Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 179
    • 180
    • 44 / 180
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    3592
    148719
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin last edited by

      Να πω πάντως ότι για εμένα το αυτοκίνητο πρέπει, και τιμολογιακα είναι πολύ καλά, να ξεκινάει από τη Shine.

      Υπερπλήρης και πολύ λογική αύξηση σε σχέση με την πρώτη έκδοση.

      Εγώ δεν θα έπαιρνα ποτέ coupe crossover, αλλά για όσους κοιτούν κάτι αντίστοιχο, πιστεύω είναι η λογικότερη επιλογή αυτή τη στιγμή.

      Να επαναλάβω ότι τα παιδιά στη Citroen λέγανε ότι είναι πολύ σφιχτά τιμολογημενο, οπότε δεν βλέπουν μεγάλες εκπτώσεις σύντομα. Εγώ νομίζω ότι θα γίνουν μόλις βγούν τα υπόλοιπα B suv/C του ομίλου, αλλά νομίζω και τώρα είναι μια ασφαλής αγορά.

      Το Σεπτέμβριο βέβαια μπορεί να γλυτώσεις και χιλιάρικο (ανάλογα την έκδοση μπορεί και περισσότερο), αλλά πάντα βάζεις και την αξία χρήσης μέσα, αν το χρειάζεσαι και μέχρι τον Σεπτέμβριο έχεις κάνει και 7-8.000 τότε δεν περιμένεις τίποτα. Προσωπική γνώμη φυσικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • T
        taxidiaris last edited by

        Έκανα κι εγώ λοιπόν test drive στις γνωστές ευθείες προς Χαλκιδική, όπου δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για το πως στρίβει ένα αυτοκίνητο , πως συμπεριφέρεται στο όριο κτλ, κτλ.. Βέβαια, από άνεση, ποιότητα κύλισης , μόνωση το C4 είναι αλλου! Χαλί πραγματικά ! Καλοί χώροι ,  πίσω ορατότης μηδέν! Α! Εάν σας παίρνει οικονομικά πάρτε το αυτόματο! Ολοκληρώνει τη νιρβανα. Αν δεν είσαι ο τύπος που στιβει  το αμάξι σε στροφές , ορεινές διαδρομές και τέτοια, είναι από τις top επιλογές σ αυτή την κατηγορία τιμής. Όσον αφορά στο εσωτερικό, 5αστερο! Γιατί όμως στροφόμετρο on demand, και μάλιστα σε μέγεθος 2ευρου?Αυταααα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          taxidiaris @dublin last edited by

          Να πω πάντως ότι για εμένα το αυτοκίνητο πρέπει, και τιμολογιακα είναι πολύ καλά, να ξεκινάει από τη Shine.

          Υπερπλήρης και πολύ λογική αύξηση σε σχέση με την πρώτη έκδοση.

          Εγώ δεν θα έπαιρνα ποτέ coupe crossover, αλλά για όσους κοιτούν κάτι αντίστοιχο, πιστεύω είναι η λογικότερη επιλογή αυτή τη στιγμή.

          Να επαναλάβω ότι τα παιδιά στη Citroen λέγανε ότι είναι πολύ σφιχτά τιμολογημενο, οπότε δεν βλέπουν μεγάλες εκπτώσεις σύντομα. Εγώ νομίζω ότι θα γίνουν μόλις βγούν τα υπόλοιπα B suv/C του ομίλου, αλλά νομίζω και τώρα είναι μια ασφαλής αγορά.

          Το Σεπτέμβριο βέβαια μπορεί να γλυτώσεις και χιλιάρικο (ανάλογα την έκδοση μπορεί και περισσότερο), αλλά πάντα βάζεις και την αξία χρήσης μέσα, αν το χρειάζεσαι και μέχρι τον Σεπτέμβριο έχεις κάνει και 7-8.000 τότε δεν περιμένεις τίποτα. Προσωπική γνώμη φυσικά.

          +1

          Η shine κι εγώ νομίζω ότι είναι η χρυσή (πλούσια) τομή, και μάλλον όντως είναι σφιχτά τιμολογημένο αφού και στην Ισπανία οπου κατασκευάζεται, οι τιμές είναι περίπου ίδιες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • fanis75
            fanis75 moderator @taxidiaris last edited by

            Γιατί όμως στροφόμετρο on demand, και μάλιστα σε μέγεθος 2ευρου?Αυταααα!

            Γιατί, ειδικά με το αυτόματο (η πιο σωστή επιλογή...αυτό το αυτοκίνητο είναι για αυτόματο και μόνο!), δεν χρειάζεται το στροφόμετρο. Χαλάει (ή παρεμβαίνει) στην νιρβάνα του οδηγού! Ειλικρινά όμως τώρα, πόσοι ασχολούνται με το στροφόμετρο (και δεν μιλάω για εδώ μέσα)? Και σε αυτόματο δεν ασχολείσαι καν, αλλάζει όταν χρειάζεται.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              taxidiaris @fanis75 last edited by

              taxidiaris wrote:

              Γιατί όμως στροφόμετρο on demand, και μάλιστα σε μέγεθος 2ευρου?Αυταααα!

              Γιατί, ειδικά με το αυτόματο (η πιο σωστή επιλογή...αυτό το αυτοκίνητο είναι για αυτόματο και μόνο!), δεν χρειάζεται το στροφόμετρο. Χαλάει (ή παρεμβαίνει) στην νιρβάνα του οδηγού! Ειλικρινά όμως τώρα, πόσοι ασχολούνται με το στροφόμετρο (και δεν μιλάω για εδώ μέσα)? Και σε αυτόματο δεν ασχολείσαι καν, αλλάζει όταν χρειάζεται.

              Ακριβως επειδή είναι on demand βάλτο το ρημάδι , κι οποίος θέλει ας το βλέπει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                sherlock last edited by

                Στο moka που έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά η ζάντα 7x18 4x108 ET35 και κέντρο 65.1 έχουν την 18αρα με 215/55/18 ιδανικό και όχι οριακό όπως το 195..

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • C
                  criuser last edited by

                  Εγώ πάντως μια χαρά ορατότητα είχα από το πίσω τζάμι ...

                  Για μένα το ότι δεν είναι ψηλό με μπλοκάρει ...

                  Αλλά θα έρθει και 4 αιρκρος λένε...

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @taxidiaris last edited by

                    Ακριβως επειδή είναι on demand βάλτο το ρημάδι , κι οποίος θέλει ας το βλέπει!

                    Δεν θα ήταν Σιτροέν τότε...είπαμε κάποια πράγματα είναι διαφορετικά μόνο και μόνο για την διαφορετικότητα!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dublin @criuser last edited by

                      Εγώ πάντως μια χαρά ορατότητα είχα από το πίσω τζάμι ...

                      Για μένα το ότι δεν είναι ψηλό με μπλοκάρει ...

                      Αλλά θα έρθει και 4 αιρκρος λένε...

                      Έχει και αυτή τη γραμμή στη μέση του οπτικού πεδίου, κάπως είναι, αλλά δεν νομίζω ότι είναι μεγάλο θέμα, όλα τώρα κάπως χάνουν στην πίσω ορατότητα, ειδικά τα crossover και ακόμα ειδικότερα τα coupé crossover, αλλά και γενικά τα περισσότερα.

                      To νέο DS4 το είδες πίσω;;!! Ένα φινιστρινακι!

                      Πάντως για Aircross 4 το βλέπω λίγο δύσκολο για εδώ κοντά, θα έκοβε ΑΜΕΣΑ πωλήσεις από το C4 και μόλις βγήκε. Δεν χωράει εύκολα κάτι μεταξύ 4.36 και 4.50μετρων (C5 Aircross).

                      Εδώ η Ford και έχει 2 μικρά SUV και κολώνει να βγάλει κάτι ανάμεσα στο Puma και το Kuga (4.2 στα 4.61μετρα!).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        @Dublin, guess again:

                        https://www.autoexpress.co.uk/ford/mondeo/354228/new-2022-ford-mondeo-radically-morph-suv

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Ωραιο σχεδιο.

                          Καλα πιο πολυ crossover το κόβω. Παρα suv

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            panormus772 last edited by

                            https://www.caroto.gr/2021/02/06/citroen-c4-c-cross-1-2-puretech-130-eat8-test-drive/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • D
                              dublin @panormus772 last edited by

                              https://www.caroto.gr/2021/02/06/citroen-c4-c-cross-1-2-puretech-130-eat8-test-drive/

                              Κάπως όπως τα λέει είναι.

                              Με diesel σίγουρα θα δεις πολύ μικρές καταναλώσεις.

                              Στην φωτογραφία 21 δείχνει το ρυθμιστικό του HUD (και αυτός αναφέρει ότι δεν τον βολεύει, δεν είμαι μόνος μου τελικά!)

                              Και στην 28 βλέπουμε τη γραμμή στη μέση από τη μικρή αεροτομή, που όμως κόβει λίγο την ορατότητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                sherlock last edited by

                                Στα φανάρια μπροστά αν βάψεις το πλαστικό φιλετακι στο κάτω μερος στο χρώμα του αυτοκινήτου ' μικραίνουν' μου αρέσουν πιο πολύ

                                https://ibb.co/bv7DW5f

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • yem
                                  yem last edited by

                                  μπα , χάνει την τσακπινιά του

                                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tjk last edited by

                                    Με ένα πρόχειρο ψάξιμο στον γούγλη θα διαπιστώσετε ότι 195/60-18 υπάρχουν μόνο δυό-τρία λάστιχα όλα κι΄ όλα.

                                    Αναρωτιέμαι δύο πραγματάκια: Τι σκεφτόταν ο ψυχανόμαλος που αποφάσισε την διάσταση, και η 16άρα ζάντα που φοράει η φτηνή έκδοση του αυτοκινήτου τι διάολο διάσταση θα έχει ;;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @tjk last edited by

                                      Με ένα πρόχειρο ψάξιμο στον γούγλη θα διαπιστώσετε ότι 195/60-18 υπάρχουν μόνο δυό-τρία λάστιχα όλα κι΄ όλα.

                                      Αναρωτιέμαι δύο πραγματάκια: Τι σκεφτόταν ο ψυχανόμαλος που αποφάσισε την διάσταση, και η 16άρα ζάντα που φοράει η φτηνή έκδοση του αυτοκινήτου τι διάολο διάσταση θα έχει ;;;;

                                      Ναι έτσι είναι, ελάχιστα ελαστικά υπάρχουν....αλλα θα βγούν και άλλα στο μέλλον, ακόμα είναι αρχή. Προφανώς και είχαν κάποιο τεχνικό λόγο που τα έβαλαν, δεν είναι ότι ξύπνησαν κάποιο πρωί και είπαν να βάλουν την πιο περίεργη διάσταση που μπορούν να βρουν. Θα έχουν κάνει έρευνα σε σχέση με την ανάρτηση για να πετύχουν τον συνδυασμό άνεσης που θέλουν.

                                      Όσο για τις 16αρες, φοράνε 215/65/16.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tjk last edited by

                                        Αν είναι όντως αυτή η διάσταση του ελαστικού, είναι ανθρώπινο, υπάρχουν τα πάντα από επιλογές, η διαφορά είναι μόλις -0,7% και το κόστος αντικατάστασης θα είναι σίγουρα χαμηλότερο.

                                        Βέβαια θα γίνεται ακόμα πιό 'μαλακό' το κονσεπτ (πλαϊνό ύψους 139,75 χιλ (16άρα) αντί 117 χιλ (18άρα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Ένας λόγος γι αυτή τη διάσταση (185/60) είναι αυτός που λέει ο Φάνης για την καλύτερη ρύθμιση της άνεσης,αλλά μπορεί να είναι και για να πετύχουν ταυτόγχρονα και χαμηλότερη κατανάλωση κι εκπομπή ρύπων -μικρότερο πλάτος ελαστικού-,ώστε να είναι κοντά σε τιμές mild hybrid (πάρ'όλο που δεν έχουν τέτοιους κινητήρες ακόμα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • georgemit
                                            georgemit @tjk last edited by

                                            Με ένα πρόχειρο ψάξιμο στον γούγλη θα διαπιστώσετε ότι 195/60-18 υπάρχουν μόνο δυό-τρία λάστιχα όλα κι΄ όλα.

                                            Αναρωτιέμαι δύο πραγματάκια: Τι σκεφτόταν ο ψυχανόμαλος που αποφάσισε την διάσταση, και η 16άρα ζάντα που φοράει η φτηνή έκδοση του αυτοκινήτου τι διάολο διάσταση θα έχει ;;;;

                                            Θα επιχειρήσω να μπω στο μυαλό του ψυχανωμαλου.

                                            Η λογική μικρό πλάτος, μεγάλη διάμετρος μου θυμίζει τη λογική της i3 όπως έγραψα και πιο πάνω.

                                            Μήπως λοιπόν είναι λάστιχο φτιαγμένο για την ηλεκτρική e c4 και το φόρεσαν και στη θερμική για κάποιον περιορισμό του κόστους ίσως;

                                            i30 1.5 160 N line!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 44 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr