-
Συμμαθητής με την Αλεξία ήσουν, εεεε???
Για πες, στα τέλη της δεκαετίας του 80 και αρχές του 90 ήταν το ίδιο εύκολο με τώρα να πάει κάποιος στο deree (για ποσοστό επί νορμάλ μισθού, πόσο πήγαινε στο deree.
To 2004 και πριν, αλλά και λίγο μετά, υποτροφία σε 3βάθμιο εντός Ελλάδας δεν έπαιρνε κανένας (οκ δεν το κόβω κιόλας). Και τώρα έτσι είναι, εκτός και αν ο μπαμπάς επενδύσει στη φάση κοίτα τι κάνει το καμάρι μου και έχει άκρες σε κανέναν ΟΤΕ VODAFONE και λοιπές εταιρίες με εταιρική ευθύνη και πάρει υποτροφία. Ο μπαρμπα Αγγελος για την Μαρία που πάλι βγάζει 19+ τα @@ του παίρνει
-
Άρα μια από τις λύσεις θα ήταν η διαρκής αξιολόγηση ώστε να διδάσκουν οι ικανοί!
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προϋπόθεση για διαρκή αξιολόγηση είναι η ΣΩΣΤΗ οργάνωση και λειτουργία του υπόλοιπου συστήματος!!! Τι λειτουργεί σωστά στο υπόλοιπο σύστημα παιδείας για να κάνουμε διαρκή αξιολόγηση??? Με ποια κριτήρια θα γίνει η αξιολόγηση???
Μιλάτε λες και ξέρετε τα κριτήρια τώρα!!! 60% η συνέντευξη, από επιτροπή με 5 στα 6 άτομα διορισμένα από το υπουργείο!!! Για σου Μπάμπη, για σου Γιάννη οκ άψογος από το υπουργείο επειδή δεν ενόχλησες- διεκδίκησες κάτι. Άρα 50% δώρο από το υπουργείο, αλλά 20% από προσόντα κλπ. Μια χαρά και ας τα ξύνει χύμα μπροστά στους μαθητές!!!
-
Συμμαθητής με την Αλεξία ήσουν, εεεε???
Για πες, στα τέλη της δεκαετίας του 80 και αρχές του 90 ήταν το ίδιο εύκολο με τώρα να πάει κάποιος στο deree (για ποσοστό επί νορμάλ μισθού, πόσο πήγαινε στο deree.
Ποια είναι η Αλεξία???
Εύκολο από ποια άποψη? Οικονομική ή κριτήρια για να σε δεχτούν? Θα απαντήσω και στα 2.
-
Τα κριτήρια είναι αρκετά εύκολα, αλλά ώς Αμερικάνικο σύστημα (με το οποίο συμφωνώ) σε δέχτοναι αρκετά εύκολα αλλά σε διώχνουν και εύκολα. Η φιλοσοφία είναι μπαίνεις εύκολα αλλά βγαίνεις δύσκολα (το ανάποδο από την Ελλάδα). Δηλαδή πολλοί έχουν ευκαιρία στην εκπαίδευση αλλά πρέπει να αποδείξουν (συνεχώς) ότι αξίζουν να φοιτούν.
-
Το οικονομικό τότε (1994-1998) ήταν περί το 1 εκ. δρχ. το έτος. Και λέω περίπου, γιατί πλήρωνες ανά μάθημα και μπορούσες να πάρεις όσα μαθήματα ήθελες το 6μηνο (4μηνο στην ουσία) με μέγιστο τα 5 (6 με ειδική έγκριση και εφόσον είχες καλούς βαθμούς). Όμως στα 5 μαθήματα, πλήρωνες τα 4 οπότε και συνέφερε και ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο στην 4ετια πλήρωνες 8 μαθήματα λιγότερα. Επίσης, όποιος ήθελε, όπως εγώ μπορούσε να εργαστεί μέσα και να έχει έκπτωση από 30% έως 50% (9, 12 ή 15 ώρες εργασίας ανά εβδομάδα αντίστοιχα). Οπότε εγώ είχα μια έκπτωση 50% τον χρόνο.
-
-
kkostask wrote:
Άρα μια από τις λύσεις θα ήταν η διαρκής αξιολόγηση ώστε να διδάσκουν οι ικανοί!
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προϋπόθεση για διαρκή αξιολόγηση είναι η ΣΩΣΤΗ οργάνωση και λειτουργία του υπόλοιπου συστήματος!!! Τι λειτουργεί σωστά στο υπόλοιπο σύστημα παιδείας για να κάνουμε διαρκή αξιολόγηση??? Με ποια κριτήρια θα γίνει η αξιολόγηση???
Μιλάτε λες και ξέρετε τα κριτήρια τώρα!!! 60% η συνέντευξη, από επιτροπή με 5 στα 6 άτομα διορισμένα από το υπουργείο!!! Για σου Μπάμπη, για σου Γιάννη οκ άψογος από το υπουργείο επειδή δεν ενόχλησες- διεκδίκησες κάτι. Άρα 50% δώρο από το υπουργείο, αλλά 20% από προσόντα κλπ. Μια χαρά και ας τα ξύνει χύμα μπροστά στους μαθητές!!!
Δεν χρειάζεται να γράφουμε τα αυτονόητα,για αυτό δεν έγραψα κάτι. Εννοείται ότι όποια διαδικασία αξιολόγησης θα είναι διαφανής,επιστημονική και μη δυνάμενη εξωγενούς παρέμβασης. Και χωρίς συνεντεύξεις και χαζομάρες.
Τα κριτήρια θα μπορούσαν να είναι αντίστοιχα -όχι ίδια προφανώς - των ΑΕΙ που γίνονται κατά τμήματα και από επιστήμονες τόσο από Ελλάδα όσο και από εξωτερικό. Λύσεις υπάρχουν απλά δεν εξυπηρετούν τόσο τους εκάστοτε κυβερνώντες όσο και τους εκπαιδευτικούς.
Και κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνουμε με την γάγγραινα των κομμάτων στην παιδεία, ειδικά στην τριτοβάθμια.
-
Και κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνουμε με την γάγγραινα των κομμάτων στην παιδεία, ειδικά στην τριτοβάθμια.
- άπειρο!! Από τα σημαντικότερα προβλήματα των Πανεπιστημίων.
-
Αυτά που λέει ο Νικ τα λέει και η κοινή λογική. Αλλά επειδή ο Νικ τα λέει με την ιδιότητα του κομμουνιστή, ψάχνουμε να βρούμε αν οι καθηγήτριες του Δημοσίου όταν έχουν περίοδο είναι στριφνές και δεν προσέχουν το μάθημα...
Fiver, εφόσον έχεις καλύτερα από μένα έτοιμη την σωστή λύση στο μυαλό σου, γιατί να μην σπρώξεις προς τα κει τον όποιο πολιτικό χώρο ασπάζεσαι, αλλά να δέχεσαι ως 'λύση' τη συνέχιση της φαυλότητας στη δημόσια εκπαίδευση και την εκμετάλλευση της φαύλης κατάστασης από κάποιους που θέλουν να κερδοσκοπήσουν εμπορευόμενοι πτυχία; απλά για να πάρει τα λεφτά ένας Έλληνας φαυλοκράτης αντί για έναν Εγγλέζο ή Κύπριο; Για να μπορέσουμε να αγοράζουμε πτυχίο φθηνότερα για τα παιδιά, χωρίς να ξενιτευτουν; Αφού και μετά την αγορά του πτυχίου, μόνο εκτός Ελλάδος υπάρχει προοπτική να ζήσουν καλά, αν δεν έχουν γερό δόντι στο Δημόσιο...
Εδω και 32 χρόνια 'σμπρώχνω', στην παιδεία τουλάχιστον που είχα και μια συμμετοχή μερικών ετών ως (μη μόνιμος) διδάσκοντας στην ανώτατη. Και με ψηφους από εδώ και από εκεί σε χώρους που δεν φαντάζεσαι. Και η συνήθης κατάληξη, η ή ψήφος πάει στον κουβά και χάνεται ή αυτός που βγαίνει συνεχίζει τα ίδια. Σταμάτησα να είμαι ρομαντικός περίπου στα 40 μου. Αυτη η χώρα είναι αυτή που βλέπουμε, πάει και τελείωσε. Όλοι έχουμε στο μυαλό μας κάτι άλλο για παιδεία, υγεία, σύνταξη κλπ αλλά παραδόξως πάντα επικρατεί αυτός ο χυλός που ζούμε. Πιθανότατα γιατί οι πολλοί κοιτάζουν το συμφέρον τους και όχι το συμφέρον του συνόλου. Δεν είναι ζήτημα πολιτικής τοποθέτησης ο κοτζαμπασισμός έχει ριζώσει εδώ πέρα (μέσα σε όλα τα κόμματα, ακόμη και τα πιο αριστερά) και δεν φεύγει.
ΥΓ: Να προσθέσω ότι πιθανότατα όσοι είσαστε πιο νεοι δεν γνωρίσατε την περίοδο των 'παχέων αγελάδων' (όχι στην τσέπη, ούτε εγώ την γνώρισα) αλλά ως το πως λειτουργούσε η χώρα. Μισθοί καθηγητών σαφως καλύτεροι σε σχέση με το κόστος ζωής, ελευθερία στο τι και πως θα διδάξεις (όχι ότι τωρα σε ελέγχει κανείς), αλλαγές ύλης και βιβλίων προς το 'προοδευτικότερον', καθηγητές νεότεροι, μεγαλύτερο κομμάτι του προυπολογισμού στην παιδεία. Ποιο το αποτέλεσμα; Στην υγεία ποιο ήταν το αντίστοιχο αποτέλεσμα; Γιατί όλοι νομίζουμε ότι η χώρα λειτουργούσε ρολόι μέχρι το 2010 και μετά φταίνε για όλα τα μνημόνια. Το ελληνικό δημόσιο είχε δυστυχώς πολλές ευκαιρίες και χρόνια για να σουλουπώσει τις βασικές του λειτουργίες έναντι ημών των πολιτών και απέτυχε παταγωδώς.
-
Ποια είναι η Αλεξία???
Εύκολο από ποια άποψη? Οικονομική ή κριτήρια για να σε δεχτούν? Θα απαντήσω και στα 2.
-
Τα κριτήρια είναι αρκετά εύκολα, αλλά ώς Αμερικάνικο σύστημα (με το οποίο συμφωνώ) σε δέχονται αρκετά εύκολα αλλά σε διώχνουν και εύκολα. Η φιλοσοφία είναι μπαίνεις εύκολα αλλά βγαίνεις δύσκολα (το ανάποδο από την Ελλάδα). Δηλαδή πολλοί έχουν ευκαιρία στην εκπαίδευση αλλά πρέπει να αποδείξουν (συνεχώς) ότι αξίζουν να φοιτούν.
-
Το οικονομικό τότε (1994-1998) ήταν περί το 1 εκ. δρχ. το έτος. Και λέω περίπου, γιατί πλήρωνες ανά μάθημα και μπορούσες να πάρεις όσα μαθήματα ήθελες το 6μηνο (4μηνο στην ουσία) με μέγιστο τα 5 (6 με ειδική έγκριση και εφόσον είχες καλούς βαθμούς). Όμως στα 5 μαθήματα, πλήρωνες τα 4 οπότε και συνέφερε και ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο στην 4ετια πλήρωνες 8 μαθήματα λιγότερα. Επίσης, όποιος ήθελε, όπως εγώ μπορούσε να εργαστεί μέσα και να έχει έκπτωση από 30% έως 50% (9, 12 ή 15 ώρες εργασίας ανά εβδομάδα αντίστοιχα). Οπότε εγώ είχα μια έκπτωση 50% τον χρόνο.
η Αλεξία είναι η κόρη της Παπαρήγα, που πήγε δημοτικό εκεί (το μόνο ολοήμερο σχολείο εκείνη την εποχή, φαντάσου τώρα πρέπει να είναι γύρω στα 40 ), και οι αντιΚΚΕδες μας τα έχουν κάνει τσουρέκια
Ενδιαφέροντα αυτά που μας λες για την 3βαθμια στο συγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Δεν τα ξέρουν οι περισσότεροι, αλλά σίγουρα οι θέσεις δεν είναι πολλές (πρέπει να εξασφαλιστεί το κέρδος, οπότε 15-20 θέσεις στις 200 και αν) οπότε πάλι παίζει θέμα επιλογής από τα 1000 παιδιά που παίζουν στην κατηγορία (άριστοι μαθητές χωρίς οικονομική δυνατότητα).
Επίσης αν δεν είσαι στα άτομα που θα επιλεχθούν τι κάνεις??? Πρόβλημα, οπότε πας σε πιο σίγουρα μονοπάτια (καραβανάς)
-
-
η Αλεξία είναι η κόρη της Παπαρήγα, που πήγε δημοτικό εκεί (το μόνο ολοήμερο σχολείο εκείνη την εποχή, φαντάσου τώρα πρέπει να είναι γύρω στα 40 ), και οι αντιΚΚΕδες μας τα έχουν κάνει τσουρέκια
Εαν δεν κάνω λάθος η Αλεξία πήγαινε στο Pierce (γυμνάσιο-λύκειο). Δημοτικό δεν έχει το Αμερικάνικο Κολλέγιο (να ΜΗΝ συγχέεται με το Κολλέγιο Αθηνών, τελείως διαφορετικά σε όλα).
-
Δεν χρειάζεται να γράφουμε τα αυτονόητα,για αυτό δεν έγραψα κάτι. Εννοείται ότι όποια διαδικασία αξιολόγησης θα είναι διαφανής,επιστημονική και μη δυνάμενη εξωγενούς παρέμβασης. Και χωρίς συνεντεύξεις και χαζομάρες.
Τα κριτήρια θα μπορούσαν να είναι αντίστοιχα -όχι ίδια προφανώς - των ΑΕΙ που γίνονται κατά τμήματα και από επιστήμονες τόσο από Ελλάδα όσο και από εξωτερικό. Λύσεις υπάρχουν απλά δεν εξυπηρετούν τόσο τους εκάστοτε κυβερνώντες όσο και τους εκπαιδευτικούς.
Και κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνουμε με την γάγγραινα των κομμάτων στην παιδεία, ειδικά στην τριτοβάθμια.
Μακάρι να ήταν αυτονόητα από όλους! Π.Χ από τους περισσότερους γονείς δεν είναι!!! Απλά ότι οι εκπαιδευτικοί δεν γουστάρουν την αξιολόγηση λένε!
Και στα ΑΕΙ η αξιολόγηση μπάζει (οχι τόσο όσο σε χαμηλότερη βαθμίδα εκπαίδευσης, αλλά μπάζει) πχ οι επιστήμονες είναι οι περισσότεροι υπάλληλοι μεγάλων εταιριών. Αν σε ένα τμήμα δεν μαθαίνουν αυτό που θέλει η μια εταιρία παίρνουν χαμηλή αξιολόγηση και αλλάζουν το πρόγραμμα σπουδών για να πάρουν καλύτερη.
ρωτά τον gatoz που ψάχνει άτομα πόσο καιρό κάνει να φέρει νέους εργαζόμενους σε θέση να προσφέρουν! αυτό το πετυχαίνουν με κατάλληλα διαμορφωμένα προγράμματα σπουδών οι μεγαλύτερες εταιρίες από αυτή του gatoz
Κόμματα και εκπαίδευση, χμμμ γιατί είναι κακό ένα κόμμα που φέρνει τους μαθητές - φοιτητές ενάντια σε τέτοιες λογικές (βολέματος κλπ)???
-
Εαν δεν κάνω λάθος η Αλεξία πήγαινε στο Pierce (γυμνάσιο-λύκειο). Δημοτικό δεν έχει το Αμερικάνικο Κολλέγιο (να ΜΗΝ συγχέεται με το Κολλέγιο Αθηνών, τελείως διαφορετικά σε όλα).
Καλά δεν ασχολούμαι και με λεπτομέριες!!! Για deree λένε, οπότε αυτό μεταφέρω. Και 3-4 φορές που έχουμε συναντηθεί, σιγά μην μιλάγαμε για το που πήγε σχολείο. Για τα πιτσιρίκια μας που τρέχανε μαζί μιλάγαμε.
-
Κόμματα και εκπαίδευση, χμμμ γιατί είναι κακό ένα κόμμα που φέρνει τους μαθητές - φοιτητές ενάντια σε τέτοιες λογικές (βολέματος κλπ)???
Ποιο είναι αυτό το κόμμα; Υπάρχει; Μην πεις το ΚΚΕ. Μιλάμε (σε ότι αφορά τα πανεπιστήμια) για όργιο βολέματος 'των δικών μας'. Εγω το λέω, κοτζαμπασισμός υπάρχει παντού στα ελληνικά κόμματα, η απόσταση της θεωρίας από την πράξη για όλους είναι τεράστια.
-
Ένα από αυτά που μου είπε η πιο αρμόδια σύζυγος είναι ότι οι απόφοιτοι ιδιωτικών ΙΕΚ θα μπορούν να δώσουν κατατακτήριες και να μπαίνουν σε συναφή ΑΕΙ....συν την εξίσωση των πτυχίων.
Καταστροφή. Πως θα ζήσουμε τώρα;
Και γιατί τόσος ντόρος εδώ μέσα; Αυτά τα φοβερά νέα έχουν δημοσιοποιηθεί πουθενά;
-
nickthetrib wrote:
Σε μια κοινωνία που ξεκινάει με καθαρά ταξικό πρόσημο και όσο περνάνε τα χρόνια αυτό μεγαλώνει χάνονται άνθρωποι που θα μπορούσαν να προσφέρουν άπειρα σε όλους τους τομείς!!! Ακόμα και εσύ αν πήγαινες στο deree μπορεί να είχες άλλη εξέλιξη
Ας το κρατήσω σε αυτοκινητιστικό επίπεδο. Ξέρεις αν ο γιος σου μπορεί να γίνει ο επομένος που θα σπάσει τα ρεκόρ νικών στην φόρμουλα 1??? Μπορείς να τον ξεκινήσεις σε καρτ από τα 5 και να το υποστηρίξεις οικονομικά μέχρι τα 10 σε πρωτάθλημα junior μέχρι να αρχίσουν να τα σκάνε οι πρώτοι χορηγοί???
Μα το Deree εχω τελειώσει! Και είχα περάσει και σε δημόσιο εκπαιδευτικό ίδρυμα (ΤΕΙ) αλλά εκτός νομού μου και σε άσχετο αντικείμενο, οπότε και δεν πήγα.
Ο μαθητής του 19, θα μπορούσε να πάρει υποτροφία σε ένα ιδιωτικό, ενώ στο δημόσιο μπορεί να πέράσει τόσο μακριά που να μην μπορούν να το υποστηρίξουν οι γονείς τους. Τέσπα, είναι τεράστια κουβέντα. Προσωπικά είμαι υπερ της Δημόσιας παιδείας, μόνο με σωστά κριτήρια και όχι με το σημερινό σαθρό σύστημα.
Ο γιός μου δεν ξέρω εαν θα μπορούσε να γίνει οδηγός Φ1, ξέρω όμως ότι αυτό κοστίζει και δεν μπορώ να το υποστηρίξω και δεν ξέρω κάποια χώρα που το προσφέρει αυτό δωρεάν. Πως να το κάνουμε, είναι άθλημα για ελίτ. Ξέρω όμως ότι όσο καλός μαθητής και να είναι θα δώσω ένα σκασμό λεφτά σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα για να περάσει σε μια σχολή εκτός Αθηνών (= έξοδα) και πιθανότατα και όχι 1ου ενδιαφέροντος (ξέρουμε την λογική βάλε σχολές και όπου περάσεις, αρκείς να περάσεις κάπου). Χώρια το άγχος, την πίεση και όλα αυτά. Για ποιο λόγο? Κρατάω τα λεφτά μου και τα δίνω στο Deree (που σε κάποιους τομείς είναι και καλύτερο από το Ελληνικό).
Deree εχει καποια συγκεκριμενα ελαφρα πτυχια, δεν μπορεις να γινεις γιατρος η μηχανικος εκει περα. Εχει καλυτερη συνδεση με την Ελλ αγορα εργασιας στον ιδιωτικο τομεα και γιαυτο τον λογο ειναι καλυτερη ιδεα να σπουδασεις πχ μαρκετινγκ και επαγγελματα που εχουν μικρες απαιτησεις απο πλευρας γνωσεων. Ετσι αποφευγεις και την ξυνιλα των εργοδοτων οτι εισαι overqualified.
Βεβαια καμμια σχεση δεν εχει με κανονικο πανεπιστημιο και την εμπηρεια που εχει καποιος εκει. Συγκρινεται με κολλεγια κυριως που υπαρχουν και αλλα στην Ελλαδα.
Προφανως αν καποιος ενδιαφερεται για business/Marketing/IT lite καλυτερα να παει στο Deree απο το να παει να σπουδασει Οικονομικα στην Θεσσαλονικη ενω ειναι απο Αθηνα πχ.
-
ΥΓ: Να προσθέσω ότι πιθανότατα όσοι είσαστε πιο νεοι δεν γνωρίσατε την περίοδο των 'παχέων αγελάδων' (όχι στην τσέπη, ούτε εγώ την γνώρισα) αλλά ως το πως λειτουργούσε η χώρα. Μισθοί καθηγητών σαφως καλύτεροι σε σχέση με το κόστος ζωής, ελευθερία στο τι και πως θα διδάξεις (όχι ότι τωρα σε ελέγχει κανείς), αλλαγές ύλης και βιβλίων προς το 'προοδευτικότερον', καθηγητές νεότεροι, μεγαλύτερο κομμάτι του προυπολογισμού στην παιδεία. Ποιο το αποτέλεσμα; Στην υγεία ποιο ήταν το αντίστοιχο αποτέλεσμα; Γιατί όλοι νομίζουμε ότι η χώρα λειτουργούσε ρολόι μέχρι το 2010 και μετά φταίνε για όλα τα μνημόνια. Το ελληνικό δημόσιο είχε δυστυχώς πολλές ευκαιρίες και χρόνια για να σουλουπώσει τις βασικές του λειτουργίες έναντι ημών των πολιτών και απέτυχε παταγωδώς.
Aκριβώς. Όταν κατηγορώ τον τυχοδιώκτη,αριβίστα,έναν από τους χειρότερους πρωθυπουργούς που ήρθε στην κυβέρνηση πριν από 40 χρόνια,αρκετοί λένε ότι τα δεινά που έχουμε τώρα μην τα ρίχνουμε 30-40 έτη πριν.Φυσικά και δεν οφείλονται όλα εκεί,αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό είναι στη διαφθορά -όχι μόνο οικονομική-,αλλά κυρίως κοινωνική που έκανε αυτός ο 'ηγέταρος' της πολιτικής.Καλλιέργησε μια καταστροφική νοοτροπία,ισοπέδωση κάθε έννοιας παιδείας,προκειμένου να ελέγχει εύκολα τις μάζες (γιατί δεν σε έβλεπε σαν πολίτη,αλλά σαν όχλο,μάζα,ψηφοφόρο).Κι έδωσε την τέλεια λύση διακυβέρνησης και στους 'ηγέταρους' που ακολούθησαν, την 'κότα με τα χρυσά αυγά'. Γι αυτό αντί για ύμνους κι αναπόληση της πρωθυπουργίας του,μόνο ανάθεμα του αξίζει...
-
εγω πεδιο λαμπρο στα ιδιωτικα βλεπω μονο σαν συμπληρωμα των δημοσιων. περιπου οπως ειναι τωρα. ας πουμε ο γατακιος που τελειωνει του χρονου φαρμακευτικη και θα κανει πρωτα ενα μεταπτυχιακο στο ΕΚΠΑ πριν βγει εξω, θα κανει ταυτοχρονα ενα διετες του αλμπα (=ντιρι αλλιως) εμ μπι έι, ετσι να βρισκεται. εικοσαρικακι βεβαια.
-
Ναι αλλα η κακια δεξια ειναι και καλα εξ ορισμου κατα του δημοσιου, ετσι δεν λεμε; Οποτε ποιος μπορει να μου εξηγησει γιατι το 87 μετα απο 6 χρονια σοσιαλισμου (ουτε ενα, ουτε δυο) για να δωσω πανελληνιες με αξιώσεις επρεπε ο πατερας μου να πληρώνει φροντιστηριο δυο χρονια; Ελα μου ντε...
-
Γιατί ήταν 150Κ υποψήφιοι και οι θέσεις ήταν 40Κ.. τι να σου κάνει και ο σοσιαλισμός. Πάλι καλά πάντως που δεν ήταν και οι σπουδές επί πληρωμή - ευτυχώς ο μπαμπάς του νυν , ήταν τότε αντιπολίτευση. Γιατί καλά , να είχες να πληρώσεις.. αν δεν είχες;; Και αυτό δεν είναι λαϊκισμός -πολλοι από αυτούς που διαπρέπουν και στο εξωτερικό κτλ. δε θα είχαν ξεκινήσει καν. Αυτοί μάλιστα είναι οι ορίτζιναλ του Χάρβαρντ και όχι οι οικονομιοί ενισχυτές του -οι γόνοι πολιτικών οικογενειών που φοιτούν στο ίδιο ίδρυμα, αλλά σε άλλη ταχύτητα - επαρκή , όμως για στάχτη στα μάτια ημών των ψηφοφόρων.
-
Οπότε αποδεχόμεθα ότι είναι φυσιολογική η αριστεία με την πορτοφόλα του μπαμπά. Και όσο μεγαλύτερη η πορτοφόλα τόσο μεγαλύτερη και η αριστεία. Τι να σου κάνει και ο σοσιαλιζμός;
Αλλά το να πρέπει να σμπρώξει ο πατήρ για να 'αριστεύσει' τελικά ο νέος σε κάποιο ΤΕΙ της πλάκας είναι φυσιολογικό. Ουδέν μεμπτόν (και στο σοσιαλιζμό βεβαίως, βεβαίως...). Το να θέλει να τα κρατήσει και να τα σμπρώξει σε ένα κολέγιο δίπλα στο σπίτι του είναι έγκλημα.
*Πάλι καλά πάντως που δεν ήταν και οι σπουδές επί πληρωμή - ευτυχώς ο μπαμπάς του νυν , ήταν τότε αντιπολίτευση. *
Γιατί όταν κυβέρνησε μετά είχες δίδακτρα; Είπε ποτέ κανείς να μπουν δίδακτρα στα δημόσια πανεπιστήμια;
-
Οχι καλέ!!!
απλά να αξιολογούνται και να χρηματοδοτούνται ανάλογα με το αν οι απόφοιτοί τους καλύπτουν τους μεγάλους της αγοράς!!! Αν η χρηματοδότηση δεν φτάνει (που ακόμα και τώρα δεν φτάνει!!!) να αλλάξουν πρόγραμμα σπουδών ώστε να τους καλύπτει ή να συγχωνευθούν με άλλα τμήματα που σε ένα βαθμό καλύπτουν!!!
Υ.Γ. αν δεν κατάλαβες την ειρωνεία περί σοσιαλισμού την εποχή του Ανδρέα, τι να πω.
edit.
Υ.Γ.2 Επίσης μετά από τόσο καιρό που γράφουμε εδώ μεστά κατάλαβες ότι αποδεχόμαστε την αριστεία με βάση το πορτοφόλι???Δυστυχώς αυτό επικρατεί, το κατακρίνουμε και κάποιοι παλεύουμε να το αλλάξουμε
-
Σωστά αυτά που γράφεις, αυτό όμως που θέλω να πω ότι είναι ότι η μεγάλη πλειοψηφία με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο αυτά τα αποδέχεται και δεν θέλει να αλλάξουν. Αν ήταν, θα είχαν αλλάξει. Πέρασαν λαϊκοί δεξιοί, σοσιαλιστές, αριστεροί, η παιδεία στα ίδια, λύκειο προπαρασκευαστικό κέντρο πανελληνίων, φροντιστήρια και άγιος ο θεός. Δεν σου λέει κάτι αυτό; Έδωσα εξετάσεις με αυτό το σύστημα, τα παιδιά μου θα δώσουν με το ίδιο 35 έτη μετά. Με την πορτοφόλα να έχει μετατοπιστεί προφανώς πολύ προς τα επάνω διότι τώρα το απλό φροντιστήριο είναι ισοδύναμο του να κάνεις απλά την τάξη.
Νιός ήμουν και γέρασα. Άλλο λοιπόν το τι μπορεί να θέλω εγώ και άλλο τι βλέπω να θέλει η πλειοψηφία. Και όταν η πλειοψηφία θέλει κάτι συγκεκριμένο, πρέπει να προσαρμοστώ κι εγώ και να μην κυνηγάω ανεμόμυλους. Οπότε ναι, μου φαίνεται πολύ καλύτερο το να έχω την επιλογή αν το παιδί μου δεν τραβάει να κρατησω κάποια χρήματα να το πάω σε ένα κολεγιο, από το να πρέπει ντε και καλά να τα παίξω στα ζάρια των πανελληνίων πληρώνοντας φροντιστήρια.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2