Γενικα οι πωλητές τους πελατες τους εκπαιδευουν. Απο το πρωτο λεπτο που θα μπουν σε εναν χωρο πωλησεων, ο καλος πωλητης εκπαιδεύει τον πελατη σε ενα συγκεκριμενο μοτιβο και τροπο. Ειναι ο χωρος του, το προϊον του. Ειναι στην εδρα του. Εχει τεχνικες και υψηλη αντιληψη να παει την πωληση εκει που θελει και τον βολευει. Επισης, προσπαθει να δημιουργησει αυτο που αυνηθως λεγεται ως 'εμπειρια αγορας'.
Ναι υπαρχουν καθε καρυδιας καρυδι καταναλωτων, αλλα αυτο ειναι θεωρω λαθος προσεγγιση εξ αρχης. Με το που ξεκινησουν τετοιες σκεψεις εχει χασει ο πωλητης την ικανοτητα του deal και γενικα ο οποιοσδηποτε επαγγελματιας σε οποιοδηποτε ποστο που χρειαζεται να πουλησει κατι.
Καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος και προερχομενος απο διαφορετικο περιβαλλον και υποβαθρο αρα και καθε πελατης ειναι διαφορετικος
Ο πωλητης ειναι αυτο που εγραψα στις πρωτες γραμμες. Ολα τα αλλα ειναι απλα γραμματείς και ψιλικατζηδες ( με την εννοια οτι πωλουν χαμηλης αξιας εμπορευματα με μικρη ελαστικοτητα ως προς την επιλογη τους).. Καμια σχεση με πωληση οπως την εννοούν οι ειδικοι της τεχνης αυτης.
Απο την αλλη ενας πωλητης υψηλου επιπεδου, θελει στομαχι και ατσαλινα νευρα. Καθε φορα που 'εκπαιδεύει' φθηρεται μεσα του. Δεν ειναι ευκολο και θελει ταλεντο. Δεν ειναι σπανιο ενας εξαιρετικος πωλητης να εχει ικανοτητες ακομα και για πολυ σημαντικες θεσεις σε εταιρες. Ειναι το mentalitè που λενε.
Πολλοι πωλητες σε αντιπροσωπειες ειναι απλα γραμματεις με γραβατα και πουκαμισο. Ουτε το προϊόν τους γνωριζουν, ουτε μπορουν να καθοδηγησουν την πωληση σκαλοπατι-σκαλοπτι.
Εγω απορώ πως αρκετοιναπο αυτους εχουν την εργασια τους. Απο την αλλη ειναι δυσκολες εποχες και δεν συζητουμε τετοια θεματα.
Υ.γ Δεν υποτιμω καθολου το επαγγελμα του γραμματέα. Ειναι δωρο εξ ουρανου μια υψηλης ποιότητας γραμματεία. Πολλες φορες και στην ουσια ειναι απειρως σημαντικοτερη απο τους προϊσραμμενους. Μεγας λοιπον θαυμασμος σε αυτο επαγγελμα οπως και σε καθε επαγγελμα. Απλα ειναι κατι το διαφορεικο απο τις πωλήσεις.