Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 89
    • Best 12
    • Groups 0

    gpaa

    @gpaa

    20
    Reputation
    9
    Profile views
    89
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    gpaa Unfollow Follow

    Best posts made by gpaa

    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Φίλε, ξέχνα τα αυτοκίνητα ζωής, όπως και τα ψυγεία, κουζίνες ,πλυντήρια , ηλεκτρονικά και τα συναφή που κρατούσαν μια ολόκληρη ζωή,
      Όπως και να έχει το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, και αν εξαιρέσεις, το condenser δε βγάζει κάτι άλλο, Τα φρένα είναι ate, αλλλά είναι απο τα καλύτερα μαμά, τόσο σε αίσθηση όσο και σε ουσία.
      Αναφορικά με την ανάκληση αερόσακου, και αντλίας, πήρα Σαρακάκη και μου απάντησαν ότι το αυτοκίνητό μου δεν είναι ανάμεσα σε αυτά της ανάκλησης.
      Μέχρι τώρα με το 1.6 πετρέλαιο και 40.000 χιλιόμετρα, είμαι περισσότερο από ευχαριστημένος αφού δεν ζητάει το παραμικρό και καίει ελάχιστα. Κάποια στιγμή σκέφτηκα να το πουλήσω σε λογική τιμή μιας και κάποιοι το ήθελαν μπιλμπαρά, για να πάρω απο τα τελευταία stock type-r τον οκτώβρη, αλλά τελικά αποφάσισα να το δώσω στη γυναίκα μου, και έκλεισα ένα HYUNDAI I20N, για να κάνω και τα κέφια μου.

      Συμβουλή μου, να χαρείς το αυτοκίνητο, μιας και ανάμεσα στα τωρινά εξακολουθεί να είναι κορυφαίο. Που να δείς φίλο με golf r, μετά απο 2 χρόνια που είχε εγγύηση να του σκάνε 3χίλιαρα για ζημιές. και focus rs του 2016 50 χιλιάρικα αμάξι, να σπάνε μοτέρ απο λάθος φλάτζες της μαμά εταιρίας και να χρειάζονται και αντλίες βενζίνης.

      @george_k said in Νέο Honda Civic 2017:

      Έχουμε και λέμε στα 3000 χλμ μου σκίζεται το εμπρός δεξί λάστιχο .Μιλάω με Σαρ και μου λέει να απευθυνθώ στη bridgestone. Η bridgestone δεν δέχεται ότι τα er33 είναι της πλάκας ενώ έχουν δημιουργήσει πολλά ατυχήματα σε Αμερική . Πληρώνω 250 ευρώ και αλλάζω τα μπροστινά λάστιχα .Μετά με χτύπησε κάποιος στον προφυλακτήρα ενώ παρκαριζε , αλλά τέλος πάντων το κάλυψε η ασφάλεια. Ένα φλας παράδοση σε 2 μήνες το κοστολόγησε 75 ευρώ περίπου ο Σαρ. Στα 11000 χλμ μου χάλασε το σύστημα κλιματισμού . Βάλτε ότι ανταλλακτικά έρχονταν σε 3-4 μήνες . Τώρα απ' ότι έμαθα υπάρχει αποθήκη στο Βέλγιο και εξυπηρετεί την Ευρώπη σε 10 ημέρες . Το παράτησα στο γκαράζ και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @otokomae said in Νέο Honda Civic 2017:

      Αν κάτοχος civic με 16αρες θέλει 17'" δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή δεδομένου ότι είναι ψαγμενο και φοράω τις ιδιες

      Φίλε otokomae, γνωρίζω ότι γνωρίζεις και το έχεις ψάξει και εσύ διεξοδικά! Σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια.
      Όποιος με civic, θέλει κάτι που οντως είναι κορυφαίο και θα μεταμορφώσει κανονικά το αυτοκίνητο του σε σημείο που δεν θα το πιστεύει, πιστεύω ότι θα ενδιαφερθεί γιατί γιανα τα πάρει καινούργια πρέπει να πληρώσει τα διπλάσια.
      Αναφορικά με τον φίλο ggab, θα πώ ότι δεν θα πουλήσω το civic, μιας και έβαλε βέτο η γυναίκα μου, πούλησε σε 5 μέρες το δικό της μοντέλο 2021!!! και περιμένει να της δώσω το civic μόλις παραλάβω το ι20n, στα μέσα της εβδομάδας.
      Αν πάντως οι ζάντες καθαρίζουν τα 320αρια μπροστινα φρένα του Ν, τότε θα αφήσω μόνο τα λάστιχα για πώληση και θα βάλω ένα σετ nankang ar1 στις 2forge για όταν μπαίνω πίστα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Φίλε sargus,

      Το ίδιο ακριβώς θέμα συζητούν πολλοί κάτοχοι του αυτοκινήτου μας. Είναι όντως υπερβολικά πρώιμες αυτές οι αλλαγές, και για αυτό το είχα τσεκάρει με τα μάτια μου στο δικό μου και είχαν δίκαιο! Τώρα για ποιό λόγο τα τωρινά civic τερματίζουν τα τακάκια για πλάκα? Νομίζω ότι έχω μια απάντηση πέρα απο την προφανή, δηλαδή μαλακά τακάκια χωρίς καθόλου αμύαντο, όπως προστάζουν οι οικο-λογικές του σήμερα. Το αυτοκίνητο μας, σε γρήγορη οδήγηση εφαρμόζει ένα σύστημα σταθεροποίησης, φρενάροντας κατά το δοκούν τροχούς για να μην υποστρέφει - υπερεστρέφει το αυτοκίνητο.
      Ίσως ΚΑΙ ΑΥΤΟ να συμβάλει στην συχνή αλλαγή απο τακάκια. Ο otokomae είχε δοκιμάσει άλλα τακάκια, νομίζω brembo. Μπορεί να μας πει, τις εντυπώσεις του απο η λειτουργία και τη διάρκεια- αντοχή αυτών των pads.

      @sargus said in Νέο Honda Civic 2017:

      Σήμερα πήγα πρώτη φορά για σερβις εκτός της αντιπροσωπείας.
      Μου είπε λοιπόν το παλικάρι ότι να ετοιμάζομαι για αλλαγή πίσω τακάκια την επόμενη φορά.
      Γυρίζω σπίτι, κοιτάζω τα τεφτέρια μου και βλέπω ότι πριν 15.000 χλμ και συγκεκριμένα στα 35.000 χλμ με είχαν βάλει από την αντιπροσωπεία και είχα αλλάξει και τα μπρος και τα πίσω. Είναι δυνατόν μόλις 15.000 χλμ μετά να ετοιμάζονται να θέλουν αλλαγή πάλι τα πίσω;;;
      Γενικά δεν εμπιστεύομαι τους τύπους της αντιπροσωπείας γιατί τους έχω πιάσει έκθετους σε διάφορα αλλά εδώ τι έγινε άραγε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @criuser said in Νέο Honda Civic 2017:

      Εντάξει με 300 άλογα ο ένας, με 550 ο άλλος και βέβαια ώρα περίεργη χωρίς κίνηση και χειμώνας...

      Γιατί έχεις χωριά μέσα, που πρέπει να έχεις κόψει.

      Η διαφορά της κίνησης με την μη κίνηση είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.

      Εχω κάνει Παραλία - Χαλκίδα Εξω Παναγίτσα δηλαδή βγαίνοντας προς Αρτάκη, το 1995 χωρίς περιφερειακούς, σε 56 λεπτά με αμάξι με 75 άλογα...
      Εφυγα 8 η ώρα το πρωί Κυριακής και έφτασα λίγο πριν τις 9 για ένα μνημόσυνο και σχετικά χαλαρά.

      Τώρα με την συνήθη κίνηση του καλοκαιριού, θέλεις 1.15-1.20 , ανάλογα τι θα βρεις και βέβαια κάπως τηρώντας τον κοκ.

      ΝΑΙ, η ώρα και η κίνηση είναι βασικοί παράγοντες αναφορικά με το χρόνο ολοκλήρωσης της διαδρομής, αλλά το βασικό νόημα του ποστ μου ήταν το πόσο λίγο μπορεί να κάψει ένα αμάξι βενζίνης με 210 σχεδόν άλογα και 31 κιλά ροπής,εξαιτιας της νέας τεχνολογίας.
      Δεν είχα μπορέσει ποτέ με το type-r να κάψω λιγότερο απο 8,5 - 9 λίτρα, όσο σιγά και αν πήγαινα, όσο και αν προσπαθούσα.
      Με το civic diesel βέβαια, έχω κάνει στην ίδια διαδρομή 3,5 λίτρα/100 χιλιομετρα!!
      Το μεγάλο όμως θετικό του πετρελαίου, είναι ότι έχει πολύ μικρότερες διακυμάνσεις, ενώ η βενζίνη μπορει να έχει απο 5 μέχρι ...15 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Από όσο καταλάβαμε, τέρμα το honda civic στην Ελλάδα, και γενικά θα έλεγα τα honda, μιας και οι τιμές έχουν ξεφύγει (jazz από 24.000)!! και οι κινητήρες των υπολοίπων βάζουν φωτιά απο άποψη δίλιτρων στις τσέπες μας. Κρίμα δέκα φορές, μιας και κάτοχος 4 αυτοκινήτων της εν λόγο εταιρίας (honda jazz 1.3 2006 japan, honda civic 1.4 (αγγλικό της γυναίκας 2005), ep3 type-r 2006, civic diesel 2018, μπορω να πω με σιγουρία ότι είναι πραγματικά εξαιρετικά αυτοκίνητα σε σχέση με toyota, group vag, alfa kai opel που έχω δοκιμάσει.
      Κρίμα και πάλι κρίμα. Όσοι τυχεροί τα έχουμε ακόμη, ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχουμε καμία στραβή, για΄τι όπως σωστά είπε και ο otokomae, αφού είναι ελάχιστα, δεν θα βρίσκουμε ανταλλακτικά, και αν βρίσκουμε θα είναι φωτιά και λάβα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      pz4 δοκίμασα αλλά δεν τα κράτησα, μιας και ενώ το κράτημα ήταν ισάξιο και η αμεσότητα στο turn in καλύτερη απο το ps4, το αυτοκίνητο στις λακούβες χτύπαγε περισσότερο και είχε κοντύνη αρκετά με αποτέλεσμα να ξανασπινάρω άμεσα με το πάτημα του γκαζιού σε μέτριους πρός καλούς δρόμους. Και η κατανάλωση πήρε και αυτή την ανιούσα. Ελπίζω να βγει το bridgestone - ps4s στη διάσταση μου ώστε να τα βάλω στο μάλλον. FERODO ds2500 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΒΡΩ για το τουτού μας. Κρίμα γιατί είναι κορυφαίο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Επιλογή καινουργιου οικογενειακου έως 20000

      @barlog said in Επιλογή καινουργιου οικογενειακου έως 20000:

      Τελικά τείνω να καταλήξω στο vitara στην δεύτερη έκδοση G+. Νομίζω πως είναι το μόνο πραγματικο suv από όλα αυτά και με δυνατό κινητήρα. Απλά δεν έχει αισθητήρες μπρος-πισω, αλλά έχει κάμερα οπισθοπορειας. Μένει το τεστ drive

      SUZUKI S-CROSS.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @stavtsim said in Νέο Honda Civic 2017:

      20220308_173833.jpg
      Πάντως κ με βενζίνη κλειδωμένα στα 130χλμ μια χαρά καίει το 1.5...

      Σκέψου ότι το πετρέλαιο είναι με τις ίδιες προδιαγραφές, 2 λίτρα παρακάτω!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @lap said in Νέο Honda Civic 2017:

      Εντυπωσιακό. Δεν το περίμενα να έχει τόσο διφορουμενου χαρακτήρα.

      Ούτε και εγώ!! Με ξάφνιασε ..ευχάριστα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Μου έδωσαν χαλασμένο!!!!i20n.jpg

      Συγνώμη για το offtopic παιδιά, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι αυτό δεν το περίμενα. Πρώτο ταξίδι με το i20n και 154 συνολικά χιλιόμετρα με 15 μέσα στην πυκνή κίνηση Αθήνας και μετά εθνική μέχρι χαλκίδα με 110 - 130 και μετά με 80-110 Κύμη. Τελική μικτή κατανάλωση 5.2 λίτρα. Το εντυπωσιακό είναι ότι απο χαλκίδα μέχρι κύμη που οι ταχύτητες ήταν μικρότερες έκαψε .....κρατηθείται ...4,6 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα.
      Τελικά η τεχνολογία προχωράει και θεωρώ φοβερό πλεονέκτημα το να μπορείς να παραμετροπιείς το αυτοκίνητο ανάλογα με τις ορέξεις σου απο χαλαρή μετακίνηση σε εθνική - πόλη, μέχρι πολεμική σε ειδική διαδρομή - πίστα.
      Προφανώς και ξέρω ότι θα ανέβει αρκετά, και θα κάτσει στα 8,5 με 9,0 όπως πρώτου μου ξαδέφου που έχει κάνει με το ίδιο αμάξι 5000 χιλιόμετρα και τα περισσότερα τάπα.
      Αλλά σε σχέση με το ep3 που είχα μέση 11, νομίζω ότι η τεχνολογία τελικά προχωράει.
      Να είσαστε όλοι καλά και χρόνια πολλά σε όλους για αύριο!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa

    Latest posts made by gpaa

    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Ενδιαφέρον άρθρο για τον 1.5 της honda.
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Φίλε sargus,

      Το ίδιο ακριβώς θέμα συζητούν πολλοί κάτοχοι του αυτοκινήτου μας. Είναι όντως υπερβολικά πρώιμες αυτές οι αλλαγές, και για αυτό το είχα τσεκάρει με τα μάτια μου στο δικό μου και είχαν δίκαιο! Τώρα για ποιό λόγο τα τωρινά civic τερματίζουν τα τακάκια για πλάκα? Νομίζω ότι έχω μια απάντηση πέρα απο την προφανή, δηλαδή μαλακά τακάκια χωρίς καθόλου αμύαντο, όπως προστάζουν οι οικο-λογικές του σήμερα. Το αυτοκίνητο μας, σε γρήγορη οδήγηση εφαρμόζει ένα σύστημα σταθεροποίησης, φρενάροντας κατά το δοκούν τροχούς για να μην υποστρέφει - υπερεστρέφει το αυτοκίνητο.
      Ίσως ΚΑΙ ΑΥΤΟ να συμβάλει στην συχνή αλλαγή απο τακάκια. Ο otokomae είχε δοκιμάσει άλλα τακάκια, νομίζω brembo. Μπορεί να μας πει, τις εντυπώσεις του απο η λειτουργία και τη διάρκεια- αντοχή αυτών των pads.

      @sargus said in Νέο Honda Civic 2017:

      Σήμερα πήγα πρώτη φορά για σερβις εκτός της αντιπροσωπείας.
      Μου είπε λοιπόν το παλικάρι ότι να ετοιμάζομαι για αλλαγή πίσω τακάκια την επόμενη φορά.
      Γυρίζω σπίτι, κοιτάζω τα τεφτέρια μου και βλέπω ότι πριν 15.000 χλμ και συγκεκριμένα στα 35.000 χλμ με είχαν βάλει από την αντιπροσωπεία και είχα αλλάξει και τα μπρος και τα πίσω. Είναι δυνατόν μόλις 15.000 χλμ μετά να ετοιμάζονται να θέλουν αλλαγή πάλι τα πίσω;;;
      Γενικά δεν εμπιστεύομαι τους τύπους της αντιπροσωπείας γιατί τους έχω πιάσει έκθετους σε διάφορα αλλά εδώ τι έγινε άραγε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Στην Αθήνα ξέρεις κανέναν? :))

      @otokomae said in Νέο Honda Civic 2017:

      @gpaa said in Νέο Honda Civic 2017:

      Σε ποιόν εμπιστεύεσαι το αυτοκίνητό σου otokomae? Έχει γνώσεις αναφορικά με το αυτοκινητό μας? Γιατί υπάρχουν πολλοί άσχετοι και λίγοι ..γνώστες!

      Δεν χρειάζεται να είναι εξειδικευμένος απαραίτητα ο μηχανικός. Αρκεί να είναι έντιμος και γνώστης. Ο συγκεκριμένος όταν κάτι δεν γνώριζε έκανε 2 τηλέφωνα σε συναδελφους. Είμαι Θεσσαλονίκη οπότε δεν έχει νόημα να πω που. Αν όχι πες μου και θα σου στείλω στοιχεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Σε ποιόν εμπιστεύεσαι το αυτοκίνητό σου otokomae? Έχει γνώσεις αναφορικά με το αυτοκινητό μας? Γιατί υπάρχουν πολλοί άσχετοι και λίγοι ..γνώστες!

      @otokomae said in Νέο Honda Civic 2017:

      Κατά μία έννοια πουλάνε και δικαίωμα χρησης καθώς οι βλάβες είναι σχεδόν προγραμματισμένες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Tα ελαστικά πωλήθηκαν, μένουν μόνο οι ζάντες 2forge και το bluespark.
      Αναφορικά με τις ζάντες, δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή και αποτελεί ευκαιρία, μιας και καινούργιες είναι πανάκριβες.
      Το bluespark, πριν το πάρει κάποιος θα το δοκιμάσουμε μαζί για να δεί με τα μάτια του ο αγοραστής την διαφορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @mk7 said in Νέο Honda Civic 2017:

      Καλησπέρα σε όλους,

      Μετά από 2 χρόνια με το FK7 1.5 και 15000χλμ ήρθε η ώρα για νέα ελαστικά!! (το πήρα 2020 τα λάστιχα ήταν του 2019!!!)
      Τώρα φοράει 235/45/17 Michelin primacy 3, πολύ ευχαριστημένος στο βρεγμένο, στο στεγνό λίγο υποστροφή αν το ζορίσεις την έχει.

      τι προτείνετε;;;

      Φίλε καλησπέρα, έχω διαθέσιμα σε κατάσταση άριστη, με 5.000 χιλιόμετρα μόνο michelin pilot sport 4, κατασκευής 5/2020. Αν ενδιαφέρεσαι μπορείς να δεις και να ελένξεις απο κοντά, την κατάστασης τους, η οποία είναι άριστη, δίχως κανένα σκίσιμο ή οποιαδήποτε αμιχή. Τα λάστιχα βγάζουν σίγουρα άλλα 25000 εύκολα ή το ελάχιστο 2 ακόμη χρόνια.
      Υπάρχει η αντίστοιχη αγγελία στο car, και φωτογραφίες με το δείκτη φθοράς ο οποίος είναι στα 6-7 χιλιοστά πίσω και 4-5 μπροστά (δεν έχουν αλλαχτεί το μπρός πίσω)
      https://www.car.gr/parts/view/320889774-michelin-pilot-sport-4-2354517-sxedon-kainoyrgia
      ΑΚΥΡΟ ΠΩΛΗΘΗΚΑΝ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @gpaa said in Νέο Honda Civic 2017:

      Για όποιον ενδιαφέρεται τώρα που πήρα το hyundai i20n, υπάρχει διαθέσιμο για civic diesel apo 2014 - 2019 το bluespark pro +boost.
      Το συγκεκριμένο είναι απο τα λίγο που δεν αυξάνει ή μειώνει απλά το καύσιμο όπως κάνουν τα περισσότερα και έτσι χαλάνε την εργοστασιακή αναλογία αέρα καυσίμου, αλλά διατηρεί την ίδια αναλογία αέρα καυσίμου με το μαμά, αυξάνοντας μέσα στα όρια την πίεση του turbo κατά 0,1 - 0,4 psi σε συνδυασμό πάντα με το καύσιμο.
      Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ εγώ προσωπικά γύρω στα 3 χρόνια χωρίς ποτέ να μου έχει βγάλει το παραμικρό, όπως άλλωστε και πάρα πολλοί χρήστες civic τόσο πετρελαίου, όσο και βενζίνης 1,5, 1.0 turbo και δεν έχει κανένας το παραμικρό θέμα.
      Παραθέτω σύνδεσμο στο προιόν.
      https://bluesparkautomotive.com/honda-civic-1-6-i-dtec-120-ps-pro-boost
      https://www.car.gr/parts/view/323986786-bluespark-pro-boostparallilos-egkefalos-gia-honda-civic-diesel-2014-2019
      Όποιος ενδιαφέρεται ας γράψει ή στείλει μήνυμα.

      Για το bluespark, μπορει να γίνει και δοκιμή απο τον ενδιαφερόμενο ώστε να δει απο μόνος του την διαφορά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @cirus said in Νέο Honda Civic 2017:

      @gpaa said in Νέο Honda Civic 2017:

      Για όποιον ενδιαφέρεται τώρα που πήρα το hyundai i20n

      Πήρες το i20n????????

      ΦΟΒΕΡΟ, καλορίζικο

      καμιά φώτο ??????

      Σε ευχαριστώ φίλε. Μια χαρά είναι το αυτοκίνητο και όσο το στρώνω, τόσο καλύτερες εντυπώσεις έχω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Για όποιον ενδιαφέρεται τώρα που πήρα το hyundai i20n, υπάρχει διαθέσιμο για civic diesel apo 2014 - 2019 το bluespark pro +boost.
      Το συγκεκριμένο είναι απο τα λίγο που δεν αυξάνει ή μειώνει απλά το καύσιμο όπως κάνουν τα περισσότερα και έτσι χαλάνε την εργοστασιακή αναλογία αέρα καυσίμου, αλλά διατηρεί την ίδια αναλογία αέρα καυσίμου με το μαμά, αυξάνοντας μέσα στα όρια την πίεση του turbo κατά 0,1 - 0,4 psi σε συνδυασμό πάντα με το καύσιμο.
      Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ εγώ προσωπικά γύρω στα 3 χρόνια χωρίς ποτέ να μου έχει βγάλει το παραμικρό, όπως άλλωστε και πάρα πολλοί χρήστες civic τόσο πετρελαίου, όσο και βενζίνης 1,5, 1.0 turbo και δεν έχει κανένας το παραμικρό θέμα.
      Παραθέτω σύνδεσμο στο προιόν.
      https://bluesparkautomotive.com/honda-civic-1-6-i-dtec-120-ps-pro-boost
      https://www.car.gr/parts/view/323986786-bluespark-pro-boostparallilos-egkefalos-gia-honda-civic-diesel-2014-2019
      Όποιος ενδιαφέρεται ας γράψει ή στείλει μήνυμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Από όσο καταλάβαμε, τέρμα το honda civic στην Ελλάδα, και γενικά θα έλεγα τα honda, μιας και οι τιμές έχουν ξεφύγει (jazz από 24.000)!! και οι κινητήρες των υπολοίπων βάζουν φωτιά απο άποψη δίλιτρων στις τσέπες μας. Κρίμα δέκα φορές, μιας και κάτοχος 4 αυτοκινήτων της εν λόγο εταιρίας (honda jazz 1.3 2006 japan, honda civic 1.4 (αγγλικό της γυναίκας 2005), ep3 type-r 2006, civic diesel 2018, μπορω να πω με σιγουρία ότι είναι πραγματικά εξαιρετικά αυτοκίνητα σε σχέση με toyota, group vag, alfa kai opel που έχω δοκιμάσει.
      Κρίμα και πάλι κρίμα. Όσοι τυχεροί τα έχουμε ακόμη, ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχουμε καμία στραβή, για΄τι όπως σωστά είπε και ο otokomae, αφού είναι ελάχιστα, δεν θα βρίσκουμε ανταλλακτικά, και αν βρίσκουμε θα είναι φωτιά και λάβα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gpaa
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr