-
Καλά τα προβλήματα του VAG δεν περιορίζονται στα DSG. Τεσπά δεν ξέρω μου φαίνεται περίεργο. Δύο που ξέρω προσωπικά με Seat (Toledo του 2000 1.8 ατμόσφαιρα λογικά το v5 & Leon MK3 1.6 TDI) έχουν ανω των 170.000χλμ έκαστος με μηδενικά προβλήματα. Τι να πω περίεργη φάση ο όμιλος. Χθες το Octavia μου μάσησε γρανάζι στο παράθυρο του συνοδηγού. Μικρά μικρά δύο φορές τον χρόνο πλέον βγάζει θεματακια...
Όπως και να έχει το Leon είναι μαγνήτης και συγκεκριμένα το ST XC είναι top επιλογή κακά τα ψέματα.
-
jorge_greek wrote:
Ποίες μηχανικές διαφορές έχει ο TSI με τα 130 άλογα από αυτόν με τα 150; Είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης ή υπάρχουν και ακριβά μηχανικά εξαρτήματα για να βγάλει 20 άλογα περισσότερα; ...
Συμπίεση, τούρμπο, εκκεντροφόρος, χιτώνια έχουν πει.
Όντως υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές. Ο 130ps δουλεύει σε κύκλο miller για καλύτερη οικονομία και νομίζω έχει μεταβλητά πτερύγια και υψηλότερη συμπίεση. Σιγουρα δεν είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης.
-
Τοπ επιλογή η xc sw αλλά δεν έχει τα καλά led και αν τα βάλεις πάει στην τιμή του fr plus.
Δεν το βγάζουν το xc plus σε sw.
-
Από θέμα αξιοπιστίας, υπάρχουν αναφορές ανάμεσα στα 130 και τα 150 άλογα?
Πχ υπήρχαν αναφορές για kangarooing στον 1,5 με τα 150 άλογα, έχει ακουστεί το οτιδήποτε για αυτόν με τα 130?Ο 1.5 όπως και ο τελευταίος 1.4 δεν έχουν ιδιαίτερα θέματα. Τα προβλήματα τα είχε ο 1.4 πρώτης γενιάς (δε θυμάμαι τον κωδικό) που είχε καδένα και έμπαινε σε Golf 5/6 και όσα βασίζονταν σε αυτό σε εκδόσεις με μονό τούρμπο αλλά και τουρμπο-κομπρέσορ. Αυτός είχε όντως θέματα, όπως με την καδένα στα 122/125ps, αλλά και με τις βαλβίδες που έκαιγε και όχι μόνο στα twincharger (140/160/170ps).
O 1.5 130 δεν είχε θέματα kangooring. Το kangooring το είχε ο 150 και μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο αλλά τελευταία διαβάζω ότι το έλυσαν το θέμα με αναβάθμιση του λογισμικού.
-
Κοιτα το λεον και το ιμπιζα είναι μοσχοπουλημενα μοντελα εδω και 20 χρονια και το δευτερο ακομα περισσοτερα. Οποτε δεν τιθεται θεμα οτι δεν ακουγονται προβληματα γιατι πουλανε λιγο. Από την αλλη dsg leon & ibiza ποιος θα παρει? οταν πας στην σεατ πας για να γλιτώσεις 3-4 χιλιαρικα απο τα πολο και γκολφ. Οποτε τα μηχανικα είναι μονοδρομος στην σεατ ισως γι αυτο δεν γκρινιαζουν οι κατοχοι.
Η σεατ ειναι ισπανικη εταιρεια και εργοστασιο που εχει μπει στην ομπρελα του γκρουπ όπως και η σκοντα αντιστοιχα. Φυσικα οφελουνται απο τις τζαμπα πλατφορμες και τα κιβωτια του και τις εξελιξεις αυτων και τις λοιπες τεχνολογικες εξελιξεις και σε συνδυασμο με τα χαμηλοτερα κοστη εργασιας σε ισπανια και τσεχια ειναι φθηνοτερα απο τα γερμανικα λιγο ως πολυ αναλογα τα περιθωρια των γερμανων.
Το αλλο κακο είναι οτι η ιδια κακη νοοτροπια να βλεπουν τον υποψηφιο αγοραστη ή τον πελατη μετα ως εχθρο που δεν θελουν να του καλυπτουν ασφάλεια ή που του αποκρυπτουν ορους εχοντας κρυφες χρεωσεις κατα την διαρκεια της αγορας την ακολουθει και η σεατ και η σκοντα.
Το γκρουπ δε λειτουργεί έτσι. Αρκεί μια ματιά στους ισολογισμούς των brand.
Η μητρική είναι το Γκρουπ και οι θυγατρικές είναι η Volkswagen, η Audi, η SEAT, η Skoda κοκ. Οι θυγατρικές έχουν υποδομές και παράγουν-δοκιμάζουν-εξελίσσουν τεχνολογία, συνεισφέρουν στον όμιλο και εν συνεχεία πληρώνουν προμήθειες για την τεχνολογία και τα εξαρτήματα.
«Τζάμπα πλατφόρμες και τεχνολογίες» δεν υπάρχουν.
Ένας εξωτερικός συνεργάτης όπως η Ford θα πληρώσει περισσότερα όπως είναι λογικό αφού δεν συμμετείχε καν στην παραγωγή της τεχνολογίας,
αλλά από την άλλη και οι ίδιες οι υπομονάδες του γκρουπ αποδίδουν και σε παραγωγή τεχνολογίας και σε σημαντικές προμήθειες προς το γκρουπ.Περί του DSG, ασφαλώς και δεν ισχύει ότι «δεν ακούγονται προβλήματα γιατι στην SEAT πουλάνε λίγα DSG». Αν κάποιος έχει στοιχεία αναλογικά ας τα παραθέσει δηλαδή, αλλά ίσα ίσα που το προφίλ των πελατών της SEAT (πιο νεανικό και ανήσυχο κοινό) θα δικαιολογούσε και τις περισσότερες πωλήσεις DSG και τη λιγότερο ευλαβική μεταχείριση των οχημάτων.
Για το «oταν πας στην σεατ πας για να γλιτώσεις 3-4 χιλιαρικα απο τα πολο και γκολφ. Οποτε τα μηχανικα είναι μονοδρομος στην σεατ ισως γι αυτο δεν γκρινιαζουν οι κατοχοι.»
θεωρώ ότι είναι προσωπική άποψη με την οποία διαφωνώ.
Πρώτον μια χαρά αρετές και κοινο έχει η κάθε μάρκα του γκρουπ.
Λχ πιο ασφαλές (ενεργητικά και παθητικά) και πιο ευρύχωρο είναι ένα Leon από ένα Α3.
Δεύτερον δεν είναι τόσο φτηνή η SEAT ή τόσο ακριβή η VW 3-4 χιλιάρικα .
Και τρίτον με την ίδια λογική θα ίσχυε «dsg πολο & γκολφ ποιος θα παρει? oταν πας στην vw πας για να γλιτώσεις 3-4 χιλιαρικα απο τα Α1 και Α3. Οποτε τα μηχανικα είναι μονοδρομος στην vw ισως γι αυτο δεν γκρινιαζουν οι κατοχοι.».Και ένα τελευταίο.
«Η σεατ ειναι ισπανικη εταιρεια και εργοστασιο που εχει μπει στην ομπρελα του γκρουπ όπως και η σκοντα αντιστοιχα ... σε συνδυασμο με τα χαμηλοτερα κοστη εργασιας σε ισπανια και τσεχια ειναι φθηνοτερα απο τα γερμανικα λιγο ως πολυ αναλογα τα περιθωρια των γερμανων.»
Το σκεπτικό το διαψεύδει η πραγματικότητα.
Τα αυτοκίνητα που πουλάνε τα brand δεν παράγονται μόνο εγχώρια. Ο σχεδιασμός της παραγωγής είναι κεντρικός από το γκρουπ σε μαγάλο βαθμό και πάντα επιμερίζει το κόστος και τις ανάγκες του γκρουπ.
Τα κόστη ενός SEAT Tarraco που παράγεται στο κεντρικό εργοστάσιο της VW στο Wolfsburg της Γερμανίας είναι γερμανικά,
ένα SEAT Alhambra που παράγεται στην Πορτογαλία έχει πορτογαλικά κόστη,
ένα SEAT Mii που παράγεται στη Σλοβαικά έχει σλοβαικά κόστη,
ένα SEAT Ateca που παράγεται στην Τσεχία έχει τσεχικά κόστη
και μόνο ένα Ibiza-Arona κι ένα Leon έχουν ισπανικά κόστη.
Αντίστοιχα και η Skoda, και η VW και η Audi:
ένα VW Polo και ένα Audi A1 έχουν ισπανικά κόστη γιατί στην Ισπανία φτιάχνονται.
Αλλά το σκεπτικό έχει την αστοχία του και στο ότι το μεγάλο ποσοστό στο κόστος παραγωγής δεν είναι το λειτουργικό κόστος των εργοστασίων.Καλοπροαίρετα.
-
Απο άρθρα που έχω διαβάσει αυτο προέκυπτε οτι η vw διαμαρτυρόταν για την σκοντα οτι εκμεταλευεται τις πλατφορες και τεχνολογιες των γερμανων και με τα χαμηλα εργατικα των τσεχων κανουν πολυ ανταγωνιστικα τα σκοντα και κοβουν πωλησεις απο την vw. Φυσικα και η μητρικη εταιρεια μπορει να μεταφερει κοστη και να χρεώσει διοικητικα κοστη στις θυγατρικες για να μειωσει τα κερδη τους ή να επιβαλει αυξηση τιμων για να κρατα ισορροπίες όπως και κανει.
Οσο για το νεανικο κοινο του λεον που επιλεγει το γρηγορο dsg ισχυει οτι ναι ο νεος θελει τις γρηγορες 'αγωνιστικες' αλλαγες ταχυτητων το θεμα ειναι οτι υπαρχει και το εξτρα κοστος που θα πρεπει καλυψει.
Χωρις να εχω στοιχεια θεωρω οτι πολλοι περισσοτερα γκολφ θα βρεις με αυτοματο παρα λεον.
Οσο για το ποσο φθηνα ειναι τα σεατ σε σχεση με τα vw ας δουμε λεον με γκολφ. Για να παρεις το γκολφ με τον ιδιο εξοπλισμο που εχει ενα λεον των 25000 πρεπει να πιασεις ευκολα τα 29000. Αρα τα 4.000 διαφορα ειναι πραγματικα.
-
Απο άρθρα που έχω διαβάσει αυτο προέκυπτε οτι η vw διαμαρτυρόταν για την σκοντα οτι εκμεταλευεται τις πλατφορες και τεχνολογιες των γερμανων και με τα χαμηλα εργατικα των τσεχων κανουν πολυ ανταγωνιστικα τα σκοντα και κοβουν πωλησεις απο την vw. Φυσικα και η μητρικη εταιρεια μπορει να μεταφερει κοστη και να χρεώσει διοικητικα κοστη στις θυγατρικες για να μειωσει τα κερδη τους ή να επιβαλει αυξηση τιμων για να κρατα ισορροπίες όπως και κανει.
Οσο για το νεανικο κοινο του λεον που επιλεγει το γρηγορο dsg ισχυει οτι ναι ο νεος θελει τις γρηγορες 'αγωνιστικες' αλλαγες ταχυτητων το θεμα ειναι οτι υπαρχει και το εξτρα κοστος που θα πρεπει καλυψει.
Χωρις να εχω στοιχεια θεωρω οτι πολλοι περισσοτερα γκολφ θα βρεις με αυτοματο παρα λεον.
*Οσο για το ποσο φθηνα ειναι τα σεατ σε σχεση με τα vw ας δουμε λεον με γκολφ. Για να παρεις το γκολφ με τον ιδιο εξοπλισμο που εχει ενα λεον των 25000 πρεπει να πιασεις ευκολα τα 29000. Αρα τα 4.000 διαφορα ειναι πραγματικα. *
Με τη σειρά επομένως.
Να ξεκαθαρίσουμε ότι πηγή δε μπορεί να είναι το κάθε περιοδικό και το πώς το ερμηνεύει ο αναγνώστης. Και πολύ περισσότερο όταν το διαψεύδουν επίσημες πηγές όπως ένας ισολογισμός.Επίσης το πρώτο βασικό, μητρική δεν είναι η VW. H VW είναι θυγατρική.
Η μητρική λέγεται VW Group και παρά τη συνωνυμία, δεν υπάρχει ταύτιση.
Υπάρχει η βαρύτητα ασφαλώς για πολλούς λόγους, αλλά παραμένει αυτό που είναι, θυγατρική.Για το περιοδικό αν δεν έχουμε ακριβώς το κείμενο, δε μπορούμε να το ερμηνεύουμε ελεύθερα.
Και γενικά τα περιοδικά γράφουν διάφορα, για διάφορους λόγους. Μερικές φορές ακόμα και για λόγους μάρκετινγκ που λειτουργεί με αντίστροφη ψυχολογία. Το τελευταίο το έχω διαπιστώσει αρκετές φορές από δημοσιεύματα που η δική μου εκτίμηση είναι πως εκπορευονται μέσα από το γκρουπ
λχ για τις δυο τελευταίες γενιές Skoda Superb όπου δημοσιεύματα από δεκαετία πριν μέχρι πρόσφατα ανέφεραν πως δε θα κυκλοφορούσαν αντικαταστάτες επειδή δήθεν «δεν το θέλει η VW».
Ιστορίες για αγρίους και αντίστροφης ψυχολογίας.Για «διοικητικά κόστη» δεν μίλησα ούτε εγώ στο σχόλιό μου ούτε μίλησαν οι ισολογισμοί των εταιρειών. Τα κόστη του γκρουπ είναι από προμήθειες τεχνολογίας και εξαρτημάτων μέχρι κατασκευαστικές συνέργειες σε κοινά εργοστάσια.
Είμαι περίεργος για τα «διοικητικά κόστη» που λες, αν μου αναφέρεις πού το διάβασες.Επίσης πηγή δε μπορεί να είναι το «Χωρις να εχω στοιχεια θεωρω οτι πολλοι περισσοτερα γκολφ θα βρεις με αυτοματο παρα λεον.»
θεωρώ ότι μόνος σου το καταλαβαίνεις ότι δε γίνεται έτσι μια κουβέντα με το «μου φαίνεται εμένα, σου φαίνεται εσένα» κοκ.
Από τη μια θετικό που το δέχεσαι πως δεν υποστηρίζεις τον ισχυρισμό σου με στοιχεία.
Και απεναντίας, στοιχεία υπάρχουν για το νεανικότερο κοινό που έχει η SEAT από τα άλλα brand.
Από την άλλη αναφέρεις αλληλοαντικρουόμενους ισχυρισμούς όπως «τα 4.000 διαφορα ειναι πραγματικα» μαζί με «το θεμα ειναι οτι υπαρχει και το εξτρα κοστος που θα πρεπει καλυψει».
Λοιπόν αφού το λες «Για να παρεις το γκολφ με τον ιδιο εξοπλισμο που εχει ενα λεον των 25000 πρεπει να πιασεις ευκολα τα 29000. »
ο νέος-νεότερος πολύ πιο εύκολα θα πάρει το DSG στο Leon των 25000 (και θα το σκίσει κιόλας) από το DSG στο Golf των 29000. -
Aπομονώνεις εκφράσεις και βγάζεις αυθαιρετα συμπεράσματα.
Ενα γκολφ 1.5 150 με τον ιδιο εξοπλισμό είναι ακριβότερο από το αντιστοιχο λεον κατα 3 με 4 χιλιάδες? συμφωνουμε ή οχι? γιατί όπως το πας μας προκύπτει ότι vw με σεατ μια η αλλη από κοστος!!!
Γραφοντας «το θεμα ειναι οτι υπαρχει και το εξτρα κοστος που θα πρεπει καλυψει» εννοώ καλο το γρηγορο dsg που αγαπα ο νεαρος που ψαχνει τις επιδοσεις αλλα πρεπει να πληρωσει το εξτρα κοστος σε σχεση με το μηχανικό. Ειναι σαφες?
Σχετικα με τους ισολογισμους που αναφερεσαι και στηρίζεις τοσο την επιχειρηματολογια σου. Οκ αυτοι ειναι διαθεσιμοι με λιγο ψαξιμο από όλους.
Μπορεις να διαβασεις δλδ τον ισολογισμο της σεατ και να βγαλεις συμπέρασμα για το τι της χρεωνει η μητρικη που δεν ειναι η vw αλλα είναι η vw group?!! αν ναι μπραβο σου αλλά προφανώς έχεις προσβαση και σε άλλα επιμέρους στοιχεια που δεν βγαίνουν στην δημοσιοτητα ! αν εχεις τέτοιες προσβάσεις είσαι ωραίος αλλα άνοιξε τα χαρτιά σου...
-
Να συμπληρώσω μόνο στα παραπάνω ότι η Ελλάδα είναι πολύ μικρή αγορά ώστε να βγούν ασφαλή συμπεράσματα στο πόσα DSG πουλάει η Seat σε σχέση με το VW και ούτο καθεξής. Τα φορολογικά σκαλοπάτια δημιουργούν τέτοιες στρεβλώσεις στις τελικές τιμές των αυτοκινήτων που κάποιες εκδόσεις θα είναι πιο θελκτικές απο κάποιες άλλες.
-
ενταξει αυτο ισχυει για ολα τα αμαξια και ολες τις εκδοσεις και αναλογα την πολιτικη των εισαγωγεων διαμορφωνουν τιμες και ευνοουν ή χαντακωνουν εκδοσεις. Δεν προσφερει κατι στην κουβεντα αυτο.
H σκοντα έχει επιλεξει να σπρώξει τα dsg καθως Kamiq & scala στις περισσότερες εκτελέσεις τους εχουν επιλογη μοναδικη το dsg, το ιδιο γινεται και με το νεο γκολφ το 48v αν και εκει η επιλογη του αυτοματου δειχνει να εχει λογικη.
-
VAG - Volkswagen Audi Group.
VAG - Volkswagen AG (Volkswagen Aktiengesellschaft)
-
dimitriscsd wrote:
VAG - Volkswagen Audi Group.
VAG - Volkswagen AG (Volkswagen Aktiengesellschaft)
Σωστή η διόρθωση! Ευχαριστώ!
-
VAG - Volkswagen Audi Group.
EDIT: Λάθος! διορθώνει ο super@t παρακάτω.
-
Εγώ άλλο σκεφτόμουν τώρα και ήθελα να ρωτήσω. Τόσα χρόνια ακούω και ζω ο ίδιος τρανά παραδείγματα προβλημάτων αναξιπιστιααυ σε VW & Skoda. Η αλήθεια είναι ότι για τα Seat δεν έχουν ακουστεί πολλά. Προσωπικά δεν έχω ακούσει για κανένα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει διαφορά με το σκεπτικό της πρώτης πρότασης μου. Μήπως είναι θέμα πωλήσεων; Δεν πουλάει όσο οι άλλες του VAG γι'αυτό δεν ακούστηκαν προβλήματα για αυτούς; Πέραν τούτου αν ισχύει η φήμη ότι η Seat μόνο από τον όμιλο δίνει απείθειας 4ετη εγγύηση γιατί να είναι η εξαίρεση του κανόνα;...
Εγώ πάντως έχω την αίσθηση ότι τα seat είναι τα πιο ζημιαρικα του ομίλου. Ω ναι, παραπάνω από τα VW.
Καταρχάς εγώ με toledo mk2 και η αδερφή μου με το Ibiza του 2004. Και οι δύο με ευλαβικη συντήρηση αποκλειστικά και μόνο στην αντιπροσωπία (εκτός τα τελευταία 1-2 χρόνια από τα 19) και όμως μαρτυρήσαμε!! Δε μπορώ να το περιγράψω πιο απλά από αυτό: είναι πολύ πιθανό να έχουμε πληρώσει ο καθένας μας άλλο ένα αυτοκίνητο από τις ζημιές που μας βγήκαν. Δεν κάνω πλάκα. Αφού προς το τέλος ο υπεύθυνος της seat εδώ μου έκανε πλάκα. Μου έλεγε 'σε λίγο δε θα έχει μείνει ούτε μια βίδα από τότε που αγόρασες το αμάξι οπότε θα τελειώσουν και τα βάσανα σου. Θα τα έχεις αλλάξει όλα!' Χαχαχα
Παρόμοια εικόνα (όχι τόσο τραγική όμως) έχω από γνωστούς και φίλους με seat και από μαστορια γνωστούς μου.
-
...Πέραν τούτου αν ισχύει η φήμη ότι η Seat μόνο από τον όμιλο δίνει απείθειας 4ετη εγγύηση γιατί να είναι η εξαίρεση του κανόνα;...
H SEAT δίνει 2 χρόνια εγγύηση και ο Βασιλάκης (Τεχνοκάρ) την επεκτείνει δωρεάν για άλλα δύο χρόνια (80.000km)
Η Κοσμοκάρ κάνει ακριβώς το ίδιο 2+2 εγγύηση (με διάφορα προγράμματα χιλιομέτρων) και ανάλογα τα κέφια του εμπόρου ή χρεώνει ή την κάνει δώρο.
Νομίζω ότι είναι ελάχιστοι οι κατασκευαστές στην Ελλάδα που δίνουν εγγύηση πάνω από 2 χρόνια κατευθείαν από το εργοστάσιο.
-
Νομίζω ότι είναι ελάχιστοι οι κατασκευαστές στην Ελλάδα που δίνουν εγγύηση πάνω από 2 χρόνια κατευθείαν από το εργοστάσιο.
Σωστά. Μόνο οι Ασιάτες (όχι όλοι), εαν δεν κάνω λάθος. Στους υπόλοιπους είναι επεκτάσεις - συνήθως εργοστασιακές - και πιο σπάνια από ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα.
-
Ένα ακόμα κακό του γκρουπ είναι είναι ότι και μικρές εγγυήσεις έχει αλλά δεν έχει αντίστοιχα και μικρές τιμές. Εκτός από την σεατ και την Σκόντα που είναι λίγο vfm στα αρχικές εκδόσεις τους.
Οι υπόλοιπες μάρκες του γκρουπ είναι και ακριβές και με χαμηλές εγγυήσεις και με χαμηλή αξιοπιστία.
Αντίθετα οι Ασιάτες αν και υστερούν ακόμα στα σημεία σε εργονομία και σχεδιασμό σαλονιών έχουν και αισθητά μεγάλη εγγύηση με πιο συγκρατημένη τιμολόγηση παρά την μεγάλη εγγύηση και αισθητά πιο αξιόπιστα.
-
Επειδή πήρα προσφορές πολύ πρόσφατα και για γκολφ και για λεόν για τον 1,5 150hp dsg mild hybrid κινητήρα τα δύο αυτοκίνητα κάθισαν το μεν γκολφ (style) στα 28500€ το δε λεον(fr plus) 29000€. Tα αυτοκίνητα τιμολογιακά είναι στα ίδια αυτη τη στιγμή.
-
Σοβαρά ρε παιδιά; Έφτασε το Leon στην τιμή του Golf; Ωρε που πάμε;
(υποθέτω -δε γνωρίζω- ότι η σύγκριση είναι με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, έτσι;)
-
Ναι αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν έχουν τον ίδιο εξοπλισμό (το Leon έχει παραπάνω πράμα !!) και ότι η style αντιστοιχεί με την xcellence.
Seat Leon Mk4 (2020)