Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan QQ VS Vitara Hybrid GL+ VS Octavia new
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan QQ VS Vitara Hybrid GL+ VS Octavia new
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    42
    455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis08 last edited by

      Στη θεση σου, θα περιμενα το καινουριο QQ, λιγο χρονο ακομη, να το δω.

      Συμφωνω οτι η τιμη του σχεδον καινουριου QQ ειναι ενδιαφερουσα ΑΛΛΑ θα εχεις ενα 'καινουριο' παλαιοτερης γενιας αυτοκινητο.

      Για μενα, παιζουν ρολο πολλα πραγματα στην αγορα ενος αυτοκινητου, το βασικοτερο ομως ειναι να μου αρεσει, να μου κανει το 'κλικ'. Για αυτο το 'κλικ', αν χρειαστει θα κανω και καποιες παραχωρησεις.

      Σε καθε περιπτωση, καλη αγορα, με το καλο το νεο μελος της οικογενειας σου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        axel12p last edited by

        Αν και έχω αδυναμία στην νέα Octavia, δεν θα την επέλεγα με αυτόν τον κινητήρα. Για εμένα QQ Energy με τα χίλια! Το Lenovo infotainment που έχει προσθέσει ο νυν ιδιοκτήτης, είναι πιθανότατα πολύ καλύτερο από το Connect της Nissan που φοράνε οι υπόλοιπες εκδόσεις. Επειδή έχουμε και εμείς το Energy, αυτά που πρόσθεσα είναι φώτα ομίχλης (περιττά όπως αποδείχθηκαν), ενώ άλλαξα και τις λάμπες με LED Philips, που αξίζουν μέχρι το τελευταίο cent.

        Ο συγκεκριμένος κινητήρας πρέπει να είναι και πολύ καλός, ενώ δεν έχουν ακουστεί και προβλήματα από όσο γνωρίζω.

        Το νέο QQ δεν φαίνεται να είναι και τόσο νέο στην πράξη. Η Nissan έχει στρέψει μάλλον την προσοχή (και τα λεφτά της) στα ηλεκτρικά και το νέο Ariya, με αποτέλεσμα το νέο QQ να είναι μια χλιαρή και οικονομική εξέλιξη του παλιού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • piliourits
          piliourits @axel12p last edited by

          Αν και έχω αδυναμία στην νέα Octavia, δεν θα την επέλεγα με αυτόν τον κινητήρα. Για εμένα QQ Energy με τα χίλια! Το Lenovo infotainment που έχει προσθέσει ο νυν ιδιοκτήτης, είναι πιθανότατα πολύ καλύτερο από το Connect της Nissan που φοράνε οι υπόλοιπες εκδόσεις. Επειδή έχουμε και εμείς το Energy, αυτά που πρόσθεσα είναι φώτα ομίχλης (περιττά όπως αποδείχθηκαν), ενώ άλλαξα και τις λάμπες με LED Philips, που αξίζουν μέχρι το τελευταίο cent.

          Συγνώμη για το εκτός θέματος...

          Είναι δυνατόν να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία/βιντεάκι με το cut-off των LED (δηλαδή σε τοίχο ή δρόμο νύχτα, απ' τη ματιά του οδηγού, να φαίνεται αν υπάρχει 'οριογραμμή' του φωτός προς τα πάνω, ή διαχέεται και τυφλώνει τους απέναντι;) και ποιο μοντέλο Philips Utinon πήρες;  Tα φανάρια είναι 'reflector' ή 'projector' ?

          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol last edited by

            3 καροτσια δεν θα χωρεσουν σε κανενα απο τα αυτοκινητα που αναφερεις. Το vitara θα δει τα 2 καροτσια και θα παει στην γωνια να αρχισει να κλαιει.

            Εγω παντως θα κοιτουσα σοβαρα το octavia combi. Αν υπηρχε η εκδοση scout θα ηταν ιδανικη περιπτωση, ωστε να ξεγελασεις και την γυναικα 🙂 Δυστυχως την εχουν σταματησει νομιζω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              iceman7 @piliourits last edited by

              axel12p wrote:

              Αν και έχω αδυναμία στην νέα Octavia, δεν θα την επέλεγα με αυτόν τον κινητήρα. Για εμένα QQ Energy με τα χίλια! Το Lenovo infotainment που έχει προσθέσει ο νυν ιδιοκτήτης, είναι πιθανότατα πολύ καλύτερο από το Connect της Nissan που φοράνε οι υπόλοιπες εκδόσεις. Επειδή έχουμε και εμείς το Energy, αυτά που πρόσθεσα είναι φώτα ομίχλης (περιττά όπως αποδείχθηκαν), ενώ άλλαξα και τις λάμπες με LED Philips, που αξίζουν μέχρι το τελευταίο cent.

              Συγνώμη για το εκτός θέματος...

              Είναι δυνατόν να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία/βιντεάκι με το cut-off των LED (δηλαδή σε τοίχο ή δρόμο νύχτα, απ' τη ματιά του οδηγού, να φαίνεται αν υπάρχει 'οριογραμμή' του φωτός προς τα πάνω, ή διαχέεται και τυφλώνει τους απέναντι;) και ποιο μοντέλο Philips Utinon πήρες;  Tα φανάρια είναι 'reflector' ή 'projector' ?

              Προτζέκτορα έχουν τα κασκαι στη μεσαία σκάλα οποτε το cut off είναι πολυ καλό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                iceman7 @piliourits last edited by

                axel12p wrote:

                Αν και έχω αδυναμία στην νέα Octavia, δεν θα την επέλεγα με αυτόν τον κινητήρα. Για εμένα QQ Energy με τα χίλια! Το Lenovo infotainment που έχει προσθέσει ο νυν ιδιοκτήτης, είναι πιθανότατα πολύ καλύτερο από το Connect της Nissan που φοράνε οι υπόλοιπες εκδόσεις. Επειδή έχουμε και εμείς το Energy, αυτά που πρόσθεσα είναι φώτα ομίχλης (περιττά όπως αποδείχθηκαν), ενώ άλλαξα και τις λάμπες με LED Philips, που αξίζουν μέχρι το τελευταίο cent.

                Συγνώμη για το εκτός θέματος...

                Είναι δυνατόν να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία/βιντεάκι με το cut-off των LED (δηλαδή σε τοίχο ή δρόμο νύχτα, απ' τη ματιά του οδηγού, να φαίνεται αν υπάρχει 'οριογραμμή' του φωτός προς τα πάνω, ή διαχέεται και τυφλώνει τους απέναντι;) και ποιο μοντέλο Philips Utinon πήρες;  Tα φανάρια είναι 'reflector' ή 'projector' ?

                Προτζέκτορα έχουν τα κασκαι στη μεσαία σκάλα οποτε το cut off είναι πολυ καλό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • georgemit
                  georgemit last edited by

                  Θα συνεχισω τα άσχετα μηνύματα, μεταφέρω γνώμη εγκατάσταση, σε φανάρι με προτζέκτορα καλύτερο αποτέλεσμα πετυχαίνεις με xenon.

                  Philips Led ultinon γράφουν στη συσκευασία τους ότι δεν είναι συμβατές με προτζέκτορες.

                  i30 1.5 160 N line!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jeronimo-g last edited by

                    Τελικες επιλογες Vit new vs QQ 2μηνων

                    Καινούριο Vit 2wd Gl+ με μεγάλο πλεονέκτημα στον εργοστασιακό εξοπλισμό που δεν έχει το QQ     (αλουνινενιες 17αρες- κλιματισμο - αναγνωριση τυφλων σημείων - μπροστα θερμαινομενα - προβολεις ομιχλης - αυτοματα φωτα - αισθητηρες βροχης - δερματινο τιμονο κ λεβιες ταχυτ.

                    • τα 5 ετη εγγύησης + πιο μανιτζεβελο εντός πόλης + μοντέλο που δεν έχει ερθει ακομα αντικαταστατης + πιο σπιρτοζικο μοτέρ +

                    All Grip Vit δεκτό ειναι μεγάλο +++ Δεν θελω να παω στα 22+

                    QQ energy + τα 2-3 χιλιαρικα διαφορα + οι μεγαλύτεροι χώροι .

                    Αλλά πολυ γυμνό γμτ + προβλέπεται ξεστοκαρισμα σε πολυ λιγο καιρο με καλη έκπτωση στα υπαρχοντα τελευταια της γενιάς.

                    Full loaded την μπαγκαζιερα οροφής δεν την γλιτώνεις σε κανένα .

                    Σε Πραγματικές Συνθηκες νομίζω το Vit και λογω Βάρους + 48v Hybrid θα καίει κανα Λιτρο κατω σε κατανάλωση. Σωστα ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin last edited by

                      Στο Vit θα έχεις μόνιμα μπαγκαζιερα πάνω, το άλλο για το μέγεθός του (παλιά πλατφόρμα και εκμετάλλευση χώρων) έχει μέτριους χώρους και αποσκευές, αλλά τουλάχιστον θα σας χωρέσουν.

                      Γιατί δεν παίρνεις καινούργιο QQ την καλύτερη έκδοση από αυτούς που κοιτάς; Να πάρεις και το μεγαλύτερο αυτοκίνητο και τον καλύτερο εξοπλισμό; Μέχρι 22.000€ δεν σε παίρνει; Έχεις ρωτήσει τιμές; Θυμάμαι μέχρι πριν ένα διάστημα ακριβώς σε αυτά τα λεφτά είχανε πολλά αυτοκίνητα (το Kadjar επίσης που είναι παρόμοιο αυτοκίνητο και έχει ακόμη ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ χώρο αποσκευών).

                      Το Vitara δεν κάνει για μεγάλη οικογένεια, απορώ πώς το σκέφτεσαι ακόμη, είπαμε, το μεγαλύτερο Suzuki είναι το SX4, νομίζεις για πλάκα τα βγάζουν τα μοντέλα;

                      Η πρώτη έκδοση του QQ που κοιτάς ήταν πάντα γυμνή, και τώρα είναι 2021, όχι 2015 να βολεύεσαι με ελλειπή εξοπλισμό.

                      Στα 22 το Kadjar πάντως έχει την Sport με πολύ πράγμα μέσα. Πριν κάνα 2 χρόνια που έψαχνε οικογενειακό και πολύ φθηνό, φίλος πήρε το Kadjar και το έχει καταχαρει, χωραει πολύ πράγμα..pound for pound ήταν η καλύτερη επιλογή για πολλά χρόνια σε όσους αγοράζουν αυτοκίνητο με το κιλό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        axel12p last edited by

                        Το Vitara το είχαμε δει και εμείς και πράγματι μας είχε φανεί μικρό για οικογένεια, ειδικά ο χώρος αποσκευών.

                        Το Kadjar έχει ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και είναι αρκετά καλό VfM για καινούργιο.

                        Αλλά αυτή την στιγμή η βασική έκδοση Sport (Ο Θεός να το κάνει!), κοστίζει 23 χιλιάρικα.

                        Οι βασικές διαφορές που βλέπω με το QQ Energy είναι ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το infotainment, τα φώτα ομίχλης και οι ζάντες αλουμινίου.

                        Αν σκεφτούμε ότι το QQ του φίλου έχει ήδη infotainment, για εμένα όλα τα υπόλοιπα δεν αξίζουν 5 χιλιάρικα που είναι η διαφορά αναάμεσα στα δύο αυτοκίνητα.

                        ΥΓ. Επίσης, τώρα βλέπω στο car.gr, ότι πουλάνε τα τελευταία προφανώς QQ Acenta από 20.500. Οπότε και πάλι το QQ Accenta είναι μάλλον περισσότερο VfM επιλογή σε σχέση με το Kadjar. Energy με τόσα λίγα χιλιόμετρα και στα λεφτά που το βρίσκει ο φίλος, δεν βρίσκω ούτε ένα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @jeronimo-g last edited by

                          Σε Πραγματικές Συνθηκες νομίζω το Vit και λογω Βάρους + 48v Hybrid θα καίει κανα Λιτρο κατω σε κατανάλωση. Σωστα ;

                          Πιστεύω κοντά στα 2 λίτρα θα είναι η διαφορά, από αυτά που διαβάζω.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manast last edited by

                            Προσωπική μου εμπειρία είναι ότι ο χώρος αποσκευών δεν φτάνει ποτέ σε οικογενειακές μετακινήσεις. Χρειάζεται απλά να είναι λογικός σε μέγεθος. Δεν σε σώζουν σχεδόν ποτέ 20-30lt παραπάνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dublin @axel12p last edited by

                              Το Vitara το είχαμε δει και εμείς και πράγματι μας είχε φανεί μικρό για οικογένεια, ειδικά ο χώρος αποσκευών.

                              Το Kadjar έχει ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και είναι αρκετά καλό VfM για καινούργιο.

                              Αλλά αυτή την στιγμή η βασική έκδοση Sport (Ο Θεός να το κάνει!), κοστίζει 23 χιλιάρικα.

                              Οι βασικές διαφορές που βλέπω με το QQ Energy είναι ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το infotainment, τα φώτα ομίχλης και οι ζάντες αλουμινίου.

                              Αν σκεφτούμε ότι το QQ του φίλου έχει ήδη infotainment, για εμένα όλα τα υπόλοιπα δεν αξίζουν 5 χιλιάρικα που είναι η διαφορά αναάμεσα στα δύο αυτοκίνητα.

                              ΥΓ. Επίσης, τώρα βλέπω στο car.gr, ότι πουλάνε τα τελευταία προφανώς QQ Acenta από 20.500. Οπότε και πάλι το QQ Accenta είναι μάλλον περισσότερο VfM επιλογή σε σχέση με το Kadjar. Energy με τόσα λίγα χιλιόμετρα και στα λεφτά που το βρίσκει ο φίλος, δεν βρίσκω ούτε ένα!

                              Δεν τον συζητώ ότι το Accenta είναι σαφώς καλύτερο τότε. Το Kadjar το είπα γιατί πάντα ήταν φθηνότερο από το QQ, 22.000 το πήρε ο δικός μου. Η Sport δεν είναι η πρώτη έκδοση, είναι τουλάχιστον όσο καλή η Accenta, τότε είχε και πάρα πάνω πράγματα.

                              Από τον φίλο μεταχειρισμένο θα είναι, μπορεί να είναι πρόσφατο, αλλά επίσης είναι και μεταχειρισμένο, ήδη έχει γράψει η άδεια κυκλοφορίας, και δεν νομίζω ότι μόνο αυτές είναι οι διαφορές μεταξύ Energy και Accenta, ακόμη και στα υλικά και στα πλαστικά είχαν διαφορά από ότι θυμάμαι, και στα παράθυρα, και τιμόνι/λεβιέ ταχυτήτων (; Δεν θυμάμαι σίγουρα), θυμάμαι ότι λέγαμε ότι από Accenta ξεκίναγε τότε το QQ.

                              Το Energy σε 1-2 χρόνια δεν θα κάνει τίποτα, θα υπάρχουν τόσα πολλά φθηνά Accenta που θα πέσει κάτω από τα 15.000 λογικά, και φυσικά όλοι θα προτιμούν την παραπάνω έκδοση για κάνα χιλιάρικο διαφορά.

                              20.390€ τα δίνουν καινούργια... θυμάμαι πριν ένα μήνα που σκεφτόταν ο άλλος ο φίλος να δώσει το QQ και του φαινόταν μικρή τιμή τα 20.000, τώρα παίρνεις καινούργιο με τόσα σε 1 μήνα μέσα! (Ήταν βέβαια μία έκδοση πάνω, αλλά μην ξεχνάτε, τα μεταχειρισμένα είναι μεταχειρισμένα..).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • J
                                jeronimo-g last edited by

                                Επιλογη ειναι να περιμενεις εως το Πασχα περιπου για το acenta σε qq καθως Ιουνιο ερχεται Ελλαδα το νεο αλλα κατα πολυ ακριβοτερο 4ης γενιας QQ .

                                Τωρα που πηγα νισσαν και ρωτησα σε 3 διαφορετικες με το κλειδι στο χερι το παιρνεις με 21.500

                                • τρεχει κ καλο προγραμμα με 5ετη εγγυηση 5σερβις + 5 οδική. Είναι να πετύχεις το σωστο timing. Το energy πχ πςρυσι πριν καταργηθει δοθηκε με εκπτωση 18.000 κούτα σε μια.μικρη χρονικη περιοδο για oσους προλαβαν και στα 19.000 λιγο πριν κοπει η εκδοση αυτή. Λογικα θα παιξει το ιδιο και για τα τωρινα .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jeronimo-g @fanis75 last edited by

                                  Jeronimo.G wrote:

                                  Σε Πραγματικές Συνθηκες νομίζω το Vit και λογω Βάρους + 48v Hybrid θα καίει κανα Λιτρο κατω σε κατανάλωση. Σωστα ;

                                  Πιστεύω κοντά στα 2 λίτρα θα είναι η διαφορά, από αυτά που διαβάζω.

                                  Μεγαλο νουμερο τα 2lt

                                  Φανταζομαι στην πιεση κιολας ποσο θα ειναι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    axel12p last edited by

                                    Τα δύο λίτρα είναι υπερβολικά. Στην πράξη η διαφορά πρέπει να είναι μισό με ένα λίτρο.

                                    Στο spritmonitor ο μέσος όρος στο QQ είναι στα 7,44 με τους περισσότερους να είναι στα 7 με 7.5 λίτρα.

                                    Για το Vitara αντίστοιχα δίνει μέσο όρο 6,48 με τους περισσότερους να είναι στα 6.9 Λίτρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • gatoz
                                      gatoz @axel12p last edited by

                                      Τα δύο λίτρα είναι υπερβολικά. Στην πράξη η διαφορά πρέπει να είναι μισό με ένα λίτρο.

                                      Στο spritmonitor ο μέσος όρος στο QQ είναι στα 7,44 με τους περισσότερους να είναι στα 7 με 7.5 λίτρα.

                                      Για το Vitara αντίστοιχα δίνει μέσο όρο 6,48 με τους περισσότερους να είναι στα 6.9 Λίτρα.

                                      χαχαχαχ

                                      γεια σου ρε αξελ....

                                      ομορφα μαθηματικα ρε συ, πολυ ομορφα....

                                      με το δικουνητο παντως βιτ η διαφορα ειναι τουλαχιστον στα 2lt, τα περισσοτερα και στο σπρινταπαφτο ειναι τετρα, ειδικα αν παιζει πολη, στο 140αρι με a/t λαστιχο και μερα-νυχτα σκισιμο ειχα μεση 8.5 που σημαινει η πολη ηταν κατω απο 7 αρκετα μια και η εο με ταχυτητες αυτοφωρου επαιζαν στα 9+. απο οσο ξερω απο το βιτ κλαμπ, ανετα παιζει το 6.5 και γενικα το 7 το εχεις ακομη και αν το πας σπασμενο. και στο βιτ μου ηταν τουλαχιστον μισο λιτρο κατω με λαστιχα κανονικα και οχι οφροαντ.

                                      εγω αυτο που λεω ειναι απλο. το βιτ το τετρα το τουρμπατο βενζινη ειναι τρελλα καλυτερο απο τη βαρκα το κιου-κιου αν και ειναι μικροτερο. και σιγουρα ανθεκτικοτερο, δοκιμασε να ψαξεις για μουτουχου και θα καταλαβεις. οι τιμες τωρα ειναι κριτηριο, αλλα στο δικο μου το μυαλο, αν ψηλο, μονο τετρα.

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • J
                                        jeronimo-g last edited by

                                        Εχω κλεισει back2back αλλα 2 TD στο καθένα

                                        Πιστεύω θα παίξουν και προσφορές πριν καλοκαιρι που θα ανοίξουν λιγο και οι μετακινήσεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Εντωμεταξυ το vitara είναι πιο κοντά σε διαστάσεις στο Captur, παρά στο QQ. Για την ακρίβεια το Captur έχει μεγαλύτερο μήκος και καμιά 50αρια λίτρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Ίσως αξίζει να το ρίξετε και αυτό μια ματιά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @axel12p last edited by

                                            Τα δύο λίτρα είναι υπερβολικά. Στην πράξη η διαφορά πρέπει να είναι μισό με ένα λίτρο.

                                            Όπως λέει και ο γάτος άνετα είναι 2 λίτρα η διαφορά, μπορεί και παραπάνω. Μιλάμε για το πλέον οικονομικό το Βιτ με με τo mHEV ενώ το QQ έχει γοβερό μοτέρ αλλά καίει αρκετά. Είναι στο 1λτ+ με τα παλιό 140αρι Βιτ.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr