Feb 3, 2021, 8:40 AM

Καλημέρα και καλό μήνα. Μην ασχολείσαι πρωτίστως με το εξοπλιστικό επίπεδο. Θέμα οδηγικού προφίλ είναι ξεκάθαρα. Αν κάνεις αποστάσεις και 20.000χλμ+ ανά έτος το diesel είναι μονόδρομος. Αν κάνεις λιγότερα χιλιόμετρα ή οριακά τόσα και είσαι συνήθως σε κίνηση κοντινών αποστάσεων με χαμηλές ταχύτητες δεν συμφέρει η αγορά Diesel για λόγους που έχουνε αναλύσει εδώ μέσα άπειρες φορές. Αν σε ενδιαφέρουν οι λόγοι πρέπει να ψάξεις σε διάφορα σημεία του Forum. Πρακτικά όμως καταλήγει σε αυτό που σου είπα.

Ρε σεις, ο κανόνας των 20.000 χλμ το χρόνο είχε άτυπα διαμορφωθεί τότε που τα ντίζελ κόστιζαν 3,000 ως 5,000€ παραπάνω στην αγορά τους, κι αφορούσε τα απαιτούμενα χιλιόμετρα για να γίνει απόσβεση μεσα σε μια 5ετια.

Τώρα πλέον που κοστίζουν πρακτικά τα ίδια ή το πολύ 1 χιλιάρικο επιπλεον, πόσο μάλλον όταν το αμάξι το 'χαρίζουν' του ανθρώπου τί του μετράτε τα χλμ. Με το ντηζελ θα χει 30% τουλάχιστον οικονομία στα έξοδα καυσίμου απ το πρώτο γέμισμα, αν το πληρώνει απ τη τσέπη του ή λαμβάνει φιξ ποσό μηνιαίως.