-
Ότι δεν τα μέτρησε καλά τα άλογα ο κατασκευαστης και του ξέφυγαν μερικά η το κάνει για να μας πιάσει γλυψιμο. Αυτά ανακοινώνονται από διάφορους βελτιωτες για να ψαρεύουν μετά σε θολά νερά.
-
Αυτά στα οποία αναφέρεσαι έχουν φρένα, τα περισσότερα απο αυτά δεν έχουν από όσο γνωρίζω. Νομίζω μόνο του Δημητριάδη είχε φρένα και ένα ακόμη που δεν θυμάμαι το όνομά του.
Ο λόγος για τον οποίο φτιάχνεις πρόγραμμα και στο δρόμο είναι αυτό ακριβώς δηλαδή μπορείς να παίζεις με διαφορετικά φορτία σε πραγματικές συνθήκες
Αυτά τα δυναμόμετρα που λέτε μπορούν να κρατήσουν σταθερές στροφές και να αλλάζεις μόνο το φορτίο;
-
Παλιά όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα τα ανακοίνωναν οι εταιρείες με λιγότερους ίππους ώστε να πληρώνουν λιγότερο φόρο οι πελάτες μιας και φορολογουταν η ιπποδύναμη.
Για το σιβικ δε ξέρω αλλά ξέρω τη διαφορά του dynojet που γράφτηκε παραπάνω και με βρίσκει σύμφωνο βάση προσωπικής εμπειρίας.
-
Σήμαρα υπάρχει επίσης Κοινωτική νομοθεσία που υπαργορεύει τις επιτρεπόμενες αποκλίσεις από της επίσημες τιμές.
-
-
Έχει κανείς σας μικτή ασφάλεια; Αν ναι, σας έχει τύχει να σας αποζημιώσει σε περίπτωση ατυχήματος;
Έμαθα προχθές οτι ενα σιβίκ εδώ στα Γιάννενα, χτύπησε αγριογούρουνο και έπαθε ζημιά 9000 ευρώ περίπου, η οποία καλύφθηκε από τη μικτή ασφάλεια που είχε.
Αυτο με έβαλε σε σκέψεις για το αν τελικά συμφέρει να κάνω και εγώ μικτή, μιας και θα το ξεχρεώνω για τα επόμενα 4.5 χρόνια, όποτε σε περίπτωση στραβής δεν θα με παίρνει για τυχόν επισκευή τέτοιου κόστους.
-
Μόνος σου απαντάς...αν κάτσει η στραβή και δεν έχεις για να το φτιάξεις, δεν είναι καλύτερο να δίνεις 200 ευρώ το χρόνο παραπάνω και να είσαι ήσυχος? Εγώ μια φορά χρειάστηκα την ασφάλεια μου στα 30+ χρόνια που οδηγώ και με γλύτωσε 8500 ευρώ.
-
Έχει κανείς σας μικτή ασφάλεια; Αν ναι, σας έχει τύχει να σας αποζημιώσει σε περίπτωση ατυχήματος;
Έμαθα προχθές οτι ενα σιβίκ εδώ στα Γιάννενα, χτύπησε αγριογούρουνο και έπαθε ζημιά 9000 ευρώ περίπου, η οποία καλύφθηκε από τη μικτή ασφάλεια που είχε.
Αυτο με έβαλε σε σκέψεις για το αν τελικά συμφέρει να κάνω και εγώ μικτή, μιας και θα το ξεχρεώνω για τα επόμενα 4.5 χρόνια, όποτε σε περίπτωση στραβής δεν θα με παίρνει για τυχόν επισκευή τέτοιου κόστους.
Τι χρωμα το civic?
Aν κανεις αρκετα χιλιομετρα και δεν οδηγεις συντηρητικα ειναι απαραιτητη. Ειδικα αν εχεις κι ακριβο αμαξι
Κι αν παρκαρεις στο δρομο επισης
-
Γι'αυτό λέω και εγώ. Έως τώρα ήμουν αντίθετος στις μικτές ασφάλειες, καθως 24 χρόνια τώρα δεν μου χρειάστηκαν. Τώρα όμως που το κόστος ακόμα και μιας μικρής επισκευής έχει εκτοξευθεί λόγω των αισθητήρων και των ραντάρ, το σκεφτομσι πολύ σοβαρά και μάλλον στο επόμενο εξάμηνο θα την κάνω.
Αλέξανδρε, λευκό αν δεν κάνω λάθος. Γενικα οδηγώ αμυντικά και το αυτοκίνητο ειναι σε γκαράζ. Απλά πάντα υπάρχει και ο αστάθμητος παράγοντας που στην επαρχία και ειδικά στην περιοχή γύρω από το σπίτι μου είναι τα διάφορα ζώα που κυκλοφορούν μέσα στον δρόμο.
-
Καλο ειναι να κανεις τοτε. Κοιτα και τις on line ασφαλιστικες. Βαζεις τα χαρακτηριστικα του αμαξιου και σου δειχνει τιμες
-
Ναι, θα κάνω τελικά.
Είναι και ο παράγοντας γυναίκα που μολις άκουσε για ζημιά 9000 ευρώ, μου είπε ότι σε παρόμοια ω μη γενετω περίπτωση να μην τολμήσω να το φτιάξω και να αγορασω ένα παπάκι.
-
Καλημέρα
Περί τρακαρισματων που συζητάτε, πριν 20 μέρες περίπου στο car.gr που κοιτούσα το αυτοκίνητό μας,πουλιοντουσαν 2 με ζημιά, ένα comfort στα 9.000 ευρώ χτυπημένο μπροστά κάπου επαρχία κ ένα hatchback πάλι εκεί στα 9.000 περίπου, καμμένο από φωτιά απ' το ταμπλό κ μπροστά όλο (όχι το ταμπλό) στην Αθηνα. Κρίμα οι άνθρωποι,ειδικα αυτό με τη φωτιά με έπιασε η καρδιά μου.
-
Για αυτό και εγώ από τότε που πήρα το civic (1ο μου καινούργιο αμάξι) έκανα για πρώτη φορά μικτή.
Ειδικά τώρα με τις ονλαιν ασφαλιστικές, το κόστος πλέον δεν είναι απαγορευτικό όπως πριν μερικά χρόνια.
-
-
Με 360 ετήσιο αλλά 1000€ απαλλαγή.
-
Σχετικά με τη μικτή και το αν σας συμφέρει, πριν αποφασίσετε πάρτε προσφορές για διαφορετικά ποσά απαλλαγής (π.χ. 300 - 600 - 1000 - 1500). Εκεί θα δείτε που είναι το 'sweet spot', δηλαδή η καλύτερη σχέση (κατά την άποψη σας) κόστους - ποσού απαλλαγής. Στη δική μου περίπτωση π.χ. ήταν τα 600 Ευρώ απαλλαγής.
Ακόμη κι αν είστε διστακτικοί να τα σκάσετε για μικτή, εγώ θα πρότεινα, εφόσον έχετε καινούριο και ακριβό αυτοκίνητο, να πάρετε τουλάχιστον τη φθηνότερη (δηλαδή με το μεγαλύτερο ποσό απαλλαγής). Γιατί σε περίπτωση ζημιάς, τα 1500 της απαλλαγής θα μπορέσετε να τα βρείτε, έστω και δύσκολα. Όμως τα 5 ή 10 χιλιάρικα της ζημιάς, αν δεν έχετε ολική, μπορεί να μην μπορέσετε να τα βρείτε!
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες. Σε δύο μήνες που θα λήξει η τωρινή, θα κανω μικτή και αχρειαστη να ειναι Μέχρι τότε θα το ψάξω και καλύτερα για το ποια συμφέρει - αξίζει.
Υ.Γ. Ελπίζω μόνο η φωτιά που έκαψε το σιβίκ που ανέφερε πιο πριν ο φίλος, να μην προήλθε από αστοχία του αυτοκινήτου αλλά απο εξωτερικό παράγοντα.
-
Απο την εμπειρία μου, με σωστό πρόγραμμα ΔΕΝ σπάς κινητήρα. Στο λέω με πάνω από 1 εκατομμύριο συνολικά χιλιόμετρα και με πάνω απο 200.000 με προσωπικά αυτοκίνητα.
Διάβασε να δεις γιατί το dynapack δίνει περισσότερα άλογα στις 'πλύμνες' σε σχέση με dynojet και τα υπόλοιπα, που δίνουν λιγότερες ενδείξεις, αλλά φορόντας κανονικά τις ρόδες τους, όπως δηλαδή ..επιταχύνουν στην πράξη τα αυτοκίνητα.
https://www.civicx.com/forum/threads/2017-1-5-mt-dyno-results.6944/
Τέλος ας σκεφτούμε το παρακάτω. ΄Το ίδιο αυτοκίνητο αν αλλάξει απο 215/55/16 σε 235/45/17 θα χάσει σε επιδόσεις στο δρόμο. Αυτό γιατί γίνετε? ΤΟ αυτοκίνητο εξακολουθεί να παράγει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια υποδύναμη στο στρόφαλο, αλλά επειδή έχει αλλάξει τροχούς, έχει μεγαλύτερες απώλειες και κατά συνέπεια θα είναι πιο αργό στο δρόμο, σε σχέση με τον εαυτό του, όταν φορούσε όμως τη μαμά διάσταση ελαστικών - ζάντας.
Για αυτό όταν λέμε wheel hp, μιλάμε πάντα για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου, στους τροχούς αφού αφαιρέσουμε τις απώλειες μετάδοσης, ελαστικών, βάρους, τριβής κτλ.
-
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι θέλεις να πεις.
Στην προηγούμενη σελίδα (post 5053) γράφεις: «Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει το civic μαμά 178 άλογα στους τροχούς, σε rolling road δυναμόμετρο, μετά από υπολογισμό των απωλειών.»
Δεν σχολίασα τότε παρόλο που με την φράση αυτή «με βγάζεις ψεύτη».
Τώρα στέλνεις ένα video όπου δείχνει ότι το civic αποδίδει 190 άλογα σε ΟΧΙ rolling road δυναμόμετρο (άρα τα 178 μάλλον φαντάζουν λογικά για rolling road δυναμόμετρο).
Ότι είχα να πω το είπα και άντε να το ξαναπώ: Το Civic αποδίδει 178+ άλογα στον τροχό (μετρημένα σε rolling road δυναμόμετρο που είναι το κατώτερο που μπορεί να μετρηθεί) και με πρόγραμμα αυτό μπορεί να ανέβει 40-50 άλογα.
Το παραπάνω το γνωρίζω διότι δυναμομέτρησα το αυτοκίνητό μου και διότι έχω δει δεκάδες δυναμομετρήσεις που το επιβεβαιώνουν. Μάλιστα έδωσα links σε αρκετές από αυτές.
Κοιτάξτε να δείτε, υπάρχουν 2 επιλογές: Είτε πιστεύετε ότι λέω αρλούμπες, είτε μπορείτε να το ψάξετε. Δεν έχει νόημα να συζητάμε κάτι (ή να πείσω κάποιον).
ΥΓ: η πρώτη δυναμομέτρηση που έκανα στο Civic ήταν ένα μήνα αφού το παράλαβα και ήταν εντελώς stock. Αυτή έγινε στο Microchips Tuning. Τα νούμερα είναι τα παρακάτω. Όποιος θέλει του την στέλνω με εμαιλ:
Engine Power: 179.3Hp@5573rpm
Engine Torque: 250.6N·m@4461rpm
-
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι θέλεις να πεις.
Στην προηγούμενη σελίδα (post 5053) γράφεις: «Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει το civic μαμά 178 άλογα στους τροχούς, σε rolling road δυναμόμετρο, μετά από υπολογισμό των απωλειών.»
Δεν σχολίασα τότε παρόλο που με την φράση αυτή «με βγάζεις ψεύτη».
Τώρα στέλνεις ένα video όπου δείχνει ότι το civic αποδίδει 190 άλογα σε ΟΧΙ rolling road δυναμόμετρο (άρα τα 178 μάλλον φαντάζουν λογικά για rolling road δυναμόμετρο).
Ότι είχα να πω το είπα και άντε να το ξαναπώ: Το Civic αποδίδει 178+ άλογα στον τροχό (μετρημένα σε rolling road δυναμόμετρο που είναι το κατώτερο που μπορεί να μετρηθεί) και με πρόγραμμα αυτό μπορεί να ανέβει 40-50 άλογα.
Το παραπάνω το γνωρίζω διότι δυναμομέτρησα το αυτοκίνητό μου και διότι έχω δει δεκάδες δυναμομετρήσεις που το επιβεβαιώνουν. Μάλιστα έδωσα links σε αρκετές από αυτές.
Κοιτάξτε να δείτε, υπάρχουν 2 επιλογές: Είτε πιστεύετε ότι λέω αρλούμπες, είτε μπορείτε να το ψάξετε. Δεν έχει νόημα να συζητάμε κάτι (ή να πείσω κάποιον).
ΥΓ: η πρώτη δυναμομέτρηση που έκανα στο Civic ήταν ένα μήνα αφού το παράλαβα και ήταν εντελώς stock. Αυτή έγινε στο Microchips Tuning. Τα νούμερα είναι τα παρακάτω. Όποιος θέλει του την στέλνω με εμαιλ:
Engine Power: 179.3Hp@5573rpm
Engine Torque: 250.6N·m@4461rpm
Δεν είναι κανείς εδώ ψεύτης. Μπερδεμένος μπορεί. Καλοπροαίρετα το λέω και επαναλαμβάνω ότι μην λαμβάνεται ως αξιόπιστο μέτρο αυτό που σας λένε τα δυναμόμετρα έξω σε σχέση με αυτά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής από δυναμόμετρο πάγκου στο στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στους τροχούς είναι πολύ μικροτερη. Και από κει και πέρα ανάλογα και με τη διάσταση και διάμετρο των τροχων που σεταρουμε πάλι αλλά νούμερα θα έχουμε.
Νέο Honda Civic 2017