-
Και μονο που θελει να βγαλει συμπερασματα χρησιμοποιοντας μονο μια μαρκα ελευθερας (KN συγκεκριμενα) , κατι δεν μ αρεσει
-
Και τι να κανει?Πηρε την πιο γνωστη στο χωρο εταιρεια.
Υ.γ. Φιλτραρισμα 50%.....απορω τι συζηταμε.
-
Οταν θα να κανεις αντικειμενικη σύγκριση, παιρνεις διαφορετικα δειγματα απο διαφορετικες εταιριες
-
Peugeot 207 rallye ειναι
Ξεκιναει με λιγοτερο γκαζι, παει και με λιγοτερο γκαζι (ισα που το πατας- που δεν το εκανε με το χαρτινο) , και γενικα το νιωθεις λιγο δυνατοτερο
Είναι γεγονός ότι ο ΤΗΡ με ένα απλό φίλτρο της Green (αυτό είχα εγώ, μπορεί και άλλα να κάνουν εξίσου καλή δουλειά) έχει εντυπωσιακή βελτίωση στην απόκριση! Σε κανένα άλλο αυτοκίνητο μου δεν έχω δει τέτοια διαφορά με βελτιωτικό φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι.
-
Κι εγω Green εχω, αλλά εχω κι ενα BMC . Οταν πλένω το ενα , βαζω το αλλο
-
Οσοι λετε για υποβαθμιση, βαλατε τετοιο φιλτρο και δεν σας αρεσε?
Είχα τοποθετήσει σε Honda Accord . Μετα τίς 3000 στροφές ίσως είχε λιγο διαφορά ο ήχος . Είχα βγάλει και το πνίχτη .
Το αμάξι ήταν ωστόσο εντελώς εργοστασιακό , Μια δοκιμή με έπεισε , δεν μετάνιωσα τα 60€ μαζι με το σέτ καθαρισμού .
-
Ποσα χλμ συνολικα εκανες με το φιλτρο **meletis_m ** ?
-
Εγώ είχα βάλει ΚΝ, δεν κατάλαβα ιδιαίτερη διαφορά να πω την αλήθεια. Είναι και λίγο placebo η κατάσταση.
Παλιότερα είχα βάλει σε άλλο αμάξι μια χοάνη. Απί ήχο, τρέλα! Μόλις ξανάβαλα το φιλτροκούτι κατάλαβα ότι είχε χάσει το αμάξι τελικά.
-
@Super@T, θα ηθελες να μας εξηγησεις τι ακριβως εννοεις με την ερωτηση σου αυτη? 'Έχουμε καμία ιδέα πόση είναι η πτώση πίεσης με ένα τυπικό φίλτρο;' Τι κρυβεται δλδ πισω απο την ερωτηση αυτη?
Την Παρασκευη μολις παρελαβα ενα Κ&Ν και εγω.. δεν εχω προλαβει να το βαλω ακομα πανω να δω διαφορες .. θα το χρησιμοποιησω αλλα θα ηθελα να ξερω τι καλο ή κακο εχουν..
Οσο για το 50% φιλτραρισμα που αναφερθηκε πιο πανω.. Δεν ξερω αν διαβασατε ολο το τεστ.. αλλα στην τελευταια προταση αναφερει οτι το πραγματικο φιλτραρισμα θα ειναι μεγαλυτερο λογω μεγαλυτερης επιφανειας φιλτραρισματος σε σχεση με του τεστ..
-
Βρε παιδιά κακό δεν πρόκειται να κάνει. Τώρα, θα κάνει καλό και αν ναι, πόσο και γιατί?
Εξαρτάται τον κινητήρα. Αν είναι πχ τουρμπάτος κ όχι πολύ πιεσμένος από το εργοστάσιο θα δώσει.
Το αν θα είναι λίγο ή πολύ και πάλι εξαρτάται και από τα υπόλοιπα περιφερειακά που υπάρχουν ή θα υπάρξουν.
Και το ποσό κτήσης δεν είναι τίποτα απαγορευτικό.
Συνήθως, τα τούρμπο μοτέρ, κερδίζουν και από την εισαγωγή αλλά και από την εξαγωγή.
Αν πρόκειται για κάτι κακοσχεδιασμένο και πατεντιάρικο χωρίς γνώσεις, τότε ναι καλύτερο το μαμά.
-
Πτωση πιεσης εχει το αρθρο που εβαλα παραπανω.Το αρθρο οντως λεει οτι το χασμα σε ενα φιλτροκουτι θα ειναι μικροτερο.Εχει σημασια ομως?Το χαρτινο προσεγγιζει το απολυτο,το αλλο ειτε 50-60-70% αναλογα τον τροπο μετρησης ειναι για τα σκουπιδια.
Υ.Γ. Παρτε μια παλια φανελα ,τεντωστε την στον παπα και γλυτωστε τα λεφτα για κατι που μονο φιλτρο δεν ειναι.......
-
Ποσα χλμ συνολικα εκανες με το φιλτρο **meletis_m ** ?
Το κράτησα 100,000 και το καθάριζα απαραίτητα κάθε 10.000.
Έπειτα έβαλα ξανά εμπορίου επάνω.
-
@Super@T, θα ηθελες να μας εξηγησεις τι ακριβως εννοεις με την ερωτηση σου αυτη? 'Έχουμε καμία ιδέα πόση είναι η πτώση πίεσης με ένα τυπικό φίλτρο;' Τι κρυβεται δλδ πισω απο την ερωτηση αυτη?
...
Πόσο μπορεί να είναι η πτώση πίεσης που το φίλτρο κάνει τόση διαφορά.
Γιατί στα γρήγορα που είχα κοιτάξει το OEM φίλτρο ήταν κάτι σαν 1,5-3,5 kPa σε WOT και το after market κάτι σαν 1-1,1.
Και χωρίς φίλτρο 0,9 kPa.
-
petran17 wrote:
@Super@T, θα ηθελες να μας εξηγησεις τι ακριβως εννοεις με την ερωτηση σου αυτη? 'Έχουμε καμία ιδέα πόση είναι η πτώση πίεσης με ένα τυπικό φίλτρο;' Τι κρυβεται δλδ πισω απο την ερωτηση αυτη?
...
Πόσο μπορεί να είναι η πτώση πίεσης που το φίλτρο κάνει τόση διαφορά.
Γιατί στα γρήγορα που είχα κοιτάξει το OEM φίλτρο ήταν κάτι σαν 1,5-3,5 kPa σε WOT και το after market κάτι σαν 1-1,1.
Και χωρίς φίλτρο 0,9 kPa.
Περισσοτερο θα ηθελα να μου εξηγησεις αν εχεις την καλοσυνη (και θεληση), μιας και δεν γνωριζω, ποια η επιπτωση της πτωσης πιεσης στον κινητηρας γενικως. Δλδ τι σημαινει να πεσει η πιεση? Ειναι κακο για τον κινητηρα αυτο?
Πρωτη φορα το ακουσα ειναι η αληθεια και δεν ξερω τπτ περι αυτου.
Αν καταλαβαινω καλα, ειναι η πιεση απο το ρουφιγμα που κανει απο το φιλτροκουτι που επειδη το KN ειναι πιο ελευθερο αρα κανει ευκολοτερα ρουφιγμα χωρις ζορι και γιαυτο η πτωση πιεσης? Ποιο ειναι το αποτελεσμα ομως της πτωσης πιεσης στον κινητηρα? Τι δημιουργει δλδ αυτη η πτωση πιεσης?
-
Χαιρετώ το φόρουμ,
ψάχνοντας στο διαδίκτυο έπεσε το μάτι μου στα φίλτρα ελευθέρας (πιο συγκεκριμένα στα K&N) τα οποία προτείνονται για αναβάθμιση του κινητήρα...είναι όμως;
Ψάχνοντας το λίγο περισσότερο είδα οτι (υποτίθεται) προσφέρουν καλύτερη απόκριση του κινητήρα (στο γκάζι), λίγο πιο έντονο και μπάσο ήχο και συνήθως δίνουν και κάτι ψιλά σε άλογα και ροπή.
Από την άλλοι οι επικριτές βλέπω να αναφέρουν οτι με αυτά ρουφάει 'σκουπίδι' το μοτέρ, καταστρέφουν με τα λάδια τους τους ΜΑΦ και γενικά δημιουργούν προβλήματα αξιοπιστίας.
Εν τέλη αξίζει η αναβάθμιση σε φίλτρο ελευθέρας ή είναι τελικά υποβάθμιση;
Δημιουργεί προβλήματα στο μοτέρ ή τα προβλήματα έρχονται κυρίως από φίλτρα ελευθέρας κακής ποιότητας;
Είναι αυτονόητο το πρόβλημα στο ΜΑΦ ή αυτά τα προβλήματα προέρχονται από κακολαδωμένα ή πόλυλαδωμένα φίλτρα και λάθος τοποθετήσεις;
Ότι όχημα αγοράζω πάντα βάνω ένα ελευθέρας αποκλειστικά για οικονομικούς λόγους μια που τα βαστάω για χρόνια. Προ 25 χρόνια περίπου το πρωτοέβαλα σε σκούτερ ΑΝ125. Η Κ&Ν αλλά ούτε κάποια άλλη εταιρεία βελτιώσεων δεν είχε για το μοντέλο αυτό και έτσι έκανα μια πατέντα από fiat punto 1.100cc και το προσάρμοσα. Πούλησα το σκούτερ στα 85.000 περίπου και πρόβλημα μηδέν. Το ίδιο έχω κάνει σε σκούτερ που έχω τώρα και μάλιστα πήρα ελευθέρας και για το σασμάν (διότι ψύχεται με βεβιασμένη κυκλοφορία αέρα). Το έχω βάλει σε Rover 214 που είχα, σε Honda Jazz που έχω ακόμη το ίδιο και σε Renault diesel επαγγελματικό που έχω. Ο πατέρας μου το έχει βάλει σε BMW του 1992 με 330,000 + .Το αμάξωμα έχει «καταρρεύσει» αλλά ο κινητήρας ακόμα.
Απόδοση εγώ τουλάχιστον δεν έχω παρατηρήσει καμία αλλά ποτέ δε μπήκα και στο κόπο να δυναμομετρήσω. Μόνο στο diesel μια που είναι και τουρμπάτο ακούω λίγο πιο έντονα το σφύριγμα στις χαμηλές στροφές.
Όσο για το κίτ καθαρισμού: το πήρα πριν από 25 χρόνια περίπου και είχε μέσα υγρό σαπούνι το οποίο μου τέλειωσε και ένα σπρέι το οποίο ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ μια που η ποσότητα λαδιού που πρέπει να μπαίνει σύμφωνα με το κατασκευαστή είναι ελάχιστη. Κάθε 20.000χλμ. περίπου ξεπλένω το φίλτρο με σαπούνι και νερό με ένα πινέλο και μετά που στεγνώσει του βάνω το λάδι.
Προσωπική γνώμη: αν δεν έχεις σκοπό να κρατήσεις το όχημα πάνω από 100.000 χλμ. μη το βάλεις.
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά! Διάβαζα τα σχόλια και θα ήθελα να παραθέσω την άποψη μου σχετικά με το θέμα (δεν είμαι ειδικός).Έχω ενα αμαξάκι τίμιο ,οικονομικο 1.2L ο κινητήρας με 12βαλβίδες 64 άλογα, κωδ.AZQ εν ολίγοις.Αποφάσισα μια μέρα να βάλω ελευθέρας ροής μπλόκ στο εργοστασιακό φιλτροκούτι .Είδα διαφορά στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση.Πρόσφατα πήρα την απόφαση να βγάλω φιλτροκούτι και να παω σε έναν μάστορα να μου βάλει σωλήνες για κωνικό φίλτρο .Το αμάξι άλλαξε ριζικά δεν το εχω ξανανιώσει τόσο ζωήρο. Πραγματικά άλλο αμάξι.Το θέμα είναι το εξής : Τα πιο πολλά αυτοκίνητα έχουν κλειστού τυπου φιλτροκούτι κατι που σημαίνει οτι το αμάξι δεν βρίσκει εύκολα τον αέρα που θα μπορούσε να αναρροφήσει εάν δεν υπήρχε αυτός ο περιορισμός.Το φιλτροκούτι των κινητήρων ΑZQ έχει ανοιχτό κανάλι αέρος και με αυτό τον τρόπο ο κινητήρας ρουφάει πιο εύκολα αέρα.
Κάνω τις εξής παρατηρήσεις ,λοιπόν ,για το εν λόγω θέμα βάση των δεδομένων που πήρα από τον κουβά που εχω για αμάξι:
-
Καλύτερη απόκριση στο γκάζι
-
Περισσότερη δύναμη (πόσο ακριβώς δεν ξέρω αλλά ειναι 5-6 αλογάκια θεωρητικά)
3)Ο κινητήρας δεν έχει σχεδόν κανένα βάρος (πιο εύκολη εκκίνηση και όπισθεν)
- Οικονομία σε καύσιμα.
Παράδειγμα με αρκετούς συντελεστές σταθερούς π.χ. ποσότητα καυσίμου , συνεπιβάτες , καιρικές συνθήκες , κλίση οδοστρώματος (ευθεία) και ταχύτητα 60χλμ/ω είχα στιγμιαία κατανάλωση (ναι έχω μετρητή στον υπολογιστή ταξιδιού μου και το έβλεπα συχνά) 3.2L/100km απο εκει που είχα 4.6L/100km
- Πιο aggressive (επιθετικός) ήχος μετα τις 3000 στροφές για το αμάξι μου
Το μόνο αρνητικό ίσως είναι η τιμή . Ενδεικτικά 150€ για custom εισαγωγή.Για εμένα τα άξιζε τα χρήματά του (και δεν μου βρίσκονται και πολλά , φοιτητής είμαι ,απο τις οικονομίες μου το έβαλα) .Ναι ξέρω πολλοί θα πείτε δεν αξίζει πεταμένα λεφτά για τον κινητήρα σου . Έτσι όμως είναι το πάθος φίλοι μου ,δαπάνες πολλές δαπάνες .
Σας παρακαλώ όσοι λέτε ότι δεν αξίζει πραγματικά ψαξ'τε λίγο καλύτερα την όλη φιλοσοφία.Όποιος κάθισε και το διάβασε τον ευχαριστώ πολυ.
-
-
Καλή χρονιά και σε σένα!
Nα τα δεχτώ όλα, αλλά για το 2) 5-6hp με απλό φιλτροκούτι,δεν με πείθει με τίποτα.
-
Σε έπεισε δηλαδή η μείωση της κατανάλωσης κατά 30 % ;
-
Σε έπεισε δηλαδή η μείωση της κατανάλωσης κατά 30 % ;
Σωστά. Ούτε κι αυτό, αλλά ας πούμε ότι άλλαξε λίγο τρόπο οδήγησης,άλλαξε διαδρομές (από ανηφόρες σε ευθείες) και κάτι ψιλά (όχι 30%) μπορεί να κέρδισε.
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά! Διάβαζα τα σχόλια και θα ήθελα να παραθέσω την άποψη μου σχετικά με το θέμα (δεν είμαι ειδικός).Έχω ενα αμαξάκι τίμιο ,οικονομικο 1.2L ο κινητήρας με 12βαλβίδες 64 άλογα, κωδ.AZQ εν ολίγοις.Αποφάσισα μια μέρα να βάλω ελευθέρας ροής μπλόκ στο εργοστασιακό φιλτροκούτι .Είδα διαφορά στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση.Πρόσφατα πήρα την απόφαση να βγάλω φιλτροκούτι και να παω σε έναν μάστορα να μου βάλει σωλήνες για κωνικό φίλτρο .Το αμάξι άλλαξε ριζικά δεν το εχω ξανανιώσει τόσο ζωήρο. Πραγματικά άλλο αμάξι.Το θέμα είναι το εξής : Τα πιο πολλά αυτοκίνητα έχουν κλειστού τυπου φιλτροκούτι κατι που σημαίνει οτι το αμάξι δεν βρίσκει εύκολα τον αέρα που θα μπορούσε να αναρροφήσει εάν δεν υπήρχε αυτός ο περιορισμός.Το φιλτροκούτι των κινητήρων ΑZQ έχει ανοιχτό κανάλι αέρος και με αυτό τον τρόπο ο κινητήρας ρουφάει πιο εύκολα αέρα.
Κάνω τις εξής παρατηρήσεις ,λοιπόν ,για το εν λόγω θέμα βάση των δεδομένων που πήρα από τον κουβά που εχω για αμάξι:
-
Καλύτερη απόκριση στο γκάζι
-
Περισσότερη δύναμη (πόσο ακριβώς δεν ξέρω αλλά ειναι 5-6 αλογάκια θεωρητικά)
3)Ο κινητήρας δεν έχει σχεδόν κανένα βάρος (πιο εύκολη εκκίνηση και όπισθεν)
- Οικονομία σε καύσιμα.
Παράδειγμα με αρκετούς συντελεστές σταθερούς π.χ. ποσότητα καυσίμου , συνεπιβάτες , καιρικές συνθήκες , κλίση οδοστρώματος (ευθεία) και ταχύτητα 60χλμ/ω είχα στιγμιαία κατανάλωση (ναι έχω μετρητή στον υπολογιστή ταξιδιού μου και το έβλεπα συχνά) 3.2L/100km απο εκει που είχα 4.6L/100km
- Πιο aggressive (επιθετικός) ήχος μετα τις 3000 στροφές για το αμάξι μου
Το μόνο αρνητικό ίσως είναι η τιμή . Ενδεικτικά 150€ για custom εισαγωγή.Για εμένα τα άξιζε τα χρήματά του (και δεν μου βρίσκονται και πολλά , φοιτητής είμαι ,απο τις οικονομίες μου το έβαλα) .Ναι ξέρω πολλοί θα πείτε δεν αξίζει πεταμένα λεφτά για τον κινητήρα σου . Έτσι όμως είναι το πάθος φίλοι μου ,δαπάνες πολλές δαπάνες .
Σας παρακαλώ όσοι λέτε ότι δεν αξίζει πραγματικά ψαξ'τε λίγο καλύτερα την όλη φιλοσοφία.Όποιος κάθισε και το διάβασε τον ευχαριστώ πολυ.
και το όνομα 'αυτού';
-
Φίλτρο ελευθέρας...αναβάθμιση ή όχι;