-
Στο κινητια και στο tablet εχει ενα mode οπου βγαζει το εντονο λευκο φως που μπλεδιζει για προστασια των ματιων αλλα και για να μην χασεις τον υπνο σου τα βραδια, διοτι ισως το ντιλαμβανεται ο εγκεφαλος ως ημερα...δεν ξερω. Δεν το εχω πατησει για αυτο ξενυχτω
-
Άλλο θέμα για ξεχείλωμα υπάρχει για σήμερα?
Αυτό το άμοιρο C3 Aircross topic έχει τραβήξει τα πάνδεινα, όπου νάναι θα ρθει ο criuser να βάλει την τάξη..
-
Και συμπληρώνω γιατί γράφαμε παράλληλα. Αυτό που περιγράφουν οι περισσότεροι ως 'κιτρινίλα' είναι το φως γύρω στα 4000Κ, ενώ το εντυπωσιακό μπλεδιζον λευκό των λεντ ξεπερνά συνήθως τα 6000Κ (τα νούμερα που γράφουν οι κατασκευαστές φωτισμού δεν είναι ακριβείς μετρήσεις αλλά ενδεικτικά).
Γενικά θα συμφωνήσω, αλλά αυτό που περιγράφουμε ως κιτρινίλα των τυπικών λαμπών αλογόνου είναι περί τα 3000-3500Κ. Στα 4300Κ έχεις το καθαρό λευκό, το οποίο αναγνωρίζει εύκολα ένα εκπαιδευμένο μάτι. Οι πιτσιρικάδες και οι κάγκουρες βέβαια γουστάρουν 6000Κ και βάλε για λόγους εντυπωσιασμού κι ας χάνουν σε ποιότητα φωτός.
-
Είδα και εγώ 23 μηνύματα στο θέμα και είπα τι έγινε ...
Σωστά ανέμενε ο Μάστορας...
Ρε δεν παίρνετε τις λαμπίτσες σας και τα κουβαδάκια σας να πάτε να παίξετε αλλού...
Η μόνη σημαντική δήλωση ήταν του Στόρμ .
Που είπε ότι το πήρε κοπελίτσα...
Να την φέρεις εδώ να μας γράφει ...
Οσο για την δήλωση του που λέει :
Εγώ Λεόν...
Τι μας το λες ...
Ασε που κάνει και ρίμα και μας βγάζει ποιηματάκι...
Εγώ Λεόν...
Προς το Παρόν...
Ως γνωστόν....
-
Εγώ Λεόν...
Τι μας το λες ...
Ασε που κάνει και ρίμα και μας βγάζει ποιηματάκι...
Εγώ Λεόν...
Προς το Παρόν...
Ως γνωστόν....
Σιγα το ταμπον
Σουζουκι
Το Σωστον
-
Και ο tsofras στο γνωστό θέμα στο insomnia, το leon ειχε παραγγειλει και περίμενε πως και πως και μόλις το έκανε testdrive, έφυγε τρέχοντας σε σχέση με το προηγούμενο που είχε.
-
Ποιος είναι ο tsofras ρε παιδιά; Πήρε και αυτός το προηγούμενο style; Μπερδεύτηκα...
...
Εγώ Λεόν...
Προς το Παρόν...
Ως γνωστόν....
Έχεις και εσύ τα δίκια σου. Το μόνο που θα με φρενάρει (μάλλον οριστικά) είναι ότι δεν θα βρίσκω καινούριο αυτοκίνητο έτσι όπως το θέλω. Έτσι όπως έρχονται τα νέα μοντέλα εμένα δεν με ενθουσιάζουν καθόλου. Οπότε δύσκολα τα πράγματα.
Και όπως έχω ξαναγράψει η μετάβαση από το Aircross στο Leon είναι οπισθοδρόμηση αφού υπολείπεται από αυτοματισμούς, ηλεκτρονικές ευκολίες, ηλεκτρονικά βοήθηματα οδηγού, multimedia, συνδεσιμότητες, κάμερες και πολλά άλλα.
Το LEON δεν έχει καν αυτόματα φώτα. Εγώ φυσικά πανηγυρίζω, άλλοι όμως το θεωρούν έλλειψη. Το Aircross είχε και έχει πλούσιο εξοπλισμό.
Εδώ ήμουν έτοιμος να πάρω το Tipo που στην ουσία είχε εξοπλισμό της εποχής του 2005, το LEON μου φαίνεται υπερπλήρες. Ακόμη και οι εξωτερικοί καθρέπτες που δεν είναι θερμενόμενοι (μου θύμισε το Jimny), ούτε αυτό με απασχόλησε.
Το Aircross έχει πραγματικά πλούσιο εξοπλισμό και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στο μέσο αγοραστή σήμερα.
-
Τελικά τι πήρε ο Τσόφρας ? Η δεν πήρε ?
Αυτή είναι η διαφορά κύριοι με το εδώ φόρουμ .
Εκεί έχουν αυτόν που παραγγέλνει και ακυρώνει , γιατί αλλάζει συνέχεια απόψεις , ενώ εδώ έχουμε τον Μέγα Στόρμ , που αγοράζει απορρίπτει και πουλάει και έτσι στηρίζει την αγορά αυτή την δύσκολη εποχή ....
Το αιρκρός έχει πράγματι καλό εξοπλισμό , αυτή άλλωστε είναι και η επιλογή της εταιρείας όπως φαίνεται και από το νέο 4 .
Το λεόν από την άλλη είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο που σου δίνει σε καλές τιμές , σχεδόν όσα και το γκόλφ σε πολύ ακριβότερες .
Λαπ
Σιγα το ταμπον
Σουζουκι
Το Σωστον
Και ως Ινδικόν
Είναι ιδανικόν
για αυτόν
το Μπαλενόν...
Το τελευταίο , ποιητική α(η)δεία ...
-
@storm Αν μιλάμε για το προηγούμενο όλα καλά, το νέο είχε γράψει ότι είναι χειρότερο.
@cruiser Τελικά αφού πούλησε καινούργιο 2008 ημερών, πήρε ένα ibiza fr 1.0 115. Και πάλι βρίζει που δεν κράτησε αρχικά το leon που είχε. Γενικά τα έχει τα ψυχολογικά του. Οι αντιπρόσωποι είχαν τρελαθεί, σήμερα παράγγελνε, αύριο ακύρωνε, όπου και να πήγαινε.
-
-
Είπα να δοκιμάσω το grip . Ανέβηκα Πεντέλη κλειστός ο δρόμος για Νέα Μάκρη . Ευτυχώς όμως είχε χιονάκι και τα πάρκινγκ των κλειστών ταβερνών με το απάτητο χιονάκι των 5-10 πόντων καλό ήταν για ένα άμαθο σαν εμένα .
Πριν από μένα πήγε να μπει ένα Κασκάι 8ετίας . Δικίνητο προφανώς . Οι τροχοί σπινάριζαν και δεν μπόρεσε να προχωρήσει 3 μέτρα . Εκανε σίγα πίσω και έφυγε .
Βάζω το αυτόματο στην νιφάδα και το γκρίπ στο χιόνι και το αμάξι πήγε αέρα παντού . Σαν να ήταν καλή άσφαλτος από κάτω ,,,
Οπότε κάτι δικίνητα γατίσια βιτάρα , θα τα έχουμε για πρωινό και δη κρουασάν , για να μην ξεχνάμε και τα γαλλικά μας ...
-
αυτο δεν ειναι χιονι, αχνη ζαχαρη ειναι. άντε με τα γαλλικα τα γκέικα που πατε και αγοραζετε ολοι σας. και δεν ερχονται και στην ωρα τους και θα περιμενουμε αλλους τρεις μηναι.
-
Παντως και εσυ κραζεις αλλα θαυμάζεις εν τελη.
-
Criu τί λάστιχα έχεις;
Νομίζω επίσης πως το δικό μου δεν έχει τη νιφάδα, αλλά θα δούμε...
-
Hankook Kinergy 4S M+S με την νιφάδα .
-
Hankook Kinergy 4S M+S με την νιφάδα .
Τι εντυπώσεις σου έχουν αφήσει. Γιατι σε όλα τα τεστ του Aircross σχολιάζουν πόσα άθλια ελαστικά είναι (ότι ακόμα και για M+S είναι χάλια) και επίσης στα διάφορα τεστ ελαστικών βγαίνουν προς τον πάτο! Πιστεύω ότι με καλά ελαστικά M+S το αυτοκίνητο σε δύσκολες συνθήκες θα είναι αρκετά καλύτερο!
-
criuser wrote:
Hankook Kinergy 4S M+S με την νιφάδα .
Τι εντυπώσεις σου έχουν αφήσει. Γιατι σε όλα τα τεστ του Aircross σχολιάζουν πόσα άθλια ελαστικά είναι (ότι ακόμα και για M+S είναι χάλια) και επίσης στα διάφορα τεστ ελαστικών βγαίνουν προς τον πάτο! Πιστεύω ότι με καλά ελαστικά M+S το αυτοκίνητο σε δύσκολες συνθήκες θα είναι αρκετά καλύτερο!
Πάντως το δικό μου ήρθε με θερινά Turanza... και δεν μπορώ να αποφασίσω αν έπρεπε/πρέπει να διαμαρτυρηθώ και να προσπαθήσω να τα αντικαταστήσω, ή να λέω κι ευχαριστώ που για το 90+ % των χιλιομέτρων που θα κινηθεί θα έχει ένα 'σωστό' αρκετά καλό λάστιχο πρώτης τοποθέτησης...
-
Πάντως το δικό μου ήρθε με θερινά Turanza... και δεν μπορώ να αποφασίσω αν έπρεπε/πρέπει να διαμαρτυρηθώ και να προσπαθήσω να τα αντικαταστήσω, ή να λέω κι ευχαριστώ που για το 90+ % των χιλιομέτρων που θα κινηθεί θα έχει ένα 'σωστό' αρκετά καλό λάστιχο πρώτης τοποθέτησης...
Μάλλον δεν έχεις το Grip Control για αυτό. Τα 4S πάνε πακέτο με το Grip, αλλιώς έρχεται με κανονικά ελαστικά.
-
piliourits wrote:
Πάντως το δικό μου ήρθε με θερινά Turanza... και δεν μπορώ να αποφασίσω αν έπρεπε/πρέπει να διαμαρτυρηθώ και να προσπαθήσω να τα αντικαταστήσω, ή να λέω κι ευχαριστώ που για το 90+ % των χιλιομέτρων που θα κινηθεί θα έχει ένα 'σωστό' αρκετά καλό λάστιχο πρώτης τοποθέτησης...
Μάλλον δεν έχεις το Grip Control για αυτό. Τα 4S πάνε πακέτο με το Grip, αλλιώς έρχεται με κανονικά ελαστικά.
Έχω Grip Control. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω την επιλογή τους αυτή... κι αν θα έπρεπε να δημιουργήσω ζήτημα με τα κεντρικά... ή να κάτσω στ' αυγά μου.
-
Αλήθεια? Grip με θερινά ελαστικά? 1η φορά το ακούω...ίσως είναι 'ιδιοτροπία' της έκδοσης Business που είναι 'ειδική' για Ελλάδα. Γιατί σε όσες χώρες είχα δοκιμάσει τον configurator, το Grip πήγαινε πακέτο (και ως έξτρα εξοπλισμός) με ελαστικά 16' ή 17' M+S.
Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να το κυνηγήσεις, θα σου πουν κάποια π@παριά από τα κεντρικά και θα το λήξουν.
Citroen C3 Aircross 2018