-
όμορφο και πολυτελές, εμένα μου θυμίζει πίσω Jaguar e pace. Σίγουρα θα θέλει κανένα 35άρι χιλιάδες για καμία αξιοπρεπή έκδοση ίσως και παραπάνω.
Πανέμορφο, διαφορετικό και εντυπωσιακό. Εικάζω και η τιμή του το ίδιο! Ποιες 35.000, τόσο μου πάει το DS3 (37 για την ακρίβεια με τον εξοπλισμό που θέλω), αυτό τουλάχιστον 40Κ το κόβω για να είναι όπως το προμοτάρουν και το ωραίο εσωτερικό.
-
Ωραίο ...
Σκεφτείτε το λίγο και ως Στελλάντις ..
Από το πλάι και πίσω , μια χαρά Τζουλιέτα και Δέλτα θα μπορούσε να είναι...
-
εμένα μου θυμίζει πίσω Jaguar e pace.
Eμενα Renault Megane
-
-
Κάποιοι premium αγοραστές θα το προτιμήσουν σίγουρα, θα είναι εντυπωσιακό στο δρόμο και αναφέρονται όλες οι νέες εντυπωσιακές τεχνολογίες (ειδικά το νέο augmented reality hud θα 'προβάλει' στο δρόμο). Καλή εναλλακτική αν κάποιος δεν θέλει τις παραδοσιακές επιλογές. Με κάθε κυκλοφορία η μπραντα ενδυναμώνεται. Νομίζω με διάφορα η καλύτερη κυκλοφορία έως τώρα.
450 λίτρα αποσκευές, για 4.40μ, καλό νούμερο.
Ξεκάθαρα μιλάνε για crossover μοντέλο.
Αυτό θα κυκλοφορήσει ΠΡΙΝ το DS4, φαίνεται η 'παλιά' σχεδίαση μέσα.
https://www.carbuyer.co.uk/news/171787/flagship-ds-9-saloon-revealed
-
Χαχαχα απο ολα αυτα ουτε αναρτησεις, ούτε υβριδικοτητα δεν σχολίασες .... Αλλα τα λιτρα του μπαουλου πισω...
Μα ποσο 'μεταφοραι' εισαι βρε dublin;... Ποτισε μεσα σου.... Χαχαχαχα
Χωρις πλάκα τι μεταφέρεις ολη μερα πανω κατω και σε στοιχειώνουν τα λιτρα;
Στην προηγουμενη ζωη σου ησουν φορτηγο, σίγουρα ... Μου θες και ΜΜΜ....
Ειπαμε ειτε rifter ειτε οτι ειναι καλο ως αυτοκονητο πρωτίστως και τα υπολοιπα αν δεν χωρεσουν μια φορα το ετος σε thule.
Σα τξς σχεδίασης.... Μου κανει εντυπωση
-
Το τελειως τεραγωνο εμπρόσθιο τμημα. Σαν κατι παλιες limo μου βγαζει.
-
Εξαιρετικες οι γραμμες της λαμαρινας με τις σκιασεις που κάνει. Γενικα οι γαλλοι κανουν υπερπροσπαθεια να αναδειξουν μια νεομπαροκ αισθητική στα σχεδια τους.
-
-
Χαχαχα απο ολα αυτα ουτε αναρτησεις, ούτε υβριδικοτητα δεν σχολίασες .... Αλλα τα λιτρα του μπαουλου πισω...
Μα ποσο 'μεταφοραι' εισαι βρε dublin;... Ποτισε μεσα σου.... Χαχαχαχα
Χωρις πλάκα τι μεταφέρεις ολη μερα πανω κατω και σε στοιχειώνουν τα λιτρα;
Στην προηγουμενη ζωη σου ησουν φορτηγο, σίγουρα ... Μου θες και ΜΜΜ....
Ειπαμε ειτε rifter ειτε οτι ειναι καλο ως αυτοκονητο πρωτίστως και τα υπολοιπα αν δεν χωρεσουν μια φορα το ετος σε thule.
Σα τξς σχεδίασης.... Μου κανει εντυπωση
-
Το τελειως τεραγωνο εμπρόσθιο τμημα. Σαν κατι παλιες limo μου βγαζει.
-
Εξαιρετικες οι γραμμες της λαμαρινας με τις σκιασεις που κάνει. Γενικα οι γαλλοι κανουν υπερπροσπαθεια να αναδειξουν μια νεομπαροκ αισθητική στα σχεδια τους.
τα υπόλοιπα τα σχολιάζουν οι άλλοι!
Να πούμε ότι θα βγαίνει σε 2 εκδόσεις, Cross και Sport, αισθητικής και ουσίας.
είναι ενδεικτικό, σε 4.44 έχει αρκετά περισσότερα λίτρα από ότι το C4 σε 4.36. Κάποιος μπορεί αντί να δώσει 28,.000 να πάρει μία full έκδοση του C4, να δώσει 30.000 να πάρει την εισαγωγική του DS4, είμαι σίγουρος ότι θα είναι και αυτή πλουσιότατη από εξοπλισμό. Τελικά οι διαστάσεις παρουσιάζονται αυτές, και όχι 4.4m
'Με μήκος 4,44 μέτρα, πλάτος 1,83 και ύψος 1,47 μέτρα.'
και οι νέες τεχνολογίες που έχει, πρωτιές για τον όμιλο, που αργότερα θα κατρακυλήσουν και στα άλλα μοντέλα, έχουν τρελό ενδιαφέρον, τα ανέφερα σε άλλο ποστ, και μου έχει κάνει εντύπωση το Augmented reality ΗUD, όπως και το active scan των αναρτήσεων. ήταν όμως στο λινκ, οπότε είπα να μην κάνω copy paste ολόκληρο το κείμενο. Ας κάνω αυτό:
'Tην ψηφιακή εικόνα συμπληρώνει ένα head-up display το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις, βρίσκεται πιο κοντά στην επαυξημένη πραγματικότητα από οποιοδήποτε άλλο σύστημα του είδους. Το εν λόγω σύστημα «προβάλει» τις οδηγίες του συστήματος πλοήγησης στην άσφαλτο, τέσσερα μέτρα πριν την οποιαδήποτε δυνητική αλλαγή κατεύθυνσης ενώ η εκάστοτε ένδειξη εμφανίζεται σε διάσταση 21 ιντσών.'
Μου αρέσει επίσης το toned down εσωτερικό, η σημερινή γενιά δεν μου αρέσει καθόλου μέσα, πολύ κακό για το τίποτα. Αυτό όμως φαίνεται πιο ώριμο και έχει μία minimal Γαλλική προσέγγιση που ταιριάζει περισσότερο στο στυλ μου και ίσως και στο γενικότερο της εταιρίας.
To Berlingo είναι το καλύτερο (και σχεδιαστικά), people's van, αλλά η έκδοση που κοιτούσα πέρναγε τα 30.000 (είχε πρωτοβγει τότε), δεν είναι φθηνό αυτοκίνητο και πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος 100% αν αξίζει ή όχι. Τα παλιότερα, ήταν ουσιαστικά μονόδρομος, ειδικά για εμάς στις δουλειές που κάνω (μεταφορά εξοπλισμών, πολλές μέρες σε περίεργα μέρη, κ.λ.π), αλλά όταν η αντίστοιχη έκδοση, είχε τα ίδια χρήματα με ένα C5 Aircross, τότε δεν είναι τόσο απαραίτητο πλέον, γιατί και το C5 χωράει παπάδες, και είναι πρακτικότερο για καθημερινή οικογενειακή χρήση.
Πριν την πανδημία, πολύ συχνά έπαιρνα Μετρό να κατέβω για δουλειά κέντρο αν δεν ήθελα να πάρω μηχανάκι, είναι μία πολύ καλή εναλλακτική για το κέντρο της Αθήνας, και πάντα έμενα 10-15 λεπτά απόσταση από σταθμό Μετρό, και κάνεις απίστευτο προγραμματισμό (δεν έχεις κίνηση και τέτοια). Κέντρο, ΔΕΝ μπορείς να παρκάρεις ΠΟΥΘΕΝΑ πλέον, και αν παρκάρεις σε θέση κατοίκων, φωνάζουν και σας γράφουν να ξέρετε πολύ συχνά (είναι σαν γειτονιές και τα έχουν μετρημένα τα δικά τους).
Αν είναι να κατέβω για 30ευρώ μεροκάματο ή 40 ή 50 και φάω τα 20 σε πάρκινγκ, την έβαψα τη βάρκα..
-
-
είναι ενδεικτικό, σε 4.44 έχει αρκετά περισσότερα λίτρα από ότι το C4 σε 4.36. Κάποιος μπορεί αντί να δώσει 28,.000 να πάρει μία full έκδοση του C4, να δώσει 30.000 να πάρει την εισαγωγική του DS4, είμαι σίγουρος ότι θα είναι και αυτή πλουσιότατη από εξοπλισμό.
Εγώ από την άλλη είμαι σίγουρος ότι σαν το DS3 θα είναι γυμνή η εισαγωγική και θα θές κάνα 35αρι+ για να την κάνεις αξιοπρεπή και 40+ για να την κάνεις 'σωστή'.
-
Dublin wrote:
είναι ενδεικτικό, σε 4.44 έχει αρκετά περισσότερα λίτρα από ότι το C4 σε 4.36. Κάποιος μπορεί αντί να δώσει 28,.000 να πάρει μία full έκδοση του C4, να δώσει 30.000 να πάρει την εισαγωγική του DS4, είμαι σίγουρος ότι θα είναι και αυτή πλουσιότατη από εξοπλισμό.
Εγώ από την άλλη είμαι σίγουρος ότι σαν το DS3 θα είναι γυμνή η εισαγωγική και θα θές κάνα 35αρι+ για να την κάνεις αξιοπρεπή και 40+ για να την κάνεις 'σωστή'.
Ναι, και εγώ δεν είμαι σίγουρος, από την άλλη, το DS3 δεν ήταν και τόσο 'καταπληκτικό' σε σχεδίαση και εσωτερικό εμένα μου προκάλεσε μέχρι και αντιπάθεια, αυτό το DS4 φαίνεται να είναι το κάτι διαφορετικό στην καθαρά premium κατηγορία.
Σίγουρα θα δημιουργήσει κάποια αναταραχή στους Γερμανούς, συν την τεχνολογία που φαίνεται να φέρνει.
35.000€, μπορεί, στην τελική να είναι ένα πολύ σωστό νούμερο για αυτό το αυτοκίνητο που παίζει ξεκάθαρα στη C cross κατηγορία.
Τι λες;
-
450 λίτρα αποσκευές, για 4.40μ, καλό νούμερο.
Για την ακρίβεια είναι 430 λίτρα (περίπου όσο του CX 30,QQ κ.λ.π.).
https://www.carbuyer.co.uk/ds/173482/new-2021-ds-4-crossover-breaks-cover
'The boot measures 430 litres - 50 litres larger than a Volkswagen Golf - and a powered tailgate with hands-free opening is also available.'
Σχετικά καλό νούμερο της κατηγορίας του και του μήκους του.
-
Ta 35.000 λογικά τα βρίσκω για αυτό το αυτοκίνητο (εμείς δεν έχουμε λεφτά...αχαχα!), απλά σε αυτή την τιμή μπαίνει στα χωράφια του DS7 και εκεί είναι δύσκολη η σύγκριση. Όμως έτσι και αλλιώς δεν πάει για volume πωλήσεων, απλά για να εδραιώσει το σήμα και το κάτι ξεχωριστό. To DS7 κάτι έχει πουλήσει, το DS3 εχει πάει άπατο και λογικό είναι (αν και μου αρέσει πολύ) με τις τιμές που έχει....είναι πανάκριβο χωρίς λόγο.
-
Ta 35.000 λογικά τα βρίσκω για αυτό το αυτοκίνητο (εμείς δεν έχουμε λεφτά...αχαχα!), απλά σε αυτή την τιμή μπαίνει στα χωράφια του DS7 και εκεί είναι δύσκολη η σύγκριση. Όμως έτσι και αλλιώς δεν πάει για volume πωλήσεων, απλά για να εδραιώσει το σήμα και το κάτι ξεχωριστό. To DS7 κάτι έχει πουλήσει, το DS3 εχει πάει άπατο και λογικό είναι (αν και μου αρέσει πολύ) με τις τιμές που έχει....είναι πανάκριβο χωρίς λόγο.
Το DS4 είναι το άμεσο μέλλον των PSA, θα δείξει τον δρόμο για τη μάρκα. Εδώ το DS9 που ποσταρα, και θα βγεί άμεσα στην αγορά, έχει όλη την παλιά τεχνολογία, σχεδιασμό και εταιρική ταυτότητα.
Δεν είναι απλά μια νέα κυκλοφορία.
Ανυπομονώ για το επόμενο 3, λογικά θα είναι αλλού σαν μοντέλο!
-
Ωραίο,τεχνολογικά προηγμένο και ποιοτικό, αλλά και πάλι το καντράν μικρών διαστάσεων (οθόνη 7') και ο χώρος αποσκευών από 430 λίτρα γίνεται 390 στα plug-in.
-
Γλυκοκοιτάξω τα C4 Picasso της χρονολογίας 2013-2018, αυστηρά με αυτόματο κιβώτιο. Διαβάζω ότι αρχικά είχε ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο (δοκιμή Drive: https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/citroen-c4-picasso-16-e-hdi) και στη συνέχεια άλλαξε με το ΕΑΤ6 (κανονικό αυτόματο είναι αυτό; Τι τύπου; ) κι έχε μπερδευτεί. Το πρώτο το αποφεύγουμε με κάθε τρόπο; Το δεύτερο πότε πρωτομπήκε; Η αγγελία που μου έχει τραβήξει την προσοχή είναι τούτη δω: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35756144-citroen-c4-picasso
Μου αρέσει που φαίνεται τόσο φουτουριστικό, που έχει μεγάλους χώρους για το μήκος του και που αναφέρει ACC στην αγγελία. Τα χιλιόμετρα είναι πολλά για 4,5 χρόνια, αλλά αυτό σημαίνει ότι έχουν γίνει σε ανοιχτό δρόμο, κάτι καθησυχαστικό για τη μακροζωία τού κινητήρα. Στο κάτω-κάτω, στην Κόρινθο ήταν ο άνθρωπος, λογικό να κάνει πολλά χιλιόμετρα. Κόρινθος, Χαλκίδα, Θήβα, Ελευσίνα, είναι πόλεις ταμάμ για να κάνεις ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα λόγω γειτνίασης με την Αθήνα.
Υπάρχει βέβαια και δαύτο, με τα μισά χιλιόμετρα και χαμηλότερη τιμή. Δηλώνει ιδιώτης, αλλά η αγγελία κάνει μπαμ ότι είναι μαντράδικη:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36943056-citroen-c4-picasso
Κάτι τελευταίο, αυτό θέλει συμπλήρωμα ουρίας;
-
Διαβάζω ότι αρχικά είχε ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο (δοκιμή Drive: https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/citroen-c4-picasso-16-e-hdi) και στη συνέχεια άλλαξε με το ΕΑΤ6 (κανονικό αυτόματο είναι αυτό; Τι τύπου; ) κι έχε μπερδευτεί. Το πρώτο το αποφεύγουμε με κάθε τρόπο; Το δεύτερο πότε πρωτομπήκε;
-
Ναι το αποφεύγεις το αυτοματοποιημένο χειροκίνητο....άχρηστο κιβώτιο.
-
Το ΕΑΤ6 είναι το γνωστό 6αρι της Aisin.
-
Δεν ξέρω χρονιές, κάποιος ειδικός επί των Σιτροέν ίσως ξέρει (ή Wiki).
-
-
αχαχαχαχαχαχα dimsabas αυτό το είχα προτείνει σα το πιο ωραίο vfm που βρίσκω στο car! 'Καθαρό' ναναι μόνο..
Welcome to μάζουτ-land
-
Κάτσε ρε χριστιανέ μου, αμέσως 'μαζούτ land' χαχαχα! Αφού βλέπεις ότι στην κεφάλα μου γυρίζουν 500 σενάρια. Ούτε 16χρονη μπροστά στη ντουλάπα της πριν το πρώτο ραντεβού!
Το αμάξι που προτείνεις είναι υπέροχο. Μπεζ αμάξωμα και πανέμορφη ζάντα, φοβερός συνδυασμός. Δεν αναφέρει όμως για ACC, βρίσκεται και 5-6 300άρια πρόστιμα μακριά μου.
Κρατάω το θετικό: ότι τέλος του 16 είχε μπει το καλό αυτόματο. Άρα και το κορινθιακό θα φοράει το ίδιο (αυτό απέχει μόνο ένα 300άρι, ευκαιρία).
Φάνη σε ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις.
-
-
Πεινάει ο γατος και θέλει φρουτάκι; τι εννοεί;
-
Πεινάει ο γατος και θέλει φρουτάκι; τι εννοεί;
Οτι μάλλον θα πέσει σαν ώριμο φρούτο ο Dimsabas?
CITROËN FORUM