Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Rav 4 Hybrid
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Rav 4 Hybrid
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    85
    5490
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @gatoz last edited by

      χορευετε χωρις τον γατο? εξεκουρασθην ωραι πολλαι.

      τα φευ ειναι απλα η λυση μεχρι να καθιερωθουν τα φουλ ηλεκτρικα με τις αναλογες υποδομες. και αρα μολις αρχισαν να κυκλοφορουν και ειναι η τωρινη καλυτερη λυση και ενδεχομενως για τα επομενα 10 χρονια αφου χρησιμοποιουν καθε ειδους υποδομη. στο συνολο η καταναλωση τους ειναι απλα εξαιρετη, ειδικα για ανθρωπους πολης οσο και αν ταξιδευουν τα σουκου.

      στο δικο μου το μυαλο ειναι και ηταν η πρωτη επιλογη (φυσικα μετρανε και τα μπονους κανονακια εφοριας), ακολουθουν τα φουλ χιμπριντ πλην αυτων που εχουν σιβιτι, μετα οι βενζινες και τα ηλεκτρικα. τα τελευταια θα ειναι λυση οταν μπορεις να πας το μιλφατο αυθημερον ναυπλιο χωρις να το καταλαβει το στεφανι και χωρις να σκεφτεσαι αν θα σε βγαλει πισω και το ριχνεις στην ταδαλαφυλλη να σου φυγει το αγχος. μονο τα μαζουτια γτπ, θα λαβουν πανω τους ολη τη περιβαλλοντολογικη εξπερματιση απο τους επομενους μηνες ηδη. αν με ενοχλει το βαρος των φευ ειναι για τα κρατηματα, αλλα απο την αλλη γουσταρω τρελλα τα γκαζια. τωρα φουλ χιμπριντια στυλ τραμ, οπως ειναι κατι τζαπονοκορεατες, οσο και αν λαβ τζαπαν, δεν μπορω να τα ειδω σαν αυτοκινητα, αμα ειναι για οικονομια παιρνω και το τρολευ. οταν βαγλουν οι χονταιοι κατι τις θα δουμε παλι αμαξια κιτρινα. στα φευ να προσθεσω ολιγο και την ευκολη τετρα που εχουν πλεον τα περισσοτερα, τα κανει τα σουβια φεβ λιγοτερο γκέικα απο οτι ειναι οι δικουνες αδελφες του ελεους για αγορια που θελουν να δειχνουν οτι τον εχουνε μεγαλο τον δεκαποντο γκιωνη τους

      Ο δικός σου δεν έχει Volvo phev;

      Πόσα πραγματικά ηλεκτρικά κάνει και πόσο κατανάλωση έχει εθνική με άδεια μπαταρία;

      Ειπώθηκε ένα 6.5λιτρα/100χλμ..

      Αν δεν κάνω λάθος (ταξιδεύω) απλή με PHEV version στο XC60 είναι 300κιλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz @dublin last edited by

        gatoz wrote:

        χορευετε χωρις τον γατο? εξεκουρασθην ωραι πολλαι.

        τα φευ ειναι απλα η λυση μεχρι να καθιερωθουν τα φουλ ηλεκτρικα με τις αναλογες υποδομες. και αρα μολις αρχισαν να κυκλοφορουν και ειναι η τωρινη καλυτερη λυση και ενδεχομενως για τα επομενα 10 χρονια αφου χρησιμοποιουν καθε ειδους υποδομη. στο συνολο η καταναλωση τους ειναι απλα εξαιρετη, ειδικα για ανθρωπους πολης οσο και αν ταξιδευουν τα σουκου.

        στο δικο μου το μυαλο ειναι και ηταν η πρωτη επιλογη (φυσικα μετρανε και τα μπονους κανονακια εφοριας), ακολουθουν τα φουλ χιμπριντ πλην αυτων που εχουν σιβιτι, μετα οι βενζινες και τα ηλεκτρικα. τα τελευταια θα ειναι λυση οταν μπορεις να πας το μιλφατο αυθημερον ναυπλιο χωρις να το καταλαβει το στεφανι και χωρις να σκεφτεσαι αν θα σε βγαλει πισω και το ριχνεις στην ταδαλαφυλλη να σου φυγει το αγχος. μονο τα μαζουτια γτπ, θα λαβουν πανω τους ολη τη περιβαλλοντολογικη εξπερματιση απο τους επομενους μηνες ηδη. αν με ενοχλει το βαρος των φευ ειναι για τα κρατηματα, αλλα απο την αλλη γουσταρω τρελλα τα γκαζια. τωρα φουλ χιμπριντια στυλ τραμ, οπως ειναι κατι τζαπονοκορεατες, οσο και αν λαβ τζαπαν, δεν μπορω να τα ειδω σαν αυτοκινητα, αμα ειναι για οικονομια παιρνω και το τρολευ. οταν βαγλουν οι χονταιοι κατι τις θα δουμε παλι αμαξια κιτρινα. στα φευ να προσθεσω ολιγο και την ευκολη τετρα που εχουν πλεον τα περισσοτερα, τα κανει τα σουβια φεβ λιγοτερο γκέικα απο οτι ειναι οι δικουνες αδελφες του ελεους για αγορια που θελουν να δειχνουν οτι τον εχουνε μεγαλο τον δεκαποντο γκιωνη τους

        Ο δικός σου δεν έχει Volvo phev;

        Πόσα πραγματικά ηλεκτρικά κάνει και πόσο κατανάλωση έχει εθνική με άδεια μπαταρία;

        Ειπώθηκε ένα 6.5λιτρα/100χλμ..

        χαχαχαχ, μεχρι σημερα, εδω και 2 μηνες, 0. μηδεν ολογραφως. ειναι απο τη πρωτη ημερα τερμα η βελονα.

        βασικα σκεψου οτι κανει καθε μερα επι εφτα νεαπολη-περιστερι και πισω. καπου 30x7 χιλιομετρα. και 2 φορες το μηνα παει κορφο-κορινθια, οταν επιτρεπεται. τσαμπα του ερχεται βασικα. ειναι αυτο το μηδεν στα εκατο που κυριαρχει τις περισσοτερες μερες και κανει τη διαιρεση καλη.

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin @gatoz last edited by

          Dublin wrote:

          gatoz wrote:

          χορευετε χωρις τον γατο? εξεκουρασθην ωραι πολλαι.

          τα φευ ειναι απλα η λυση μεχρι να καθιερωθουν τα φουλ ηλεκτρικα με τις αναλογες υποδομες. και αρα μολις αρχισαν να κυκλοφορουν και ειναι η τωρινη καλυτερη λυση και ενδεχομενως για τα επομενα 10 χρονια αφου χρησιμοποιουν καθε ειδους υποδομη. στο συνολο η καταναλωση τους ειναι απλα εξαιρετη, ειδικα για ανθρωπους πολης οσο και αν ταξιδευουν τα σουκου.

          στο δικο μου το μυαλο ειναι και ηταν η πρωτη επιλογη (φυσικα μετρανε και τα μπονους κανονακια εφοριας), ακολουθουν τα φουλ χιμπριντ πλην αυτων που εχουν σιβιτι, μετα οι βενζινες και τα ηλεκτρικα. τα τελευταια θα ειναι λυση οταν μπορεις να πας το μιλφατο αυθημερον ναυπλιο χωρις να το καταλαβει το στεφανι και χωρις να σκεφτεσαι αν θα σε βγαλει πισω και το ριχνεις στην ταδαλαφυλλη να σου φυγει το αγχος. μονο τα μαζουτια γτπ, θα λαβουν πανω τους ολη τη περιβαλλοντολογικη εξπερματιση απο τους επομενους μηνες ηδη. αν με ενοχλει το βαρος των φευ ειναι για τα κρατηματα, αλλα απο την αλλη γουσταρω τρελλα τα γκαζια. τωρα φουλ χιμπριντια στυλ τραμ, οπως ειναι κατι τζαπονοκορεατες, οσο και αν λαβ τζαπαν, δεν μπορω να τα ειδω σαν αυτοκινητα, αμα ειναι για οικονομια παιρνω και το τρολευ. οταν βαγλουν οι χονταιοι κατι τις θα δουμε παλι αμαξια κιτρινα. στα φευ να προσθεσω ολιγο και την ευκολη τετρα που εχουν πλεον τα περισσοτερα, τα κανει τα σουβια φεβ λιγοτερο γκέικα απο οτι ειναι οι δικουνες αδελφες του ελεους για αγορια που θελουν να δειχνουν οτι τον εχουνε μεγαλο τον δεκαποντο γκιωνη τους

          Ο δικός σου δεν έχει Volvo phev;

          Πόσα πραγματικά ηλεκτρικά κάνει και πόσο κατανάλωση έχει εθνική με άδεια μπαταρία;

          Ειπώθηκε ένα 6.5λιτρα/100χλμ..

          χαχαχαχ, μεχρι σημερα, εδω και 2 μηνες, 0. μηδεν ολογραφως. ειναι απο τη πρωτη ημερα τερμα η βελονα.

          βασικα σκεψου οτι κανει καθε μερα επι εφτα νεαπολη-περιστερι και πισω. καπου 30x7 χιλιομετρα. και 2 φορες το μηνα παει κορφο-κορινθια, οταν επιτρεπεται. τσαμπα του ερχεται βασικα. ειναι αυτο το μηδεν στα εκατο που κυριαρχει τις περισσοτερες μερες και κανει τη διαιρεση καλη.

          Η ερώτηση είναι σαφής (με 2 σκέλη). Πόσα χλμ κάνει ηλεκτρικά με μια φόρτιση και πόσο καίει εθνική με 130χλμ με μηδέν μπαταρία.

          Θα με βάλεις να ψάξω το ποστ που έλεγες ότι κάνει 20-25χμλ τη φόρτιση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz @dublin last edited by

            gatoz wrote:

            Dublin wrote:

            gatoz wrote:

            χορευετε χωρις τον γατο? εξεκουρασθην ωραι πολλαι.

            τα φευ ειναι απλα η λυση μεχρι να καθιερωθουν τα φουλ ηλεκτρικα με τις αναλογες υποδομες. και αρα μολις αρχισαν να κυκλοφορουν και ειναι η τωρινη καλυτερη λυση και ενδεχομενως για τα επομενα 10 χρονια αφου χρησιμοποιουν καθε ειδους υποδομη. στο συνολο η καταναλωση τους ειναι απλα εξαιρετη, ειδικα για ανθρωπους πολης οσο και αν ταξιδευουν τα σουκου.

            στο δικο μου το μυαλο ειναι και ηταν η πρωτη επιλογη (φυσικα μετρανε και τα μπονους κανονακια εφοριας), ακολουθουν τα φουλ χιμπριντ πλην αυτων που εχουν σιβιτι, μετα οι βενζινες και τα ηλεκτρικα. τα τελευταια θα ειναι λυση οταν μπορεις να πας το μιλφατο αυθημερον ναυπλιο χωρις να το καταλαβει το στεφανι και χωρις να σκεφτεσαι αν θα σε βγαλει πισω και το ριχνεις στην ταδαλαφυλλη να σου φυγει το αγχος. μονο τα μαζουτια γτπ, θα λαβουν πανω τους ολη τη περιβαλλοντολογικη εξπερματιση απο τους επομενους μηνες ηδη. αν με ενοχλει το βαρος των φευ ειναι για τα κρατηματα, αλλα απο την αλλη γουσταρω τρελλα τα γκαζια. τωρα φουλ χιμπριντια στυλ τραμ, οπως ειναι κατι τζαπονοκορεατες, οσο και αν λαβ τζαπαν, δεν μπορω να τα ειδω σαν αυτοκινητα, αμα ειναι για οικονομια παιρνω και το τρολευ. οταν βαγλουν οι χονταιοι κατι τις θα δουμε παλι αμαξια κιτρινα. στα φευ να προσθεσω ολιγο και την ευκολη τετρα που εχουν πλεον τα περισσοτερα, τα κανει τα σουβια φεβ λιγοτερο γκέικα απο οτι ειναι οι δικουνες αδελφες του ελεους για αγορια που θελουν να δειχνουν οτι τον εχουνε μεγαλο τον δεκαποντο γκιωνη τους

            Ο δικός σου δεν έχει Volvo phev;

            Πόσα πραγματικά ηλεκτρικά κάνει και πόσο κατανάλωση έχει εθνική με άδεια μπαταρία;

            Ειπώθηκε ένα 6.5λιτρα/100χλμ..

            χαχαχαχ, μεχρι σημερα, εδω και 2 μηνες, 0. μηδεν ολογραφως. ειναι απο τη πρωτη ημερα τερμα η βελονα.

            βασικα σκεψου οτι κανει καθε μερα επι εφτα νεαπολη-περιστερι και πισω. καπου 30x7 χιλιομετρα. και 2 φορες το μηνα παει κορφο-κορινθια, οταν επιτρεπεται. τσαμπα του ερχεται βασικα. ειναι αυτο το μηδεν στα εκατο που κυριαρχει τις περισσοτερες μερες και κανει τη διαιρεση καλη.

            Η ερώτηση είναι σαφής (με 2 σκέλη). Πόσα χλμ κάνει ηλεκτρικά με μια φόρτιση και πόσο καίει εθνική με 130χλμ με μηδέν μπαταρία.

            Θα με βάλεις να ψάξω το ποστ που έλεγες ότι κάνει 20-25χμλ τη φόρτιση!

            ναι και? φορτιζει στην εταιρεια με ταχυφορτιστη και σπιτι με σουκο στο παρκιν. και? εγω με τη βολβαρα βγαζω λιγοτερα γιατι το παω σπαζμενο, οπως υποθετω και το τριαχιλιαρικαοχτω θα το πηγαινω. ποιος ασχολειται ή μπορει να σου πει καταναλωσεις εκτος πολης σε περιοδο λοκ νταουν? δε σε πιανω σε δουβλη, τη ξαδελφη την επιανα ευχαριστως αν και μπαστυ, εσενα σε χανω

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dublin @gatoz last edited by

              Dublin wrote:

              gatoz wrote:

              χαχαχαχ, μεχρι σημερα, εδω και 2 μηνες, 0. μηδεν ολογραφως. ειναι απο τη πρωτη ημερα τερμα η βελονα.

              βασικα σκεψου οτι κανει καθε μερα επι εφτα νεαπολη-περιστερι και πισω. καπου 30x7 χιλιομετρα. και 2 φορες το μηνα παει κορφο-κορινθια, οταν επιτρεπεται. τσαμπα του ερχεται βασικα. ειναι αυτο το μηδεν στα εκατο που κυριαρχει τις περισσοτερες μερες και κανει τη διαιρεση καλη.

              Η ερώτηση είναι σαφής (με 2 σκέλη). Πόσα χλμ κάνει ηλεκτρικά με μια φόρτιση και πόσο καίει εθνική με 130χλμ με μηδέν μπαταρία.

              Θα με βάλεις να ψάξω το ποστ που έλεγες ότι κάνει 20-25χμλ τη φόρτιση!

              ναι και? φορτιζει στην εταιρεια με ταχυφορτιστη και σπιτι με σουκο στο παρκιν. και? εγω με τη βολβαρα βγαζω λιγοτερα γιατι το παω σπαζμενο, οπως υποθετω και το τριαχιλιαρικαοχτω θα το πηγαινω. ποιος ασχολειται ή μπορει να σου πει καταναλωσεις εκτος πολης σε περιοδο λοκ νταουν? δε σε πιανω σε δουβλη, τη ξαδελφη την επιανα ευχαριστως αν και μπαστυ, εσενα σε χανω

              Δεν έχεις παρακολουθήσει όλη τη συζήτηση. Άστο. Πήγα να πέσω και σε ένα C5 Aircross με 140 στην εθνική!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Γάτε, το Drive έχει πάει αυθημερόν Ναύπλιο και πίσω με Kona 64 kWh, αλλά δεν είχε μιλφάτο στο δεξί κάθισμα αλλά τον φωτογράφο τού περιοδικού, Θανάσης Κουτσογιάννης λέγεται. Πιάνει ή πρέπει να είναι μιλφάτο οπωσδήποτε;

                Όσο για το πόσο καίει ένα μπριζάτο μπινζνίνας, ιδού οι δηλωμένες καταναλώσεις για το XC40: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1642-XC40.html?fueltype=6&powerunit=2

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dettol @dimsabas last edited by

                  Όσο για το πόσο καίει ένα μπριζάτο μπινζνίνας, ιδού οι δηλωμένες καταναλώσεις για το XC40: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1642-XC40.html?fueltype=6&powerunit=2

                  Με τα αυτοκινητα γενικα και με τα phev ΠΟΛΥ περισσοτερο δεν βγαινει ευκολα ακρη στις καταναλωσεις, διοτι εξαρτωνται απο την διαδρομη που κανει ο καθε χρηστης. Στα phev μαλιστα η ψαλιδα ανοιγει πολυ περισσοτερο λογω της μπαταριας αλλα και του τροπου οδηγησης που επηρεαζει πολυ. Ετσι π.χ. αν καποιος καθε μερα κανει 15-20 χλμ, ειναι 'ηρεμος' οδηγος και κραταει την μπαταρια του γεματη, μπορει να πει αληθως οτι 'καιω 0'.

                  Ο γνωστος μου με το xc60 phev σε 3000χλμ εχει 5l/100km συνολικη καταναλωση (εχω δει το app του). Κανει 60χλμ καθε μερα, απο τα οποια τα 10 ειναι εντος της αθηνα. Φορτιζει μονο σπιτι του. Αυτο σημαινει οτι η μπαταρια τον φτανει μονο για το ενα leg της διαδρομης του.

                  Τον ρωτησα να μου πει ποσο καει στην επιστροφη (με αδεια μπαταρια) και αν θυμηθει να κοιταξει ποσο καιει οταν βρισκεται στην αττικη οδο (παλι με αδεια μπαταρια).

                  Αυτα για να διορθωσω οποια παρανοηση δημιουργηθηκε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dublin @dettol last edited by

                    dimsabas wrote:

                    Όσο για το πόσο καίει ένα μπριζάτο μπινζνίνας, ιδού οι δηλωμένες καταναλώσεις για το XC40: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1642-XC40.html?fueltype=6&powerunit=2

                    Με τα αυτοκινητα γενικα και με τα phev ΠΟΛΥ περισσοτερο δεν βγαινει ευκολα ακρη στις καταναλωσεις, διοτι εξαρτωνται απο την διαδρομη που κανει ο καθε χρηστης. Στα phev μαλιστα η ψαλιδα ανοιγει πολυ περισσοτερο λογω της μπαταριας αλλα και του τροπου οδηγησης που επηρεαζει πολυ. Ετσι π.χ. αν καποιος καθε μερα κανει 15-20 χλμ, ειναι 'ηρεμος' οδηγος και κραταει την μπαταρια του γεματη, μπορει να πει αληθως οτι 'καιω 0'.

                    Ο γνωστος μου με το xc60 phev σε 3000χλμ εχει 5l/100km συνολικη καταναλωση (εχω δει το app του). Κανει 60χλμ καθε μερα, απο τα οποια τα 10 ειναι εντος της αθηνα. Φορτιζει μονο σπιτι του. Αυτο σημαινει οτι η μπαταρια τον φτανει μονο για το ενα leg της διαδρομης του.

                    Τον ρωτησα να μου πει ποσο καει στην επιστροφη (με αδεια μπαταρια) και αν θυμηθει να κοιταξει ποσο καιει οταν βρισκεται στην αττικη οδο (παλι με αδεια μπαταρια).

                    Αυτα για να διορθωσω οποια παρανοηση δημιουργηθηκε.

                    Πολύ ενδιαφέρον. Όταν μάθεις ενημέρωσε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol last edited by

                      Λοιπον, εμαθα και επιστρεφω.

                      Στιγμιαια με 120km/h δεν προσεξε. Πορτα-πορτα (δουλεια - σπιτι 30km διαμεσω αττικης οδου) με αδεια μπαταρια ειδε μεση καταναλωση τα 6.5 l/100km που ειχα αναφερει στην αρχη (αρα καλα το θυμομουν). Πιθανοτατα σε ενα μεγαλο ταξιδι με σταθερη ταχυτητα 120-130km/h η καταναλωση να ηταν περισσοτερη, δεν το αμφισβητω αυτο. Εχει ενδιαφερον ομως οτι μου ειπε πως ακομα και με cruise control ενεργοποιημενο, το αυτοκινητο κανει regen στις κατηφορες, κατι που βοηθαει να μην αδειαζει η μπαταρια του σχεδον ποτε, ακομα και σε μεγαλο ταξιδι.

                      Αν κανεις δοκιμασει να παει πιο γρηγορα ακομα ναι οκ, τοτε θα καψει πολυ. Αμφιβαλλω αν θα ειναι τα 14 που αναφερθηκαν (εκτος αν το παει συνεχως με 160km/h), αλλα θα ειναι σιγουρα περισσοτερο απο τα 6.5 . Ετσι και αλλιως σε αυτα τα ογκωδη αυτοκινητα, ειδικα πανω απο τα 120km/h αρχιζουν να καινε αρκετα, προφανως επειδη η αεροδυναμικη δεν βοηθαει.

                      αυτα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • gatoz
                        gatoz last edited by

                        Youtube Video

                        #xeftilla

                        το ραβ ουτε καν περναει τα 3 ρολλερ, τετρα του απαφτου που καθομαστε επανω

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Μεγάλη ξεφτίλα για τετρακίνητο SUV... Ειδικά αν υπολογίσεις ότι ως Toyota υποτίθεται ότι έχεις τεράστια εμπειρία στο θέμα και τελικά την τρως από τον γκέικο (comme il faut) Λέοντα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dublin last edited by

                            Δηλαδή το Peugeot έχει καλύτερο 4Χ4; Δεν θα το περίμενα ποτέ αυτό.

                            Σε πραγματικές συνθήκες θα είχε ενδιαφέρον να δούμε, ελπίζω ο Γάτος να ετοιμάσει καμία δοκιμή!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Και για πείτε γιατί συμβαίνει αυτό; τι κάνει δηλαδή καλύτερα το 3008; Πάντα το είχα απορία. Στο μάτι φαίνεται και τα δύο να σπιναρουν, στην πράξη τι συμβαίνει;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                Τεστ που γίνεται έξω από αντιπροσωπεία της  Peugeot εντάξει   ούτε ξέρουμε κλίσεις εδάφους ,το Rav κάνει αλλού το τεστ, ούτε αν όντως ενεργοποιούν  τα mod που λένε ...αλλά το κυριότερο σημείο αναξιοπιστίας του τεστ είναι ότι συγκρίνουν υβριδικό με το plug in , τα οποία έχουν άλλες μπαταρίες πιο μεγάλες και άλλα πιο δυνατά μοτέρ στον πίσω άξονα, τεστ προπαγάνδα 

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Το 3008 είναι το τετρακίνητο . Πραγματικά θα είναι ενδιαφέρον να μας πει ο Γάτος πως θα πηγαίνει ....

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz last edited by

                                    δεν εχει το τριοχιλιαρικοοχτω καμια φοβερη τετρα, εχει μια πολυ μετρια. απλα η τουότα στο ραβ εχει τετρα γτπ, απο το πρωτο κιολας που ειχε βγει μεχρι το σημερινο. βασικα το επιασα το θεμα σε σουζ φορουμ σχιστοματηδων οπου δοκιμαζανε το ακρος (=το ραβ τεσσερο με χρωματα της σουζ = ντροπη να μπλεκεις με  ξεφτιλλισμενες τογιοτες) και ηταν οτι χειροτερο, ακομη και απο το προηγουμενο ραβ και απο το κιου-κιου. τωρα σε ρολερ τεστ τι σχεση εχει αν ειναι χιμπριντο ή φευ... με οτι ρυθμιση και να ειναι πρεπει να περναει. για ψαχτε απο τους ιδιους τεστ το βιταρα.

                                    οσο για το οτι το πηρα, κακο της πουγκ ειναι, χωσιμο θα τρωει παραυτα. και το πηρα σε μια στιγμη που εσπαγε τρυφερα ο καρπος μου

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dublin @gatoz last edited by

                                      δεν εχει το τριοχιλιαρικοοχτω καμια φοβερη τετρα, εχει μια πολυ μετρια. απλα η τουότα στο ραβ εχει τετρα γτπ, απο το πρωτο κιολας που ειχε βγει μεχρι το σημερινο. βασικα το επιασα το θεμα σε σουζ φορουμ σχιστοματηδων οπου δοκιμαζανε το ακρος (=το ραβ τεσσερο με χρωματα της σουζ = ντροπη να μπλεκεις με  ξεφτιλλισμενες τογιοτες) και ηταν οτι χειροτερο, ακομη και απο το προηγουμενο ραβ και απο το κιου-κιου. τωρα σε ρολερ τεστ τι σχεση εχει αν ειναι χιμπριντο ή φευ... με οτι ρυθμιση και να ειναι πρεπει να περναει. για ψαχτε απο τους ιδιους τεστ το βιταρα.

                                      οσο για το οτι το πηρα, κακο της πουγκ ειναι, χωσιμο θα τρωει παραυτα. και το πηρα σε μια στιγμη που εσπαγε τρυφερα ο καρπος μου

                                      Κοίτα μην γλυκαθεις και δεν πάρει τα ίσια του ο καρπός ξανά!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Σιγουρα δεν ειναι κατηγοριας σουμπαρου βεβαια αλλα δεν ειναι και τοσο πια αθλια. Τεσπα για αλλο λογο γραφω. Πολυχρονος αδερφε και ευχομαι πολλα πολλα χλμ και χρονια στους δρομους της δημιουργιας.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          To Rav4  Ηybrid δε τα παέι και πολύ καλά σε ότι test εχω δει.Προφανώς είναι θέμα ρυθμίσεων γιατι η λειτουργία της τετρακίνησης είναι ακριβώς ίδια με το 3008.Η Τοgοτα εχει ακόμα και TRD εκδόσεις για όσους θέλουν περισσότερα εκτός δρόμου...

                                          Τα RAV δεν ήταν και ποτε κάτι ιδιαίτερο εκτος δρόμου βέβαια.

                                          Για τα subaru ειδικά με τους αδύναμους e-boxer και το CVT επίσης απογοήτευση.

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            anquitel last edited by

                                            Νέος κάτοχος εδώ και 3 εβδομάδες σχεδόν, ερχόμενος από Honda CRV 1.6 diesel.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr