλιά αν το αμάξι ήταν ζεστό και έβαζα μπρος τα λαμπάκια γίνονταν κατευθείαν πράσινα, γυρνούσε αμέσως, τώρα αναβοσβήνουν για 2,3, 5 λεπτά μέχρι να γυρίσει.

                  Κολλημένη ηλεκτροβαλβίδα ή τον αισθητήρα θερμοκρασίας που είναι στον πνεύμωνα υποπτεύομαι.

                  Μπορεί και ο ίδιος ο πνεύμονας να το είπε όπως συνεβει και σε μένα μετά από 350000km

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • M
                    margm @georgemit last edited by

                    Πάνω που έλεγα ότι το fiestaκι μου είναι τέρας αξιοπιστίας και δε βγάζει τίποτα μάλλον το μάτιασα αλλά υποψιάζομαι ότι πρόκειται για πταίσματα.

                    Λοιπόν έχει 220.000χλμ και είναι με υγραέριο από τα 70.000. Fiesta 1.4 mk7 2009.

                    Το αυτοκίνητο έμεινε από αέριο και μου έσβησε χωρίς το κλασικό μπιιιιιιιιιιπ που κάνει για να σε ειδοποιήσει να γυρίσεις σε βενζινη. Έβαλα πάλι αέριο και δούλεψε κανονικά. Το άφησα επίτηδες μέχρι να τελειώσει το αέριο για να δω τι θα γίνει και πάλι με άφησε χωρίς να σφυρίξει. Από τότε φουλαρω πριν τελειώσει.

                    Επίσης το τελευταίο διάστημα μου κάνει το εξής: ενώ κανονικά γυρνούσε στο αέριο στους 40 βαθμούς, τώρα γυρνάει σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες. 50, 55 μπορεί και παραπάνω μερικές φορές. Κάποιες φορές ξεκολλάει και γυρνάει στους 40. Που το βλέπω; έχω βάλει έξτρα οργανακι θερμοκρασίας νερού μέσα στον αεραγωγό που δείχνει από 20 έως 120 και το οποίο δουλεύει μια χαρά.

                    Άλλο κουλό σχετιζόμενο με το προηγούμενο, αρχικά όταν έβαζες μπρος και ήταν ήδη ζεστό γυρνούσε κατευθείαν στο αέριο.

                    Τώρα ακόμα και 80 με 90 βαθμούς να έχει καθυστερεί μερικά λεπτά. Όχι πάντα, τις περισσότερες φορές όμως.

                    Το Πάσχα θα περάσω μια βόλτα από γκολεμη για ένα γενικό τσεκ αλλά φαντάζεται κάνεις τι μπορεί να συμβαίνει;

                    Ευχαριστώ.

                    Κάνε ένα έλεγχο στο θερμοστάτη του οχήματος. Εάν δέν έχεις ασχοληθεί ποτε με τόν μειωτήρα - πνεύμονα μπορεί να είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας που έχει πάνω .  Απο μέτρηση διάκενων βαλβιδών έχεις κάνει να δείς που βρίσκεσαι ; Λογικά το μοντέλο έχει μηχανικές με καπελώτα. Όσο για τη στάθμη μπορεί να ευθύνεται το οργανάκι της στάθμης πίσω στήν πολυβαλβίδα στήν δεξαμενή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 16
                    • georgemit
                      georgemit last edited by

                      Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου.

                      Σχετικά με τις βαλβίδες τις είχαμε ελέγξει στις 170.000 και ήταν οκ. Μηχανικές είναι ναι.

                      Μου είχε πει να το δούμε πάλι στις 220.000 οπότε το Πάσχα που θα το πάω θα δούμε κι αυτό.

                      Αν χρειαστεί κάποια ρύθμιση είναι χρονοβόρα και ακριβή διαδικασία;

                      i30 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 15
                      • H
                        hammerhead last edited by

                        Ξέρει κανείς πως κλείνουμε την παροχή από την πολυβαλβίδα παροχής στη δεξαμενή στο πορτμπαγκάζ;
                        Απ'οτι ξέρω είναι ηλεκτρική και αν βγάλω τη φύσα του ηλεκτρ. κυκλώματος από πάνω της, θα διακοπεί η παροχή υγραερίου έτσι; 
                        Μάλλον θα αλλάξω μεμβράνη στον πνεύμονα DIY.
                        Δεσμεύομαι να ποστάρω εντυπώσεις αφού το πήρα από το ρεκτιφιέ! 

                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                        • M
                          margm @hammerhead last edited by

                          Ξέρει κανείς πως κλείνουμε την παροχή από την πολυβαλβίδα παροχής στη δεξαμενή στο πορτμπαγκάζ;
                          Απ'οτι ξέρω είναι ηλεκτρική και αν βγάλω τη φύσα του ηλεκτρ. κυκλώματος από πάνω της, θα διακοπεί η παροχή υγραερίου έτσι; 
                          Μάλλον θα αλλάξω μεμβράνη στον πνεύμονα DIY.
                          Δεσμεύομαι να ποστάρω εντυπώσεις αφού το πήρα από το ρεκτιφιέ! 

                          Έχει περιστροφικό διακόπτη εμένα οι πολυβαλβιδα και στα 2 αμάξια .

                          Έστω ότι πετυχαίνει η επισκευή , να ξέρεις θέλει και διάγνωση του υγραερίου μετά τη επισκευή του πνεύμονα για να το ξαναρυθμισεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 14
                          • georgemit
                            georgemit @georgemit last edited by

                            Πάνω που έλεγα ότι το fiestaκι μου είναι τέρας αξιοπιστίας και δε βγάζει τίποτα μάλλον το μάτιασα αλλά υποψιάζομαι ότι πρόκειται για πταίσματα.

                            Λοιπόν έχει 220.000χλμ και είναι με υγραέριο από τα 70.000. Fiesta 1.4 mk7 2009.

                            Το αυτοκίνητο έμεινε από αέριο και μου έσβησε χωρίς το κλασικό μπιιιιιιιιιιπ που κάνει για να σε ειδοποιήσει να γυρίσεις σε βενζινη. Έβαλα πάλι αέριο και δούλεψε κανονικά. Το άφησα επίτηδες μέχρι να τελειώσει το αέριο για να δω τι θα γίνει και πάλι με άφησε χωρίς να σφυρίξει. Από τότε φουλαρω πριν τελειώσει.

                            Επίσης το τελευταίο διάστημα μου κάνει το εξής: ενώ κανονικά γυρνούσε στο αέριο στους 40 βαθμούς, τώρα γυρνάει σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες. 50, 55 μπορεί και παραπάνω μερικές φορές. Κάποιες φορές ξεκολλάει και γυρνάει στους 40. Που το βλέπω; έχω βάλει έξτρα οργανακι θερμοκρασίας νερού μέσα στον αεραγωγό που δείχνει από 20 έως 120 και το οποίο δουλεύει μια χαρά.

                            Άλλο κουλό σχετιζόμενο με το προηγούμενο, αρχικά όταν έβαζες μπρος και ήταν ήδη ζεστό γυρνούσε κατευθείαν στο αέριο.

                            Τώρα ακόμα και 80 με 90 βαθμούς να έχει καθυστερεί μερικά λεπτά. Όχι πάντα, τις περισσότερες φορές όμως.

                            Το Πάσχα θα περάσω μια βόλτα από γκολεμη για ένα γενικό τσεκ αλλά φαντάζεται κάνεις τι μπορεί να συμβαίνει;

                            Ευχαριστώ.

                            Και το fiesta ξανά προς τη δόξα τραβά.

                            Σήμερα διορθώθηκαν τα προβλήματα που ανέφερα παραπάνω, αλλάχτηκε αισθητήρας θερμοκρασίας στον πνεύμονα και ο αισθητήρας πίεσης - υποπίεσης.

                            Το αμάξι δουλεύει πλέον άψογα και το σημαντικό είναι πως επειδή δε μπορεσα να πάω γκολέμη λόγω απαγόρευσης μετακινήσεων ανακάλυψα έναν φοβερό μάστορα πολύ κοντά μου με πολλές γνώσεις πάνω στο αέριο. Αναστασόπουλος Βραχάτι Κορινθίας, άψογος στο θέμα αεριοκίνηση.

                            Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε πως καταλαβαίνουμε ότι ο πνεύμονας παει για φουντο.

                            Μου προτεινε το καλοκαιρι να τον αλλάξουμε αλλα ξεχασα να ρωτησω γιατί.

                            i30 160 N line!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                            • K
                              kostasathenian @panjoss last edited by

                              Καλημέρα σε όλους!

                              Διαθέτω ford fiesta 06' βενζινοκίνητο , τα χιλιομετα που κάνω ειναι λίγα ομολογουμένως ( κάτω απο 5000χλμ  τον χρονο) αλλά υπάρχει προοπτική να τα αυξήσω αν βγει η εξίσωση με την υγραεριοκίνηση .Άρα προφανώς επιδιώκοντας οικονομία 30%-40% αυτή ειναι η προοπτική της μετάβασης .

                              Θα ήθελα να ξεκινήσω με το εξής βασικό ερώτημα.......βάση άλλων  φόρουμ που διάβασα ισχύει οτι μια πιθανή μετατροπή του υπάρχοντος οχήματος σε LPG , θα μπορούσε να είναι επιτυχημένη 100 % ,αλλά υπάρχουν και οι ελλατωματικές περιπτώσεις.... η σκέψη μου ειναι να στραφώ σε αγορά μεταχειρισμένου οχήματος το οποίο  έχει ήδη ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ  εγκατάσταση αερίου , αυτό άραγε σε τι ποσοστό μπορεί να με εξασφαλίσει στο ότι θα αποφύγω δαπανηρές  βλάβες και θα πετύχω όντως οικονομία  σε σχέση με μιά ανεπιτυχής  μετατροπή( έχω διαβάσει παραδείγματα τύπου έδωσα 1500 ευρώ για μετατροπή και δεν έιδα διαφορα ) ?

                              Για να είμαι πιο συγκεκριμένος ,  στο car gr, έχω επιβεβαιώσει οτι υπάρχουν οχήματα στα οποία αναγραφεται  στην περιγραφή οτι η εγκατασταση αερίου ειναι εργοστασιακή ( FORD FIESTA  2012/20214 ) . Η επιλογή του fiesta12/14 είναι αδιαπραγμάτευτη σαν λάτρης της Ford , οπότε θα με βοηθούσε πολύ η εμπειρία κάποιου φίλου ο οποίος  είναι κάτοχος του συγκεκριμένου οχήματος με Lpg  , Γενικα θα ήθελα να ξέρω ποια ειναι τα βασικά πλεονεκτήματα /μειονεκτήματα στην μετάβαση αυτή , και τι θα πρέπει να γνωρίζω οπωσδήποτε απ'ο τον υποψήφιο πωλητή του υγραεριοκίνητου, επίσης θα πρέπει να αλλάξω και μάστορα διότι φαντάζομαι δεν υπάρχει η ιδια τεχνογνωσία σε όλους στο κομματι LPG ,  ειδικά αν μιλάμε για εργοστασιακή εγκατάσταση .

                              Ευχαριστώ για τις απαντήσεις !

                              ΥΓ : ένα βασικό ορθό κοφτό ερώτημα.......με 42 ευρώ συμπληρώνω 30λίτρα  βενζίνης  διανύω περίπου 300 χλμ εντός πόλης, άρα πλέον με την τιμή του αερίου θα κάνω τα ίδια χιλιόμετρα με 22 ευρώ βάση της τιμής αερίου?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • yem
                                yem @kostasathenian last edited by

                                Με 5.000 χλμ το χρόνο θα αργήσεις πάρα πολύ να κάνεις απόσβεση, ένα καλό σύστημα σε καλό εγκαταστάτη είναι στα 700-900€ θα χρειαστείς 3-4 χρόνια το λιγότερο να κάνεις απόσβεση και τότε το Fiesta σου θα είναι 20 ετών πατημένο θα πρέπει δλδ να το κρατήσεις μέχρι να πάει 25 για να πεις ότι έβγαλες και κάτι από την μετατροπή. Νομίζω ρίσκο μεγάλο.

                                Λιγότερο ρίσκο έχει να πάρεις ένα μτχ του '12 -' 14 που είναι εργοστασιακό αέριο, από την άλλη μπορείς να δεις και σε diesel ή cng (αν σε βολεύουν τα πρατήρια) από την στιγμή που μπορεί να πάρεις άλλο αυτοκίνητο.

                                Στην ορθή κοφτή ερώτηση σου να προσθέσω και θεωρητική αν βάλεις 42€ αεριο με 0.7 το λίτρο δηλαδή 60λ αέριο (ένα μεγάλο ντεπόζιτο δηλαδή) αν καις 10λ-12λ/100χλμ θα κάνεις 500-600 χλμ κάπου τόσα θα έκανες και με ένα diesel και λίγα παραπάνω με ένα cng.

                                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • K
                                  kostasathenian last edited by

                                  Καλησπέρα Yem.....

                                  Πρώτα σκέφτηκα το ενδεχόμενο μετάβασης σε diesel.... ωστόσο υπάρχει η εξής διαφορά.... υποτίθεται στο στα diesel ο κανόνας λέει οτι πρέπει να κάνεις πολλά χιλιομετρα σε ανοιχτό δρόμο για να  αυτοκαθαρίζεται το φίλτρο. Αυτό για μένα αυτομάτως αποτελεί  δέσμευση ... θα πρέπει δηλαδή μόνο και μόνο για αυτό το λόγο να βγαίνω στην εθνική να κόβω βόλτες για να καθαρίζεται το φίλτρο ανά 3 ανα 4 μέρες( +ότι στο με΄λλον αν χρειαστώ να αλλάξω τρόμπα πετρελίου μιλάμε για κόστος 800ε-1000ε ....ενώ στο αέριο( με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ εγκατάσταση ξαναγράφω )  δεν υπάρχει ούτε η 1η ούτε η 2η συνθήκη. Αν κάνω λάθος μπορεί να με διορθώσει κάποιος φίλος.

                                  Δεν με νοιάζει τόσο να κάνω απόσβεση  άμεσα... η προοπτική μου είναι να αρχίζω να κάνω διπλάσια χιλιόμετρα για να πετυχω οικονομία .

                                  ''Λιγότερο ρίσκο έχει να πάρεις ένα μτχ του '12 -' 14 που είναι εργοστασιακό αέριο'' Ακριβώς προς τα εκεί προσανατολίζομαι ,

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Όχι ανά 3-4 μέρες βόλτα για ξεκάπνισμα το φίλτρο. Δεν ισχύουν αυτά τα πράγματα.

                                    Αν κάνεις απλά φυσιολογική χρήση , δηλαδή όχι μόνο 3-4 αστικά χλμ σπίτι δουλειά και μόνον επί μήνες, το φίλτρο θα αναγεννηθεί.

                                    Επίσης ΔΕΝ είναι τα υγραερια τύπου 'βάζω καύσιμο κι αλλάζω λάδια και το ξεχνάω'. Θέλει τακτική συντήρηση και ρύθμιση από άνθρωπο που να ξέρει, που περιλαμβάνει και φίλτρα, δεξαμενή, βαλβίδες εναλλαγής και ηλεκτρονικά που ρυθμίζουν το μίγμα για κάθε καύσιμο κλπ.  Έχεις επισης ένα όχημα με πιο επικίνδυνο καύσιμο, λίγο χαμηλότερες επιδόσεις κι αρκετά λιγότερη ροπή, που σημαίνει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση αν κινείσαι φορτωμένος στα δύσκολα, χειρότερη προσπέραση, μικροτερο πορτμπαγκάζ ή έλλειψη ρεζέρβας, περιορισμούς σε κλειστά πάρκινγκ, δύσκολα θα βρεις πλεονέκτημα του υγραερίου στο δρόμο κόντρα στο ντίζελ.

                                    Επίσης είναι ελάχιστα τα εργοστασιακά υγραέρια για να επιλέξεις, σε αντίθεση με τα ντίζελ, που πλέον είναι και φθηνότερα απ το παρελθόν.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Αντιμετωπίζω το εξής προβλημα με το αυτοκίνητό μου, φιεστα 2009 αέριο.

                                      Όταν το αμάξι ξεκινάει κρύο το πρωί ή αν έχει μείνει παρκαρισμένο για τουλάχιστον 4 με 5 ώρες, αν και παίρνει αμέσως και έχει σταθερό ρελαντί, κομπιάζει να ανεβάσει στροφές. Για να καταλάβετε παρκάρω σε ημιυπόγειο πάρκινκ και με το ζόρι ανεβαίνει τη ράμπα.

                                      Αν το αφήσεις να δουλέψει για τουλάχιστον 1 με 2 λεπτά και ζεσταθεί, ανεβάζει κανονικά και μετά δουλεύει άψογα, κανένα κόμπιασμα. Υποψιάζεστε τι μπορεί να συμβαίνει; Στο συνεργείο μου είπαν ηλεκτρικό θέμα, πολλαπλασιαστή ή μπουζοκαλώδια.

                                      Το θέμα είναι ότι δεν είναι σίγουροι και ίσως τα αλλάξουμε χωρίς να λυθεί το πρόβλημα.

                                      Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

                                      i30 160 N line!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cruze2009 @piliourits last edited by

                                        @piliourits said in Υγραεριοκίνηση!:

                                        Όχι ανά 3-4 μέρες βόλτα για ξεκάπνισμα το φίλτρο. Δεν ισχύουν αυτά τα πράγματα.

                                        Αν κάνεις απλά φυσιολογική χρήση , δηλαδή όχι μόνο 3-4 αστικά χλμ σπίτι δουλειά και μόνον επί μήνες, το φίλτρο θα αναγεννηθεί.

                                        Επίσης ΔΕΝ είναι τα υγραερια τύπου 'βάζω καύσιμο κι αλλάζω λάδια και το ξεχνάω'. Θέλει τακτική συντήρηση και ρύθμιση από άνθρωπο που να ξέρει, που περιλαμβάνει και φίλτρα, δεξαμενή, βαλβίδες εναλλαγής και ηλεκτρονικά που ρυθμίζουν το μίγμα για κάθε καύσιμο κλπ.  Έχεις επισης ένα όχημα με πιο επικίνδυνο καύσιμο, λίγο χαμηλότερες επιδόσεις κι αρκετά λιγότερη ροπή, που σημαίνει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση αν κινείσαι φορτωμένος στα δύσκολα, χειρότερη προσπέραση, μικροτερο πορτμπαγκάζ ή έλλειψη ρεζέρβας, περιορισμούς σε κλειστά πάρκινγκ, δύσκολα θα βρεις πλεονέκτημα του υγραερίου στο δρόμο κόντρα στο ντίζελ.

                                        Επίσης είναι ελάχιστα τα εργοστασιακά υγραέρια για να επιλέξεις, σε αντίθεση με τα ντίζελ, που πλέον είναι και φθηνότερα απ το παρελθόν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cruze2009 last edited by

                                          Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγώ να σας πω το πρόβλημα μου εδώ και λίγες μέρες, όταν το αμάξι δουλεύει με υγραέριο.
                                          Όταν μπει στο αέριο, το ρελαντί του παίζει μεταξύ 300 με 700 στροφές και μετά από λίγα δευτερόλεπτα, σβήνει το αμάξι. Αμέσως μετά που προσπαθώ να το βάλω μπροστά, παίρνει πολύ δύσκολα. Στην πορεία, το αέριο δουλεύει κανονικά χωρίς κομπιάσματα, στην νεκρά στο φανάρι σχεδόν πάντα θα μου σβήσει.
                                          Το έχω δουλέψει σερί κάποιες μέρες, μόνο βενζίνη και δεν μου παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα.
                                          Τι λέτε να είναι;

                                          M O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            margm @cruze2009 last edited by

                                            @cruze2009 said in Υγραεριοκίνηση!:

                                            Καλησπέρα, θα ήθελα κι εγώ να σας πω το πρόβλημα μου εδώ και λίγες μέρες, όταν το αμάξι δουλεύει με υγραέριο.
                                            Όταν μπει στο αέριο, το ρελαντί του παίζει μεταξύ 300 με 700 στροφές και μετά από λίγα δευτερόλεπτα, σβήνει το αμάξι. Αμέσως μετά που προσπαθώ να το βάλω μπροστά, παίρνει πολύ δύσκολα. Στην πορεία, το αέριο δουλεύει κανονικά χωρίς κομπιάσματα, στην νεκρά στο φανάρι σχεδόν πάντα θα μου σβήσει.
                                            Το έχω δουλέψει σερί κάποιες μέρες, μόνο βενζίνη και δεν μου παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα.
                                            Τι λέτε να είναι;

                                            Κάνε ένα καθαρισμό τής πεταλούδας γκαζιού , και εάν συνεχίσει να δείτε το υγραέριο ίσως είναι νπολύ πλούσιο
                                            Επίσης δές και τα κολλάρα μήπως από κάπου τραβάει αέρα , ΄έχει σκιστεί .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 723
                                            • 724
                                            • 725
                                            • 726
                                            • 727
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 725 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr