-
η αληθεια οτι δεν μπλεκω και πολυ με τιμες, ληζ αφου. αλλα πριν καποια λιγα χρονια ειχα αφησει το βιτ ες στα 28 χιλιαρικα να ειναι οτι ακριβοτερο απο μπι σουβ, σι χατς πλην πριμιο. και τα πριμια χατσια κοντα στη τιμη αυτη. τα φοκους και σια πολυ φθηνοτερα, στα 27 επαιρνες τα παντα ολα και τη γυναικα του πωλητη για σουκου στο σκαραμαγκα. και τα σι σουβια κατα βαση φθηνοτερα, θυμαμαι ντιζελονι κιου-κιου στα 20-21 και παρτα ολα τετρακουνητο με 130 στα 29. τι εγινε, βρηκαμε χρημα παλι και τα τσιμπησανε ετσι?
-
Δεν ξερω αν ειναι τιμες εργοστασιου ή απλα δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός μεταξυ των εισαγωγεων και πιο κατω των αντιπροσώπων. Γενικα αυτος ο κλάδος ευαγγελιζεται σε καθε ευκαιρία την ελευθερη αγορα και ποσες φορες τους πιανουν να μην λειτουργούν ελεύθερα ή κανουν μαμουνιες.
-
Απατο έχει πάει το focus ούτε στα πρώτα 50 μοντέλα σε πωλήσεις για το 2020 δεν βρίσκεται άκου από 21 χιλιάρικα και με air condition...
Αυτό είναι κάτι που πρέπει απασχολεί την Ford που χάνει λεφτά και όχι τον καταναλωτή,προσωπικά σαν κάτοχος καλύτερα κιόλας
-
Αυτό είναι κάτι που πρέπει απασχολεί την Ford που χάνει λεφτά και όχι τον καταναλωτή,προσωπικά σαν κάτοχος καλύτερα κιόλας
Άλλο ο τζίρος και άλλο τα κέρδη. Μπορεί να έχει αποφασίσει οτι προτιμάει μικρότερο τζίρο (πωλήσεις) με μεγαλύτερο κέρδος (ακριβότερη τιμή), δεν ξέρουμε τι στρατηγική ακολουθεί, οπότε ίσως και να μην χάνει λεφτά.
-
Απατο έχει πάει το focus ούτε στα πρώτα 50 μοντέλα σε πωλήσεις για το 2020 δεν βρίσκεται άκου από 21 χιλιάρικα και με air condition...
Δε νομίζω ότι έχει πάει άπατο λόγω τιμών, γιατί και ο ανταγωνισμός (πλην μοντέλων που αλλάζουν και πέφτει ξεστοκάρισμα) στα ίδια λεφτά και ενίοτε παραπάνω βρίσκεται...
-
Στην ευρώπη πάντως έχει γεμίσει ο τόπος Focus. Μόνο στην Ελλάδα δεν πολυ κυκλοφορούν.
-
Πάντως κατά διαστήματα κάνει προσφορές. Πριν 6 μήνες είχε το 1.0 focus business στα 19.000€ και με 48 άτοκες. Στον τιμοκατάλογο τώρα ξεκινάει από 20.700€. 1700€ ακριβότερα με τον ίδιο εξοπλισμό. Εκτός και αν στην αντιπροσωπεία κάνουν προσφορές αν τους κάνεις παζάρια.
-
Στην ευρώπη πάντως έχει γεμίσει ο τόπος Focus. Μόνο στην Ελλάδα δεν πολυ κυκλοφορούν.
Στην Αγγλία που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά είναι σταθερά στο τοπ5 των πωλήσεων.
Στην Ελλάδα οι χαμηλές πωλήσεις είναι απόρροια της ανύπαρκτης διαφημιστικής προώθησης και της νοοτροπίας του Έλληνα να προτιμά να αγοράζει με βάση το σήμα και όχι τον εξοπλισμό.
-
Στην Ελλάδα οι χαμηλές πωλήσεις είναι απόρροια της ανύπαρκτης διαφημιστικής προώθησης και της νοοτροπίας του Έλληνα να προτιμά να αγοράζει με βάση το σήμα και όχι τον εξοπλισμό.
+1 Βλέπω τις πωλήσεις στην Ελλάδα της A-class και λέω προτιμάει ο Έλληνας να πάρει diesel (το οποίο πιθανότατα κακώς πήρε γιατί δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και όλη μέρα μεστην κίνηση) 105ps 28κ φτάνει να έχει το αστέρι για σήμα. Έχει γεμίσει ο τόπος λευκά A-class & BMW 116d. Η ποζεριά θα μας φάει. Και μόλις χρειαστούν ένα ανταλλακτικό κλάμα και γκρίνια....
-
Τα λευκά a class στις εισαγωγικές εκδόσεις παίζει να είναι τα πιο άσχημα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην αγορά. Πόσοι όμως ξέρουν ότι η α έχει ημιάκαμπτο πίσω και ο κινητήρας είναι ρενω; Αστέρι να έχει και ότι να ναι.
-
Ισχύει όταν με 23 ως 28 παίρνεις Α class και 116/8 την bmw μάλιστα με αξιόλογο εξοπλισμό οι οποίες ούτε οδηγικά υστερούν από το μεγάλο ατού του φοκους και υστερούν μόνο λίγο εξοπλιστικά και παράλληλα έχουν και το σήμα και την αίγλη που δεν έχει η Φορντ.
Οπότε σε αυτό το ποσό μόνο οι φανατικοί του φοκους θα πάνε εκεί. Αν είχαν μια σεβαστή διαφορά τιμής θα υπήρχε προβληματισμός όταν όμως φτάνει η διαφορά να είναι στο χιλιάρικο το φοκους δεν έχει τύχη.
Η νέα σειρά του 1 που οδηγησα 118i όπως και η Α180d που οδηγησα είναι φανταστικά αμάξια στο οδηγικό κομμάτι.
Μήπως εκεί που σαρώνει το φοκους και είναι κορυφή σε πωλήσεις έχει διακριτή διαφορά από τα άλλα δύο;
-
Ισχύει όταν με 23 ως 28 παίρνεις Α class και 116/8 την bmw μάλιστα με αξιόλογο εξοπλισμό οι οποίες ούτε οδηγικά υστερούν από το μεγάλο ατού του φοκους και υστερούν μόνο λίγο εξοπλιστικά και παράλληλα έχουν και το σήμα και την αίγλη που δεν έχει η Φορντ.
Οπότε σε αυτό το ποσό μόνο οι φανατικοί του φοκους θα πάνε εκεί. Αν είχαν μια σεβαστή διαφορά τιμής θα υπήρχε προβληματισμός όταν όμως φτάνει η διαφορά να είναι στο χιλιάρικο το φοκους δεν έχει τύχη.
Η νέα σειρά του 1 που οδηγησα 118i όπως και η Α180d που οδηγησα είναι φανταστικά αμάξια στο οδηγικό κομμάτι.
Μήπως εκεί που σαρώνει το φοκους και είναι κορυφή σε πωλήσεις έχει διακριτή διαφορά από τα άλλα δύο;
H a180 καλό εξοπλισμό δεν έχει με τη καμία. 27500 ξεκινάει χωρίς μεταλλικό και γυμνό απο εξοπλισμό. Ο άσος στα 28000€ έχει απλά αξιοπρεπή εξοπλισμό και οδηγικα ενώ έχει καλό στήσιμο το μοτέρ είναι μακράν το πιο αδύναμο στη κατηγορία. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στη τιμή και τον εξοπλισμό ανάμεσα στο φοκους και στα α και 1series. Θέμα διαφήμισης και ασχετοσύνης του Έλληνα είναι η διαφορά στις πωλησεις.
-
Ένας παράγοντας ακόμα για την περιορισμένη κυκλοφορία στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου είναι ότι στις βασικές εκδόσεις οι κινητήρες είναι πλέον χίλια κυβικά χωρίς άλλη επιλογή, και υπάρχει -ακόμα- μια κάποια ψυχολογική δυσκολία. Ο κόσμος στην Ελλάδα νομίζω πιο εύκολα αγοράζει ένα μίνι 'χιλιάρι', αλλά πιο δύσκολα μικρό οικογενειακό 'χιλιάρι', ειδικά αν οι τιμές είναι κάπως συγκρίσιμες με τους 1.3, 1.5 άλλων κατασκευαστών. Έχω ακούσει αρκετές φορές, θα δώσω τόσα λεφτά για χίλια κυβικά, δεν κάνει ο κινητήρας για τέτοιο αμάξωμα, πιέζεται, τί διάρκεια ζωής θα έχει κλπ.. Και αυτά βέβαια μην φτάνοντας καν στο ήπιο υβριδικό κομμάτι για την κατανάλωση, την έρευνα που κάνει τον 1000άρη φύλλο και φτερό μετά από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, την καμπύλη ροπής κλπ.
Δεν είναι κρίση, απλά επισήμανση, ίσως και εξ ιδίων βλέποντας τα πράγματα. Και εγώ ομολογώ ότι, όταν πρωτοκοίταζα, αν έβγαζε ακόμα το 1.5T 182 με manual κιβώτιο θα πήγαινα κατά πάσα πιθανότητα σε αυτό.
-
Tkin73 wrote:
Ισχύει όταν με 23 ως 28 παίρνεις Α class και 116/8 την bmw μάλιστα με αξιόλογο εξοπλισμό οι οποίες ούτε οδηγικά υστερούν από το μεγάλο ατού του φοκους και υστερούν μόνο λίγο εξοπλιστικά και παράλληλα έχουν και το σήμα και την αίγλη που δεν έχει η Φορντ.
Οπότε σε αυτό το ποσό μόνο οι φανατικοί του φοκους θα πάνε εκεί. Αν είχαν μια σεβαστή διαφορά τιμής θα υπήρχε προβληματισμός όταν όμως φτάνει η διαφορά να είναι στο χιλιάρικο το φοκους δεν έχει τύχη.
Η νέα σειρά του 1 που οδηγησα 118i όπως και η Α180d που οδηγησα είναι φανταστικά αμάξια στο οδηγικό κομμάτι.
Μήπως εκεί που σαρώνει το φοκους και είναι κορυφή σε πωλήσεις έχει διακριτή διαφορά από τα άλλα δύο;
H a180 καλό εξοπλισμό δεν έχει με τη καμία. 27500 ξεκινάει χωρίς μεταλλικό και γυμνό απο εξοπλισμό. Ο άσος στα 28000€ έχει απλά αξιοπρεπή εξοπλισμό και οδηγικα ενώ έχει καλό στήσιμο το μοτέρ είναι μακράν το πιο αδύναμο στη κατηγορία. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στη τιμή και τον εξοπλισμό ανάμεσα στο φοκους και στα α και 1series. Θέμα διαφήμισης και ασχετοσύνης του Έλληνα είναι η διαφορά στις πωλησεις.
Για ποιον κινητήρα λες αδύναμο; Το 118i με τα 140 άλογα μόνο αδύναμο δεν μου φάνηκε!
Και από οδήγηση άστο είναι πολύ καλό!
Και όπως λέει ο φίλος πιο πάνω υπάρχει και η επιφύλαξη με τα χιλιάρια. Άλλο 1.0 στο φιέστα άλλο στο φοκους. Η Φορντ έψαχνε να γλυτώσει τα πρόστιμα των ρύπων και έκοψε τον 1.5 εμείς δεν θα την επιβραβεψουμε κιόλας!
Ότι και να λέμε δεν υπάρχει θέμα με τα 1.0 ε πώς να το κάνουμε αν δίνεις 25 χιλιάρικα θες κάτι παραπάνω από 1000 κυβικά! Τα μοτέρ αυτά για να βγάλουν 155 άλογα τρώνε ζορισμα αυτό λέει η λογική και όσο μεγαλύτερο το φορτίο του αμαξιου και όσο περισσότερο φόρτωμα μπορεί να πάρει τόσο το ζορισμα μεγαλώνει.
Η Φορντ άμα δεν τις βγαίνουν τα νούμερα είναι ικανή να βάλει και στο Κούγκα τον χιλιαρη! Εμείς θα πρέπει να παλαμοκροτουμε; Ας το κάνουν οι πωλητές τους....
-
Το φοκους υπάρχει ακόμα με 1,5 182hp at8 το οποίο και έκλεισα με 26500€, αυτό συνεκρινα με την α και τον ασο. Τον άσο τον οδήγησα σε δύο test drive γιατί ήταν από τα αυτοκίνητα που με ενδιέφερε, το μοτέρ για εμένα δεν είχε δύναμη και είναι κατώτερο και με βάση τους αριθμούς σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όσον αφορά δε τον εξοπλισμό η διαφορά είναι τεράστια.
-
Το φοκους υπάρχει ακόμα με 1,5 182hp at8 το οποίο και έκλεισα με 26500€, αυτό συνεκρινα με την α και τον ασο. Τον άσο τον οδήγησα σε δύο test drive γιατί ήταν από τα αυτοκίνητα που με ενδιέφερε, το μοτέρ για εμένα δεν είχε δύναμη και είναι κατώτερο και με βάση τους αριθμούς σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όσον αφορά δε τον εξοπλισμό η διαφορά είναι τεράστια.
Φίλε ALEX επειδή με ενδιαφέρει για αγορά αυτή ακριβώς η έκδοση που παράγγειλες και εσύ, το 26500€ είναι η τιμή με εξτρά εξοπλισμό που πρόσθεσες εσύ πέρα απο ότι δίνει η St line χ; Σε ρωτάω γιατί στον διαμορφωτή το εμφανίζει στα 25195€.
-
Πρεπει υποχρεωτικα να προσθέσεις τα φωτα λεντ που ετσι το φερνουν και παει 25991 αλλα βλέπω ότι έχουν κανει μια μικρη μειωση από 1/1 26233 το είχαν πρώτα. Γενικά βλέπω στον νεο τιμοκατάλογο σε αρκετες εκτελέσεις 100-200 ευρώ μειωσες. Τι έγινε τι επαθαν? αυτοί πέρυσι με κομπασμό έλεγαν παρτε τωρα γιατί από 1/1 θα ανέβουν οι τιμες? είδαν τις πωλησεις και είπαν να κοψουμε 200 ευρω μπας και πλακώσει κινηση?
Παντως η παραπάνω εκτέλεση στα 26Κ είναι όντως καλη περίπτωση , βεβαια με χρώμα και με το τεχνολογικο πακετο που του λειπει παει 27876.
-
Έχει 26 χιλιαρικα η 1.5 182 st line x auto και ζητάνε 22,5 για την 1.0 st line 125 mt??? Ήμ@ρτον ρε πουστη μου.
-
ALEX19 wrote:
Το φοκους υπάρχει ακόμα με 1,5 182hp at8 το οποίο και έκλεισα με 26500€, αυτό συνεκρινα με την α και τον ασο. Τον άσο τον οδήγησα σε δύο test drive γιατί ήταν από τα αυτοκίνητα που με ενδιέφερε, το μοτέρ για εμένα δεν είχε δύναμη και είναι κατώτερο και με βάση τους αριθμούς σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όσον αφορά δε τον εξοπλισμό η διαφορά είναι τεράστια.
Φίλε ALEX επειδή με ενδιαφέρει για αγορά αυτή ακριβώς η έκδοση που παράγγειλες και εσύ, το 26500€ είναι η τιμή με εξτρά εξοπλισμό που πρόσθεσες εσύ πέρα απο ότι δίνει η St line χ; Σε ρωτάω γιατί στον διαμορφωτή το εμφανίζει στα 25195€.
Τα 26500€ είναι τιμή με μεταλλικό χρώμα (magnetic) και χωρίς να προσθέσω κάτι. Στη τιμή που βλέπεις στο διαμορφωτή πρέπει να προσθέσεις τα λεντ φώτα. Το αυτοκίνητο το παίρνω μετρητοίς εξού και η έκπτωση των 1000€ που πήρα συν δώρα.
Αν θέλεις παραπάνω πληροφορίες γράψε. Κατα την ταπεινή μου άποψη το acc που δίνει το τεχνολογικό πακέτο δεν είναι χρήσιμο εκτός και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Το φόκους στη συγκεκριμένη έκδοση έχει υπερπλήρη εξοπλισμό τα προαιρετικά πακέτα που δίνει ο διαμορφωτής είναι υπερκοστολογημένα και δεν βελτιώνουν σε κάτι το αυτοκίνητο, μόνο το blis θα ήθελα να βάλλω αλλά το συνδυάζει με το αυτόματο παρκάρισμα και δεν με συμφέρει τιμολογιακά
-
Πρεπει υποχρεωτικα να προσθέσεις τα φωτα λεντ που ετσι το φερνουν και παει 25991 αλλα βλέπω ότι έχουν κανει μια μικρη μειωση από 1/1 26233 το είχαν πρώτα. Γενικά βλέπω στον νεο τιμοκατάλογο σε αρκετες εκτελέσεις 100-200 ευρώ μειωσες. Τι έγινε τι επαθαν? αυτοί πέρυσι με κομπασμό έλεγαν παρτε τωρα γιατί από 1/1 θα ανέβουν οι τιμες? είδαν τις πωλησεις και είπαν να κοψουμε 200 ευρω μπας και πλακώσει κινηση?
Παντως η παραπάνω εκτέλεση στα 26Κ είναι όντως καλη περίπτωση , βεβαια με χρώμα και με το τεχνολογικο πακετο που του λειπει παει 27876.
Έχουν μειώσει 200€ την τιμή προ φόρων αλλά δεν ξέρω αν δίνουν ακόμα την έκπτωση 620€ από το προωθητικό πρόγραμμα που πήρα εγώ και είχε ισχυ μέχρι 31/12
Ford Focus MK4