-
Για τα πικρόχολα σχολια.
Απορώ τοσο φανατισμο κατα των vag;
βρε lap τα ξέρεις και τα ζεις , αυτές τις μέρες μόνο ο εκνευρισμός περισσεύει και η κακία! Δεν έχει ο άλλος με τι να ασχοληθεί και ξεσπάει στο ποιο εύκολο στο πληκτρολόγιο ! Θα το περάσουμε και αυτό που θα πάει .
-
Ματσούντα 6 2015 άουτο με 105Κ χλμ, τώρα είναι δεύτερη φορά που ράγισε το λάστιχο στη πόρτα του οδηγού. 2 φορές έχω αλλάξει μπαταρία, 2 φορές τακάκια και δίσκους στον τόρνο, 1 φορά η πόρτα του οδηγού δεν έκλεινε τα φτυσε κι αντιστάθηκε ο μηχανισμός. Ά και φίλτρα λάδια καθαριστήρες. Μπουζί ακόμα...
Γιατί 2 μπαταρίες;;;;το αφήνεις μέρες σε ακηνισία;;;Την εργοστασιακή την άλλαξα τον 10/2016 και τακάκια ακόμη τα εργοστασιακά!μοντέλο 1/2008
-
Για τα πικρόχολα σχολια.
Απορώ τοσο φανατισμο κατα των vag;
Γιατί αν είχες και εσύ vag και ήσουν καμένος με κινητήρες που μετά από κάποια χλμ καίνε λάδια σαν φριτέζα σαν τα rx8 που κορόιδευαν, εγκεφαλακια να καίγονται, πολλαπλασιαστες επίσης αντλίες νερού, κλειδαριές ... (μπορώ να σου γράφω σελίδες ολόκληρες... Χάχα) θα ήσουν και εσύ...! Όλοι αυτοί που βρίζουν είναι καμένοι και από κάτι.
-
Γιατί αν είχες και εσύ vag και ήσουν καμένος με κινητήρες που μετά από κάποια χλμ καίνε λάδια σαν φριτέζα σαν τα rx8 που κορόιδευαν, εγκεφαλακια να καίγονται, πολλαπλασιαστες επίσης αντλίες νερού, κλειδαριές ... (μπορώ να σου γράφω σελίδες ολόκληρες... Χάχα) θα ήσουν και εσύ...! Όλοι αυτοί που βρίζουν είναι καμένοι και από κάτι.
+1
Πάλι δεν θα αρέσει αυτό που θα πω. Ο VAG είναι η εξαίρεση του κανόνα που μόνο αν είχες καταλαβαίνεις τον πόνο μας. Τεράστιο το ποσοστό των παθόντων σε σχέση με τους 'εμένα δεν μου έβγαλε τίποτα' συγκριτικά με την οποιαδήποτε άλλη μάρκα.
Προσωπικά η επιλογή του Octavia5 είναι η 2η χειρότερη επιλογή ζωής που έχω κάνει στα 38 μου χρόνια. Η πρώτη ήταν φυσικά μια πρώην αλλά αυτό είναι θέμα για άλλα fora.
Το 'τραγικό' είναι ότι δίπλα στην Octavia5 είχα την 159 Ti 1.8 η οποία ναι μεν ήταν ακριβότερη αλλά δεν τι είχα απορρίψει γι'αυτό μα για την θεωρητική αναξιοπιστία της AR. Τραγική επιλογή, #πάρτα ζώον. Παίζει η συγκεκριμένη 159 να ήταν από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα AR ever. Τώρα θα είχα απολαύσει 15 απαράμιλλης ομορφιάς και οδηγικής απόλαυσης μέσα στην Κάθριν Ζέτα Τζόουνς των sedan αλλά επέλεξα 15χρονια ταλαιπωρίας και απρόσωπης στείρας οδήγησης με την Μαίρη Πόπινς των φτωχών....
