Φίλε, ξέχνα τα αυτοκίνητα ζωής, όπως και τα ψυγεία, κουζίνες ,πλυντήρια , ηλεκτρονικά και τα συναφή που κρατούσαν μια ολόκληρη ζωή,
Όπως και να έχει το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, και αν εξαιρέσεις, το condenser δε βγάζει κάτι άλλο, Τα φρένα είναι ate, αλλλά είναι απο τα καλύτερα μαμά, τόσο σε αίσθηση όσο και σε ουσία.
Αναφορικά με την ανάκληση αερόσακου, και αντλίας, πήρα Σαρακάκη και μου απάντησαν ότι το αυτοκίνητό μου δεν είναι ανάμεσα σε αυτά της ανάκλησης.
Μέχρι τώρα με το 1.6 πετρέλαιο και 40.000 χιλιόμετρα, είμαι περισσότερο από ευχαριστημένος αφού δεν ζητάει το παραμικρό και καίει ελάχιστα. Κάποια στιγμή σκέφτηκα να το πουλήσω σε λογική τιμή μιας και κάποιοι το ήθελαν μπιλμπαρά, για να πάρω απο τα τελευταία stock type-r τον οκτώβρη, αλλά τελικά αποφάσισα να το δώσω στη γυναίκα μου, και έκλεισα ένα HYUNDAI I20N, για να κάνω και τα κέφια μου.
Συμβουλή μου, να χαρείς το αυτοκίνητο, μιας και ανάμεσα στα τωρινά εξακολουθεί να είναι κορυφαίο. Που να δείς φίλο με golf r, μετά απο 2 χρόνια που είχε εγγύηση να του σκάνε 3χίλιαρα για ζημιές. και focus rs του 2016 50 χιλιάρικα αμάξι, να σπάνε μοτέρ απο λάθος φλάτζες της μαμά εταιρίας και να χρειάζονται και αντλίες βενζίνης.
@george_k said in Νέο Honda Civic 2017:
Έχουμε και λέμε στα 3000 χλμ μου σκίζεται το εμπρός δεξί λάστιχο .Μιλάω με Σαρ και μου λέει να απευθυνθώ στη bridgestone. Η bridgestone δεν δέχεται ότι τα er33 είναι της πλάκας ενώ έχουν δημιουργήσει πολλά ατυχήματα σε Αμερική . Πληρώνω 250 ευρώ και αλλάζω τα μπροστινά λάστιχα .Μετά με χτύπησε κάποιος στον προφυλακτήρα ενώ παρκαριζε , αλλά τέλος πάντων το κάλυψε η ασφάλεια. Ένα φλας παράδοση σε 2 μήνες το κοστολόγησε 75 ευρώ περίπου ο Σαρ. Στα 11000 χλμ μου χάλασε το σύστημα κλιματισμού . Βάλτε ότι ανταλλακτικά έρχονταν σε 3-4 μήνες . Τώρα απ' ότι έμαθα υπάρχει αποθήκη στο Βέλγιο και εξυπηρετεί την Ευρώπη σε 10 ημέρες . Το παράτησα στο γκαράζ και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.