-
19(!!!) r-line, σαν να κοιμηθηκε με αραπη η μαρκετινα που εβγαζε σειρες και εξοπλισμους
-
19(!!!) r-line, σαν να κοιμηθηκε με αραπη η μαρκετινα που εβγαζε σειρες και εξοπλισμους
πολυ ομορφη η εμφανιση των r-line, πραγματικα νομιζεις οτι βλεπεις διαφορετικο αυτοκινητο. ΑΛΛΑ με τις τεραστιες ροδες τους κοπαναει. You win some, you lose some. Ισως το κανουν για να ψησουν τον κοσμο να βαλει adaptive suspension. Κατι σαν αυτο που κανουν σε λουνα παρκ και σινεμα που βαζουν κιλα αλατι στα ποπ κορν, για να σε αναγκασουν να αγορασεις κοα-κολα
-
This post is deleted! -
Πάλι μπερδεύτηκα
-
Πάλι μπερδεύτηκα
γιατι; ξαπλωσε στον καναπε και πες μας τους προβληματισμους σου; Ας ξεκινησουμε απο την παιδικη σου ηλικια... εεμμμμ.. οχι ασε το αυτο. Πες μας τι σε προβληματισε με τα αυτοκινητα του θεματος.
-
Θεωρώ ότι είναι άλλο αυτοκίνητο κ στην κύλιση γιατι προσωπικά απογοητευτικά τόσο που το έκανα td ( r line) σε σημείο απόρριψης, ωραία η μάσκα μπροστά τα full led αλλά τι κοπάνημα ήταν αυτο ,τι θορυβος από τα λάστιχα στην άσφαλτο ακόμη κ σε ανοικτό δρόμο εκεί στο ποτάμι που το πήγα...αλλά μετά σκέφτηκα ότι πάω για τις 17αρες όπως κ εάν έχει όποτε δεν μπορεί ....έλα όμως που δεν μπορώ να βρω την life για td δεν υπάρχει σε καμία αντιπροσωπεία ,δε τους έχουν φέρει ακόμη αυτοκίνητα ,λένε λόγω της κατάστασης κ ούτε ξέρουν το ποτέ κ εάν θα έχουν εκτός r line.Μια από τα ίδια κ το Q3 που έκανα, μπορεί να είχε 17αρες ,λέω ίδιο θα είναι με το Tiguan όποτε θα βγάλουμε συμπερασμα αλλά κ αυτο έχει κάπως σκληρό set up...το Tucson τελικά μου άφησε καλύτερη εντύπωση από όλα, αλλά επειδή κλείνω προς το Tiguan για άλλους λόγους άντε λέω να περιμένω μέσα στον Μάρτιο. Εχω κλείσει ένα ραντεβού κ για το XC 40 να μας φύγει κ από εκεί η περιέργεια , λεει κ ο dettol για χαϊδέματα σαλονιού μου προκάλεσε περισσότερη περιέργεια...
-
Σύμφωνα με τα τελευταία post πάντως και το πόσο διαφορετικά αντιλαμβάνεται ο καθένας την αίσθηση που αποκομίζει στα test drive, αν δε δοκιμάσεις ο ίδιος αυτό που σε ενδιαφέρει τελικά συμπεράσματα δύσκολα να βγάλεις.
-
Πάλι μπερδεύτηκα
Με τον Strom VS Storm?
-
Μετα απο 1μιση χρονο συμβιωσης με R line me 19ara k 255/45/19 για τα περι ανεσης:
Ta SUV λογω ψηλοτερου κεντρου βαρους αναγκαστικα εχουν σκληροτερες αναρτησεις σε σχεση με ενα απλο σενταν, αλλιως θα εγερναν στις στροφες σαν 2CV, οποτε οπως αντιλαμβανεστε το r line με τις 19 σε δρομους με σαμαρακια κ ανωμαλιες απεχει απο το να χαρακτηριστει ως μαγικο χαλι. Κοπαναει αρκετα αλλα δεν γινεται να τα εχουμε ολα. Παντως δεν θελω να ξερω πως θα ειναι με 20αρες κ χωρις το συστημα ενεργητικης αναρτησης. Απο την αλλη το πακετο r line μεταμορφωνει ενα συντηρητικο και σχεδον 'αδειο σχεδιο σε αλλο αμαξι. Υποθετω οτι με 17αρες η ανεση θα ειναι ικανοποιητικη.
-
Lap wrote:
Πάλι μπερδεύτηκα
Με τον Strom VS Storm?
Αυτο!.
Χεχε, απολυμαντικε, αν αρχίσω να λεω από την παιδική ηλικία είτε θα βαρεθείτε είτε θα με λυπηθείτε.
-
Καλημέρα σας.
Κάτοχος Tig advance tdi 1.6.,έχω αναφέρει ότι το οδηγάω ως hatchback.
Σε παλαιότερα ποστς,ανέφερα ότι περνάω συχνά από τις στροφές της Λαμίας και του Δομοκού,όπου εκεί πραγματικά δεν γέρνει και δεν πλέει ως βάρκα.ελαχιστη κλίση. Την ανάβαση την κάνω σε γρήγορο τέμπο.μια φορά μόνο, πήγε να πετάξει το πίσω μέρος,αλλά έγινε επέμβαση των ηλεκτρονικών.
Προσοχή...οι κάμερες λειτουργούν εκει...όχι όλες τις μέρες...αλλά παρασκευή,Κυριακή σίγουρα.
-
το γκαπατις-γκουπατις με τις 19αρες ειναι πολυ δυνατο, αλλωστε αν καποιος θελει σωνει και καλα κρατηματα ας παρει χαμηλο. η ενσταση μου ειναι τοσο σε σχεση με αλλα σουβια, οσο και με το ιδιο αμαξι με ενα κλικ εστω -18 - ζαντες. ενα σουβι το παιρνεις για ανεση, στην ελλαδα εχουμε εργολαβους, κοπανημα παντου, λαθος. οι 19αρες ηταν ο λογος που απερριψα και το ντιες εφτα. το επισης ενοχλητικο σε ενα καλο σουβι οπως το τιγκ ειναι η ανεπαρκεια τελικα του κινητηρα. των 130 για τετοιες λαστιχαρες και ζανταρα. δεν ειναι με ποσα μπορεις να ταξιδεψεις, ειναι που ειναι ψοφιο σε καθε ενδιαμεση καθημερινη μικροεπιταχυνση. μετα το βιτ ες, το μικροτερης κατηγοριας βιτ ες, περιμενα καλυτερη συμπεριφορα προς τον απαφτο που καθομαι επανω, αλλα δεν, καλυτερες στροφαι, αλλα επισης δεν, και καποιες αξιοπρεπεις επιδοσεις. εκει και αν δεν, μη σου πω το γκραντ βιτ του 04 ψηλωμενο στο θεο με αναγομωση και καρβουνο ειναι καλυτερο στα φαναροσταματοξεκινηματα. θα το εβλεπα σαν λυση το τιγκ ειτε σαν φευ αν ειχε, ειτε με μαζουτ διλιτρο, τετρα μανιουαλ. ειναι ευρυχωρο σαν αιθουσα αεροδρομιου αλλα το μεγεθος κοστιζει και θελει επενδυσις, με τις 19 και 130 ειναι για επιδειξη στη μιλφ του δευτερου απεναντι ποσο σπορτιφ ειναι ο μπαμπας, ο ελπιδοφορος οτι θα τον γουσταρει καποια εκτος της ποπης της χοντρης που τουβαλε στεφανι, με τα καροτσια και τη μπυροκοιλια
-
.....με τις 19 και 130 ειναι για επιδειξη στη μιλφ του δευτερου απεναντι ποσο σπορτιφ ειναι ο μπαμπας, ο ελπιδοφορος οτι θα τον γουσταρει καποια εκτος της ποπης της χοντρης που τουβαλε στεφανι, με τα καροτσια και τη μπυροκοιλια
Εντάξει κλαίω απλά...!!
-
Εννοειται οτι οπωσδηποτε με τον κινητηρα των 150 και οχι τον 130. Ακομα και ο 150 βεβαια δεν ειναι οτι βαζει και φωτια στην ασφαλτο απλα κινειται αξιοπρεπως. Το αμαξι εχει ογκο και βαρος και αν καποιος θελει να ειναι γρηγορος χρειαζεται 200+ αλογα με το συγκεκριμενο.
-
Την εκδοση των 150 ιππων εχω και δεν νομιζω οτι αλλαζει σοβαρα η κατασταση. Απεχει πολυ απο το να χαρακτηριστει σβελτο, απλα κανει το 80-110 λιγο καλυτερα. Να ειμαι ειλικρινης δεν με ενδιαφερει ιδιιαιτερα, απο την στιγμη που το εθνικο οδικο δικτυο εχει βελτιωθει παρα πολυ τα τελευταια 20 χρονια.
Παντως αν καποιος θελει το συγκεκριμενο αμαξι να ειναι σβελτο, μαλλον πρεπει να κοιταζει προς τους 190 ή 240 ιππους
-
ωρε, αλλο σβελτο αλλο προβληματικο και στα ξεκινοκουνηματα, σκεψου να τα εχεις συμφωνησει με την τραγανη απεναντι αλλα μολις πιανεις μπουτι να τρεχει μακρυα. με 17αριες θα ηταν μαλλον μια χαρα τα 130, αρρωστια να βαλουν τις 19αρες και τα τεραστια λαστιχα. ντετολε αν το οδηγησεις θα σου σβηνει μια βδομαδα μεχρι να μαθεις να το πατιναρεις. και μεγα θεμα στα ξεκινηματα με μεγαλη κλιση, ή μυρνας συμπεχτη ή πας στη κατηφορα. δεν τα εχω με το τιγκ, με τις 19αρες τα εχω. τις ζαντες, με τις αλλες οχι, δεν μπορω να τα εχω πια.
ΑρΕς
και τωρα που το σκεφτομαι, αν ητανε αυτοματο θα ποναγε κιολας πολυ με τα διπλοσυμπεχτα, χιλιαρικο καθως 3 φορες στο χωριο, συμπλεχτες γιοκ. αλλα το σκεφτηκανε οι φριτσιδες και το δινουν μονο χειροκουνητο.
-
This post is deleted! -
Χωρις να θελω να βγουμε off topic το XC40 που οδηγησα για αρκετη ωρα με 19αρες δεν ειχε καμια σχεση με το αντιστοιχο Tiguan , τελειως διαφορετικο στησιμο , δεν κοπαναγε σχεδον καθολου και ηταν πολυ πιο ανετο στις οποιες ανωμαλιες του δρομου...για το floating που λεει ο φιλος strom ,μου φανηκε ελαχιστα αλλα ειπαμε ο καθενας αντιλαμβανεται διαφορετικα καποια πραγματα ,μηπως γιατι ειναι και πιο ψηλο απο το tiguan δεν ξερω παντως δεν μου εκανε αυτο αρνητικη εντυπωση , καποια αλλα πραγματα ναι αλλα δεν θα επεκταθω εδω , απλα το εβαλα και αυτο στην λιστα γιατι μου εκαναν τρελη εκπτωση σε προσφορα και το σκεφτομαι σοβαρα...πρωτο βεβαια παραμενει για τελικη επιλογη το Tiguan μεχρι να το οδηγησω σε manual
-
[quote=Trogg]
Χωρις να θελω να βγουμε off topic το XC40 που οδηγησα για αρκετη ωρα με 19αρες δεν ειχε καμια σχεση με το αντιστοιχο Tiguan , τελειως διαφορετικο στησιμο , δεν κοπαναγε σχεδον καθολου και ηταν πολυ πιο ανετο στις οποιες ανωμαλιες του δρομου...για το floating που λεει ο φιλος strom ,μου φανηκε ελαχιστα αλλα ειπαμε ο καθενας αντιλαμβανεται διαφορετικα καποια πραγματα ,μηπως γιατι ειναι και πιο ψηλο απο το tiguan δεν ξερω παντως δεν μου εκανε αυτο αρνητικη εντυπωση , καποια αλλα πραγματα ναι αλλα δεν θα επεκταθω εδω , απλα το εβαλα και αυτο στην λιστα γιατι μου εκαναν τρελη εκπτωση σε προσφορα και το σκεφτομαι σοβαρα...πρωτο βεβαια παραμενει για τελικη επιλογη το Tiguan μεχρι να το οδηγησω σε manual
Tiguan manual ήρθε τη Δευτέρα στην Καρέντα Αργυρούπολης!
-
Η διάσταση των ζαντών από μόνη της δεν λέει απολύτως τίποτα, να το ξεκαθαρίσουμε αυτό. Σημασία έχει το προφίλ του ελαστικού σε σχέση με το πλάτος του. Άλλο το 225/35/19 και άλλο το 235/55/19, για παράδειγμα από πλευράς άνεσης.
VW Tiguan 2016