-
Εγώ ποτέ δεν είχα VW αλλά δίπλα μου όλες αυτές τις δεκαετίες είχα φανατικούς VW και Audi και είχα μάτια και έβλεπα και αυτιά και άκουγα!
Απορώ πώς δικαιολογούσαν πράγματα που εμένα μου φαίνονταν απίστευτα. Θυμάμαι όταν είχα πάρει το Saxo ήταν 'μόδα' το Polo τότε στην παρέα. Το Saxo λειτουργεί ακόμη και δεν μας έχει βγάλει ακόμη καμία ζημιά σοβαρή, τα Polo έχουν πεταχθεί για παλιοσίδερα εδώ και χρόνια.
Αλήθεια, πόσα Polo 20+ ετών βλέπετε να κυκλοφορούν; πόσα από τις άλλες μάρκες, ειδικά PSA;
-
Και τα saxo ειχαν θεματακια. Κυριως με τις αντλιες νερου και τον πισω αξονα οπου χρειαζοταν γρασαρισμα και κανεις δεν εκανε.
Δες το δικο σου, σε κανα συνεργειο να σου βαλουν γράσο στα ρουλεμαν των υστερουντων βραχιωνων. Διοτι αν το αφησεις θα καταστραφει ολος ο πισω αξονας. Ακου που σου λεω!
Αν ακους σενλακουβες εναν μεταλλικο ηχο απο πισω, τςλειωσε αρχισε το φαγωμα του αξονα...
-
Lap wrote:
Για τα πικρόχολα σχολια.
Απορώ τοσο φανατισμο κατα των vag;
Γιατί αν είχες και εσύ vag και ήσουν καμένος με κινητήρες που μετά από κάποια χλμ καίνε λάδια σαν φριτέζα σαν τα rx8 που κορόιδευαν, εγκεφαλακια να καίγονται, πολλαπλασιαστες επίσης αντλίες νερού, κλειδαριές ... (μπορώ να σου γράφω σελίδες ολόκληρες... Χάχα) θα ήσουν και εσύ...! Όλοι αυτοί που βρίζουν είναι καμένοι και από κάτι.
Κατα καιρους εχουν πολλα θεματα αλλα εχουν βαλει και πολυ νεα τεχνολογια στην αγορα. Καμμενος και εγω απο το Bora IV VR6.
-
Για τα πικρόχολα σχολια.
Απορώ τοσο φανατισμο κατα των vag;
Σε vw μέσα μεγάλωσα,είχα και εγώ δυο. Ο πατέρας μου για 30 χρόνια οδηγούσε μόνο vw...το ότι έφτασε ο πατέρας να μου πει 'πάρε ότι θες αρκεί να μην είναι vag' κάτι πρέπει να σου λέει....όχι βέβαια ότι υπήρχε περίπτωση να ξαναπατήσω στο ...ρδελο τους....
-
Σωστή η προσέγγιση του γάτου, αλλά όχι μόνο με ματσουντα γάτε.
- έχω διανύσει 70000χλμ περίπου με corolla liftback του 1997 1,3 αγορασμένη το 2004. Με άφησε 1 φορά στα 3 χρόνια που την είχα από μπαταρία, Στις 2 πρώτες μέρες που την είχα επειδή είχα ξεχάσει να οδηγάω (πρώτο αμάξι μετά από 1 χρόνο που πήρα το δίπλωμα) και μου έσβηνε στις εκκινήσεις συνεχώς την 1η βδομάδα. Η επόμενη φορά που χρειάστηκε οδική ήταν όταν την στούκαρα χωρίς δυνατότητα επισκευής εντός λογικών ορίων (πάτημα σε λάδια και γύρω γύρω ο nickthetrib, μέχρι που έσκασα σε τοίχο και 3000 ζημιά σε φαναρτζή γνωστό, οπότε πήγε για ανταλλακτικά). Περιττό να πω το τι τράβηξε εκείνο το αμάξι από τον nickthetrib που ξεκ@υλωνε καθημερινά πάνω του επί 3 χρόνια.
- εχω διανύσει περίπου 4000 χλμ με fiat chiquecento 900 του 1993, αγορασμένο τρακαρισμένο σαν λύση ανάγκης 200€ το 2007. Επειδή ήταν τρακαρισμένο και το ψυγείο κουνιόταν με άφησε 1 φορά επειδή έκοψε τον ιμάντα του δυναμό. Το τράκαρα σε βόλτα προς Ωρωπό τραγουδώντας το 'και όπως θα παίρνω τις στροφές'
- το αουρις αγορασμένο τον 6/2014 με 82000χλμ και τώρα έχει 230000χλμ με άφησε 2 φορές από μπαταρία, και τις 2 μετά από μαλακία δικιά μου. Την πρώτη αναμμένο radio-cd για 30' μετά από 15 ημέρες ακινησία και την δεύτερη μετά από 1+ ώρα αναμμένα αλαρμ επειδή ήμουν τρακαρισμένος σε περίεργο σημείο με μπαταρία 3 ετών. Επίσης περιττό να πω τι έχει τραβήξει και το άουρις.
Ζημιές και τα 2 σοβαρά αυτοκίνητα δεν έβγαλαν καμία βλάβη έκτος από νορμάλ για την χρήση τους φθορές σε αναλώσιμα.
Και σίγουρα θα βρεθούν και άλλοι να πουν και για άλλες μάρκες, ακόμα και VW. Απλά προσωπικά πιστεύω οτι θα έχουν θέματα με προβλήματα νεότητας που βγαίνουν επειδή θέλουν να το παίξουν πρωτοπόροι και βγάζουν νέες τεχνολογίες χωρίς το απαραίτητο έλεγχο πριν. Οπότε ο αγοραστής γινεται και beta tester.
Επίσης θα βρεθούν πολλοί να μιλήσουν για θέματα που ξεκάθαρα έχουν να κάνουν με λάθος σχεδιασμό (πχ toyota 1nr-fe και o κομπρέσσορας έι σι του σιβίκουλα που είχες)
Χε χε μ αρέσουν αυτά γιατί πάλι θα καμαρωσω σαν φουσκωσω σαν κοκόρι όπως λέμε στας αρτας. Corolla 1.4 2006 410000χλμ εκτός από αναλώσιμα έχω αλλάξει μόνο δίσκο πλατό στα 400000 οπότε σας τρώω όλους. Αντε τώρα να μου πει εμένα κάποιος πως η Toyota δεν είναι αξιόπιστη.
-
Αν δει κάποιος τα crash tests των supermini του 2000, μάλλον θα κρατούσε κάποιο Clio, Polo ή Punto της εποχής και θα έστελνε το Saxo για παλιοσίδερα. Σε αυτοκίνητο τσιγαρόχαρτο δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω άνθρωπο μέσα.
-
piliourits wrote:
Ματσούντα 6 2015 άουτο με 105Κ χλμ, τώρα είναι δεύτερη φορά που ράγισε το λάστιχο στη πόρτα του οδηγού. 2 φορές έχω αλλάξει μπαταρία, 2 φορές τακάκια και δίσκους στον τόρνο, 1 φορά η πόρτα του οδηγού δεν έκλεινε τα φτυσε κι αντιστάθηκε ο μηχανισμός. Ά και φίλτρα λάδια καθαριστήρες. Μπουζί ακόμα...
Γιατί 2 μπαταρίες;;;;το αφήνεις μέρες σε ακηνισία;;;Την εργοστασιακή την άλλαξα τον 10/2016 και τακάκια ακόμη τα εργοστασιακά!μοντέλο 1/2008
Στην Ελλάδα οι μπαταρίες με έβγαζαν λίγο παραπάνω από 4ετία συνήθως. Τώρα είμαι στην Αραπιά, στη δουλειά έχουμε στέγαστρα αλλά στο συκγρότημα που μένουμε όχι, το καλοκαίρι μένει ακίνητο στον ήλιο κάτω από τις υψηλότερες θερμοκρασίες στον πλανήτη, ειδικά όταν ερχόμαστε διακοπές, οπότε η μπαταρία τα φτύνει μετά από 2 καλοκαίρια... και τα τακάκια-δίσκοι για τον ίδιο λόγο, στα αυτόματα παίζει και λίγο παραπάνω φρένο στις τρελές αυτές θερμοκρασίες και ένας επιπλέον λόγος είναι πως εδώ έχουν το μαλ@κισμένο αμερικάνικο σύστημα με τα σαμαράκια ΠΑΝΤΟΥ, εκατοντάδες σαμαράκια βρίσκονται πριν από κάθε διαστάυρωση, φανάρι, ακόμα και στα καλά του καθουμένου σε κάποιες ευθείες (γιατί ο μέσος όρος οδηγού είναι 'ζώον' άγριο της ζούγκλας, και αν δεν υπάρχει σαμάρι δεν φρενάρει ούτε ο Μωχάμετ αυτοπροσώπως να βρεθεί μπροστά του...) οπότε γίνονται πάρα πολλά βαθιά φρεναρίσματα από ταχύτητα πορείας.
Στην ουσία στο Μάζντα οι μόνες ζημιές είναι το λάστιχο της πόρτας (φυσικό πάλι για τις θερμοκρασίες) και ο μηχανισμός της κλειδαριάς, λίγο μετά το τέλος εγγύησης περίπου 80€. Τακάκια και δίσκοι, υπάρχει η δικαιολογία των ακραίων θερμοκρασιών, αλλά φαίνεται δεν είναι και 'πρώτα' υλικά τα εργοστασιακά, γιατί εγώ κάτω από 100Κ χιλ. δεν χρειάστηκε να αλλάξω τακάκια ποτέ σε κανένα αμάξι στην Ελλάδα. (υπάρχει επίσης εδώ και πρόβλημα προσωπικού στα σέρβις, καλωδίωση Ασιατικών μουσουλμανικών εγκεφάλων, όσον αφορά την ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ συντήρηση, όποιος είναι λευκός και τους μιλάει στα αγγλικά νομίζουν πως είναι Αμερικάνος για άρμεγμα).
Και φτάνουμε τώρα στο θέμα φάου βε... τα παραπάνω είναι πταίσματα για τους περισσότερους γερμανόφιλους, οι ζημιες των 2-3 κατοστάρικων θεωρούνται 'φυσιολογικές', και του χιλιάρικου 'ατυχίες', μετά τις 2ετείς εγγυήσεις... γι αυτό υπάρχει και ο 'πόλεμος' στη μάρκα, γιατί οι μισοί φανατικοί πολέμιοι είναι πρώην ιδιοκτήτες που πήγαν για μαλλί (γερμανική τεχνολογία, τευτονική ακρίβεια, μπαουχάους, λιτή πολυτέλεια κου λου που) και βγήκαν με τα ελατήρια στο χέρι και τον ουρανό στο κεφάλι... όλα τα αμάξια μπορεί να βγάλουν προβλήματα, άλλο όμως να τα χεις πληρώσει στα 2/3 της τιμής και στην αγορά και στην επισκευή...
-
Καλησπέρα σε όλους ,
εχω στην κατοχή μου ένα Golf 8 life 1.3 και από τότε που το αγόρασα αντιμετωπίζω πρόβλημα με το Bluetooth και την σύνδεση του τηλεφώνου μου με αυτό.
Αντιμετωπιζει κάποιος άλλος αντίστοιχο προβλημα;
-
Πάντως ίσως είναι λίγο άδικο η κριτική σε VAG να γενικεύεται σε όλα τα μοντέλα. Από ότι διαβάζω, σύμφωνα με το consumer reports τα περισσότερα προβλήματα τα είχε το Tiguan ενώ το Golf είχε πάει καλά.
