-
όχι σαν της Μερσεντές που τρομάζες και ένιωθες το abs να σε κόβει.
ABS???
-
Μεγάλη περιέργεια τι χρόνο αναμονής δίνουν, θεωρητικά αλλά και ρεαλιστικά.
Προσωπικα εμενα μου εδωσαν 3 μηνες για παραγγελια οπως το θελω αν καταληξω
@Dettol εχω αναφερει και το επιβεβαιωσα ξανα και χθες που ειχα TD ολες οι τιμες των εξτρα ειναι τελικες **τιμες **
αν θελεις δλδ τo smart cruise control (το αντιστοιχο ACC για τον ανταγωνισμο) που εχει το HDA , το start & go και το FCA και ειναι μονο στην Distinctive και μονο στα AT με τελικη τιμη ειναι 680€ που απλα την προσθετεις στην τελικη τιμη που σου εχουν δωσει στην προσφορα...το ιδιο εχω πει ισχυει και για τα αλλα εξτρα
-
Ggeorg10 wrote:
Αυτό το 1860 για να βάλεις 360° πονάει...
Κατ' αρχάς αξίζει καλύτερα η δεύτερη επιλογή με τα 2000€,
Εννοεις Dublin να πας για DCT καποιος γιατι αυτη η επιλογη ειναι για το ΑΤ που σου προσφερει και την αυτοματη πεδηση οταν κανεις οπισθεν η στο τυφλο σημειο, το 1840€ πακετο ειναι για το χειροκινητο και δεν εχει την πεδηση. Παντως το DCT που οδηγησα χθες και δεν ειχα ποτε οδηγησει στην ζωη μου αυτοματο, με τρελανε πραγματικα , καποιες στιγμες το αριστερο ποδι και το δεξι χερι κανανε τα κουλα τους, αλλα οκ , τρομερη ανεση ρε παιδι μου , δε το ειχα ποτε συνειδητοποιησει , ειδικα στην κινηση που συναντησαμε....
Παντως από όλα τα reviews και σχολια (you tube) που εχω δει τα μονα αρνητικα σημεια που επισημαινουν είναι τα Led φωτα . εκει καπως χωλαινουν ως προς την φωτεινοτητα τους και το ''ευρος φωτεινοτητας'' τους ειδικα η μεγαλη σκαλα και φυσικα τα πισω φλας , και φως οπισθεν οσο αφορα την τοποθετηση τους και ότι δεν είναι led.
-
Επιαναν τόσο έντονα τα φρένα που άκουγα και ένιωθα το χαρακτηριστικό ήχο και το τράνταγμα στα πεταλ όταν πιάνει το abs. Δεν ξέρω μπορεί να υπερβάλλω αλλά η διόρθωση που έκανε η a180 δεν ήταν μόνο να στρίψει το αμάξι αλλά φρεναριζε κιόλας ώστε να αποτρέψει την αλλαγη λωρίδας.
Όταν το είπα στον πωλητή μου είπε ότι ρυθμίζεται και μπορεί να γίνει πολύ πιο ήπια η επέμβαση έχει επίπεδα που ρυθμίζει την επέμβαση.
-
Παντως το DCT που οδηγησα χθες και δεν ειχα ποτε οδηγησει στην ζωη μου αυτοματο, με τρελανε πραγματικα , καποιες στιγμες το αριστερο ποδι και το δεξι χερι κανανε τα κουλα τους, αλλα οκ , τρομερη ανεση ρε παιδι μου , δε το ειχα ποτε συνειδητοποιησει , ειδικα στην κινηση που συναντησαμε....
Όλοι αυτό παθαίνουν όταν οδηγούν 1η φορά αυτόματο! Για αυτό λέω, δοκιμάστε τα πρώτα...δεν υπάρχει σύγκριση. Πιστεύω ότι το 95% των οδηγών εαν δοκίμαζαν αυτόματο κιβώτιο δεν θα ξαναγόραζαν χειροκίνητο! Και εγώ τα κορόιδευα μέχρι το 1995 που οδήγησα 1η φορά αυτοκίνητο με αυτόματο (ΟΚ ήταν Πόρσε 928, αλλά ήταν και 3τάχυτο!) και από τότε είμαι ορκισμένος υπέρμαχος. Ειδικά σήμερα, δεν βρίσκω τον λόγο να αογ΄ρασει κάποιος αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο, εκτός εαν δεν βγαίνει το αυτοκίνητο που θέλει με αυτόματο.
-
Fanis, εγώ μου φαίνεται είμαι στο 5% ακόμα...Χαχαχα
Αν και όταν αλλάξουμε το αμάξι της γυναίκας, μάλλον θα πάρουμε αυτόματο και για να το ζήσουμε αλλά και επειδή θα έχει πολλά πήγαινε έλα σχολεία φροντιστήρια κτλ.
Tkin,όχι ότι θέλω να ευλογησω τα γένια μου, αλλά εγώ το καλύτερο σύστημα που έχω οδηγήσει είναι του Civic!
-
Ειδικά σήμερα, δεν βρίσκω τον λόγο να αογ΄ρασει κάποιος αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο, εκτός εαν δεν βγαίνει το αυτοκίνητο που θέλει με αυτόματο.
Ενταξει ενας παραγοντας ειναι οτι ανεβαινει καπως η τιμη με το αυτοματο δλδ επειδη κοιταζω και το Tiguan η τιμη ανεβαινει στο αυτοματο και προτιμω να τα χωσω σε λοιπο εξοπλισμο και στο ΜΤ και να θυσιασω την ευκολια του αυτοματου...απλα χθες με το DCT και λογω τελικης τιμης το Tucson πηρε αλλο ενα ποντο απο εμενα ...
-
Στο σιβικ είναι η αλήθεια δεν είχα ασχοληθεί με το θέμα αυτό όταν το οδηγησα. Ήταν τόσο απολαυστική η οδήγηση και η γλύκα του γκαζιού του που .... ξεχάστηκα!
-
Παντως υπαρχουν αρκετα comments ερωτησης προς τους διαφορους videoreviewers απο ατομα κυριως απο χωρες οπως Αιγυπτος , MIddle East δλδ χωρες με πιο ζεστες θερμοκρασιες απο εμας, που ρωτουν αν η Hyundai εχει βελτιωσει στο τωρινο μοντελο το DCT απο το προηγουμενο γιατι ειχαν αρκετα προβλημα λογω ζεστης οπως αναφερουν....!!!
-
Πάντως τα συστήματα ασφαλείας του τουσον δείχνουν να είναι από το πάνω πάνω ράφι. Το σύστημα διατήρησης στην λωρίδα είναι τρομερό! 120 χλμ σε ανοικτές στροφές αριστερή λωρίδα και κράταγε και έστριβε το αμάξι τελείως αγχολυτικα!
Και όταν παταγες λωρίδα σφυριζε και σε επανέφερε ομαλά , όχι σαν της Μερσεντές που τρομάζες και ένιωθες το abs να σε κόβει.
Έχουν κάνει τρομερή δουλειά.
Και σε κάτι βιντεάκια με ένα νοτιοκορεάτη που είχα δει για το νέο Kona,φαίνεται ότι όντως το LKA της Hyundai ίσως είναι η καλύτερη -ή έστω ανάμεσα στις 2-3 πρώτες- εφαρμογή του συστήματος που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
-
Fanis, εγώ μου φαίνεται είμαι στο 5% ακόμα...Χαχαχα
Αν και όταν αλλάξουμε το αμάξι της γυναίκας, μάλλον θα πάρουμε αυτόματο και για να το ζήσουμε αλλά και επειδή θα έχει πολλά πήγαινε έλα σχολεία φροντιστήρια κτλ.
Tkin,όχι ότι θέλω να ευλογησω τα γένια μου, αλλά εγώ το καλύτερο σύστημα που έχω οδηγήσει είναι του Civic!
Και εγώ μέσα!
Οδηγώ αυτόματα εδώ και δεκαετίες και ακόμη τα σιχαίνομαι!
Ούτε scooter δεν ανέχομαι.
-
Διαβαζοντας για τον νεο συμπλεκτη ΙΜΤ οτι απομονώνει ψηλα το διαπιστωσα με κακο τροπο οταν πηγα να ξεπαρκαρω το αμαξι που ηταν παρκαρισμενο με την μουρη σε κατηφορα και μου κυλισε μπροστα δυο φορες λογω της μεγαλης διαδρομης για να πιασει ενω βλαστημισα και το χειροφρενο το οποιο ελυσε μονο του , ενω με ενα χειροκινητο θα το ελυνα μονος μολις εβλεπα οτι ειχε παρει την ταχυτητα. Φυσικα συνηθιζεται αλλα με αιφνιδιασε ασχημα....
-
Πως ηταν κατα την οδηγηση ο συμπλεκτης;
-
Ανεβάζω τον τιμοκατάλογο του πρόσθετου εξοπλισμού
Νομίζω είναι η 1η φορά που βλέπω επίσημο τιμοκατάλογο, τυπωμένο, σε Hyundai!!! Θα την κορνιζώσω!!
-
Tkin73 wrote:
Ανεβάζω τον τιμοκατάλογο του πρόσθετου εξοπλισμού
Νομίζω είναι η 1η φορά που βλέπω επίσημο τιμοκατάλογο, τυπωμένο, σε Hyundai!!! Θα την κορνιζώσω!!
Άστα να πάνε! Στο site ακόμα για φυλλάδιο έχουν του παλαιού Tucson. Οργάνωση 0. Καλά για διαμορφωτή ούτε για αστείο να το δούμε άμεσα...
-
Πως ηταν κατα την οδηγηση ο συμπλεκτης;
Μαλακός ήταν δεν με προβλημάτισε από εκεί και μετά , αλλά στην εκκίνηση αυτή η απομόνωση που έκανε ψηλά σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό χειρόφρενο με δυσκόλεψε.
Τώρα την λειτουργία του νέου συμπλέκτη που αποσυμπλεκει όταν δεν πατάς γκάζι δεν το είδα γιατί συνέχεια νομίζω πατούσα.
Σίγουρα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο σε ηχομόνωση κύλιση και ανάρτηση έχει βελτιωθεί.
-
Καλημέρα σε όλους,
θα προσπαθήσω να είμαι σαφής και ακριβής με τη μέχρι τώρα γνώση και εμπειρία μου...
-
το παρήγγειλα προ λίγων ημερών, έρχεται σε > 3 μήνες (περίπου μέσα Μαίου)
-
Η αντιπροσωπεία Βελμαρ Γλυκά Νερά είναι μικρό κατάστημα, αλλά έμεινα εν γένει ευχαριστημένος
-
Το πακέτο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας στα 31+ χιλιάδες Ευρώ τελική τιμή , με 5 χρόνια εγγύηση , ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, ΔΕΝ υπάρχει αλλού.
-
οδηγώ αυτόματα Volvo από το 2015 και πραγματικά δεν ξαναπάω σε χειροκίνητο για κανένα λόγο
-
η κατανάλωση των 9λίτρων/100 χλμ είναι όντως τσιμπημένη , αλλά μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε σε συνθήκες τεστ από όλους τους δημοσιογράφους - θεωρώ ότι με ήρεμη οδήγηση επιτυγχάνονται τα 7,5 - 8 λίτρα , όσο περίπου έκαιγε το S60-T3 που είχα.
-
το XC40 T3 με το οποίο έκανα 700 χλμ κυρίως σε Ε.Ο. και ήπιο γκάζι , πιθανό να έκαιγε κοντά στο Tucson 1.6T 48V 180ps 4WD 7DCT , ιδίως στην πόλη ή υπό πίεση σε επαρχιακό δρόμο.
-
επιμένω στον εξοπλισμό όπου στην έκδοση Premium καλύπτει το 90% των απαιτήσεων ενός οδηγού...
-
η τετρακίνηση είναι ΑΥΤΟΜΑΤΗ , ήτοι το αυτοκίνητο αντιλαμβάνεται πότε απαιτείται και την εισάγει μόνο του! πέρα από αυτό, υπάρχει η manual επιλογή ''κλειδώματος'' της τετρακίνησης, αν το επιθυμείτε
-
σχτεικά με τη θέση των πίσω φλας η οποία είναι εντελώς ασυνήθιστη για τον πίσω οδηγό, έκανα μήνυμα στη Hyundai Hellas με σκοπό να συνδέσουν με τα φλας κάποια led των πίσω φώτων φώτων πορείας /φρένου - απάντηση δεν πήρα...
στη διάθεσή σας, αν μπορώ να βοηθήσω περαιτέρω
-
-
Σου έκαναν καμία έκπτωση στην τιμή ;
-
Ναι, όχι κάτι σημαντικό... Είναι πελάτης του ομίλου τους έξι χρόνια έχω πάρει τρία αυτοκίνητα και τους έχω πουλήσει πέντε, σε επίπεδο ομίλου πάντα... ...
-
Εντάξει ότι κ αν σου έκαναν σε έκπτωση καλό είναι....άντε με το καλό να το παραλάβεις κ να έχει τελειώσει κάπως όλη αυτή η κατάσταση για να το χαίρεσαι όσο περισσότερο μπορεις
Hyundai Tucson NX4 (2020)