-
Καλοτάξιδο! Ασφαλέστατη επιλογή η Merc,το μόνο που σου μένει είναι μια καλή επιλογή ελαστικών είτε 4 εποχών είτε θερινών- χειμερινών.
-
καλοτάξιδο με ασφαλή χιλιόμετρα!
-
Αντε μπραβο καλα και ασφαλη ταξιδια Ειμαι ετοιμος και εγω για το νεο ομως GLA250E και θελω οπως καταλαβαινεις τα διπλα απο εσενα Να εισαι καλα
-
Τιμολογιακα ειμαστε στα ιδια αλλα φορολογικα οχι.Απο καταναλωσεις παλι κοντα στα ιδια χρηματα περιπου 18000χλμ το χρονο και αρκετα αστικα απο αυτα Για να ακουσω και απο εσας κατι για να καταληξω Ετσι και αλλιως θελουν κανα 2μηνο να το φερουν οπως το θελω χρωματα ζαντες αξεσουαρ κλπ
-
Τα διπλά και βάλε κιαλλα φαντάζομαι γιατί με τα διπλά απλά θα είναι ψιλοαδειο εξοπλιστικά σωστά;
-
Καλοτάξιδο με πολλά ασφαλή χιλιόμετρα. YOLO
-
Και πάνω που θα έμπαινα να κάνω την πρότασή μου, βλέπω ότι ψώνισες. Πολλά συγχαρητήρια λοιπόν! Πολλά, ασφαλή κι ευχάριστα χιλιόμετρα!
Μόνο μια πρόταση έχω: έτσι για την τρολιά τού θέματος, μπορείς να συνεχίσεις να το παρκάρεις έξω από το σπίτι τού γείτονα. Θα χει την πλάκα του. Άσε που μπορεί να προλάβει και το μάτι από το χωριό. 'Καινούριο αυτοκίνητο ΕΓΩ; Μα πώς σας πέρασε από το μυαλό; Βλέπετε κανένα παρκαρισμένο έξω από το σπίτι μου;'
-
Και πάνω που θα έμπαινα να κάνω την πρότασή μου, βλέπω ότι ψώνισες. Πολλά συγχαρητήρια λοιπόν! Πολλά, ασφαλή κι ευχάριστα χιλιόμετρα!
Μόνο μια πρόταση έχω: έτσι για την τρολιά τού θέματος, μπορείς να συνεχίσεις να το παρκάρεις έξω από το σπίτι τού γείτονα. Θα χει την πλάκα του. Άσε που μπορεί να προλάβει και το μάτι από το χωριό. 'Καινούριο αυτοκίνητο ΕΓΩ; Μα πώς σας πέρασε από το μυαλό; Βλέπετε κανένα παρκαρισμένο έξω από το σπίτι μου;'
-
Τα διπλά και βάλε κιαλλα φαντάζομαι γιατί με τα διπλά απλά θα είναι ψιλοαδειο εξοπλιστικά σωστά;
Ενταξει με τοσα λεφτα ειναι αρκετα φορτωμενο απλα εχει τοσα αλλα που τα περισσοτερα να σου πω την αληθεια στην χωρα μας δεν θα τα πολυχρησιμοποιησουμε που σε δελεαζουν και φυσικα ανεβαζουν την τιμη.Παντος ειναι το μοναδικο νομιζω μοντελο απο ολες τις εταιρειες που πριμοδοτουν τοσο το υβριδικο σε σχεση με τα disel η βενζινης
-
Καλησπέρα σας και πάλι !!!!
καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τα όμορφα σας σχόλια !!
θα ήθελα να γράψω λίγο τους προβληματισμούς μου !Κατόπιν εκτενώς αναζήτησής στο φορούμ για σχόλια περί του Gla -κινητήρα -γενικότερα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και ύστερα από 2 ημέρες συνεχών διαδρομών τόσο εκτός πόλης αλλά και εντός έχω πλέον μια καλύτερη αντίληψη για το τι ισχύει και τι όχι από τα γραφόμενα στο φόρουμ !
Είναι το πρώτο μου mercedes αλλά επειδή έχω μπει σε αρκετά μη premium αυτοκίνητα καταλαβαίνω τώρα τι σημαίνει αστέρι στο καπό !
Τι και εάν είναι ένα μοντέλο πίσω !
το αμάξι δείχνει up to date και διαχρονικό , άσε που το καταλαβαίνεις και από τα βλέμματα των άλλων,νιώθεις τον φθόνο στα μάτια τους ,όσο και την ζήλεια (κακό πράγμα αυτό δυστηχως)και είναι ακόμα χειρότερο όταν το νιώθεις να προέρχεται και από τους συγγενείς !
Κάποιος που βλέπει στον δρόμο μερσεντές δεν έχει τις γνώσεις των μελών του αυτοκινητιστικού φόρουμ ,δεν γνωρίζει πως είναι ένα μερσεντές με Renault κινητήρα (άσχετα που από όσο το μελέτησα είναι από τους καλύτερους diesel της αγοράς κυρίως στην αξιοπιστία του και στην οικονομία καυσίμου )
Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά έαν στους φίλους η στους συγγενείς έδειχνα ένα μετάχειρο αλλά ακόμα και ένα καινούργιο chr -2008-C3-KAPTUR ,
Αυτοί βλέπουν ένα μερσεντές !Και θεωρούν πως το πήρες 40-50000 άρα έχεις λεφτά ,είσαι πλούσιος.
Αν και χεστηκα τι λέει ο κόσμος θα γράψω τι καταλαβαινω εγώ από την επιλογή που έκανα !
Ξεκινάω από την ποιότητα του αμαξώματος,η οποία γίνεται αντιληπτή με το καλημέρα
,Αυτή η αίσθηση ακόμα και με την αφή σε διαφορετικά μέρη του αυτοκινήτου είναι περίεργη ,παράδειγμα η πόρτα ,όταν θα την κλείσεις μπαίνοντας στο αυτοκίνητο ,νιώθεις το βάρος διαφορετικό ,τον τρόπο που κλείνει επίσης ,διαπιστώνεις πως κάθε πόρτα στο τελείωμα έχει ένα επιπλέον βουρτσακι σαν βελουτε για να φωλιάζει το τζαμί αρχοντικά στην υποδοχή του όταν το ανεβάζεις,,που όταν θα την κλείσεις αυτήν την πόρτα εξαφανίζει κάθε εξωτερικό θόρυβο μαζί και του ντιζελοκίνητηρα εν κίνηση αλλά και σε σταση, απολαμβάνεις μια διαφορετική ησυχία στο έσωτερικο που δεν την έχεις νιώσει σε αλλά αυτοκίνητα στο παρελθόν !
Παιζει τέτοια ηρεμία- ησυχία -ποιότητα να μην έχω ούτε στο μπάνιο του σπιτιού μου που θέλω να απολαύσω την αφόδευση του πρωινού καφέ !
καταλαβαίνεις το σήμα στο καπό όταν το αμάξι κινείτε σε επαρχιακό δρόμο με λακούβες ανά 2 μέτρα όταν με το vitara και το focus που είχα ένιωθα κάθε λακκούβα στον ίδιο δρόμο να μου γαργαλάει τις αιμορροΐδες !
Δεν είχα ποτέ premium αυτοκίνητο ούτε τα ζήλεψα ποτέ και ούτε τα αναζήτησα ,το συγκεκριμένο απλά ταίριαξε και έτυχε !
Καλο είναι όταν συμβουλεύουμε κάποιον να αγοράσει αυτοκίνητο να του πούμε να πάει από κοντά να το δει και να το κάνει ένα τεστ drive και να αποφασίσει ,αν διαβάζει από εδώ σχόλια του τύπου είναι η φτηνή σειρά ,κορεατιζουν ,δεν είναι μερσεντές και έχουν οδηγική συμπεριφορά ενός accent είναι λογικό να απογοητευτεί αλλά και να μπερδευτεί !
Γενικα έχω διαπιστώσει ότι θάβονται πολύ τα premium αυτοκίνητα στο φόρουμ ,και κάνουμε θεούς τους Κορεάτες και τους Γάλλους με κάθε κουβαδάκι που βγάζουν !Ειμαστε αντικειμενικοί ;η απλά προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας και τους άλλους ότι το φτηνό είναι και το καλύτερο ;
Ολο αυτόν τον καιρό πριν την αγορά έκανα test drive corolla -chr -Mazda 3 sedan ,Nissan juke , Peugeot 2008 ,
πολύ ωραία όλα ,αλλά όχι φτηνά ,όχι premium,οπωσ Θέλουν να μας το πασάρουν,!
Peugeot με 32000 ; Πάμε καλά ; Η εταιρία που είχα αγοράσει το 106 rally με 3.2 εκατομμύρια δραχμές έγινε ξαφνικά premium επειδή έβαλε μια 3D οθόνη;
Δεν συγκρίνεται όπως και να το κάνουμε με ένα εσωτερικό από bmw -Mercedes .Είναι κάποιες μικρές ουσιαστικές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά !
Οταν τύχει να πάρεις ένα ταξί και μπορείς να επιλέξεις μεταξύ ενός Skoda octavia και μιας μερσεντές που είναι παρκαρισμένα στην πιάτσα μπροστά σου ,σε ποια θέλεις να μπεις ;
Πως θα είναι η διαδρομή ; Το ίδιο ; Η άνεση ;
Δεν χωνεύω τους Γερμανούς και εύχομαι μια μέρα να δω ένα Suzuki ,ένα Kia ,ένα Lada το ίδιο ποιοτικά με τα γερμανικά σε όλους τους τομείς !Ονειρα θερινής νυχτός
Από αυτά που οδήγησα τελευταία, Ξεχώρισα το Mazda γιατί η μόνη ασιατική εταιρία που μπήκα και ένιωσα αυτό το premium που ένιωσα στο mercedes αλλά και πάλι υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες όπως στην αίσθηση που σου δίνει η λαμαρίνα του που πάλι κάνει ξεχωριστό το γερμανικό ,παρόλα αυτά (οποίος το οδηγήσει θα το καταλάβει,αλλά και πάλι πολύ εκτός budget για έμενα προσωπικά την συγκεκριμένη στιγμή
Ομως όλα τα παραπάνω σε μια 5 ετια πως θα δείχνουν άραγε;Το ίδιο με ένα mercedes ?
Δεν θέλω να δικαιολογήσω γιατί προχώρησα στην αγορά της GLA σε καμία περίπτωση και ούτε το μετάνιωσα απλά είναι εντελώς διαφορετικά το real life 'με μια mercedes από ότι στα γραφόμενα μελών που δεν το έχουν οδηγήσει και κατηγορούν μια εταιρία απλά και μόνο επειδή το διάβασαν σε κάποιο άρθρο κτλ κτλ !
Κλεινοντας θα γράψω τα θετικά και τα αρνητικά της αγοράς του συγκεκριμένου αυτοκινήτου !
Τα θετικά .
Ποιοτητα κατασκευής (Εντός και εκτός )
Ποιτητα κύλισης
ΦΡΕΝΑ
Τεχνολογικα βοηθήματα και έχει αρκετά τα οποία η μερσεντές τα εφοδιάζει χρόνια στα αυτοκίνητα της και τώρα βλέπεις να τα βάζουν και οι υπόλοιποι μη premium κατασκευαστές !
Ταμπλό με πανεμορφουσ αναλογικους δείκτες και λιγότερες οθόνες
(προσωπικά σιχαίνομαι να βλέπω παντού οθόνες )
Ευρύχωρο για 4 ενήλικες και υπεραρκετό χώρο πορτμπαγκάζ για οικογένεια με 1-2 πιτσιρίκια
Εσωτερικος διάκοσμος και φωτισμός το βράδυ !
Την νύχτα μεταμορφώνεται σε υπερπολυτελές το εσωτερικό ,τόσο με τον κρυφό φωτισμό στα προσκέφαλα ,στα πόδια ,στις χειρολαβές όσο και στο καντράν !
Μεγεθος αυτοκινήτου και απόσταση από το έδαφος !
Οικονομία στην κατανάλωση ,δεν έγραψε πουθενά πάνω από 6 όσο και να πίεσα το δεξί πόδι
Αυτόματο κιβώτιο (μόνο και μόνο επειδή ο μοχλός είναι στα δεξιά του τιμονιού )πολύ βολικό !
Κόστος service (έχω πλήρη αρχείο από τις εργασίες που έγιναν στον ιωαννιδη που παρότι είναι φαρμακείο σαν συνεργείο , το κόστος ανταλλακτικών είναι ανάλογο με ένα Yaris που κάνει σέρβις στην αντιπροσωπεία !!Ισως φτάιει πως είναι ένας κινητήρας της Ρενώ -νισσαν !
Στα αρνητικά
Θα ήθελα λίγα ακόμα άλογα ,Τα 109 είναι λίγα ναι ,Αυτό ομως μπορεί να ψευδό διορθωθεί με ένα remapping που με ασφάλεια όπως λενε οι ειδικοί του χώρου φτάνει στα 136 άλογα (αν και δεν θα ήθελα να επέμβει κανείς στα ηλεκτρονικά ίσως το σκεφτώ στο μέλλον !
Το 7 ταχυτο DCT στο συγκεκριμένο μοτέρ είναι για αυτούς που θέλουν να απολαύσουν την ηρεμία και την οικονομία ,όχι για αυτούς που έχουν κατά διαστήματα ανήσυχες ορέξεις !Αν το βάλεις στο sport διορθώνεται η κατάσταση λίγο κυρίως με τον τρόπο που ανεβάζει -κατεβάζει τις σχέσεις !
Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερα παράθυρα μπροστά ,νιώθω πως είμαι σε κουπέ σπορ αυτοκίνητο και όχι σε crossover !
Κόστος ελαστικών για διάσταση 235/50/18
500 ευρώ για λάστιχα ;;;; Αλήθεια τώρα ;;
Κεντρική οθόνη (θα την ήθελα χωνευτή όπως στο νεο golf ) και όχι σαν ένα κουμπωμένο ταμπλετ πάνω στο ταμπλό !
Και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές σας !!
-
ν ζήλεια (κακό πράγμα αυτό δυστηχως)και είναι ακόμα χειρότερο όταν το νιώθεις να προέρχεται και από τους συγγενείς !
Μα πόσο πόσο δίκιο έχεις σε αυτά που γραφεις
-
Πολύ ωραίο να είναι κάποιος ειλικρινής, αλλά επειδή είμαι και εγώ συνήθως ειλικρινής, δεν μπορώ να πω ότι δεν μου πέρασε από το μυαλό, '΄ωχ, την άκουσε αυτός' !
Τελικά ένα αστέρι στη μούρη κάνει μεγάλη δουλειά σε κάποιες κοινωνίες, και το ότι μπαίνεις σε αυτές τις διαδικασίες να προσέξεις και να το κρίνεις, σε κάνει μέρος ενός συστήματος, που προσωπικά θα ήθελα να απέχω. Χθες είχα παρόμοια κουβέντα με φίλο που προτίμησε να πάρει Mercedes 10ετίας, μόνο και μόνο για το αστέρι, γουστάρει τρελά, του προσδίδει κύρος (κατά τα λεγόμενά του), και αφού το κύρος είναι σημαντικότερο για αυτόν, ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
Στην περίπτωσή σου είναι και καλή περίπτωση αγοράς, οπότε δεν λέω ότι με αντικειμενικά κριτήρια παρασύρθηκες, νομίζω καλή επιλογή έχεις κάνει, και μπράβο, και αφού περνάτε καλά, δεν υπάρχει τίποτα σημαντικότερο.
Για τα υπόλοιπα, φυσικά και έχει πλεονεκτήματα, σίγουρα κάποια είναι υπερβολικά που αναφέρεις, και επίσης μπαίνει το δίλημμα του used vs new, που είναι ένα δίλημμα της αυτοκίνησης (και όλων των καταναλωτικών αγαθών). Όπως και να έχει, ακόμη και στο ψυχολογικό όριο των 19.900 έχει αυτοκίνητα στο Car.gr αυτή τη στιγμή, δηλαδή όσο κάνουν κάποιες καλές εκδόσεις ενός οποιουδήποτε καλού C suv (μεταχειρισμένου), οπότε δεν είναι και τίποτα τρομερό από άποψη οικονομικού τεντώματατος, εγώ προσωπικά από δεκαετίες πριν, μόλις περνάω κάποιο συγκεκριμένο ποσό για αυτοκίνητο, προτιμώ να πάω σε καινούργιο. Τα τελευταία χρόνια είναι τα 15-17.000, αν είναι να τα περάσω για μεταχειρισμένο, πάω σε καινούργιο (με πολλά περισσότερα, αλλά καινούργιο).
Ο καθένας που βάζει τα όριά του, ένα αυτοκίνητο του 2016, είναι αυτοκίνητο 5ετίας, σε 5 χρόνια θα είναι 10ετίας, δηλαδή στο όριο του αλλάζω/ξεφορτώνομαι, ενώ ένα τωρινό, έχει ακόμη 10 χρόνια (στην υποθετική κλίμακα χρήσης που του βάζω!).
Όπως και να έχει, νομίζω για την περίπτωσή σου έπραξες το σωστό, βάλε και καμία μπλε χάντρα μέσα, πέτα και κάνα σκόρδο στο πορτμπαγκάζ (ποτέ δεν θα ξεχάσω τη βρώμα σε Mercedes θείου μου από τα σάπια σκόρδα!), και όλα Ο.Κ. Βάλε και ένα race chip ή κάτι τέτοιο απλό να πάρει καμιά 20αριά άλογα, και θα είσαι jet.
-
Φίλε μου... Καταλαβαίνω ότι είναι ένα καινούριο παιχνίδι. Αλλά το 'με κοιτάν με ζήλια', σημαίνει ότι έψαξα να δω πως με κοιτάν... Οπότε κοίτα να χαρείς αυτό που σε ενθουσίασε, και εύχομαι μακρυά από βλάβες. Γιατί εκεί θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι και τόσο premium, αλλά με premium κόστος....
-
Καταρχάς καλοτάξιδο και όλες τις ευχές μου. Είναι προφανές ότι έκανες την καλύτερη επιλογή , και το σύνηθες ερώτημα πολλών αγοραστών , καινούργιο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο , εδώ βρήκε την πιο εύκολη απάντηση.
Απλά έτσι για τον αντίλογο και χωρίς καμία διάθεση να ρίξω λάδι στη φωτιά της διαμάχης premium ή μη , κακοί Γερμανοί καλοί Γάλλοι, μέτριοι Ιταλοί ( πολυεθνικοί κολοσσοί είναι έκαστος....) , κάποιος θα πεί ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έδωσε 40.000€ για να αγοράσει 1500αρη πετρέλαιο με 109 άλογα σε σχεδόν 1,5 τόνο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα, επειδή έχει το σήμα με το αστέρι. Δηλαδή στα χρόνια του (2016) κάποιος θα μπορούσε να αγοράσει Χ1 τετρακίνητη ( να μείνουμε και στα γερμανικά προϊόντα) , ή ένα Kuga και ένα fiesta ( τα οποία είναι ακόμα στη μέση της εγγύησης τους) να έχει να κινείται ή ή ή ...., γενικά αγοράστηκε με σχεδόν διπλάσια τιμή από τους αντίστοιχους μη premium ανταγωνιστές. Δεν έχει νόημα όμως αυτό που γράφω καθώς η τιμή που το πουλούσε η εταιρία προφανώς ήταν σωστή επιχειρηματικά αν κρίνω από το πλήθος των οχημάτων που κυκλοφορούν ,οπότε και πάλι καλά χιλιόμετρα.
-
κάποιος θα πεί ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έδωσε 40.000€ για να αγοράσει 1500αρη πετρέλαιο με 109 άλογα σε σχεδόν 1,5 τόνο αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα, επειδή έχει το σήμα με το αστέρι.
Δεν έχει ημιάκαμπτο η GLA.
-
Δεν έχει ημιάκαμπτο η GLA.
Σωστοί οι Γερμανοί , λάθος μου!
-
Καλοτάξιδο!
-
καλοτάξιδο και πάλι!Είτε με Lada καινούργιο είτε με mercedes ο ζηλιάρης άνθρωπος πάλι θα σε ζηλεύει.Η μόνη διαφορά είναι ότι εσύ πίσω απο το καπό μιας mercedes το 'βλέπεις' με άλλα μάτια.
-
#kaloriziko
ΑρΕς
εχω καποιες ενστασεις περι πριμιουμ και αστεροπροπελας, αλλα ειναι ακαιρα για τη περιπτωσις
-
Παίδες, είτε το θέλουμε είτε όχι, υπάρχει μια τρόπον τινά απαξίωση των premium κατασκευαστών μέσα στο forum, με απόψεις του στυλ ότι με τα παραπάνω χρήματα πληρώνεις μόνο το σήμα. Το περίεργο είναι ότι η αντίστοιχη απαξίωση δεν υπάρχει για τους ημι-premium κατασκευαστές (π.χ. Volvo, Alfa Romeo) παρόλο που και αυτοί είναι ακριβότεροι (σε μικρότερο βαθμό βέβαια) από τους γενικούς κατασκευαστές.
Η αλήθεια είναι ότι ως ένα βαθμό η 'απαξίωση' αυτή είναι δικαιολογημένη. Σίγουρα ΔΕΝ πληρώνεις μόνο σήμα στους premium κατασκευαστές, αλλά και κάποια άλλα πράγματα (κατά περίπτωση απτή ποιότητα κατασκευής, καλύτερη ποιότητα υλικών ακόμα και σε σημεία που δεν φαίνονται, ηχομόνωση και απομόνωση από το περιβάλλον, design κτλ). Αυτό που πλέον ΔΕΝ παίρνεις είναι αυξημένη αξιοπιστία. Κάποτε αγόραζες π.χ. μια Mercedes W123, η οποία ήταν τόσο over-engineered που ήξερες ότι μπορούσες να βγάλεις όλη σου τη ζωή με αυτό το αμάξι. Αυτά δεν ισχύουν τώρα στον ίδιο βαθμό ή και καθόλου και γι' αυτό δικαιολογώ ως ένα βαθμό την 'απαξίωση' κάποιων προς τους premium κατασκευαστές. Γιατί κατά την άποψη μου θα έπρπε να ξεχωρίζουν σε όλους τους τομείς, της αξιοπιστίας συμπεριλαμβανομένης. Από εκεί και πέρα όμως, όταν κάποιοι φτάνουν σε μηδενιστικές απόψεις, είτε δεν γνωρίζουν είτε βγάζουν κάποια συμπλέγματα τους στη φόρα. Και αυτό το δεύτερο μου φαίνεται πολύ πιθανό, βάσει του ότι και η ενημέρωση δεν λείπει από αυτό το forum και ότι αυτοί οι ίδιοι αφήνουν τους ημι-premium κατασκευαστές στο απυρόβλητο.
Υ.Γ.1: Για την ιστορία θα αναφέρω ότι δεν έχω premium αυτοκίνητο ούτε έχω υπάρξει αγοραστής premium, με την έννοια ότι δύο τέτοια αυτοκινητα που είχα, είχαν αγοραστεί ελαφρώς μεταχειρισμένα σε εξαιρετικά δελεαστικές τιμές (φθήνοτερες από αντίστοιχα γενικών κατασκευαστών).
Υ.Γ.2: Καλορίζικη και καλοτάξιδη η GLA Άγγελε!
Νεο αυτοκίνητο diesel η υβριδικό