-
Αρχικά δεν βλέπω τον λόγο να έχουν διαφορά μέσα σε έναν όμιλο που μοιράζονται parts 90% μεταξύ τους τα μοντέλα.
Πέραν τούτου το Golf ξεκάθαρα είχαν τα περισσότερα πρόβλημα ever ειδικά με την έλευση της 1ης γενεάς 1,4 TSI...
-
Λοιπον....προλαβα και ειδα το βιντεο αλλα και την δικαιολογια που κατεβηκε.Νομιζω οτι αυτο μπορει να συμβει σε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα με ολα αυτα τα ηλεκτρονικα και ηλεκτρικα.Το συμπερασμα ειναι οτι ολα αυτα τα ηλεκτρικα συστηματα με την παραμικρη 'στραβη' ακινητοποιουν το αυτοκινητο και εαν εχει ηλεκτρικο χειροφρενο τα πραγματα ειναι ακομη χειροτερα.Αυτο μπορει να συμβει σε ολους μας....
Παρακολουθω τον Κο Στεφου πολυ τακτικα,εαν ειχε καποιο προβλημα με το προσωπικο του Σιροκο,θεωρω οτι θα το ειχε ηδη 'σκοτωσει'.....
Οσο δε για την αξιοπιστια των VW ,μετα απο 20 χρονια κατοχης μπορω να πω οτι δεν ειναι τα καλυτερα αλλα ουτε και τα χειροτερα.Εγω ειχα περισσοτερο θεματα ποιοτητας και οχι μηχανικα προβληματα,συν τον ουρανο που επεσε (ΚΑΙ σε εμενα σε Γκολφ5).Φυσικα δεν νομιζω να ξαναγυρισω σε VW αλλα οι λογοι ειναι η ποιοτητα και ο σχεδιασμος των αυτοκινητων και οχι η αξιοπιστια.
Φιλος με Σιροκο του 2009 των 160 ιππων μηδεν προβληματα.
Δυστυχως η VW εχει γινει κοκκινο πανι για καποιους.Οι περισσοτεροι επειδη ειναι γερμανικη και λιγοι επειδη εχουν καει.Τους τελευταιους τους δικαιολογω τους πρωτους οχι.
-
αλλά τα vw ποτέ δεν ήταν vfm και επειδή ο Ελληνας ένιωθε ότι αγόραζε ανώτερη Γερμανική απτή ποιότητα
και π.χ. του έπεφτε ο ουρανός, ή χάλαγαν μονιμα τα ηλ. παράθυρα ή έβγαζε ''σαζμαν σκάσε ένα χιλιάρικο''
για αυτό και έχει γίνει κόκκινο πανί
και να μην γίνω γραφικός και αναφέρω τα αίσχη των Γερμανων στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο
και γενικώς και στη χώρα μας
εγω όταν διαβάζω ιστορίες τύπου Δίστομο ουτε γερμανική βίδα δεν θελω να αγοράσω
θα έπρεπε η Γερμανία να πλήρωνε μεχρι σήμερα τις αμαρτίες της...
-
Κι όπως έχω ξαναγράψει, είχε πολύ πλάκα που έσκαγαν παραπάνω λεφτά για να αγοράσουν ένα αμάξι 'πολυτελείας' με τάσια, λάστιχα μπαλόνια και ούτε πλήκτρα για τον ήχο στο τιμόνι... τους έπεφτε κι ουρανός στο κεφάλι μετά στη κυριολεξία, είχε ο κόσμος και το μπετονάκι με το λάδι για συμπλήρωμα... δε θέλει και πολύ να βγει το όνομα.
Κανένας μας δεν υπάρχει που να μη ζήλεψε μια φουλ έκδοση GT και την αίσθηση που έδινε το αυτοκίνητο στο δρόμο, αλλά τα γκόλφ που αγόραζε ο μέσος Έλλην και στην τιμή που τα έπαιρνε, ήταν για κλωτσιές...
πλέον νομίζω πως έχει χάσει την 'αίγλη' του και στη τελευταία έκδοση απ' ότι διάβαζα, είχε εντυπωσιακά καλό εξοπλισμό για τα λεφτά του.
Περί Γερμανίας, θα μπορούσαμε να πούμε πως όλα αυτά ανήκαν σε μια άλλη εποχή και η χώρα πλέον είναι μια πολυπολιτισμική κοινωνία που έχει θρέψει και έχει δώσει είτε αποκούμπι είτε ευτυχία σε πολλές γενιές Ελλήνων (όπως και άλλων λαών) αλλά πολύ πρόσφατα, η κυβέρνησή τους αποφάσισε να μας καταστρέψει για μια ακόμη φορά, απλά γιατί έτσι τη συνέφερε.
-
αλλά πολύ πρόσφατα, η κυβέρνησή τους αποφάσισε να μας καταστρέψει για μια ακόμη φορά, απλά γιατί έτσι τη συνέφερε.
Και δυστυχώς αυτή η φορά θα είναι η τελευταία, θα είναι η χαριστική βολή.
Οι Έλληνες δεν έχουν πλέον 'ασημικά', είναι ένα σύνολο από άδεια κουφάρια που βρωμάνε και πιάνουν χώρο, οπότε θα πεταχτούν στα σκουπίδια.
-
piliourits wrote:
αλλά πολύ πρόσφατα, η κυβέρνησή τους αποφάσισε να μας καταστρέψει για μια ακόμη φορά, απλά γιατί έτσι τη συνέφερε.
Και δυστυχώς αυτή η φορά θα είναι η τελευταία, θα είναι η χαριστική βολή.
Οι Έλληνες δεν έχουν πλέον 'ασημικά', είναι ένα σύνολο από άδεια κουφάρια που βρωμάνε και πιάνουν χώρο, οπότε θα πεταχτούν στα σκουπίδια.
(συγνώμη για το off-topic, αλλά μιας και μιλάμε για το 'Γερμανικό σύμβολο της νεότερης ιστορίας'...)
Δεν χρειάζονται 'ασημικά' που κι αυτά υπάρχουν, αρκεί να 'υπάρχουμε' για να 'υποφέρουμε', εφόσον το χρήμα υπάρχει μόνο σαν χρέος, όσο μεγαλώνει το νούμερο χρέους μας τόσο 'κέρδος' έχουν οι εκδότες αυτού του χρέους...
γι αυτό είμασταν σκουπίδια των οίκων αξιόλογησης με χρέος 120% του ΑΕΠ και τώρα σχεδόν τεφαρίκια με χρέος 200%, γιατί περίπου ένα ολόκληρο ΑΕΠ βούλωσε Γαλλικές και Γερμανικές τρύπες που έπρεπε με κάτι να γεμίσουν εκείνη τη στιγμή...
τη μοίρα των Ελλήνων θα έχουν με τη σειρά τους κι άλλοι, όσο μεγάλοι κι αν είναι, κι αφού δεν υπάρχουν ατέλειωτες 'Ελλάδες' να γεμίζουν με το ίδιο σύστημα οι τρύπες επ' άπειρον, ο παγκόσμιος νεοφιλελευθερισμός περιμένει απλά να περάσει ο χρόνος για να συμβεί το μοιραίο... διαβάστε όσοι έχετε λίγη ώρα: The Destruction Of The Euro | Seeking Alpha
όσα περιγράφει το άρθρο συμβαίνουν ήδη: A Bank With 49 Trillion Dollars In Exposure To Derivatives Is Melting Down Right In Front Of Our Eyes (theeconomiccollapseblog.com)
-
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/vw-golf-10-etsi-peri-megethoys
Όποιος το διάβασε και κατάλαβε, να σηκώσει το χέρι...
VW Golf MK 8