-
Πάντως Sabas, το 308, αν εξαιρέσουμε τους πίσω χώρους, είναι by far το καλύτερο μικρομεσαίο, κυρίως αν λάβουμε υπόψιν την τιμή αγοράς .
Οσον αφορά στην ερωτηση σου δε νομίζω ότι πλεονεκτεί το c4 σε σχέση με τα
αλλα στους χώρους , θα έλεγα ότι είναι στο ίδιο επίπεδο, αλλά στο C4 κάθεσαι και νιώθεις πολύ πιο άνετα από τα υπόλοιπα >
Δύο πράγματα να προσθέσω και μια ερώτηση έχω.
- Τα καθίσματα κανονικά αυτά που διαφημίζουν είναι τα δερμάτινα θερμαινόμενα, όχι τα στάνταρ υφασμάτινα μην μπερδευόμαστε.
- Το 308 αν έρχεται με το ίδιο μεταξόνιο όπως ακούγεται να το βράσω προσωπικά με τους χώρους που έχει για τους πίσω.
- Ερώτηση για τους χώρους πίσω. C4 vs Focus vs Leon, ακούω φθίνουσα σειρά. Αποσκευών πες έχουν ίδιο +-10L (βέβαια Leon/Focus με ρεζέρβα, C4 με rk).
-
Μου την έφερε ο κάρο και ο driver Fanim75.. Criuser άλλαξε το σε Cruiser, όνομα και πράμα είσαι.. Στη διαδρομή που λες δυσκολεύομαι να πέσω κάτω από 14...
-
Ε μα ναι, αν είσαι μόνος απολαμβάνεις στροφιλικια.. . Αν έχεις κάμπριο και παρέα και εχει ηλιοβασίλεμα..... Γιατι οχι;;; χαλαρά....
Παιδια οδηγήστε το 308 σε εθνική και στροφες μετά δείτε τιμή που μια περίοδο ήταν κάπου στα 18500 ευρώ. Σε αυτά τα λεφτά είναι απίστευτο.
-
Ε μα ναι, αν είσαι μόνος απολαμβάνεις στροφιλικια.. . Αν έχεις κάμπριο και παρέα και εχει ηλιοβασίλεμα..... Γιατι οχι;;; χαλαρά....
Παιδια οδηγήστε το 308 σε εθνική και στροφες μετά δείτε τιμή που μια περίοδο ήταν κάπου στα 18500 ευρώ. Σε αυτά τα λεφτά είναι απίστευτο.
Έχει πέσει πολύ πιο κάτω η τιμή, επίπεδο Swift (νομίζω 16.500 μου έλεγε ένας φίλος;)
Έρχεται το καινούργιο.
-
16500 το 308!!!!! Ξέρεις τι επερνες με 16500..Σου έχω πει!!!
Ε όχι
Δεύτερη ξενερα μετά την guilieta.
Φτου σου γ@@ω την π@@να μου
-
Πού έχει τόσο ρε παδιά το 308, εαν είναι να το πάρω!?!?! Ψάχνω για αυτόματο και μου λένε κάτι για €25.000!! Και €20.000 να έχει το αυτόματο (όχι το Active έλεος!!) είναι καλή τιμή.
-
Μου την έφερε ο κάρο και ο driver Fanim75.. Criuser άλλαξε το σε Cruiser, όνομα και πράμα είσαι.. Στη διαδρομή που λες δυσκολεύομαι να πέσω κάτω από 14...
Οπως έχω ξαναπεί , όταν μπήκα στο φόρουμ πριν 10+ χρόνια , Cruiser ήθελα να γράψω για όνομα . Αλλά τότε η πρεσβυωπία ήταν στην αρχή της και δεν φόραγα ακόμα γυαλιά , οπότε γράφτηκε ανάποδα ...
Με τι αμάξι κάτω από 14 δεν πέφτεις ?
Γιατί ένα σύγχρονο βενζίνης , όσο και να το πατήσεις , άντε να πιάσεις τα 10 λίτρα ...
Με τις λιακάδες που είχε τώρα , η χαλάρωση με κλασσική μουσική ήταν δεδομένη ...
-
Με τι αμάξι κάτω από 14 δεν πέφτεις ?
Γιατί ένα σύγχρονο βενζίνης , όσο και να το πατήσεις , άντε να πιάσεις τα 10 λίτρα ...
Λογικά με το Fiesta ST.
-
Και ομως Φανη μια χαρά είναι το active και με αυτοματο όπως το θες. Κοίτα τωρα πως μας έκανε ο dublin... Απο χθες το σκεφτομαι 16500 πες 17500 το 308;;; Γ@@το...
-
Και ομως Φανη μια χαρά είναι το active και με αυτοματο όπως το θες.
