Φίλε μου ο κανόνας σε όλες τις μηχανές εσωτ καύσης και οι οδηγίες για το ρονταρισμα για τις πρώτες ώρες του κινητήρα είναι οι εξής :να μην ξεπερνάς το 80% των στροφών.
Αυτό σημαίνει ότι αν ο κινητήρας έχει 10.000 στροφές κόφτη να μην περνάς τις 8.
Στον δικό μας που έχει στις 6 και κάτι να μην περνάς τις 4.800 για τα πρώτα χλμ όπως γράφει και πιο πάνω ο piliouritis. Μην το σκιζεις στα κόκκινα για τις πρώτες ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Γενικά να το δουλεύεις στις ροπές του, και το μεγαλύτερο σκίσιμο που μπορεί να κάνεις είναι να είσαι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο χαμηλές στροφές και τέρμα γκάζι... (το σκίσιμο).
Γενικά η διαδικασία ρονταρισματος είναι λίγο πολύπλοκη έχει και άλλες παραμέτρους....
Να ξέρεις ότι ο κινητήρας είναι σχεδόν ρονταρισμενος αλλά τα υπόλοιπα όχι.