Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 143
    • 144
    • 51 / 144
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    2878
    152376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • yem
      yem @asteris last edited by

      Yem wrote:

      Λαδιών συνέχεια , πήρα σήμερα στην Teoren , εκεί όντως ένας ευγενέστατος κύριος μου εξήγησε ότι elf και castrol  ανήκουν από καιρό στον ίδιο όμιλο και η Renault αποφάσισε να φοράει τα castrol , ακόμα στις αντιπροσωπείες βάζουν elf τα οποία έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με τα castrol μέχρι να τελειώσουν τα αποθέματα , αφού στερέψουν από λάδι θα φέρουν τα Castrol  . Δεν ξέρω αν είναι σωστά αυτά που λέει αλλά τουλάχιστον είχε την διάθεση να τα εξηγήσει !

      Θα του πεις να στα δείξει. Και αν δεν γράφουν RN17 προδιαγραφή, να τα τρίψει στην κασίδα του...

      Καλά μέχρι τον Νοέμβριο που έχω το ετήσιο θα έχουν Castrol .Ποιο πολύ το λέω για την νοοτροπία και την  αντιμετώπιση των πελατών ! εγώ έδωσα παραγγελεία στο todos.gr που είπες τα λάδια και το φίλτρο και θα τα αλλάξω κοντά στις 2000χλμ

      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        asteris last edited by

        Εκτός αν μιλάει για ELF evolution RN17 (χλωμό), μάλλον ξεφορτώνονται τα παλιά Evolution 900, που είναι RN720 αν θυμάμαι καλά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • storm
          storm @yem last edited by

          Georgemit wrote:

          Yem wrote:

          Ναι Φάνη , έχασε 10 άλογα και του έβαλαν εξάρι σασμάν , μόνο το lpg έμεινε με 100 και του έβαλαν εξάρι αλλά πήρε πάνω 830ε!

          Αν έχει εξάρι πλέον χαλάλι τα 830.

          Για να το λέτε όλοι σας έτσι πρέπει να είναι , εγώ μια ζωή μόνο 5άρι είχα οδηγήσει και το captur μου 5άρι έχει , φαντάζομαι αλλάζουν όλες οι σχέσεις και όχι απλά κονταίνει η 5 και βάζουν και μία ακόμα για ταξίδι?

          Δεν είναι όλα τα 6άρια καλά ώστε να θεωρείται πάντα θετικό σε ένα αυτοκίνητο. Και πολλές φορές τα 5αρια είναι καλύτερα από τα 6άρια στα ίδια αυτοκίνητα.

          Το ιδανικό είναι να οδηγήσει κάποιος το 6άρι πριν το αγοράσει και κυρίως να κουμπώσει όλες τις ταχύτητες.

          Γιατί π.χ. τι να τις κάνεις τις 6 ταχύτητες αν το κιβώτιο έχει ασάφεια στα ανεβάσματα/κατεβάσματα και παίζεις στην τύχη την ταχύτητα που βάζεις; Και όμως συμβαίνει σε ολοκαίνουρια αυτοκίνητα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • yem
            yem last edited by

            Σκεπτόμενος ότι έχω 15-20 λίτρα βενζίνα στο ρεζερβουάρ από την μέρα που το πήρα (5 /11) μήπως θα έπρεπε να την κάψω? Μιας και κινούμε αποκλειστικά με το αέριο νόμιζα ότι έστω και 1λτρ βενζίνα /100χλμ θα τα κατανάλωνε αλλά μπα έχω κάνει τώρα 1600 και δεν έχει πέσει λαμπάκι! Κάθε πότε πρέπει να καταναλώνουμε την βενζίνα? Πρέπει να έχουμε γεμάτο το ντεπόζιτο βενζίνας , μισό ή σχεδόν άδειο? Κάποιος μαστρο Μήτσος μου είχε πει να μην αφήνω το ντεπόζιτο να 'πλατσουρίζει' γιατί χαλάει η βενζίνα !

            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              gike last edited by

              Η θεωρεία λέει πως πρέπει να έχεις το ένα τέταρτο του ρεζερβουάρ με βενζίνη έτσι ώστε να ψύχεται η βενζιναντλία και να ανανεώνεις πρίν ανάψει λαμπάκι.

              Στην πράξη θα σου πω με κοντά στα δέκα χρόνια υγραεροκίνητος και πάνω απο 100000 χλμ οτι βάζω 10 ευρώ μόλις ανάψει λαμπάκι,κινούμαι αποκλειστικά με υγραέριο και συμπληρώνω 10 ευρώ μόλις ανάψει πάλι.Αυτό γίνεται περίπου μια φορά το μήνα το χειμώνα και περίπου στους δυο και κάτι μήνες το καλοκαίρι.

              Μέχρι στιγμής,δόξασι ο Θεός,δεν είχα κάποιο πρόβλημα με την αντλία,ίσως είναι και θέμα τύχης,φίλος με τα ίδια χλμ και περίπου ίδια διασικάσία έχει αλλάξει δυο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • yem
                yem last edited by

                Και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου να καίω και 1-1,5 λίτρο βενζίνας/100χλμ  παράλληλα με το υγραέριο αλλά δεν βλέπω να καίει βενζίνα ! υπολόγιζα σε αυτά τα χιλιόμετρα να έχω κάψει αυτά τα 15 λίτρα ... Εσύ αν κατάλαβα καλά τα καις μαζί με το αέριο (παράλληλη καύση)?

                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  asteris last edited by

                  Είχα βάλει 20€ όταν πήρα το Clio LPG, και όταν είδα ότι δεν καίει σχεδόν καθόλου βενζίνη (2 μήνες μετά είχε κατέβει 1 λαμπάκι), άρχισα να την καίω μόνος μου όποτε θυμόμουνα. Στόχος να καίω ένα 20ρικο κάθε 3 μήνες περίπου, για να ανανεώνεται...

                  Όταν ζεστάνει βέβαια ο καιρός, θα έχουμε θέμα, τον Οκτώβριο που έκανε ζέστη ακόμα, στα 5 δευτερόλεπτα έμπαινε κατευθείαν στο υγραέριο, δεν προλάβαινε να κάψει ούτε 5ml. Αναγκαστικά διαδρομές με βενζίνη κάθε τόσο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • D
                    dublin last edited by

                    Γιατί να καίει βενζίνη; Δεν συμφέρει καλύτερα να καίει το φθηνότερο καύσιμο;

                    Τι αντλία χαλάει και γιατί;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      asteris last edited by

                      Στα aftermarket LPG, η αντλία βενζίνης συνεχίζει να δουλεύει στον βρόντο, συνεχώς επιστρέφει όλη την βενζίνη ξανά στο τεπόζιτο από την υπερπίεση. Δεν της κάνει καλό (δεν έχει σχεδιαστεί για τέτοια δουλειά, συνήθως το στόμιο της επιστροφής είναι μικρότερο από το πρωτεύων που στέλνει την βενζίνη προς το μοτέρ), την ζορίζει και την καίει.

                      Στα μαμά, νομίζω σταματάει η αντλία βενζίνης όταν γυρνάει στο αέριο και ξαναπαίρνει μπρος δευτερόλεπτα πριν ξαναγυρίσει στην βενζίνη, οπότε η αντλία δεν ταλαιπωριέται.

                      Παρόλα αυτά, βενζίνη που κάθεται πάνω από 2-3 μήνες, υποβαθμίζεται σε χαρακτηριστικά σιγά-σιγά, δημιουργεί υπεροξείδια που φθείρουν τα πάντα, κολλώδεις ενώσεις που μπουκώνουν φίλτρα-μπεκάκια, και θέλει να την καις κάθε τόσο. Τα aftermarket, συνήθως λόγω βλακωδών ρυθμίσεων, αργούν να γυρίσουν το πρωί σε υγραέριο και καιν αρκετή βενζίνη ώστε 10-15€ να τα τρώνε σε κάνα μήνα και η βενζίνη ανακυκλώνεται. Στα μαμά, πρέπει να γυρίζουν ούτε σε 30 βαθμούς του ψυκτικού, οπότε δεν καιν καθόλου βενζίνη, με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να την έχεις στο τεπόζιτο για μήνες. Για αυτό λέμε ότι θέλει μικρή ποσότητα, ή να χρησιμοποιείς λίγη κάθε τόσο, να τελειώνει πριν μπαγιατέψει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by

                        Ζηλευωωωω

                        Θελω lpg renault

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • piliourits
                          piliourits last edited by

                          Πάντως όπως τα περιγράφετε, για τη ψύξη είναι καλύτερα να είναι γεμάτο το ντεπόζιτο, για τους αφτερ-μαρκετ.

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            gike @yem last edited by

                            Και εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου να καίω και 1-1,5 λίτρο βενζίνας/100χλμ  παράλληλα με το υγραέριο αλλά δεν βλέπω να καίει βενζίνα ! υπολόγιζα σε αυτά τα χιλιόμετρα να έχω κάψει αυτά τα 15 λίτρα ... Εσύ αν κατάλαβα καλά τα καις μαζί με το αέριο (παράλληλη καύση)?

                            Οχι δεν κάνει παράλληλη καύση,απο τη στιγμή που γυριρίσει υγραέριο δεν καίει καθόλου βενζίνη.

                            Τη βενζίνη την καίει μέχρι να πιάσει το φυκτικό υγρό 30 βαθμούς και να γυρήσει υγραέριο.Το καλοκαίρι αυτό γίνεται σχεδόν μόλις βάλεις μπροστά τον κινητήρα,ενώ το χειμώνα θέλει περισσότερο χρόνο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • yem
                              yem @lap last edited by

                              Ζηλευωωωω

                              Θελω lpg renault

                              Να πάμε να κάνουμε test drive  το sandero stepway  όταν έρθει!

                              @asteris τότε 10ευρα και τπτ άλλο και κάθε τρίμηνο μια βόλτα με βενζίνα να καεί!

                              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • yem
                                yem last edited by

                                Όσοι έχετε κάνει το update στο lpg έχετε τσεκάρει το trip computer? Η κατανάλωση που γράφει είναι σωστή? Σε εμένα κυμαίνεται από 10-11 στο trip αλλά στο spritmonitor ή στο Drivvo μου βγάζει κατανάλωση 7.7λ/100χλμ (για το τελευταίο γέμισμα ) και 8.8λ/100χλμ για το συνολικό !

                                Γενικά νομίζω ότι πρέπει να έχει ακόμα πολλά 'κενά' κάπου πρέπει να σκαλώνει. Πχ με σταθερή πορεία 110χλμ και από 7λ/100χλμ  η κατανάλωση πάει 16λ/100χλμ και μετά κατεβαίνει πάλι. Μάλλον θα έρθει και άλλο update σύντομα.

                                Να σημειωθεί ότι 450χλμ πριν είχα κάνει μηδενισμό στο trip...

                                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  mambosix last edited by

                                  Έχεις δίκιο δεν είναι ακριβές η κατανάλωση δείχνει αρκετά παραπάνω από ότι είναι στην πραγματικότητα και υπάρχει και ένα bug το οποίο Όταν το αυτοκίνητο Το αφήσουμε τρεις-τέσσερις μέρες σε ακινησία αυτό μπαίνει αυτόματα σε κατάσταση Safe για την μπαταρία και μετά μηδενίζουν όλα τα  trip και βενζίνας και υγραερίου και το καντράν έρχεται στην αρχική του κατάσταση. Για άλλη μία φορά τα μυαλά της Renault μεγαλούργησαν....

                                  Θα περιμένουμε το update για να διορθώσουμε το update χάχα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • yem
                                    yem last edited by

                                    Μπα? Αυτό με την ακινησία δεν το είχα προσέξει, δεν το έχω αφήσει ακινητοποιημένο  για πάνω από 12 ώρες.δλδ χάνεις όλες τις ρυθμίσεις στην κεντρική οθόνη και στα όργανα (τρόπος εμφάνισης κτλ)?

                                    Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      mambosix @yem last edited by

                                      Μπα? Αυτό με την ακινησία δεν το είχα προσέξει, δεν το έχω αφήσει ακινητοποιημένο  για πάνω από 12 ώρες.δλδ χάνεις όλες τις ρυθμίσεις στην κεντρική οθόνη και στα όργανα (τρόπος εμφάνισης κτλ)?

                                      Ναι μηδενίζουν όλα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        asteris @mambosix last edited by

                                        Έχεις δίκιο δεν είναι ακριβές η κατανάλωση δείχνει αρκετά παραπάνω από ότι είναι στην πραγματικότητα και υπάρχει και ένα bug το οποίο Όταν το αυτοκίνητο Το αφήσουμε τρεις-τέσσερις μέρες σε ακινησία αυτό μπαίνει αυτόματα σε κατάσταση Safe για την μπαταρία και μετά μηδενίζουν όλα τα  trip και βενζίνας και υγραερίου και το καντράν έρχεται στην αρχική του κατάσταση. Για άλλη μία φορά τα μυαλά της Renault μεγαλούργησαν....

                                        Θα περιμένουμε το update για να διορθώσουμε το update χάχα.

                                        Λογικά έχουν ξεχάσει κάνα transport mode ON, στο Clio μου το έχω αφήσει τόσο και δεν έκανε κάτι τέτοιο. Επίσης το lpg δείχνει μιά χαρά, 6.9-7lt/100χλμ, λίγο παραπάνω από το 6.5 που είχα καταφέρει όταν πήγαινα παντού με τα όρια, στα πρώτα 1500χλμ για το στρώσιμο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • S
                                          samatistas last edited by

                                          Πλέον είναι διαθέσιμο με κινητήρα 1.3 TCe 140 hp & κιβώτιο EDC.

                                          Προστέθηκαν νέες εκδόσεις στο plug in hybrid: Expression Plus & Initiale Paris.

                                          Προστέθηκε έκδοση Expression Plus στις εκδόσεις 1.0 TCe 90 hp και 1.0 ΤCe 100 hp GPL.

                                          Έτσι οι διαθέσιμες εκδόσεις έχουν ως εξής:

                                          		**1.0 TCE 90 HP EXPRESSION**
                                          		
                                          		
                                          		**19130**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**1.0 TCE 90 HP EXPRESSION PLUS**
                                          		
                                          		
                                          		**19980**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**1.0 TCE 90 HP DYNAMIC**
                                          		
                                          		
                                          		**21280**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**1.3 TCE 140 HP EXPRESSION PLUS EDC**
                                          		
                                          		
                                          		**26380**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**1.3 TCE 140 HP DYNAMIC EDC**
                                          		
                                          		
                                          		**27880**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**1.0 TCE 100 HP EXPRESSION GPL**
                                          		
                                          		
                                          		**1****9830**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**1.0 TCE 100 HP EXPRESSION PLUS GPL**
                                          		
                                          		
                                          		**20680**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**1.0 TCE 100 HP DYNAMIC GPL**
                                          		
                                          		
                                          		**21****980**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**PLUG-IN HYBRID E-TECH 160 HP EXPRESSION PLUS**
                                          		
                                          		
                                          		**34980**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**PLUG-IN HYBRID E-TECH 160 HP DYNAMIC**
                                          		
                                          		
                                          		**36480**
                                          		
                                          	
                                          	
                                          		
                                          		**PLUG-IN HYBRID E-TECH 160 HP INITIALE PARIS**
                                          		
                                          		
                                          		**38880**
                                          
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • yem
                                            yem last edited by

                                            Οι Diesel κινήτηρες?

                                            Ευτυχώς έκοψαν την Authentic , η Expression plus είναι αυτή που θα παίξει πλέον , δεν έχει πολλά της dynamic αλλά πήγε αισθητά ποιο πάνω απο την απλή Expression  με μόλις 800ε 

                                            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 51 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr