-
Καλησπέρα σας,
Τον τελευταίο καιρό είμαι σε αναζήτηση SUV .
Θέλω να έχει πρόσβαση στον δακτύλιο που σημαίνει κάτω από 140 ρύπους.
Να έχει καλούς χώρους που σημαίνει C-SUV
Προτιμότερο να είναι 'γεμάτο' σε εξοπλισμό και όχι κάποια αρχική έκδοση χωρίς τίποτα μέσα.
Προτεραιότητά έχει η άνεση και η ήσυχη κύλιση με καλή απορρόφηση στους κακούς δρόμους που διαθέτουμε.
Είμαι ανάμεσα σε **3008 **ή **Tucson **αυτή την στιγμή χωρίς να σημαίνει ότι δεν είμαι ανοιχτός σε άλλες επιλογές.
-
Καλησπέρα σας,
Τον τελευταίο καιρό είμαι σε αναζήτηση SUV .
Θέλω να έχει πρόσβαση στον δακτύλιο που σημαίνει κάτω από 140 ρύπους.
Να έχει καλούς χώρους που σημαίνει C-SUV
Προτιμότερο να είναι 'γεμάτο' σε εξοπλισμό και όχι κάποια αρχική έκδοση χωρίς τίποτα μέσα.
Προτεραιότητά έχει η άνεση και η ήσυχη κύλιση με καλή απορρόφηση στους κακούς δρόμους που διαθέτουμε.
Είμαι ανάμεσα σε **3008 **ή **Tucson **αυτή την στιγμή χωρίς να σημαίνει ότι δεν είμαι ανοιχτός σε άλλες επιλογές.
-
Duster lpg και σου μένουν και 22.000€ για αεριο.
-
Από όσα διαβάζω στα περιοδικά, το 3008 είναι πιο σπορτίφ και σκληρό, ενώ η πραγματικά αρχοντική κύλιση κι άνεση είναι προσόντα του αδελφού C5.
-
Έχει στο car κάποια μεταχειρισμένα ή ελαφρώς μεταχειρισμένα DS7 Crossback από 29-35500€ που θεωρώ από άποψη ποιοτητας, άνεσης, χωρών, ρύπων, οικονομίας και εξοπλισμού δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο γύρω στα 30-35.000€
Σαφως ανώτερο από το 3008 (στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο είναι με πολλαπλούς συνδέσμους ανάρτηση πίσω και περισσότερη άνεση στις διαδρομές.)
Για το Tucson διαβάζω πολύ καλά λόγια αλλά δεν το έχω δει για να το κρίνω.
-
Kuga ST LINE X 1.5 Ecoblue (χειροκίνητο κιβώτιο 127g/km - αυτόματο 141g/km) ή Kuga 2.0 EcoBlue 150PS mHEV 6-τάχυτο μηχανικό (131g/km) εάν δεν σε ενδιαφέρει το τεκμήριο του δίλιτρου και ο φόρος πολυτελείας.
-
Σε αυτόματο κιβώτιο γιατι είναι πολλά τα χρόνια για να γυρίσω πίσω ( έπρεπε να το βάλω από την αρχική περιγραφή ) .
-
3008 allure/gt line eat8 used 3ετίας και τα ρέστα καλοφάγωτα θα πρότεινα.
-
Για το δακτύλιο δεν ισχύουν τα μονά-ζυγά ; Eξαρτάται από τους ρύπους πλέον;
-
Για το δακτύλιο δεν ισχύουν τα μονά-ζυγά ; Eξαρτάται από τους ρύπους πλέον;
Από το 2011 έχει αλλάξει!!
Για όσα είναι Euro 4 και πίσω ισχύουν τα μονά ζυγά. Για όσα είναι Euro 5 και πάνω ισχύουν τα μονά ζυγά εαν εκπέμπουν πάνω από 140γρ CO2 ή κινούνται ελεύθερα (πράσινος δακτύλιος) εαν εκπέμπουν κάτω από 140γρ.
https://ypen.gov.gr/perivallon/poiotita-tis-atmosfairas/prasinos-daktylios/Μπορείς να τυπώσεις και το σχετικό σηματάκι (το είχα κάνει στην 116), αλλά αυτή τη στιγμή δεν λειτουργεί το συγκεκριμένο site του υπουργείου.
Δεν ξέρω τώρα εαν με τα νέα πρώτυπα WLPT αλλάξει το όριο - κανονικά πρέπει να αλλάξει.
-
το 140 ισχύει με το νέο το WLTP ή το παλιό ? γνωρίζει κανείς ? όσο διαβάζω δεν είναι σαφές .
-
Τυχεροί όσοι πάρουν φέτος αυτοκίνητο, οι περισσότεροι δεν θα πληρώνουν καν τέλη!
Σημαντικό, όταν έρχεται ο Δεκέμβρης και έχεις και πολλαπλά οχήματα.
Απίστευτη απόφαση ήταν αυτή, λογικά δεν μπορεί να κρατήσει πάνω από 2-3 χρόνια, αφού μετά θα υπάρχει δυσαναλογία στα έσοδα του κράτους.
Στην Ευρώπη χαμηλώνουν τα όρια, εμείς τα αυξάνουμε, γιατί έτσι!
Αυτό με το δακτύλιο πάντως έχει ενδιαφέρον, θα πρέπει να ενημερώσει κάποιος επίσημα/υπεύθυνα.
-
Εδώ γράφουν τον νόμο οι αντιπρόσωποι που πάντα αβαντάρουν και λογικά τα καινούργια και οι υπουργοί τους υπογράφουν...
Ετσι έχουν μείνει τα αρχαία δίλιτρα + με 650+ τέλη . Εγώ φέτος πρώτη χρονιά χωρίς δίλιτρο και θα δώσω για τα 3 αμάξια , τα δύο προ του 2010 , λιγότερα από όσα έδινα για το δίλιτρο μόνο .
-
Εγω θα περίμενα το grandland facelift και θα το πρότεινα σε αυτόματη έκδοση.
Γενικα το grandland είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκινητο αλλά δεν πολυ ακούγεται εδώ στο forum. Μάλιστα έχει τιμές σαν b suv. Είναι όμως c suv και μαλιστα από τα καλύτερα. Το πατημα του στην εθνική αμέσως ξεχωρίζει από τα b suv, οπως και η ανάρτηση και η ηχομόνωση. Έχει ως αρνητικό το καπως πλαδαρο τιμονι, τουλάχιστον στο pre facelift και..... Τίποτα άλλο. Σχεδον άριστο είναι, αλλά αντε ας πούμε πως ίσως και μια πιο έντονη πλεύση του πίσω μέρους σε λακουβες της εθνικής με ταχύτητες άνω των 140-150χλμ/ωρα. Σπορτιφ με την έννοια των hatchbacks δεν είναι σε καμία περίπτωση αλλά στρίβει με γραμμες με πάρα πολύ υψηλές ταχύτητες πραγματικά πολύ υψηλές.
Αισθητικά είναι κάπως μουντό εσωτερικά αλλά το φαρδος της καμπινας και το φαρδος τα καθισμάτων του που είναι εξαιρετικά στις ακριβές εκδόσεις σε κάνει να το ξεχνάς.
https://media.caradvice.com.au/image/private/q_auto/v1557792994/xs2upwhqx1nb97irsert.jpg
Δεν ξερω αν στα 40.000 αγοράζεις το phev που ειναι εξαιρετικό ως σύνολο.
https://www.autozeitung.de/opel-grandland-facelift-2021-preis-motoren-198959.html
Υ. Γ Αν εισαι λάτρης των τριγμων και των θορύβων, το grandland εχει και το χειρότερο εσωτερικό χερούλι πόρτας σε ολη την αγορα. Τριζει με το που το κοιτάξεις.
Υ.Γ.1 Επόμενη επιλογή φυσικά το tuscon... Φαινεται εξαιρετικό
-
SUV έως 40000 και πρόσβαση σε δακτύλιο