-
Στη θεση σου, θα περιμενα το καινουριο QQ, λιγο χρονο ακομη, να το δω.
Συμφωνω οτι η τιμη του σχεδον καινουριου QQ ειναι ενδιαφερουσα ΑΛΛΑ θα εχεις ενα 'καινουριο' παλαιοτερης γενιας αυτοκινητο.
Για μενα, παιζουν ρολο πολλα πραγματα στην αγορα ενος αυτοκινητου, το βασικοτερο ομως ειναι να μου αρεσει, να μου κανει το 'κλικ'. Για αυτο το 'κλικ', αν χρειαστει θα κανω και καποιες παραχωρησεις.
Σε καθε περιπτωση, καλη αγορα, με το καλο το νεο μελος της οικογενειας σου.
-
Αν και έχω αδυναμία στην νέα Octavia, δεν θα την επέλεγα με αυτόν τον κινητήρα. Για εμένα QQ Energy με τα χίλια! Το Lenovo infotainment που έχει προσθέσει ο νυν ιδιοκτήτης, είναι πιθανότατα πολύ καλύτερο από το Connect της Nissan που φοράνε οι υπόλοιπες εκδόσεις. Επειδή έχουμε και εμείς το Energy, αυτά που πρόσθεσα είναι φώτα ομίχλης (περιττά όπως αποδείχθηκαν), ενώ άλλαξα και τις λάμπες με LED Philips, που αξίζουν μέχρι το τελευταίο cent.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας πρέπει να είναι και πολύ καλός, ενώ δεν έχουν ακουστεί και προβλήματα από όσο γνωρίζω.
Το νέο QQ δεν φαίνεται να είναι και τόσο νέο στην πράξη. Η Nissan έχει στρέψει μάλλον την προσοχή (και τα λεφτά της) στα ηλεκτρικά και το νέο Ariya, με αποτέλεσμα το νέο QQ να είναι μια χλιαρή και οικονομική εξέλιξη του παλιού.
-
Αν και έχω αδυναμία στην νέα Octavia, δεν θα την επέλεγα με αυτόν τον κινητήρα. Για εμένα QQ Energy με τα χίλια! Το Lenovo infotainment που έχει προσθέσει ο νυν ιδιοκτήτης, είναι πιθανότατα πολύ καλύτερο από το Connect της Nissan που φοράνε οι υπόλοιπες εκδόσεις. Επειδή έχουμε και εμείς το Energy, αυτά που πρόσθεσα είναι φώτα ομίχλης (περιττά όπως αποδείχθηκαν), ενώ άλλαξα και τις λάμπες με LED Philips, που αξίζουν μέχρι το τελευταίο cent.
Συγνώμη για το εκτός θέματος...
Είναι δυνατόν να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία/βιντεάκι με το cut-off των LED (δηλαδή σε τοίχο ή δρόμο νύχτα, απ' τη ματιά του οδηγού, να φαίνεται αν υπάρχει 'οριογραμμή' του φωτός προς τα πάνω, ή διαχέεται και τυφλώνει τους απέναντι;) και ποιο μοντέλο Philips Utinon πήρες; Tα φανάρια είναι 'reflector' ή 'projector' ?
-
3 καροτσια δεν θα χωρεσουν σε κανενα απο τα αυτοκινητα που αναφερεις. Το vitara θα δει τα 2 καροτσια και θα παει στην γωνια να αρχισει να κλαιει.
Εγω παντως θα κοιτουσα σοβαρα το octavia combi. Αν υπηρχε η εκδοση scout θα ηταν ιδανικη περιπτωση, ωστε να ξεγελασεις και την γυναικα Δυστυχως την εχουν σταματησει νομιζω.
-
axel12p wrote:
Αν και έχω αδυναμία στην νέα Octavia, δεν θα την επέλεγα με αυτόν τον κινητήρα. Για εμένα QQ Energy με τα χίλια! Το Lenovo infotainment που έχει προσθέσει ο νυν ιδιοκτήτης, είναι πιθανότατα πολύ καλύτερο από το Connect της Nissan που φοράνε οι υπόλοιπες εκδόσεις. Επειδή έχουμε και εμείς το Energy, αυτά που πρόσθεσα είναι φώτα ομίχλης (περιττά όπως αποδείχθηκαν), ενώ άλλαξα και τις λάμπες με LED Philips, που αξίζουν μέχρι το τελευταίο cent.
Συγνώμη για το εκτός θέματος...
Είναι δυνατόν να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία/βιντεάκι με το cut-off των LED (δηλαδή σε τοίχο ή δρόμο νύχτα, απ' τη ματιά του οδηγού, να φαίνεται αν υπάρχει 'οριογραμμή' του φωτός προς τα πάνω, ή διαχέεται και τυφλώνει τους απέναντι;) και ποιο μοντέλο Philips Utinon πήρες; Tα φανάρια είναι 'reflector' ή 'projector' ?
Προτζέκτορα έχουν τα κασκαι στη μεσαία σκάλα οποτε το cut off είναι πολυ καλό.
-
axel12p wrote:
Αν και έχω αδυναμία στην νέα Octavia, δεν θα την επέλεγα με αυτόν τον κινητήρα. Για εμένα QQ Energy με τα χίλια! Το Lenovo infotainment που έχει προσθέσει ο νυν ιδιοκτήτης, είναι πιθανότατα πολύ καλύτερο από το Connect της Nissan που φοράνε οι υπόλοιπες εκδόσεις. Επειδή έχουμε και εμείς το Energy, αυτά που πρόσθεσα είναι φώτα ομίχλης (περιττά όπως αποδείχθηκαν), ενώ άλλαξα και τις λάμπες με LED Philips, που αξίζουν μέχρι το τελευταίο cent.
Συγνώμη για το εκτός θέματος...
Είναι δυνατόν να ανεβάσεις καμιά φωτογραφία/βιντεάκι με το cut-off των LED (δηλαδή σε τοίχο ή δρόμο νύχτα, απ' τη ματιά του οδηγού, να φαίνεται αν υπάρχει 'οριογραμμή' του φωτός προς τα πάνω, ή διαχέεται και τυφλώνει τους απέναντι;) και ποιο μοντέλο Philips Utinon πήρες; Tα φανάρια είναι 'reflector' ή 'projector' ?
Προτζέκτορα έχουν τα κασκαι στη μεσαία σκάλα οποτε το cut off είναι πολυ καλό.
-
Θα συνεχισω τα άσχετα μηνύματα, μεταφέρω γνώμη εγκατάσταση, σε φανάρι με προτζέκτορα καλύτερο αποτέλεσμα πετυχαίνεις με xenon.
Philips Led ultinon γράφουν στη συσκευασία τους ότι δεν είναι συμβατές με προτζέκτορες.
-
Τελικες επιλογες Vit new vs QQ 2μηνων
Καινούριο Vit 2wd Gl+ με μεγάλο πλεονέκτημα στον εργοστασιακό εξοπλισμό που δεν έχει το QQ (αλουνινενιες 17αρες- κλιματισμο - αναγνωριση τυφλων σημείων - μπροστα θερμαινομενα - προβολεις ομιχλης - αυτοματα φωτα - αισθητηρες βροχης - δερματινο τιμονο κ λεβιες ταχυτ.
- τα 5 ετη εγγύησης + πιο μανιτζεβελο εντός πόλης + μοντέλο που δεν έχει ερθει ακομα αντικαταστατης + πιο σπιρτοζικο μοτέρ +
All Grip Vit δεκτό ειναι μεγάλο +++ Δεν θελω να παω στα 22+
QQ energy + τα 2-3 χιλιαρικα διαφορα + οι μεγαλύτεροι χώροι .
Αλλά πολυ γυμνό γμτ + προβλέπεται ξεστοκαρισμα σε πολυ λιγο καιρο με καλη έκπτωση στα υπαρχοντα τελευταια της γενιάς.
Full loaded την μπαγκαζιερα οροφής δεν την γλιτώνεις σε κανένα .
Σε Πραγματικές Συνθηκες νομίζω το Vit και λογω Βάρους + 48v Hybrid θα καίει κανα Λιτρο κατω σε κατανάλωση. Σωστα ;
-
Στο Vit θα έχεις μόνιμα μπαγκαζιερα πάνω, το άλλο για το μέγεθός του (παλιά πλατφόρμα και εκμετάλλευση χώρων) έχει μέτριους χώρους και αποσκευές, αλλά τουλάχιστον θα σας χωρέσουν.
Γιατί δεν παίρνεις καινούργιο QQ την καλύτερη έκδοση από αυτούς που κοιτάς; Να πάρεις και το μεγαλύτερο αυτοκίνητο και τον καλύτερο εξοπλισμό; Μέχρι 22.000€ δεν σε παίρνει; Έχεις ρωτήσει τιμές; Θυμάμαι μέχρι πριν ένα διάστημα ακριβώς σε αυτά τα λεφτά είχανε πολλά αυτοκίνητα (το Kadjar επίσης που είναι παρόμοιο αυτοκίνητο και έχει ακόμη ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ χώρο αποσκευών).
Το Vitara δεν κάνει για μεγάλη οικογένεια, απορώ πώς το σκέφτεσαι ακόμη, είπαμε, το μεγαλύτερο Suzuki είναι το SX4, νομίζεις για πλάκα τα βγάζουν τα μοντέλα;
Η πρώτη έκδοση του QQ που κοιτάς ήταν πάντα γυμνή, και τώρα είναι 2021, όχι 2015 να βολεύεσαι με ελλειπή εξοπλισμό.
Στα 22 το Kadjar πάντως έχει την Sport με πολύ πράγμα μέσα. Πριν κάνα 2 χρόνια που έψαχνε οικογενειακό και πολύ φθηνό, φίλος πήρε το Kadjar και το έχει καταχαρει, χωραει πολύ πράγμα..pound for pound ήταν η καλύτερη επιλογή για πολλά χρόνια σε όσους αγοράζουν αυτοκίνητο με το κιλό.
-
Το Vitara το είχαμε δει και εμείς και πράγματι μας είχε φανεί μικρό για οικογένεια, ειδικά ο χώρος αποσκευών.
Το Kadjar έχει ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και είναι αρκετά καλό VfM για καινούργιο.
Αλλά αυτή την στιγμή η βασική έκδοση Sport (Ο Θεός να το κάνει!), κοστίζει 23 χιλιάρικα.
Οι βασικές διαφορές που βλέπω με το QQ Energy είναι ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το infotainment, τα φώτα ομίχλης και οι ζάντες αλουμινίου.
Αν σκεφτούμε ότι το QQ του φίλου έχει ήδη infotainment, για εμένα όλα τα υπόλοιπα δεν αξίζουν 5 χιλιάρικα που είναι η διαφορά αναάμεσα στα δύο αυτοκίνητα.
ΥΓ. Επίσης, τώρα βλέπω στο car.gr, ότι πουλάνε τα τελευταία προφανώς QQ Acenta από 20.500. Οπότε και πάλι το QQ Accenta είναι μάλλον περισσότερο VfM επιλογή σε σχέση με το Kadjar. Energy με τόσα λίγα χιλιόμετρα και στα λεφτά που το βρίσκει ο φίλος, δεν βρίσκω ούτε ένα!
-
Σε Πραγματικές Συνθηκες νομίζω το Vit και λογω Βάρους + 48v Hybrid θα καίει κανα Λιτρο κατω σε κατανάλωση. Σωστα ;
Πιστεύω κοντά στα 2 λίτρα θα είναι η διαφορά, από αυτά που διαβάζω.
-
Προσωπική μου εμπειρία είναι ότι ο χώρος αποσκευών δεν φτάνει ποτέ σε οικογενειακές μετακινήσεις. Χρειάζεται απλά να είναι λογικός σε μέγεθος. Δεν σε σώζουν σχεδόν ποτέ 20-30lt παραπάνω.
-
Το Vitara το είχαμε δει και εμείς και πράγματι μας είχε φανεί μικρό για οικογένεια, ειδικά ο χώρος αποσκευών.
Το Kadjar έχει ακόμη μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και είναι αρκετά καλό VfM για καινούργιο.
Αλλά αυτή την στιγμή η βασική έκδοση Sport (Ο Θεός να το κάνει!), κοστίζει 23 χιλιάρικα.
Οι βασικές διαφορές που βλέπω με το QQ Energy είναι ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το infotainment, τα φώτα ομίχλης και οι ζάντες αλουμινίου.
Αν σκεφτούμε ότι το QQ του φίλου έχει ήδη infotainment, για εμένα όλα τα υπόλοιπα δεν αξίζουν 5 χιλιάρικα που είναι η διαφορά αναάμεσα στα δύο αυτοκίνητα.
ΥΓ. Επίσης, τώρα βλέπω στο car.gr, ότι πουλάνε τα τελευταία προφανώς QQ Acenta από 20.500. Οπότε και πάλι το QQ Accenta είναι μάλλον περισσότερο VfM επιλογή σε σχέση με το Kadjar. Energy με τόσα λίγα χιλιόμετρα και στα λεφτά που το βρίσκει ο φίλος, δεν βρίσκω ούτε ένα!
Δεν τον συζητώ ότι το Accenta είναι σαφώς καλύτερο τότε. Το Kadjar το είπα γιατί πάντα ήταν φθηνότερο από το QQ, 22.000 το πήρε ο δικός μου. Η Sport δεν είναι η πρώτη έκδοση, είναι τουλάχιστον όσο καλή η Accenta, τότε είχε και πάρα πάνω πράγματα.
Από τον φίλο μεταχειρισμένο θα είναι, μπορεί να είναι πρόσφατο, αλλά επίσης είναι και μεταχειρισμένο, ήδη έχει γράψει η άδεια κυκλοφορίας, και δεν νομίζω ότι μόνο αυτές είναι οι διαφορές μεταξύ Energy και Accenta, ακόμη και στα υλικά και στα πλαστικά είχαν διαφορά από ότι θυμάμαι, και στα παράθυρα, και τιμόνι/λεβιέ ταχυτήτων (; Δεν θυμάμαι σίγουρα), θυμάμαι ότι λέγαμε ότι από Accenta ξεκίναγε τότε το QQ.
Το Energy σε 1-2 χρόνια δεν θα κάνει τίποτα, θα υπάρχουν τόσα πολλά φθηνά Accenta που θα πέσει κάτω από τα 15.000 λογικά, και φυσικά όλοι θα προτιμούν την παραπάνω έκδοση για κάνα χιλιάρικο διαφορά.
20.390€ τα δίνουν καινούργια... θυμάμαι πριν ένα μήνα που σκεφτόταν ο άλλος ο φίλος να δώσει το QQ και του φαινόταν μικρή τιμή τα 20.000, τώρα παίρνεις καινούργιο με τόσα σε 1 μήνα μέσα! (Ήταν βέβαια μία έκδοση πάνω, αλλά μην ξεχνάτε, τα μεταχειρισμένα είναι μεταχειρισμένα..).
-
Επιλογη ειναι να περιμενεις εως το Πασχα περιπου για το acenta σε qq καθως Ιουνιο ερχεται Ελλαδα το νεο αλλα κατα πολυ ακριβοτερο 4ης γενιας QQ .
Τωρα που πηγα νισσαν και ρωτησα σε 3 διαφορετικες με το κλειδι στο χερι το παιρνεις με 21.500
- τρεχει κ καλο προγραμμα με 5ετη εγγυηση 5σερβις + 5 οδική. Είναι να πετύχεις το σωστο timing. Το energy πχ πςρυσι πριν καταργηθει δοθηκε με εκπτωση 18.000 κούτα σε μια.μικρη χρονικη περιοδο για oσους προλαβαν και στα 19.000 λιγο πριν κοπει η εκδοση αυτή. Λογικα θα παιξει το ιδιο και για τα τωρινα .
-
Jeronimo.G wrote:
Σε Πραγματικές Συνθηκες νομίζω το Vit και λογω Βάρους + 48v Hybrid θα καίει κανα Λιτρο κατω σε κατανάλωση. Σωστα ;
Πιστεύω κοντά στα 2 λίτρα θα είναι η διαφορά, από αυτά που διαβάζω.
Μεγαλο νουμερο τα 2lt
Φανταζομαι στην πιεση κιολας ποσο θα ειναι
-
Τα δύο λίτρα είναι υπερβολικά. Στην πράξη η διαφορά πρέπει να είναι μισό με ένα λίτρο.
Στο spritmonitor ο μέσος όρος στο QQ είναι στα 7,44 με τους περισσότερους να είναι στα 7 με 7.5 λίτρα.
Για το Vitara αντίστοιχα δίνει μέσο όρο 6,48 με τους περισσότερους να είναι στα 6.9 Λίτρα.
-
Τα δύο λίτρα είναι υπερβολικά. Στην πράξη η διαφορά πρέπει να είναι μισό με ένα λίτρο.
Στο spritmonitor ο μέσος όρος στο QQ είναι στα 7,44 με τους περισσότερους να είναι στα 7 με 7.5 λίτρα.
Για το Vitara αντίστοιχα δίνει μέσο όρο 6,48 με τους περισσότερους να είναι στα 6.9 Λίτρα.
χαχαχαχ
γεια σου ρε αξελ....
ομορφα μαθηματικα ρε συ, πολυ ομορφα....
με το δικουνητο παντως βιτ η διαφορα ειναι τουλαχιστον στα 2lt, τα περισσοτερα και στο σπρινταπαφτο ειναι τετρα, ειδικα αν παιζει πολη, στο 140αρι με a/t λαστιχο και μερα-νυχτα σκισιμο ειχα μεση 8.5 που σημαινει η πολη ηταν κατω απο 7 αρκετα μια και η εο με ταχυτητες αυτοφωρου επαιζαν στα 9+. απο οσο ξερω απο το βιτ κλαμπ, ανετα παιζει το 6.5 και γενικα το 7 το εχεις ακομη και αν το πας σπασμενο. και στο βιτ μου ηταν τουλαχιστον μισο λιτρο κατω με λαστιχα κανονικα και οχι οφροαντ.
εγω αυτο που λεω ειναι απλο. το βιτ το τετρα το τουρμπατο βενζινη ειναι τρελλα καλυτερο απο τη βαρκα το κιου-κιου αν και ειναι μικροτερο. και σιγουρα ανθεκτικοτερο, δοκιμασε να ψαξεις για μουτουχου και θα καταλαβεις. οι τιμες τωρα ειναι κριτηριο, αλλα στο δικο μου το μυαλο, αν ψηλο, μονο τετρα.
-
Εχω κλεισει back2back αλλα 2 TD στο καθένα
Πιστεύω θα παίξουν και προσφορές πριν καλοκαιρι που θα ανοίξουν λιγο και οι μετακινήσεις
-
Εντωμεταξυ το vitara είναι πιο κοντά σε διαστάσεις στο Captur, παρά στο QQ. Για την ακρίβεια το Captur έχει μεγαλύτερο μήκος και καμιά 50αρια λίτρα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Ίσως αξίζει να το ρίξετε και αυτό μια ματιά.
-
Τα δύο λίτρα είναι υπερβολικά. Στην πράξη η διαφορά πρέπει να είναι μισό με ένα λίτρο.
Όπως λέει και ο γάτος άνετα είναι 2 λίτρα η διαφορά, μπορεί και παραπάνω. Μιλάμε για το πλέον οικονομικό το Βιτ με με τo mHEV ενώ το QQ έχει γοβερό μοτέρ αλλά καίει αρκετά. Είναι στο 1λτ+ με τα παλιό 140αρι Βιτ.
Nissan QQ VS Vitara Hybrid GL+ VS Octavia new