Χάλια είναι το Active...πάρα πολύ φτωχό, για 2021 ειδικά. Αλλά δεν ξέρω καν τιμές...γιατί οι τιμές στον τιμοκατάλογο είναι στον θεό. Δεν ξέρω από κοντά τι εκπτώσεις κάνουν.
-
Sabas_Thess wrote:
Ειδικά το κόκκινο πίσω παρά τα τάσια είναι φωτιά...
Δεν υπάρχει αυτό το χρώμα...είναι λόγος από μόνος του να πάρεις Σιτροέν...αχαχα! Είναι μακράν το καλύτερο χρώμα από όλα τα άλλα, με μεγάλη διαφορά! Την καλύτερη επιλογή έκανε ο Πάνος.
σε ευχαριστώ πολύ Φάνη, ανυπομονώ να έρθει, ελπίζω όταν το πάρω να βγούμε και απο τις καραντίνες μήπως και κάνουμε κανένα ταξιδάκι να το ευχαριστηθούμε
-
16500 το 308!!!!! Ξέρεις τι επερνες με 16500..Σου έχω πει!!!
Ε όχι
Δεύτερη ξενερα μετά την guilieta.
Φτου σου γ@@ω την π@@να μου
Είδα στο car.gr για ετοιμοπαραδοτα peugeot 308 στην βασική έκδοση active.. 16,500 το 1,2 110 ps, 16.900 το 1,2 130 ps και 18.500 το 1,5 diesel 110... Έχει κάποιες ελληψεις σε συστήματα ασφαλειας αλλά κατά τα άλλα ο εξοπλισμός είναι καλός για βασική έκδοση μιας και έχει εργοστασιακους αισθητήρες παρκαρισματος πίσω, 16 άρες ζάντες αλουμινίου, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, έγχρωμη οθόνη αφής, αυτόματους προβολείς και υαλοκαθαριστηρες, φώτα ημέρας led κ. α.. Και δίνουν και 22.300 το 1,5 diesel 130.ps με το αυτόματο 8αρι στην δεύτερη έκδοση active plus αλλά και αυτή έχει ελλείψεις σε συστήματα ασφαλειας
Στα του C4 τώρα είναι υποψήφιο για ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς (είναι στην τελική 7αδα) και σήμερα το απόγευμα θα μάθουμε τον νικητή
-
Στα του C4 τώρα είναι υποψήφιο για ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της χρονιάς (είναι στην τελική 7αδα) και σήμερα το απόγευμα θα μάθουμε τον νικητή
Από τα 7 που έχουν μείνει στην τελική ευθεία, το C4 είναι το καλύτερο για εμένα οπότε και αξίζει να κερδίσει.
-
Για μένα θα είναι σίγουρα στην τριάδα , αλλά μπορεί και να κερδίσει .
-
Τριάδα όπως και δήποτε. Κανονικά πρέπει να κερδίσει και ουσιαστικά μόνο το Yaris μπορεί να κερδίσει. Αλλά επειδή τα χώνουν χοντρά στην ηλεκτροκίνηση, δεν θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση να κερδίσει το ID3. Οποιοδήποτε άλλο, απλά δεν έχει λογική να κερδίσει με μια μκρή εξαίρεση το Οκτάβια.
-
@Criuser Το fiesta 14 καίει και είναι και τσάμπα θα έλεγα στα μικρά κομμάτια που θα σου δωθεί η ευκαιρία να το κυνηγήσεις. Όταν οδηγώ σαν κανονικός άνθρωπος κάπου 8,5-9 . Ένας **φυσιολογικός **άνθρωπος κινείται και κάτω από τα 8
End of off-topic
-
Kι εγώ βλέπω τον νικητή μεταξύ C4 και ΙD3.
Βασικά,αν δεν είχε ηλεκτροκίνητη έκδοση η Citroen,έβλεπα σχεδόν σίγουρο νικητή το ID3 για το λόγο που λέει κι ο Φάνης (αβάντα στα ηλεκτρικά κ.τ.λ.). Αλλά τώρα που παίζει και e-C4,ελπίζω να τον πιούν τα γερμανά..
-
Απίστευτο που βγήκε τελευταίο το C4...δεν το περίμενα με τίποτα!! Ούτε καν οι Γάλλοι δεν το ψήφισαν πρώτο!! Τι να πώ...!?!?
-
Εδω το mazda 3 το σνόμπαραν περισυ.
Παντως έχουν μάλλον πολύ υψηλά το κριτήριο κτήσης. Δηλαδη και η πιο προσιτή τιμή είναι ένα σημαντικό ατού, δεν εξηγείται αλλιώς.
-
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/citroen/c4-hatchback/
Kαλή βαθμολογία (4/5 αστέρια)
Το κόκκινο είναι όντως γ@μ@το! (αλλά και το πιο ακριβό).
CITROEN C4 III mod 2021